Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

In mers nu am probleme 78-80 grade dar la primul semafor urca repede 109 dupa care pleaca ventilatorul

Din ce am vazut in manual se ajunge destul de greu la termostat iar pe vremea asta nu prea vreau s o demontez in fata blocului X-(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu cred ca o sa gasesti alternativa la termostatul original. Parca am citit pe undeva ca s-ar potrivi de pe Honda Civic 2004, dar stiu ca trebuia sa faci ceva modificari.

 

Cauta dupa codul original pe net, ebay ca gasesti. Eu l-am cumparat pe al meu cu 120 de lei de pe ebay, mai ieftin cu 130 de lei decat la baietii ce comercializeaza piese.

Editat de almostcyborg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca o sa gasesti alternativa la termostatul original. Parca am citit pe undeva ca s-ar potrivi de pe Honda Civic 2004, dar stiu ca trebuia sa faci ceva modificari.

 

Cauta dupa codul original pe net, ebay ca gasesti. Eu l-am cumparat pe al meu cu 120 de lei de pe ebay, mai ieftin cu 130 de lei decat la baietii ce comercializeaza piese.

Daca lai schimbat si il mai ai pe cel vechi poti te rog sa il masori?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc , dar ma gandeam ca cineva cu 800 fi a schimbat termostatul si il mai are pe cel vechi sa pot sa il masor

Dupa cote pot cauta unul de auto si daca am noroc bine daca nu iau de pe ebay

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Zander.

 

Ai verificat lichidul de racire? Ziceai ca il ai undeva la minim parca? Vezi sa nu mai fi scazut cumva... :D

 

la primul semafor urca repede 109

Nu porneste la 103? Si chiar daca-ti porneste la 109, reuseste sa-l aduca la o valoarea mai mica? Nu stiu..96+?

Editat de stely_yoo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Zander.

 

Ai verificat lichidul de racire? Ziceai ca il ai undeva la minim parca? Vezi sa nu mai fi scazut cumva... :D

 

 

Nu porneste la 103? Si chiar daca-ti porneste la 109, reuseste sa-l aduca la o valoarea mai mica? Nu stiu..96+?

Antigelul este tot la minim. Nu porneste la 103 ci la 108 -109 dar il aduce la 95-96

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma pricep la mecanica, dar daca-ti sta in valori normale in timpul mersului, nu-ti fierbe apa, iar atunci cand porneste coolerul reuseste sa-ti aduca la 95-96 nu vad de ce ar fi o problema...Si mie pe temperaturile astea imi ajunge la semafor in 103, dupa care incepe coolerul sa invarta si ajunge la 95-96...de fapt problema care o ai este ca porneste la 109 grade si nu la 103? In rest vad ca este ok. Ti-am zis...nu ma pricep la mecanica :tomato:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate , in mers valorile sunt normale ,dar cum ma opresc sau rulez in viteza 1 temperatura urca foarte repede

de la 80 la 106. Ma gandesc ca termostatul sa nu deschida decat foarte putin cat sa porneasca termocupla dar fara sa faca circuitul

de racire normal ca atunci cand sar deschide complet.Poate vorbesc prosti dar daca ati patit la fel va rog luminatima :thanks:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am profitat de liber si de vremea "buna" si am bagat cativa km, ca sa aud si eu toba cum trebuie.

 

Motorul trage parca mai bine, mai cu vana, iar sunetul nu poate fi descris in cuvinte, mai ales pe decelerare :D Consumul n-a crescut ci a ramas la fel sau chiar a scazut un pic...85 km cu 4,2 litri.

post-11570-0-35520600-1351519520_thumb.jpg

post-11570-0-41339500-1351519575_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ohooo vreme buna la tine chiar daca este un pic de zapada :P ,la noi ploua si este mohorat de 2 zile ... sa nu mai iti zic astazi ca nu am avut combinezonul de ploaie la mine si... :D ...

@zander completeaza cu antigel in vas si atat valorile temperaturii par normale

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ohooo vreme buna la tine chiar daca este un pic de zapada :P ,la noi ploua si este mohorat de 2 zile ... sa nu mai iti zic astazi ca nu am avut combinezonul de ploaie la mine si... :D ...

@zander completeaza cu antigel in vas si atat valorile temperaturii par normale

Am completat pana la MAX dar dupa cateva zile cand am verificat era la MIN :-L Dar nu scade sub minim

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am profitat de liber si de vremea "buna" si am bagat cativa km, ca sa aud si eu toba cum trebuie.

 

Motorul trage parca mai bine, mai cu vana, iar sunetul nu poate fi descris in cuvinte, mai ales pe decelerare :D Consumul n-a crescut ci a ramas la fel sau chiar a scazut un pic...85 km cu 4,2 litri.

 

Unde ti al doilea punct de prindere ? La scarita ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate , in mers valorile sunt normale ,dar cum ma opresc sau rulez in viteza 1 temperatura urca foarte repede

de la 80 la 106. Ma gandesc ca termostatul sa nu deschida decat foarte putin cat sa porneasca termocupla dar fara sa faca circuitul

de racire normal ca atunci cand sar deschide complet.Poate vorbesc prosti dar daca ati patit la fel va rog luminatima :thanks:

 

nu cauta problema la termostat! pe radiator ai un 'senzor' care in timp incepe de 'inchida' circuitul ventilatorului la temperaturi tot mai mari! eu le verific in felul urmator (asa zice si manulul)

-un bol de metal cu antigel(nu apa normala ca fierbe prea devreme si nu trece de 102-103 grade decat cu greu, pe cand antigelul atingei si 125 relativ repede)

-pui senzorul acela in bol, suspendat cu o sarma ceva, dar sa partea ce se infileteaza in radiator imersata in antigel

-cu un multimetru setat pe diode pui rosu la papuc si negru la masa(nu conteaza neaparat ordinea)

-se pune bolul pe aragaz

-un termometru digital care sa citeasca temperatura antigelului!

astepti si vezi la cfe temperatura inchide senzorul circuitul(mutimetrul trebuie sa te avertizeze)

bafta! ;)

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde ti al doilea punct de prindere ? La scarita ?

 

Da, galeria e prinsa cu un surub de scarita, la fel ca toba originala si cu colierul original jos. Toba este de tip "bolt on" cu 3 suruburi si vineri ar trebui sa merg sa-i fac modificarea pt colier.

 

In primavara ii schimb kitu`de lant (musai), un schimb de lichide, normal dupa iarna si e gata de drum.

 

Sa vedem ce parbriz gasesc care sa se potriveasca. Anul viitor nu am de gand sa o mai schimb , asa ca urmeaza si o mica cosmetizare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In mers nu am probleme 78-80 grade dar la primul semafor urca repede 109 dupa care pleaca ventilatorul

Din ce am vazut in manual se ajunge destul de greu la termostat iar pe vremea asta nu prea vreau s o demontez in fata blocului X-(

 

Antigel ai destul? Am patit de cateva ori la diferiti clienti care s-au plans ca le porneste ventilatorul prea repede ...

 

Fiind mare distanta de la sasiu la capatul crash-ului si faptul ca nu se duce prea sus e posibil sa isi schimbe centrul de greutate si sa faca plan intre manerul din spate si linia trasa de mine in poza ta ...

post-18053-0-28685600-1351534309_thumb.jpg

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Antigel ai destul? Am patit de cateva ori la diferiti clienti care s-au plans ca le porneste ventilatorul prea repede ...

 

Fiind mare distanta de la sasiu la capatul crash-ului si faptul ca nu se duce prea sus e posibil sa isi schimbe centrul de greutate si sa faca plan intre manerul din spate si linia trasa de mine in poza ta ...

post-18053-0-28685600-1351534309_thumb.jpg

Te referi la concentratie sau la nivel.Concentratia nu stiu iar nivelul sta la minim chiar dupa ce am completat pana la max

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Antigel ai destul? Am patit de cateva ori la diferiti clienti care s-au plans ca le porneste ventilatorul prea repede ...

 

Fiind mare distanta de la sasiu la capatul crash-ului si faptul ca nu se duce prea sus e posibil sa isi schimbe centrul de greutate si sa faca plan intre manerul din spate si linia trasa de mine in poza ta ...

post-18053-0-28685600-1351534309_thumb.jpg

 

Gata gata...acum am inteles ce vrei sa zici. Te referi la faptul ca rezervorul + oglinda + parbriz sa ajunga pe asfalt. Da, aici ai dreptate. Sper sa nu se intample una ca asta :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te referi la concentratie sau la nivel.Concentratia nu stiu iar nivelul sta la minim chiar dupa ce am completat pana la max

 

Ma refer la nivel, de concentratie afli tu la iarna ... Tu ii completezi in vas dar in instalatie are? Faptul ca ii tot pui in vas si dupa ceva vreme sta la minim arata ca nu ai indeajuns lichid in instalatie si el isi tot trage ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oameni buni, ma 'doare' creierul cand citesc ce scrieti unii! Zander, verifica mai intai ce am zis si apoi da o bere! nu cauta la concentratii, bla bla....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oameni buni, ma 'doare' creierul cand citesc ce scrieti unii! Zander, verifica mai intai ce am zis si apoi da o bere! nu cauta la concentratii, bla bla....

Corect ... il pui sa umble dupa cai verzi ... el se plange ca ii urca rapid de la 80 la 106, dar nu zice nimic cum ca i-ar pleca electroventilatorul prea devreme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In mers nu am probleme 78-80 grade dar la primul semafor urca repede 109 dupa care pleaca ventilatorul

Din ce am vazut in manual se ajunge destul de greu la termostat iar pe vremea asta nu prea vreau s o demontez in fata blocului X-(

 

la postul asta ma refeream, trebuie sa porneasca ventilatorul la 104 grade.

 

am observat si eu problema asta la cateva motociclete honda de ex 2 honda cbr f4i. una ajungea mai repede la 100 de grade fata de cealalta! atata timp cat ventilatorul porneste la 103-104 grade si nu fierbe motorul nu e problema. am ajuns la concluzia ca este din cauza radiatorului, avea jumate din 'faguri' infundati sau strambi! la radiator te-ai uitat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...