ciprinakos Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 (editat) Pe langa faptul ca mi-am modificat suportul de topcase sa suporte mai multa greutate (ultimul avut din crom era prea firav si-mi zgaria capacul monopost), mi-am schimbat toate becurile de frana, pozitie si semnalizare cu becuri cu LED (semnalizarea clipeste cam repede da' nu-i, zic eu, bai). Dar cel mai important lucru este ca m-am cocalarizat si mi-am pus "sticker-e" pe carene. Pe partea stanga sunt puse sa-mi acopere zgarieturile si retusurile facute cu fiecare rasturnare a vfr-icii (la cat de grea e imi vine sa-i zic scroafa - vacute se spune altor motoare) iar pe dreapta sunt puse sa nu se simta partea stanga singura . Imaginile sunt cu personaje din cateva anime-uri care-mi plac in mod mai deosebit. Enjoy sau oripilativa! P.S.: Mai indeaproape (e scris corect asa?) veti putea s-o vedeti la Paulesti in acest week-end. Editat August 26, 2010 de ciprinakos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 A mai avut omul motociclete, nu cred ca il intereseaza lucruri stiute deja. La 750 (1997) si 800 (1999) intra 3 litri si "cat te lasa inima". Cam 3.1 litri, depinde si cat versi pe jos. Poti sa bagi si 3 litri doar, mi se pare ca e in domeniul jojei / ferestrei. Schimbarea mereu cu filtru cu tot. Foarte bine mergea Champion F301... acum a fost inlocuit cu F306 care nu mai etanseaza. Cand pornesti mobra dupa schimb te trezesti cu ulei picurand cand o turezi. Chiar si strans in prostie filtrul tot nu etanseaza. HF303 parca e echivalentul de la HiFlo. Eu am KN204 (mai verifica odata nr in catalog de echivalente) dar e scump si degeaba (doar ca ai piulitza sudata in cap si il desfaci fara lantz). Am schimbat azi uleiul, 3 litri si un pic si in cinstea aceste mari realizari pe plan personal am dat o fuga pana la Giurgiu si apoi pana pe Amkart sa-i fac "rodajul"... In timpul "rodajului" mobra a implinit si frumoasa "varsta" de 50000 km . Pot sa spun fara sa exagerez cu nimic ca V4 de pe VFR este cel mai echilibrat motor pe care l-am ghidonat pana acum... O poza din WE din Vama... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
papadie Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 Usoara dezamagire poate fi cauzata si de faptul ca ST-ul consuma 4,5 pana in 140-150 kmh iar cu un plin de 15 litri am facut in medie 330-340 km in regim extraurban... In weekend rar am sarit de 6000 ture si 140 kmh si am incercat sa merg cat se poate de constant, carburatia si varsta isi cer si ele niste drepturi se pare sal ma mir ca ai dat "rata" ta pe un VFR, sincer ma gandeam la un troc insa...am ramas tot la vaca mea -am una la fel ca a ta decat culoarea la sa difera si pot spune ca este o mobra foarte rezistenta chiar extrem de rezistenta,motoarele sunt garantate de producator 150000km, va trebui sa investestesti intr-un releu regulator sau mutal de acolo mai la aer ca se prjeste!!! -vaca mea consuma ~5,5% la 140-150km/h, o am de 3 ani la inceput am reusit sa scot si sub 5% dar asta cred ca tine de stilul de mers ca exemplu in ultimul wechend am facut Transalpina cu bagaje si pasager si consumul a fost de 5,2%, iar cand spun bagaje ma refer la respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 salma mir ca ai dat "rata" ta pe un VFR, sincer ma gandeam la un troc insa...am ramas tot la vaca mea -am una la fel ca a ta decat culoarea la sa difera si pot spune ca este o mobra foarte rezistenta chiar extrem de rezistenta,motoarele sunt garantate de producator 150000km, va trebui sa investestesti intr-un releu regulator sau mutal de acolo mai la aer ca se prjeste!!! -vaca mea consuma ~5,5% la 140-150km/h, o am de 3 ani la inceput am reusit sa scot si sub 5% dar asta cred ca tine de stilul de mers ca exemplu in ultimul wechend am facut Transalpina cu bagaje si pasager si consumul a fost de 5,2%, iar cand spun bagaje ma refer la respect O data cu mobra am primit si un releu in plus... Roata se invarte si km curg, nu-mi vine sa cred ca acum 2 saptamani avea cu aproape 2000 km mai putin. Incredibil cat de bine seamana, difera doar saua si toba. Ieri mi-am distrus genuncherele cu ea pe amkart, are o bicicleta grozava dar din pacate sau din fericire greutatea si mai ales pozitionarea scaritelor limiteaza destul de mult unghiul de abordare al virajelor stranse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian1900 Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 dupa lungi discutii cu sotia si fiicamea care are 8 luni , am luat decizia sa imi Vand Frumusetea VFR ul , daca e cineva intereseat ultim pret 2600 in conditiile in care am cumparat o in primavara cu 3000 ,vand separat Toba un GPR si parbrizul turing , cel din poza . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 Iulian imi pare rau ca vinzi bijuteria dar ... te inteleg. In alta ordine de idei, daca stiti pe cineva sau pe undeva care-si dezmembreaza un vfr v-tec dati-mi de stire va rog. In principiu (si pt inceput) am nevoie de telescoapele fata, faruri, cred ca si semnalizarile, iar galeria de evacuare cred c-o s-o duc la indreptat iar carene, din fericire, le am inca pe cele originale. ... Fuck, I need to postpone the charger! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 Da am intrat in ceva ... un idiot care s-a gandit sa intre intr-un peco desi linia era continua si in curba la dreapta (iesire cazanesti spre slobozia). Doar ce terminasem o depasire si, in timp ce ma redresam, l-am vazut p'al din fata mea cum fandeaza dreapta si franeaza, mai sa intre-n parapet, si un altul, deja oprit pe mijloc asteptand sa intre la peco. Aveam peste 120 la ora si am preferat sa ma duc inspre cel ce mi-a oferit distanta de franare mai mare (cam 15m). L-am lovit in plina franare in spate. Habar n-am ce viteza am avut la impact caci abia am apucat sa gandesc "shieeet" si m-am trezit zburand peste masina si aterizand pe partea stanga (asta mi-am amintit-o la cateva ore dupa). De cum am aterizat, stiind de la cursurile de prim ajutor, am ramas nemiscat. Masinile (si mai ales idiotul de-l evitasem) au trecut mai departe pe unde-aveau loc. Eu mi-am facut self-checkingul partial si m-am intors cu fata in sus. A trebuit sa dau unora peste maini si altuia peste fata sa ma lase in pace (idiotii vroiau sa-mi zmulga casca din cap si sa ma ridice de jos - tampitii, taranii, tiganii dreakului). Dupa ce-am verificat ca nu am nimic rupt, imi simt toate extremitatile si pot sa-mi misc toate membrele m-am ridicat. Singura durere o resimteam in pubis (am strambat binisor tancul). Politaii, rude-prieteni sau ce draku mai erau m-au scos pe mine vinovat de accident (ca am lovit din spate - n-am tinut distanta de siguranta) iar lui ala i-au suspendat permisul. Cred ca reparatia ma va ajnge, cu putina bafta, la pana-ntr-o mie de coco. Asa ca, decat sa ma stresez cu contestatii, judecata dezbateri etc care poate m-or costa mai mult, o sa-mi repar singur mobra. Eu nu am nimic serios, doar 2 vanatai usoare intre picioare (zici c-am patru coa*e dispuse-n forma de mustata). Cu ocazia asta tin sa va spun ca echipamentul face diferenta atunci cand cazi. Abia mai tarziu am vazut pantalunii rupti in genunchi si genunchiera stanga usor zgariata, in zbor si aterizare capul mi-a fost tinut locului de neck-brace-ul din dotare (casca neatingand asfaltul - n-are nici o zgarietura), coate, spate sau orice altceva nici nu le-am simtit lovind asfaltul. Cazand in lateral, bazinul mi-a fost protejat de pantalonii scurti (chiloti) cu protectii/pad-uri asa ca nu simt decat o usoara jena. Momentan cam atat. P.S.: I-am facut pe altii idoti dar si eu am fost, la randul meu, unul - trebuia sa stau draku linistit vazand ca ma apropii de peco (asa cum fac la hanuri sau intersectii). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian1900 Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 Da am intrat in ceva ... un idiot care s-a gandit sa intre intr-un peco desi linia era continua si in curba la dreapta (iesire cazanesti spre slobozia). Doar ce terminasem o depasire si, in timp ce ma redresam, l-am vazut p'al din fata mea cum fandeaza dreapta si franeaza, mai sa intre-n parapet, si un altul, deja oprit pe mijloc asteptand sa intre la peco. Aveam peste 120 la ora si am preferat sa ma duc inspre cel ce mi-a oferit distanta de franare mai mare (cam 15m). L-am lovit in plina franare in spate. Habar n-am ce viteza am avut la impact caci abia am apucat sa gandesc "shieeet" si m-am trezit zburand peste masina si aterizand pe partea stanga (asta mi-am amintit-o la cateva ore dupa). De cum am aterizat, stiind de la cursurile de prim ajutor, am ramas nemiscat. Masinile (si mai ales idiotul de-l evitasem) au trecut mai departe pe unde-aveau loc. Eu mi-am facut self-checkingul partial si m-am intors cu fata in sus. A trebuit sa dau unora peste maini si altuia peste fata sa ma lase in pace (idiotii vroiau sa-mi zmulga casca din cap si sa ma ridice de jos - tampitii, taranii, tiganii dreakului). Dupa ce-am verificat ca nu am nimic rupt, imi simt toate extremitatile si pot sa-mi misc toate membrele m-am ridicat. Singura durere o resimteam in pubis (am strambat binisor tancul). Politaii, rude-prieteni sau ce draku mai erau m-au scos pe mine vinovat de accident (ca am lovit din spate - n-am tinut distanta de siguranta) iar lui ala i-au suspendat permisul.Cred ca reparatia ma va ajnge, cu putina bafta, la pana-ntr-o mie de coco. Asa ca, decat sa ma stresez cu contestatii, judecata dezbateri etc care poate m-or costa mai mult, o sa-mi repar singur mobra. Eu nu am nimic serios, doar 2 vanatai usoare intre picioare (zici c-am patru coa*e dispuse-n forma de mustata). Cu ocazia asta tin sa va spun ca echipamentul face diferenta atunci cand cazi. Abia mai tarziu am vazut pantalunii rupti in genunchi si genunchiera stanga usor zgariata, in zbor si aterizare capul mi-a fost tinut locului de neck-brace-ul din dotare (casca neatingand asfaltul - n-are nici o zgarietura), coate, spate sau orice altceva nici nu le-am simtit lovind asfaltul. Cazand in lateral, bazinul mi-a fost protejat de pantalonii scurti (chiloti) cu protectii/pad-uri asa ca nu simt decat o usoara jena. Momentan cam atat. P.S.: I-am facut pe altii idoti dar si eu am fost, la randul meu, unul - trebuia sa stau draku linistit vazand ca ma apropii de peco (asa cum fac la hanuri sau intersectii). imi pare nespus de rau sa aud asa ceva de la tine , din pacate acum intelegi mult mai bine de ce vreau sa ma las de motociclism pe strada (vreau off-road) Imi pare bine ca esti bine .... asta e cel mai important . Din pacate orice sfat , experienta ... etc sunt un nimica cand e sa se intample se intampla . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 Da am intrat in ceva ... un idiot care s-a gandit sa intre intr-un peco desi linia era continua si in curba la dreapta (iesire cazanesti spre slobozia). Doar ce terminasem o depasire si, in timp ce ma redresam, l-am vazut p'al din fata mea cum fandeaza dreapta si franeaza, mai sa intre-n parapet, si un altul, deja oprit pe mijloc asteptand sa intre la peco. Aveam peste 120 la ora si am preferat sa ma duc inspre cel ce mi-a oferit distanta de franare mai mare (cam 15m). L-am lovit in plina franare in spate. Habar n-am ce viteza am avut la impact caci abia am apucat sa gandesc "shieeet" si m-am trezit zburand peste masina si aterizand pe partea stanga (asta mi-am amintit-o la cateva ore dupa). De cum am aterizat, stiind de la cursurile de prim ajutor, am ramas nemiscat. Masinile (si mai ales idiotul de-l evitasem) au trecut mai departe pe unde-aveau loc. Eu mi-am facut self-checkingul partial si m-am intors cu fata in sus. A trebuit sa dau unora peste maini si altuia peste fata sa ma lase in pace (idiotii vroiau sa-mi zmulga casca din cap si sa ma ridice de jos - tampitii, taranii, tiganii dreakului). Dupa ce-am verificat ca nu am nimic rupt, imi simt toate extremitatile si pot sa-mi misc toate membrele m-am ridicat. Singura durere o resimteam in pubis (am strambat binisor tancul). Politaii, rude-prieteni sau ce draku mai erau m-au scos pe mine vinovat de accident (ca am lovit din spate - n-am tinut distanta de siguranta) iar lui ala i-au suspendat permisul.Cred ca reparatia ma va ajnge, cu putina bafta, la pana-ntr-o mie de coco. Asa ca, decat sa ma stresez cu contestatii, judecata dezbateri etc care poate m-or costa mai mult, o sa-mi repar singur mobra. Eu nu am nimic serios, doar 2 vanatai usoare intre picioare (zici c-am patru coa*e dispuse-n forma de mustata). Cu ocazia asta tin sa va spun ca echipamentul face diferenta atunci cand cazi. Abia mai tarziu am vazut pantalunii rupti in genunchi si genunchiera stanga usor zgariata, in zbor si aterizare capul mi-a fost tinut locului de neck-brace-ul din dotare (casca neatingand asfaltul - n-are nici o zgarietura), coate, spate sau orice altceva nici nu le-am simtit lovind asfaltul. Cazand in lateral, bazinul mi-a fost protejat de pantalonii scurti (chiloti) cu protectii/pad-uri asa ca nu simt decat o usoara jena. Momentan cam atat. P.S.: I-am facut pe altii idoti dar si eu am fost, la randul meu, unul - trebuia sa stau draku linistit vazand ca ma apropii de peco (asa cum fac la hanuri sau intersectii). Omule ti-o spun fara pic de rautate, incearca un scuter sau ramai la masina... De fiecare data cand intru citesc despre cum ai reusit ,mai mult sau mai putin serios, sa tavalesti mobra. Ai un kinder din cate am citit si ar fi pacat sa-l privezi de anumite lucruri f importante doar pt ca tu te incapatanezi sa faci ceva la care esti evident stangaci. Ti-am admirat mobra la Paulesti si in acelasi timp am glumit pe seama protectiilor tale facute sa protejeze orice numai pe tine nu... Dupa cum spunea Marc, la inceput exista totdeauna un vinovat extern. Bafta maxima la reparatii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 (editat) Omule ti-o spun fara pic de rautate, incearca un scuter sau ramai la masina... De fiecare data cand intru citesc despre cum ai reusit ,mai mult sau mai putin serios, sa tavalesti mobra. Ai un kinder din cate am citit si ar fi pacat sa-l privezi de anumite lucruri f importante doar pt ca tu te incapatanezi sa faci ceva la care esti evident stangaci. Ti-am admirat mobra la Paulesti si in acelasi timp am glumit pe seama protectiilor tale facute sa protejeze orice numai pe tine nu... Dupa cum spunea Marc, la inceput exista totdeauna un vinovat extern. Bafta maxima la reparatii... Multumesc pt sfaturi insa nu ma incalzesc cu nimic. Si eu te-am vazut la Paulesti, putin cam plin de tine, probabil datorita vechimei in motociclism. Eu sunt inca incepator, am scapat mobra de pe loc de o gramada de ori - parca 3 (din nefericire eu n-am o conditie fizica impresionanta - eu dau doar ordine la servici), abia am trecut in cele doua luni si ceva de 4000 de km si, poate, n-am talent pt asta dar, pt ca-mi place senzatia pe care ti-o da mersul pe motor, n-am chef si/sau intentie de a ma lasa. Multumesc insa pentru sfaturi. Protectiile intr-adevar nu erau facute sa ma protejeze pe mine ci carenele la scapatul de pe loc (in mers uneori le foloseam pt a-mi intinde picioarele). La accident unul a zburat fara drept de apel lasand astfel cadrul intact. Unul mai dur mi-ar fi facut mai multe probleme. Felicitari pt simtul dezvoltat al umorului. Si da a avut si celalalt partea lui de vina cum si eu am fost un fraier la randul meu. Multa bafta si asfalt uscat! Editat August 30, 2010 de ciprinakos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian1900 Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 Multumesc pt sfaturi insa nu ma incalzesc cu nimic. Si eu te-am vazut la Paulesti, putin cam plin de tine, probabil datorita vechimei in motociclism. Eu sunt inca incepator, am scapat mobra de pe loc de o gramada de ori - parca 3 (din nefericire eu n-am o conditie fizica impresionanta - eu dau doar ordine la servici), abia am trecut in cele doua luni si ceva de 4000 de km si, poate, n-am talent pt asta dar, pt ca-mi place senzatia pe care ti-o da mersul pe motor, n-am chef si/sau intentie de a ma lasa. Multumesc insa pentru sfaturi.Protectiile intr-adevar nu erau facute sa ma protejeze pe mine ci carenele la scapatul de pe loc (in mers uneori le foloseam pt a-mi intinde picioarele). La accident unul a zburat fara drept de apel lasand astfel cadrul intact. Unul mai dur mi-ar fi facut mai multe probleme. Felicitari pt simtul dezvoltat al umorului. Si da a avut si celalalt partea lui de vina cum si eu am fost un fraier la randul meu. Multa bafta si asfalt uscat! fiecare dintre noi am avut cate un eveniment rutier , si eu unu mic , cam in acelasi timp cu Gixu, adica Alex , asa ca cipriane ai trecut si tu prin asta .... trece ! important e ceea ce inveti din astea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 fiecare dintre noi am avut cate un eveniment rutier , si eu unu mic , cam in acelasi timp cu Gixu, adica Alex , asa ca cipriane ai trecut si tu prin asta .... trece ! important e ceea ce inveti din astea . Hai, arigatogozaimasu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 Eu, plin de mine? Nu vreau sa intru in polemici si nici nu vreau sa fac valuri fara rost asa ca voi sterge toate mesajele cu caracter negativ, inclusiv pe ale mele. Bafta maxima... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 ararara! cineva a sters peste noapte cateva post-uri. indiferent de cine a facut-o - multumesc! mi se urcase sangele la cap degeaba pe un topic civilizat si linistit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 ararara! cineva a sters peste noapte cateva post-uri. indiferent de cine a facut-o - multumesc! mi se urcase sangele la cap degeaba pe un topic civilizat si linistit. Eu(in aroganta mea ) le-am sters Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 Eu(in aroganta mea ) le-am sters Merci! Nu e treaba si nici dreptul meu sa-i judec pe altii. Apropos, mi-a placut vfr-ul tau. Este mai suplu decat gen 5 & 6. Ride safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Giny Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 Daca ii trebuie cuiva un filtru de aer folosit K&N pt Vfr750 din 1990-97 il puteti avea la 250roni http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-...ron-108909.html Mai am si alte piese pt Vfr. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 Daca ii trebuie cuiva un filtru de aer folosit K&N pt Vfr750 din 1990-97 il puteti avea la 250roni http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-...ron-108909.html Mai am si alte piese pt Vfr. Acele alte piese sunt tot de vfr750? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dominte_lucian Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 salma mir ca ai dat "rata" ta pe un VFR, sincer ma gandeam la un troc insa...am ramas tot la vaca mea -am una la fel ca a ta decat culoarea la sa difera si pot spune ca este o mobra foarte rezistenta chiar extrem de rezistenta,motoarele sunt garantate de producator 150000km, va trebui sa investestesti intr-un releu regulator sau mutal de acolo mai la aer ca se prjeste!!! -vaca mea consuma ~5,5% la 140-150km/h, o am de 3 ani la inceput am reusit sa scot si sub 5% dar asta cred ca tine de stilul de mers ca exemplu in ultimul wechend am facut Transalpina cu bagaje si pasager si consumul a fost de 5,2%, iar cand spun bagaje ma refer la respect ai urcat transalpina cu vfr fara sa-ti rupi gatul????din cate stiu eu e rau rau rau rau drumu pe acolo!!!!nu te cred!!!!!POZE POZE POZE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spankyro Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 Salut! Tocmai am deschis un garaj in Dr Taberei pe CET Vest langa Firos(zona Valea Cascadelor )drumul e proaspat asfaltat:P.acum o data cu venirea frigului cei ce nu au unde sa tina motorul pot apela la mine,avem incalzire,paza ,camere video si mult loc,pretul este de 100lei pe luna iar cei ce platesc in avans 3-4 luni primesc discount 10-15%.in garaj se pot executa reparatii,revizii,acces la sculele mele stande,rpolish si detailing profesional auto -moto,tuning.....0756 775 775 sau 0762 804 177 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 Azi am reusit 'performanta' de plezni nu un comunitar ci 2 dintr-un foc.Au incercat sa-mi faca o supriza si mi-au sarit brusc in fata Noroc ca prostii n-au calculat bine traiectoria si in loc de roata fata au muscat, in acelasi timp , de carena dreapta . Partea proasta este ca au reusit sa-mi crape destul de serios carena de far si mi-au rupt aripa interioara si protectia de sub far. Dau maine o fuga pana la Dilly sa vad ce pot face, iubesc RRomania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 Vezi poate incropesti din bucatile de carene de la VFR-ul lui ceva. Azi am reusit 'performanta' de plezni nu un comunitar ci 2 dintr-un foc.Au incercat sa-mi faca o supriza si mi-au sarit brusc in fata Noroc ca prostii n-au calculat bine traiectoria si in loc de roata fata au muscat, in acelasi timp , de carena dreapta . Partea proasta este ca au reusit sa-mi crape destul de serios carena de far si mi-au rupt aripa interioara si protectia de sub far. Dau maine o fuga pana la Dilly sa vad ce pot face, iubesc RRomania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 Vezi poate incropesti din bucatile de carene de la VFR-ul lui ceva. In principiu daca o are pe cea interioara si protectia de sub far m-am scos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 (editat) Azi am reusit 'performanta' de plezni nu un comunitar ci 2 dintr-un foc.Au incercat sa-mi faca o supriza si mi-au sarit brusc in fata Noroc ca prostii n-au calculat bine traiectoria si in loc de roata fata au muscat, in acelasi timp , de carena dreapta . Partea proasta este ca au reusit sa-mi crape destul de serios carena de far si mi-au rupt aripa interioara si protectia de sub far. Dau maine o fuga pana la Dilly sa vad ce pot face, iubesc RRomania n-a ramas de un gratar, ceva, din cainii aia? Editat Septembrie 2, 2010 de jenifer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Prafuit Postat Septembrie 5, 2010 Share Postat Septembrie 5, 2010 Salutare! De curand am devenit posesor de VFR 800 din 2002, dar are un downsize noua mea proprietate- e lovita si sunt in mare nevoie de un far de stanga si un stop pe frana, nu sunt toate bucatile din ele ca sa le pot lipi. Accept orice sfat cu privire la locuri de unde as putea sa le procur ceva mai ieftin. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.