Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Eu am facut schimbul acum la a mea VFR800FI si schimba mult mai finut vitezele de atunci.

Nu stiu ce ulei avea inainte - am scos din ea o mazga neagra si fluida - dar acum am pus Repsol 10W40 moto sintetico.. - cel mai ieftin din gama Repsol. Un bidon de 4L e cam 100 lei.

Am folosit Repsol multa vreme si la VFR750 si la Transalp si n-am avut ever probleme.

Editat de B.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Are cineva idee daca releul de semnalizare se potriveste si de la alte modele?!!? Al meu are un mic delay, contactele sunt ok...

Simptome: cand semnalizez, semnalul porneste dupa cateva secunde. Nu ma deranjeaza asa de tare, dar la depasiri e cam aiurea.

 

Intreb de SH pentru ca nou e cam 160 de lei (daca imi amintesc bine) si nu stiu daca merita rahatelul ala atatia bani...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Aceiasi "problema" am avut si eu pana am desfacut comenzile de ghidon si am gasit inauntru tot felul de unsori, nisipuri miscatoare, gandaci, carabuşi, etc.

Am facut curatenie generala pe acolo si am dat un strat subtire de vaselina curata. Acum merge ceas.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Same here, asa am patit si eu - motoreta pe care am eu a fost destul de "statuta" (cam 2 ani). Am desfacut comanda de pe ghidon si am curatat acolo, acu merg semnalizarile perfect.

Am folosit WD-40 si ceva betisoare de urechi si de lemn sa curat contactele. Daca desfaci surubelul manetei de comanda sub o sa ai access la contacte, poti misca chestia aia cu mana.

La fel facea si la mine, apasam si incepea sa semnalizeze dupa 2-3 secunde sau deloc. Nu-i din releu problema.

La mine era murdar si contactul de ambreiaj - simptome - cand bagam in treapta 1 de pe liber intotdeauna clapeta de sub rezervor de la airbox facea ca aripile de fluture de puteam sa o aud prin casca iar motoreta nu pornea daca era bagata in viteza cu ambreiajul tras. Curatat contactul de ambreiaj si ambele probleme au disparut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK... am desfacut aseara pe acolo, dar nu mi s-a parut nimic dubios. O sa desfac din nou si curat calumea. Vedem daca se schima ceva.

 

Contactul de ambreiaj... ala de sub maneta, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK... am desfacut aseara pe acolo, dar nu mi s-a parut nimic dubios. O sa desfac din nou si curat calumea. Vedem daca se schima ceva.

 

Contactul de ambreiaj... ala de sub maneta, nu?

Da, ala de sub maneta.

Oxidul de pe contacte - pe care oricum nu prea le vezi - nu se vede cu ochiul liber. Da cu WD40 sau orice alt spray - e bun si spray-ul de contacte - din belsug acolo si da de manetuta stanga-dreapta de multe ori. O sa se curete.

 

 

 

stie cineva la cati km se schimba lantul?

eu de cand am luat motorul am facut 20 000 si nu l am schimbat si imi este sa nu ma lase pe drum.

cum imi dau seama ca trebuie schimbat?

 

Lantul nu are un numar de KM la care trebuie schimbat, treaba e foarte relativa. Depinde cand cum si unde a fost utilizat. Dar un lant de marimea celui folosit la VFR800 duce peste 20.000km ca popa.

Cum iti dai seama - in primul rand daca nu mai ai unde sa-l intinzi.. adica esti cu roata la maxim si el tot face burta. Apoi, daca are zone unde zale raman blocate, le vezi imediat ca stau chircite desi lantul e intins. Alt semn e cand incepe sa faca zgomot..il auzi pur si simplu zornaind.

Editat de B.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva la cati km se schimba lantul?

eu de cand am luat motorul am facut 20 000 si nu l am schimbat si imi este sa nu ma lase pe drum.

cum imi dau seama ca trebuie schimbat?

Am schimbat de 2 ori in 54000 km.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vad ce relevanta are, ai o motocicleta diferita, mai mult ca sigur mergi in conditii diferite fata de altii, etc. Asa si eu schimb lantul de 3 ori pe an daca am chef.. asta nu inseamna ca altii trebuie sa faca la fel.

In 10 ani de mers pe un transalp si doua vefereuri am schimbat lantul o data la transalp, si cu cel vechi am mers peste 30k km. Cu primul meu VFR am mers peste 30k km si lantul cu care am luat-o a plecat la urmatorul proprietar si nici nu stiu cati km a avut cand am luat-o eu, in conditiile in care mobra avea deja vreo 50k km cand a ajuns la mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai de la ei am sa iau.

Am luat deja legatura cu un domn, pe care l am gasit tot pe forum la recomandarea userului Radu H si vineri intru in posesia lui!

pune si tu un link cu niste preturi de la Eneos asta ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pffff, gata si releul meu!

Aseara am ramas ca tuta-n drum! :( A invartit odata si pa! A venti @Cavaleru si mi-a dat curent si o baterie sa am la mine. Am ajus la 10 seara acasa doar cu pozitiile. Cand am dat semnal, credeam ca-mi moare motorul :)))

 

Intrebare: merita sa ma bag la releu SH sau la chinezarie sau mai bine pun sa iau ceva calumea? Alte idei, surse?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pffff, gata si releul meu!

Aseara am ramas ca tuta-n drum! :( A invartit odata si pa! A venti @Cavaleru si mi-a dat curent si o baterie sa am la mine. Am ajus la 10 seara acasa doar cu pozitiile. Cand am dat semnal, credeam ca-mi moare motorul :)))

 

Intrebare: merita sa ma bag la releu SH sau la chinezarie sau mai bine pun sa iau ceva calumea? Alte idei, surse?

Te complici mai mult, un SH original e fix acelasi lucru ca si ce ai avut pana acum, + ca nu stii cand pica si ala. Chinezariile la fel ... Cauta ceva mosfet si aia e, alea nu au moarte :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pffff, gata si releul meu!

Aseara am ramas ca tuta-n drum! :( A invartit odata si pa! A venti @Cavaleru si mi-a dat curent si o baterie sa am la mine. Am ajus la 10 seara acasa doar cu pozitiile. Cand am dat semnal, credeam ca-mi moare motorul :)))

 

Intrebare: merita sa ma bag la releu SH sau la chinezarie sau mai bine pun sa iau ceva calumea? Alte idei, surse?

Eu am luat de aici:

http://www.electrexworld.co.uk/acatalog/RR53.html

Si releu si stator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva remorca sa mi spuna si mie daca La remorcarea unei remorci de 1 singura moto (MMA sub 750 kg ) va trebuii platita rovigneta separata pt ea in UE ?


Autostrada va costa mai mult? Sa stiu ce costuri ma pasc daca fac pasul asta .


Multumesc


Editat de zis_ungureanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Are cineva remorca sa mi spuna si mie daca La remorcarea unei remorci de 1 singura moto (MMA sub 750 kg ) va trebuii platita rovigneta separata pt ea in UE ?

Autostrada va costa mai mult? Sa stiu ce costuri ma pasc daca fac pasul asta .

Multumesc

Eu am, dar e inscrisa pe Belgia, cand am venit in Ro, nu am simtit diferenta la vigneta, nici in Ro, nici in Austria sau Ungaria, ultima orara am fost anul trecut in Martie, posibil sa se fi schimbat ceva intre timp desi nu cred. In multe tari ce e sub 750 de km merg pe nr masinii. Apropo de vignete, cica vor sa bage si in Germania, daca nu or fi bagat deja :)

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata. Montat releul nou, totul ok.

Am desfacut si la contactele alea de la semnal, am curatat, am gresat din nou - totul merge ok. Merci de pont!

Azi am facut si revizia la furca cu ulei 10W, semeringuri noi si cuzineti, garnituri, alea alea... Altceva :) Imi pare rau acum ca nu am avut buget sa fi schimbat si arcurile, dar aparent sunt ok...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva o cheie de întins lantul de vânzare ?

daca e acelasi sistem ca la VFRul 800 fi poti folosi o surubelnita/dorn si un ciocan, lovituri usoare, asezi dornu, lovesti odata, repozitionezi dornu, mai dai odata, verifici intinderea, etc :)

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca e la fel.

Ce rahan asta, sa vinzi motoreta cuiva fara trusa de chei originala.. aia o pui sub sa si sta acolo pana o vinzi, nu inteleg de ce nu fac asta? Mai ales cand se stie ca unele sunt greu de gasit, gen cheia asta l;a VFR sau cheia de bujii.

 

@V-FOUR, daca esti in Timisoara pot sa ti-o imprumut eu, de vandut nu o vand. De fapt putem sa ne intalnim undeva si intindem lantul, eu am trusa de scule originala sub sa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit o cheie de împrumut, dar vreau sa am cheia mea, partea cu dornul si ciocanul e doar atunci cand nu ai alternative

» Post actualizat in 04 May 2017 13:13

Apropo cheia de "împrumut" e de la un vfr 750, se potriveste si la vtec

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...