GoMeZ Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 a, si sa nu uit ca am cautat tot bucurestiul sa-mi echilibrez roata spate. ba era prea mica ba era prea mare gaura, si nu o puteau fixa in masina de echilibrat. am gasit in sfarsit, care aveau piesa si pt vfr, pentru fixarea rotii, la autozone, de pe barbu vacarescu dreapta pe titeica,sau stg. daca vii dinspre baneasa, vreo 500 m pe dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristh4ever Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 Au si la Hil Sefv,in berceni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 de ceva vreme urmaresc asta (practic de cand m-am orientat sa iau VFR-ul - 2 ani): http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.p.../57989-vtec-sc/ anul urmator imi voi lua si eu un kit. ce credeti? este deja disponibil (vreo 3 ani) pt FI. Bafta!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 Deja, ti-a ramas mic VFR-ul ? Nici vorba. Destul de rar trec peste 7k rpm si iarasi rar ma apropii de rosu (de obicei cand un idiot cu machineta mai breaza accelereaza cand este depasit) si atunci trebuie sa ma atarn bine de mobra. Oricum vreau abia la anul dupa ce mai strang ceva banuti de buzunar (daca intru-n cheltuielile casei am probleme cu sefa). De ce vreau? Poate pentu ca-s ... Dar cine nu si-ar dori sa simta ceva mai multi cauti sub c... - adica sa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzunoi Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 Si cam cati caluti aduce compresorul ala? Si banuiesc ca mai funny e cresterea cupluilui - ai idee cu cat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
papillion Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 Sal, am citit tot topicul asta de m-am naucit de cap dar nu am deslusit o chestie, am si eu o prb cu VFR-ul meu, 98, mi se aprinde becul FI in mers, daca opresc motorul, il pornesc din nou e ok dar dupa cativa km imi face la fel, se aprinde si sta asa aprins. Stie cineva ceva? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 Si cam cati caluti aduce compresorul ala? Si banuiesc ca mai funny e cresterea cupluilui - ai idee cu cat? La versiunea anterioara a VFR-ului, FI, a dus puterea undeva la 170 de cai insa cuplul a ramas, in mare, cam acelasi. Ceva la fel va fi si in cazul V-TEC-ului. Tocmai asta-i si farmecul. Daca face touring, pana in 6k rpm, cresterea de putere (si consum, banuiesc) nu-i spectaculoasa dar dupa 6-7k, dupa spusele lui Toro (cel care a proiectat si produs kit-ul), devine o bestie careia cu greu ii poti tine roata fata la pamant in plina acceleratie in treptele 2-3-4. In termeni de acceleratie, intre VFR si motoare supersport mai mari de peste 1000cmc nu-i mare diferenta. Insa ca viteza maxima VFR-ul se opreste, cred, undeva la 260 km/h (datorita cutiei de viteze). In ceea ce priveste cuplul ... aici e un singur remediu si anume capacitatea cilindrica - altfel zis luati un motor cu uzina mai mare. Inca mai citesc si eu si astept sa iasa produsul final pt V-TEC. Intr-o alta ordine de idei, vine cineva la acest eveniment? /index.php?...etesti&st=0 Eu voi fi prezent. Il incanta pe al meu prichindel avioanele de orice fel. iar pentru mine e o ocazie de o alta plimbare. Mesaj completat Sal, am citit tot topicul asta de m-am naucit de cap dar nu am deslusit o chestie, am si eu o prb cu VFR-ul meu, 98, mi se aprinde becul FI in mers, daca opresc motorul, il pornesc din nou e ok dar dupa cativa km imi face la fel, se aprinde si sta asa aprins. Stie cineva ceva? Multumesc! Cred ca ai probleme de contacte electrice. Nu stiu multe despre FI asa ca descarca manualul de service si vezi in pasii de diagnosticare ce ar putea fi. http://www.manualedereparatie.info/downloa...-reparatie.html Multa bafta si rabdare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 Sal, am citit tot topicul asta de m-am naucit de cap dar nu am deslusit o chestie, am si eu o prb cu VFR-ul meu, 98, mi se aprinde becul FI in mers, daca opresc motorul, il pornesc din nou e ok dar dupa cativa km imi face la fel, se aprinde si sta asa aprins. Stie cineva ceva? Multumesc! in mod normal ala se aprinde cand nu mere injectia. ti se opreste si motorul? mie mi se aprindea si se stingea in mers, cand dadeam peste denivelari, dar eu aveam un contact imperfect. manual ai ? sa scobesti pe acolo ce si cum ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
papillion Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 in mod normal ala se aprinde cand nu mere injectia.ti se opreste si motorul? mie mi se aprindea si se stingea in mers, cand dadeam peste denivelari, dar eu aveam un contact imperfect. manual ai ? sa scobesti pe acolo ce si cum ? Asa a inceput si la mine, se aprindea si se stingea in mers, la denivelari, doar ca acum imi sta mai mult aprins. Motorul nu se opreste, merge in continuare. Faza e ca am bagat si ceva benzina mai proasta. Acum i-am bagat o solutie de curatat injectoarele in rezervor, am mers 20 de km si nu s-a mai aprins. Trebuie sa vad la contacte atunci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iulie 18, 2010 Share Postat Iulie 18, 2010 Ieri am fost la Fetesti la baza aviatica 86. De la Murfatlar pana la Cernavoda am tinut-o cam a 70-80 km/h datorita traficului (eu unul nu ma risc sa depasesc la dublaj pe aceiasi banda - desi unii se ofereau sa ma lase). Intre podurile peste Dunare am dat gaz ceva mai tare si mi s-a aprins si mie "FI"-ul. Practic in a 6-a am trecut peste 8k. Nu stiu ce sa cred: benzina am pus-o numai de la Petrom deci ar trebui sa fie buna; sa fie de la filtru de benzina ... o sa-l verific mai tarziu; sa fie de la injectoare ... cred ca va trebui sa le curat - insa toate astea le voi face dupa ce ma intorc de la Predeal. La statia de taxare Fetesti, sa nu fac sir de masini in spate cat imi scot manusile si sa ma scarpin in buzunare sa platesc, am tras pe dreapta in dreptul chioscului. Am oprit motorul, am platit si-am plecat mai departe. Restul drumului dus plus intors nu s-a mai aprins dar nici eu nu i-am mai dat a 6-a peste 7k. La intoarcere, tot intre poduri, nu stiu ce m-a oprit sa nu trec de 150 km/h dar bine-am facut - pe traseu erau 2 radare. Boul de politai de la cel de-al doilea echipaj iese in strada si ridica mana, eu am redus, am semnalizat, el s-a redtras in latealul drumului, opresc langa el, el se uita ca oligofrenul la mine, eu astept ca berbecul, ma intreaba "Ce este?", eu raspund "Pai mi-ati facut semn sa opresc!", el intrreaba "Cine?", eu injur in gand si plec de langa el cu blana sa ma inscriu in trafic si merg fara probleme pana acasa. Pun cateva poze de acolo: unul dintre avioane de transport ("ultima achizitie" se laudau cativa piloti bagatori de seama), prichindelul meu distrandu-se in cabina masinii de pompieri si sefa alaturi de motor. Ceva mai multe later. Mesaj completat Pt cei cu V-tec: eu folosesc, obisnuit fiind de la masina, frana de motor. Cand insa ajung in a 1-a, cu ambreiajul tras/strans, cutia este ceva mai zgomotoasa fata de oricare alta treapta. La fel fac si VFR-icile voastre? De altfel n-am nici o problema, zic eu, de ambreiaj - are un punct fix unde incepe sa tina, instalatia nu are aer si actionarea manetei este usoara. Niste opinii si/sau sugestii va rog! Mesaj completat Aaaaa era sa uit: ma bucur si felicit in acelasi timp ca mi-am luat VFR-ica cu ABS. Altfel m-as fi facut, cred varza, cand cei din fata, in coloana fiind, au franat brusc cu scart. Sigurul lucru naspa a fost ca m-au durut bilutele o vreme supa aceea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iulie 19, 2010 Share Postat Iulie 19, 2010 Multumesc frumos pentru informatie. A 1-a bag cand ajung in intersectie cu stop sau in sensurile giratorii sa o am pregatita de plecare daca counter-ul e mic la semafor sau in caz ca vine ceva in sens. Asa pot s-o tin usor fara sa opresc si/sau sa pun piciorul jos. Frana de motor propriu zis pe a 1-a nu fac ci doar aud zgomot ceva mai maricel cand am ambreiajul tras. Cand este cuplat ambreiajul/libera maneta dispare zgomotul. Cezarica-al seamana mai putin cu mine si mai mult cu sefa. Inca asteptam sa vedem de la cine-a luat temperamentul. Aici se catara pe un MIG. Mesaj completat Revin cu mai multe poze: tot familionul + mama soacra, prichindelul distrandu-se, eu cu sefa, ea calare, eu scotand mobra din boscheti de la umbra. Mesaj completat Cine mai vine la Predeal in acest sfarsit de saptamana? Dati un PM cu un nr de tel sa ne putem intalni acolo. Eu voi pleca vineri inaintea pranzului spre Predeal. Intentionez sa merg pe Harsova - Urziceni - Bucov (NE Ploiesti) - Valenii de Munte - Predeal, in total 380 km cu realimentare la Urziceni. In felul acesta ma si bucur de drum. Nu merg Bucuresti - Ploiesti - Predeal pt ca-i plictisitor si-mi fac gumele patrate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 (editat) Foloseste careva filtru de ulei Champion F306 la VFR800 1998-2001? Intreb de practica, nu de echivalentele scrise prin cataloage. Pana acum eu foloseam F301 insa nu se mai fabrica. Un VFR prin munti. Editat Iulie 20, 2010 de rechinulalb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Draq Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 Salut, am lichidul de ambreiaj pe minim ,si nu stiu de unde as putea sa cumpar , puteti sa-mi dati un magazin din Bucuresti,sau vreun site unde pot face comanda,am incercat in cateva locuri dar n-am avut noroc,multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 Salut, am lichidul de ambreiaj pe minim ,si nu stiu de unde as putea sa cumpar , puteti sa-mi dati un magazin din Bucuresti,sau vreun site unde pot face comanda,am incercat in cateva locuri dar n-am avut noroc,multumesc anticipat Din cate stiu eu lichidul de ambreiaj este pur si simplu lichid de frana. Asta daca te referi la "borcanul" de pe ghidon. Sau aberez? Ambreiajul propriu zis foloseste, ca lubrifiant si racire, uleiul din motor. Oare aberez din nou? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 Daca citeai pe capac ai fi vazut ca scrie "use DOT4 hidraulic fluid". Adica pe numele popular... lichid de frana DOT4. Il gasesti si in benzinaria din Dalga de Vale Salut, am lichidul de ambreiaj pe minim ,si nu stiu de unde as putea sa cumpar , puteti sa-mi dati un magazin din Bucuresti,sau vreun site unde pot face comanda,am incercat in cateva locuri dar n-am avut noroc,multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Draq Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 (editat) Pai am 2 borcane(care sunt mai mult cutiute metalice ) ,unu pe stanga, pt ambreiaj(am ambreiaj hidraulic,cred ca toate vfr-urile au ,habar nu am ) ,si unu pe dreapta, pt frana , ala de ambreiaj e rosu ,ala de frana e albastrui (culoarea lichidului), deocamdata am intrebat doar la 1 magazin moto si nu aveau.... Editat Iulie 20, 2010 de Draq Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzunoi Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 Lichidul frana/ambreiaj - in cazul tau- vine in mai multe culori, rosu sau albastru - acelasi DOT. Explicatia - din cate am gasit eu - in momentul in care il schimbi e preferabil sa folosesti culoarea cealalta - asa vei stii cand s-a scurs cel vechi din instalatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 Si pe capacul ambelor ce scrie? Pai am 2 borcane(care sunt mai mult cutiute metalice ) ,unu pe stanga, pt ambreiaj(am ambreiaj hidraulic,cred ca toate vfr-urile au ,habar nu am ) ,si unu pe dreapta, pt frana , ala de ambreiaj e rosu ,ala de frana e albastrui (culoarea lichidului), deocamdata am intrebat doar la 1 magazin moto si nu aveau.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Draq Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 Dap , dot4 brake liquid pe amandoua ,sunt si eu mic si neexperimentat , multumesc pt raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_gherman_agh Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 Cat timp nu a ras nimeni de tine, ai scapat ieftin, oricum sunt uimit de lipsa de rautate a oamenilor pana in acest moment referitoare la problema ta. Si daca tot ai completat lichidele alea, intre timp ai aerisit si instalatiile ? Un magazin care nu are DOT4......ce mai magazin..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 Cat timp nu a ras nimeni de tine, ai scapat ieftin, oricum sunt uimit de lipsa de rautate a oamenilor pana in acest moment referitoare la problema ta. Toata lumea a fost (eu inca sunt) incepatoare si cu NIL cunostiinte mecanice. Si daca motoru-i la mana a 2-a precis si manualul nu-i in romana. Eu mi-aduc aminte de vremurile "bune" cand doar ce-mi luasem masina si si-au batut joc de mine unu' si altu' pe la service-uri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D3LeiCuie Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 Eu mi-aduc aminte de vremurile "bune" cand doar ce-mi luasem masina si si-au batut joc de mine unu' si altu' pe la service-uri... D-aia e bine sa inveti cate ceva mecanica tocmai ca sa nu te pacaleasca niste bulangii. (cred ca d-aia e romanu bun la toate. ca sa nu fie tepuit la prima scapare) exemplul meu este recent dupa ce mi-am luat vfr-ul si necesita schimb de placute. gasesc un baiat aici pe forum cu piese (pe pm ii pot da si numele ) si ii cer placute fata/spate pt vfr vtec... primesc raspuns 80e ii trimit iar raspuns cu precizarea ca modelul este cu abs... primesc raspuns 110e ... am luat la cunostinta / multumesc dar apelam la alti colegi comercianti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 ...placute fata/spate pt vfr vtec... primesc raspuns 80eii trimit iar raspuns cu precizarea ca modelul este cu abs... primesc raspuns 110e... hai ca-i tare. Doar discul dreapta e diferit fata de modelele fara ABS. Placutele-s aceleasi. A vrut sa te mai scarpine de ceva iepuroi. Bine ca i-ai dat flitt si c-avem net la dispozitie. si safe! Mesaj completat Chiar nu va veni nici un VFR-ist la Predeal week-end-ul acesta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leonidos Postat Iulie 22, 2010 Share Postat Iulie 22, 2010 Omu' stie el ceva si de aia a pus intrebarea asta ! De exemplu la KTM se foloseste lichid special pentru comanda hidraulica a ambreiajului (un fel de ulei mineral, nicidecum lichid de frana), dar in cazul VFR-urilor am scapat mai ieftin ..... DOT4 salut!! vad ca te cam pricepi..dc imi porneste mai greu cind e cald? uneori se aude de parca ar patina ceva pe acolo am desfacut elecromotoru lam verificat e bun..are cumva si ambrieaj de pornire?? este vorba de o honda vfr 750f rc24 din 89 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dominte_lucian Postat Iulie 22, 2010 Share Postat Iulie 22, 2010 problema mare cu vfr rc 46-98. de vreo 3 zile nu imi mai gasesc deloc cheia. si e naspa rau mai ales pe vremea asta. Imi da careva vreo idee? e vreo posibilitate sa-mi dea vreo reprezentanta alta cheie fara sa fiu nevoit sa dau o carutza de parale pe un set de contact/incuietori? stie careva vreuna dezmembrata pe undeva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.