NVS Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Dupa ce am vazut isprava lui Smoke, mi s-a pus si mie pata. Daca dau vfr-ul in timp util, St 1300 scrie pe mine. Apropo, are cineva idee cat costa sa aduci un motor din US? Nu vreau sa te cred! VFRul ala e de colectie nu trebuie dat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 ) Vali nu turna si tu acum sare pe rana... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 Voiam doar sa iti dau de gandit... Merita sa dai VFRul? Este frumos Panul, mi-as lua si eu, dar doar ca motocicleta trecatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 Salutare natiune ! Cam la ce temperatura va porneste voua termocupla? Mie imi porneste la 106 grade C; am tot cautat in manualul care il am eu si nu gasesc...nu e cam mult? credeam ca trebuie sa fie sub 100 grade C Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 Salutare natiune ! Cam la ce temperatura va porneste voua termocupla? Mie imi porneste la 106 grade C; am tot cautat in manualul care il am eu si nu gasesc...nu e cam mult? credeam ca trebuie sa fie sub 100 grade C Salutare! Porneste la 105 si se schimba imediat in 106 si se opreste cand ajunge la 95. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 Salutare! Porneste la 105 si se schimba imediat in 106 si se opreste cand ajunge la 95. exact, dar ma gandeam ca ar trebui sa porneasca la sub 100 si sa se opreasca pe la 85-90 (stiu ca temperatura de fruncionare optima a unui motor este intre 87-90 grade) adica sa nu se apropie de punctul de fierbere si ma intrebam daca asa e normal sau ar trebui sa verifica termocaontaclul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 Daca circuitul ti inchis, si cu presiune mai mare decat cea atmosferica, e normal sa aiba un punct de fierbere la o temperatura mai mare de 100 de grade. Motorul ti racit si daca apa are 106 grade. E normal, nu-ti fa griji ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 Daca circuitul ti inchis, si cu presiune mai mare decat cea atmosferica, e normal sa aiba un punct de fierbere la o temperatura mai mare de 100 de grade. Motorul ti racit si daca apa are 106 grade. E normal, nu-ti fa griji ! stiu ca apa sub presiune firbe mai greu...oricum daca ziceti ca aste e temperatura normala, e ok pentru mine merci de sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 (editat) Al meu porneste la 103 grade si se opreste la 96. Dar la temperaturi de 30 grade +++ la semafor, nu face fata...abia in mers incepe sa scada. Sambata va primi si schimbul de ulei + filtru de ulei. Sper ca este ok filtrul acesta. Ma gandeam sa-mi iau un K&N, dar nu stiu ce diferenta tehnica ar putea fi intre cele doua. Diferenta de bani este aproape dubla. P.S aveti idee cum sta treaba cu acel API la ulei? SF-SG-SL s.a.m.d.? Am auzit cum ca cu cat mai este inaintat in ultima litera, cu atat este mai calitativ uleiul. Manualul recomanda SF sau SG si am inteles ca 300V-ul ar fi SG, insa am gasit pe net Liqui Moly bidon de 5l, tot 10w40, dar API SL. Sa fie oare acesta mai calitativ? Stiu ca este o mare discutie asupra uleiului, dar intreb. Daca totul este ok, bagam joia viitoare (28 februarie) o intalnire la Carol? Se anunta vreme ok! http://www.accuweather.com/en/ro/bucuresti/287430/daily-weather-forecast/287430?day=8 Editat Februarie 21, 2013 de stely_yoo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 (editat) Asa va place unora sa aruncati banii pe fereastra ... un 7100 era mai mult decat indeajuns pentru motorul ala. exact, dar ma gandeam ca ar trebui sa porneasca la sub 100 si sa se opreasca pe la 85-90 (stiu ca temperatura de fruncionare optima a unui motor este intre 87-90 grade) adica sa nu se apropie de punctul de fierbere si ma intrebam daca asa e normal sau ar trebui sa verifica termocaontaclul... Te raportezi la punctul de fierbere al apei ori punctul de fierbere al antigelului e ceva mai sus, in jur de 130*C Editat Februarie 21, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 Asa va place unora sa aruncati banii pe fereastra ... un 7100 era mai mult decat indeajuns pentru motorul ala. Pai am dat cat pe un 7100 Am dat 160 de lei pe bidon Hmmm...ITP in Bucuresti? Unde v-ati facut si cam cat costa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 (editat) Asa va place unora sa aruncati banii pe fereastra ... un 7100 era mai mult decat indeajuns pentru motorul ala. Te raportezi la punctul de fierbere al apei ori punctul de fierbere al antigelului e ceva mai sus, in jur de 130*C Nu-i chiar asa colega. Punctul de fierbere este influentat de concentratia volumica de antigel raportat la volumul total. Raportul de 50% apa distilata si 50% antigel este, cel putin pentru zona noastra de climat, zic eu, cel mai ok portionat. Teoretic, daca ar fi numai apa distilata, ar absoarbe cel mai bine caldura din motor, coeficientul de dinamicitate si absorbtie ar fi ideal, dar ce ne facem iarna? La 50/50 ar fierbe pe la 110 gr.C si ar ingheta pe la -40 gr.C. Antigelul gol, nesupus presiunii, adica daca-l punem in ibric pe soba, o sa fiarba pe la 200 gr.C. p.s. valorile sunt aproximative si sunt pentru presiunea standard (la nivelul marii), sub presiune sunt alte valori. LE. Asta cu uleiurile am lasat-o balta. Era in 96 full sintetic, nu cred ? Eu zic ca orice ulei sintetic, contemporan, adecvat cerintelor, coafeaza bine motoru. Eu am pus mobil 1, toata lumea fuge de el, dar n-are nici pe dracu. Inainte am pus repsol 15w50, ca nu ma duc iarna, sa ma ajute w50 vara, pe calduri, si a inceput sa ticaie, in dreptul tachetilor., dar disparea cand motorul era cald. Am cercetat putin, si se pare ca uleiul putin mai gros nu ungea corespunzator tachetii, si ticaia. Editat Februarie 21, 2013 de almostcyborg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 Logic ca e influentat de raportul de apa/antigel, noi vorbim aici de 50/50 raport si de un sistem de racire cu circuit inchis ... in rest nu am inteles nimic, propozitii fara nici o concluzie ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 (editat) Ai zis ca punctul de fierbere al antigelului e 130 gr.C, eu am nuantat putin, si nici n-am observat daca se vorbea de 50/50, unde scrie? Nu iti pun la indoiala cunostiintele, no offence! Mno, am citit acum si era full sintetic in anii aia, dar nu stiu daca era si pentru motociclete... Editat Februarie 21, 2013 de almostcyborg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 none taken, nu am zis-o ca si cum as fi vre-un super mega cunoscator. In climatul nostru nu ai nevoie de mai mult antigel decat 50/50 plus ca asa recomanda si producatorul, daca pui mai mult sau mult mai mult risti sa strici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 app, vroiam sa intreb si eu de uleiuri, am avt pana acum repsol, 10w50, bardahl 10w50 si agip 15w50 parca, dintre toate agipu s-a simtit cel mai bine, iar bardahl-ul in mod surprinzator cel mai prost, agata and stuff. Ar trebui schimbat ambreiaju sau nu mi-am gasit eu uleiul potrivit? De motul/castrol ce ziceti? edit : si legat de temperatura uleiului, la drum intins temperatura motorului nu trece de jumatatea indicatorului (orizontala), chiar sta putin sub, prin oras evident se incalzeste ca dracu. E posibil sa fi ramas termocupla pe pozitia deschis? Consumul mediu la plimbari e 6.5, uneori am scos 5.5 pe anumite sectiuni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 (editat) Cred ca te referi la termostat. Am mai discutat treaba asta. Mie cel putin nu-mi urca nu stiu cat, ca in pozitia de 56 ohm, poate putin mai sus. Celelalt termostat scapa mai mult antigel si l-am schimbat, dar atunci mi se incalzea foarte greu. Azi vara cand am fost la Sighisoara, cu termostatul nou am scos consum de 5%, si n-am mers chiar batraneste. In schimb doar in oras consuma vreo 9. Editat Februarie 22, 2013 de almostcyborg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 (editat) la mine sta undeva intre 32 si 42, dar modelul e rc 36 II din 1996. Consum de 5% suna foarte bine. Editat Februarie 22, 2013 de robertd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 app, vroiam sa intreb si eu de uleiuri, am avt pana acum repsol, 10w50, bardahl 10w50 si agip 15w50 parca, dintre toate agipu s-a simtit cel mai bine, iar bardahl-ul in mod surprinzator cel mai prost, agata and stuff. Ar trebui schimbat ambreiaju sau nu mi-am gasit eu uleiul potrivit? De motul/castrol ce ziceti? edit : si legat de temperatura uleiului, la drum intins temperatura motorului nu trece de jumatatea indicatorului (orizontala), chiar sta putin sub, prin oras evident se incalzeste ca dracu. E posibil sa fi ramas termocupla pe pozitia deschis? Consumul mediu la plimbari e 6.5, uneori am scos 5.5 pe anumite sectiuni. este ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 Si eu tot rc36 II am, sa stii ca valorile obtinute si graficul indicatorului e la fel ca si al nostru, eu le-am verificat cu ohmetru. Mie la ~56 imi sta cand merg in afara, si scade rezistenta cand intru in oras. Unde iti sta tie intre 32 si 42? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 salut.trimite mi si mie manualul vfr 98-2001 ca nu am cont pe vfrd. este pe aceiasi pagina cu ce i ai dat si lui.mersi. zis_ungureanu@yahoo.com gasesti pe luis,ieftine ,gen 100 de e si side case si top case,dar nu te as sfatui...de textil in general din cauza saraciei ma gandisem si eu sa mi pun dar dupa ce am vazut la altii m am linistit am mai strans bani si mi am luat valize de plastic. cele mai ieftine sunt de la Motodetail-eu de astea am- dar si asa cu sistem de prindere care este in jur de 150 e te duce la 400. fara sistem de prindere nu ti recomand nici textil ca iti pleaca si te dezechilibreaza la peste 100 km,deci devine periculos 2 se uda chiar daca ii pui husa pe exterior,interiorul de la roata ramane expus 3 se murdaresc usor si se curata greu. 4 de regula ai sa gasesti de dimensiuni mici doar pt senvici uri.lol 5 nu le poti inchide cand pleci de langa mobra fiind usor de furat sau de taiat in lateral. incearca pe ebay ,poate prinzi ceva licitatie,ca numai asa poti obtine un pret decent,desi si acolo mai trebuiesc luati in calcul si costul transportului,fiind grele minim 40 e si transferul bancar. PS:singurul lucru destept ar fi sa ti faci tu scheletul pe care vin atasate prinderile finale gen clik clak si sa cumperi doar valizele cu sistemul de acrosare pe cadru. Ce ulei recomanda producatorul pt vfr 98-2001? 10 w 40 ,am inteles dar ce sa bag,sintetic sau semi? am 40 k cu ea si nu am vazut sa consume.... Vreau sa inchiriez! Se ofera cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 Pai am dat cat pe un 7100 Am dat 160 de lei pe bidon Hmmm...ITP in Bucuresti? Unde v-ati facut si cam cat costa? pai de unde ai luat uleiul asta asa ieftin? Vreau sa inchiriez! Se ofera cineva? banuiesc ca vrei sa inchiriezi gentile cand pleci in tura...ingenioasa idee eu ti le as da ,daca in perioada aia nu plec cu mobra nicaieri numai ca eu am vfr 800 din 98,asa ca sistemele de prindere cred ca difera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 (editat) L-am luat de la cineva ce importa direct in Romania uleiul Motul. Chiar scria mare pe duba Motul-Romania. Prietenul cu care m-am dus este la al 2-lea schimb de ulei (7100) la GSXR600-K1 si multe alte schimburi de ulei la masina, toate cumparate de la el. De asta sunt oripilat deja de preturile exorbitante din magazine. Un singur magazin vindea mai ieftin undeva la 190lei bidonul si erau din Campina mi se pare. Cand a ajuns, ne-a dat cadou mie si prietenului si cate o pereche de manusi Motul, pentru ca ne-a facut sa-l asteptam mai mult... pai de unde ai luat uleiul asta asa ieftin? Editat Februarie 23, 2013 de stely_yoo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 L-am luat de la cineva ce importa direct in Romania uleiul Motul. Chiar scria mare pe duba Motul-Romania. Prietenul cu care m-am dus este la al 2-lea schimb de ulei (7100) la GSXR600-K1 si multe alte schimburi de ulei la masina, toate cumparate de la el. De asta sunt oripilat deja de preturile exorbitante din magazine. Un singur magazin vindea mai ieftin undeva la 190lei bidonul si erau din Campina mi se pare. Cand a ajuns, ne-a dat cadou mie si prietenului si cate o pereche de manusi Motul, pentru ca ne-a facut sa-l asteptam mai mult... Manusi am demult, am si salopeta, racleta, bricheta, breloc cu 300v, etc. Cat despre pret ... in general se merge pe pret de lista, ca sunt unii care fac "promotii" sau altii care vand cu adaos mic ca sa intre pe piata asta e partea a doua ... La service-ul unde lucrez eu e oferta la 5100(150 lei cu filtru si manopera) si 7100( 200 lei cu filtru si manopera) ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 Manusi am demult, am si salopeta, racleta, bricheta, breloc cu 300v, etc. Cat despre pret ... in general se merge pe pret de lista, ca sunt unii care fac "promotii" sau altii care vand cu adaos mic ca sa intre pe piata asta e partea a doua ... La service-ul unde lucrez eu e oferta la 5100(150 lei cu filtru si manopera) si 7100( 200 lei cu filtru si manopera) ... Sunt ok ofertele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.