Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Mersi Cosmin, buba e ca topicul e f vechi. Pe mine ma interesa daca cineva si-a adus recent ceva.



@Gixu ...Huaaa Batranii, Batraneii .... :haha:

 

Da daaa ! :D Cand am fost anu' trecut la test ride, l-am pierdut pe amicul cu care plecasem, el calare pe un Crossrunner.

 

Ai grija la plecarile in Sforta, are prostul obicei de a-ti arata culoarea cerului :)))

 

Ma sperie doar ideea ca motorul este pe curea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sti tu de ceva pe curea dar hai sa nu le stricam topicul baietilor cu VFR... :) Da distributia pe curea era la ala vechi de 1100 :) ...asta este pe lant

http://www.hamptonrpi.com/stsabre/MCPics/ST1300-Pics/images/st1300engine.jpg

aici se vede mai bine :)

http://i163.photobucket.com/albums/t317/UJMsRule/ST1300engine900.jpg

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cautat eu pe google si cam asta zice:

 

 

FI light blinks - 9

engine operates normally


1. Loose or poor contact on IAT sensor

2. Open or short circuit in IAT sensor wire

3. Faulty IAT sensor

 

Cauta in manual, si vezi ce scrie la diagnoza senzorului...ce valori urmaresti. E vorba de senzoru de temperatura al aerului aspirat. Acolo scria 5-21, dar nu stiu sigur...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma bicicleta mea a pornit. A luat-o mai greu, dar a luat-o. Se pare ca nu era nici o problema majora, decat ca nu insistam eu destul de mult la automat. Multam fain de ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce am vazut isprava lui Smoke, mi s-a pus si mie pata. Daca dau vfr-ul in timp util, St 1300 scrie pe mine.

 

Apropo, are cineva idee cat costa sa aduci un motor din US?

:nono: Nu vreau sa te cred! VFRul ala e de colectie nu trebuie dat. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare natiune !

Cam la ce temperatura va porneste voua termocupla? Mie imi porneste la 106 grade C; am tot cautat in manualul care il am eu si nu gasesc...nu e cam mult? credeam ca trebuie sa fie sub 100 grade C

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare natiune !

Cam la ce temperatura va porneste voua termocupla? Mie imi porneste la 106 grade C; am tot cautat in manualul care il am eu si nu gasesc...nu e cam mult? credeam ca trebuie sa fie sub 100 grade C

 

Salutare! Porneste la 105 si se schimba imediat in 106 si se opreste cand ajunge la 95.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Porneste la 105 si se schimba imediat in 106 si se opreste cand ajunge la 95.

 

exact, dar ma gandeam ca ar trebui sa porneasca la sub 100 si sa se opreasca pe la 85-90 (stiu ca temperatura de fruncionare optima a unui motor este intre 87-90 grade) adica sa nu se apropie de punctul de fierbere si ma intrebam daca asa e normal sau ar trebui sa verifica termocaontaclul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca circuitul ti inchis, si cu presiune mai mare decat cea atmosferica, e normal sa aiba un punct de fierbere la o temperatura mai mare de 100 de grade. Motorul ti racit si daca apa are 106 grade. E normal, nu-ti fa griji !

 

stiu ca apa sub presiune firbe mai greu...oricum daca ziceti ca aste e temperatura normala, e ok pentru mine

merci de sfaturi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al meu porneste la 103 grade si se opreste la 96. Dar la temperaturi de 30 grade +++ la semafor, nu face fata...abia in mers incepe sa scada. :)



Sambata va primi si schimbul de ulei + filtru de ulei. Sper ca este ok filtrul acesta. Ma gandeam sa-mi iau un K&N, dar nu stiu ce diferenta tehnica ar putea fi intre cele doua. Diferenta de bani este aproape dubla. :D

 

 

P.S aveti idee cum sta treaba cu acel API la ulei? SF-SG-SL s.a.m.d.? Am auzit cum ca cu cat mai este inaintat in ultima litera, cu atat este mai calitativ uleiul. Manualul recomanda SF sau SG si am inteles ca 300V-ul ar fi SG, insa am gasit pe net Liqui Moly bidon de 5l, tot 10w40, dar API SL. Sa fie oare acesta mai calitativ? Stiu ca este o mare discutie asupra uleiului, dar intreb. :)



Daca totul este ok, bagam joia viitoare (28 februarie) o intalnire la Carol? :D

 

Se anunta vreme ok! :)

 

http://www.accuweather.com/en/ro/bucuresti/287430/daily-weather-forecast/287430?day=8

post-69403-0-18599600-1361472425_thumb.jpg

Editat de stely_yoo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa va place unora sa aruncati banii pe fereastra ... un 7100 era mai mult decat indeajuns pentru motorul ala.



exact, dar ma gandeam ca ar trebui sa porneasca la sub 100 si sa se opreasca pe la 85-90 (stiu ca temperatura de fruncionare optima a unui motor este intre 87-90 grade) adica sa nu se apropie de punctul de fierbere si ma intrebam daca asa e normal sau ar trebui sa verifica termocaontaclul...

 

Te raportezi la punctul de fierbere al apei ori punctul de fierbere al antigelului e ceva mai sus, in jur de 130*C

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa va place unora sa aruncati banii pe fereastra ... un 7100 era mai mult decat indeajuns pentru motorul ala.

 

 

Te raportezi la punctul de fierbere al apei ori punctul de fierbere al antigelului e ceva mai sus, in jur de 130*C

Nu-i chiar asa colega. Punctul de fierbere este influentat de concentratia volumica de antigel raportat la volumul total. Raportul de 50% apa distilata si 50% antigel este, cel putin pentru zona noastra de climat, zic eu, cel mai ok portionat.

 

Teoretic, daca ar fi numai apa distilata, ar absoarbe cel mai bine caldura din motor, coeficientul de dinamicitate si absorbtie ar fi ideal, dar ce ne facem iarna? La 50/50 ar fierbe pe la 110 gr.C si ar ingheta pe la -40 gr.C. Antigelul gol, nesupus presiunii, adica daca-l punem in ibric pe soba, o sa fiarba pe la 200 gr.C.

 

p.s. valorile sunt aproximative si sunt pentru presiunea standard (la nivelul marii), sub presiune sunt alte valori.

 

LE. Asta cu uleiurile am lasat-o balta. Era in 96 full sintetic, nu cred ? Eu zic ca orice ulei sintetic, contemporan, adecvat cerintelor, coafeaza bine motoru. Eu am pus mobil 1, toata lumea fuge de el, dar n-are nici pe dracu. Inainte am pus repsol 15w50, ca nu ma duc iarna, sa ma ajute w50 vara, pe calduri, si a inceput sa ticaie, in dreptul tachetilor., dar disparea cand motorul era cald. Am cercetat putin, si se pare ca uleiul putin mai gros nu ungea corespunzator tachetii, si ticaia.

Editat de almostcyborg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...