Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

salutare

imi incarca bateria mai mult la relanti decat in ture si conform a ceea ce am mai citit pe acest forum ar trebuii schimbat releul

vroiam sa va intreb daca asta gasit pe ocazii este bun,atat.

va multumesc.

http://www.okazii.ro/electrica-auto/relee/releu-incarcare-honda-fireblade-cbr-600-f2-f3-900rr-1100xx-hornet-vtr-vfr-a114999433

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

salutare

imi incarca bateria mai mult la relanti decat in ture si conform a ceea ce am mai citit pe acest forum ar trebuii schimbat releul

vroiam sa va intreb daca asta gasit pe ocazii este bun,atat.

va multumesc.

http://www.okazii.ro/electrica-auto/relee/releu-incarcare-honda-fireblade-cbr-600-f2-f3-900rr-1100xx-hornet-vtr-vfr-a114999433

Nu sari din prima sa tragi concluzii pripite, verifica intai mufele de pe traseu si siguranta de 30 A de pe releul de pornire ;)

Informativ, releul ala e micut, drept urmare se va incalzi repede, cauta ceva mai mare si/sau pune-i o placa de aliminiu care sa preia si sa disipe caldura releului.

 

 

 

Da-ne un filmulet ca sa te credem! :blbl:

Uite ca l-am gasit si pus pe youtube :rusinica:

 

E facut in perioada cand inca nu era utilizabil, atunci intentionam sa pastrez toba asta, pentru ca evidentia monobratul si dadea si binisor, dar dupa cateva zile de mers cu ea mi-am dat seama ca aia nu e toba cu care sa mergi zi de zi.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri seara mi-am schimbat furtunele de frana fata cu unele metalice si pompa de frana cu una de 5/8inci de la 1/2, cat si pompa de ambreiaj astfel incat ambele pompe sa aibe rezervor de plastic(un + ca aspect si - ca greutate). E ciudat ca sunt singurul pe aici cu VFR care vrea mai mult de la el decat vine el stock, Ciprianakos stiu ca mai face modificari la al lui, dar din pacate posteaza foarte rar ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri seara mi-am schimbat furtunele de frana fata cu unele metalice si pompa de frana cu una de 5/8inci de la 1/2, cat si pompa de ambreiaj astfel incat ambele pompe sa aibe rezervor de plastic(un + ca aspect si - ca greutate). E ciudat ca sunt singurul pe aici cu VFR care vrea mai mult de la el decat vine el stock, Ciprianakos stiu ca mai face modificari la al lui, dar din pacate posteaza foarte rar ...

nu esti singurul care baga bani in mobra.

Ciprianakos ingroapa banii in ea..si e un caz aparte deci sa nu l luam in discutie.lol

cat au costat blestematele alea de furtunase ca pe langa faptul ca sunt scumpe mai avem si in plus fata de alte mobre de la sistemul asta cbs...

dar pompa de frana?si de unde le ai luat?

cu stima

 

Daca tot se poarta :D iaca si bestiuta me :)

in prima faza era sa zic ca se aude bine...

dupa ce ai turat o insa,cred eu ca dupa ce ai trecut de 7000 rpm,face un zgomot urat tare,insa.....

pacat ca nu si a pus nimeni tobe de marca,gen yosimura,two brothers sau akrapovick....

oricum se aude mult mai bine ca aia stoc,asta e clar.felicitari.

eu mi am luat Boss de carbon,dar parca tot asa se aude...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu esti singurul care baga bani in mobra.

Ciprianakos ingroapa banii in ea..si e un caz aparte deci sa nu l luam in discutie.lol

cat au costat blestematele alea de furtunase ca pe langa faptul ca sunt scumpe mai avem si in plus fata de alte mobre de la sistemul asta cbs...

dar pompa de frana?si de unde le ai luat?

cu stima

 

in prima faza era sa zic ca se aude bine...

dupa ce ai turat o insa,cred eu ca dupa ce ai trecut de 7000 rpm,face un zgomot urat tare,insa.....

pacat ca nu si a pus nimeni tobe de marca,gen yosimura,two brothers sau akrapovick....

oricum se aude mult mai bine ca aia stoc,asta e clar.felicitari.

eu mi am luat Boss de carbon,dar parca tot asa se aude...

Ce pot sa zic, o parte din modificarile facute de Ciprianakos le-as face si eu, o parte le fac acum, cum e treaba cu pompele schimbate, asta e doar o conincidenta, vroiam de mult sa fac mutarea asta; alt exemplu e modul cum schimba viteza VFR-ul, nu-mi place deloc, el am inteles ca si-a schimbat selectorul cu unul after market, si spunea ca s-a schimbat spre bine comportamentul cutiei, as face si eu mutarea asta dar nu am gasit pentu 750, iar cel de 800 nu sunt sigur ca se potriveste. Imi sta pe creier sa schimb paharele furcii cu unele de VTR si sa pun etrierii de VTR, aia cu 4 pistonase, merg fara modificari. Roata si discurile fiind identice cu cele de VFR.

 

Furtunele le-am luat SH de la Robertd care care si-a luat tot ansamblul de fata de r1 dar vrea sa isi puna ghidon normal si furtunele ii ramananeau scurte. Al meu nu are CBS, e 750. Pompele, frana fata si ambreiaj, le-am luat de la Ovi din Timisoara cu 150 de lei parca dar fara borcanase, provin de pe un VTR 1000 care are 2 etrieri cu 4 pistonase, si logic era sa fie pompa mai mare, oricum si aspectul e un plus pentru mine. :grinbandit:

 

Referitor la tobe, eu in mod noarmal tin pe ea o toba de carbon no name adaptata de mine, luata tot sh, de care pot zice ca-s foarte multumit cum suna, mi se pare chiar perfecta, daca ii pun su db-killer-ul din dotare se aude aproape ca toba stock; nu stiu daca am o filmare cu ea ...

post-18053-0-57997800-1360777399_thumb.jpg

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bre, al meu nu-i ghidon normal, ii ghidon de mosneag. Rezultatul a sta cu curu-n scaun 8+ ore pe zi.

pun si eu lista de to do/done cu ce pitici am pe creier:

- ansamblu fata furca usd r1

- ghidon inaltat

- sidecase-uri + suporti

- schimbat amortizor spate cu unul de 954 (cred) sau un ohlins ceva

- poate un amortizor de ghidon

- parca mi-ar place +2 la pinioul spate, dar nu vreau sa-mi creasca consumul prea mult

- crashcage/ crashpads

- proiectoare ceata

- xenon

- parbriz touring / deflector de vant

- mantenanta generala de primavara (carburi, anvelope, kit lant, supape, ulei, filtre, rulmenti, etc)


mofturi:

- carena frontala de cbr cbr f41/ 600 rr

- carena spate de la vfr 800 ?

- revopsire

- a incercat cineva sa-si puna doua tobe pe vfr ? una in fiecare parte, cred ca e complicat datorita basculei


+ sa o curat de noroi


poate reusesc sa le fac pe toate anu asta, care nu, raman pe 2014.

Editat de robertd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Bre, al meu nu-i ghidon normal, ii ghidon de mosneag. Rezultatul a sta cu curu-n scaun 8+ ore pe zi.
pun si eu lista de to do/done cu ce pitici am pe creier:
- ansamblu fata furca usd r1
- ghidon inaltat
- sidecase-uri + suporti
- schimbat amortizor spate cu unul de 954 (cred) sau un ohlins ceva
- poate un amortizor de ghidon
- parca mi-ar place +2 la pinioul spate, dar nu vreau sa-mi creasca consumul prea mult
- crashcage/ crashpads
- proiectoare ceata
- xenon
- parbriz touring / deflector de vant
- mantenanta generala de primavara (carburi, anvelope, kit lant, supape, ulei, filtre, rulmenti, etc)
mofturi:
- carena frontala de cbr cbr f41/ 600 rr
- carena spate de la vfr 800 ?
- revopsire
- a incercat cineva sa-si puna doua tobe pe vfr ? una in fiecare parte, cred ca e complicat datorita basculei
+ sa o curat de noroi
poate reusesc sa le fac pe toate anu asta, care nu, raman pe 2014.

vezi daca te aranjeaza am eu parbriz touring cu deflector de la MRA,cel mai scump de pe piata si nu l mai folosesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De 929 iti trebuie amortizor, si eu vreau sa fac acelasi lucru, dinasta am vazut pe vfrd ca folosesc la schimb.

Ce o sa schimb la al meu: parbrizul, cu un zero gravity sau givi d190s, placute ebc hh, furtune metalice de frana si janta spate.

 

Am sunat zilele trecute la un baiat din craiova, am vazut ca dezmembreaza un vfr 90-93, sa intreb de janta spate. Mi-o zis ca daca o vazut ca nu l-o sunat nimeni, o dat cadru si jantele la fier vechi :baldy:



Pt ce model ai parbrizul zis_ungureanu ?

Editat de almostcyborg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar aveti nevoie de amortizor de ghidon? :)

 

La schimbul conductelor de frana m-am gandit si eu. Parbrizul original protejeaza decent, o fi oare un efect secundar al faptului ca anu' trecut m-am dat 3 luni cu o mobra cu ghidon apehanger? :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Irinel Stiulete

@ robertrtd: la stilu' tau de mers, eu zic sa nu arunci banii pe un amortizor spate ohlins. N-ai idee ce scumpe sunt. Si cand zic "stilul tau de mers" nu o spun cu sens peiorativ.

 

La schimbarea pe care ai facut-o la fata nu comentez, e ok (alte frane, alta suspensie). adica modificare pe fata se simt mult mai evident. Bine,e ok sa fie ajutate si de un amortizor spate bunicel,care sa lucreze ok cu furca fata. Dar asta nu inseamna ca tre sa arunci banii pe Ohlins.

 

Chestiile astea se preteaza la un supersport/superbike, de care tragi si de care sa zicem (prin absurd) ca te simti limitat de suspensii.. ceea ce nu e cazul nici al tau,nici al VFR ului.



Amortizorul de ghidon mi se pare o idee foarte buna, pe orice motoreta. Am avut acelasi model de motocicleta cu si fara amortizor de ghidon. Parerea mea este ca se merita.



Daca se lasa cu pornaciuni dinastea dau o fugutza la garaj si fac si eu un filmulet cu toba asta ...


Ti-am zis sa mergem in seara asta, tu nu. Batman.....Batman :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De 929 iti trebuie amortizor, si eu vreau sa fac acelasi lucru, dinasta am vazut pe vfrd ca folosesc la schimb.

Ce o sa schimb la al meu: parbrizul, cu un zero gravity sau givi d190s, placute ebc hh, furtune metalice de frana si janta spate.

 

Am sunat zilele trecute la un baiat din craiova, am vazut ca dezmembreaza un vfr 90-93, sa intreb de janta spate. Mi-o zis ca daca o vazut ca nu l-o sunat nimeni, o dat cadru si jantele la fier vechi :baldy:

 

 

Pt ce model ai parbrizul zis_ungureanu ?

pentru vfr 800 98-2001.

am pe mobra ,zero gravity si langa MRA touring cu aripioara.

clar,unul e de dat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De 929 iti trebuie amortizor, si eu vreau sa fac acelasi lucru, dinasta am vazut pe vfrd ca folosesc la schimb.

Ce o sa schimb la al meu: parbrizul, cu un zero gravity sau givi d190s, placute ebc hh, furtune metalice de frana si janta spate.

 

Am sunat zilele trecute la un baiat din craiova, am vazut ca dezmembreaza un vfr 90-93, sa intreb de janta spate. Mi-o zis ca daca o vazut ca nu l-o sunat nimeni, o dat cadru si jantele la fier vechi :baldy:

 

 

Pt ce model ai parbrizul zis_ungureanu ?

Poti sa pui un link cu anuntul baiatului din Craiova, te rog? Poate mai gasim una alta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare natiune,

Sunt si eu proaspat posesor de vfr din '99 cu 38000 km (asa scrie in bord), arata foarte foarte bine foarte putine uzura si la scarite, mansoane, sa, peste tot zic eu...

problema e ca imi prinde ambreaijul aproape pe capat de cursa si pe deasupra, cand sa incalzeste uleiul, patineaza ambreiajul...

 

Oare se poate sa patineze doar de la ulei (ca e prea uzat/vechi/alta specificatie) sau ar trebui sa desfac ambreiajul si sa-i masor discurile?

A patit careva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare natiune,

Sunt si eu proaspat posesor de vfr din '99 cu 38000 km (asa scrie in bord), arata foarte foarte bine foarte putine uzura si la scarite, mansoane, sa, peste tot zic eu...

problema e ca imi prinde ambreaijul aproape pe capat de cursa si pe deasupra, cand sa incalzeste uleiul, patineaza ambreiajul...

 

Oare se poate sa patineze doar de la ulei (ca e prea uzat/vechi/alta specificatie) sau ar trebui sa desfac ambreiajul si sa-i masor discurile?

A patit careva?

Patit eu exact acelasi fenome. Pana la urma s-a dovedit ca un idiot montase pompa de ambreiaj gresit la loc. Nu dadea drumul la presiune decat foarte incet. Peste 6-7000 ture patina in draci. Rezolvat cumparand kit reparatie pompa ambreiaj si montand corect. Acum dau drumul 2 cm la maneta si deja incepe sa prinda. :)

 

 

 

 

 

in prima faza era sa zic ca se aude bine...

dupa ce ai turat o insa,cred eu ca dupa ce ai trecut de 7000 rpm,face un zgomot urat tare,insa.....

pacat ca nu si a pus nimeni tobe de marca,gen yosimura,two brothers sau akrapovick....

oricum se aude mult mai bine ca aia stoc,asta e clar.felicitari.

eu mi am luat Boss de carbon,dar parca tot asa se aude...

 

 

Two Brothers au finale ptr. VFR, in schimb Yoshimura si Akrapovic nu cred. A mea e Micron si e exact pentru modelul asta. Adevarul e ca in sarcina dupa ce trece de 6-7000 rpm suna exact ca un NASCAR :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Patit eu exact acelasi fenome. Pana la urma s-a dovedit ca un idiot montase pompa de ambreiaj gresit la loc. Nu dadea drumul la presiune decat foarte incet. Peste 6-7000 ture patina in draci. Rezolvat cumparand kit reparatie pompa ambreiaj si montand corect. Acum dau drumul 2 cm la maneta si deja incepe sa prinda. :)

 

 

 

 

 

in prima faza era sa zic ca se aude bine...

dupa ce ai turat o insa,cred eu ca dupa ce ai trecut de 7000 rpm,face un zgomot urat tare,insa.....

pacat ca nu si a pus nimeni tobe de marca,gen yosimura,two brothers sau akrapovick....

oricum se aude mult mai bine ca aia stoc,asta e clar.felicitari.

eu mi am luat Boss de carbon,dar parca tot asa se aude...

 

 

Two Brothers au finale ptr. VFR, in schimb Yoshimura si Akrapovic nu cred. A mea e Micron si e exact pentru modelul asta. Adevarul e ca in sarcina dupa ce trece de 6-7000 rpm suna exact ca un NASCAR :D

 

same here cam dupa 6000 rpm patineaza, dar, doar dupa ce se incalzeste uleiul, adica la prima tura e ok...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...