Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

am mai studiat problema si am descoperit 2 neajunsuri la care nu ma gandisem

1 daca inalt motoreta cu 4 cm cricurile nu si vor mai face treaba.Ala lateral il pot prelugi cumva dar cel central nu am cum ca va atinge pe stanga lantul,as aca va trebuii sa l demontez

2 cu noul ghidon pozitia va fi una mai dreapta si voi lua mai mult vant cu corpul si ce ma plang eu de consum ,atunci sa vezi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutari, ce releu de incarcare îmi recomandati pentru un v-tec din 2003, sunt pareri ca un releu vfr 750 ar fi mai bun decat un releu aftermarket nou

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pus Tourmax pe al meu cand a cedat.

Sunt si mai pricopsite, daca vrei. SH de Honda n-as pune.

 

am mai studiat problema si am descoperit 2 neajunsuri la care nu ma gandisem

1 daca inalt motoreta cu 4 cm cricurile nu si vor mai face treaba.Ala lateral il pot prelugi cumva dar cel central nu am cum ca va atinge pe stanga lantul,as aca va trebuii sa l demontez

2 cu noul ghidon pozitia va fi una mai dreapta si voi lua mai mult vant cu corpul si ce ma plang eu de consum ,atunci sa vezi :)

Sa ai in vedere ca atunci cand pui ghidon lat sa iti ajunga cablurile si toata matzaraia... sa nu ai surpriza ca sa faci modificari dupa aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pus Tourmax pe al meu cand a cedat.

 

Sunt si mai pricopsite, daca vrei. SH de Honda n-as pune.

 

Pret?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat acum aproape 2 ani releul la pre Vtec din 2001. Am luat unul sh la nimereala de pe OLX, este de pe generatia Vtec,

A mers in tot acest timp. L-am asistat cu voltmetru sa ma asigur ca totul este ok. Am dat vreo 200 lei. Poate doar am avut noroc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Danutu si gixu ,ia pune ti poze cu mobrele voastre sa vad eu ce design aveti voi la ele de ne criticati pe noi care indraznim sa le transformam dupa cum ne place.

Chiar vreau sa vad "sculele" voastre.

Sau sunteti din aia care mergeti "pe original cum a gandito producatorul " acum 20 de ani ? pt ca va e frica de modificari pt ca asta implica indrazneala .

Astept poze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Here we go...

 

Ne aflam pe un forum unde, atunci cand faci nefacuta de a posta o poza in speranta de a pescui niste like-uri sunt sanse mari sa se gaseasca niste oameni care sa o considere kitch. E dreptul tau sa o faci pom de craciun, e dreptul nostru insa sa spunem ce gandim si nu sa mintim pentru confortul tau psihic.

 

Ca sa spui ca e batraneasca o motocicleta doar pentru ca nu ii pui proiectoare, stickere peste tot sau un ghidon complet depasit, in incercarea de a face cal din caruta, asta inseamna sa fii un Picasso modern.

 

Tot voiai poze cu ce mobre avem...

 

Toate VFR-urile pe care le-am avut au avut parte de o serie de modificari de bun simt menite sa sporeasca o protectie la vant sau sa le dea o nota sonora aparte, dar care sa pastreze in continuare liniile alea date de stangacii aia de la Onda.

post-11570-0-27478300-1532287711_thumb.jpg

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare....

 

Eu am pe a mea un parbriz MRA la care lipseste extensia de sus. Si se vede ca o maciuca parbrizul ala cu gaurile in partea superioara. Sa cumpar doar extensia, costa cam cat un parbriz MRA complet. Asa ca nu merita. As vrea sa pun un parbriz double bubble. Fata de parbrizul stock, se simte o imbunatatire, o protectie la vant mai buna cu acest double bubble ? E o sfaraiala sau pun stock si aia e?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@zis_ungureanu: dpmdv trebuie sa fii realist si sa constientizezi ca exista o limita la care e cazul sa te opresti in a transforma o motocicleta dupa cum iti place tie si sa analizezi daca nu cumva e cazul sa achizitionezi o moto din alta clasa care se va plia mai bine nevoilor tale. Cum de altfel e cazul si aici: vrei sa faci din vfr un vstrom/caponord etc. Care este rostul? Inteleg ca iti place propulsorul de pe vfr, pai baga-ti picioarele in el propulsor, pentru ca nu asta inseamna totul la o motocicleta. Tu te gandesti sa schimbi semighidoane, sa cobori furca in juguri pentru a mari garda la sol, insa uiti de un detaliu foarte important: suspensiile. Cu suspensiile stock de pe vfr in veci n-ai sa poti tine pasul cu o motocicleta din clasa touring enduro, pe un drum prost. Dar ma rog, sunt banii tai, faci ce vrei cu ei.


In plus, ca si motociclist caruia ii plac plimbarile si care baga si ceva km, este foarte trist sa te plafonezi la aceeasi motocicleta pret de multe sezoane agatandu-te de tot felul de argumente puerile de genul "pai motocicleta asta este fiabila si nu m-a lasat niciodata in drum".


Si nu, nu sunt genul care merge si tine motocicleta exact cum a iesit pe poarta fabricii. Poftim, la actuala motocicleta am shimbat asa: parbriz cu sitem de reglare, handguard-uri, instalat protectii termice, instalat proiectoare si scut toba.


post-38850-0-63629100-1532332622_thumb.jpg

post-38850-0-78778000-1532332628_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zis_Ungureanu,

 

ma gandeam, nu da cu paru...

 

Daca tot iti place VFR-ul, esti multumit de motor, esti obisnuit cu asa ceva, de ce nu incerci un Crossruner?

https://www.moto.it/moto-usate/honda/crossrunner/crossrunner-abs-2010-14/7164717

 

E motorul de VFR V-TEC, acelasi cadru dar cu suspensii ceva mai inaltate si o pozitie mai confortabila. Cu niste cauciucuri potrivite cred ca poti aborda orice tip de teren. Si pare genul de cal de povara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Am eu o extensie de MRA dar trebuie sa astepti sa ma intorc acasa in 2-3 luni .... daca ai rabdare :)

 

Intrebare....

 

Eu am pe a mea un parbriz MRA la care lipseste extensia de sus. Si se vede ca o maciuca parbrizul ala cu gaurile in partea superioara. Sa cumpar doar extensia, costa cam cat un parbriz MRA complet. Asa ca nu merita. As vrea sa pun un parbriz double bubble. Fata de parbrizul stock, se simte o imbunatatire, o protectie la vant mai buna cu acest double bubble ? E o sfaraiala sau pun stock si aia e?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

@zis_ungureanu: dpmdv trebuie sa fii realist si sa constientizezi ca exista o limita la care e cazul sa te opresti in a transforma o motocicleta dupa cum iti place tie si sa analizezi daca nu cumva e cazul sa achizitionezi o moto din alta clasa care se va plia mai bine nevoilor tale. Cum de altfel e cazul si aici: vrei sa faci din vfr un vstrom/caponord etc. Care este rostul? Inteleg ca iti place propulsorul de pe vfr, pai baga-ti picioarele in el propulsor, pentru ca nu asta inseamna totul la o motocicleta. Tu te gandesti sa schimbi semighidoane, sa cobori furca in juguri pentru a mari garda la sol, insa uiti de un detaliu foarte important: suspensiile. Cu suspensiile stock de pe vfr in veci n-ai sa poti tine pasul cu o motocicleta din clasa touring enduro, pe un drum prost. Dar ma rog, sunt banii tai, faci ce vrei cu ei.
In plus, ca si motociclist caruia ii plac plimbarile si care baga si ceva km, este foarte trist sa te plafonezi la aceeasi motocicleta pret de multe sezoane agatandu-te de tot felul de argumente puerile de genul "pai motocicleta asta este fiabila si nu m-a lasat niciodata in drum".
Si nu, nu sunt genul care merge si tine motocicleta exact cum a iesit pe poarta fabricii. Poftim, la actuala motocicleta am shimbat asa: parbriz cu sitem de reglare, handguard-uri, instalat protectii termice, instalat proiectoare si scut toba.

Cu pozele astea Tu esti scuzat :) si nu neaparat ca ai facut nu stiu ce modificari dar in opinia mea este cel mai frumos motor din lume Buelul asta de il ai tu.Fa mi si mie un review pe larg al motorului.

Nu ma cramponez de vfr ,nici pe departe dar vreau sa iau ceva ce mi place in primul rand ca estetic si apoi ce e practic iar le v strom si varadero poate ca sunt fix ce mi trebuie insa nu mi plac estetic .

In plus de asta nu prea vreau nici sa dau 5000 de e pe un motor.Mai bine o pastrez pe asta si ma plimb de banii astia.

Eu nu fac forestiere decat 5% din timp insa vreau sa nu sufar ca nu pot merge cu mobra mea pe unde am nevoie ca este "de asfalt".Pana la urma nu asta inseamna libertatea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Babaiet, am si eu o intrebare. Eu tot ochest asa un VFR de ceva timp, si cred ca in primavara o sa fac pasul cel mare.

 

Acum ma gandeam sa aleg intre 800 FI si 800 VTEC. Voi pe care l-ati recomanda? FI-ul e mai vechi, dar am vazut ca e exemplu de fiabilitate in ceea ce priveste VFR sau sport-touring. VTEC-ul e mai nou, dar am auzit ca ar avea si mai multe probleme si ar fi mai scump de intretinut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amandoua au plusuri si minusuri. Fi-ul are motorul mai fiabil, VTEC-ul o ciclistica o idee mai buna. Eu zic ca VTEC_ul are mai multe avantaje- e mai nou, ciclistica de care-ti spuneam, gasesti versiuni cu ABS.

 

Daca vrei sa vezi un FI din 2001, sa il probezi, sa te urci, sa vezi cum se simte cu toate acareturile pe el, da un semn.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amandoua au plusuri si minusuri. Fi-ul are motorul mai fiabil, VTEC-ul o ciclistica o idee mai buna. Eu zic ca VTEC_ul are mai multe avantaje- e mai nou, ciclistica de care-ti spuneam, gasesti versiuni cu ABS.

 

Daca vrei sa vezi un FI din 2001, sa il probezi, sa te urci, sa vezi cum se simte cu toate acareturile pe el, da un semn.

 

 

Mersi de raspuns. De urcat, m-am urcat pe ambele, dar nu mi-am facut o idee pertinenta de care ar avea ciclistica mai ok si care nu. Cred ca o sa ajung sa vad ce motoare gasesc in primavara. Am vazut acum un VTEC pe OLX care arata foarte ok si pare ingrijit ca atare, dar nu am nici timpul nici bugetul alocat pentru a lua un motor acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

In asteptarea ghidonului comandat am inaltato 2 cm si pe fata si i am pus si voltmetru .Acum cand o sui pe cricul central nu mai are nici un balans intre roti.

Ce zice ti ?

post-46672-0-16747800-1532451217_thumb.jpg

post-46672-0-79117100-1532451233_thumb.jpg

post-46672-0-36183400-1532451250_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la mine, cand pun cricul central, ambele roti ating solul. Daca vreau sa suspend roata, pun o scandura sub cric de cel putin 2cm :) Pt alte job-uri folosesc stand pe fata sau spate, dupa cum am nevoie.

Daca ghidonu-ti va fi prea lat si vei avea nevoie, ruteaza cablul de acceleratie prin spatele ghidonului - ti-as recomanda sa gresezi si cablul (se gasesc pt asta niste spray-uri mici).

Toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...