Gixu. Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 Doar daca strang bani de Softail, Heritage sau Fat Boy...Adica vreo 9000, minim. Fat Boy e un vis care va putea fi atins cu ajutorul unui mic credit pe vreo 2-3 ani sau daca castig la loto ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 Cui ii trebuia o anvelopa 170-60-17 ca nu mai gasesc post-ul respectiv ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 @ almostcyborg: asa-mi face cu ochiu teava aia de legatura, dar parca nu m-as arunca acum la cheltuieli suplimentare . Asa ca am sa fiu nenorocit si n-am sa-ti urez bafta la vanzare pana are loc in bugetul meu. Progresu la VFR (+ un proiect for fun pe calculator work in progress - 3dsmax), kudos to Thunderbyte: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabiavva Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 mai fratilor am vazut o foto pe la pagina 111, pe forumul nostru scump si drag,cu un frate pe un vfr imbracat cu o vesta reflectorizanta si am o intrebare noaptea trebuie sa purtam peste geci vestele astea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 Caraghiosul ala de la pag 111 sunt eu la prima iesire cu motorul pe drumurile patriei dupa inmatriculare. Am iesit noaptea cand nu era circulatie mare dar, la ce morcov aveam, mi-am pus si vesta reglectorizanta sa fiu vazut mai bine. Sotia mi-a facut poze sa-mi aduc aminte peste vreme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 fratilor ma scoate din pepeni vfr-ul meu... imi patineaza ambreiajul problema e ca nu e o defectiune constatnta, uneori merge perfect, alteori patineaza in draci indiferent ca e cald sau rece motorul i-am desfacut pompa centrala, am spalat-o, am verificat garniturile, toate bune i-am desfacut si i-am curatat cilindrul receptor tot asa face... se pare ca nu scap fara sa desfac ambreiajul...ce ar putea fi? daca arcurile ar fi problema nu ar trebui sa patineze tot timpul? la fel si daca ar fi discurile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabiavva Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 tare ciprinakos deci........cum spune legiuitoru?trebe' sau nu? am inteles k se unge ceva la filtru de aer ? ce anume? si pentru ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_diaconu Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 (editat) Poze cu o parte din piese vopsite. Urmeaza sa ajung sa o montez si apoi sa o aduc in Buc. Editat Februarie 28, 2013 de a_diaconu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costivfr Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 O bestie cu chip de inger... buna treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 bravo felicitari ! abia astept sa ne intalnim la Carol ... ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_diaconu Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 Multumesc baieti. In realitate arata mult mai bine nuanta. Pozele fiind facute la lumina artificiala nu se observa foarte bine nuanta. Am mai montat si un voltmetru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabiavva Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 la multi si binecuvantati ani tuturor doamnelor si domnisoarelor! si o primavara placuta! p.s.: imi raspunde si mie cineva la intrebare? care e treba cu unsu filtrului de aer?cu ce ulei?si ce se unge la filtru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 la multi si binecuvantati ani tuturor doamnelor si domnisoarelor! si o primavara placuta! p.s.: imi raspunde si mie cineva la intrebare? care e treba cu unsu filtrului de aer?cu ce ulei?si ce se unge la filtru eu cred ca este uns sa prinda praful de el mai bine.cu ce ulei nu stiu eu pe al meu l am aspirat si l am pus la loc am uns doar buretele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 (editat) @gabiawa daca ai filtrul de aer original si anume cel din hartie, acesta NU se unge cu nimic doar se sufla bine cu aer si se pune la loc daca din punct de vedere este estetic si nu este murdar de ulei si la randul lui de praf, daca este murdar se inclocuieste pur si simplu......daca ai un filtru de aer sport(refolosibil) : K&N ,Bmc...etc etc... la acestea sunt recomandate de catre ei producatorii kiturile de curatare care inlcude samponul si acel ulei care se da dupa uscarea filtrului http://www.jscspeed.com/images/products/6bc97b48aef3352f.jpg si acum sa iti raspund si la intreabare....acestea se ung pt ca nu sunt filtre din hartie si permit aerului mai mult ca un filtru original sa intre in motor, banuiesc ca acest ulei este dat tocmai sa tina praful fiind filtre mai permisibile.. Editat Martie 1, 2013 de smok3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
etarulescu Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 Vreau sa achizitionez o honda vf 750 f. Care stie mai multe despre acest model? multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 (editat) mai fratilor am vazut o foto pe la pagina 111, pe forumul nostru scump si drag,cu un frate pe un vfr imbracat cu o vesta reflectorizanta si am o intrebare noaptea trebuie sa purtam peste geci vestele astea? Într-o seară mă oprește un nenea garcea , mă verifică la acte dar nu găsește nimic . Stă și meditează câteva secude și mă întreabă : Dar vestă reflectorizantă nu aveți ? zâmbind pe sub mustață ca și cum ar fi pus-o de un ciubuc. R: Nu , nu am vestă , am geacă moto și Toate gecile moto au material refectorizant , uite aici ! și i arat benzile reflectorizante de pe geacă și pantaloni . Organul inspectează și Pipăie geaca după care se scarpină sub bască și îmî dă actele . ,,Da așa i poți să pleci '' :-) Răspunsul lui Smok3 e corect ! , filtrele sport sunt din bumbac(din burete la cele de teren) și se impregneaza cu ulei special pt a nu lasa praful să treacă , cele standard sunt din hartie si se schimbă odată ce au fost îmbâcsite. Cele sport se curăță(spala) cu substanțe speciale , se usucă și se REung cu ulei. Editat Martie 3, 2013 de stefanbh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabiavva Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 multumesc pentru raspuns! m-am lamurit, dar stati linistiti k mai am cateva chestiuni........ am verificat antigelu si e la nivel,dar e verde. este normal? sau sa pun albastru sau roz? ce credeti? merci!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 Dupa cum se vede din poze tot cu VFR`isti am ramas coleg de drum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 St-ul ala arata asa de bine. Fratele mai mare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 (editat) Caut sa imprumut cutii laterale si/sau topcase cu sistemele de prindere pentru VFR 800 VTEC 2006. Sau sa fac chimb cu tobe originale (eu am Two Brothers). Este pentru o tura prin Europa pe undeva la sfarsitul lui mai, iceputul lui iunie. Multumesc! Editat Martie 3, 2013 de edward_zone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 Vand anvelopa MIchelin Pilot, 170/60/17, dot 1406, aproape noua, cred ca a rulat sub 300 km, cine doreste sa-mi dea un mesaj privat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 (editat) Fara suparare dar ... eu am avut unul identic din 2007, pietroi, era fain ca faceam power slide fara prea mare bataie de cap, atat de tare era, dupa ce m-am plictisit de el si l-am schimbat abia se vedea ca e tocit ... stiu ca 170-ul e mai greu de gasit, ala se merita sa il tii pt ITP si atat. Editat Martie 3, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 Daca-mi da cineva una de 180 la schimb, tot anul ala, il primesc, si-l pun sus. Guma de 170 ce mi acum pe vfr ii mai veche, si ce ti ca n-am avut niciodata probleme. Poate am noroc eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 Joi, 7 martie, se inscrie cineva la o intalnire in fata parcului Carol? Am inteles ca vor fi "doar" 16 grade joi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 fratilor ma scoate din pepeni vfr-ul meu... imi patineaza ambreiajul problema e ca nu e o defectiune constatnta, uneori merge perfect, alteori patineaza in draci indiferent ca e cald sau rece motorul i-am desfacut pompa centrala, am spalat-o, am verificat garniturile, toate bune i-am desfacut si i-am curatat cilindrul receptor tot asa face... se pare ca nu scap fara sa desfac ambreiajul...ce ar putea fi? daca arcurile ar fi problema nu ar trebui sa patineze tot timpul? la fel si daca ar fi discurile? Salut, Cum toata lumea a sarit cu sfaturi (NU)..., nu am avut ce face si l-am desfacut, am masurat si verificat tot la ambreiaj, toate erau ok inclusiv lungimile arcurilor (cu vreo 4 mm mai lungi decat dimensiunea la care se recomanda inlocuirea lor), dar negasind nici o problema si totusi ambreiajul meu patina, am inlocuit arcurile...merge perfect (cred ca isi modficasera constanta elastica)...asta ca o paranteza, poate mai intampina cineva problema mea. Acum un mic ajutor: nu aveti careva 2 suruburi de carene ( acelea cu cap mare ), imi trebuie 2 bucati la capacul de monopost... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.