Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Diferenta intre dimensiunile scrise e de 2 cm la flanc, adica cel cu 120/70 are flancul mai mic cu 2 cm, respectiv 8.4 cm, iar cel 130/80 are 10.4. Te fura la viteza, poate mai dai si peste vreun control in trafic. Pune anvelopa cu dimensiunile specificate in CI.

Se gasesc greu cauciucuri pe 18, am un prieten cu un vfr din 89 cu aceeasi problema; rar gasesti cauciucuri pe 18 si si mai rar pe 18 care sa corespunda la restul dimensiunilor cu cele din CI.

 

Suna prea a dreq de bine, ce i-ai facut ?

Nimic, asa se aude ea :mexicanwave:

 

Am fost azi si am pus borcanasul de lichid pentru frana fata si noile farurile ... din pacate nu stiu unde am pus semnalizarile :splat:

post-18053-0-69057500-1361136193_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai astia verifica dimensiunile la anvelope?alt incovenient nu ar fi in afara de viteza?

 

Pe mine nu m-au oprit niciodata echipajele astea tehnice in trafic, dar am auzit ca pe altii da. Sa nu dea si peste tine, ca-ti ia talonul si tre sa pui si guma buna dupaia. Mai cauta, inca n-o inceput sezonul, ai vreme sa cauti.

 

In ceea ce priveste influenta dimensiunii, nu-s proiectant, dar ma gandesc ca sigur o sa influenteze lipsa celor 2 cm asupra cilisticii, mai ales pe curbe. Probabil nu trebuie sa depui acelasi efort ca sa inclini mobra, cu guma ingusta se inclina mai rapid decat cu cea de 130.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare, la VFR 750 din '91 de pe ce roata se citeste viteza?

 

LE: ThunderByte, acolo e o lupa auto si un far cumva? Ca arata bine!

Nici una, incepand cu RC 36 au ous senzorul la pinionul de atac, senzorul e cam problematic.

 

Da, e lupa ... pe faza scurta am pus lupa(H7) si farul(H4) iar pe faza lunga a ramas doar farul.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!...SI eu nou posesor al unui VFR 800/2004...trecut de la SS K4...deocamdata ma simt f multumit de ea..sper sa ma multumeasca in continuare.

Am facut doar vreo 100 si ceva de km pe anul asta.

 

Bine ai venit printre VFR-isti! Cum ti se pare comparativ cu gixerul? :) De la pozitie s.a.m.d. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

State Andy o sa ai pareri numai de bine desprea aceasta motocicleta sper sa aiba si detinatorii timp sa posteze si sa iti povesteasca desprea ea, ca tot ti`ai facut cont si esti nou pe forum cativa baieti de aici pentru ca o cunosc pot sa iti povesteasca despre motocicleta care ti`am vandut`o in cazul in care nu m`ai crezut pe mine pe cuvant :)

 

PS: nu imi place ce ai lasat`o cheala fara sistemul de bagaje ....chiar daca nu folosesti gentile laterale sa sti ca sistemul de prindere al acestora este un foarte bun Crash-Protector, apropo voltmetrul ala il folosesti sau il tzi degeaba pe motor :P ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.trimite mi si mie manualul vfr 98-2001 ca nu am cont pe vfrd.

este pe aceiasi pagina cu ce i ai dat si lui.mersi.

zis_ungureanu@yahoo.com

 

gasesti pe luis,ieftine ,gen 100 de e si side case si top case,dar nu te as sfatui...de textil in general

din cauza saraciei ma gandisem si eu sa mi pun dar dupa ce am vazut la altii m am linistit am mai strans bani si mi am luat valize de plastic.

cele mai ieftine sunt de la Motodetail-eu de astea am- dar si asa cu sistem de prindere care este in jur de 150 e te duce la 400.

fara sistem de prindere nu ti recomand nici textil ca iti pleaca si te dezechilibreaza la peste 100 km,deci devine periculos

2 se uda chiar daca ii pui husa pe exterior,interiorul de la roata ramane expus

3 se murdaresc usor si se curata greu.

4 de regula ai sa gasesti de dimensiuni mici doar pt senvici uri.lol

5 nu le poti inchide cand pleci de langa mobra fiind usor de furat sau de taiat in lateral.

incearca pe ebay ,poate prinzi ceva licitatie,ca numai asa poti obtine un pret decent,desi si acolo mai trebuiesc luati in calcul si costul transportului,fiind grele minim 40 e si transferul bancar.

PS:singurul lucru destept ar fi sa ti faci tu scheletul pe care vin atasate prinderile finale gen clik clak si sa cumperi doar valizele cu sistemul de acrosare pe cadru.

 

Ce ulei recomanda producatorul pt vfr 98-2001?

10 w 40 ,am inteles dar ce sa bag,sintetic sau semi?

am 40 k cu ea si nu am vazut sa consume....

diferenta intre bujiile normale si cele cu iridiu.pe intelesul tuturor.

 

 

Editat de zis_ungureanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.trimite mi si mie manualul vfr 98-2001 ca nu am cont pe vfrd.

este pe aceiasi pagina cu ce i ai dat si lui.mersi.

zis_ungureanu@yahoo.com

 

l-am trimis.

 

salutari din Ningbo (azi) si Shanghai (maine).

 

 

salut.vin si eu cu o intrebare :daca la roata din spate imi trebuie cauciuc 130 /80/18 merge cauciuc 120/70/18 ca nu ma pricep la chestiile astea.si daca merge ar fi ceva probleme ?in mers sau afecteaza motorul cu ceva?multumesc.

 

eu pt iarna folosesc niste corsa de enduro/cu crampoane mai mici. diferenta vei simti pe curbe cand va trebui fie sa te inclini mai mult fie sa mergi mai usor. uite la mine in semnatura si cauta poze cu cauciucul pe spate de iarna (la modificari) si vei vedea ca, datorita diferentei de dimensiune, profilul cauciucului nu-i atat de curbat ca la unul de dimensiuni recomandate de producator - 'al de spate cel putin este plat in laterale ca la unul de masina. eu am trecut RAR-ul cu ele fara probl (recunosc ca si baietii sunt de treaba) - in general se supara aia de la controale cand vad cauciucuri de dimens mai mari si rar caraie la dimens mai mici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

l-am trimis.

 

salutari din Ningbo (azi) si Shanghai (maine).

 

 

 

eu pt iarna folosesc niste corsa de enduro/cu crampoane mai mici. diferenta vei simti pe curbe cand va trebui fie sa te inclini mai mult fie sa mergi mai usor. uite la mine in semnatura si cauta poze cu cauciucul pe spate de iarna (la modificari) si vei vedea ca, datorita diferentei de dimensiune, profilul cauciucului nu-i atat de curbat ca la unul de dimensiuni recomandate de producator - 'al de spate cel putin este plat in laterale ca la unul de masina. eu am trecut RAR-ul cu ele fara probl (recunosc ca si baietii sunt de treaba) - in general se supara aia de la controale cand vad cauciucuri de dimens mai mari si rar caraie la dimens mai mici.

pai cauciucul asta este ca si al tau ,ala fara crampoane numai ca in loc sa fie 130 80 18 este 120 70 18.l as lua ca al meu de acum este ca ala cu crampoane pe care il ai pt iarna .asa ca nu stiu ce sa fac. asta cred ca ar merge mai bine in curbe dar ma ingrijoreaza dimensiunile. si este posibil sa te verifice astia in trafic la cauciucuri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

 

Am si eu o problema cu jucaria mea si am zis sa apelez si la sfaturile voastre. Asta toamna ( iarna defapt) am scos bateria de pe motocicleta. Bateria era cam moarta si parca putin accidentata. Eu zilele trecute am zis sa o pun la loc, sa-i dau o cheie, sa vad ce si cum. Cand am verificat-o, amaraciunea avea decat vre-o 4-5 volti. Am pus-o la incarcat si cam dupa jumatate de zi, avea cam 12.3. Am pus-o pe motor, pun contactul , dau la automat si nimic. Bateria e moarta de tot, nici macar nu era in stare sa invarta asa cum trebuie. Astazi am pus baterie nou-nouta, gata incarcata, 12.7v pe ea. Aceasi chestie, da sa invarta si nu are destula putere. Invarte parca de cateva ori dupa care moare. In cazul asta ce problema e? Mentionez ca am dat carenele jos si contactele de la stop/ far/ semnalizari sunt lasate in aer, date in banda izolanta ca sa nu atinga cine stie ce. E posibil ca atunci cand am dat jos carenele sa vi zapacit vre-un fir care sa-mi dea la masa si din acest motiv sa nu invarta? Sau e o problema la electromotor si el "fura" curentul? ( intreb pentru ca asta mi-a zis-o un "mecanic" batran care-si baga nasul de curiozitate) Sau ce anume sa verific si cum? Ca asa la ochi totul pare in regula...

 

Nu sunt mecanic si nici electrician ca sa stiu tot ce tine de subiect, tocmai din acest motiv cer sfaturi. Orice opinie e bine venita, dar in limita bunului simt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incarcat un clip din seara aceasta cu blestematul click la pornire.

 

Specific ca dupa aceasta proba de pornire, i-am dat jos si carena laterala dreapta cu gandul de a umbla sau sa-i dau jos electromotorul. Am scos initial releul de pornire si cand sa-l pun la loc am vrut bineinteles sa prind cele 2 fire in el. L-am prins pe primul, iar la al 2-lea ce se duce direct la electromotor (parca) cand sa-l pun a facut o mica scanteie si a invartiti electromotorul. Sa inteleg ca acesta nu este dus? Daca era dus nu mai invartea nu? Concluzia care sa fie? Releul de pornire?

Editat de stely_yoo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

i might be wrong, dar pana cand vin niste pareri avizate poate te ajut. Imi lasasem motorul nepornit cateva luni, baterie moarta, abia invartea electromotorul, conectat la masina cu motorul oprit tot degeaba, invartea mai cu spor, dar in van. Dupa ce am pornit masina a luat-o din loc, dar din cate am inteles e periculos pt ca se poate arde releul de incarcare. Sper ca n-am facut prostii, dar a mers pentru moment, oricum era obosita bateria si descarca rapid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incarcat un clip din seara aceasta cu blestematul click la pornire.

 

Specific

ca dupa aceasta proba de pornire, i-am dat jos si carena laterala

dreapta cu gandul de a umbla sau sa-i dau jos electromotorul. Am scos

initial releul de pornire si cand sa-l pun la loc am vrut bineinteles sa

prind cele 2 fire in el. L-am prins pe primul, iar la al 2-lea ce se

duce direct la electromotor (parca) cand sa-l pun a facut o mica

scanteie si a invartiti electromotorul. Sa inteleg ca acesta nu este

dus? Daca era dus nu mai invartea nu? Concluzia care sa fie? Releul de

pornire?

 

 

 

Ce se aude acolo pare a fi releul de pornire care cupleaza dar nu transmite mai departe, mai mult ca sigur releul e defect, mai ales daca zici ca in momentul in care ai facut scurt intre cele 2 fire groase a invartit. Daca vrei sa verifici pune-i contactul, cu releul montat normal pe motocicleta, da butonul rosu pe run si cu un patent prinde ambele borne de la releul de pornire cat sa faci scurt, atata timp cat o sa tii patentul ar trebui sa iti invarta. Daca iti porneste motorul dupa ce invarte, chiar daca o ia mai greu (e normal, sta de ceva vreme), inseamna ca e releul dus. Ia si fa testul asta, e "last thing to do" pentru a fi 100% sigur ca e releul stricat.

 

Salutare.

 

Am si eu o problema cu jucaria mea si am zis sa apelez si la sfaturile voastre. Asta toamna ( iarna defapt) am scos bateria de pe motocicleta. Bateria era cam moarta si parca putin accidentata. Eu zilele trecute am zis sa o pun la loc, sa-i dau o cheie, sa vad ce si cum. Cand am verificat-o, amaraciunea avea decat vre-o 4-5 volti. Am pus-o la incarcat si cam dupa jumatate de zi, avea cam 12.3. Am pus-o pe motor, pun contactul , dau la automat si nimic. Bateria e moarta de tot, nici macar nu era in stare sa invarta asa cum trebuie. Astazi am pus baterie nou-nouta, gata incarcata, 12.7v pe ea. Aceasi chestie, da sa invarta si nu are destula putere. Invarte parca de cateva ori dupa care moare. In cazul asta ce problema e? Mentionez ca am dat carenele jos si contactele de la stop/ far/ semnalizari sunt lasate in aer, date in banda izolanta ca sa nu atinga cine stie ce. E posibil ca atunci cand am dat jos carenele sa vi zapacit vre-un fir care sa-mi dea la masa si din acest motiv sa nu invarta? Sau e o problema la electromotor si el "fura" curentul? ( intreb pentru ca asta mi-a zis-o un "mecanic" batran care-si baga nasul de curiozitate) Sau ce anume sa verific si cum? Ca asa la ochi totul pare in regula...

 

Nu sunt mecanic si nici electrician ca sa stiu tot ce tine de subiect, tocmai din acest motiv cer sfaturi. Orice opinie e bine venita, dar in limita bunului simt.

Nu exista baterie noua gata incarcata, daca e cu electrolit, aceasta trebuie pusa la incarcat dupa adaugarea electrolitului; daca e cu gel, intradevar vin incarcate gata, dar daca sta de 3-4 luni pe raft tot trebuie pusa pe redresor inainte de utilizare.

Incearca sa ii dai curent de la o masina. Cu motorul masinii oprit pune clesti de la o baterie la alta, lasa asa legaturile cam 3-5 minute apoi incearca sa vezi daca motocicleta porneste. Succes!

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...