NVS Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 (editat) Alta intrebare: Ce mansoane sugerati? Nu din alea f groase si moi. Daca cele originale nu au probleme, nu le schimba. Nu exista mansoane mai bune ca cele originale. Ca anvelope eu folosesc Dunlop Qualifier 2 si sunt foarte bune atat pe uscat cat si pe ud. Nu mai folosesc niciodata Michelin, desi de Pilot Road 3 am auzit numai de bine. Editat Aprilie 24, 2013 de MetalWarrior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iama Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Daca cele originale nu au probleme, nu le schimba. Nu exista mansoane mai bune ca cele originale. Ca anvelope eu folosesc Dunlop Qualifier 2 si sunt foarte bune atat pe uscat cat si pe ud. Nu mai folosesc niciodata Michelin, desi de Pilot Road 3 am auzit numai de bine. Pai au probleme, plus ca sunt aftermarket. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 (editat) Eu folosesc Pirelli Scorpion Trail vara si Pirelli MT 60 RS Corsa iarna. Merg bine pe ud si pe pamant (cand e uscat) dar nu stiu sa compar cu altele. Editat Aprilie 24, 2013 de ciprinakos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Pai au probleme, plus ca sunt aftermarket. Ariete stiu ca fac mansoanele OEM de la Honda si totodata mansoanele Harri's, incearca din astea si vezi cum iti plac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Eu sunt la al doilea set de Road3. Primul set a tinut aproape de 21 mii km, mers in majoritatea timpului pilot (115 kg fara echipament ) plus bagaje (toate 3 cutiile si tankbag eventual, dar mai rar). Aderenta pe uscat mi se pare ok chiar si pt mers mai sportiv (nu cu genunchiul pe jos ca nu stiu eu de-astea), iar pe ploaie sunt dementiale (dar ce-i drept nu am mers cu cauciucurile sport-touring de la concurenta). In concluzie si eu recomand Road3 pt VFR. LE: eu imi cumpar cauciurile in ultimii 4 ani de la Victor 0723 322 877 www.anvelopemoto.eu Eu cel mai multumit pana acuma am fost de Pirelli Angel ST , Au o Aderenta foarte buna, se incalzesc repede . Pe trasa sunt foarte stabile atat pe ploaie cat si pe uscat. Acum am cu ele 10000km , iar spatele cred ca mai duce 1000-1500km . Am un stil de condus mai ,,sportiv'' inainte am avut Pirelli Corsa , de la nou la ață 5000km. Ce e de apreciat e uzura uniformă fără umeri sau uzuri mai mari pe o parte. Nu am incercat Pilot Road 3 dar ma gandesc sa le dau si lor o șansă :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iama Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 (editat) M-am uitat ieri in tabelul de mentenanta periodica (service manual), sa vad de curiozitate cand si ce recomanda producatorul sa schimbi/verifici la motoreta. Nu inteleg insa, cum sta treaba cu limita de km la care sunt specificate actiunile de mentenanta, conform tabelului atasat: Uleiul se schimba la 10000 km? Lichidul de frana la 192000km? s.a.m.d. Citesc eu aiurea, sau e ceva gresit in manual, ca e prea suspect? Aveti si voi acelasi manual? Editat Aprilie 25, 2013 de iama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 M-am uitat ieri in tabelul de mentenanta periodica (service manual), sa vad de curiozitate cand si ce recomanda producatorul sa schimbi/verifici la motoreta. Nu inteleg insa, cum sta treaba cu limita de km la care sunt specificate actiunile de mentenanta, conform tabelului atasat: Capture.JPG Uleiul se schimba la 10000 km? Lichidul de frana la 192000km? s.a.m.d. Citesc eu aiurea, sau e ceva gresit in manual, ca e prea suspect? Aveti si voi acelasi manual? Citeste Notele de subsol . Ex Nota 3 la Lichidul de frana : o data la 2 ani sau in functie de umiditatea din el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iama Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Citeste Notele de subsol . Ex Nota 3 la Lichidul de frana : o data la 2 ani sau in functie de umiditatea din el Ok, notele sunt pentru cateva consumabile. Cum ramane cu restul? Ex: Valve clearance - inspect 256000 km ? Plus ca numarul milelor nu corespunde cu numarul km. Ex: 12000 = 192000 km ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 e editata poza . am pus eu una mai devreme cu acelasi tabel. ia de acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Salut, Ce cauciucuri recomandati pt VFR 800? Ma gandeam la Dunlop Roadsmart 2. Ma intereseaza sa fie medium (sau hard?) pe mijloc si soft pe laterale. Pt touring. Vad pe forumuri ca si Avon sunt laudate, dar nu am incercat aceste Branduri. Momentan am Pirelli care sunt pe duca. Mersi Michelin Pilot Road 3. Am facut 5000 km cu ele in toate conditiile si sunt NOI. Superbe pe ploaie, rezistente pe autostrada, medii spre bune pe curbe, se incalzesc repede. Sunt foarte multumit de ele. Pacat ca trebuie sa vand mobra, ca ma mai duceau cel putin 10.000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabiavva Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 salutare..... cine vine azi la Arc? eu vin la 19.30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 pentru cei care inca nu au manual Link manuale 90-96, 98-01, 02- | |-Honda_VFR750F_90-96_Manual.pdf |-Honda_VFR_800FI_Interceptor_'98-01_Service_Manual.pdf |-Service Manual - Honda VFR 800 VTEC 2002.pdf sunt toate 3 in arhiva, le stergeti pe alea de care nu aveti nevoie parca 10 zile stau pe transfer.ro Pilot Road 2 am din 2010, facuti peste 20.000 km si am sa le schimb la anu' ca sezonul asta il duce cu brio nu am ce sa le reprosez, aderenta super uscat/ud, tin o vesnicie, se incalzesc repede. Banuiesc ca la fel/mai bune sunt si Pilot Road 3, si 4 cand or sa apara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabiavva Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 ultima strigare....... plec in 10 min. paa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Next time! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 (editat) Acum folosesc Motul 5100 10w40 in Rc36-le meu (editia II). Ultima data cand voi mai pune asa ceva in ea. Am citit topicul atat cat mi-a permis timpul liber si am vazut ca @Thunderbyte si inca cativa dintre voi folositi Motul 7100. * Este diferenta notabila fata de 5100? Se merita sa il incerc sau nu? * Imi recomandati o sursa Motul de incredere? In TM este prea mare zvonistica cu Motul-ul contrafacut. * Chiar daca mai scump, ce altceva ati pune in VFR-ul vostru? Am vazut ca multi motociclisti cu sportive sau ST-uri se orienteaza mai nou spre LiquiMoly, BelRay si Silkolene. * La fel, m-ar tenta sa ii schimb placutele de frana. Vad ca sunt f. populare pe topicurile de vanzari Carbon Lorraine-urile. Imi recomandati sau nu? Ce alta marca daca nu. Scuze pentru intrebarile de noob de mai sus. Sunt novice total in domeniul sport-touring si nici nu mai am contactul cu realitatile moto ca pe vremea cand ieseam km seriosi in fiecare saptamana cu Tenerele. Editat Aprilie 25, 2013 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Eu am folosit Motorex pana acum. Si cum atunci cand e bine vrei sa schimbi acum am pus Repsol, sa vad cum e. Pentru 1000 km am avut Castrol. urat a facut ! Placute de frana am pus si am sa pun doar Nissin. Nu am ce sa reprosez pe franare. Sigur nu le schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 (editat) Acum folosesc Motul 5100 10w40 in Rc36-le meu (editia II). A fost prima si ultima data cand am pus asa ceva in ea. Am citit topicul atat cat mi-a permis timpul liber si am vazut ca @Thunderbyte si inca cativa dintre voi folositi Motul 7100. * Este diferenta notabila fata de 5100? Se merita sa il incerc sau nu? * Imi recomandati o sursa Motul de incredere? In TM este prea mare zvonistica cu Motul-ul contrafacut. * Chiar daca mai scump, ce altceva ati pune in VFR-ul vostru? Am vazut ca multi motociclisti cu sportive sau ST-uri se orienteaza mai nou spre LiquiMoly, BelRay si Silkolene. * La fel, m-ar tenta sa ii schimb placutele de frana. Vad ca sunt f. populare pe topicurile de vanzari Carbon Lorraine-urile. Imi recomandati sau nu? Ce alta marca daca nu. Scuze pentru intrebarile de noob de mai sus. Sunt novice total in domeniul sport-touring si nici nu mai am contactul cu realitatile moto ca pe vremea cand ieseam km seriosi in fiecare saptamana cu Tenerele. -Diferenta intre 5100 si 7100 nu e notabila ca si efect imediat dar cred ca s-ar preta mai bine 7100 desi nici 5100 nu mi s-a parut prost in general, in vfr nu am avut, in schimb cb-ul numai cu 5100 l-am tinut si eram f multumit de el. Ma rezum la Motul ca am lucrat cu el mult. -Mai de incredere ca P&P Lubricants nu stiu (importatorul), dar nu stiu/ cred ca dau la persoana fizica. Poti sa faci rost de un numar de telefon si sa suni la ei sa intrebi ce distribuitor zonal au in TM. -Nu stiu daca m-as orienta spre altceva ... LiquiMoly nu pot sa zic ca mi se pare ok, cel putin din auzite. BelRay stiu intradevar ca e laudat si cautat mult iar Silkoline stiu cand a intrat pe piata era cautat sa zic, acum slab. -La placute nu am avut experiente cu carbon lorraine ci cu EBC care mi s-au parut foarte ok pret/calitate pentru sosea, reprize. Editat Aprilie 25, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Uite poza. poti sa faci corelatie intre km si mile din ce vad eu, e o greseala de conversie cred ca asa e manualul de 2002 la 0.6 mile trebuia sa fie 1 km si au pus 10 la 4 mile trebuiau 6 km, au coborat 4 in spatele lui 6 si le-a dat 64 la 8 mile trebuiau 12 km, au coborat 8 in spatele lui 12 si le-a dat 128 la 12 mile trebuiau 18 km, au adunat 18 cu 12 deplasat de sus si le-a dat 192 la 16 mile trebuiau 24 km, au adunat 24 cu 16 deplasat de sus si le-a dat 256 la 20 mile trebuiau 30 km, au adunat 30 cu 20 deplasat de sus si le-a dat 320 la 24 mile trebuiau 36 km, au adunat 36 cu 24 deplasat de sus si le-a dat 384 deci e gresit cu o logica :) astea sunt valorile in mii de kilometri : 1 / 6 / 12 / 18 / 24 / 30 / 36 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 (editat) Multumesc GoMeZ si ThunderByte. De 1-2 ore stau si citesc pe net pareri despre uleiurile folosite autohton. Am intrat si pe site-urile producatorilor si am folosit aplicatiile de alegere a tipului de ulei potrivit pentru VFR 750. Mac pe racingparts.ro vad ca este axat exclusiv pe Bardahl XTC C60. 55 de euro cutia de 4 litri + filtru mi se pare un pret ok. Vizavi de Motul vad ca unii recomanda mai degraba 300 V-ul 10w40, chiar daca ceva mai scump, in defavoarea 7100-lui 10w40. Mie 5100-le actual imi da un feeling de apa in VFR. Imi cloncane mereu cutia pe schimbare in treapta inferioara oricum as jongla ambreiajul. Am sa verific si lichidul de la ambreiaj. Editat Aprilie 25, 2013 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Multumesc GoMeZ si ThunderByte. De 1-2 ore stau si citesc pe net pareri despre uleiurile folosite autohton. Am intrat si pe site-urile producatorilor si am folosit aplicatiile de alegere a tipului de ulei potrivit pentru VFR 750. Mac pe racingparts.ro vad ca este axat exclusiv pe Bardahl XTC C60. 55 de euro cutia de 4 litri + filtru mi se pare un pret ok. Vizavi de Motul vad ca unii recomanda mai degraba 300 V-ul 10w40, chiar daca ceva mai scump, in defavoarea 7100-lui 10w40. Mie 5100-le actual imi da un feeling de apa in VFR. Imi cloncane mereu cutia pe schimbare in treapta inferioara oricum as jongla ambreiajul. Am sa verific si lichidul de la ambreiaj. Am vazut fisa de la 300v si scria destul de clar "race track" , dar daca vrei totusi sa iti bagi nu e deloc un lucru rau. Poti sa incerci si 7100 MA2, o versiune imbunatatita a 7100 clasic. Motul-ul e cunoscut pentru cutia mai zgomotoasa insa nu am auzit pe nimeni sa aibe probleme ulterior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Am vazut fisa de la 300v si scria destul de clar "race track" , dar daca vrei totusi sa iti bagi nu e deloc un lucru rau. Poti sa incerci si 7100 MA2, o versiune imbunatatita a 7100 clasic. Motul-ul e cunoscut pentru cutia mai zgomotoasa insa nu am auzit pe nimeni sa aibe probleme ulterior Multumesc mult, inca o data, inclusiv pentru lamurirea cu zgomotele din cutie! Pentru un tipicar ca mine zgomotul pe schimbare + zgomotul specific de la ambreiajul Hondei inca nu imi dau pace. Si cum a inceput sezonul am zis sa intreb si sa vad ce si cum, daca sa schimb uleiul sau nu, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iama Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Multumesc Gomez pt imagine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 Am vazut fisa de la 300v si scria destul de clar "race track" , dar daca vrei totusi sa iti bagi nu e deloc un lucru rau. Poti sa incerci si 7100 MA2, o versiune imbunatatita a 7100 clasic. Motul-ul e cunoscut pentru cutia mai zgomotoasa insa nu am auzit pe nimeni sa aibe probleme ulterior Aici nu inteleg eu. Daca-i "race track" si mergi mai touring nu-i in favoarea utilizatorului? Mai rau este daca pui un ulei slab si mergi numai pe rosu nu? Cel putin asa-i logica mea. Nu am cunstotinte dpdv tehnice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boicustefan Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 eu am incaltat acum vreo 2-3 sapt motzocheta tot cu Pilot Roat 3 dotxx13 prima tura am simtit ca am cumparat o motrzocheta noua. ulei am schimbat anul asta cu 15w50 motul 7100. Merge maine careva la intalnirea Iubim 2 roti? Acu ma pregatesc sa merg la RAR ) sper sa trec de data asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 Aici nu inteleg eu. Daca-i "race track" si mergi mai touring nu-i in favoarea utilizatorului? Mai rau este daca pui un ulei slab si mergi numai pe rosu nu? Cel putin asa-i logica mea. Nu am cunstotinte dpdv tehnice. Nu neaparat. Daca e mai slab si il tii pe rosu intradevar nu e bine, uleiul neoferind protectia necesara la temperatura si turatiile alea dar nici daca pui 300v si mergi touring nu e recomandat, uleiul ala e construit sa ofere o protectie optima in turatii mari la temperaturi mai mari decat normal ... e ca si cum ai spune ca daca pui un cal de tras la curse nu e bine dar daca pui unul de curse la tras e ok. Pentru VFR merge un 300v daca il urechesti bine altfel sunt bani aruncati, dar sa pui 300v intr-un chopper e de-a dreptul prostesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.