Just_John Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 mersiinca o chestie legata de franare,dupa ce le ai incins(eventual coborare pe serpentine) o sa ai surprize legate de distanta de franare neplacute Foarte bine ca ai mentionat si asta!! Nu am gasit articolul respectiv inca, dar am dat peste cateva care merita citite (chiar daca unu' e pentru auto, altul pentru biciclete, principiul e cam acelasi).. Wiki / Auto / Baisical In cel despre placutele de frana pt biciclete e o detaliere despre avantaje/dezavantaje in functie de material. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 MSF zice,dar daca MSF patea ca si mine ieri,adica sa ti taie un dobitoc calea in timp ce tu fandai brusc sa traversezi liniile de tramvai(ca sa eviti alt dobitoc,ca altceva nu era de facut) nu stiu ce facea si cum frana eu nici acuma nu inteleg cum de nu m am varsat pe jos la cum m am infipt pe frane si cum s a rasucit bmw ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 franele de la F mi-au placut in mod special de ce ? simplu, puteai sa vii cu spatele blocat juma de bulevard si tot n-o dadeai pe jos, parca zicea saraca: vezi fraiere ca o sa cazi, vezi fraiere ca o sa cazi...si tu nimic mergeai blocat de juma de zi ! acum, cu frinele incinse pe coborare, asta se intampla cam la orice fel de sistem de frinare conventional ( execeptanad ceramica). le incingi, hoha frine, acu desigur ai putea sa cobori de pe transfagarasan fara sa atingi frinele.. per total, din cite pb am avut cu F-ul si cite sute de chestii m-au scos din sarite, despre frine numa de bine... ps: eh, poate sunt un pic nostalgic.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CHL Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 Deja?? Ia-te de mana cu Cosminst, sa plangeti unu pe umaru' celuilalt.. eu l-am vaduvit pe cosminst si ma bucur de asta gluma, gluma, da' bem si noi o bere ? merem la buzoianu sa ne spele "lantzele" ? ai zis ca vii joi sa bem o bere, ai dat tzeapa franele de la F mi-au placut in mod specialde ce ? simplu, puteai sa vii cu spatele blocat juma de bulevard si tot n-o dadeai pe jos, parca zicea saraca: vezi fraiere ca o sa cazi, vezi fraiere ca o sa cazi...si tu nimic mergeai blocat de juma de zi ! acum, cu frinele incinse pe coborare, asta se intampla cam la orice fel de sistem de frinare conventional ( execeptanad ceramica). le incingi, hoha frine, acu desigur ai putea sa cobori de pe transfagarasan fara sa atingi frinele.. per total, din cite pb am avut cu F-ul si cite sute de chestii m-au scos din sarite, despre frine numa de bine... ps: eh, poate sunt un pic nostalgic.. asa am patit cand am dat peste un caine, nu mai stiu exact ce viteza aveam... vreo 60 imi aduceam aminte ce mi-ai spus tu ca 80% din cei care dau peste un caine cad si imi spuneam: o sa cazi ! o sa cazi ! o sa cazi ! o sa cazi ! in timp ce roata din fatza facea stanga dreapta si nu mai puteam redresa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 (editat) Legat de consum - am mers 254 km numai in Bucuresti cu 12,12 litri, aprox 4.8 %. Cat despre frane asa e si la GS - spatele blocheaza imediat daca nu apesi cu mult simt de raspundere dar partea buna e ca nu se intampla nimic daca s-a blocat. M-am dus taras cu spatele si pe uscat si pe ud si nu a avut nimic, doar dansa. Fata franeaza cam slabut si la mine si ma tenteaza sa pun furtunas din ala cu insertie metalica dar pe de alta parte ma gandesc ca totusi e bine, am sanse mai mici sa o blochez. Aaa, si legat de switch-ul de la maneta de frana - si la mine intr-o zi am observat ca nu se mai aprindea stopul cand apasam maneta. Am reglat eu putin switch-ul crezand ca s-a miscat putin. Dupa 2 zile mi s-a blocat etrierul pe fata in timp ce mergeam. Problema era arculetul din spatele manetei care era f ruginit si se rupsese. Maneta nu mai revenea complet inapoi -> placutele atingeau de disc -> frane incinse -> lichid dilatat -> blocat frana. Aveti grija si la aspectul asta. Editat Iulie 7, 2009 de glucian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 (editat) Referitor la frine:pentru frina de fata,numai cuvinte de bine,adica nu blocheaza decit daca o strangulezi cu prea mult simt de raspundere,nu fuge stinga-dreapta decit daca ai nenorocul sa ai roata pe umezeala,nisip,noroi...sau sa fii inclinat.In schimb frina spate m-a dezamagit de citeva ori la coborirea unor pante mai lungi si folosirea frinei spate mai abitir,adica insistent!Am avut ocazia sa constat ca dupa vreo 2-3 km cind am avut nevoie de toata forta de frinare (eram cu bagaj full,inclusiv pasager sanatos(!) si viteza maricica) pedala sa-mi ajunga la asfalt fara nici-o reactie din partea frinei spate...noroc cu fata care a reusit sa ma salveze in ultim moment.Ca atare,pe spate am constatat ca se incinta mai repede discul si frina devine ineficienta mai mult timp,pina la racirea discului si a lichidului.Mentionez ca am acelasi tip de placheti pe ambele frine si acelasi lichid,DOT4.Atentie mare! Editat Iulie 7, 2009 de ivan_pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Masterof Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 Dupa ce la scoala am cazut cu frana fata am inceput sa folosesc mai des frana pe spate. Asta pana intr-o zi cand am apasat mai tare pe spate si s-a blocat. Mi-a taiat calea un tip cu masina si apoi a franat brusc fiindca era pieton pe trecere. Atunci am franat si eu brusc pe spate si am inceput dansul. Imi fugea rau de spate motorul si nici nu o simteam prea eficienta...ma apropiam rapid de masina. Fiindca ma dezechilibram am pus si piciorul jos ceea ce s-a dovedit o alegere neinspirata fiindca imi sarea ciudat piciorul . In final m-am oprit folosind frana fata. De atunci folosesc cu precadere frana pe fata si inca nu am reusit sa o blochez si nici sa imi puna prea mari probleme. Sper sa ramana asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 ps: eh, poate sunt un pic nostalgic.. normal ca esti nostalgic. ai avut si tu un motor ca lumea si acum ai o honda. ai avut si tu personalitate, acum esti doar un motociclist. ce soarta trista. gluma, gluma, da' bem si noi o bere ? merem la buzoianu sa ne spele "lantzele" ? Ia uite-l ma, la honda nu se mai murdareste pe maini. Ma, sa nu zici ca mergi si la heirstailist in loc sa te piepteni!?!?! Dupa ce la scoala am cazut cu frana fata am inceput sa folosesc mai des frana pe spate. Asta pana intr-o zi cand am apasat mai tare pe spate si s-a blocat. Mi-a taiat calea un tip cu masina si apoi a franat brusc fiindca era pieton pe trecere. Atunci am franat si eu brusc pe spate si am inceput dansul. Imi fugea rau de spate motorul si nici nu o simteam prea eficienta...ma apropiam rapid de masina. Fiindca ma dezechilibram am pus si piciorul jos ceea ce s-a dovedit o alegere neinspirata fiindca imi sarea ciudat piciorul . In final m-am oprit folosind frana fata. De atunci folosesc cu precadere frana pe fata si inca nu am reusit sa o blochez si nici sa imi puna prea mari probleme. Sper sa ramana asa. Mai, unul dintre motivele pentru care frana spate este ineficienta este pentru ca la orice apasare de frana fata beembeul cu furca lui iefitina si slaba se apleaca mult prea tare. Asta ridica spatele si plua frana spate. Am venit si eu de la 90 pana la 30 cu spatele blocat pe bulevard cand mi-a sarit un pieton in fata. Aveam loc cacalau sa-l depasesc dar mi-am imaginat ca daca nu aude claxonul, nu aude toba, poate aude cauciucurile... si le-a auzit. Motivul pentru care se incalzeste mai repede cea spate este simplu. Diametrul mai mic combinat cu fluxul de aer mult mai slab pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 Mai, unul dintre motivele pentru care frana spate este ineficienta este pentru ca la orice apasare de frana fata beembeul cu furca lui iefitina si slaba se apleaca mult prea tare. Asta ridica spatele si plua frana spate. Am venit si eu de la 90 pana la 30 cu spatele blocat pe bulevard cand mi-a sarit un pieton in fata. Aveam loc cacalau sa-l depasesc dar mi-am imaginat ca daca nu aude claxonul, nu aude toba, poate aude cauciucurile... si le-a auzit. Motivul pentru care se incalzeste mai repede cea spate este simplu. Diametrul mai mic combinat cu fluxul de aer mult mai slab pe spate. Frana spate (nu numai la F-uri) este mai mult pentru echilibrare decat pentru oprire.. daca te bazezi doar pe frana spate.. invata sa mergi cu 30 la ora prin oras, ca sa poti sa opresti in 40 de metri.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boboque Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 eu am reusit sa blochez roata fata cand mi-a taiat o dacia calea. am facut "giumbuslucuri" cu motorul si ciudat,m-am redresat. a fost horror ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andro_cd Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 Sunt de parere ca motocicletele ar trebui sa aiba ABS obligatoriu, cum e acum la masini. Oare de ce nu se sesizeaza dracii aia de europeni? La fel si cu poluarea (inclusiv fonica). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Masterof Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 Salut, Fiind incepator imi pun urmatoarea problema: ce anume TREBUIE sa am in cutia din spate pentru "prim ajutor" in caz de defectiune, la drum lung (chei, kit-uri speciale). Planuiesc sa ies si eu din Bucuresti, nimic deosebit 200-300Km, insa ma bantuie aceasta intrebare. Ce sa imi pun in cutie pentru cazuri speciale. Ce se intampla daca am o pana, etc. Voi cu ce plecati de acasa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 cu casca in cap si cu motorul sub c.r . E Bmw. Te aduce acasa. Ia numai telefonul si un ceas. Daca te pierzi, macar sa stii cat e ceasul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 Daca ai trusa de la BMW cu care vine mobra eu găsesc util a avea în plus următoarele: - o bandă izolatoare (sau ducktape - dar e cam voluminos) - un patențel - leviere micuțe (pt moto) - petece de bicicletă (sau spray de făcut pana - iar e voluminos Âşi poate nu-ți faci treaba cu el) - ceva panduiți (coliere de plastic) - telefon + nr. de tel a unui prieten cu dubă - rachetă de semnalizare - grătar pt mici + mici - ceva prezervative - bere + țigări PS mai era pe undeva un topic pe această temă Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 ca si leviere pt pana poti folosi coada cheilor de roti sin trusa neamtului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Masterof Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 Daca ai trusa de la BMW cu care vine mobra eu găsesc util a avea în plus următoarele:- o bandă izolatoare (sau ducktape - dar e cam voluminos) - un patențel - leviere micuțe (pt moto) - petece de bicicletă (sau spray de făcut pana - iar e voluminos Âşi poate nu-ți faci treaba cu el) - ceva panduiți (coliere de plastic) - telefon + nr. de tel a unui prieten cu dubă - rachetă de semnalizare - grătar pt mici + mici - ceva prezervative - bere + țigări PS mai era pe undeva un topic pe această temă Din pacate nu am trusa de la BMW iar cel mai teama imi este de pene...nu am nimic pentru asa ceva si nici nu stiu care ar fi cea mai buna solutie. Cu petece presupune ca dau jos roata de pe motor (ma insel? se poate si altfel?) iar cu spray-ul de pana habar nu am ce sa fac, o sa imi cumpar unul totusi in speranta ca va fi util. In cea ce priveste chei si alte unelte am o mica trusa insa nu am nimic pentru piulitele de la roti, acelea sunt mari, mi-ar trebui o cheie pe masura. O sa caut si acel topic in speranta ca voi gasi raspunsuri. Merci. ca si leviere pt pana poti folosi coada cheilor de roti sin trusa neamtului Cum arata aceasta trusa? Ce contine? Poate cineva sa puna o poza pentru a vedea exact ce contine? Si ca o ultima intrebare...se gaseste undeva la vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=71&fg=05 Cam asta ar fii trusa. In loc de cheia de 10x11 e o cheie de 8x10 Âşi în loc de cheia de 17x19 e doar una de 17 sau 19 nu mai Âştiu exact. Cheile ăstea mari sunt folosite pt a da roata din spate jos. (Âşuroafele sunt diferite pe o parte Âşi pe alta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vmm Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 Am mers aproape 4 km pe asfalt cu rotile desumflate de tot! E drept am mers cu maxim 60km/k si n-am avut nevoie de frana brusca sau viraje stranse insa...mi-am dat seama ca sunt cu 0atm abia la destinatie. Cauciucurile nu s-au uzat, nu s-au stricat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boboque Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 (editat) Eu am facut o pană departe de casă Âşi mi-am blestemat zilele. Apropos, peticele pentru cameră sunt un mare rahat. După ce m-am chinuit o oră să scot cauciucul Âşi să lipesc gaura, s-a dezlipit peticul. Concluzia a fost ca n-am avut smirghel la mine ca să fac suprafața camerei mai rugoasă unde am pus peticul. Deci, pe langă kit-ul cu petice, ia-ți Âşi smirghel. Ah, da... incă ceva. Cheia aia de 10 din trusă e bună de aruncat la gunoi. Ia-ți o tubulară. Sau un spray degripant. Eu am facut praf cele 4 piulițe de la roata față când am dat-o jos. Le-am desfăcut ulterior cu patentul. Editat Iulie 8, 2009 de boboque Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 Confirm treaba cu tubulara de 10 Âşi dacă ai Âşi de 8 ... e brici. (eventual combinația 8x10 inelară) ÂŞi în loc de Âşmirgăl poți folosi un bolovan al patriei spre frecarea cauciucului Âşi rugarea acestuia (procesu de a rugiza cu rugozități nerugoasa cameră) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saintmitz Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 salut... proaspat posesor de f650, as avea nevoie de gemuletul de plastic de pe bord din dreapta, unde arata semnalizarile, Neutral, uleiul... etc si capacelele rotunde negre ce mascheaza piulita ce prinde bratul din spate, undeva sub motor situate, in lateral. sau idei pe unde le-as putea gasi! multumes, asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 cel mai probabil la cineva care acum dezmebreaza vreun F650. S-ar putea sa le mai gasesti si de noi dar sa coste cat nu fac. Din pacate nu stiu pe nimeni momentan care sa aiba unul. Incearca si f650.ro. Poate a mai aparut cineva pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 Mergi frumos la Bavaria (sau în cazul meu la Contempo Brasov) Âşi comanzi exact piesa cu codul ce-ți trebuie. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=46&fg=05 Piesa 9..... vezi cât costă Âşi soarta. (nu costă chiar exagerat de mult) Cât despre gemulețu ăla...... nu prea găsesc ca fiind piesă separată Spor maxim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gerzson Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 (editat) salut... proaspat posesor de f650, as avea nevoie de gemuletul de plastic de pe bord din dreapta, unde arata semnalizarile, Neutral, uleiul... etc si capacelele rotunde negre ce mascheaza piulita ce prinde bratul din spate, undeva sub motor situate, in lateral. sau idei pe unde le-as putea gasi! multumes, asfalt uscat! O varianta gratis pt capacele alea: am observat ca un dop de PET intra aproape la fix. Am mai aplicat doua ture de banda si n-am pierdut dopul in cateva mii de km, mai mult off. Recent am dat jos bascula si ca sa scot dopul respectiv mi-a trebuit o scula ascutita. Ceva mai greu decat capacul original ce il mai am pe partea cealalta, dar a mers pana la urma. gerzson Editat Iulie 9, 2009 de gerzson Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 (editat) Nu m-am putut abtine si am scos balauru la o plimbare. Da prin padure, nu oricum. In total trei trante (prima dupa vreo 5 metri de mers prin padure, a doua in prima balta intalnita si a treia cand deja ma credeam rambo si mergeam cu A DOUA pe la vreo 30 la ora). Un cot julit si atata. Plus mult noroi pe pantaloni si maini. Vreo doua poze facute cu telefonu, atasate mai jos. A se observa protectiile elegante purtate, culoarea pielii. Pantaloni enduro speciali, din panza deasa. Casca, flipup marimea S (eu port M) imprumutata, ca mi-a fost lene sa merg pana acasa sa o iau pe a mea. Una peste alta, plecasem la o plimbare usoara, sa vad asa cam cum este. Nu m-am gandit ca e noroi, sunt balti si sleauri; nici nu aveam cum sa-mi dau seama decat daca ma gandeam ca a plouat in fiecare zi de vreo trei saptamani incoace. Drept pentru care nici nu am apucat sa plec bine de pe loc ca am alunecat pe un sleau, am virat sa ies si am reusit dar ma indreptam spre un copac, am luat mai tare de volan si am accelerat si eram gata intins pe jos. Stand in cot. btw: daca l-am dat pe jos, o fi curs bateria? ca in rest pare ok, n-au fost trante dure, nu s-a indoit nimic desi pare ca porneste cam greu acuma Editat Iulie 9, 2009 de graulv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.