Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ai zis ca punctul de fierbere al antigelului e 130 gr.C, eu am nuantat putin, si nici n-am observat daca se vorbea de 50/50, unde scrie? Nu iti pun la indoiala cunostiintele, no offence!

 

Mno, am citit acum si era full sintetic in anii aia, dar nu stiu daca era si pentru motociclete...

Editat de almostcyborg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

app, vroiam sa intreb si eu de uleiuri, am avt pana acum repsol, 10w50, bardahl 10w50 si agip 15w50 parca, dintre toate agipu s-a simtit cel mai bine, iar bardahl-ul in mod surprinzator cel mai prost, agata and stuff. Ar trebui schimbat ambreiaju sau nu mi-am gasit eu uleiul potrivit? De motul/castrol ce ziceti?

 

edit : si legat de temperatura uleiului, la drum intins temperatura motorului nu trece de jumatatea indicatorului (orizontala), chiar sta putin sub, prin oras evident se incalzeste ca dracu. E posibil sa fi ramas termocupla pe pozitia deschis? Consumul mediu la plimbari e 6.5, uneori am scos 5.5 pe anumite sectiuni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca te referi la termostat.

 

Am mai discutat treaba asta. Mie cel putin nu-mi urca nu stiu cat, ca in pozitia de 56 ohm, poate putin mai sus. Celelalt termostat scapa mai mult antigel si l-am schimbat, dar atunci mi se incalzea foarte greu. Azi vara cand am fost la Sighisoara, cu termostatul nou am scos consum de 5%, si n-am mers chiar batraneste. In schimb doar in oras consuma vreo 9.

 

post-33938-0-82028000-1361516848_thumb.jpgpost-33938-0-80545800-1361516854_thumb.png

Editat de almostcyborg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

app, vroiam sa intreb si eu de uleiuri, am avt pana acum repsol, 10w50, bardahl 10w50 si agip 15w50 parca, dintre toate agipu s-a simtit cel mai bine, iar bardahl-ul in mod surprinzator cel mai prost, agata and stuff. Ar trebui schimbat ambreiaju sau nu mi-am gasit eu uleiul potrivit? De motul/castrol ce ziceti?

 

edit : si legat de temperatura uleiului, la drum intins temperatura motorului nu trece de jumatatea indicatorului (orizontala), chiar sta putin sub, prin oras evident se incalzeste ca dracu. E posibil sa fi ramas termocupla pe pozitia deschis? Consumul mediu la plimbari e 6.5, uneori am scos 5.5 pe anumite sectiuni.

este ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu tot rc36 II am, sa stii ca valorile obtinute si graficul indicatorului e la fel ca si al nostru, eu le-am verificat cu ohmetru. Mie la ~56 imi sta cand merg in afara, si scade rezistenta cand intru in oras. Unde iti sta tie intre 32 si 42?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.trimite mi si mie manualul vfr 98-2001 ca nu am cont pe vfrd.

este pe aceiasi pagina cu ce i ai dat si lui.mersi.

zis_ungureanu@yahoo.com

 

gasesti pe luis,ieftine ,gen 100 de e si side case si top case,dar nu te as sfatui...de textil in general

din cauza saraciei ma gandisem si eu sa mi pun dar dupa ce am vazut la altii m am linistit am mai strans bani si mi am luat valize de plastic.

cele mai ieftine sunt de la Motodetail-eu de astea am- dar si asa cu sistem de prindere care este in jur de 150 e te duce la 400.

fara sistem de prindere nu ti recomand nici textil ca iti pleaca si te dezechilibreaza la peste 100 km,deci devine periculos

2 se uda chiar daca ii pui husa pe exterior,interiorul de la roata ramane expus

3 se murdaresc usor si se curata greu.

4 de regula ai sa gasesti de dimensiuni mici doar pt senvici uri.lol

5 nu le poti inchide cand pleci de langa mobra fiind usor de furat sau de taiat in lateral.

incearca pe ebay ,poate prinzi ceva licitatie,ca numai asa poti obtine un pret decent,desi si acolo mai trebuiesc luati in calcul si costul transportului,fiind grele minim 40 e si transferul bancar.

PS:singurul lucru destept ar fi sa ti faci tu scheletul pe care vin atasate prinderile finale gen clik clak si sa cumperi doar valizele cu sistemul de acrosare pe cadru.

 

Ce ulei recomanda producatorul pt vfr 98-2001?

10 w 40 ,am inteles dar ce sa bag,sintetic sau semi?

am 40 k cu ea si nu am vazut sa consume....

 

 

Vreau sa inchiriez!

Se ofera cineva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai am dat cat pe un 7100 :D Am dat 160 de lei pe bidon :P

 

Hmmm...ITP in Bucuresti? Unde v-ati facut si cam cat costa?

pai de unde ai luat uleiul asta asa ieftin?

 

Vreau sa inchiriez!

Se ofera cineva?

banuiesc ca vrei sa inchiriezi gentile cand pleci in tura...ingenioasa idee

eu ti le as da ,daca in perioada aia nu plec cu mobra nicaieri numai ca eu am vfr 800 din 98,asa ca sistemele de prindere cred ca difera.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L-am luat de la cineva ce importa direct in Romania uleiul Motul. Chiar scria mare pe duba Motul-Romania.

Prietenul cu care m-am dus este la al 2-lea schimb de ulei (7100) la GSXR600-K1 si multe alte schimburi de ulei la masina, toate cumparate de la el.

 

De asta sunt oripilat deja de preturile exorbitante din magazine. Un singur magazin vindea mai ieftin undeva la 190lei bidonul si erau din Campina mi se pare.


Cand a ajuns, ne-a dat cadou mie si prietenului si cate o pereche de manusi Motul, pentru ca ne-a facut sa-l asteptam mai mult... :peace:

 

pai de unde ai luat uleiul asta asa ieftin?

Editat de stely_yoo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L-am luat de la cineva ce importa direct in Romania uleiul Motul. Chiar scria mare pe duba Motul-Romania.

Prietenul cu care m-am dus este la al 2-lea schimb de ulei (7100) la GSXR600-K1 si multe alte schimburi de ulei la masina, toate cumparate de la el.

 

De asta sunt oripilat deja de preturile exorbitante din magazine. Un singur magazin vindea mai ieftin undeva la 190lei bidonul si erau din Campina mi se pare.

 

Cand a ajuns, ne-a dat cadou mie si prietenului si cate o pereche de manusi Motul, pentru ca ne-a facut sa-l asteptam mai mult... :peace:

Manusi am demult, am si salopeta, racleta, bricheta, breloc cu 300v, etc.

Cat despre pret ... in general se merge pe pret de lista, ca sunt unii care fac "promotii" sau altii care vand cu adaos mic ca sa intre pe piata asta e partea a doua ... La service-ul unde lucrez eu e oferta la 5100(150 lei cu filtru si manopera) si 7100( 200 lei cu filtru si manopera) ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Manusi am demult, am si salopeta, racleta, bricheta, breloc cu 300v, etc.

Cat despre pret ... in general se merge pe pret de lista, ca sunt unii care fac "promotii" sau altii care vand cu adaos mic ca sa intre pe piata asta e partea a doua ... La service-ul unde lucrez eu e oferta la 5100(150 lei cu filtru si manopera) si 7100( 200 lei cu filtru si manopera) ...

 

Sunt ok ofertele! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca merg trimise chinezoaice-n tara si nici nu cred ca am cum sa aflu. :crack:

Acu's la rusi pt aprox o sapt si am auzit ca-i posibil sa aj acasa mai curand decat sf lui martie. :peace:

Eu am fol motul ca ulei si vara si iarna fara probl indiferent de temp motorului. Eu am fol antigel deja preparat si am belit ochii sa aiba inhibator de rugina cum zice-n manual. La mine n-apuca sa mearga vfr-ica fierbinte prea mult pt ca am schimbat paleta ventilatorului cu una de vtr care scoate aerul in lateral in loc sa-l bage (din lateral) si astfel, la viteze mici, nu apare conflict intre curentul format de ventilator si cel de mers inainte, plus ca rar am mai vazut temp de peste 102 :eek: - recunosc insa ca la semafoare cu 50+ secunde timp de asteptare, opresc motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine sta undeva intre 32 si 42, dar modelul e rc 36 II din 1996. Consum de 5% suna foarte bine.

 

Poate 5 fix nu consuma, dar nici de 6 nu sare usor. Mie mi-a luat 5,5-6 in conditii de trafic si depasiri din scurt, serpentine si o bucata buna de autostrada unde am mers 200-240.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

State Andy o sa ai pareri numai de bine desprea aceasta motocicleta sper sa aiba si detinatorii timp sa posteze si sa iti povesteasca desprea ea, ca tot ti`ai facut cont si esti nou pe forum cativa baieti de aici pentru ca o cunosc pot sa iti povesteasca despre motocicleta care ti`am vandut`o in cazul in care nu m`ai crezut pe mine pe cuvant :)

 

PS: nu imi place ce ai lasat`o cheala fara sistemul de bagaje ....chiar daca nu folosesti gentile laterale sa sti ca sistemul de prindere al acestora este un foarte bun Crash-Protector, apropo voltmetrul ala il folosesti sau il tzi degeaba pe motor :P ?

 

Andy daca nu folosesti gentile laterale vindemi-le sau inchiriazami-le.

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vrut s-o folosesc pentru alt motor, dar se pare ca nu mi se arata, asa ca pun la vanzare o teava de legatura, high mount, ce scoate in evidenta monobratul, de vfr 750, 94-97.

Diametru tevii (conectare cu toba finala) este de 51 mm, pret 100 lei

post-33938-0-62577900-1361798776_thumb.jpg post-33938-0-24480000-1361798787_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai idee, se potriveste la rc 36 A, prinderea in galerie?



Am vrut s-o folosesc pentru alt motor, dar se pare ca nu mi se arata, asa ca pun la vanzare o teava de legatura, high mount, ce scoate in evidenta monobratul, de vfr 750, 94-97.

Diametru tevii (conectare cu toba finala) este de 51 mm, pret 100 lei

attachicon.gifhonda-vfr750-link-pipe.jpg attachicon.gifsmicron.jpg

Editat de aurelyan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VFR-ul meu a ales sa schimbe propietarii. Sa vedem ce va urma.

 

Cumparatorul este un domn de 44 ani care a tinut musai sa plece calare, desi afara erau cateva grade cu minus si incepuse sa ninga discret.

 

Lucrurile bune se vand repede.

 

Nu pot sa spun ca imi pare rau, desi era superba, intretinuta iar ciclistica era cu 2 clase peste modelul 90-93, nu a reusit sa capteze magia vechii babe.

 

Desi VFR-ul nu este o fiara , parca fosta era mai fun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai idee, se potriveste la rc 36 A, prinderea in galerie?

La modelul 90-93 nu se potriveste !

 

VFR-ul meu a ales sa schimbe propietarii. Sa vedem ce va urma.

 

Cumparatorul este un domn de 44 ani care a tinut musai sa plece calare, desi afara erau cateva grade cu minus si incepuse sa ninga discret.

 

Lucrurile bune se vand repede.

 

Nu pot sa spun ca imi pare rau, desi era superba, intretinuta iar ciclistica era cu 2 clase peste modelul 90-93, nu a reusit sa capteze magia vechii babe.

 

Desi VFR-ul nu este o fiara , parca fosta era mai fun.

 

Paneuropean, fjr ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La modelul 90-93 nu se potriveste !

 

 

Paneuropean, fjr ?

Sa vedem cum stam cu finantele. Momentan am 3000 euro asa ca trebuie sa mai adun :))

 

Fjr nu,am vazut, probat si nu-mi place. Raman pe varianta GL 1500-St 1300 sau piua momentan :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...