Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am vrut s-o folosesc pentru alt motor, dar se pare ca nu mi se arata, asa ca pun la vanzare o teava de legatura, high mount, ce scoate in evidenta monobratul, de vfr 750, 94-97.

Diametru tevii (conectare cu toba finala) este de 51 mm, pret 100 lei

post-33938-0-62577900-1361798776_thumb.jpg post-33938-0-24480000-1361798787_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai idee, se potriveste la rc 36 A, prinderea in galerie?



Am vrut s-o folosesc pentru alt motor, dar se pare ca nu mi se arata, asa ca pun la vanzare o teava de legatura, high mount, ce scoate in evidenta monobratul, de vfr 750, 94-97.

Diametru tevii (conectare cu toba finala) este de 51 mm, pret 100 lei

attachicon.gifhonda-vfr750-link-pipe.jpg attachicon.gifsmicron.jpg

Editat de aurelyan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VFR-ul meu a ales sa schimbe propietarii. Sa vedem ce va urma.

 

Cumparatorul este un domn de 44 ani care a tinut musai sa plece calare, desi afara erau cateva grade cu minus si incepuse sa ninga discret.

 

Lucrurile bune se vand repede.

 

Nu pot sa spun ca imi pare rau, desi era superba, intretinuta iar ciclistica era cu 2 clase peste modelul 90-93, nu a reusit sa capteze magia vechii babe.

 

Desi VFR-ul nu este o fiara , parca fosta era mai fun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai idee, se potriveste la rc 36 A, prinderea in galerie?

La modelul 90-93 nu se potriveste !

 

VFR-ul meu a ales sa schimbe propietarii. Sa vedem ce va urma.

 

Cumparatorul este un domn de 44 ani care a tinut musai sa plece calare, desi afara erau cateva grade cu minus si incepuse sa ninga discret.

 

Lucrurile bune se vand repede.

 

Nu pot sa spun ca imi pare rau, desi era superba, intretinuta iar ciclistica era cu 2 clase peste modelul 90-93, nu a reusit sa capteze magia vechii babe.

 

Desi VFR-ul nu este o fiara , parca fosta era mai fun.

 

Paneuropean, fjr ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La modelul 90-93 nu se potriveste !

 

 

Paneuropean, fjr ?

Sa vedem cum stam cu finantele. Momentan am 3000 euro asa ca trebuie sa mai adun :))

 

Fjr nu,am vazut, probat si nu-mi place. Raman pe varianta GL 1500-St 1300 sau piua momentan :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar daca strang bani de Softail, Heritage sau Fat Boy...Adica vreo 9000, minim.

 

Fat Boy e un vis care va putea fi atins cu ajutorul unui mic credit pe vreo 2-3 ani sau daca castig la loto :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ almostcyborg: asa-mi face cu ochiu teava aia de legatura, dar parca nu m-as arunca acum la cheltuieli suplimentare :D. Asa ca am sa fiu nenorocit si n-am sa-ti urez bafta la vanzare pana are loc in bugetul meu. :D

 

Progresu la VFR (+ un proiect for fun pe calculator work in progress - 3dsmax), kudos to Thunderbyte:

 

 

post-60782-0-54520900-1361915447_thumb.jpg

post-60782-0-35163600-1361916747_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caraghiosul ala de la pag 111 sunt eu la prima iesire cu motorul pe drumurile patriei dupa inmatriculare. Am iesit noaptea cand nu era circulatie mare dar, la ce morcov aveam, mi-am pus si vesta reglectorizanta sa fiu vazut mai bine. Sotia mi-a facut poze sa-mi aduc aminte peste vreme... :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor ma scoate din pepeni vfr-ul meu...

imi patineaza ambreiajul

problema e ca nu e o defectiune constatnta, uneori merge perfect, alteori patineaza in draci indiferent ca e cald sau rece motorul

 

i-am desfacut pompa centrala, am spalat-o, am verificat garniturile, toate bune

i-am desfacut si i-am curatat cilindrul receptor

 

tot asa face...

se pare ca nu scap fara sa desfac ambreiajul...ce ar putea fi?

daca arcurile ar fi problema nu ar trebui sa patineze tot timpul? la fel si daca ar fi discurile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la multi si binecuvantati ani tuturor doamnelor si domnisoarelor! si o primavara placuta!

 

p.s.: imi raspunde si mie cineva la intrebare?

 

care e treba cu unsu filtrului de aer?cu ce ulei?si ce se unge la filtru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la multi si binecuvantati ani tuturor doamnelor si domnisoarelor! si o primavara placuta!

 

p.s.: imi raspunde si mie cineva la intrebare?

 

care e treba cu unsu filtrului de aer?cu ce ulei?si ce se unge la filtru

eu cred ca este uns sa prinda praful de el mai bine.cu ce ulei nu stiu eu pe al meu l am aspirat si l am pus la loc am uns doar buretele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@gabiawa daca ai filtrul de aer original si anume cel din hartie, acesta NU se unge cu nimic doar se sufla bine cu aer si se pune la loc daca din punct de vedere este estetic si nu este murdar de ulei si la randul lui de praf, daca este murdar se inclocuieste pur si simplu......daca ai un filtru de aer sport(refolosibil) : K&N ,Bmc...etc etc... la acestea sunt recomandate de catre ei producatorii kiturile de curatare care inlcude samponul si acel ulei care se da dupa uscarea filtrului

http://www.jscspeed.com/images/products/6bc97b48aef3352f.jpg

si acum sa iti raspund si la intreabare....acestea se ung pt ca nu sunt filtre din hartie si permit aerului mai mult ca un filtru original sa intre in motor, banuiesc ca acest ulei este dat tocmai sa tina praful fiind filtre mai permisibile..

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai fratilor am vazut o foto pe la pagina 111, pe forumul nostru scump si drag,cu un frate pe un vfr imbracat cu o vesta reflectorizanta si am o intrebare

noaptea trebuie sa purtam peste geci vestele astea?

Într-o seară mă oprește un nenea garcea , mă verifică la acte dar nu găsește nimic . Stă și meditează câteva secude și mă întreabă : Dar vestă reflectorizantă nu aveți ? zâmbind pe sub mustață ca și cum ar fi pus-o de un ciubuc. R: Nu , nu am vestă , am geacă moto și Toate gecile moto au material refectorizant , uite aici ! și i arat benzile reflectorizante de pe geacă și pantaloni . Organul inspectează și Pipăie geaca după care se scarpină sub bască și îmî dă actele . ,,Da așa i poți să pleci '' :-)

 

 

Răspunsul lui Smok3 e corect ! , filtrele sport sunt din bumbac(din burete la cele de teren) și se impregneaza cu ulei special pt a nu lasa praful să treacă , cele standard sunt din hartie si se schimbă odată ce au fost îmbâcsite. Cele sport se curăță(spala) cu substanțe speciale , se usucă și se REung cu ulei.

Editat de stefanbh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...