ThunderByte Postat Februarie 24, 2013 Share Postat Februarie 24, 2013 New look Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 Am vrut s-o folosesc pentru alt motor, dar se pare ca nu mi se arata, asa ca pun la vanzare o teava de legatura, high mount, ce scoate in evidenta monobratul, de vfr 750, 94-97. Diametru tevii (conectare cu toba finala) este de 51 mm, pret 100 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 New look Nu stiu ce era in capul meu ... doar mai pusesem o data aceeasi poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelyan Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 (editat) Ai idee, se potriveste la rc 36 A, prinderea in galerie? Am vrut s-o folosesc pentru alt motor, dar se pare ca nu mi se arata, asa ca pun la vanzare o teava de legatura, high mount, ce scoate in evidenta monobratul, de vfr 750, 94-97. Diametru tevii (conectare cu toba finala) este de 51 mm, pret 100 lei honda-vfr750-link-pipe.jpg smicron.jpg Editat Februarie 25, 2013 de aurelyan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 VFR-ul meu a ales sa schimbe propietarii. Sa vedem ce va urma. Cumparatorul este un domn de 44 ani care a tinut musai sa plece calare, desi afara erau cateva grade cu minus si incepuse sa ninga discret. Lucrurile bune se vand repede. Nu pot sa spun ca imi pare rau, desi era superba, intretinuta iar ciclistica era cu 2 clase peste modelul 90-93, nu a reusit sa capteze magia vechii babe. Desi VFR-ul nu este o fiara , parca fosta era mai fun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 Ai idee, se potriveste la rc 36 A, prinderea in galerie? La modelul 90-93 nu se potriveste ! VFR-ul meu a ales sa schimbe propietarii. Sa vedem ce va urma. Cumparatorul este un domn de 44 ani care a tinut musai sa plece calare, desi afara erau cateva grade cu minus si incepuse sa ninga discret. Lucrurile bune se vand repede. Nu pot sa spun ca imi pare rau, desi era superba, intretinuta iar ciclistica era cu 2 clase peste modelul 90-93, nu a reusit sa capteze magia vechii babe. Desi VFR-ul nu este o fiara , parca fosta era mai fun. Paneuropean, fjr ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 hai sa vedem daca te ti de cuvant acum Gixule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 (editat) Ai idee, la VFR800 din 98 se potriveste? M-ar bate gandu sa-mi evidentiez putin monobratul, insa cu toba stock? La modelul 90-93 nu se potriveste ! Editat Februarie 26, 2013 de stely_yoo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 La modelul 90-93 nu se potriveste ! Paneuropean, fjr ? Sa vedem cum stam cu finantele. Momentan am 3000 euro asa ca trebuie sa mai adun ) Fjr nu,am vazut, probat si nu-mi place. Raman pe varianta GL 1500-St 1300 sau piua momentan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 Doar daca strang bani de Softail, Heritage sau Fat Boy...Adica vreo 9000, minim. Fat Boy e un vis care va putea fi atins cu ajutorul unui mic credit pe vreo 2-3 ani sau daca castig la loto ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 Cui ii trebuia o anvelopa 170-60-17 ca nu mai gasesc post-ul respectiv ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 @ almostcyborg: asa-mi face cu ochiu teava aia de legatura, dar parca nu m-as arunca acum la cheltuieli suplimentare . Asa ca am sa fiu nenorocit si n-am sa-ti urez bafta la vanzare pana are loc in bugetul meu. Progresu la VFR (+ un proiect for fun pe calculator work in progress - 3dsmax), kudos to Thunderbyte: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabiavva Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 mai fratilor am vazut o foto pe la pagina 111, pe forumul nostru scump si drag,cu un frate pe un vfr imbracat cu o vesta reflectorizanta si am o intrebare noaptea trebuie sa purtam peste geci vestele astea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 Caraghiosul ala de la pag 111 sunt eu la prima iesire cu motorul pe drumurile patriei dupa inmatriculare. Am iesit noaptea cand nu era circulatie mare dar, la ce morcov aveam, mi-am pus si vesta reglectorizanta sa fiu vazut mai bine. Sotia mi-a facut poze sa-mi aduc aminte peste vreme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 fratilor ma scoate din pepeni vfr-ul meu... imi patineaza ambreiajul problema e ca nu e o defectiune constatnta, uneori merge perfect, alteori patineaza in draci indiferent ca e cald sau rece motorul i-am desfacut pompa centrala, am spalat-o, am verificat garniturile, toate bune i-am desfacut si i-am curatat cilindrul receptor tot asa face... se pare ca nu scap fara sa desfac ambreiajul...ce ar putea fi? daca arcurile ar fi problema nu ar trebui sa patineze tot timpul? la fel si daca ar fi discurile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabiavva Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 tare ciprinakos deci........cum spune legiuitoru?trebe' sau nu? am inteles k se unge ceva la filtru de aer ? ce anume? si pentru ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_diaconu Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 (editat) Poze cu o parte din piese vopsite. Urmeaza sa ajung sa o montez si apoi sa o aduc in Buc. Editat Februarie 28, 2013 de a_diaconu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costivfr Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 O bestie cu chip de inger... buna treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 bravo felicitari ! abia astept sa ne intalnim la Carol ... ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_diaconu Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 Multumesc baieti. In realitate arata mult mai bine nuanta. Pozele fiind facute la lumina artificiala nu se observa foarte bine nuanta. Am mai montat si un voltmetru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabiavva Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 la multi si binecuvantati ani tuturor doamnelor si domnisoarelor! si o primavara placuta! p.s.: imi raspunde si mie cineva la intrebare? care e treba cu unsu filtrului de aer?cu ce ulei?si ce se unge la filtru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 la multi si binecuvantati ani tuturor doamnelor si domnisoarelor! si o primavara placuta! p.s.: imi raspunde si mie cineva la intrebare? care e treba cu unsu filtrului de aer?cu ce ulei?si ce se unge la filtru eu cred ca este uns sa prinda praful de el mai bine.cu ce ulei nu stiu eu pe al meu l am aspirat si l am pus la loc am uns doar buretele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 (editat) @gabiawa daca ai filtrul de aer original si anume cel din hartie, acesta NU se unge cu nimic doar se sufla bine cu aer si se pune la loc daca din punct de vedere este estetic si nu este murdar de ulei si la randul lui de praf, daca este murdar se inclocuieste pur si simplu......daca ai un filtru de aer sport(refolosibil) : K&N ,Bmc...etc etc... la acestea sunt recomandate de catre ei producatorii kiturile de curatare care inlcude samponul si acel ulei care se da dupa uscarea filtrului http://www.jscspeed.com/images/products/6bc97b48aef3352f.jpg si acum sa iti raspund si la intreabare....acestea se ung pt ca nu sunt filtre din hartie si permit aerului mai mult ca un filtru original sa intre in motor, banuiesc ca acest ulei este dat tocmai sa tina praful fiind filtre mai permisibile.. Editat Martie 1, 2013 de smok3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
etarulescu Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 Vreau sa achizitionez o honda vf 750 f. Care stie mai multe despre acest model? multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 (editat) mai fratilor am vazut o foto pe la pagina 111, pe forumul nostru scump si drag,cu un frate pe un vfr imbracat cu o vesta reflectorizanta si am o intrebare noaptea trebuie sa purtam peste geci vestele astea? Într-o seară mă oprește un nenea garcea , mă verifică la acte dar nu găsește nimic . Stă și meditează câteva secude și mă întreabă : Dar vestă reflectorizantă nu aveți ? zâmbind pe sub mustață ca și cum ar fi pus-o de un ciubuc. R: Nu , nu am vestă , am geacă moto și Toate gecile moto au material refectorizant , uite aici ! și i arat benzile reflectorizante de pe geacă și pantaloni . Organul inspectează și Pipăie geaca după care se scarpină sub bască și îmî dă actele . ,,Da așa i poți să pleci '' :-) Răspunsul lui Smok3 e corect ! , filtrele sport sunt din bumbac(din burete la cele de teren) și se impregneaza cu ulei special pt a nu lasa praful să treacă , cele standard sunt din hartie si se schimbă odată ce au fost îmbâcsite. Cele sport se curăță(spala) cu substanțe speciale , se usucă și se REung cu ulei. Editat Martie 3, 2013 de stefanbh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.