Nubyan Postat Iulie 14, 2017 Share Postat Iulie 14, 2017 Cel mai probabil e din cauza la o impamantare pe partea stanga. Au avut un recall legat de problama asta. E o mufa albastra cu multe fire. Uite o poza cu fixul. Sunt proaspat posesor de VFR dar din cate stiu asta e cauza. Poate cineva mai experimentat are mai multe detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B0b_the_Wasp Postat Iulie 14, 2017 Share Postat Iulie 14, 2017 am desfacut, pare ok mufa si firul verde arata ok, altceva ce as putea sa mai verific? » Post actualizat in 14 Jul 2017 16:33 asta era multumesc din suflet guys am rezolvat » Post actualizat in 14 Jul 2017 20:42 s-a rezolvat dar nu prea. acum am dat o tura prin cluj, pe seara, parea ca merge bine. am stationat vreo 2-3 ore, acum cand sa plecam, turometrul a ramas blocat si bordul nu mai afiseaza decat niste linii ca niste erori. ce ziceti, de ce sufera? ma mai tine pana la bucuresti sa ajung sau sa nu ma risc? » Post actualizat in 14 Jul 2017 20:42 s-a rezolvat dar nu prea. acum am dat o tura prin cluj, pe seara, parea ca merge bine. am stationat vreo 2-3 ore, acum cand sa plecam, turometrul a ramas blocat si bordul nu mai afiseaza decat niste linii ca niste erori. ce ziceti, de ce sufera? ma mai tine pana la bucuresti sa ajung sau sa nu ma risc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lilu Postat Iulie 16, 2017 Share Postat Iulie 16, 2017 Salut, trebuie sa schimb tuburile cromate la un VFR 750, an94-97, rc36. Stiti cumva pe cineva care sa demembreze? Cumpar si toata furca daca trebuie ... Multumesc. Eventual daca stiti de la ce alte modele s-ar potrivi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 23, 2017 Share Postat Iulie 23, 2017 OLX... ce sa zic. Noi costa un purcoi de bani. Nu prea merita. Daca tot ai de investit, nu crezi ca merita sa faci translplant de fatza (telescoape, juguri, roata fatza, discuri, etrieri) de pe un 919 sau ceva F4i Sport sau 600RR cu o suspensie mai acatarii si niste frane mai de doamne-ajuta? Si o poza cu mobra mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iulie 25, 2017 Share Postat Iulie 25, 2017 (editat) Gata,am reusit sa reglez farul dupa ce am dat jos plasticul ala ce tine bordul ... Intre timp am inteles ca xenonul ,ca si la masini,este amendabil daca modelul tau de motor nu a fost prevazut din fabrica si cei de la RAR pot verifica asta ,implicit retine talonul. Asa ca mi am mai comandat pe Aliexpress 2 proiectoare ceata 20w bucata si unul spot+ beem de 40w pe care le am instalat cum ma dus capul. Inca nu le am legat ca trebuie sa ma duc la un electrician sa mi puna releu ,dar mai prost ca inainte nu are cum sa fie Editat Iulie 25, 2017 de zis_ungureanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat Iulie 25, 2017 Share Postat Iulie 25, 2017 Nustiu ce sa zic Nu pot sa zic ca-mi place cum arata VFR-ul are lumini foarte ok din fabrica, ce nu te-a multumit la ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iulie 25, 2017 Share Postat Iulie 25, 2017 M au nemultumit ca nu erau reglate in primul rand.Faza scurta batea destul de departe dar faza lunga in copaci deci nu o puteam folosi... Apoi am prins o ceata de nu vedeai nimic si ma gandesc ca lampile astea de ceata prin filtrul ala galben si amplasate atat de jos o sa rezolve si problema asta. Stie cineva cum se monteaza un indicator din asta ce ti arata in ce treapta de viteza esti? Mi a sosit indicatorul asta si ma uit ca mata in calendar la el ca e cu un magnet si cu 2 senzori si cu fire in 4 culori....ma asteptam sa fie mai simplu. Nu degeaba,bineinteles : Ma deplasez la domiciliul omului cu berile aferente in lada frigorifica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Iulie 26, 2017 Share Postat Iulie 26, 2017 La miscarea ghidonului stanga-dreapta imi taie toata alimentarea electrica. Bordul se inchide total, motorul se opreste. Problema este la unul din cablurile care pleaca de la comenzi in fata, sub bord, pentru ca daca le misc, isi revine. Problema este ca nu stiu cu care sa incep si parca nu as vrea sa o fac prin incercari, sa le jupoi pe toate. Vreun pont ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 26, 2017 Share Postat Iulie 26, 2017 Pai main power switch unde e la motocicleta? La ce faci "click" si prinde viata? La cheia de contact, deci de-acolo as porni cu cautarile. Urmeaza firele care ies din contact si vezi unde duc, probabil o mufa nu mai sta cum trebuie la locul ei. Cablurile sunt toate prinse la un loc sub bord/furca, deci orice ai misca se misca tot.. pana nu urmaresti cablurile nu afli nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristh4ever Postat Iulie 30, 2017 Share Postat Iulie 30, 2017 Salut,ati avut careva curajul sa puneti un intinzator lant distributie manual ? ca cel din link-ul asta http://www.ebay.co.uk/itm/TIMING-CAM-CHAIN-TENSIONER-MANUAL-ADJUSTER-2002-2015-INTERCEPTOR-800-VFR800-VFR-/160990180535 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iulie 30, 2017 Share Postat Iulie 30, 2017 Ma gandesc sa-mi pun eu. Mi se pare ca a inceput sa-mi tacane si mie. Voi confirma la service in prima faza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 31, 2017 Share Postat Iulie 31, 2017 Am pus eu la un v-tec ... care e baiul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristh4ever Postat Iulie 31, 2017 Share Postat Iulie 31, 2017 (editat) Pai tu sa ne spui,daca ai pus..e bai sau nu e bai ?se mai aude ceva? recomanzi ?? Ai inlocuit ambele intinzatoare,sau doar pe cel din spate ? Editat Iulie 31, 2017 de cristh4ever Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodooo Postat Iulie 31, 2017 Share Postat Iulie 31, 2017 http://blog.biker.ie/2013/10/vfr800-rc46-rear-cam-chain-tensioner.html Asta am gasit pentru schimbarea intinzatorului spate. Pentru fata nu am gasit inca. Variante de ajustare a tensiunii sunt 2: cea din link si una la care se regleaza cu motorul pornit din aproape in aproape. La mine suna intinzatorul foarte putin, pana ajunge temperatura la 40-50 de grade, dupa care tace. Vi s-a intamplat sa vi se aprinda intermitent becul de abs doar dupa ce treceti de 120 km/h? Daca opresc motorul si pornesc din nou nu mai face asa pana nu ating iar 120-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristh4ever Postat August 1, 2017 Share Postat August 1, 2017 Da,am citit si eu articolul,mie mi se aude la fel,doar cand e rece,trebuie sa umblu preventiv,cel mai probabil in revizia din sezonul rece..!! Cu abs-ul nu ii poti face decat o testare,ai vreun senzor bulit,asta dupa ce inspectezi vizual sa nu ai coroanele de abs acoperite cu pamant,mazga,etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 1, 2017 Share Postat August 1, 2017 Ce ciudat mi se pare ca pe un topic de VFR-uri sa se vorbeasca de intins lanturi de distributie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristh4ever Postat August 1, 2017 Share Postat August 1, 2017 Ce ciudat mi se pare ca pe un topic de VFR-uri sa se vorbeasca de intins lanturi de distributie. Mda...am avut 3 vfr 800Fi si 2 vtec..motorul 5th gen e genial,sasiul 6th gen e genial (bine,si motorul e,dar mai scumput la exploatare)..am tot citit pe forumuri din strainatate cum si-au facut unii swap cu motor 5th gen pe cadru de 6th gen! poate voi face si eu asta intr-o buna zi!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 6, 2017 Share Postat August 6, 2017 Pai tu sa ne spui,daca ai pus..e bai sau nu e bai ?se mai aude ceva? recomanzi ?? Ai inlocuit ambele intinzatoare,sau doar pe cel din spate ? Nu se mai aude nimic, ce sa se mai auda? Eu le-am inlocuit pe amundoua, fata-spate, reglate cu motorul pornit si aia e ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristh4ever Postat August 7, 2017 Share Postat August 7, 2017 Nu se mai aude nimic, ce sa se mai auda? Eu le-am inlocuit pe amundoua, fata-spate, reglate cu motorul pornit si aia e ... Aha,merci !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pride Postat August 10, 2017 Share Postat August 10, 2017 (editat) Salut! Are cineva de vanzare un ECU cu contact si cheie pentru VFR800 2005? Modelul VTEC generatia a 6a (ani compatibili 2002-2013) Editat August 10, 2017 de Pride Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 23, 2017 Share Postat August 23, 2017 Intrebare pentru cei care au modelul 800Fi: Cu a mea la drum lung imi amorteste fundul ceva de nedescris, deja dupa 150-200km simt ca nu mai pot. Saua e cea originala cu vinilinul negru original. Ce pana mea are? Mai pateste cineva asa ceva? E saua prost proiectata? E vinilinul ala de vina? Sau am imbatranit eu? Am avut si VFR750F, RC36-ele, dar cu aia nu pateam asa ceva si am batut mii si mii de km cu ea, de fapt cu aia numai excursii lungi am facut. De Transalp nu mai zic, la aia nu mi-a amortit fundul ever, la aia ma durea spatele.. Pareri, mai pateste cineva asa la 800Fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 23, 2017 Share Postat August 23, 2017 Eu am saua modificata, ceva burete adaugat. Dar trebuie retapitata, e plina de powertape. Mai, de amortit dosu', imi amorteste dupa primii 150 de km, dar rezist fara probleme peste 500. Nu-i bai. La mine alta e problema: fiind scurt in craci, ma deranjeaza ca e incarcata cu burete, m-ar fi sjutat sa fie un pic mai scobita in partea din fata, gen cum e la BMW K1200/K1300 S (sau R) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat August 23, 2017 Share Postat August 23, 2017 Salut. Si eu amortesc destul de serios, dar in nici un caz dupa 150 km ci undeva la peste 400. 150-200 ii fac fara probleme, fara pauza. Am facut 800 km intr-o zi pe drumurile patriei si pot spune ca eram aproape paralizat. Nu am mai mers pe motocicleta 3 zile dupa. In final, am de gand sa-mi modific seaua iarna asta. Este cineva priceput in Iasi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 23, 2017 Share Postat August 23, 2017 Bogdan, cauta pe Ebay un Corbin sau un Sargent. Saua originala e tragedie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 24, 2017 Share Postat August 24, 2017 Merci de sfaturi baieti. Si nu numai eu ma plang, ci si consoarta. In ultima tura am facut amandoi 500km, mi-a jurat ca nu mai vine cu mine mai mult de 30km dus-intors. » Post actualizat in 24 Aug 2017 08:20Voi intelegeti cum vand astia? Ca nu gasesc nici preturi nici nimic. http://www.motorrad-sitzbank-kiel.de/galerie/honda-sitzbaenke/vfr/800 - Gixule, tu stii limba astora. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.