Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Salutare si bine v-am gasit.Am o intrebare la voi cei care au sau stie chestia asta este vorba despre pompa de benzina la un vfr rc 24.Deci ma dispera asa de tare baraie e normal la voi baraie tare cand trage benzina?Si chestia e ca baraie foarte des chiar si cand am jumate de rezervor.Am pus un filtru mai micut,are vreo legatura sau pompa este defecta?Mentionez faptul ca motorul nu trage intotdeana bine,cateodata trage si cateodata parca franeaza ceva.Si la rece trebe sa tin socul destul de mult.Chiar daca il pun pe rezerva tot asa face.Ce ziceti se poate repara pompa sau aerisi sau sa o schimb?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am gasit un articol cu reglajul de supape: http://members.home.nl/jfknippels/valve_overview.html

Am vazut ca tipul (conform manualului), da axele cu came jos, scoate valvele si cu elementele componente (arcuri..etc), le masoara pe toate, apoi le pune la loc. Pune si axele cu came si apoi verifica cu lera. Dupa operatiunea aia nu inteleg ce poti sa faci ca sa reglezi distanta respectiva masurata cu lera; strangi sau eliberezi din suruburile de deasupra, sau cum? Valvele le scoti si le masori doar ca sa vezi daca sunt la mm aproape de marimea standard?

Nu am citit articolul, dar din ce zici tu nu ai de ce sa desfaci valvele, ca sa le dai jos trebuie sa dai chiuloasele jos lucru care implica schimbare garniturii. Probabil omul verifica si face si etanseitatea supapelor. Ca sa faci jocul trebuie sa masori jocul cu lera apoi dai jos axele si masori pastilele de sub pahar(shim)shim_and_lifters.jpg

Apoi scazi sau adaugi la grosime pastilei cat sa ai distanta din manual. Asa obtii dimensiunea pastilei care iti trebuie. Sunt cazuri in care poti face permutari intre pastile dar tot o sa trebuiasca sa cumperi cateva. Apoi montezi tot la loc si gata.

 

am facut ieri testul de compresie la mobra si a reiesit 12 la 3 dintre pistoane si 10 la unul.

poate sa fie o supapa ce nu inchide bine sau pastilele ce comanda supapa.

mesterul mi a cerut 100 de euro manopera si cca 2 saptamani in care mobra sa stea pe dreapta pana ii comanda pastilele.

o alta solutie ce mi a recomandat o altul a fost sa pun Metabond in ulei.

voi ce ma sfatuiti?

12 e compresie f ok pentru motorul ala dar intradevar diferenta de la 12 la 10 e prea mare si sigur ai ceva pe cilindrul ala

In loc sa astepti 2 saptamani pastilele dupa ce ti-o desface si masoara, poti sa mergi sa le rectifici si in loc de 2 saptamani pt pastile dureaza numai 1 zi dar sa fii sigur ca ti le rectifica bine.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Thunderbyte, da, masori jocurile cu lerele si apoi desfaci axele cu came si masori pastilutele cu micrometru DACA gasesti abateri de la valorile normale.

Stiu ca e logic dar din cum intreaba iama cred ca ar trebui explicat si treaba asta. Daca toate valorile masurate cu lera sunt OK nu ai de ce sa mai desfaci.



12 e compresie f ok pentru motorul ala dar intradevar diferenta de la 12 la 10 e prea mare si sigur ai ceva pe cilindrul ala

In loc sa astepti 2 saptamani pastilele dupa ce ti-o desface si masoara, poti sa mergi sa le rectifici si in loc de 2 saptamani pt pastile dureaza numai 1 zi dar sa fii sigur ca ti le rectifica bine.

 

Eu in loc sa astept 2 saptamani sau mai stiu eu ce, in primul si-n primul rand as verifica jocurile la supape pe cilindrul cu compresie mica, ca sa stiu sigur ca acolo e problema.

Poate jocurile sunt in parametri normali.. si-atunci? Atunci probabil lipsa de compresie e de la segmenti sau supape murdare care nu inchid 100% din cauza de jeg, nu din cauza de pastile. Dar macar afli cum sta treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Thunderbyte, da, masori jocurile cu lerele si apoi desfaci axele cu came si masori pastilutele cu micrometru DACA gasesti abateri de la valorile normale.

Stiu ca e logic dar din cum intreaba iama cred ca ar trebui explicat si treaba asta. Daca toate valorile masurate cu lera sunt OK nu ai de ce sa mai desfaci.

 

Da, buna precizare/completare. Doar la supapa unde lera indica grosime suspecta, verifici pastilele/valvele/etc?

 

Nu intelegeam cum sta treaba cu "reglatul" supapelor. De fapt, denumirea "reglatul supapelor" observ ca practic este "inlocuirea pastilelor (shims)", pentru ca la cele existente, nu poti regla nimic; daca nu au grosimea cuprinsa in limitele mentionate in manual, se inlocuiesc. Ma asteptam ca "reglarea" sa presupuna...un reglaj :wacko: . Adica un surub sau ceva similar cu care sa reglezi distanta. Acum am inteles: se regleaza prin inlocuire.

De obicei, se mai schimba vreo componenta in afara de pastila? Paharul (valve lifter) sau altceva....?

Editat de iama
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, ai inteles bine. La motoarele cu supapele actionate direct de came "reglajul" se face numai inlocuind pastilele. N-ai ce sa reglezi efectiv. Si daca de exemplu ai (cum e la VFR) 4 supape pe un ax cu came sau la motoarele cu 4 cilindri in linie unde ai 8 supape pe un ax cu came, chiar daca ai numai o supapa care nu are jocul corect trebuie sa demontezi complet acel ax cu came ca sa poti inlocui pastila de la supapa respectiva.

 

Exista si motoare la care exista culbutori (culbutorii sunt ca niste "caluti" care se balanseaza pe un ax propriu care se interpun intre came si coada supapelor), alea nu au supape ci un surub de reglaj in capul fiecarei supape. De ex, asa e la Transalp, DR, Africa Twin, si sunt si 4in linie mai vechi.

La alea e simplu, deblochezi surubul, il rotesti pana obtii distanta masurata cu lera corecta, il strangi la loc si cu asta basta. De la alea provine termenul "reglaj" unde efectiv reglezi ceva.

 

De obicei la motoarele de rotatie mare se folosesc axe cu came la care camele calca direct pe coada supapelor - si intre supape si came ai paharelul si pastila - pentru ca in modul asta se elimina din frecari si din zgomot.

La motoarele care nu necesita cine stie ce turatie mare se folosesc culbutori. La cele cu culbutori se face si economie.. un singur ax cu came poate deschide simultan si supapele de admisie si cele de evacuare pe cand la cele fara culbutori trebuie sa fie cate un ax cu came pentru evacuare si pentru admisie.

De ex la Honda Transalp, asta are 2 cilindri, pe fiecare cilindru sunt 3 supape, 2 de admisie si una de evacuare. Pe fiecare cilindru exista un singur ax cu came pe mijloc care are 3 came, iar sub axul cu came sunt 3 culbutori, 2 de admisie si unul de evacuare. Fiecare culbutor are in capatul care apasa pe coada supapei un surubel cu care reglezi jocul.



p.s. - nu, in mod normal paharele (valve lifters) nu se schimba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, ai inteles bine. La motoarele cu supapele actionate direct de came "reglajul" se face numai inlocuind pastilele. N-ai ce sa reglezi efectiv. Si daca de exemplu ai (cum e la VFR) 4 supape pe un ax cu came sau la motoarele cu 4 cilindri in linie unde ai 8 supape pe un ax cu came, chiar daca ai numai o supapa care nu are jocul corect trebuie sa demontezi complet acel ax cu came ca sa poti inlocui pastila de la supapa respectiva.

 

Exista si motoare la care exista culbutori (culbutorii sunt ca niste "caluti" care se balanseaza pe un ax propriu care se interpun intre came si coada supapelor), alea nu au supape ci un surub de reglaj in capul fiecarei supape. De ex, asa e la Transalp, DR, Africa Twin, si sunt si 4in linie mai vechi.

La alea e simplu, deblochezi surubul, il rotesti pana obtii distanta masurata cu lera corecta, il strangi la loc si cu asta basta. De la alea provine termenul "reglaj" unde efectiv reglezi ceva.

 

De obicei la motoarele de rotatie mare se folosesc axe cu came la care camele calca direct pe coada supapelor - si intre supape si came ai paharelul si pastila - pentru ca in modul asta se elimina din frecari si din zgomot.

La motoarele care nu necesita cine stie ce turatie mare se folosesc culbutori. La cele cu culbutori se face si economie.. un singur ax cu came poate deschide simultan si supapele de admisie si cele de evacuare pe cand la cele fara culbutori trebuie sa fie cate un ax cu came pentru evacuare si pentru admisie.

De ex la Honda Transalp, asta are 2 cilindri, pe fiecare cilindru sunt 3 supape, 2 de admisie si una de evacuare. Pe fiecare cilindru exista un singur ax cu came pe mijloc care are 3 came, iar sub axul cu came sunt 3 culbutori, 2 de admisie si unul de evacuare. Fiecare culbutor are in capatul care apasa pe coada supapei un surubel cu care reglezi jocul.

 

p.s. - nu, in mod normal paharele (valve lifters) nu se schimba.

 

 

Multe multumiri pentru explicatie. M-am cam lamurit acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De azi veferica mea are pompe ambreiaj si frana de vtec si manere reglabile.

Cu ocazia asta am schimbat si lichidul de la ambreiaj ca nu-l schimbasem si pare ca schimba mult mai fin, sau poate am eu pitici.

Ciprinakos este un tip super de treaba, a trecut prin Bucuresti si ne-am intalnit la 8 dimineata sa-mi dea pompele, pe langa am primit bonus ;) si un set de mansoane originale.

Am scapat de scurgeri iar cu noile manete se comporta foarte bine. Am facut azi vreo 200 km cu ele reglate pt 2 degete si sunt foarte placute in mers.

Urmeaza un Topcase ca daca mai plec cu rucsacul plin si-l mai pun in spatele sotiei cred ca nu mai mananc mancare gatita o perioada. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare si bine v-am gasit.Am o intrebare la voi cei care au sau stie chestia asta este vorba despre pompa de benzina la un vfr rc 24.Deci ma dispera asa de tare baraie e normal la voi baraie tare cand trage benzina?Si chestia e ca baraie foarte des chiar si cand am jumate de rezervor.Am pus un filtru mai micut,are vreo legatura sau pompa este defecta?Mentionez faptul ca motorul nu trage intotdeana bine,cateodata trage si cateodata parca franeaza ceva.Si la rece trebe sa tin socul destul de mult.Chiar daca il pun pe rezerva tot asa face.Ce ziceti se poate repara pompa sau aerisi sau sa o schimb?

salut .si eu tot un vfr rc 24 am dar nu am auzit la a mea sa baraie pompa.filtrul nu cred sa aiba ceva .are benzina in el cand trage pompa?daca are eu cred ca nu este el.la rece si la al meu trebuie sa ii las socul pina se incalzeste putin motorul.cand e cald nu am probleme.in legatura cu filtrul ,nu se poate sa ii dai benzina direct fara filtru sa vezi ce se intimpla?daca mai baraie pompa?imi dau si eu cu parerea ca nu sant specialist :laugh: :laugh: "UN PASTE FERICIT TUTUROR,,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am patit la a mea asa ceva! am scos rezervorul si nu stiu ce am facut la el si cand am pus la loc si l-am pornit a inceput am vazut ca nu se accelereaza bine. Intre timp incepuse sa pacaiasca ceva..si nu stiam de unde!..apoi am desfacut carena laterala stanga de la scaun si am vazut pompa de benzina cu pacaia..apoi m-am uitat la ea sa vad ce s-a intamplat..(ea mergea bine inainte de a o desface)..si m-am uitat la robinetul de benzina, era intre inchis si deschis..nu tragea bine benzina, am dat inapoi pe on si nu a mai pacaiat. Dupa asta a inceput sa mearga ca inainte, sa se accelereze bine!..vezi acolo ca nu trage bine benzina..o trage mai mult in gol..spor la mesterit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil s-a mai discutat in paginile anterioare, undeva, despre consumul VFR Vtec, dar cu riscul de a fi injurat, mai pun si eu odata problema aceasta: ce consum urban/extraurban inregistrati la motoreta voastra (posesori VFR Vtec)? Stiu ca are importanta stilul de mers, turatiile, etc. Ma refer aici la mers normal, nu supersportiv.

Spre exemplu, eu la drum lung, fie ca merg singur, fie ca merg cu pasager si valize, sub 6l/100 km, nu pot sa o scot nici cu slujbe; stilul de mers este batranesc, fara turatii care sa declanseze VTEC-ul si cu viteza maxima de 130 kmph.

In oras, adica Bucuresti, la ore de varf, consumul e de aprox 11-12l/100 km.

Pe alte forumuri am tot vazut consumuri de 5l/100 km si asta ma face sa ma intreb daca e ceva anormal la mine si daca eventual trebuie sa fac verificari la ceva anume in aceasta privinta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este destul de mare consumul la motoreta ta. cred ca ar trebui sa verifici filtrul de aer si sonda de temperatura de pe cutia filtrului de aer. presupun ca bujiile sunt ok. o zi buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

filtrul de aer o sa-l schimb in curand, bujiile sunt ok (aproape noi) si nu inteleg ce sa fac la sonda de temperatura de pe cutia filtrului de aer. nu stiu ce sa verific la ea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma voi ce casti folositi?

eu mi am luat flip up de la shubert C3 dar am fost dezamagit de ce stie sa faca la cati bani costa

acum vreau o casca usoara si sa se aeriseasca

m am saturat de ceaoane cu pretentii de aerodinamicitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nolan/marushin

 

studiaza si tu la ce sunt bune castile, dupa aia iti cumperi una. degeaba iti iei o casca race replica daca tu mergi touring sau invers

aerisirile castilor sunt pozitionate in functie de stilul de mers.

de ex. shoei qwest - touring, shoei xr1100 - sport

 

baiatu asta da niste explicatii bune

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nolan/marushin

 

studiaza si tu la ce sunt bune castile, dupa aia iti cumperi una. degeaba iti iei o casca race replica daca tu mergi touring sau invers

aerisirile castilor sunt pozitionate in functie de stilul de mers.

de ex. shoei qwest - touring, shoei xr1100 - sport

 

baiatu asta da niste explicatii bune

 

sa ma arda focul pe mate daca am inteles ce vrei sa spui

cu atat mai putin baiatul ala care are in fata o duzina de casti

pe mine ma atras aia enduro.

eu vreau sa fie usoara asa ca flip up ul cade din schema -shubertul avea 1580 iar nolanul are 1690 kg-

apoi vreau sa nu fie zgomotoasa ca dupa 150 km/h sa mai aud muzica la casti.

apoi vreau sa se aeriseasca sa nu transpir ca porcul in miezul verii prin oras.

asta cu turing ul si viteza nu am inteles o.

 

si belbody care mi a aruncat: airoch trebuia sa mi spuna si ce model si de ce o considera el o casca buna cat cantareste....

la durut mana?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu port Shoei XR1000 si pana acum, aproape ca nu am gasit o alta casca care sa se apropie de confortul oferit de aceasta si de Shoei in general (am probat mai multe casti).

 

Singura marca care se apropie dar, din pacate, este mult prea colorata este Suomy.



O casca buna e in jur de 300 eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De azi veferica mea are pompe ambreiaj si frana de vtec si manere reglabile.

Cu ocazia asta am schimbat si lichidul de la ambreiaj ca nu-l schimbasem si pare ca schimba mult mai fin, sau poate am eu pitici. ...

Am scapat de scurgeri iar cu noile manete se comporta foarte bine. Am facut azi vreo 200 km cu ele reglate pt 2 degete si sunt foarte placute in mers.

...

Sa le folosesti sanatos, ma bucur ca-s ok pt tine, si cat mai multi km in urma.

 

Un flip-up mai ieftin caut si eu pt oras. In Orastie vazui o reclama la Lidl cu o casca flip-up si un costum, cica, termic. Cand aj acasa voi da o geana (acu' nu vrui sa-i sucesc sotiei cutitu-n rana).

 

Paste Fericit tuturor!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa le folosesti sanatos, ma bucur ca-s ok pt tine, si cat mai multi km in urma.

 

Un flip-up mai ieftin caut si eu pt oras. In Orastie vazui o reclama la Lidl cu o casca flip-up si un costum, cica, termic. Cand aj acasa voi da o geana (acu' nu vrui sa-i sucesc sotiei cutitu-n rana).

 

Paste Fericit tuturor!!!

pentru oras permite mi sa te ajut eu cu o informatie

Nolan N 42 mi se pare geniala.o am de 3 ani si e preferata mea

tocmai i am comandat vizor negru de soare.

Am gasit o si pe un site la 3,5 mil.

Daca ti mortisi flip up am eu Nolan N 102 alba la vanzare tot la 3,5 mil.

O poti vedea in filmuletul facut chiar ieri.

http://www.youtube.com/watch?v=-1v6qlrSk7w

 

Eu port Shoei XR1000 si pana acum, aproape ca nu am gasit o alta casca care sa se apropie de confortul oferit de aceasta si de Shoei in general (am probat mai multe casti).

 

Singura marca care se apropie dar, din pacate, este mult prea colorata este Suomy.

 

O casca buna e in jur de 300 eu.

din sapaturile facute este adevarat ca shoei xr 1000 sau 1100 ies ca favorite.

dar acum depinde si ce accesorii ai la ea ca acolo este iarasi o batalie grea pt silentiozitate pe bani buni.

era un tip care zicea ca a bagat 100 e numai in accesorii la shoei xr 1000.

 

http://www.youtube.com/watch?v=-1v6qlrSk7w

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci pt oferta da-i cam mare casca pt mine. Am vazut c-ai pus-o de mai multa vreme la vanzare inainte si dupa curatenie. Oricum pt mine nu-i o urgenta ci un moft pt oras - in afara nu las gptech-ul desi-i destul de zgomotoasa.

Fusei si eu alaltaieri la Sarmisegetuza si fu un chin drumu pan-acolo cu masina - pe la Costesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ungureanu,porti cumva m ? Daca da ne vedem dupa sarbatori intr-o seara la Carol sau stiu eu unde si iti dau Xr1100-le sa te plimbi cu ea. Macar asa iti faci o idee mai aproape de adevar, daca asta e unul din modelele ce au ajuns in "finala". Eu zic ca face toti banii dar nah, poate tie nu ti se potriveste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci pt oferta da-i cam mare casca pt mine. Am vazut c-ai pus-o de mai multa vreme la vanzare inainte si dupa curatenie. Oricum pt mine nu-i o urgenta ci un moft pt oras - in afara nu las gptech-ul desi-i destul de zgomotoasa.

Fusei si eu alaltaieri la Sarmisegetuza si fu un chin drumu pan-acolo cu masina - pe la Costesti.

DRUMUL E CHIAR OK daca o iei pe la Calan.Tu poate ai luat o pe la Orastie...

mie mi a placut mult....mai ales ca am reusit sa fac 300 km cu un plin....

casca sta la vanzare alaturi de shubert C 3 dar cum shubert-in ciuda pretului- sa dat prima a ramas singura.

 

Ungureanu,porti cumva m ? Daca da ne vedem dupa sarbatori intr-o seara la Carol sau stiu eu unde si iti dau Xr1100-le sa te plimbi cu ea. Macar asa iti faci o idee mai aproape de adevar, daca asta e unul din modelele ce au ajuns in "finala". Eu zic ca face toti banii dar nah, poate tie nu ti se potriveste.

port M ,e adevarat,numai ca eu ma gandisem la un xr 1000

am vazut ca a ta se vrea mai cu mot decat 1000 dar si diferenta de bani sh e apreciabila.

a gasit xr 1000 la 5,5 mil in B.zilel ce urmeaza ma duc sa o iau,desi vine fara cinguard si noseguard,ceea ce ma cam sperie

ai idee de unde pot lua ulterior astea,si la ce bani?daca tot esti in familia shoei acum?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...