Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Asa e, daca pedala schimbatorului e prea sus, obosesti si nu o mai bagi bine in viteza.

Pentru sindromul de "agatat", verifica reglajul manetei de ambreiaj. Posibil ca acum sa ai maneta reglata prea jos. Regeleaz-o sa cupleze in ultima treime a cursei si sa fii atent sa ramana si un joc la capatul cursei manetei.

VFR-ul are ambreiaj hidraulic.

Editat de kyvacka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

in alta ordine de idei, am alta problema :-<

mi-am luat manere incalzite, cele de pe louis, daytona. Cine mai are heated grips daytona pe VTec? ...Pentru ca am incercat sa le montez si am o mare problema: cel de la acceleratie nu intra complet, din cauza ca partea de plastic pe care vine (care trage de cablul de acceleratie) are o buza peste care mansonul Daytona nu trece, dar cel original trece. Si din cauza asta nu intra pana la capat, ramane loc gol si nu mai pot sa pun capatul de ghidon. A mai patit cineva chestia asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm... nu le stiu pe de rost. Asta e. Dar tot nu-i bine sa cupleze foarte jos.

Maneta are reglaj?

Se poate regla [4 pozitii] doar garda manetei fata de ghidon. La toate ambreiajele hidraulice pe care le-am incercat ambreierea se petrecea in prima jumatate a cursei . Oricum ambreiajul hidraulic nu e la fel de progresiv si de dozabil ca cel pe cablu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Viperfx te felicit pt munca depusa si impartasirea ei aici ( deci nu mi`a besit mintea sa incerc acel furtun :) dar acum stiu ce am de facut ),cat despre manere incearca sa le ungi cu sapun si apa atat mansonul cat si manerul de fier,nu ulei ca ala se usuca mai greu sau de loc...asa ar trebui sa mearga pana la capat si tot o data pana se usuca sapunul ala sa il potzi da lejer jos daca nu este pus/asezat cum trebuie...

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in alta ordine de idei, am alta problema :-<

mi-am luat manere incalzite, cele de pe louis, daytona. Cine mai are heated grips daytona pe VTec? ...Pentru ca am incercat sa le montez si am o mare problema: cel de la acceleratie nu intra complet, din cauza ca partea de plastic pe care vine (care trage de cablul de acceleratie) are o buza peste care mansonul Daytona nu trece, dar cel original trece. Si din cauza asta nu intra pana la capat, ramane loc gol si nu mai pot sa pun capatul de ghidon. A mai patit cineva chestia asta?

 

Mansoanele sunt intr-adevar nitel mai lung decat cele originale. In stanga nu-i problema sa strangi la max surubul ce tine capatul de ghidon. La dreapta insa fie pui saiba/e sa distanteze nitel capatul fara sa frece/atinga mansonul fie, asa cum am facut eu, nu am strans surubul pana la capat. I-am pus thread lock pe filet si putina vaselina (sa se poata roti usor) pe partea unde face contact surubul cu capatul de ghidon & voila - no problem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm, m-am gandit si eu la ideea cu saiba, dar nu stiam daca merge pt ca am vazut ca ghidonul (si capatul) au inauntru un profil anume care sa impiedice rasucirea. Thread lock = ... superglue pe filet?

superglue-ul s-ar putea sa iti creeze probleme ultrior daca vrei dori desfacerea recomandata e pasta blocanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum ambreiajul hidraulic nu e la fel de progresiv si de dozabil ca cel pe cablu.

Nici mie nu-mi plac ambreiajele hidraulice deloc.

 

Thread lock = ... superglue pe filet?

 

Loctite. Nu e superglue. E o pasta care polimerizeaza si care nu da voia sa se desfaca suruburile. Sunt de mai multe tipuri, de la soft la hard. Cele hard se inmoaie cu caldura inainte sa incerci sa desfaci asamblarea filetata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, am inteles. o sa caut ceva de genul asta. si apropo tot de manerele incalzite: voi unde le-ati legat, adica de pe ce circuit ati tras curent? eu ma gandeam sa le leg pe circuitul de faruri, dar e o problema, ca depasesc valoarea sigurantei (manere la putere maxima, lunga + scurta in acelasi timp >20A). direct de pe baterie nu pot, ca vreau sa fie trecute prin contact... Si nu vroiam sa ma apuc sa trag prea multe fire..ca asa mi-as face eu circuit separat direct de pe baterie, trecut prin contact (sau engine kill switch), siguranta si apoi manere...da asta dureaza prea mult...

 

idei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Initial am luat din partea dreapta a mobrei de la firul de + ce trece prin contact (rosu-negru parca). Ai o chestie de conectare cu siguranta la manere deci protectie ai. Tot de aici nu trebuie sa-ti faci grija de putere sau sa supraincarci circuitul. Asta primavara am aj in SUA si mi-am luat ceva ce se numeste vfrness (http://www.wiremybik...ndle-p-267.html) care-a venit cu o cutie de sigurante si asa am facut un circuit dedicat manerelor incalzite. La mine, toti consumatorii neesentiali functionarii motorului, inclusiv farurile, sunt alimentati doar dupa ce porneste motorul pt ca folosesc un gen de releu (similar ca functionare cu acesta http://www.wiremybik...elay-p-690.html) care "simte" cand functioneaza motorul sau, mai bine zis, cand incarca alternatorul - totdeauna m-a secat faptul ca se-aprindeau farurile imediat ce puneam contactul si d'aia, cu o baterie ai slaba mai pornea din p**@ cand din start doar farurile (faza scurta) luau 110W X-( . De paranoia cu consumul si socurile de consum mi-am construit si un circuit de delay (similar ca functionare cu acesta http://www.wiremybik...elay-p-691.html) cu un CI555 care sa-mi lase sa porneasca doar cate un far odata (am xenoane pe faza scurta si unul pe lunga si, desi per total sunt mai economice avand doar 35W, au un curent initial absorbit ce poate atinge 10A - adica lejer peste 100W pe bec :eek: ). Iarna asta e posibil sa aj prin HK si cred ca-mi voi lua niste d'astea http://www.ebay.com/...ssories&vxp=mtr - oare cum o fi sa mergi cu patru lumini de faza scurta?!?! ca sa nu zic sa te supere careva sa-i arzi 4 lumini de faza lunga :crack: ... dar deja am divagat de la niste simple manere incalzite

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, o sa investighez si eu firul rosu cu pricina :) Foarte misto ideile de upgrade pe partea electrica, mai ales cea cu releul pentru consumatori...si mie mi se pare o prostie farul care se aprinde inainte sa porneasca motorul...

 

apropo de piese/upgrades, eu vreau sa fac o comanda de piese OEM, cel mai probabil de pe powersportsplus.com asa ca daca mai are cineva nevoie de ceva si vrea sa ne combinam la comanda/transport, let me know.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai de ex piesa care imi trebuie mie costa:

123eur pe davidsilverspares.co.uk + 15 lire transport = 142eur = 653 ron

65$ pe powersportsplus.com + 48$ transport = 113$ + 24% TVA = 140$ = 495 ron

 

iar din ce scrie pe site rezulta ca trimit si in romania (au capitol de interantional shipping si au chiar si romania in lista de tari cand scrii adresa de destinatie). bineinteles, voi fi 100% sigur ca trimit in mom cand o sa imi vina pachetul :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ce am cumparat o toba Viper din aluminiu, cu tot cu cot "high mount" cu 100 euro de pe Ebay.. Abia astept sa o vad si sa o aud.

 

Apropo, ce optiuni am in ceea ce priveste parbrizul?

 

Pentru anu' viitor am in plan si o janta spate de 750-1 sau de 800. Sa vedem daca se pupa.

 

PS: suruburile de sus le-am gasit la Honda, 3 euro bucata. Sper sa nu le piarda prea des :))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru anu' viitor am in plan si o janta spate de 750-1 sau de 800. Sa vedem daca se pupa.

 

Se potriveste Gixule. A schimbat cu janta pe 180 de RC36-1 Metalwarrior pe RC36-2 ul lui. Fara modificari. Modificare de bun simt cata vreme mai toate ofertele la seturi de gume sunt 120+180 mai degraba decat 120+170.

 

Abia astept sa vad cum arata 750-ul cu high-mount. :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...