trogheru Postat August 7, 2010 Share Postat August 7, 2010 ia o cheie tzapana de 27 da sa nu fie fixa . ia inelara bihexagonala si pune si o teava pe ea si imposibil sa nu o desfaci. cauta pe net d piese atat ce pot sati zic.depinde ce ai nevoie. salut. motorul tau din ce an e?ca si eu mi am luat unul exact ca al tau al meu e din 87 numai ca al meu e alb.cum is motoarele astea?ai avut probleme cu el?la ce ar trebui sa fiu atent?pt. apa are ceva rezervor sau se baga direct in radiator?scuze pt atatea intrebari dar habar nu am de motoarele astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Salut, am fost week-end-ul asta la Buzau. N-am stat in continuu - vineri seara si sambata dupa amiaza - dar a fost frumos. Pe mai multi i-am auzit ca si-ar fi dorit VFR-ici dar, din diverse motive, nu s-a putut. Sambata am vazut 2 VFR-uri (ambele dupa 2006) din DB unul rosu metalizat si altul negru. Cel rosu-a fost ascuns/parcat mai langa corturi si nu-i stiu owner-ul. Cel cu negru (parca finul celui cu rosu) doar ce venise, era obosit (cum pot s-obosesti frate pe VFR? Pe mine m-apuca ceva durere de genunchi da' asta c-am probleme cu ei.) si drept urmare mi-a cam dat cu flit . Admirandu-le bijuteriile, am vazut ca nu se inclina pe curbe prea tare sau o face mai putin decat o fac eu . Drumul asa si asa dar urcarea pana la locatie cam periculoasa pt cauciucuri de strada (mie mi-a fugit spatele pe o gramada de nisip). Cum dreaku s-a facut nu stiu dar n-am cazut sau scapat mobra. Cu iesirea asta am trecut de 3,5k km. Aparat de fotografiat n-am avut da' s-a gasit altcineva sa-mi prinda mobra in poze: - aici de vede din spate /index.php?...t&id=626072 - aici este pe fundal /index.php?...t&id=626076 - aici e undeva in stanga imaginii /index.php?...t&id=626079 Sa nu uit, joi m-am intanit si cu Iulian si i-am admirat look-ul si sunetul VFR-ului sau cu pinioane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 (editat) Se merită ~3000euro pe un vfr modelul de la '02- încoa` ? Am tot văzut prin Italia vfr-uri pe la prețurile astea. De banii ăÂştia mai primeai Âşi ceva genți laterale, ori topcase Âşi ceva parbriz aftermarket. ÂŞtiu că nu e recomandat în oraÂş dar aici la mine, e destul de liber, pot merge lejer constant cu ~60km/h, cam ce consum are vfr-ul în oraÂş la un mers normal ? Editat August 9, 2010 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian1900 Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Se merită ~3000euro pe un vfr modelul de la '02- încoa` ? Am tot văzut prin Italia vfr-uri pe la prețurile astea. De banii ăÂştia mai primeai Âşi ceva genți laterale, ori topcase Âşi ceva parbriz aftermarket. ÂŞtiu că nu e recomandat în oraÂş dar aici la mine, e destul de liber, pot merge lejer constant cu ~60km/h, cam ce consum are vfr-ul în oraÂş la un mers normal ? a mea VFR din 2000 ia probat 8% in oras , mers neturat . Daca mergeam mai turat sigur trecea de 9 % . Pot s-ati mai zic ca consumul in afara localitatii mers cu turatii de maxim 7000 - 8000 consum de 6 % , mers mai sportiv - turata peste 9000 - 10000 fregvent - consum 8 % Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Daca se merita un VFR? Mmmmm ... eu zic ca da. Eu unul am dat mai bine de 5k pt al meu. Iar in oras e oricum mai rapid decat o masina. Daca ai genti laterale, un scuter e mai rapid. In trafic, fiind mai mare si o gramada de faruri, e mult mai vizibil comparativ cu alte motoare. Dar zumzetul si vibratiile motorului in V la turatii mai joase in mers constant sau/si acceleratie is a thing 2 die 4, i.m.o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sudsemnatu Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 Se merită ~3000euro pe un vfr modelul de la '02- încoa` ? Am tot văzut prin Italia vfr-uri pe la prețurile astea. De banii ăÂştia mai primeai Âşi ceva genți laterale, ori topcase Âşi ceva parbriz aftermarket. ÂŞtiu că nu e recomandat în oraÂş dar aici la mine, e destul de liber, pot merge lejer constant cu ~60km/h, cam ce consum are vfr-ul în oraÂş la un mers normal ? vezi ca in Romania daca cauti gasesti la acelasi pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 Nu chiar, majoritatea prețurilor încep de la 3500euro, neînmatriculate. Oricum, văd eu cum mă descurc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 (editat) vezi ca in Romania daca cauti gasesti la acelasi pret. de exemplu petrica il da la 2500 iepuroi. poze cu motorul le gasesti pe bikeshop sau cu cateva pagini mai in urma (posturi din iunie, daca bine-mi aduc aminte). Mesaj completat Fratilor, din iesirea avuta la Buzau, am uitat sa spun ce era mai important. La dus am setat micul "chip" Nitro la 100% (adica doar switch-ul 4 in sus). Rezultatul a fost mai mult decat multumitor. N-am mai stiut ce inseamna la turatii mici clantanitul lantului sau vibratiile motorului de la 2500 de ture in sus, acceleratia mult mai pronuntata insa in a 5-a si a 6-a lag-ul si smucitul de la intrarea V-tec-ului au fost mai brutale. Nu mi-a venit sa cred cat de tare vrea sa ma dea pe sparte in momentul acela. Plus ca lag-ul a durat aproape o secunda ca initial am crezut ca mi s-a oprit motorul - dupa insa tragea ca nebunul - m-am oprit la 200 km/h pt ca n-am, de regula, intentii sinucigase si oricum era un test nu o goana. Ca si consum mi-a iesit undeva la 6 % cu viteze de 150-160. Insa drumul era naspa si in lucru pe Harsova si, fiind vineri dimineata - pranz, traficul a fost mare - deci depasiri cu accelerari si franari la greu. Pe drumul de intoarcere am bagat iar setarea minima si a trebuit sa ma obisnuiesc cu tinutul turatiei peste 3500 rpm. Cred ca la mine consumul este o idee mai mare decat daca as fi avut tobe stock. Am sa rezolv problema (reglarii) la anul cand (as vrea) sa-mi mai bag cate ceva la mobra. Una peste alta I'm falling in love more & more with my bike! Bafta! Editat August 10, 2010 de ciprinakos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat August 11, 2010 Share Postat August 11, 2010 Acum l-am văzut, din păcate abia în septembrie fac rost de bani, tre' să mă grăbesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat August 11, 2010 Share Postat August 11, 2010 La anu' tre' sa fac ceva la sa pt ca acu' fac ce fac si ma trezesc cu oole in tank. Astazi coada de la Eforie Nord pana-n Constanta, orele 14, cald iar oole mele, multumita fenomenului mai sus amintit, erau . Noroc cu ceva slalom si mers prin laterale ca altfel mi-as fi bagat niste p*li in drumurili noastre minunate (da'l dreak ce sunt nu vreau sa plec la straini). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat August 11, 2010 Share Postat August 11, 2010 schimbi sexu`?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat August 11, 2010 Share Postat August 11, 2010 schimbi sexu`?? Nici vorba! Imi plac femeile dar nu sa fiu una. Imi voi modifica saua. Ar fi mai ieftin decat sa cumpar o alta. Este un baiat aici pe forum care se pricepe si la care vreau sa apelez la anul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 11, 2010 Share Postat August 11, 2010 Darian, am de gand sa-i fac si eu o vizita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 Exact la el ma refeream. Lucreaza frumos plus ca mai colaboreaza si cu dkid care se ocupa de personalizari/broderii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 De unde cumpar un monopost pt un VFR rc 36? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 Am si eu o jucarie Nitro pt Vfr800(e nou nout,intre timp am vandut mobra si n-am mai avut pe ce sa instalez)la pret de ebay. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat August 13, 2010 Share Postat August 13, 2010 (editat) Asatazi am comis-o din nou! Sa ma mai n-are rost. Sunt bun la asta si pace . Am primit astazi manetele de frana si ambreiaj (cea din urma o aveam rupta) si m-am dus la posta/vama dupa ele. Am parcat mobra usor la vale si inclinat dar, pare-se, am fost neglijent cu cricul (nu l-am scos de tot) ca, in momentul in care m-am ridicat de pe ea, s-a lasat usor, cu incetinisorul, pe partea (tot) stanga. Prostia mea ca n-am lasat-o in viteza. Rezultatul e crash pad-ul stanga usor indoit. S-a sprijinit practic pe crash pad si suportul de genti laterale. M-am felicitat totusi ca nu l-am ascultat pe Iulian sa le scot sau scurtez, pt ca nu mi-a atins deloc carenele. In incheiere, 'ete niste poze cu vfr-ica inainte de a trage o fuga la Vama Veche sa fac un drive test cu un Gas-Gas. Editat August 13, 2010 de ciprinakos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian1900 Postat August 13, 2010 Share Postat August 13, 2010 Asatazi am comis-o din nou! Sa ma mai n-are rost. Sunt bun la asta si pace .Am primit astazi manetele de frana si ambreiaj (cea din urma o aveam rupta) si m-am dus la posta/vama dupa ele. Am parcat mobra usor la vale si inclinat dar, pare-se, am fost neglijent cu cricul (nu l-am scos de tot) ca, in momentul in care m-am ridicat de pe ea, s-a lasat usor, cu incetinisorul, pe partea (tot) stanga. Prostia mea ca n-am lasat-o in viteza. Rezultatul e crash pad-ul stanga usor indoit. S-a sprijinit practic pe crash pad si suportul de genti laterale. M-am felicitat totusi ca nu l-am ascultat pe Iulian sa le scot sau scurtez, pt ca nu mi-a atins deloc carenele. In incheiere, 'ete niste poze cu vfr-ica inainte de a trage o fuga la Vama Veche sa fac un drive test cu un Gas-Gas. daca le scurtezi bati pariu ca avea acelasi impact cu solul ? crashul daca e pus unde trebuie isi face treaba .... mai ales la cazaturi de pe loc si viteza mica . E bine sa ai crashuri . Am scapato si eu usor in fata hotelului la Neptun ..... o mica zgarietura .... direct pe vopseaua proaspata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lestatlioncourte Postat August 13, 2010 Share Postat August 13, 2010 Tare imi plac VFR-urile in special 750 model pana in 92... Oare nu stiti pe cineva care are unul de vanzare sau care ar vrea sa il schimbe cu ceva chiar si nefunctional, chiar si cazut (dar nu prea rau) Mentionez I'm not even on a tight budget. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
badimiki Postat August 13, 2010 Share Postat August 13, 2010 Tare imi plac VFR-urile in special 750 model pana in 92...Oare nu stiti pe cineva care are unul de vanzare sau care ar vrea sa il schimbe cu ceva chiar si nefunctional, chiar si cazut (dar nu prea rau) Mentionez I'm not even on a tight budget. Sal,am eu un VFR750F din 1992,putin modificat,iti trimit poze pe mail daca vrei,numa sa imi zici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat August 13, 2010 Share Postat August 13, 2010 daca le scurtezi bati pariu ca avea acelasi impact cu solul ? crashul daca e pus unde trebuie isi face treaba .... mai ales la cazaturi de pe loc si viteza mica .E bine sa ai crashuri . Am scapato si eu usor in fata hotelului la Neptun ..... o mica zgarietura .... direct pe vopseaua proaspata Eu unul, din ce am vazut cum statea asa frumos pe-o parte, ca distanta intre carena si asfalt nu era prea mare. Plus ca, datorita formei rotunjite, motocicleta se "rostogoleste" pur si simplu. Inainte sa-mi fac pad-ul, am citit pe vfrworld cum se plangeau cei ce si-au pus pad-uri normale ca tot li se zgarie carenele la scapari laterale. In alta ordine de idei, aici ( /index.php?...t&p=2555176 ) ma vedeti pe un gasgas de 250cmc. Eu's ala full echipat cu casca albastra si cizme albe. Interesant dar parca nu-i de mine. Voi mai incerca duminica iar. Daca mai ajunge cineva acolo duminica (maine sunt in Bucuresti) dati un semn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat August 14, 2010 Share Postat August 14, 2010 Tare imi plac VFR-urile in special 750 model pana in 92...Oare nu stiti pe cineva care are unul de vanzare sau care ar vrea sa il schimbe cu ceva chiar si nefunctional, chiar si cazut (dar nu prea rau) Mentionez I'm not even on a tight budget. am eu unul din 1987 si il dau la schimb sau il vand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floreaandrei Postat August 16, 2010 Share Postat August 16, 2010 Salutare, Va scriu si eu cu o rugaminte. Vreau sa plec in concediu in perioada 9-17 septembrie in Grecia. As avea foarte mare nevoie de un topcase original de VFR. Gentile laterale le am dar pentru sanatatea spatelui iubitei mele si pentru un plus considerabil de bagaje v-as fi foarte recunoscator daca m-ati ajuta. Sunt dispus sa inchiriez si contra cost... Astept oferte Va multumesc, Andrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floreaandrei Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 Ti-as fi dat cu cea mai mare placere, insa nu am asa ceva ! Altfel ,,un bun crestin" nu cred ca ti-ar lua chirie pentru asa ceva ! Eu iti pot face rost de un GIVI, dar top case original de VFR, chiar nu am de unde ! Mesaj completat Are cineva idee de unde imi pot cumpara asa ceva ? Este vorba de o pereche de ghidoane mai inalte ! Salut, Multumesc pentru amabilitate. Am nevoie de suporti si topcase originali pentru ca si side case-urile mele sunt la fel, originale si se prind pe scaritele pasagerului. Suportul de vfr de topcase se prinde doar pe manerele de prindere ale pasagerului... Sper sa gasesc... daca nu asta e voi lua un ghiozdan mai mare il pun in spatele iubitei mele si ne vom opri mai des... Pana un alta... Daca vrei ghidon confort baga un ochi aici : Are fratele meu pe vfr-ul lui asa ceva si vreau sa iti spun ca am bagat in weekend 400 km fara sa ii simt. E foarte tare si gasisem la un moment dat pe un site din Germania pe la 130 euro. Nu mai stiu exact care este... Numai bine, andrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 Am o nelamurire, cati litri are un rezervor de 750 model 91-93 pana la rezerva? Si ca sa nu uit, chiar n-are nimeni un capac monopost de vanzare? Multzam anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.