Arthur E Postat Octombrie 28, 2013 Share Postat Octombrie 28, 2013 Nenea Alex , la toba de carbon ma inscriu eu daca ai planuri pana te pui pe picioare . Alta intrebare , stie cineva un site sau un loc in care sa pot gasi informatii despre istoria modelelor VFR incepand de la 750 la 800 v tec ? Am intrat intr-o discutie pe un topic de vanzari si incep sa cred ca am dat cateva informatii eronate . Multumesc , o zi faina ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Octombrie 28, 2013 Share Postat Octombrie 28, 2013 Ai dreptate Arthur, mai bine mutam discutia aici, pe topicul dedicat. Toata discutia a plecat de la afirmatia unui coleg de forum cum ca VFR-ul 2009 vopsit alb/negru este editie speciala. Eu unul nu gasesc vreo informatie oficiala (pliante, reclame etc) cum ca ar fi editie speciala (de fabrica) cum au fost cele 50th Anniversary 1999 si VTEC-ul RWB 2007 (red/white/blue) pt piata americana (si australiana se pare) si sunt foarte curios daca e sau nu e pana la urma. O sa mai caut, doar ca timpul de stat pe net imi e cam limitat i perioada asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_gherman_agh Postat Octombrie 29, 2013 Share Postat Octombrie 29, 2013 Toba de carbon nu a patit nimicutza, nimicutza.....si oricum e promisa jumatatii tale in caz ca isi cumpara un RC46.....dar mai am originala si a mea de la cea rosie lovita, ma gandeam ca omul vrea sa faca lucrari...taieri, fixari.... on: http://www.hondavfr.org/faq1_0.html, doar modele americane, identificare sau: http://dot.com.ph/uncle/vfrhist.html editii limitate: http://www.visordown.com/motorcycle-news--general-news/limited-edition-honda-vfr800/1534.html cea cu argintiu si rosu.....dar nu are nimic in plus mecanic, e doar vopsita..... mai este si cea RWB 2007 americana......despre 2009 nu stiu/ nu am gasit nimic. c'mon, hai sa ne bucuram de ele.....ca nu cred ca apucam sa le lasam mostenire nepotilor sa sacoata bani pe editii limitate din ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Octombrie 29, 2013 Share Postat Octombrie 29, 2013 Daca ii trebuie cuiva Go Pro Hero 1 Am folosit o cu succes in toate calatoriile mele Video nu sunt dezamagit de ea,este HD, insa la foto imi pare putin cei 5 mp pe care ii are,asa ca a sosit timpul sa upgradez. vine cu card de 16 gb si 2 usite(una decupata pt sonor si una waterproof) nu arata"ca noua" dar functioneaza si asta e tot ce conteaza. 390 lei,0724131953 Victor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Octombrie 29, 2013 Share Postat Octombrie 29, 2013 Poza "ciordita" de pe profilul cuiva de fb, daca nu a binevoit sa o poesteze el, il dau eu in gat. Conversie la furca usd de Yamaha R1 2007 parca. Hihih, multam de reclama man, mi-a fost rusine sa postez aici poze facute cu telefonul . Ai facut o treaba minunanta cu furca, cand mai treci pe aici te poftesc la o plimbare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 Ai dreptate Arthur, mai bine mutam discutia aici, pe topicul dedicat. Toata discutia a plecat de la afirmatia unui coleg de forum cum ca VFR-ul 2009 vopsit alb/negru este editie speciala. Eu unul nu gasesc vreo informatie oficiala (pliante, reclame etc) cum ca ar fi editie speciala (de fabrica) cum au fost cele 50th Anniversary 1999 si VTEC-ul RWB 2007 (red/white/blue) pt piata americana (si australiana se pare) si sunt foarte curios daca e sau nu e pana la urma. O sa mai caut, doar ca timpul de stat pe net imi e cam limitat i perioada asta... Se pare ca editia alb - negru nu are nimic care sa o clasifice ca fiind " special edition " sau " aniversary edition " http://www.simonevans.co.uk/v-four/vtec2009.htm . Sunt nevoit sa recunosc ca am sustinut un punct de vedere gresit . Scuzele mele . Am gasit de asemenea mai multe informatii interesante despre evolutia VFR : http://www.simonevans.co.uk/v-four/vfr800.htm . O zi faina la toata lumea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Florea Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 (editat) mi-am comandat pinion de atac cu 18 dinti ( de la generatia 5 ) , cel original fiind de 16 . sper sa mai apuc vreme buna sa-l testez sa revin cu detalii pana acum la orice drum la care n-am sarit de 100-110 , 5500rpm si gentil cu acceleratia , consumul a fost de 4,4 % pasagera inclusiv testat la 3 drumuri de aprox 300 km, de la plin la rezerva de fiecare data Editat Octombrie 31, 2013 de Mihai Florea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 mi-am comandat pinion de atac cu 18 dinti ( de la generatia 5 ) , cel original fiind de 16 . sper sa mai apuc vreme buna sa-l testez sa revin cu detalii pana acum la orice drum la care n-am sarit de 100-110 , 5500rpm si gentil cu acceleratia , consumul a fost de 4,4 % pasagera inclusiv testat la 3 drumuri de aprox 300 km, de la plin la rezerva de fiecare data Cat de mult ai pierdut din cuplu? A incaput fara probleme in locasul pinionului ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Florea Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 Cat de mult ai pierdut din cuplu? A incaput fara probleme in locasul pinionului ? de incaput stiu sigur ca incape,am citit pe un forum ca si-a mai montat cineva ( in uk si in usa) ,unul pe 93' altii 2 pe 94' si inca unul pe 99' inca nu mi-a sosit pinionul,in 2 zile vine ,au intarziat cu livrarea ca nu era pe stoc , performantele mai de sus le-am realizat cu motoreta stock ( 16/43) am mai dat azi o tura cu reglaju aer carburatie nu la 2, ci la 2,5 ture , dat jos topcase+suportii, bagat la cutie sub parbirz , coborat suspensia fatza din telescoape cu 4 cm , mers distanta dus -intors constanta cernavoda , 157km cu 6 litrii ( era aproape uscat rezervoru cand am pus 10 litrii , dat jos in canistra cand am ajuns acasa, mai erau 4,2 ), tinut constant la 5000rpm ~ 105km/h . 3.85 % nu mi-a venit sa cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 de incaput stiu sigur ca incape,am citit pe un forum ca si-a mai montat cineva ( in uk si in usa) ,unul pe 93' altii 2 pe 94' si inca unul pe 99' inca nu mi-a sosit pinionul,in 2 zile vine ,au intarziat cu livrarea ca nu era pe stoc , performantele mai de sus le-am realizat cu motoreta stock ( 16/43) am mai dat azi o tura cu reglaju aer carburatie nu la 2, ci la 2,5 ture , dat jos topcase+suportii, bagat la cutie sub parbirz , coborat suspensia fatza din telescoape cu 4 cm , mers distanta dus -intors constanta cernavoda , 157km cu 6 litrii ( era aproape uscat rezervoru cand am pus 10 litrii , dat jos in canistra cand am ajuns acasa, mai erau 4,2 ), tinut constant la 5000rpm ~ 105km/h . 3.85 % nu mi-a venit sa cred Daca mergi constant si la viteze mici consuma foarte ok. Din amestul ala nu rezolvi nimic cu consumul ci cu comportamentul motorului, oricum ala nu are efect decat in ture mici si medii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 Cica Honda aduce un nou VFR800: http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2013/November/nov0413-fireblade-sp-heads-2014-line-up/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 (editat) Un link mai complet cu noul VFR800F http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/2014-honda-vfr800f/23894.html + mai multe detalii(pentru cine stie italiana) si imagini pe http://www.moto.it/news/eicma-2013-honda-vfr800f-2014.html O poza din care se vede mai bine partea frontala. Editat Noiembrie 5, 2013 de NVS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 Un link mai complet cu noul VFR800F http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/2014-honda-vfr800f/23894.html + mai multe detalii(pentru cine stie italiana) si imagini pe http://www.moto.it/news/eicma-2013-honda-vfr800f-2014.html O poza din care se vede mai bine partea frontala. pusca mea...astia nu aduc ceva putere motorului? ma asteptam sa fie ceva mai mult. din '98 aceleasi valori... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 Asta gandeam si eu, motorul si cadrul acelasi. Schimba doar infatisarea si mai adauga una alta. Probabil pentru asta au facut VFR1200, dar puteau imbunatati motorul si la VFR800. Asta e, ramanem cu ale noastre ca sunt mai bune. Si oricum nu as da atatia bani cat va fi asta de noua... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 UaaaA, secsi: Nu au bagat putere la motor dar au redus din greutate, e cam acelasi lucru. Traction control, frane noi.. asta nu va zic nimic? Pai noi ne luam dupa ce se satura aia cu bani de ele... dar putem sa ne bucuram de acum ca exista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styx Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Eu zic ca daca este sa le punem una langa cealalta si facem un sondaj o sa castige detasat modelul 2002-2010: Si mai sunt si urmatoarele minusuri la modelul nou: - 1cp mai putin - 6NM mai putin - lipsa dual CBS - lipsa evacuare sub codita - 10kg care s-au economisit din schimbarea evacuarii cu o singura toba laterala....asta rezolva oricum toata lumea cu o toba de carbon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 (editat) Eu zic ca daca este sa le punem una langa cealalta si facem un sondaj o sa castige detasat modelul 2002-2010: Si mai sunt si urmatoarele minusuri la modelul nou: - 1cp mai putin - 6NM mai putin - lipsa dual CBS - lipsa evacuare sub codita - 10kg care s-au economisit din schimbarea evacuarii cu o singura toba laterala....asta rezolva oricum toata lumea cu o toba de carbon Sincer, personal vad lipsa CBS-ului ca un plus mai degraba decat minus. Evacuarea sub sa tine, iarasi, de gusturi, nu stiu daca e un minus sau plus. Iar greutatea in minus nu cred ca vine de la toba, crezi ca toba laterala nu poate avea 10 kile? Si tot nu i-au pus o furca mai de doamne ajuta, un USD ceva ... Editat Noiembrie 6, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=_7Fk_irzUaY vad sau asa pare din poze/video ca s`a renuntat la radiatoarele laterale ceea ce ar fi un lucru extraordinar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costivfr Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Votez Rc 36 90-93! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=_7Fk_irzUaY vad sau asa pare din poze/video ca s`a renuntat la radiatoarele laterale ceea ce ar fi un lucru extraordinar Au facut-o ceva mai sportiva ca forme, s-a renuntat la forma de balena, totusi daca au bagat in dotarea standard traction control si manere incalzile ma indoiesc ca se vrea a fi ceva mai sportiva ci acelasi sport tourer doar adus la zi cu look-ul si dotarile concurentei. Sunt curios cum se comporta pe sosea, daca e la fel ca VFR-urile de pana acum n-au rezolvat nimic, de la RC36 in sus toate mi se par greoaie, parca se misca in reluare. RC 30-ul desi e de mult depasit mi s-a parut mai sportiv ca precedentele. Votez Rc 36 90-93! Lasa-ma sa ghicesc ... Detii una ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costivfr Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Am avut doua timp de patru ani! Acum o nenorocire de 900 rr care va pleca sper, zilele astea! Poate doreste cineva un schimb, din gresala! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 (editat) Au facut-o ceva mai sportiva ca forme, s-a renuntat la forma de balena, totusi daca au bagat in dotarea standard traction control si manere incalzile ma indoiesc ca se vrea a fi ceva mai sportiva ci acelasi sport tourer doar adus la zi cu look-ul si dotarile concurentei. Sunt curios cum se comporta pe sosea, daca e la fel ca VFR-urile de pana acum n-au rezolvat nimic, de la RC36 in sus toate mi se par greoaie, parca se misca in reluare. RC 30-ul desi e de mult depasit mi s-a parut mai sportiv ca precedentele. Lasa-ma sa ghicesc ... Detii una ? SIncer nu mi se pare de loc sportiva, a ramas un sport-touring si atat de clasa medie si daca esti atent un pic la codita cred ca acolo are sa se agate si ceva genti laterale la fel ca VFR`ul de 1200 cat despre look daca stai sa te uitzi in urma si sa compari cu prezentul este luat ceva din VFR`ul 98-02 si ceva din VFR`ul de 1200 si a iesiti ceea ce a iesit pacat de franele care le`au pus (radiale) ca daca tot vorbim de look dadeu mult mai bine pe o furca upside-down .Oare cat mai are de gand si cati ani sa mai treaca ca Honda sa mai schimbe anumite motoare...pentru ca vad ca la clasa V4 se merge pe aceleasi motoare din 2002 in coace(nu vb de motor nou de 1200) atat la VFR de 800 cat si la PanEuropean au scos modele noi dar practic pe acelasi motoare vechi sa le spunem asa. . poate doar cu alt sistem de injectie modele 2014 Editat Noiembrie 6, 2013 de smok3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 (editat) SIncer nu mi se pare de loc sportiva, a ramas un sport-touring si atat de clasa medie si daca esti atent un pic la codita cred ca acolo are sa se agate si ceva genti laterale la fel ca VFR`ul de 1200 cat despre look daca stai sa te uitzi in urma si sa compari cu prezentul este luat ceva din VFR`ul 98-02 si ceva din VFR`ul de 1200 si a iesiti ceea ce a iesit pacat de franele care le`au pus (radiale) ca daca tot vorbim de look dadeu mult mai bine pe o furca upside-down .Oare cat mai are de gand si cati ani sa mai treaca ca Honda sa mai schimbe anumite motoare...pentru ca vad ca la clasa V4 se merge pe aceleasi motoare din 2002 in coace(nu vb de motor nou de 1200) atat la VFR de 800 cat si la PanEuropean au scos modele noi dar practic pe acelasi motoare vechi sa le spunem asa. . poate doar cu alt sistem de injectie modele 2014 Si crezi ca 800-le e facut de la 0 2002 :Engine size 781cc 1998: Engine size 781 cc 1994: Engine size 749 cc 1990: Engine size 748 cc Sunt destul de sigur ca sunt "inspirate" din vechile motoare. Trecerea la distributie pe lant nu e asa greu de facut, acelasi motor de pe vfr-ul din 89 e pe magna si acolo parca era distributia pe lant din cate tin mine. Revenind la ale noastre mi se pare mai sportiva pentru ca in video pare mai ingusta si altfel gandita, cel putin ca forma, decat modelele precedente. Daca au umblat la greutate e posibil sa fi umblat si la centru de greutate, macar fata-spate. Furca pare mai HI TECH dar sunt foarte sigur ca e defapt mediocra, cum a fost dintotdeauna la VFR. Editat Noiembrie 6, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 (editat) Una peste alta Honda a cam dat`o in bara in ultimul timp mai ales la modele noi si eu personal devin fan Kawasaki ) chiar daca multi dupa acest forum are sa ma injure....DAR in ultimul timp KAWASAKI a pus accent mare pe calitate si tehnologie si au venit aproape de la an la an cu modele noi, daca nu cu upgrade`uri la modelele actuale, au mai pus cate un rahatel acolo care este important pentru siguranta/comfortul riderului.... ceea ce Honda a cam uitat chiar daca a mers cate 10 ani pe un model (la anumite clase) ...DAR am ales Honda pt ca e Honda ) si sincer eu personal iubesc motoarele V2 si daca este V4 si mai bine(clasele sport si sport-touring,nu chopper nu crusser) ...de aia am ales Honda .... dar daca pun una peste alta in capul meu ca brand a ramas cam in urma si cum spuneam mai ales la anumite modele/clase si cu thenologia a inceput sa vina destul de tarziu si cu alte dotari standard ! Editat Noiembrie 6, 2013 de smok3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_gherman_agh Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 Oricate pareri ar exista, am si eu una: Cea mai frumoasa moto e cea pae care te simti TU bine, cea care iti place tie. La mine momentan e RC46...dar.....inca nu m-am urcat pe asta noua, si nici nu am bani pentru ea. Tot restul, cu "cea mai buna", cu 0,0000000x secunde mai rapida....sunt discutii doar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.