vladf Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 Ce mi se intampla mie e un lucru pe care nu-l credeam posibil .. dar cand acceleram mi se rotea janta in cauciucul neumflat.. Verifica asta.. desi, cum ziceam, ma indoiesc sa pateasca cineva acelasi lucru. A patit-o si un prieten de al meu... i-am tot spus ca umbla cu spatele moale si i-a fost lene sa bage putin aer, problema a fost ca el are pegaso, deci camera si cand i s-a rotit cauciucul i-a smuls valva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_diaconu Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 quote name="zis_ungureanu" post="3387642" timestamp="1364426117"]pt inaltarea ghidonului uitati ce am mai gasit http://www.motofashion.ro/index.php?productID=348 Interesante sistemele astea si nu sunt nici foarte scumpe, am observat ca au si pe negru si alte dimensiuni de inaltare, pana la 52 mm Ms ungurene. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 Iata la ce ma refeream cand spuneam ca-mi face varza sub topcase cand este ploaie/noroi. Problema naspa este mai ales la incuietoare, sa nu-mi intre ceva acoo si sa mai scot la p***vara... Am adaugat si un ghidon la vechiul meu anunt: /index.php?/topic/692436-vand-piese-honda-vfr-02-05/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 Iata la ce ma refeream cand spuneam ca-mi face varza sub topcase cand este ploaie/noroi. Problema naspa este mai ales la incuietoare, sa nu-mi intre ceva acoo si sa mai scot la p***vara... Foto 245.jpg Am adaugat si un ghidon la vechiul meu anunt: /index.php?/topic/692436-vand-piese-honda-vfr-02-05/ Cauta o aripa de spate ca a ta si prinde-o peste a ta mai jos cu cativa cm(10-15). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 Am sa incerc solutia lui smok3 cu cauciuc - o s-arate a camion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 Am sa incerc solutia lui smok3 cu cauciuc - o s-arate a camion eventual pune i si 2 lanturi din alea sa tina cauciucul in sus,fix ca la camioane.lol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 Interesant dar nu ma deranjeaza daca stropeste in/pe cel din spate - o sa-l las sa fluture si daca-l fac si tricolor, patriot ma numesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 (editat) Nu e nimic rau in a fi patriot, eu am pe masina un lup dacic din autocolant in 3 culori. Intentionez sa pun acelasi lucru si pe masina de aici Revenind la ale noastre, cred ca ar fi mult mai ok estetic vorbind treaba cu dublatul aripii, doar nu e tractor sa ii pui de cauciuc sorturi ... hai ca in fata nu prea se vede e altceva dar in spate ... Editat Martie 29, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 Eu m-am uitat aici http://www.spritmonitor.de/en/overview/18-Honda/731-VFR_800.html?constyear_s=1998&constyear_e=2001&minkm=50&powerunit=2 si vad ca nu trebuie sa consume asa mult, dar poate ai tu putere mai mare in mana dreapta de la parapanta. cred ca si de la filtrul sport,toba sport se mai aduga ceva consum si am mai descoperit si relanti ul ca imi statea la 1400 ture. la cat trebuie sa stea?1100 cumva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 (editat) Ba din contra ar trebui sa iti scada, de asta ti s-a ridicat si relanti-ul, face evacuarea gazelor mult mai rapid acum. La toate motoarele pe care le-am avut de la toba stock la sport scadea consumul un pic. Editat Martie 29, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 quote name="zis_ungureanu" post="3387642" timestamp="1364426117"]pt inaltarea ghidonului uitati ce am mai gasit http://www.motofashion.ro/index.php?productID=348 Interesante sistemele astea si nu sunt nici foarte scumpe, am observat ca au si pe negru si alte dimensiuni de inaltare, pana la 52 mm Ms ungurene. hai sa fecam o chestie desteapta ca vad ca preturile sunt negociabile ca au afacere familiara. hai sa vedem cati suntem dispusi sa ne luam inaltatoarele astea de ghidon si sa vb cu ei sa ne faca un discount. poate le scoatem la 4 mil per bucata.sa fie bine pt toata lumea. nu cred sa fie cineva care sa nu vrea pt honda lui o pozitie mai confortabila. am zis Ba din contra ar trebui sa iti scada, de asta ti s-a ridicat si relanti-ul, face evacuarea gazelor mult mai rapid acum. La toate motoarele pe care le-am avut de la toba stock la sport scadea consumul un pic. pai daca le am schimbat si am mers cu acelasi relanti,automat a crescut consumul mergand turata,nu? acum dupa ce am dat relati ul mai mic adica de alaltaieri sa vedem daca scade. cred ca si de la parbreez ul touring ar putea sa mai consume in plus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 (editat) Nu e nimic rau in a fi patriot, eu am pe masina un lup dacic din autocolant in 3 culori. Intentionez sa pun acelasi lucru si pe masina de aici Revenind la ale noastre, cred ca ar fi mult mai ok estetic vorbind treaba cu dublatul aripii, doar nu e tractor sa ii pui de cauciuc sorturi ... hai ca in fata nu prea se vede e altceva dar in spate ... N-am spus ca-i ceva rau dar nu-i totusi stilul meu. Ma pune pe ganduri din ce in ce mai mult sugestia lungirii aripii tot cu un material plastic. Pe hugger sigur nu pot face nimic (pt ca-i oricum aproape de roata) dar suportul de numar ar merge lungit cu o bucata de plastic - va trebui sa caut una sa se si potriveasca. Multumesc inca o data pt sugestie. O alta intrebare: pt ca pe ghidon nu pot pune amortizor (datorita faptului ca-i dat spre inapoi) m-am gandit sa-l pun sub tripla de jos. Ca punct fix as vrea sa folosesc motorul, mai precis o placa prinsa in/cu suruburile ce tin Pair Air Valve (nu stiu sa-i zic in limba mioritica). S-acu' intrebarea: oare or fi cele dua suruburi suficient de puternice? Mentionez ca voi fol un amortizor ieftinache facut in Tailanda (cele europene-s prea scumpe si profi pt nevoile mele iar Scott este exorbitant de scump dar n-am nici loc de instalare). Cheers! pai daca le am schimbat si am mers cu acelasi relanti,automat a crescut consumul mergand turata,nu? acum dupa ce am dat relati ul mai mic adica de alaltaieri sa vedem daca scade. cred ca si de la parbreez ul touring ar putea sa mai consume in plus. Aproape orice briz-briz adaugat pt touring, in principiu, duce la cresterea rezistentei aerului la inaintare si implicit la cresterea consumului - eu o pot spune cu certitudine. Legea compensatiei functioneaza si aici. Plus ca si modificarile aduse motorului si celor atasate lui (evacuare, anulat senzori O2 etc) duc la o usoara crestere a consumului. La mine duse-s vremurile cu 4,5 l/100km si apoi in jur de 5. Acu mai jos de 5,5-6 nu se duce in afara localitatilor. Dar cel putin am comoditate si nu inghet bocna pe vreme rece. Editat Martie 30, 2013 de ciprinakos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 N-am spus ca-i ceva rau dar nu-i totusi stilul meu. Ma pune pe ganduri din ce in ce mai mult sugestia lungirii aripii tot cu un material plastic. Pe hugger sigur nu pot face nimic (pt ca-i oricum aproape de roata) dar suportul de numar ar merge lungit cu o bucata de plastic - va trebui sa caut una sa se si potriveasca. Multumesc inca o data pt sugestie. O alta intrebare: pt ca pe ghidon nu pot pune amortizor (datorita faptului ca-i dat spre inapoi) m-am gandit sa-l pun sub tripla de jos. Ca punct fix as vrea sa folosesc motorul, mai precis o placa prinsa in/cu suruburile ce tin Pair Air Valve (nu stiu sa-i zic in limba mioritica). S-acu' intrebarea: oare or fi cele dua suruburi suficient de puternice? Mentionez ca voi fol un amortizor ieftinache facut in Tailanda (cele europene-s prea scumpe si profi pt nevoile mele iar Scott este exorbitant de scump dar n-am nici loc de instalare). Cheers! Aproape orice briz-briz adaugat pt touring, in principiu, duce la cresterea rezistentei aerului la inaintare si implicit la cresterea consumului - eu o pot spune cu certitudine. Legea compensatiei functioneaza si aici. Plus ca si modificarile aduse motorului si celor atasate lui (evacuare, anulat senzori O2 etc) duc la o usoara crestere a consumului. La mine duse-s vremurile cu 4,5 l/100km si apoi in jur de 5. Acu mai jos de 5,5-6 nu se duce in afara localitatilor. Dar cel putin am comoditate si nu inghet bocna pe vreme rece. Asta ziceam de la inceput, sa iti cauti plasticul ala de la suportul de numar, tai doar partea din spate, o tai un pic pe laterale cat sa dea bine cu celalant si il prinzi in 2 suruburi mai jos un pic. Nu stiu ce sa zic de treaba cu amortizorul ... nu ai alta prindere de nici un fel in zona, pe sasiu ma refer. Daca sunt suruburile care cred eu sunt M6, de tinut o sa tina dar nu cred ca-s tocmai ok pentru asa ceva. Cauta in zona suruburi mai mari, doua M8 ar fi perfecte sau mai multe M6. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudorp28 Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 cred ca si de la filtrul sport,toba sport se mai aduga ceva consum si am mai descoperit si relanti ul ca imi statea la 1400 ture. la cat trebuie sa stea?1100 cumva? 1200 ±100 rpm tot ce inseamna sport presupune cresterea performantei in detrimentul consumului. totodata greutatea, temperatura exterioara influenteaza consumul notabil. ( in conditiile unui regim de mers aseanator ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 Cam de cand vi se aprinde becul rosu de benzina ? Inainte de liniuta rosie ? I-am schimbat termistorul, nu mi-o mers niciodata, asa ca nu stiu de cand se aprinde. As putea goli benzina "de rezerva" sa vad daca e cea din specificatii, dar poate ma lamuriti voi cei cu 94-97. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 Cam de cand vi se aprinde becul rosu de benzina ? Inainte de liniuta rosie ? I-am schimbat termistorul, nu mi-o mers niciodata, asa ca nu stiu de cand se aprinde. As putea goli benzina "de rezerva" sa vad daca e cea din specificatii, dar poate ma lamuriti voi cei cu 94-97. N-am spus ca-i ceva rau dar nu-i totusi stilul meu. Ma pune pe ganduri din ce in ce mai mult sugestia lungirii aripii tot cu un material plastic. Pe hugger sigur nu pot face nimic (pt ca-i oricum aproape de roata) dar suportul de numar ar merge lungit cu o bucata de plastic - va trebui sa caut una sa se si potriveasca. Multumesc inca o data pt sugestie. O alta intrebare: pt ca pe ghidon nu pot pune amortizor (datorita faptului ca-i dat spre inapoi) m-am gandit sa-l pun sub tripla de jos. Ca punct fix as vrea sa folosesc motorul, mai precis o placa prinsa in/cu suruburile ce tin Pair Air Valve (nu stiu sa-i zic in limba mioritica). S-acu' intrebarea: oare or fi cele dua suruburi suficient de puternice? Mentionez ca voi fol un amortizor ieftinache facut in Tailanda (cele europene-s prea scumpe si profi pt nevoile mele iar Scott este exorbitant de scump dar n-am nici loc de instalare). Cheers! Aproape orice briz-briz adaugat pt touring, in principiu, duce la cresterea rezistentei aerului la inaintare si implicit la cresterea consumului - eu o pot spune cu certitudine. Legea compensatiei functioneaza si aici. Plus ca si modificarile aduse motorului si celor atasate lui (evacuare, anulat senzori O2 etc) duc la o usoara crestere a consumului. La mine duse-s vremurile cu 4,5 l/100km si apoi in jur de 5. Acu mai jos de 5,5-6 nu se duce in afara localitatilor. Dar cel putin am comoditate si nu inghet bocna pe vreme rece. Oglinzile mele nu mai stau bine deloc in nucile lor si am inteles ca nici nu se gasesc asa usor. in filmuletul de mai jos are unul o oglinjoara rotunda montata pe manerul stanga.vad ca a renuntat la oglinzile standard. oare unde gasesc din astea ca nu par sa fie scumpe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Cam de cand vi se aprinde becul rosu de benzina ? Inainte de liniuta rosie ? I-am schimbat termistorul, nu mi-o mers niciodata, asa ca nu stiu de cand se aprinde. As putea goli benzina "de rezerva" sa vad daca e cea din specificatii, dar poate ma lamuriti voi cei cu 94-97. La mine becul rosu se aprinde dupa ce intra pe linia rosie, iar cand se aprinde mai am in rezervor putin peste 2 litri de benzina. Cu astia 2 litri nu poti merge prea mult in conditii de drum virajat sau panta. Eu ma indrept spre benzinarie de cum imi trece pe linia rosie, dupa doua esecuri avute cu becul rosu aprins si lipsa benzina dupa cativa km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zlotaemil Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Buna ziua, dl-or trebuie sa va povestesc ceva extraordinar, ceva ce multi ar trebui sa aprecieze si sa existe mai mult oameni asa. Azi vin spre birou prin Bucuresti-ul nostru mult iubit, aglomeratie soare si vreme buna. La un semafor opreste in stg mea un turism si in spatele meu un Jeep !!! , se face verde si plec ca toata lumea. Turismul ma depaseste frumos si acum vine si jeepul asta sa se suie pe mine si mai multe nu ! dar surpriza avem in faca un echipaj de politie !! un domn ce statea afara ne opreste pe amandoi si imi spune mi e" opreste te rog motorul si urmeazama " chiar ma intrebam ce drac am facut??? nici nu ma gandeam la ala cu jeepul eu ma gandesc ce am gresit . Il cheama si dl cu masina si il intreaba " Ati vazut motociclistul din dr dvs ? si vine un raspuns sec NU ! si atunci in cepe dl politist sa faca o scoala cu dl cu masina jeep-ul si ii aduce la cunostinta ca mai sunt si alti participanti la trafic , ca doar trebuie sa ne ating putin si putem cadea.. Si piesa de rezistenta il sfatuieSte pe cel cu jeep-ul sa isi cera scuze fata de mine si sa fie pe viitor mai atent !!!!!!!!! si ne ureaza la amandoi drum bun ............ BAI AM RAMAS MASCA DE UN ASA OM NU STIU CUM IL CHEAMA DAR AS DORI SA II MULTUMESC PENTRU FEL IN CARE A GESTIONAT O PROBLEMA DE ASA NATURA.ASA POLITISTI AM DORI PE DRUMURILE NOASTRE . MULTUMESC ECHIPAJULUI DIN BUCURESTI NOI. CU STIMA DL-OR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 La mine becul rosu se aprinde dupa ce intra pe linia rosie, iar cand se aprinde mai am in rezervor putin peste 2 litri de benzina. Cu astia 2 litri nu poti merge prea mult in conditii de drum virajat sau panta. Eu ma indrept spre benzinarie de cum imi trece pe linia rosie, dupa doua esecuri avute cu becul rosu aprins si lipsa benzina dupa cativa km. Noroc ca "are unii" rucsac in care sa care litri de benzina. Morala : Nu plecati fara parteneri de drum ca ramaneti in camp ! Acum serios : oare becul ala nu poate fi "convins" sa se aprinda un pic mai devreme? Buna ziua, dl-or trebuie sa va povestesc ceva extraordinar, ceva ce multi ar trebui sa aprecieze si sa existe mai mult oameni asa. Azi vin spre birou prin Bucuresti-ul nostru mult iubit, aglomeratie soare si vreme buna. La un semafor opreste in stg mea un turism si in spatele meu un Jeep !!! , se face verde si plec ca toata lumea. Turismul ma depaseste frumos si acum vine si jeepul asta sa se suie pe mine si mai multe nu ! dar surpriza avem in faca un echipaj de politie !! un domn ce statea afara ne opreste pe amandoi si imi spune mi e" opreste te rog motorul si urmeazama " chiar ma intrebam ce drac am facut??? nici nu ma gandeam la ala cu jeepul eu ma gandesc ce am gresit . Il cheama si dl cu masina si il intreaba " Ati vazut motociclistul din dr dvs ? si vine un raspuns sec NU ! si atunci in cepe dl politist sa faca o scoala cu dl cu masina jeep-ul si ii aduce la cunostinta ca mai sunt si alti participanti la trafic , ca doar trebuie sa ne ating putin si putem cadea.. Si piesa de rezistenta il sfatuieSte pe cel cu jeep-ul sa isi cera scuze fata de mine si sa fie pe viitor mai atent !!!!!!!!! si ne ureaza la amandoi drum bun ............ BAI AM RAMAS MASCA DE UN ASA OM NU STIU CUM IL CHEAMA DAR AS DORI SA II MULTUMESC PENTRU FEL IN CARE A GESTIONAT O PROBLEMA DE ASA NATURA.ASA POLITISTI AM DORI PE DRUMURILE NOASTRE . MULTUMESC ECHIPAJULUI DIN BUCURESTI NOI. CU STIMA DL-OR Povestea asta merita sa apara la ""Discutii generale" . Ma-nclin domnilor politisti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Eu am ramas in pana prostului pentru ca mi se arsese becul de la rezera . Stiam ca nu prea mai am benzina, dar ma bazam pe beculet sa se aprinda cand mai am 2 litri. Ahem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 (editat) Noroc ca "are unii" rucsac in care sa care litri de benzina. Morala : Nu plecati fara parteneri de drum ca ramaneti in camp ! Acum serios : oare becul ala nu poate fi "convins" sa se aprinda un pic mai devreme? Probabil daca se umbla la senzorul din rezervor, poate fi "convins". Dar ce rost are cand avem linia rosie, a trecut acul pe rosu, inseamna ca trebuie bagata benzina. Vand parbriz Moto Brackets pentru VFR 750 '94-'96. Nu pica tocmai exact ca cel original si prin urmare s-au crapat prinderile de pe o parte. In rest este clar si nezgariat. Daca este careva interesat de el, il poate avea cu 50 de lei. Editat Aprilie 1, 2013 de MetalWarrior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Tind sa cred ca rezerva e mai mare decat 2 litri, probabil 3. Acuma am benzina, dar cand e pe terminate, desfac carena sa vad exact, m-o prins curiosenia. Mie mi se aprinde becul inainte cu 1 mm sa atinga acul zona rosie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Noroc ca "are unii" rucsac in care sa care litri de benzina. Morala : Nu plecati fara parteneri de drum ca ramaneti in camp ! Acum serios : oare becul ala nu poate fi "convins" sa se aprinda un pic mai devreme? Povestea asta merita sa apara la ""Discutii generale" . Ma-nclin domnilor politisti. Ba da, desfaci sonda si il pozitionezi un pic mai sus, astfel incat cantitatea de benzina de sub el sa fie mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Oglinzile mele nu mai stau bine deloc in nucile lor si am inteles ca nici nu se gasesc asa usor. in filmuletul de mai jos are unul o oglinjoara rotunda montata pe manerul stanga.vad ca a renuntat la oglinzile standard. oare unde gasesc din astea ca nu par sa fie scumpe. NU va luati ulei Yacco cel putin nu modelul MVX 500 4T 10W40De cand am pus uleiul asta mi se aude infiorator cand bag in prima treapta si apoi sare intre 2 si 3 lucruri care nu le facea inainte. Cica e semisintetic.Feriti va de el.link aici sa vedeti cum arata bidonul.http://www.yacco-lub.ro/mvx-500-4t-10w40.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 NU va luati ulei Yacco cel putin nu modelul MVX 500 4T 10W40De cand am pus uleiul asta mi se aude infiorator cand bag in prima treapta si apoi sare intre 2 si 3 lucruri care nu le facea inainte. Cica e semisintetic.Feriti va de el.link aici sa vedeti cum arata bidonul.http://www.yacco-lub.ro/mvx-500-4t-10w40.html Stiu sigur ca e ok ca ulei de furca si ca ulei de amestec la 2t dar in motor nu am bagat sau auzit sa bage careva, sau macar sa recomande cineva asa ceva. Cum ai ajuns de ti-ai laut yacco? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.