ciprinakos Postat Februarie 19, 2011 Share Postat Februarie 19, 2011 Salutare, stie cineva daca merge reparat un senzor de inclinare la un vfr din '03? Am vaz ca are o ureche de prindere rupta si o gaura mica prin care-a pierdut un gen de ulei. O trebui sa iau altul sau daca-i pun ulei (de care?) si lipesc inapoi urechea, acoperind gaura, o mai merge? Daca stie cineva, rog sa dea de veste. Mercy si bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Februarie 20, 2011 Share Postat Februarie 20, 2011 eu am alta: cand am luat mobra, pe la vreo 3000 km s-a intamplat sa nu se aprinda farurile, si totodata nu a mai pornit nici ventilatorul. A fost suficient sa iau/repun contactul, si sa se rezolve. Faza s-a mai repetat de vreo 2 ori in cateva luni. Apoi, timp de..vreo 40.000 km nu s-a mai intamplat problema asta...pana de curand, la iernat in garaj: pornesc mobra,faruri nema. Degeaba iau si repun contactul...nu am nici faza lunga,nici scurta.Doar pozitii si flash. Dupa ce se incalzeste motorul,daca iau contacul si repornesc, isi revin si farurile. Are cineva idee la ce anume sa ma uit/verific/inlocuiesc?? Merci PS: hai cu soarele odata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Februarie 20, 2011 Share Postat Februarie 20, 2011 Trebuie sa fie un contact imperfect, una din sigurante isi face de cap ... cauze ar fi multe... asa ca uite schema electrica a vfr-ului cu culorile cablurilor. Eu p'asta o folosesc atunci cand imi mesteresc problemele sau add-on-urile electrice pt ca-i simplu de urmarit si vad usor conexiunile. De ex: daca iti merge faza lunga, atunci probl treb sa fie la releul pt faza mica. Daca nu merge nici faza lunga ar trebui sa verif siguranta "F" din cutia de sig din stanga... s.a.m.d. Bafta! /index.php?...t&id=601935 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dacul Postat Februarie 20, 2011 Share Postat Februarie 20, 2011 Salutare,imi trimiteti si mie va rog un manual de VFR ,este din 2000 al meu.Eu stau in camin si nu pot descarca de pe net. dinu.raduvirgil@yahoo.com Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 Salutare,imi trimiteti si mie va rog un manual de VFR ,este din 2000 al meu.Eu stau in camin si nu pot descarca de pe net. dinu.raduvirgil@yahoo.comVa multumesc! Manualul pt tine (cel pe care l-am gasit eu) e din 2 parti si are aprox 170MB - adica imposibil de trimis pe mail fara batai de cap. Cel mai usor mergi juma de ora la un net-cafe si descarca-ti-l pe un stick. Acestea sunt link-urile, bafta! http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.p...-manual-part-a/ http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.p...-manual-part-b/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 Intră pe manualedereparatie.info Âşi îl găseÂşti acolo în listă. Daca nu reuÂşeÂşti îl am eu, Âşi ți-l pun la share pe rețea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 salut.care aveti de vanzare un far pt un vfr de 750 din 1987? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 salut.care aveti de vanzare un far pt un vfr de 750 din 1987? Greu de gasit ... ti s-au rupt urechile de pe interior care tin farul in cadrul de bord? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dacul Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 Multumesc pentru informatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 Greu de gasit ... ti s-au rupt urechile de pe interior care tin farul in cadrul de bord? problema e ca este fisurata sticla.nu se potriveste de la un motor din alt an? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 (editat) Cauta unul care are sticla intacta si iei sticla de pe ala, am desfcut cu un amic sticla de la farul lui pt ca i se rupsesera urechile si i-am prins altele de metal cumva prin interiorul farului, cu ocazia asta am sters si sticla pe interior P.S. Ma bate gandul sa dau CB-ul si sa imi iau un VFR '97 da s-au scumpit dracoveniile Editat Februarie 21, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 A apărut unul fain pe bikeshop, din Arad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atomis Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 Manualul pt tine (cel pe care l-am gasit eu) e din 2 parti si are aprox 170MB - adica imposibil de trimis pe mail fara batai de cap. Cel mai usor mergi juma de ora la un net-cafe si descarca-ti-l pe un stick. Acestea sunt link-urile, bafta! http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.p...-manual-part-a/ http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.p...-manual-part-b/ Bine ai revenit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Prafuit Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 (editat) problema e ca este fisurata sticla.nu se potriveste de la un motor din alt an? Incearca sa ii pui alta sticla la far, spre ex cauta pe googu - impala design Am si eu o intrebare pentru voi: unde gasesc si eu pe cineva care poate sa-mi regleze senzorii si toate erorile pe care mi le da MIL-ul? trebuie sa fie ieftin si priceput nu sa mearga pe bajbaite. Eu am VFR 800i vtec din 2002. Editat Februarie 22, 2011 de Prafuit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 Bine ai revenit Multumesc pt urare ... insa nu pot spune acelas lucru pt bicicleta - inca mai am de lucru cu dansa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coffe Man Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 (editat) Salutare VFRisti! Din intamplare are cineva o trusa de scule in plus pentru VFR? M-ar cam foarte interesa sa o cumpar Alta intrebare: a folosit cineva placute de frana Carbone Lorraine? Cum se comporta fata unele Ferodo sau Goldfren de exemplu si cam ce durata de viata au? La pret sunt cu 70-80% mai scumpe. Inca una: a schimbat cineva conductele de frana cu unele asa-zise race? Cat de complicat a fost si cam la ce bani s-a ridicat toata distractia? Dan Editat Februarie 22, 2011 de Coffe Man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 Daca cineva isi cumpara o statie de testare pentru Honda VFR cum crezi ca poate lucra ieftin si priceput? Ca nu sunt tocmai gratuite aparatele necesare, hardware si software. Stiam doar la Honda Romania pe Bdul Timisoara in Bucuresti sa existe. Incearca sa ii pui alta sticla la far, spre ex cauta pe googu - impala design Am si eu o intrebare pentru voi: unde gasesc si eu pe cineva care poate sa-mi regleze senzorii si toate erorile pe care mi le da MIL-ul? trebuie sa fie ieftin si priceput nu sa mearga pe bajbaite. Eu am VFR 800i vtec din 2002. Mesaj completat Salutare colega, Din trusa aia nu se merita decat fierul de ajustare a lantului. Atat. In rest mai bine cumperi separat sculele necesare. Salutare VFRisti! Din intamplare are cineva o trusa de scule in plus pentru VFR? M-ar cam foarte interesa sa o cumpar Alta intrebare: a folosit cineva placute de frana Carbone Lorraine? Cum se comporta fata unele Ferodo sau Goldfren de exemplu si cam ce durata de viata au? La pret sunt cu 70-80% mai scumpe. Inca una: a schimbat cineva conductele de frana cu unele asa-zise race? Cat de complicat a fost si cam la ce bani s-a ridicat toata distractia? Dan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coffe Man Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 Pai fix de saracia ai de cheie si prelungitorul ei am nevoie. Dar m-am gandit ca daca cineva s-a pricopsit cu o trusa de scule in plus nu o sa vrea sa o vanda pe bucati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 ÂŞi eu am fost nevoit sa ajustez lanțul fără a avea trusa originală. Sculă gheară am văzut la un magazin de scule, 12 lei era, Âşi cred că se potriveÂşte, am găsit-o după ce am ajustat lanțul. În lipsa sculei gheară am folosit un "dorn" de lemn, pur Âşi simplu l-am proptit de un dinte Âşi am bătut încet spre direcția roții din față. Ai grijă cum setezi jocul la lanț că în momentul în care dai motorul de pe cricul central jos, o să se întindă puțin. Dacă lanțul este mai tensionat decât în manual o să se uzeze prematur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coffe Man Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 Cu lantul ma descurc eu...am un vecin si prieten foarte bun cu mobra ca a mea Ideea e ca acum ii fac o revizie mai maricica si imi sta pe creier lipsa trusei de scule. A, si mi-am mai adus aminte de ceva: unde mama naibi fac si eu o copie a cheii (HISS) ? Am doar una si la cat de 'norocos' sunt ma mir ca in 3 ani de cand am mobra nu s-a pierdut sau rupt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 (editat) Cumpără o cheie blank cu chip, copiaz-o fizic la un atelier de copiat chei dupa aceea du-te la o reprezentanță Honda cu cheia originală și talonul ca să ți-o programeze. Editat Februarie 23, 2011 de almostcyborg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atomis Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 Multumesc pt urare ... insa nu pot spune acelas lucru pt bicicleta - inca mai am de lucru cu dansa Lasa ca nu esti singurul. A mea e desfacuta bucati si mpartita in "vro" 3 locuri. deci spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 A apărut unul fain pe bikeshop, din Arad. Ii ii, dar e cam scumpa zic eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 Având în vedere starea ei, după cum am văzut'o în poze, eu zic că-i preț normal. Cam atât am dat Âşi eu pe a mea, anu trecut, Âşi n-am regrete. Depinde de nivelul aÂşteptărilor tale. Baftă la cumpărat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 Având în vedere starea ei, după cum am văzut'o în poze, eu zic că-i preț normal. Cam atât am dat Âşi eu pe a mea, anu trecut, Âşi n-am regrete.Depinde de nivelul aÂşteptărilor tale. Baftă la cumpărat ! Corect dar spre exemplu in toamna gasisem unul tot din 97 cu 1350 ... negru, cu suport de topcase, boboc motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.