Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Multumesc frumos de raspunsuri, stiu de kitul de la louis dar ma interesa daca cineva si-a pus si daca functionaza bine. Eu imi pun problema ce fac la gropi sau la drum prost ca deja am lovit jos, in plus merg 98% cu pasager.

KPAX multumesc de link, l-am citit.

RADUCU77 am citit si nici eu nu prea is incantat de scoaterea jambelor mai sus.....am 1.69 inaltime...

Ar mai fi o problema, cand opresc si vreau sa pun cricul nu pot daca sunt cu pasager , trebuie mai intai sa se dea pasagerul jos si apoi pot sa pun cricul...........ii foarte enervant ca tine motorul aproape vertical si nu pot opri pe partea dreapta a drumul datorita inclinatie pt scurgerea apei de pe drum, odata mi-a cazut pe partea dreapta ca nu statea bine pe cric. Stiti de unde pot sa iau un cric mai scurt, ca sa nu trebuiasca sa il tai pe asta si sa il scurtez.

Sa pun si eu ceva poze cu motorisca daca tot am intrat in rand cu voi.........

post-11317-1228485844_thumb.jpg

post-11317-1228485891_thumb.jpg

post-11317-1228485938_thumb.jpg

post-11317-1228485979_thumb.jpg

post-11317-1228486093_thumb.jpg

Editat de cratoi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

avem aceeasi inaltime...nu ai nevoie de kit de coborare..crede-ma..

 

Si io am aceasi inaltime...... :laugh:

 

Am coborata fata...... si parchez intotdeauna cu o roata la bordura astfel incat motorul sa stea inclinat in partea pe care te avantajaza .

 

@raducu77 ....unde se afla mai exact reglajul (pt a trece pe temperatura de iarna) pt ca in manualul tehnic nu pomeneste de asa ceva, doar enumera cauzele pt care temperatura este scazuta, printre care cea mai frecventa defectiune fiind blocarea termostatului pe deschis. In mod normal ar trebui ca termostatul sa deschida la 84 C ....dupa manual.

Editat de stefanbh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am sa imi pun kitul, nu stiam ce sa fac ,daca se merita, cata bataie de cap ii , de aceea am zis sa intreb si eu sa vad ceva pareri...... ii incomod la viteze mici si pe drum de calitate mai proasta, e greu de manevrat si am emotii sa nu imi alunece piciorul.

In legatura cu temperatura la al meu sta pe la 67 in afara orsului si in oras mi-au intrat ventilatoarele, afara erau 5-6 grade si in oras era un trafic fantastic........ eu nu cred sa am termostatul blocat pe deschis ca se incalzeste foarte repede dimineata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am sa imi pun kitul, nu stiam ce sa fac ,daca se merita, cata bataie de cap ii , de aceea am zis sa intreb si eu sa vad ceva pareri...... ii incomod la viteze mici si pe drum de calitate mai proasta, e greu de manevrat si am emotii sa nu imi alunece piciorul.

In legatura cu temperatura la al meu sta pe la 67 in afara orsului si in oras mi-au intrat ventilatoarele, afara erau 5-6 grade si in oras era un trafic fantastic........ eu nu cred sa am termostatul blocat pe deschis ca se incalzeste foarte repede dimineata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am sa imi pun kitul, nu stiam ce sa fac ,daca se merita, cata bataie de cap ii , de aceea am zis sa intreb si eu sa vad ceva pareri...... ii incomod la viteze mici si pe drum de calitate mai proasta, e greu de manevrat si am emotii sa nu imi alunece piciorul.

In legatura cu temperatura la al meu sta pe la 67 in afara orsului si in oras mi-au intrat ventilatoarele, afara erau 5-6 grade si in oras era un trafic fantastic........ eu nu cred sa am termostatul blocat pe deschis ca se incalzeste foarte repede dimineata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A schimbat cineva pana acu lichidul de frana la vreun VTEC? Ma intereseaza daca il schimb pe fata trebuie schimbat si cel de pe spate si cam cum se procedeaza? Eu am mai schimbat lichidul de frana la alte motociclete dar la nici una cu frana combinata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fiind dual cbs,ma gandesc ca e ca la auto...adica lichidul este comun pt toata instalatia..adica schimbi/aerisesti tot...

 

 

PS..vineri seara...5 grade..deneu gol..94 grade..cel mai putin a coborat la 89...in oras imi porneau ventilatoarele..nu am forjat-o...maxim 7200 rpm..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lichidul nu e comun... exista ca si la franele "obisnuite" 2 pahare de lichid, 2 circuite.

Se aerieseste la fel ca la un sistem normal insa trebuie sa dai comanda intai dintr-o parte si apoi din cealalta (pedala si maneta). Asta pentru fiecare dintre cele 2 pahare din cauza cuplajului actionarii sistemului.

Poti schimba binenteles doar lichidul pe circuitul fatza, sau doar pe circuitul spate... cum doreste domnu'.

 

A schimbat cineva pana acu lichidul de frana la vreun VTEC? Ma intereseaza daca il schimb pe fata trebuie schimbat si cel de pe spate si cam cum se procedeaza? Eu am mai schimbat lichidul de frana la alte motociclete dar la nici una cu frana combinata.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe un etrier fatza,de exemplu,sunt 2 aerisitoare??...nu am mobra acasa,si chiar nu m-am uitat...ca daca e unul singur,dar etrierul respectiv primeste comenzi si de la pedala,si de la maneta...rechinule...detaliezi un pic,te rog?

 

 

PS..sa moara calu` daca am vazut al 2-lea pahar.. :D ar trebui sa fie langa pompa/repartitorul din spate??

Editat de raducu 77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 bucata pahar pe ghidon in dreapta (ca de obicei la mobre)... asta e pentru circuitul fatza

1 bucata pahar e pe partea dreapta sub plasticaraia numita coada (iar ca de obicei) ... Oricum, la schimb lichid, coada (plasticul) jos, daca nu cumva esti contorsionist.

 

pe etrieri ai 2 aerisitoare: 1 pentru circuitul primar si unul pentru circuitul secundar.

 

cand torni in paharul din fatza, aerisesti primarul pe fatza si secundarul pe spate si invers pentru cand torni in paharul spate. Din cate stiu eu secundarul functioneaza pe pistonasul din mijloc, dar oricum te prinzi repede, vezi daca actionarea pedalei sau a manetei iti impinge lichidul afara pe aerisitorul de care te ocupi la acel moment.

 

Singura chestie care nu stiu sigur e urmatoarea: la VFR dupa 2002 am inteles ca atunci cand pui frana spate trimite comanda de XX% presiune doar pe al treilea pistonas de la 1 singur etrier fatza (pentru balans mai bun and shit)... dar se vede usor... daca unul din etrierii fatza nu are 2 aerisitoare, inseamna ca nu are circuit secundar.

La FiW secundarul actioneaza pistonasul din mijloc la ambele etriere fatza (1998-2001).

 

 

 

pe un etrier fatza,de exemplu,sunt 2 aerisitoare??...nu am mobra acasa,si chiar nu m-am uitat...ca daca e unul singur,dar etrierul respectiv primeste comenzi si de la pedala,si de la maneta...rechinule...detaliezi un pic,te rog?

 

 

PS..sa moara calu` daca am vazut al 2-lea pahar.. :D ar trebui sa fie langa pompa/repartitorul din spate??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci mult...verific in we si la al meu (2002-2008),si revin..

..sunt mai mult curios de paharul spate..ca sub coditza sigur nu are loc..

..sigur stiu ca e intr-adevar dual cbs..adica si frana spate actioneaza fatza..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Porneste de la pedala frana spate si urmareste furtunul care urca in sus.

Chiar ca la 2002+ e altfel carena din cauza tzevilor puse sub coada. Zi-ne si noua ce ai gasit de curiozitate

 

merci mult...verific in we si la al meu (2002-2008),si revin..

..sunt mai mult curios de paharul spate..ca sub coditza sigur nu are loc..

..sigur stiu ca e intr-adevar dual cbs..adica si frana spate actioneaza fatza..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A schimbat cineva pana acu lichidul de frana la vreun VTEC? Ma intereseaza daca il schimb pe fata trebuie schimbat si cel de pe spate si cam cum se procedeaza? Eu am mai schimbat lichidul de frana la alte motociclete dar la nici una cu frana combinata.

 

cel mai simplu e sa iei la citit manualul, pe care il gasesti aici:

http://www.tanga-moteurs.ro/service/

 

 

paharelul de la frana spate este sub sa, in dreapta, exact in partea opusa a bateriei..

 

 

sistemul CBS de pe VTEC nu este identic cu cel pe 800 FI?

Editat de ses
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie de o pereche de manere pentru un VFR VTEC ca l-am cumparat fara, daca aveti careva si nu aveti nevoie de ele as dori sa le cumpar.

Multumesc anticipat.........

 

ebay

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ebay

 

Sau iti spun o varianta mai buna.

Suport Topcase de la Fivestar,

Se monteaza exact in locasul manerului.

post-508-1229161906_thumb.jpg

Editat de kpax
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

A mai schimbat careva toba la Vfr din '98 , daca da ce marca este toba ?

Multumesc anticipat

Salut!

Eu am cumparat-o cu toba deja schimbata marca Boss. Hai ca incerc sa adaug si-o poza. Dc te mai intereseaza ceva, da-mi Pm.

Numai bine!

 

Salut!

Eu am cumparat-o cu toba deja schimbata marca Boss. Hai ca incerc sa adaug si-o poza. Dc te mai intereseaza ceva, da-mi Pm.

Numai bine!

post-3897-1229295990_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare : cum naiba VFR`u nu are la contact pozitia "P" i ncare lasi pozitia aprinsa si scoti cheia din contact ? sau este vreo manevra speciala ? si pacatca nu are si avarii :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare : cum naiba VFR`u nu are la contact pozitia "P" i ncare lasi pozitia aprinsa si scoti cheia din contact ? sau este vreo manevra speciala ? si pacatca nu are si avarii :smoke:

are avarii...de model 2002-2008 zic...de scos cheia si sa ai si pozitii,nu se poate,dar asta protejeaza instalatia...altfel,se risca fortarea releului cand pornesti motorul..

...la v-tec,mai ai de asemenea o pozitie in care contactul este oprit,dar merg avariile...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...