Jump to content
rmg

Honda Vfr 750/800/1200

Recommended Posts

Din lateral arata chiar fain, numai sa nu fie prea goala in partea din spate. Distanta intre roata si codita banuiesc ca se mareste considerabil ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deja incepe sa ma enerveze asa ca o sa intreb si aici pe forum!

De cand am luat-o imi face o faza de kko! Uneori, fara sa imi dau seama ce anume produce situatia, mi se opreste motorul daca dau sa bag a intaia dintr-a doua sau dintr-a treia din mers, cu ambreiajul tras fara bliping!

Cand fac chestia de mai sus acul turometrului cade de la turatia la care este, sa zicem 5000-6000 pana sub relantii! Uneori isi revine alteori se opreste motorul...as zice cam 1 din 7,8 dati!

De mentionat ca porneste normal dupa faza asta, chiar daca sunt inca in mers!

Alte detalii: relantiul este setat la cald la 1200rpm, bateria este cam veche dar se incarca la 14v constant, nu am probleme la pornirea la rece!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Culmea, nu e prima oara cand aud asta la modelul asta de mobra ... am verificat pana acum: senzor ambreiaj, senzor cric, martor neutru, schimbat filtru benzina din rezervor + alte chestii marunte, toate fara nici un efect, doar ca asta face o data la 2 sapt - o luna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am citit si pe unele forumuri din afara si problema pare sa se intinda de la cea mai usor de rezolvat situatie (reglat relantiul) pana la cel mai naspa scenariu (schimbat chiulasa cu tot cu valve).

De exemplu un tip cu un triumph avea aceeasi problema si la o vizita la mecanic a constatat ca nu are compresie intr-un din clinindri iar restul aveau valvele de evacuare foarte uzate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de ce nu incerci sa tii relantiu la 1300-1400 sa vezi daca mai face?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am incercat ieri sa fac treaba asta si m-am parlit rau de tot la degete X-(, dar o sa o fac cu siguranta, cand o sa am ceva timp liber fiindca trebuie data si carena jos iar motorul incalzit bine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foloseste surubelnita. :)

nu arata rau cu o toba. cam gol locu sub sa si se cam vede destul de naspa, dar merita. :)


» Post actualizat in 29 Jul 2016 13:03

dat becu jos si ridicat mai sus numaru arata mai bine.

post-51345-0-57522800-1469786273_thumb.jpg

Edited by Florynn

Share this post


Link to post
Share on other sites

'Ti-ar fi rusine bai Mark ... :lol:

» Post actualizat in 14 Jul 2016 11:03

Manualul de service se gaseste pe toate drumurile deci ... char ca degeaba ai postat :)

Nu ne faci tuturor o favoare si postezi linkul! Poate sunt acei care nu se descurca cu google si le-ar servi un ajutor!

Dar sa fie linkul la manualul de service, cel de 600+ pagini si 210mb, nu la manualul utilizatorului de 3.2mb!

Multumim in avans!

Edited by Bogus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare.

Exista vreo posibilitate de montare a unor crash pad-uri ca sa evit pe viitor neplacerile de genul ?

La o scurta cautare pe google, imi da ceva imagini. As vrea o parere de la cineva care stie ce vorbeste.

Adica sa nu ma leg de cadru intr-un punct mai slabut ca mai apoi sa fac alte trasnai daca o scap vreodata ...

post-60496-0-05963100-1470027820_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Crashbar-ul (sau cage) e sfant. arata ciudat dar daca faci touring nu prea te intereseaza in mod special, in schimb te poate salva de la multe neplaceri.

Edited by Banzay

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exista un singur loc unde poti fixa un slider...nu se pune problema de crash bar!

Plus...nu scapi fara sa decupezi carena!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Decupatul carenelor nu ma deranjeaza asa mult.

Mai urat este ca nu prea se gasesc piesele pe la noi, iar in afara este de la 150 euro in sus un set.

Baietii aceia din Bucuresti care faceau odata pad-uri pentru orice motocicleta, nu mai raspund (probabil nu se mai ocupa).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Il ai pe petru_xxl pe langa tine chiar. Pt. crashbar il ai pe mihai sandu, il gasesti pe topicul de pegaso mai repede. Cum ziceam, daca vrei sa te plimbi serios, ture sanatoase, eu i-as trage un crash-cage cat sa protejez capacele si partea din fata a carenelor.

 

https://www.google.ro/search?q=vfr800+crash+cage&espv=2&biw=1280&bih=699&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiBse-22p_OAhWlC8AKHW0uAToQ_AUIBigB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cat traieste omu-nvata! Habar nu aveam ca se fac crash baruri pentru VFR, cu toate ca sunt urate cu craci si cu spume! Eu unul as cumpara carenele de pe china cu 150-200e le-as pune pe acelea iar pe cele originale la depozitare! Cand vine vremea vanzarii le scoti pe alea originale care inca arata ca noi si pac-pac :) ai vandut motoreta tipla ! Iar pentru capace exista TREX care dpmdv arata mult mai bine decat instalatia de canalizare zisa crash cage!

Edited by Bogus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cat traieste omu-nvata! Habar nu aveam ca se fac crash baruri pentru VFR, cu toate ca sunt urate cu craci si cu spume!

Pt. unii primeaza siguranta ca nu raman pe nu stiu unde din cauza unui capac spart decat frumusetea. Urate sunt... dar sunt mult mai sigure ca orice capac. In final si motoreta e un vehicul utilitar (sa ajungi din A in B dar intr-un mod mai fericit decat in masina).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este discutabil! Parerea mea este ca daca ai cazut suficient de urat cat sa strici capacul...atunci cu siguranta nu aia este problema ta! Sunt bune sa nu zgarai vopseaua de pe carene sau capace, dar la un impact sau cazatura atat de puternica incat s-ar sparge capacul, repet nu aia va fi problema motoretei!

 

Pe mine daca m-ar interesa asa de tare as lua dupa cum am zis, Trex-ul care protejeaza capacul si carena, dar mai ales nu arata naspa!

 

App ca mi-am adus aminte de ce zicea un coleg mai devreme referitor la facut drumuri de multi km! De ce ar vrea cineva sa faca touring pe un VFR? Eu stiu ca ii zice sport touring..dar sa fim serosi...sunt multe motoare mult mai capabile de touring decat vfr-ul!

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce ar vrea cineva sa faca touring pe un VFR?

:crack: Pai ce faci atunci cu el? Ca luand-o asa, nici pe curbe nu il poti da ca sunt altele mult mai capabile, in oras la fel, ca sunt naked-uri multe mai capabile, de offroad nici nu vorbim.

Edited by Banzay

Share this post


Link to post
Share on other sites

:crack: Pai ce faci atunci cu el? Ca luand-o asa, nici pe curbe nu il poti da ca sunt altele mult mai capabile, in oras la fel, ca sunt naked-uri multe mai capabile, de offroad nici nu vorbim.

Hatere!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hatere!

Eu nu sunt hater, sunt curios. Eu voiam sa fac touring cu VFR-ul (cand imi pusesem in gand sa imi iau) si acum mi se spune ca nu merge asa. Nici mobra de terasa nu pare, ca sunt altele mai ochioase si care se aud a polizor cand le dai treispe mii, deci inteleg ca in lumea moto VFR-ul e un fel de ... Fi©at.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare.

Exista vreo posibilitate de montare a unor crash pad-uri ca sa evit pe viitor neplacerile de genul ?

La o scurta cautare pe google, imi da ceva imagini. As vrea o parere de la cineva care stie ce vorbeste.

Adica sa nu ma leg de cadru intr-un punct mai slabut ca mai apoi sa fac alte trasnai daca o scap vreodata ...

 

Cum ai patit beleaua? Pare ca s-a tarat destul de mult pe jos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al meu vtec tocmai a plecat spre Cluj. Va multumesc pentru ajutor si va doresc asfalt uscat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:crack: Pai ce faci atunci cu el? Ca luand-o asa, nici pe curbe nu il poti da ca sunt altele mult mai capabile, in oras la fel, ca sunt naked-uri multe mai capabile, de offroad nici nu vorbim.

Foarte simplu! Eu l-am cumparat pe al meu deoarece:

1. Imi placea cum arata!

2. Am vrut sa incerc V2 sau V4

3. Nu am vrut sa platesc mai mult de 3500e pe motocicleta

4. Am vrut ceva sportiv dar nu de curse (gen GSX, r6 etc.)

5. Habar nu aveam ce este un VFR!

Ultimul punct este interesant deoarece eu unul l-am cumparat si datorita celor nenumarate review-uri pozitive primite de VFR de la mai toate publicatiile de cand a aparut pe piata! Eu in schimb nu mai vazusem asa ceva decat in filmulete si ocazional pe strada, dar nu cunosteam pe cineva cu acest model, pe care sa il intreb ce si cum! Asa ca i-am crezut pe cuvant pe review-eri si am muscat glontu cum se zice!

 

Acum vorbesc strict de parerea mea personala! Motorul acesta NU are pentru mine nici un fel de valenta touring si doar ceva de sport! Stai prea aplecat in fata si pe mine personal dupa 1, 2 ore incep sa ma doara incheieturile apoi umerii si ceafa!

Protectia la vant este bunicica dar nu excelenta, fiind nevoie sa te ascunzi dupa parbriz la viteze mai mari! Dar fiindca pozitia este aplecata dar nu 100% sportiva stai cam chircit!

Fata de un touring ii lipsesc: protectia la vant, pozitia relaxata aproape dreapta, suspensii cu garda marita pentru drumuri grele, cuplu la ture mai joase, mai putine plastice expuse (ca tot vorbeam de carene).

Fata de un sport ii lipsesc: amortizoare mai tari dar cu progresie si reglaje, putere mai multa (105cp din 800cm este totusi putin), frane mai bune, masa mai mica, alta ergonomie, raspuns in acceleratie (venind dupa un fazer de 600 pe carburatie sincer am fost dezamagit)

 

Eu personal o voi vinde pe a mea deoarece nu face bine nici touring dar nici sport! Jack of all trades master of none!

 

Daca o sa ma orientez catre sport dar fara pretentii de SB voi alege un FZ1 Fazer, iar daca ma voi orienta catre touring voi alege un Varadero, Vstrom (astea fiind mai in buget) GS800 etc.!

 

 

Apropo..si sa nu incep cu VTEC-ul care este o PROSTIE monumentala! Adauga un strat de complexitate suplimentar la motor (deci posibilitati de defect) si nu aduce nici un beneficiu real. Argumentul fiind VFR-urile dinainte de 2002 care dau aceiasi cai si cam acelasi cuplu fara valvele variabile ale ma-sii de inginerie!

Pentru mine este un stres rahatul asta de vtec deoarece din nu stiu ce motiv parca simt nevoia sa nu depasesc 7000 de ture. Parca ar fi o bariera si nu stiu de ce!!

Edited by Bogus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu pentru ce si-au cumparat unii VFR, dar eu am facut-o pentru clasa din care face parte. Eu vad un all rounder perfect. Am fost plecat acum 2 saptamani prin tara vreo 12 zile. Mers zilnic 350-400 km + vizitat cam tot de pe traseu.

Nici o problema legat de pozitie, dureri, vant samd. Nu mai zic ca ma si plouat vreo 3 zile. Totalul de km pe tura aia a fost de ~3500. Chiar m-am mirat ca nu ma doare spatele ori mainile. Si nu va ganditi ca am mers doar pe drum european. Nicidecum.

Peste astea, ma impac cu el si in oras. Consumul e ok, pozitia la fel. Se cam incinge dar nu e panica. Motocicleta asta nu o vand pana nu fac cu ea 30-40k km.

 

 

Cum ai patit beleaua? Pare ca s-a tarat destul de mult pe jos.

 

Am intrat prea tare intr-o curba. Ma scos spre exterior, am franat (ceea ce nu trebuia), motocicleta s-a indreptat, point fixation, luat pietrisul de pe margine dupa care am inceput sa ne taraim pe asfalt (ea cu carenele, eu cu cu echipamentul).

A fost si un moment de "slabiciune" din partea mea. Mai trecusem pana sa cad de curbe mult mai stranse si a fost ok. Ceva s-a intamplat acolo de nu am fost atent. Nu stiu ce.

Cauciucuri noi, dot decembrie 2015, drum foarte ok, zona Lepşa, prin Rezervatia naturala Putna-Vrancea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu pentru ce si-au cumparat unii VFR, dar eu am facut-o pentru clasa din care face parte. Eu vad un all rounder perfect. Am fost plecat acum 2 saptamani prin tara vreo 12 zile. Mers zilnic 350-400 km + vizitat cam tot de pe traseu.

Nici o problema legat de pozitie, dureri, vant samd. Nu mai zic ca ma si plouat vreo 3 zile. Totalul de km pe tura aia a fost de ~3500. Chiar m-am mirat ca nu ma doare spatele ori mainile. Si nu va ganditi ca am mers doar pe drum european. Nicidecum.

Peste astea, ma impac cu el si in oras. Consumul e ok, pozitia la fel. Se cam incinge dar nu e panica. Motocicleta asta nu o vand pana nu fac cu ea 30-40k km.

 

Tu ai si 23 de ani! Ar fi fost aiurea sa te doara ceva! :) Eu am spondiloza cervicala..de acolo durerile!

PS ce temperaturi ai in oras?

Edited by Bogus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...