Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Pai daca tin bine minte cam pe acolo intra, de acolo ar trebui sa devina si mai sportiva ... Oricum tu clar nu stii ce vrei sau macar in ce te-ai bagat, ca tot am auzit zilele astea fraza "Esti genu care nu stie ce vrea dar cere sa vb cu managerul" :)

Bine ca tu si cei ca tine v-ati nascut direct versati si le stiti pe toate! Eu NU le stiu din pacate! Eu am nevoie sa le incerc si apoi sa imi fac o parere!

Sau tu, fara suparare, io fi genul de barbat care nu s-a culcat decat cu o femeie pe care a luat-o si de nevasta, dar apoi urla in gura mare ca femeie ca a lui nu are nimeni!?

 

Eu personal o sa mai experimentez si sport si touring si enduro, mama ma-sii, pana gasesc ce imi place MIE si nu ma mai iau dupa "intelepciunea colectiva", fiindca este clar un lucru, chiar daca 99% din populatia avizata considera ca un lucru este bun si chiar daca este asa, asta nu inseamna ca acel ceva va multimii pe toata lumea!

Deaia exista inspemii de tipuri de mobre si sa speram timp si bani sa le incercam pe rand!

PS Stiu si eu unde intra vtecul..dar .....nu ai intels ce am vrut sa zic! oricum eviti subiectul! Spune-mi la ce este mai bun modelul cu vtec fata de versiunea anterioara?

» Post actualizat in 02 Aug 2016 17:05

Daca te dor incheieturile, umerii si ceafa dupa doua ore, motocicleta nu are nicio vina.

Citeste mai in urma si apoi sa iti dai cu parerea! Dar iti mai zic o data si tie! Eu am spondiloza cervicala, gasesti pe google ce inseamna! Pentru mine se pare ca pozitia nu este tocmai buna! SI apoi iti mai spun un mic secret daca o sa te chinui sa citesti ce scriu eu aici! AM zis de la BUN INCEPUT ca este vorba numai si numai de parerea mea personala!

Editat de Bogus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Bine ca tu si cei ca tine v-ati nascut direct versati si le stiti pe toate! Eu NU le stiu din pacate! Eu am nevoie sa le incerc si apoi sa imi fac o parere!

Sau tu, fara suparare, io fi genul de barbat care nu s-a culcat decat cu o femeie pe care a luat-o si de nevasta, dar apoi urla in gura mare ca femeie ca a lui nu are nimeni!?

 

Eu personal o sa mai experimentez si sport si touring si enduro, mama ma-sii, pana gasesc ce imi place MIE si nu ma mai iau dupa "intelepciunea colectiva", fiindca este clar un lucru, chiar daca 99% din populatia avizata considera ca un lucru este bun si chiar daca este asa, asta nu inseamna ca acel ceva va multimii pe toata lumea!

Deaia exista inspemii de tipuri de mobre si sa speram timp si bani sa le incercam pe rand!

PS Stiu si eu unde intra vtecul..dar .....nu ai intels ce am vrut sa zic! oricum eviti subiectul! Spune-mi la ce este mai bun modelul cu vtec fata de versiunea anterioara?

 

Ce subiect evit domle? Nu despre VFR-uri vorbim sau a modificat cineva numele topicului?

Nu inteleg de ce te agiti asa si iei totul personal.

Daca nu iti place VFR-ul de ce l-ai luat? Stiu vreo doi care au vrut sa isi cumpere mobre dar nu stiau care e treaba cu ele asa ca s-au dus cu banu in buzunar "Uite coa, vreau sa imi iau mobra, am banu la mine da vreau sa dau o tura, ca nu stiu daca imi place sau nu modelul.

Cu ce e mai bun varianta vtec decat anterioara? Simplu, e mai evoluata din punct de vedere tehnic, vtec-ul ala e un plus, numa sa stii sa il si folosesti in avantajul tau ... La tine problema e simpla, ai venit de pe alt tip de motor fara sa stii ce inseamna v4, dar nu ai venit cu asteptari 0 sa il inveti, ai venit cu asteptari mari ca ai citit tu nu stiu ce review-uri pe net. Si ca tot ai adus vorba de femei, tot asa le alegi, dupa review-urile altora? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ca tot ai adus vorba de femei, tot asa le alegi, dupa review-urile altora? :)

Lasand la o parte analogia cu femeiele..findca poate te-am ofensat! Tu cand cumperi orice lucru prin casa nu ti cont si de parerile celor ce au mai cumparat inainte?

Am facut test drive cu VFR-ul! Dar nu iti dai seamana de mare lucru in 10-15min de stat in trafic de Bucuresti (cazul meu)! Asa am verificat doar mecanica, poate!

Si da! Sunt deacord cu tine ca am avut asteptari mari de la el, dupa ce am vazut cum vorbeste lumea despre el!

 

Acum ar fi excelent daca lumea nu s-ar ataca asa de tare pe un cacao, inclusiv eu :)) ! Pe banii mei am gresit! Motorul este excelent dar nu pentru mine!

 

Se pot evita neplacerile cauzate de spondiloza. Cand nu te vor mai durea incheieturile (in primul rand) ai sa intelegi ce si cum. Spor la gasit ce-ti prieste si grija mare pe drum!

 

Cand vin de la serviciu pe la 6 seara mai "uit" sa fac exercitiile...cate o saptamana doua dupa care gat intepenit cu efect de popcorn. In orce caz multumesc de urare :) si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasand la o parte analogia cu femeiele..findca poate te-am ofensat! Tu cand cumperi orice lucru prin casa nu ti cont si de parerile celor ce au mai cumparat inainte?

Am facut test drive cu VFR-ul! Dar nu iti dai seamana de mare lucru in 10-15min de stat in trafic de Bucuresti (cazul meu)! Asa am verificat doar mecanica, poate!

Si da! Sunt deacord cu tine ca am avut asteptari mari de la el, dupa ce am vazut cum vorbeste lumea despre el!

 

Acum ar fi excelent daca lumea nu s-ar ataca asa de tare pe un cacao, inclusiv eu :)) ! Pe banii mei am gresit! Motorul este excelent dar nu pentru mine!

 

 

Cand vin de la serviciu pe la 6 seara mai "uit" sa fac exercitiile...cate o saptamana doua dupa care gat intepenit cu efect de popcorn. In orce caz multumesc de urare :) si asfalt uscat!

Eu am avut asteptari mari si au fost confirmate.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am avut asteptari mari, unele au fost confirmate, altele mai putin, dar per ansamblu sunt foarte incantat de motocicleta, singura mea problema care chiar ma deranjează e faptul ca se încălzește foarte tare in oras si se si raceste greu, cautam chiar si solutii sa mai montez inca un ventilator asa cum aveam la VTR dar nu incape, eventual unul de dimensiuni mai mici, mai caut solutii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e un motor de oras, asta trebuie sa stie orice posesor de VFR. E mare si greu, nu-i neaparat usor de manevrat la viteze mici, consuma mult, se incalzeste, etc. Asa-s toate VFR-urile, vechi sau noi.

 

Asa cum s-a precizat deja, VFR-ul e un Allrounder; nu-i cea mai rapida, manevrabila, puternica, economica, frumoasa, bla bla...dar per total primeste nota mare pt. ca nu sta prost la niciun capitol, spre deosebire de alte motoare care au minusuri mari fie la pozitie, fiabilitate s.m.d

 

You love it or you hate it.

 

Daca pozitia e incomoda atunci treci la alta categorie sau o modifici pe asta, cu toate ca nu se merita zic eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e un motor de oras, asta trebuie sa stie orice posesor de VFR. E mare si greu, nu-i neaparat usor de manevrat la viteze mici, consuma mult, se incalzeste, etc. Asa-s toate VFR-urile, vechi sau noi.

 

Asa cum s-a precizat deja, VFR-ul e un Allrounder; nu-i cea mai rapida, manevrabila, puternica, economica, frumoasa, bla bla...dar per total primeste nota mare pt. ca nu sta prost la niciun capitol, spre deosebire de alte motoare care au minusuri mari fie la pozitie, fiabilitate s.m.d

 

You love it or you hate it.

 

Daca pozitia e incomoda atunci treci la alta categorie sau o modifici pe asta, cu toate ca nu se merita zic eu.

Eu cred ca e ceva facut deficitar la el, ori circuitul de racire e mic ori fluxul de aer prin carene gandit aiurea sau nu indeajuns de bine ... nu stiu, uite al meu(aceeasi generatie cu al tau) fara carene nu se incinge asa tare, ii simt dogoarea dar nu pot zice ca merge ventilatorul prea des vara, culmea mai am si radiatorul de ulei montat pe laterala, sub motor pe lungime, deci flux de aer foarte mic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In manual Honda pe undeva scrie ca daca motorul ajunge pe la 125gr. Celsius ar fi probleme! in rest 112-115 cum am eu de exemplu se pare ca este normal, desi m-am cam speriat la inceput!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca e ceva facut deficitar la el, ori circuitul de racire e mic ori fluxul de aer prin carene gandit aiurea sau nu indeajuns de bine ... nu stiu, uite al meu(aceeasi generatie cu al tau) fara carene nu se incinge asa tare, ii simt dogoarea dar nu pot zice ca merge ventilatorul prea des vara, culmea mai am si radiatorul de ulei montat pe laterala, sub motor pe lungime, deci flux de aer foarte mic.

Io nu-s din Bucuresti, in Baia Mare unde locuiesc rar prind aglomeratie sa zic ca stau si ma coc in trafic, asa cum zici, rar porneste ventilatorul. Oricum, in Bucuresti se circula mult mai greu iar daca motoru mai mult sta, atuncie clar ca nu-i ventilat si creste temperatura. La al meu nu stiu sa fii sarit de 115 grade.

 

@Radu, consum in oras scot undeva pe la 7-8, e consum de masina pana la urma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma sperii ce valori vad la voi.

 

La mine cel mai tare s-a incins cand am urcat Transfagarasanul. Amiaza, aglomeratie, mers cu 1-2-3 (rar 3), greu sa "te dai" in conditiile alea. De obicei temperatura imi urca pe la 102-103 grade. Atunci a urcat la 108 si aveam putine emotii.

 

Despre consum pot spune ca in regim touring, intr-o iesire de 12 zile prin tara, aproximativ 3500 km, am iesit cu o medie de 4,7%, incluzand toate felurile de drumuri, de la drum de tara pietruit pana la autostrada.

In oras nu imi ia mai mult de 6,5% De obicei 6%. Ori nu calculez eu corect, ceea ce nu prea e posibil pentru ca fac calculul cat intra de la plin la plin, ori ...

Ma mir de cifrele voastre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma sperii ce valori vad la voi.

 

La mine cel mai tare s-a incins cand am urcat Transfagarasanul. Amiaza, aglomeratie, mers cu 1-2-3 (rar 3), greu sa "te dai" in conditiile alea. De obicei temperatura imi urca pe la 102-103 grade. Atunci a urcat la 108 si aveam putine emotii.

 

Despre consum pot spune ca in regim touring, intr-o iesire de 12 zile prin tara, aproximativ 3500 km, am iesit cu o medie de 4,7%, incluzand toate felurile de drumuri, de la drum de tara pietruit pana la autostrada.

In oras nu imi ia mai mult de 6,5% De obicei 6%. Ori nu calculez eu corect, ceea ce nu prea e posibil pentru ca fac calculul cat intra de la plin la plin, ori ...

Ma mir de cifrele voastre.

 

In general nu depasesc nici eu 105, rar trec de valoarea asta, poate 1-2 ori pe sezon, oricum mai opresc motorul cand stau 50 sec + la semafor.

Tu ai injectie, deci posibil sa ajute la consum, in extern scot si eu ca tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma sperii ce valori vad la voi.

 

La mine cel mai tare s-a incins cand am urcat Transfagarasanul. Amiaza, aglomeratie, mers cu 1-2-3 (rar 3), greu sa "te dai" in conditiile alea. De obicei temperatura imi urca pe la 102-103 grade. Atunci a urcat la 108 si aveam putine emotii.

 

Despre consum pot spune ca in regim touring, intr-o iesire de 12 zile prin tara, aproximativ 3500 km, am iesit cu o medie de 4,7%, incluzand toate felurile de drumuri, de la drum de tara pietruit pana la autostrada.

In oras nu imi ia mai mult de 6,5% De obicei 6%. Ori nu calculez eu corect, ceea ce nu prea e posibil pentru ca fac calculul cat intra de la plin la plin, ori ...

Ma mir de cifrele voastre.

Nu e vorba de injectie ... conteza mult stilul de mers. Cand aveam Cb, fratemiu avea tot Cb, el scotea un 4.5 - 5 in oras si nu am scos ever sub 6. El scotea mai putin decat scoteam eu afara, adica 4.9 - 5

La VFR ca si Marc, 7 - 8 in oras, afara 5.5 - 6 ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot suntem asa prezenti, profit sa va intreb ceva legat de gume.

 

A mea a fost gandita sa mearga cu gume 170/60 x17 si evident e trecut tot asa si in talon, oricum in timp s-a migrat catre 180/55 si ma gandeam sa incerc si eu...tinand cont ca nu-s multumit de dimensiunea asta, 170/60. Am avut 180/55 doar cand am luat-o, erau cam uzate, deci nu am putut sa compar 170/60 vs 180/55.

 

Thunder, tu sigur ai facut testul asta, care a fost concluzia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot suntem asa prezenti, profit sa va intreb ceva legat de gume.

 

A mea a fost gandita sa mearga cu gume 170/60 x17 si evident e trecut tot asa si in talon, oricum in timp s-a migrat catre 180/55 si ma gandeam sa incerc si eu...tinand cont ca nu-s multumit de dimensiunea asta, 170/60. Am avut 180/55 doar cand am luat-o, erau cam uzate, deci nu am putut sa compar 170/60 vs 180/55.

 

Thunder, tu sigur ai facut testul asta, care a fost concluzia?

Din pacate nu-s asa tehnicos sa ma axez pe chestiile astea si sincer am avut 180 pe ea undeva in 2012 ... Daca vrei sa faci modificarea asta ar fi indicat sa schimbi si janta cu una de RC36 I care e de 5.5 si accepta 180, altfel o sa stea ciuperca cauciucul.

» Post actualizat in 03 Aug 2016 19:28

Uite sincer cand am luat ultima oara cauciucuri m-am gandit la varianta asta, sa iau 180 dar decat sa ma complic cu ITP-uri, eventuale controale RAR pe sosea, doar pentru chestia asta am renuntat. Daca a fost gandita cu 170 merge bine mersi si asa. E intr-adevar o masura mai greu de gasit, sh cel putin, eu am luat noi si per ansamblu se merita mai mult asa ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, noi am luat si eu, Pireli angel GT, au fost mult mai ok decat cele vechi ce erau pe mobra, set de 180, dar erau uzate.

Am uitat sa precizez ca am janta de gen III, deci de 5.5, ar merge perfect 180.

 

Din ce m-am documentat, astea 170 sunt cam depasite si nu mai vin pe mobre de ani buni, au fost inlocuite de 180/55. Sunt constient ca daca pun 180 risc sa fiu amendat dar consider ca siguranta mea pe drum e mai importanta. Pana acum doar gume noi am pus pe motoare si acum parca as incerca 180, si spun asta pt ca m-am dat un cu un VFR gen III ce avea janta ca a mea + un set vechi de 180, mult mai obosit ca al meu, cu toate astea se inclina mai usor si statea mai bine pe curbe...era dot 2003 :))

 

Inca o chestie, ai idee daca se poate face reglaj pe revenire pt. amortizor? daca trebuie cheie speciala? n-am gasit mare lucru in manual.

Editat de Marc87
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, noi am luat si eu, Pireli angel GT, au fost mult mai ok decat cele vechi ce erau pe mobra, set de 180, dar erau uzate.

Am uitat sa precizez ca am janta de gen III, deci de 5.5, ar merge perfect 180.

 

Din ce m-am documentat, astea 170 sunt cam depasite si nu mai vin pe mobre de ani buni, au fost inlocuite de 180/55. Sunt constient ca daca pun 180 risc sa fiu amendat dar consider ca siguranta mea pe drum e mai importanta. Pana acum doar gume noi am pus pe motoare si acum parca as incerca 180, si spun asta pt ca m-am dat un cu un VFR gen III ce avea janta ca a mea + un set vechi de 180, mult mai obosit ca al meu, cu toate astea se inclina mai usor si statea mai bine pe curbe...era dot 2003 :))

 

Inca o chestie, ai idee daca se poate face reglaj pe revenire pt. amortizor? daca trebuie cheie speciala? n-am gasit mare lucru in manual.

Sunt totusi niste diferente intre rc 36 si rc36 II si conteaza multe, de la setarea suspensiilor la presiunea in cauciucuri pana la marca cauciucului(difera profilul). Comportamentul e afectat si de cauciuc in sine. Am avut situatii in care un set nou de cauciucuri a imbunatatit sau chiar a inrautatit comportamentul unui motor.

 

Amortizorul stock din cate stiu nu are asa ceva. Cel de 929 are in schimb :)

 

Momentan vfr-ul meu sta pe bara in tara, plimb acu un 929, totusi ... I'm starting to miss the bastard :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi colegi VFRisti, a venit momentul sa ma despart de vacuta albastra asa ca se vinde una bucata VFR: /index.php?/topic/740396-vand-honda-vfr-800-fi-2001/

Motocicleta este in stare f. ok, asa ca daca stiti pe cineva care are o pasiune pt. acest model puteti sa-i faceti un bine si sa-i dati linkul catre anunt :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt totusi niste diferente intre rc 36 si rc36 II si conteaza multe, de la setarea suspensiilor la presiunea in cauciucuri pana la marca cauciucului(difera profilul). Comportamentul e afectat si de cauciuc in sine. Am avut situatii in care un set nou de cauciucuri a imbunatatit sau chiar a inrautatit comportamentul unui motor.

 

Amortizorul stock din cate stiu nu are asa ceva. Cel de 929 are in schimb :)

 

Momentan vfr-ul meu sta pe bara in tara, plimb acu un 929, totusi ... I'm starting to miss the bastard :(

 

Are o gaura de acces prin carenaj, deci ceva reglaje tot se pot face.

Cum e 929-le? :) e diferenta de la cer la pamant la putere?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer nici nu mai tin minte exact ce reglaje are ... are pentru tensionare arc, are unul sus cu gaura prin carene/sasiu, dar nu mai stiu daca are si la baza, sub bascula 2 cm mai sus de prinderea inferioara ...

 

929-le e ... altfel. Are mai multa putere dar ceva mai putintel cuplu, la viteza mare se simte diferenta de cai, adica de la un 120-130 cu a 6-a daca bagi mana in gaz urca lejer, chiar repejor. Dar na ... cilindree mai mare, sportiva, 152 de cai parca. E mai usoara la manevre si pertotal, nu prea ai cum sa le compari, is categorii diferite, tip de motor diferit, ani diferiti, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer nici nu mai tin minte exact ce reglaje are ... are pentru tensionare arc, are unul sus cu gaura prin carene/sasiu, dar nu mai stiu daca are si la baza, sub bascula 2 cm mai sus de prinderea inferioara ...

 

929-le e ... altfel. Are mai multa putere dar ceva mai putintel cuplu, la viteza mare se simte diferenta de cai, adica de la un 120-130 cu a 6-a daca bagi mana in gaz urca lejer, chiar repejor. Dar na ... cilindree mai mare, sportiva, 152 de cai parca. E mai usoara la manevre si pertotal, nu prea ai cum sa le compari, is categorii diferite, tip de motor diferit, ani diferiti, etc.

Uite ce zice aici:

 

http://vfrworld.com/tex_vfr/tech/setup3.htm

 

musai trebuie sa testez.

 

Nu-s tocmai multumit cum se manevreaza VFR-ul la viteze mici-medii, dar revin cu pareri dupa ce servisez furca si amortizorul + gume noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite ce zice aici:

 

http://vfrworld.com/tex_vfr/tech/setup3.htm

 

musai trebuie sa testez.

 

Nu-s tocmai multumit cum se manevreaza VFR-ul la viteze mici-medii, dar revin cu pareri dupa ce servisez furca si amortizorul + gume noi.

Setarile date de nenea ala nu merg in toate situatiile, e vorba de mai multi factori. Mai bine ai cauta pe net cum se face setarea suspensiei, ma gandeam ca stii asta, presupun ca stii asta. Daca ai o diferenta de comportament al suspensiei fata-spate motorul o sa se comporte aiurea ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Setarile date de nenea ala nu merg in toate situatiile, e vorba de mai multi factori. Mai bine ai cauta pe net cum se face setarea suspensiei, ma gandeam ca stii asta, presupun ca stii asta. Daca ai o diferenta de comportament al suspensiei fata-spate motorul o sa se comporte aiurea ...

Exact.

Nu cred ca-s sincronizate bine, fata cu spatele si vreau acum sa le reglez deodata, doar ca nu m-am prins inca cu ce cheie sa fac asta...inca mai caut, tinand cont ca nu-i mecansimul clasic ca la gneratia III sau IV sau ca la 929-le tau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact.

Nu cred ca-s sincronizate bine, fata cu spatele si vreau acum sa le reglez deodata, doar ca nu m-am prins inca cu ce cheie sa fac asta...inca mai caut, tinand cont ca nu-i mecansimul clasic ca la gneratia III sau IV sau ca la 929-le tau.

Ce cheie sefule?

Ai odata la arc, cheia din trusa, la tub iti trebuie o tubulara de 8 care trece printr-o gaura ovala din sasiu pe stanga, apoi la reglajul de jos, daca e la VFR (nu mai stiu exact daca e sau nu) iti trebuie o surubelnita dreapta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...