Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Salut,

 

Ce cauciucuri recomandati pt VFR 800? Ma gandeam la Dunlop Roadsmart 2.

Ma intereseaza sa fie medium (sau hard?) pe mijloc si soft pe laterale. Pt touring.

Vad pe forumuri ca si Avon sunt laudate, dar nu am incercat aceste Branduri. Momentan am Pirelli care sunt pe duca.

 

Mersi

Michelin Pilot Road 3. Am facut 5000 km cu ele in toate conditiile si sunt NOI. Superbe pe ploaie, rezistente pe autostrada, medii spre bune pe curbe, se incalzesc repede. Sunt foarte multumit de ele. Pacat ca trebuie sa vand mobra, ca ma mai duceau cel putin 10.000 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

pentru cei care inca nu au manual

Link manuale 90-96, 98-01, 02-

|

|-Honda_VFR750F_90-96_Manual.pdf

|-Honda_VFR_800FI_Interceptor_'98-01_Service_Manual.pdf

|-Service Manual - Honda VFR 800 VTEC 2002.pdf

 

sunt toate 3 in arhiva, le stergeti pe alea de care nu aveti nevoie ;)

 

parca 10 zile stau pe transfer.ro



Pilot Road 2 am din 2010, facuti peste 20.000 km si am sa le schimb la anu' ca sezonul asta il duce cu brio

nu am ce sa le reprosez, aderenta super uscat/ud, tin o vesnicie, se incalzesc repede.

Banuiesc ca la fel/mai bune sunt si Pilot Road 3, si 4 cand or sa apara :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Acum folosesc Motul 5100 10w40 in Rc36-le meu (editia II). Ultima data cand voi mai pune asa ceva in ea.

Am citit topicul atat cat mi-a permis timpul liber si am vazut ca @Thunderbyte si inca cativa dintre voi folositi Motul 7100.

* Este diferenta notabila fata de 5100? Se merita sa il incerc sau nu?

* Imi recomandati o sursa Motul de incredere? In TM este prea mare zvonistica cu Motul-ul contrafacut.

* Chiar daca mai scump, ce altceva ati pune in VFR-ul vostru? Am vazut ca multi motociclisti cu sportive sau ST-uri se orienteaza mai nou spre LiquiMoly, BelRay si Silkolene.

* La fel, m-ar tenta sa ii schimb placutele de frana. Vad ca sunt f. populare pe topicurile de vanzari Carbon Lorraine-urile. Imi recomandati sau nu? Ce alta marca daca nu.

 

Scuze pentru intrebarile de noob de mai sus. Sunt novice total in domeniul sport-touring si nici nu mai am contactul cu realitatile moto ca pe vremea cand ieseam km seriosi in fiecare saptamana cu Tenerele.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am folosit Motorex pana acum. Si cum atunci cand e bine vrei sa schimbi :) acum am pus Repsol, sa vad cum e. Pentru 1000 km am avut Castrol. urat a facut !

Placute de frana am pus si am sa pun doar Nissin. Nu am ce sa reprosez pe franare. Sigur nu le schimb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum folosesc Motul 5100 10w40 in Rc36-le meu (editia II). A fost prima si ultima data cand am pus asa ceva in ea.

Am citit topicul atat cat mi-a permis timpul liber si am vazut ca @Thunderbyte si inca cativa dintre voi folositi Motul 7100.

* Este diferenta notabila fata de 5100? Se merita sa il incerc sau nu?

* Imi recomandati o sursa Motul de incredere? In TM este prea mare zvonistica cu Motul-ul contrafacut.

* Chiar daca mai scump, ce altceva ati pune in VFR-ul vostru? Am vazut ca multi motociclisti cu sportive sau ST-uri se orienteaza mai nou spre LiquiMoly, BelRay si Silkolene.

* La fel, m-ar tenta sa ii schimb placutele de frana. Vad ca sunt f. populare pe topicurile de vanzari Carbon Lorraine-urile. Imi recomandati sau nu? Ce alta marca daca nu.

 

Scuze pentru intrebarile de noob de mai sus. Sunt novice total in domeniul sport-touring si nici nu mai am contactul cu realitatile moto ca pe vremea cand ieseam km seriosi in fiecare saptamana cu Tenerele.

-Diferenta intre 5100 si 7100 nu e notabila ca si efect imediat dar cred ca s-ar preta mai bine 7100 desi nici 5100 nu mi s-a parut prost in general, in vfr nu am avut, in schimb cb-ul numai cu 5100 l-am tinut si eram f multumit de el. Ma rezum la Motul ca am lucrat cu el mult.

-Mai de incredere ca P&P Lubricants nu stiu (importatorul), dar nu stiu/ cred ca dau la persoana fizica. Poti sa faci rost de un numar de telefon si sa suni la ei sa intrebi ce distribuitor zonal au in TM.

-Nu stiu daca m-as orienta spre altceva ... LiquiMoly nu pot sa zic ca mi se pare ok, cel putin din auzite. BelRay stiu intradevar ca e laudat si cautat mult iar Silkoline stiu cand a intrat pe piata era cautat sa zic, acum slab.

-La placute nu am avut experiente cu carbon lorraine ci cu EBC care mi s-au parut foarte ok pret/calitate pentru sosea, reprize.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite poza.

poti sa faci corelatie intre km si mile

 

VFR_maintenance.png



din ce vad eu, e o greseala de conversie :) cred ca asa e manualul de 2002

la 0.6 mile trebuia sa fie 1 km si au pus 10

la 4 mile trebuiau 6 km, au coborat 4 in spatele lui 6 si le-a dat 64

la 8 mile trebuiau 12 km, au coborat 8 in spatele lui 12 si le-a dat 128

la 12 mile trebuiau 18 km, au adunat 18 cu 12 deplasat de sus si le-a dat 192

la 16 mile trebuiau 24 km, au adunat 24 cu 16 deplasat de sus si le-a dat 256

la 20 mile trebuiau 30 km, au adunat 30 cu 20 deplasat de sus si le-a dat 320

la 24 mile trebuiau 36 km, au adunat 36 cu 24 deplasat de sus si le-a dat 384

 

deci e gresit cu o logica :) :) astea sunt valorile in mii de kilometri : 1 / 6 / 12 / 18 / 24 / 30 / 36

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Multumesc GoMeZ si ThunderByte.

De 1-2 ore stau si citesc pe net pareri despre uleiurile folosite autohton.

Am intrat si pe site-urile producatorilor si am folosit aplicatiile de alegere a tipului de ulei potrivit pentru VFR 750.

Mac pe racingparts.ro vad ca este axat exclusiv pe Bardahl XTC C60. 55 de euro cutia de 4 litri + filtru mi se pare un pret ok.

Vizavi de Motul vad ca unii recomanda mai degraba 300 V-ul 10w40, chiar daca ceva mai scump, in defavoarea 7100-lui 10w40.

Mie 5100-le actual imi da un feeling de apa in VFR. Imi cloncane mereu cutia pe schimbare in treapta inferioara oricum as jongla ambreiajul. Am sa verific si lichidul de la ambreiaj.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc GoMeZ si ThunderByte.

De 1-2 ore stau si citesc pe net pareri despre uleiurile folosite autohton.

Am intrat si pe site-urile producatorilor si am folosit aplicatiile de alegere a tipului de ulei potrivit pentru VFR 750.

Mac pe racingparts.ro vad ca este axat exclusiv pe Bardahl XTC C60. 55 de euro cutia de 4 litri + filtru mi se pare un pret ok.

Vizavi de Motul vad ca unii recomanda mai degraba 300 V-ul 10w40, chiar daca ceva mai scump, in defavoarea 7100-lui 10w40.

Mie 5100-le actual imi da un feeling de apa in VFR. Imi cloncane mereu cutia pe schimbare in treapta inferioara oricum as jongla ambreiajul. Am sa verific si lichidul de la ambreiaj.

Am vazut fisa de la 300v si scria destul de clar "race track" , dar daca vrei totusi sa iti bagi nu e deloc un lucru rau. Poti sa incerci si 7100 MA2, o versiune imbunatatita a 7100 clasic. Motul-ul e cunoscut pentru cutia mai zgomotoasa insa nu am auzit pe nimeni sa aibe probleme ulterior

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Am vazut fisa de la 300v si scria destul de clar "race track" , dar daca vrei totusi sa iti bagi nu e deloc un lucru rau. Poti sa incerci si 7100 MA2, o versiune imbunatatita a 7100 clasic. Motul-ul e cunoscut pentru cutia mai zgomotoasa insa nu am auzit pe nimeni sa aibe probleme ulterior

Multumesc mult, inca o data, inclusiv pentru lamurirea cu zgomotele din cutie! Pentru un tipicar ca mine zgomotul pe schimbare + zgomotul specific de la ambreiajul Hondei inca nu imi dau pace. Si cum a inceput sezonul am zis sa intreb si sa vad ce si cum, daca sa schimb uleiul sau nu, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut fisa de la 300v si scria destul de clar "race track" , dar daca vrei totusi sa iti bagi nu e deloc un lucru rau. Poti sa incerci si 7100 MA2, o versiune imbunatatita a 7100 clasic. Motul-ul e cunoscut pentru cutia mai zgomotoasa insa nu am auzit pe nimeni sa aibe probleme ulterior

 

Aici nu inteleg eu. Daca-i "race track" si mergi mai touring nu-i in favoarea utilizatorului? Mai rau este daca pui un ulei slab si mergi numai pe rosu nu? Cel putin asa-i logica mea. Nu am cunstotinte dpdv tehnice. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am incaltat acum vreo 2-3 sapt motzocheta tot cu Pilot Roat 3 dotxx13 prima tura am simtit ca am cumparat o motrzocheta noua.

ulei am schimbat anul asta cu 15w50 motul 7100.

Merge maine careva la intalnirea Iubim 2 roti?

Acu ma pregatesc sa merg la RAR :)) sper sa trec de data asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici nu inteleg eu. Daca-i "race track" si mergi mai touring nu-i in favoarea utilizatorului? Mai rau este daca pui un ulei slab si mergi numai pe rosu nu? Cel putin asa-i logica mea. Nu am cunstotinte dpdv tehnice. :)

Nu neaparat. Daca e mai slab si il tii pe rosu intradevar nu e bine, uleiul neoferind protectia necesara la temperatura si turatiile alea dar nici daca pui 300v si mergi touring nu e recomandat, uleiul ala e construit sa ofere o protectie optima in turatii mari la temperaturi mai mari decat normal ... e ca si cum ai spune ca daca pui un cal de tras la curse nu e bine dar daca pui unul de curse la tras e ok. Pentru VFR merge un 300v daca il urechesti bine altfel sunt bani aruncati, dar sa pui 300v intr-un chopper e de-a dreptul prostesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am incaltat acum vreo 2-3 sapt motzocheta tot cu Pilot Roat 3 dotxx13 prima tura am simtit ca am cumparat o motrzocheta noua.

ulei am schimbat anul asta cu 15w50 motul 7100.

Merge maine careva la intalnirea Iubim 2 roti?

Acu ma pregatesc sa merg la RAR :)) sper sa trec de data asta.

Ajung eu la Romexpo maine.

 

Eu saptamana asta am schimbat lichidul de frana pt ca nu stiam de cand este si pt linistea mea am hotarat sa-l schimb.

Cu ocazia asta am verificat si placutele fata spate, care sunt ok, si am verificat si functionalitatea pistonaselor de la etrieri.

Se pare ca oricine cu putine cunostinte de mecanica si cu manualul poate sa-si faca lucrurile ce tin de mentenanta singur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca am nevoie de reglaj supape

stie cineva ce piese implica asta?

sa le comand din timp si sa nu stau cu mobra la service pana vin piesele.

Se schimba numai pastilele , nu se pot comanda inainte pt ca nu ai cum sa sti ce dimensiune iti trebuie. Am Verificat supapele la 60000KM si la 93000km NICIODATA nu a trebuit schimbat ceva doar reglat . Am facut o la Reprezentanta Honda Debretin prima data iar apoi l mecanicul care a lucrat acolo ...acasa la atelier la el :-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se schimba numai pastilele , nu se pot comanda inainte pt ca nu ai cum sa sti ce dimensiune iti trebuie. Am Verificat supapele la 60000KM si la 93000km NICIODATA nu a trebuit schimbat ceva doar reglat . Am facut o la Reprezentanta Honda Debretin prima data iar apoi l mecanicul care a lucrat acolo ...acasa la atelier la el :-)

In afara de pastile nu ai ce regla acolo, poate ti-a facut doar permutari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Se schimba numai pastilele , nu se pot comanda inainte pt ca nu ai cum sa sti ce dimensiune iti trebuie. Am Verificat supapele la 60000KM si la 93000km NICIODATA nu a trebuit schimbat ceva doar reglat . Am facut o la Reprezentanta Honda Debretin prima data iar apoi l mecanicul care a lucrat acolo ...acasa la atelier la el :-)

 

 

@Stefanbh: Poti sa imi dai si mie datele de contact ale mecanicului despre care ai mentionat? Sau un PM. Multumesc anticipat. Am de facut mai multe operatii si as prefera sa merg in Ungaria. In alta ordine de idei astazi am vrut sa vad cu ce viteza maxima pot merge constant. Nesperat de stabila la 250. Compar cu o experienta de cosmar de pe un Hornet 600S in Ungaria care era tentativa de suicid la peste 210. Aproape de casa am realizat ca aveam si topcase-ul dublu cu mine. Cu alte cuvinte, foarte incantat de tinuta de drum. M-a luat putin melancolia gandindu-ma cam cum ar sta XX-ul pe acelasi drum. Meanwhile, trebuie sa curat temeinic lantul sau sa il schimb (voi vedea cum stau cu norocul - are o zala gripata si nu imi place deloc cum joaca), trebuie reglate supapele si as vrea sa se uite cineva mai priceput decat mine si carburi fiindca mi se pare uneori prea elastica accelerarea. Mai vedem. Ne reobisnuim treptat. Anul trecut nu prea am avut timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu putina dibacie, rabdare si atentie, urmand instructiunile din manual si avand usoare skill-uri tehnice, nu se poate face reglajul de supape local, in garaj la bunicu? E chiar complicat tare? E operatiunea aia cu lera, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu putina dibacie, rabdare si atentie, urmand instructiunile din manual si avand usoare skill-uri tehnice, nu se poate face reglajul de supape local, in garaj la bunicu? E chiar complicat tare? E operatiunea aia cu lera, nu?

Da, e operatiunea aia cu lera... problema e ca tre sa ai 2 scule importante si anume lere(cat mai multe cat mai dese) si micrometru, asta neluand in calcul sculele necesare ca sa ajungi pana in punctul in care trebuie sa masori jocul si pastilele. Pe asta o recomand de facut la mecanic, trebuiesc date axele cu came jos, distributia trebuie repusa la punct, nu e chiar joaca de copii si nici ceva care poti sa zici ca o faci de 4 ori gresit si a 5-a ai nimerit-o si toate sunt bune. Nu iti contest skill-urile dar nu e o chestie tocmai simpla, culmea nici foarte complicata in schimb e destul de complexa. De masurat jocul e floare la ureche, sa dai jos axe si distributie sa ajungi la pastile, sa le masori, sa calculezi ce pastila iti trebuie, apoi sa montezi; sa pui totul la loc si distributia la punct, luand in calcul faptul ca pana la a ajunge la motor in sine mai ai de desfacut si ulterior de pus la loc rezervor, airbox, cativa senzori, unul din radiatoare daca nu chiar amundoua(cred, nu stiu exact cumvine la 800), etc. E destul de complicat.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am o honda vfr750 din `92 si nu stiu ce ulei sa pun in furca.

am furca extrem de soft. si astia de pe la serviceuri mi-au spus ca sa imi puna 15w. in carte e recomandat 5w ...

ce fac???

ce ulei puneti voi la furca?? si semeringuri .. de care sa iau?? m agandesc sa fac eu operatia asta.

Editat de boicustefan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...