almostcyborg Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 Consum ca si consum, dar arderi incomplete, catalizatoare care dau coltu mai devreme, uzura motor. Si eu am avut probleme cu termostatul, dupa ce am rezolvat problema, o scazut consumul cu un litru la suta, asa ca apuca-te de lucru. Si eu o sa-mi comand unul mai prin ianuarie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Decembrie 20, 2011 Share Postat Decembrie 20, 2011 ma si firar mama lui a naibi cat e de desfacut la motoreta... ufff mai mult de asta imi e scarba nu de altceva,maine sun la honda sa vad care sunt preturile,pana una alta stie altcineva de unde as mai putea comanda chiar si online in alta parte... multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Decembrie 20, 2011 Share Postat Decembrie 20, 2011 Pune mana pe manual si apucate de desfacut ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Decembrie 20, 2011 Share Postat Decembrie 20, 2011 ma si firar mama lui a naibi cat e de desfacut la motoreta... ufff mai mult de asta imi e scarba nu de altceva,maine sun la honda sa vad care sunt preturile,pana una alta stie altcineva de unde as mai putea comanda chiar si online in alta parte... multumesc S-ar parea ca baietii astia sunt seriosi: Kampur Motors. Inca nu am cumparat nimic prin ei, dar sunt hotarat sa apelez la ei prin ianuarie pentru niste maruntisuri. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Decembrie 20, 2011 Share Postat Decembrie 20, 2011 Eu am luat cate ceva de la urmatorii: /index.php?/user/18053-thunderbyte/ /index.php?/user/65068-metricmotion/ /index.php?/user/944-romi3/ dar si ebay-ul de care-s f multumit (singura exceptie o face user-ul metricmotion care mi-a adus PCV-ul cu autotune la pret de America ). Incearca cu cate o intrebare la fiecare si ... stay away from Honda (romanian) dealers ... am auzit de ici de colo... Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 Mie mi-a consumat baba la 110 cu bagaje si pasagera 5,1. Vama-Bucuresti August... La 140-180 imi lua in jur de 6 % Din pacate VFR-ul n-a evoluat atat de mult pe cat ar fi trebuit. Urmatorul meu VFR va fi ori un Rc36-2 ori un Rc46. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Decembrie 31, 2011 Share Postat Decembrie 31, 2011 salut.si un an nou fericit tuturor. am si eu o intrebare: franele au ceva reglaj ca sa nu frece placutele pe disc?la roata din spate cand o invart se simte ca freaca putin.e ceva normal sau nu?.care puteti sa imi dati un sfat ce sa fac?multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vali800k Postat Decembrie 31, 2011 Share Postat Decembrie 31, 2011 salut.si un an nou fericit tuturor. am si eu o intrebare: franele au ceva reglaj ca sa nu frece placutele pe disc?la roata din spate cand o invart se simte ca freaca putin.e ceva normal sau nu?.care puteti sa imi dati un sfat ce sa fac?multumesc. sint doua cauze 1disc ovalizat,trebuie schimbat 2cilindri din etrier murdari trebuie scosi si curatati partea 2 nu e complicata bafta la multi ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionofjudah Postat Decembrie 31, 2011 Share Postat Decembrie 31, 2011 Ma ia ascultatzi voi ce zice grasutul asta din testul facut de el http://www.youtube.com/watch?v=g40a1wKCQXo Nah ca eu l-am ascultat/urmarit, si m-am (cuvant urat) de ras! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 Se vinde parbrizul din poza, 150 de lei. Alte detalii pe PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 Se vinde parbrizul din poza, 150 de lei. Alte detalii pe PM. Frumoasa motoreta ta, e identica cu a mea la culoare. Cum se aude Micronul ala? Tot Micron, dar de carbon as vrea sa pun si eu pe a mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 Mersi de apreciere. Micronul suna foarte bine zic eu, are o tonalitate de croaziera destul de joasa ca volum, dar care se schimba 'grav' cand tragi de gaz, da-i pe you tube "vfr 750 micron" si iti apare mobra mea. Pe atunci avea toate bujiile anapoda si suruburile pilot numa' 2.5 ture nu erau, deaia pornea mai greu la cald. Alea carbon high level se gasesc destul de greu, am vazut una pe ebay de vreo 2 luni, s-o vandut la 100 lire parca. Important e sa ai cotul, care il poti face si la vreo firma de prelucrari metalice, ca tobe potrivite gasesti. Iti dau eu dimensiunile. Mai tre sa pun mana pe un parbriz touring, un termostat nou ca-mi face figuri, si is ready de sezon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 Stiu videoul ala, dar nu stiam ca e mobra ta. Am ascultat live Micronul pe V2 si suna atat de bine. Adaptarea nu este o problema, vreau sa modific si galeria, sa scot catalizatorul ala urias. Ramane sa achizitionez toba potrivita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 Ala nu e catalizator, e camera de expansiune a gazelor parca, e acolo pentru ca galeriile din spate sunt mai scurte decat alea din fata. Eu nu ti-as recomanda sa faci treaba aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 Cu ce poate dauna? Am vazut galerii sport pentru VFR care nu au fieratania aia acolo. O sa ma documentez inainte de a face orice modificare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 Backpressure ? Inca modelu' asta are camera colectoare mica, s-o vezi pe aia de la modelu' anterior... Trage un ochi aci sa-ti vezi toba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Ianuarie 7, 2012 Share Postat Ianuarie 7, 2012 Multumesc de link, dar nu sunt bani de toba deocamdata. Poate mai inspre primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat Ianuarie 13, 2012 Share Postat Ianuarie 13, 2012 (editat) salutare. tocmai ce am terminat de citit posturile (toate) despre vfr si tdm (apropo de asta, nu va prea place sa scrieti) Cine a avut tdm 900 inainte de un vfr v-tec sau a trecut de la vfr 800 v-tec la yamaha tdm 900, sau le-a incercat pe ambele? ca si un sumar: vfr-ul arata o idee mai bine (stiti voi chestia cu frumusetea din ochii privitorului... sau ceva de genul), alt plus ar fi fiabilitatea lor (v-tec-urile nu prea au avut probleme). ca si minusuri ar fi consumul mai mare ca si la tdm si eventuala schimbare a transmisiei (din moment ce ma gandesc la achizitionarea unui second hand... undeva pe la sf anului acesta ) ) care am vazut ca ajunge usor la 1000euro. la tdm as avea ca plus un consum mai mic, urata nu e nici asta, intretinerea mai ieftina; iar ca minus: problemele la tps (la modelele 2002-2005), pret de achizitionare o idee mai mic la tdm(cu ~500e) acum amblele au un centru de greutate ridicat, o sa-l folosesc exclusiv pt turing (majoritatea timpului 2 persoane); pt oras doar ocazional; pt comutee (am scris bine?) cam 200km/luna. ma gandeam sa postez si la tdm sa vad ce zic si ei . asfalt uscat! astept cat mai multe raspunsuri... ca si completare. nu cer o viteza de croaziera mai mare de 140... maxim. si ma intereseaza destul de mult consumul fiindca in ritmul in care creste benzina chiar e de luat in seama. Editat Ianuarie 13, 2012 de lwiq Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Ianuarie 13, 2012 Share Postat Ianuarie 13, 2012 A avut cineva pe vfr metzeller roadteck z8 interact? zau z6 interact? As vrea sa iau ceva sa tina 10-12k km. Am avut z6 normale si au tinut cam 8000 pana am inceput sa simt ca pierde aderenta. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Ianuarie 13, 2012 Share Postat Ianuarie 13, 2012 salutare. tocmai ce am terminat de citit posturile (toate) despre vfr si tdm (apropo de asta, nu va prea place sa scrieti) Cine a avut tdm 900 inainte de un vfr v-tec sau a trecut de la vfr 800 v-tec la yamaha tdm 900, sau le-a incercat pe ambele? ca si un sumar: vfr-ul arata o idee mai bine (stiti voi chestia cu frumusetea din ochii privitorului... sau ceva de genul), alt plus ar fi fiabilitatea lor (v-tec-urile nu prea au avut probleme). ca si minusuri ar fi consumul mai mare ca si la tdm si eventuala schimbare a transmisiei (din moment ce ma gandesc la achizitionarea unui second hand... undeva pe la sf anului acesta ) ) care am vazut ca ajunge usor la 1000euro. la tdm as avea ca plus un consum mai mic, urata nu e nici asta, intretinerea mai ieftina; iar ca minus: problemele la tps (la modelele 2002-2005), pret de achizitionare o idee mai mic la tdm(cu ~500e) acum amblele au un centru de greutate ridicat, o sa-l folosesc exclusiv pt turing (majoritatea timpului 2 persoane); pt oras doar ocazional; pt comutee (am scris bine?) cam 200km/luna. ma gandeam sa postez si la tdm sa vad ce zic si ei . asfalt uscat! astept cat mai multe raspunsuri... ca si completare. nu cer o viteza de croaziera mai mare de 140... maxim. si ma intereseaza destul de mult consumul fiindca in ritmul in care creste benzina chiar e de luat in seama. La ce te referi cand spui "schimbat transmisia"? Probabil ca o sa gasesti raspunsuri "ia VFR-ul" pe aici si "ia TDM-ul" pe topicul TDM-istilor. Eu zic sa o cumperi pe cea care iti place mai mult, avand in vedere ca amandoua se incadreaza in cerintele tale. Bafta! A avut cineva pe vfr metzeller roadteck z8 interact? zau z6 interact? As vrea sa iau ceva sa tina 10-12k km. Am avut z6 normale si au tinut cam 8000 pana am inceput sa simt ca pierde aderenta. multumesc De ce vrei neaparat Metzeler? N-am avut Z8, ci Sportec M1 (in 8000 km erau praf) si Z6 pentru o scurta perioada de timp si nu mi-au placut. Eu personal merg acum cu Michelin Pilot Road 3 si sunt foarte multumit. Am mai avut Road 2 si Power Pure si pot spune ca Road 3 sunt peste Road 2 (cum era si normal) si se apropie ca aderenta de Pure. In plus durata de viata este peste 10k km (ale mele au 10k km si mai tin macar 3k). Nu zic sa iti cumperi neaparat Michelin, dar ai putea sa iei in considerare si alte cauciucuri in afara de Metzeler. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat Ianuarie 13, 2012 Share Postat Ianuarie 13, 2012 La ce te referi cand spui "schimbat transmisia"? transmisie motor: intinzator lant, lant, pinioane, nu mai stiu ce pastile... nu am retinut numele celui care a facut operatiunea... am vazut ca l-a pus si la vanzare apoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Ianuarie 13, 2012 Share Postat Ianuarie 13, 2012 transmisie motor: intinzator lant, lant, pinioane, nu mai stiu ce pastile... nu am retinut numele celui care a facut operatiunea... am vazut ca l-a pus si la vanzare apoi Aha, cred ca e vorba de @cristh4ever. Motocicleta aia nu avea nevoie de asa ceva, a fost o "pasarica" de-a lui. Iti spun asta pentru ca este fosta mea motocicleta, adusa de mine din Italia in 2008 si vanduta lui in 2010. Cu pastilele de la supape e altceva; la VFR scrie in manual sa verifici jocul la supape la 25.000 km si sa schimbi pastilele daca jocul nu este corespunzator. Bafta si sa ne tii la curent cu alegerea facuta! PS: stiu un VFR de vanzare, echipat touring (sidecase-uri originale) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Ianuarie 13, 2012 Share Postat Ianuarie 13, 2012 (editat) salutare. tocmai ce am terminat de citit posturile (toate) despre vfr si tdm (apropo de asta, nu va prea place sa scrieti) Cine a avut tdm 900 inainte de un vfr v-tec sau a trecut de la vfr 800 v-tec la yamaha tdm 900, sau le-a incercat pe ambele? ca si un sumar: vfr-ul arata o idee mai bine (stiti voi chestia cu frumusetea din ochii privitorului... sau ceva de genul), alt plus ar fi fiabilitatea lor (v-tec-urile nu prea au avut probleme). ca si minusuri ar fi consumul mai mare ca si la tdm si eventuala schimbare a transmisiei (din moment ce ma gandesc la achizitionarea unui second hand... undeva pe la sf anului acesta ) ) care am vazut ca ajunge usor la 1000euro. la tdm as avea ca plus un consum mai mic, urata nu e nici asta, intretinerea mai ieftina; iar ca minus: problemele la tps (la modelele 2002-2005), pret de achizitionare o idee mai mic la tdm(cu ~500e) acum amblele au un centru de greutate ridicat, o sa-l folosesc exclusiv pt turing (majoritatea timpului 2 persoane); pt oras doar ocazional; pt comutee (am scris bine?) cam 200km/luna. ma gandeam sa postez si la tdm sa vad ce zic si ei . asfalt uscat! astept cat mai multe raspunsuri... ca si completare. nu cer o viteza de croaziera mai mare de 140... maxim. si ma intereseaza destul de mult consumul fiindca in ritmul in care creste benzina chiar e de luat in seama. N-ai nevoie de VFR pentru plimbari sub 140Km/h. VFR-ul o sa vrea tot mai mult peste 6000 de ture, e motor de turatie si de la 6000 iti arata tot ce poate. Ceva gen SV650 e mai mult decat potrivit, mai usor, mai putin gurmand, mai usor de intretinut samd. Editat Ianuarie 13, 2012 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat Ianuarie 13, 2012 Share Postat Ianuarie 13, 2012 PS: stiu un VFR de vanzare, echipat touring (sidecase-uri originale) hehe... mai am inca 10-11 luni de tras (strans bani, salivat, visat....) pana o sa detin pe una dintre cele 2. eram curios daca cineva le-a incercat pe cele 2 si care au fost motivele care l-au facut sa treaca de la una la alta... ce l-a ne/multumit la ele. ms de raspuns N-ai nevoie de VFR pentru plimbari sub 140Km/h. VFR-ul o sa vrea tot mai mult peste 6000 de ture, e motor de turatie si de la 6000 iti arata tot ce poate. Ceva gen SV650 e mai mult decat potrivit, mai usor, mai putin gurmand, mai usor de intretinut samd. sv-ul nu-mi place nici in gluma... daca ala fara carena arata cumva, cel cu carena..... am citit si topicul despre v-strom si niste rewiev-uri.. imi captase atentia dl-ul de 650 dar dupa ce am citit topicul nu am mai fost asa de atras de el... chiar, oare ce m-a facut sa-l scot din lista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgem Postat Ianuarie 13, 2012 Share Postat Ianuarie 13, 2012 am citit si topicul despre v-strom si niste rewiev-uri.. imi captase atentia dl-ul de 650 dar dupa ce am citit topicul nu am mai fost asa de atras de el... chiar, oare ce m-a facut sa-l scot din lista. Din review-uri DL650 V-Strom pare foarte ok. Ce pot sa-ti spun e ca pozitia pe el e perfect verticala, spre deosebire de VFR unde stai putin aplecat in fata (nu m-am plimbat cu niciunul, dar m-am asezat pe ambele pe loc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.