Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Cel mai probabil e din cauza la o impamantare pe partea stanga. Au avut un recall legat de problama asta. E o mufa albastra cu multe fire. Uite o poza cu fixul. Sunt proaspat posesor de VFR dar din cate stiu asta e cauza. Poate cineva mai experimentat are mai multe detalii :D

post-74748-0-71418700-1500046983_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

am desfacut, pare ok mufa si firul verde arata ok, altceva ce as putea sa mai verific? :(

» Post actualizat in 14 Jul 2017 16:33

asta era multumesc din suflet guys am rezolvat

» Post actualizat in 14 Jul 2017 20:42

s-a rezolvat dar nu prea. acum am dat o tura prin cluj, pe seara, parea ca merge bine. am stationat vreo 2-3 ore, acum cand sa plecam, turometrul a ramas blocat si bordul nu mai afiseaza decat niste linii ca niste erori. ce ziceti, de ce sufera? ma mai tine pana la bucuresti sa ajung sau sa nu ma risc?

» Post actualizat in 14 Jul 2017 20:42

s-a rezolvat dar nu prea. acum am dat o tura prin cluj, pe seara, parea ca merge bine. am stationat vreo 2-3 ore, acum cand sa plecam, turometrul a ramas blocat si bordul nu mai afiseaza decat niste linii ca niste erori. ce ziceti, de ce sufera? ma mai tine pana la bucuresti sa ajung sau sa nu ma risc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, trebuie sa schimb tuburile cromate la un VFR 750, an94-97, rc36. Stiti cumva pe cineva care sa demembreze? Cumpar si toata furca daca trebuie ... Multumesc. Eventual daca stiti de la ce alte modele s-ar potrivi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OLX... ce sa zic.

Noi costa un purcoi de bani. Nu prea merita. Daca tot ai de investit, nu crezi ca merita sa faci translplant de fatza (telescoape, juguri, roata fatza, discuri, etrieri) de pe un 919 sau ceva F4i Sport sau 600RR cu o suspensie mai acatarii si niste frane mai de doamne-ajuta?

 

Si o poza cu mobra mea...

post-20786-0-26308000-1500803857_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata,am reusit sa reglez farul dupa ce am dat jos plasticul ala ce tine bordul ...

Intre timp am inteles ca xenonul ,ca si la masini,este amendabil daca modelul tau de motor nu a fost prevazut din fabrica si cei de la RAR pot verifica asta ,implicit retine talonul.

Asa ca mi am mai comandat pe Aliexpress 2 proiectoare ceata 20w bucata si unul spot+ beem de 40w pe care le am instalat cum ma dus capul.

Inca nu le am legat ca trebuie sa ma duc la un electrician sa mi puna releu ,dar mai prost ca inainte nu are cum sa fie :)

post-46672-0-00249000-1500989383_thumb.jpg

post-46672-0-33143100-1500989398_thumb.jpg

Editat de zis_ungureanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M au nemultumit ca nu erau reglate in primul rand.Faza scurta batea destul de departe dar faza lunga in copaci deci nu o puteam folosi...

Apoi am prins o ceata de nu vedeai nimic si ma gandesc ca lampile astea de ceata prin filtrul ala galben si amplasate atat de jos o sa rezolve si problema asta.

Stie cineva cum se monteaza un indicator din asta ce ti arata in ce treapta de viteza esti?

Mi a sosit indicatorul asta si ma uit ca mata in calendar la el ca e cu un magnet si cu 2 senzori si cu fire in 4 culori....ma asteptam sa fie mai simplu.

Nu degeaba,bineinteles : Ma deplasez la domiciliul omului cu berile aferente in lada frigorifica :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La miscarea ghidonului stanga-dreapta imi taie toata alimentarea electrica. Bordul se inchide total, motorul se opreste.

Problema este la unul din cablurile care pleaca de la comenzi in fata, sub bord, pentru ca daca le misc, isi revine.

Problema este ca nu stiu cu care sa incep si parca nu as vrea sa o fac prin incercari, sa le jupoi pe toate.

Vreun pont ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai main power switch unde e la motocicleta? La ce faci "click" si prinde viata?

 

La cheia de contact, deci de-acolo as porni cu cautarile. Urmeaza firele care ies din contact si vezi unde duc, probabil o mufa nu mai sta cum trebuie la locul ei.

Cablurile sunt toate prinse la un loc sub bord/furca, deci orice ai misca se misca tot.. pana nu urmaresti cablurile nu afli nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandesc sa-mi pun eu. Mi se pare ca a inceput sa-mi tacane si mie. Voi confirma la service in prima faza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://blog.biker.ie/2013/10/vfr800-rc46-rear-cam-chain-tensioner.html

Asta am gasit pentru schimbarea intinzatorului spate. Pentru fata nu am gasit inca.

Variante de ajustare a tensiunii sunt 2: cea din link si una la care se regleaza cu motorul pornit din aproape in aproape.

La mine suna intinzatorul foarte putin, pana ajunge temperatura la 40-50 de grade, dupa care tace.

 

Vi s-a intamplat sa vi se aprinda intermitent becul de abs doar dupa ce treceti de 120 km/h?

Daca opresc motorul si pornesc din nou nu mai face asa pana nu ating iar 120-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,am citit si eu articolul,mie mi se aude la fel,doar cand e rece,trebuie sa umblu preventiv,cel mai probabil in revizia din sezonul rece..!!

Cu abs-ul nu ii poti face decat o testare,ai vreun senzor bulit,asta dupa ce inspectezi vizual sa nu ai coroanele de abs acoperite cu pamant,mazga,etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ciudat mi se pare ca pe un topic de VFR-uri sa se vorbeasca de intins lanturi de distributie. :D

:10: Mda...am avut 3 vfr 800Fi si 2 vtec..motorul 5th gen e genial,sasiul 6th gen e genial (bine,si motorul e,dar mai scumput la exploatare)..am tot citit pe forumuri din strainatate cum si-au facut unii swap cu motor 5th gen pe cadru de 6th gen! poate voi face si eu asta intr-o buna zi!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tu sa ne spui,daca ai pus..e bai sau nu e bai ?se mai aude ceva? recomanzi ??

Ai inlocuit ambele intinzatoare,sau doar pe cel din spate ?

Nu se mai aude nimic, ce sa se mai auda? Eu le-am inlocuit pe amundoua, fata-spate, reglate cu motorul pornit si aia e ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Are cineva de vanzare un ECU cu contact si cheie pentru VFR800 2005? Modelul VTEC generatia a 6a (ani compatibili 2002-2013)

Editat de Pride
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Intrebare pentru cei care au modelul 800Fi:

 

Cu a mea la drum lung imi amorteste fundul ceva de nedescris, deja dupa 150-200km simt ca nu mai pot. Saua e cea originala cu vinilinul negru original.

Ce pana mea are? Mai pateste cineva asa ceva? E saua prost proiectata? E vinilinul ala de vina? Sau am imbatranit eu?

Am avut si VFR750F, RC36-ele, dar cu aia nu pateam asa ceva si am batut mii si mii de km cu ea, de fapt cu aia numai excursii lungi am facut.

De Transalp nu mai zic, la aia nu mi-a amortit fundul ever, la aia ma durea spatele..

 

Pareri, mai pateste cineva asa la 800Fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am saua modificata, ceva burete adaugat. Dar trebuie retapitata, e plina de powertape.

 

Mai, de amortit dosu', imi amorteste dupa primii 150 de km, dar rezist fara probleme peste 500. Nu-i bai.

 

La mine alta e problema: fiind scurt in craci, ma deranjeaza ca e incarcata cu burete, m-ar fi sjutat sa fie un pic mai scobita in partea din fata, gen cum e la BMW K1200/K1300 S (sau R)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Si eu amortesc destul de serios, dar in nici un caz dupa 150 km ci undeva la peste 400. 150-200 ii fac fara probleme, fara pauza.

Am facut 800 km intr-o zi pe drumurile patriei si pot spune ca eram aproape paralizat. Nu am mai mers pe motocicleta 3 zile dupa.

In final, am de gand sa-mi modific seaua iarna asta. Este cineva priceput in Iasi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de sfaturi baieti. Si nu numai eu ma plang, ci si consoarta. In ultima tura am facut amandoi 500km, mi-a jurat ca nu mai vine cu mine mai mult de 30km dus-intors. :D


» Post actualizat in 24 Aug 2017 08:20

Voi intelegeti cum vand astia? Ca nu gasesc nici preturi nici nimic.

http://www.motorrad-sitzbank-kiel.de/galerie/honda-sitzbaenke/vfr/800 - Gixule, tu stii limba astora. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...