Disturber Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Pai la mine se pare ca este electromotorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Dupa ce am vazut isprava lui Smoke, mi s-a pus si mie pata. Daca dau vfr-ul in timp util, St 1300 scrie pe mine. Apropo, are cineva idee cat costa sa aduci un motor din US? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 /index.php?/topic/42206-transport-moto-america-romania/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 @Gixu ...Huaaa Batranii, Batraneii .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Mersi Cosmin, buba e ca topicul e f vechi. Pe mine ma interesa daca cineva si-a adus recent ceva. @Gixu ...Huaaa Batranii, Batraneii .... Da daaa ! Cand am fost anu' trecut la test ride, l-am pierdut pe amicul cu care plecasem, el calare pe un Crossrunner. Ai grija la plecarile in Sforta, are prostul obicei de a-ti arata culoarea cerului )) Ma sperie doar ideea ca motorul este pe curea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 (editat) Sti tu de ceva pe curea dar hai sa nu le stricam topicul baietilor cu VFR... Da distributia pe curea era la ala vechi de 1100 ...asta este pe lant http://www.hamptonrpi.com/stsabre/MCPics/ST1300-Pics/images/st1300engine.jpg aici se vede mai bine http://i163.photobucket.com/albums/t317/UJMsRule/ST1300engine900.jpg Editat Februarie 20, 2013 de smok3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabiavva Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 salut, am o honda vfr 800 din 2002 si vreau sa-mi schimb placutele de frana pe spate am tot citit pe forum.....ba sbs, ba ebc,ba altele vreau ceva asemanator cu cele originale,adik nisin ce recomandati? cu stima... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 SBS eu pessonal recomand...le`am folsoit cam pe toate si mi`am facut o parere proprie si personala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabiavva Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 ms smok3 aaa...si mai am o mica pb licare beculetu fi de 9 ori,are ceva dak merg cu ea asa? cine a mai avut pb asta? astept raspunsuri cu respect.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Am cautat eu pe google si cam asta zice: FI light blinks - 9engine operates normally1. Loose or poor contact on IAT sensor2. Open or short circuit in IAT sensor wire3. Faulty IAT sensor Cauta in manual, si vezi ce scrie la diagnoza senzorului...ce valori urmaresti. E vorba de senzoru de temperatura al aerului aspirat. Acolo scria 5-21, dar nu stiu sigur... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Dupa cate vad eu si spune manualul este vorba in cutia filtrului de aer , am pus doua poze care ar trebui sa te lamureasca , bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rzww Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Pana la urma bicicleta mea a pornit. A luat-o mai greu, dar a luat-o. Se pare ca nu era nici o problema majora, decat ca nu insistam eu destul de mult la automat. Multam fain de ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabiavva Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 merci baieti am gasit in manual si ramane sa verific. am o intrebare:cine are un vfr k al meu si sta in bucuresti zona berceni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Dupa ce am vazut isprava lui Smoke, mi s-a pus si mie pata. Daca dau vfr-ul in timp util, St 1300 scrie pe mine. Apropo, are cineva idee cat costa sa aduci un motor din US? Nu vreau sa te cred! VFRul ala e de colectie nu trebuie dat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 ) Vali nu turna si tu acum sare pe rana... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 Voiam doar sa iti dau de gandit... Merita sa dai VFRul? Este frumos Panul, mi-as lua si eu, dar doar ca motocicleta trecatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 Salutare natiune ! Cam la ce temperatura va porneste voua termocupla? Mie imi porneste la 106 grade C; am tot cautat in manualul care il am eu si nu gasesc...nu e cam mult? credeam ca trebuie sa fie sub 100 grade C Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 Salutare natiune ! Cam la ce temperatura va porneste voua termocupla? Mie imi porneste la 106 grade C; am tot cautat in manualul care il am eu si nu gasesc...nu e cam mult? credeam ca trebuie sa fie sub 100 grade C Salutare! Porneste la 105 si se schimba imediat in 106 si se opreste cand ajunge la 95. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 Salutare! Porneste la 105 si se schimba imediat in 106 si se opreste cand ajunge la 95. exact, dar ma gandeam ca ar trebui sa porneasca la sub 100 si sa se opreasca pe la 85-90 (stiu ca temperatura de fruncionare optima a unui motor este intre 87-90 grade) adica sa nu se apropie de punctul de fierbere si ma intrebam daca asa e normal sau ar trebui sa verifica termocaontaclul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 Daca circuitul ti inchis, si cu presiune mai mare decat cea atmosferica, e normal sa aiba un punct de fierbere la o temperatura mai mare de 100 de grade. Motorul ti racit si daca apa are 106 grade. E normal, nu-ti fa griji ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 Daca circuitul ti inchis, si cu presiune mai mare decat cea atmosferica, e normal sa aiba un punct de fierbere la o temperatura mai mare de 100 de grade. Motorul ti racit si daca apa are 106 grade. E normal, nu-ti fa griji ! stiu ca apa sub presiune firbe mai greu...oricum daca ziceti ca aste e temperatura normala, e ok pentru mine merci de sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 (editat) Al meu porneste la 103 grade si se opreste la 96. Dar la temperaturi de 30 grade +++ la semafor, nu face fata...abia in mers incepe sa scada. Sambata va primi si schimbul de ulei + filtru de ulei. Sper ca este ok filtrul acesta. Ma gandeam sa-mi iau un K&N, dar nu stiu ce diferenta tehnica ar putea fi intre cele doua. Diferenta de bani este aproape dubla. P.S aveti idee cum sta treaba cu acel API la ulei? SF-SG-SL s.a.m.d.? Am auzit cum ca cu cat mai este inaintat in ultima litera, cu atat este mai calitativ uleiul. Manualul recomanda SF sau SG si am inteles ca 300V-ul ar fi SG, insa am gasit pe net Liqui Moly bidon de 5l, tot 10w40, dar API SL. Sa fie oare acesta mai calitativ? Stiu ca este o mare discutie asupra uleiului, dar intreb. Daca totul este ok, bagam joia viitoare (28 februarie) o intalnire la Carol? Se anunta vreme ok! http://www.accuweather.com/en/ro/bucuresti/287430/daily-weather-forecast/287430?day=8 Editat Februarie 21, 2013 de stely_yoo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 (editat) Asa va place unora sa aruncati banii pe fereastra ... un 7100 era mai mult decat indeajuns pentru motorul ala. exact, dar ma gandeam ca ar trebui sa porneasca la sub 100 si sa se opreasca pe la 85-90 (stiu ca temperatura de fruncionare optima a unui motor este intre 87-90 grade) adica sa nu se apropie de punctul de fierbere si ma intrebam daca asa e normal sau ar trebui sa verifica termocaontaclul... Te raportezi la punctul de fierbere al apei ori punctul de fierbere al antigelului e ceva mai sus, in jur de 130*C Editat Februarie 21, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 Asa va place unora sa aruncati banii pe fereastra ... un 7100 era mai mult decat indeajuns pentru motorul ala. Pai am dat cat pe un 7100 Am dat 160 de lei pe bidon Hmmm...ITP in Bucuresti? Unde v-ati facut si cam cat costa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 (editat) Asa va place unora sa aruncati banii pe fereastra ... un 7100 era mai mult decat indeajuns pentru motorul ala. Te raportezi la punctul de fierbere al apei ori punctul de fierbere al antigelului e ceva mai sus, in jur de 130*C Nu-i chiar asa colega. Punctul de fierbere este influentat de concentratia volumica de antigel raportat la volumul total. Raportul de 50% apa distilata si 50% antigel este, cel putin pentru zona noastra de climat, zic eu, cel mai ok portionat. Teoretic, daca ar fi numai apa distilata, ar absoarbe cel mai bine caldura din motor, coeficientul de dinamicitate si absorbtie ar fi ideal, dar ce ne facem iarna? La 50/50 ar fierbe pe la 110 gr.C si ar ingheta pe la -40 gr.C. Antigelul gol, nesupus presiunii, adica daca-l punem in ibric pe soba, o sa fiarba pe la 200 gr.C. p.s. valorile sunt aproximative si sunt pentru presiunea standard (la nivelul marii), sub presiune sunt alte valori. LE. Asta cu uleiurile am lasat-o balta. Era in 96 full sintetic, nu cred ? Eu zic ca orice ulei sintetic, contemporan, adecvat cerintelor, coafeaza bine motoru. Eu am pus mobil 1, toata lumea fuge de el, dar n-are nici pe dracu. Inainte am pus repsol 15w50, ca nu ma duc iarna, sa ma ajute w50 vara, pe calduri, si a inceput sa ticaie, in dreptul tachetilor., dar disparea cand motorul era cald. Am cercetat putin, si se pare ca uleiul putin mai gros nu ungea corespunzator tachetii, si ticaia. Editat Februarie 21, 2013 de almostcyborg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.