Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

eu am incaltat acum vreo 2-3 sapt motzocheta tot cu Pilot Roat 3 dotxx13 prima tura am simtit ca am cumparat o motrzocheta noua.

ulei am schimbat anul asta cu 15w50 motul 7100.

Merge maine careva la intalnirea Iubim 2 roti?

Acu ma pregatesc sa merg la RAR :)) sper sa trec de data asta.

Ajung eu la Romexpo maine.

 

Eu saptamana asta am schimbat lichidul de frana pt ca nu stiam de cand este si pt linistea mea am hotarat sa-l schimb.

Cu ocazia asta am verificat si placutele fata spate, care sunt ok, si am verificat si functionalitatea pistonaselor de la etrieri.

Se pare ca oricine cu putine cunostinte de mecanica si cu manualul poate sa-si faca lucrurile ce tin de mentenanta singur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

cred ca am nevoie de reglaj supape

stie cineva ce piese implica asta?

sa le comand din timp si sa nu stau cu mobra la service pana vin piesele.

Se schimba numai pastilele , nu se pot comanda inainte pt ca nu ai cum sa sti ce dimensiune iti trebuie. Am Verificat supapele la 60000KM si la 93000km NICIODATA nu a trebuit schimbat ceva doar reglat . Am facut o la Reprezentanta Honda Debretin prima data iar apoi l mecanicul care a lucrat acolo ...acasa la atelier la el :-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se schimba numai pastilele , nu se pot comanda inainte pt ca nu ai cum sa sti ce dimensiune iti trebuie. Am Verificat supapele la 60000KM si la 93000km NICIODATA nu a trebuit schimbat ceva doar reglat . Am facut o la Reprezentanta Honda Debretin prima data iar apoi l mecanicul care a lucrat acolo ...acasa la atelier la el :-)

In afara de pastile nu ai ce regla acolo, poate ti-a facut doar permutari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Se schimba numai pastilele , nu se pot comanda inainte pt ca nu ai cum sa sti ce dimensiune iti trebuie. Am Verificat supapele la 60000KM si la 93000km NICIODATA nu a trebuit schimbat ceva doar reglat . Am facut o la Reprezentanta Honda Debretin prima data iar apoi l mecanicul care a lucrat acolo ...acasa la atelier la el :-)

 

 

@Stefanbh: Poti sa imi dai si mie datele de contact ale mecanicului despre care ai mentionat? Sau un PM. Multumesc anticipat. Am de facut mai multe operatii si as prefera sa merg in Ungaria. In alta ordine de idei astazi am vrut sa vad cu ce viteza maxima pot merge constant. Nesperat de stabila la 250. Compar cu o experienta de cosmar de pe un Hornet 600S in Ungaria care era tentativa de suicid la peste 210. Aproape de casa am realizat ca aveam si topcase-ul dublu cu mine. Cu alte cuvinte, foarte incantat de tinuta de drum. M-a luat putin melancolia gandindu-ma cam cum ar sta XX-ul pe acelasi drum. Meanwhile, trebuie sa curat temeinic lantul sau sa il schimb (voi vedea cum stau cu norocul - are o zala gripata si nu imi place deloc cum joaca), trebuie reglate supapele si as vrea sa se uite cineva mai priceput decat mine si carburi fiindca mi se pare uneori prea elastica accelerarea. Mai vedem. Ne reobisnuim treptat. Anul trecut nu prea am avut timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu putina dibacie, rabdare si atentie, urmand instructiunile din manual si avand usoare skill-uri tehnice, nu se poate face reglajul de supape local, in garaj la bunicu? E chiar complicat tare? E operatiunea aia cu lera, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu putina dibacie, rabdare si atentie, urmand instructiunile din manual si avand usoare skill-uri tehnice, nu se poate face reglajul de supape local, in garaj la bunicu? E chiar complicat tare? E operatiunea aia cu lera, nu?

Da, e operatiunea aia cu lera... problema e ca tre sa ai 2 scule importante si anume lere(cat mai multe cat mai dese) si micrometru, asta neluand in calcul sculele necesare ca sa ajungi pana in punctul in care trebuie sa masori jocul si pastilele. Pe asta o recomand de facut la mecanic, trebuiesc date axele cu came jos, distributia trebuie repusa la punct, nu e chiar joaca de copii si nici ceva care poti sa zici ca o faci de 4 ori gresit si a 5-a ai nimerit-o si toate sunt bune. Nu iti contest skill-urile dar nu e o chestie tocmai simpla, culmea nici foarte complicata in schimb e destul de complexa. De masurat jocul e floare la ureche, sa dai jos axe si distributie sa ajungi la pastile, sa le masori, sa calculezi ce pastila iti trebuie, apoi sa montezi; sa pui totul la loc si distributia la punct, luand in calcul faptul ca pana la a ajunge la motor in sine mai ai de desfacut si ulterior de pus la loc rezervor, airbox, cativa senzori, unul din radiatoare daca nu chiar amundoua(cred, nu stiu exact cumvine la 800), etc. E destul de complicat.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am o honda vfr750 din `92 si nu stiu ce ulei sa pun in furca.

am furca extrem de soft. si astia de pe la serviceuri mi-au spus ca sa imi puna 15w. in carte e recomandat 5w ...

ce fac???

ce ulei puneti voi la furca?? si semeringuri .. de care sa iau?? m agandesc sa fac eu operatia asta.

Editat de boicustefan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am o honda vfr750 din `92 si nu stiu ce ulei sa pun in furca.

am furca extrem de soft. si astia de pe la serviceuri mi-au spus ca sa imi puna 15w. in carte e recomandat 5w ...

ce fac???

ce ulei puneti voi la furca?? si semeringuri .. de care sa iau?? m agandesc sa fac eu operatia asta.

Ulei 10w, orice mai cunoscut gen Motul, Yacco, Castrol. De la Motorex nu am un feedback pozitiv deci perzonal nu recomand. Ca simeringuri(dimensiuni 41x54x11) fie Ariette fie Allballs. Cu Atena si in special astea mai ieftine gen 35-50 de lei setul(doar alea de ulei) am avut multe experiente neplacute.

Cu manualul in fata o poti face lejer acasa cu cateva scule(imbus 6, chei 12,14, 24 parca la ax si 27 parca capacul tijei cromate). Un aspect foarte important la treaba asta sunt arcurile, sa nu fie obosite, cand le scoti masara-le lungimea, in manual iti da limita minima. Ca scule cauta sa iti faci fie pe strung fie dintr-o teava de ppr o presa de simeringuri inainte sa te apuci. Arata cam asa RACE-TECH-FORK-SEAL-DRIVERS.jpgLa interior ai diametrul tijei cromate(41), la exterior ai diametrul exterior al simeringului(54). La interior jos trebuie sa ii lasi pe o bucata cam de 2-3mm un diametru mai mare gem 45-46 ca sa nu atingi buza simeringului. Poti sa o faci si dintr-o bucata ca o bucsa, nu neaparat din 2 cum e in poza. Dupa ce ai presat o scoti pe sus, la furcile usd e problema cu scosul dupa.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la Motorex nu am un feedback pozitiv deci perzonal nu recomand.

 

Cu Atena si in special astea mai ieftine gen 35-50 de lei setul(doar alea de ulei) am avut multe experiente neplacute.

 

Ca scule cauta sa iti faci fie pe strung fie dintr-o teava de ppr o presa de simeringuri inainte sa te apuci.

 

Deci eu mi-am luat ulei Motorex si garnituri Atena :) ... oi vedea ce o sa iasa. M-am documentat destul de mult si nu prea am auzit lucruri bune despre Allballs.

 

Evident cea mai buna solutie e uleiul recomandat de Honda si garnituri OEM.

 

Pentru a presa bucsele la loc poti folosi doua tuburi PVC si doua coliere ... functioneaza 100% si te costa pana in 5 lei.

 

sml_gallery_21922_6825_99061.jpg

 

Un tutorial foarte bun e asta ...

 

Eu acum astept sa imi vina paharele de la vopsit, eventual o sa revin atunci cu niste poze.

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci eu mi-am luat ulei Motorex si garnituri Atena :) ... oi vedea ce o sa iasa. M-am documentat destul de mult si nu prea am auzit lucruri bune despre Allballs.

 

Evident cea mai buna solutie e uleiul recomandat de Honda si garnituri OEM.

 

Pentru a presa bucsele la loc poti folosi doua tuburi PVC si doua coliere ... functioneaza 100% si te costa pana in 5 lei.

 

sml_gallery_21922_6825_99061.jpg

 

Un tutorial foarte bun e asta ...

 

Eu acum astept sa imi vina paharele de la vopsit, eventual o sa revin atunci cu niste poze.

 

Bafta.

Depinde ce atena ca au 2 variante, ieftine la 35-40 de lei si mai scumpe la 70-80 de lei(am specificat mai sus legat de pret).

Ca ulei ... am avut si l-am scos dupa nici un an foarte muradar si cu foarte multe depuneri + ca nu se comporta foarte bine furca.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde ce atena ca au 2 variante, ieftine la 35-40 de lei si mai scumpe la 70-80 de lei(am specificat mai sus legat de pret).

Ca ulei ... am avut si l-am scos dupa nici un an foarte muradar si cu foarte multe depuneri + ca nu se comporta foarte bine furca.

 

Ce-i drept nu stiu ce varianta am luat ca inca nu mi-au ajuns, stiu doar ca le-am luat mai scump decat Allballs ... macar sezonul asta sa ma tina si le-oi schimba la anu daca or face figuri :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut, am si eu nevoie de o oglinda stanga imprumut sau sa cumpar, un idiot cu un scuter de pizza hut mi-a dato jos pe trotuar...pana o rezolv cu asigurarea vreau sa plec pe 1mai in vama...sa comand pe net cred ca nu am timp...daca stiti ceva va rog sa imi spuneti...multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde ce atena ca au 2 variante, ieftine la 35-40 de lei si mai scumpe la 70-80 de lei(am specificat mai sus legat de pret).

Ca ulei ... am avut si l-am scos dupa nici un an foarte muradar si cu foarte multe depuneri + ca nu se comporta foarte bine furca.

Am am avut Athena la 80 de lei , au tinut 2 luni :-( , sunt bune dar au rata mare de defecte .... cum ai norocu ! :-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut, am si eu nevoie de o oglinda stanga imprumut sau sa cumpar, un idiot cu un scuter de pizza hut mi-a dato jos pe trotuar...pana o rezolv cu asigurarea vreau sa plec pe 1mai in vama...sa comand pe net cred ca nu am timp...daca stiti ceva va rog sa imi spuneti...multam

 

Daca-ti faci RCA, nu ai nevoie de oglinda. :)

 

Faci cumva casco?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi va stresati prea tare cu acel ulei, pe bune. VFR cred ca merge cu orice ulei moto, 10W40 sa fie.

Eu am folosit motorex, motul si repsol. N-am simtit absolut nici o diferenta niciodata. Acum de exemplu am in motor un cocktail asa: 1.8L repsol, 1L valvoline si vreo 400ml de motul. (ramase de la alte schimburi, eu cumpar mereu bidoane de 4 sau 5L)

Toarce ca o bormasina, uleiul e la nivel curat si frumos dupa aproape 1500km. Schimba perfect.

Eu incep sa cred cat mai serios ca unii oameni pur si simplu au gargauni la cap cu uleiurile.

 

Vedeam mai sus pe cineva care zicea ca se duce la service in ungaria (pff), e ingrijorat de nu-s ce ulei sa puna, dar el merge cu 250la ora cu o za gripata la lant. ( pff) Interesante sunt prioritatile unora.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi va stresati prea tare cu acel ulei, pe bune. VFR cred ca merge cu orice ulei moto, 10W40 sa fie.

Eu am folosit motorex, motul si repsol. N-am simtit absolut nici o diferenta niciodata. Acum de exemplu am in motor un cocktail asa: 1.8L repsol, 1L valvoline si vreo 400ml de motul. (ramase de la alte schimburi, eu cumpar mereu bidoane de 4 sau 5L)

Toarce ca o bormasina, uleiul e la nivel curat si frumos dupa aproape 1500km. Schimba perfect.

Eu incep sa cred cat mai serios ca unii oameni pur si simplu au gargauni la cap cu uleiurile.

 

Vedeam mai sus pe cineva care zicea ca se duce la service in ungaria (pff), e ingrijorat de nu-s ce ulei sa puna, dar el merge cu 250la ora cu o za gripata la lant. ( pff) Interesante sunt prioritatile unora.

 

Nu, chestia cu uleiul e pe bune.Eu am pus indicativ diferit si am observat diferenta la sunetul motorului. In manual e recomandat 10W40, dar in functie de zona climatica ( de la ecuator la polul nord), mai variezi un pic indicativul. Si auzisem ca Honda ar fi reconsiderat recomandarea standard de 10w40 cu 15w50.

In afara de sunetul motorului, nici eu nu am observat alta diferenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi va stresati prea tare cu acel ulei, pe bune. VFR cred ca merge cu orice ulei moto, 10W40 sa fie.

Eu am folosit motorex, motul si repsol. N-am simtit absolut nici o diferenta niciodata. Acum de exemplu am in motor un cocktail asa: 1.8L repsol, 1L valvoline si vreo 400ml de motul. (ramase de la alte schimburi, eu cumpar mereu bidoane de 4 sau 5L)

Toarce ca o bormasina, uleiul e la nivel curat si frumos dupa aproape 1500km. Schimba perfect.

Eu incep sa cred cat mai serios ca unii oameni pur si simplu au gargauni la cap cu uleiurile.

 

Vedeam mai sus pe cineva care zicea ca se duce la service in ungaria (pff), e ingrijorat de nu-s ce ulei sa puna, dar el merge cu 250la ora cu o za gripata la lant. ( pff) Interesante sunt prioritatile unora.

 

Un cocktail la baiatu te rog! :crack: (glumesc :D)

 

Ai si tu partea ta de dreptate, dar n-as dormi noaptea gandindu-ma ca am trei uleiuri diferite in motor. El iti functioneaza ok...dar pana cand? Defectiunea apare o singura data si nu da semne inainte. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un cocktail la baiatu te rog! :crack: (glumesc :D)

 

Ai si tu partea ta de dreptate, dar n-as dormi noaptea gandindu-ma ca am trei uleiuri diferite in motor. El iti functioneaza ok...dar pana cand? Defectiunea apare o singura data si nu da semne inainte.

 

Pai ce faci cand vezi ca ai prin garaj ulei de toate neamurile ramas pe ici pe colo prin bidoane? Faci un cocktail si-l bagi un motor, doar n-oi fi nebun sa-l arunci.

Am zis de fiecare data ca mai completez... da' de unde, VFR-ica nu papa nici n gram intre schimburi, nu stiu cum reuseste ca-i dau destula forja. :what:

 

Legat de amestecul de ulei, sa fim seriosi, de cand am citit documentatia standardelor API nu mai am nici o greata in a amesteca uleiuri (nici n-am avut vreodata). E o cerinta de standard ca uleiurile de acelasi grad sa fie miscibile. Nu respecti standardele - nu produci si nu vinzi ulei.

 

Gandeste-te cat ulei ramane in motor (de obicei diferenta apare data in manualul de service - cantitatea de ulei necesara pt a umple un motor dupa reparatie generala e mai mare decat cantitatea necesara la un schimb obisnuit) la fiecare schimb, cand cumperi o motocicleta fara istoric stii ce ulei a avut inainte? Nu.

Pai cam 400ml de ulei raman in motor de la un schimb la altul - e efectiv uleiul uns peste tot prin motor.

 

Dorm foarte linistit, crede-ma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am facut ieri testul de compresie la mobra si a reiesit 12 la 3 dintre pistoane si 10 la unul.

poate sa fie o supapa ce nu inchide bine sau pastilele ce comanda supapa.

mesterul mi a cerut 100 de euro manopera si cca 2 saptamani in care mobra sa stea pe dreapta pana ii comanda pastilele.

o alta solutie ce mi a recomandat o altul a fost sa pun Metabond in ulei.

voi ce ma sfatuiti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...