Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

mersi

inca o chestie legata de franare,dupa ce le ai incins(eventual coborare pe serpentine) o sa ai surprize legate de distanta de franare

neplacute

Foarte bine ca ai mentionat si asta!!

 

Nu am gasit articolul respectiv inca, dar am dat peste cateva care merita citite (chiar daca unu' e pentru auto, altul pentru biciclete, principiul e cam acelasi)..

Wiki / Auto / Baisical

 

In cel despre placutele de frana pt biciclete e o detaliere despre avantaje/dezavantaje in functie de material.

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

MSF zice,dar daca MSF patea ca si mine ieri,adica sa ti taie un dobitoc calea in timp ce tu fandai brusc sa traversezi liniile de tramvai(ca sa eviti alt dobitoc,ca altceva nu era de facut) nu stiu ce facea si cum frana

eu nici acuma nu inteleg cum de nu m am varsat pe jos la cum m am infipt pe frane si cum s a rasucit bmw ul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

franele de la F mi-au placut in mod special

de ce ?

simplu, puteai sa vii cu spatele blocat juma de bulevard si tot n-o dadeai pe jos, parca zicea saraca: vezi fraiere ca o sa cazi, vezi fraiere ca o sa cazi...si tu nimic mergeai blocat de juma de zi ! :D

acum, cu frinele incinse pe coborare, asta se intampla cam la orice fel de sistem de frinare conventional ( execeptanad ceramica).

le incingi, hoha frine, acu desigur ai putea sa cobori de pe transfagarasan fara sa atingi frinele..

per total, din cite pb am avut cu F-ul si cite sute de chestii m-au scos din sarite, despre frine numa de bine...

:laugh:

 

ps: eh, poate sunt un pic nostalgic..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deja?? Ia-te de mana cu Cosminst, sa plangeti unu pe umaru' celuilalt.. :D :laugh:

 

eu l-am vaduvit pe cosminst si ma bucur de asta

 

:D

 

gluma, gluma, da' bem si noi o bere ?

merem la buzoianu sa ne spele "lantzele" ?

:D

 

ai zis ca vii joi sa bem o bere, ai dat tzeapa

 

franele de la F mi-au placut in mod special

de ce ?

simplu, puteai sa vii cu spatele blocat juma de bulevard si tot n-o dadeai pe jos, parca zicea saraca: vezi fraiere ca o sa cazi, vezi fraiere ca o sa cazi...si tu nimic mergeai blocat de juma de zi ! :)

acum, cu frinele incinse pe coborare, asta se intampla cam la orice fel de sistem de frinare conventional ( execeptanad ceramica).

le incingi, hoha frine, acu desigur ai putea sa cobori de pe transfagarasan fara sa atingi frinele..

per total, din cite pb am avut cu F-ul si cite sute de chestii m-au scos din sarite, despre frine numa de bine...

:D

 

ps: eh, poate sunt un pic nostalgic..

 

 

asa am patit cand am dat peste un caine, nu mai stiu exact ce viteza aveam... vreo 60

 

imi aduceam aminte ce mi-ai spus tu ca 80% din cei care dau peste un caine cad si imi spuneam: o sa cazi ! o sa cazi ! o sa cazi ! o sa cazi ! in timp ce roata din fatza facea stanga dreapta si nu mai puteam redresa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de consum - am mers 254 km numai in Bucuresti cu 12,12 litri, aprox 4.8 %.

Cat despre frane asa e si la GS - spatele blocheaza imediat daca nu apesi cu mult simt de raspundere dar partea buna e ca nu se intampla nimic daca s-a blocat. :laugh: M-am dus taras cu spatele si pe uscat si pe ud si nu a avut nimic, doar dansa.

Fata franeaza cam slabut si la mine si ma tenteaza sa pun furtunas din ala cu insertie metalica dar pe de alta parte ma gandesc ca totusi e bine, am sanse mai mici sa o blochez.

 

Aaa, si legat de switch-ul de la maneta de frana - si la mine intr-o zi am observat ca nu se mai aprindea stopul cand apasam maneta. Am reglat eu putin switch-ul crezand ca s-a miscat putin. Dupa 2 zile mi s-a blocat etrierul pe fata in timp ce mergeam. Problema era arculetul din spatele manetei care era f ruginit si se rupsese. Maneta nu mai revenea complet inapoi -> placutele atingeau de disc -> frane incinse -> lichid dilatat -> blocat frana. :D Aveti grija si la aspectul asta.

Editat de glucian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la frine:pentru frina de fata,numai cuvinte de bine,adica nu blocheaza decit daca o strangulezi cu prea mult simt de raspundere,nu fuge stinga-dreapta decit daca ai nenorocul sa ai roata pe umezeala,nisip,noroi...sau sa fii inclinat.In schimb frina spate m-a dezamagit de citeva ori la coborirea unor pante mai lungi si folosirea frinei spate mai abitir,adica insistent!Am avut ocazia sa constat ca dupa vreo 2-3 km cind am avut nevoie de toata forta de frinare (eram cu bagaj full,inclusiv pasager sanatos(!) si viteza maricica) pedala sa-mi ajunga la asfalt fara nici-o reactie din partea frinei spate...noroc cu fata care a reusit sa ma salveze in ultim moment.Ca atare,pe spate am constatat ca se incinta mai repede discul si frina devine ineficienta mai mult timp,pina la racirea discului si a lichidului.Mentionez ca am acelasi tip de placheti pe ambele frine si acelasi lichid,DOT4.Atentie mare! :laugh:

Editat de ivan_pedala
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce la scoala am cazut cu frana fata am inceput sa folosesc mai des frana pe spate. Asta pana intr-o zi cand am apasat mai tare pe spate si s-a blocat. Mi-a taiat calea un tip cu masina si apoi a franat brusc fiindca era pieton pe trecere. Atunci am franat si eu brusc pe spate si am inceput dansul. Imi fugea rau de spate motorul si nici nu o simteam prea eficienta...ma apropiam rapid de masina. Fiindca ma dezechilibram am pus si piciorul jos ceea ce s-a dovedit o alegere neinspirata fiindca imi sarea ciudat piciorul :laugh: . In final m-am oprit folosind frana fata. De atunci folosesc cu precadere frana pe fata si inca nu am reusit sa o blochez si nici sa imi puna prea mari probleme. Sper sa ramana asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ps: eh, poate sunt un pic nostalgic..

 

normal ca esti nostalgic. ai avut si tu un motor ca lumea si acum ai o honda. ai avut si tu personalitate, acum esti doar un motociclist. :D ce soarta trista.

 

gluma, gluma, da' bem si noi o bere ?

merem la buzoianu sa ne spele "lantzele" ?

:laugh:

 

Ia uite-l ma, la honda nu se mai murdareste pe maini. Ma, sa nu zici ca mergi si la heirstailist in loc sa te piepteni!?!?! :D

 

Dupa ce la scoala am cazut cu frana fata am inceput sa folosesc mai des frana pe spate. Asta pana intr-o zi cand am apasat mai tare pe spate si s-a blocat. Mi-a taiat calea un tip cu masina si apoi a franat brusc fiindca era pieton pe trecere. Atunci am franat si eu brusc pe spate si am inceput dansul. Imi fugea rau de spate motorul si nici nu o simteam prea eficienta...ma apropiam rapid de masina. Fiindca ma dezechilibram am pus si piciorul jos ceea ce s-a dovedit o alegere neinspirata fiindca imi sarea ciudat piciorul :) . In final m-am oprit folosind frana fata. De atunci folosesc cu precadere frana pe fata si inca nu am reusit sa o blochez si nici sa imi puna prea mari probleme. Sper sa ramana asa.

 

Mai, unul dintre motivele pentru care frana spate este ineficienta este pentru ca la orice apasare de frana fata beembeul cu furca lui iefitina si slaba se apleaca mult prea tare. Asta ridica spatele si plua frana spate. Am venit si eu de la 90 pana la 30 cu spatele blocat pe bulevard cand mi-a sarit un pieton in fata. Aveam loc cacalau sa-l depasesc dar mi-am imaginat ca daca nu aude claxonul, nu aude toba, poate aude cauciucurile... si le-a auzit.

 

Motivul pentru care se incalzeste mai repede cea spate este simplu. Diametrul mai mic combinat cu fluxul de aer mult mai slab pe spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai, unul dintre motivele pentru care frana spate este ineficienta este pentru ca la orice apasare de frana fata beembeul cu furca lui iefitina si slaba se apleaca mult prea tare. Asta ridica spatele si plua frana spate. Am venit si eu de la 90 pana la 30 cu spatele blocat pe bulevard cand mi-a sarit un pieton in fata. Aveam loc cacalau sa-l depasesc dar mi-am imaginat ca daca nu aude claxonul, nu aude toba, poate aude cauciucurile... si le-a auzit.

 

Motivul pentru care se incalzeste mai repede cea spate este simplu. Diametrul mai mic combinat cu fluxul de aer mult mai slab pe spate.

Frana spate (nu numai la F-uri) este mai mult pentru echilibrare decat pentru oprire.. daca te bazezi doar pe frana spate.. invata sa mergi cu 30 la ora prin oras, ca sa poti sa opresti in 40 de metri.. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Fiind incepator imi pun urmatoarea problema: ce anume TREBUIE sa am in cutia din spate pentru "prim ajutor" in caz de defectiune, la drum lung (chei, kit-uri speciale). Planuiesc sa ies si eu din Bucuresti, nimic deosebit 200-300Km, insa ma bantuie aceasta intrebare. Ce sa imi pun in cutie pentru cazuri speciale. Ce se intampla daca am o pana, etc. Voi cu ce plecati de acasa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai trusa de la BMW cu care vine mobra eu găsesc util a avea în plus următoarele:

- o bandă izolatoare (sau ducktape - dar e cam voluminos)

- un patențel

- leviere micuțe (pt moto)

- petece de bicicletă (sau spray de făcut pana - iar e voluminos Âşi poate nu-ți faci treaba cu el)

- ceva panduiți (coliere de plastic)

 

- telefon + nr. de tel a unui prieten cu dubă

- rachetă de semnalizare

- grătar pt mici + mici

- ceva prezervative

- bere + țigări

 

PS mai era pe undeva un topic pe această temă

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai trusa de la BMW cu care vine mobra eu găsesc util a avea în plus următoarele:

- o bandă izolatoare (sau ducktape - dar e cam voluminos)

- un patențel

- leviere micuțe (pt moto)

- petece de bicicletă (sau spray de făcut pana - iar e voluminos Âşi poate nu-ți faci treaba cu el)

- ceva panduiți (coliere de plastic)

 

- telefon + nr. de tel a unui prieten cu dubă

- rachetă de semnalizare

- grătar pt mici + mici

- ceva prezervative

- bere + țigări

 

PS mai era pe undeva un topic pe această temă

Din pacate nu am trusa de la BMW iar cel mai teama imi este de pene...nu am nimic pentru asa ceva si nici nu stiu care ar fi cea mai buna solutie. Cu petece presupune ca dau jos roata de pe motor (ma insel? se poate si altfel?) iar cu spray-ul de pana habar nu am ce sa fac, o sa imi cumpar unul totusi in speranta ca va fi util.

In cea ce priveste chei si alte unelte am o mica trusa insa nu am nimic pentru piulitele de la roti, acelea sunt mari, mi-ar trebui o cheie pe masura.

O sa caut si acel topic in speranta ca voi gasi raspunsuri. Merci.

 

ca si leviere pt pana poti folosi coada cheilor de roti sin trusa neamtului

Cum arata aceasta trusa? Ce contine? Poate cineva sa puna o poza pentru a vedea exact ce contine? Si ca o ultima intrebare...se gaseste undeva la vanzare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=71&fg=05

 

Cam asta ar fii trusa.

 

In loc de cheia de 10x11 e o cheie de 8x10 Âşi în loc de cheia de 17x19 e doar una de 17 sau 19 nu mai Âştiu exact.

Cheile ăstea mari sunt folosite pt a da roata din spate jos. (Âşuroafele sunt diferite pe o parte Âşi pe alta)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers aproape 4 km pe asfalt cu rotile desumflate de tot! E drept am mers cu maxim 60km/k si n-am avut nevoie de frana brusca sau viraje stranse insa...mi-am dat seama ca sunt cu 0atm abia la destinatie. Cauciucurile nu s-au uzat, nu s-au stricat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am facut o pană departe de casă Âşi mi-am blestemat zilele. Apropos, peticele pentru cameră sunt un mare rahat. După ce m-am chinuit o oră să scot cauciucul Âşi să lipesc gaura, s-a dezlipit peticul.

 

Concluzia a fost ca n-am avut smirghel la mine ca să fac suprafața camerei mai rugoasă unde am pus peticul. Deci, pe langă kit-ul cu petice, ia-ți Âşi smirghel. :blink:

 

Ah, da... incă ceva. Cheia aia de 10 din trusă e bună de aruncat la gunoi. Ia-ți o tubulară. Sau un spray degripant. Eu am facut praf cele 4 piulițe de la roata față când am dat-o jos. Le-am desfăcut ulterior cu patentul.

Editat de boboque
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Confirm treaba cu tubulara de 10 Âşi dacă ai Âşi de 8 ... e brici. (eventual combinația 8x10 inelară)

ÂŞi în loc de Âşmirgăl poți folosi un bolovan al patriei spre frecarea cauciucului Âşi rugarea acestuia (procesu de a rugiza cu rugozități nerugoasa cameră)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut... proaspat posesor de f650, as avea nevoie de gemuletul de plastic de pe bord din dreapta, unde arata semnalizarile, Neutral, uleiul... etc si capacelele rotunde negre ce mascheaza piulita ce prinde bratul din spate, undeva sub motor situate, in lateral. sau idei pe unde le-as putea gasi! multumes, asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel mai probabil la cineva care acum dezmebreaza vreun F650. S-ar putea sa le mai gasesti si de noi dar sa coste cat nu fac.

 

Din pacate nu stiu pe nimeni momentan care sa aiba unul.

 

Incearca si f650.ro. Poate a mai aparut cineva pe acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mergi frumos la Bavaria (sau în cazul meu la Contempo Brasov) Âşi comanzi exact piesa cu codul ce-ți trebuie.

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=46&fg=05

 

Piesa 9..... vezi cât costă Âşi soarta. (nu costă chiar exagerat de mult)

 

Cât despre gemulețu ăla...... nu prea găsesc ca fiind piesă separată

 

 

Spor maxim

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut... proaspat posesor de f650, as avea nevoie de gemuletul de plastic de pe bord din dreapta, unde arata semnalizarile, Neutral, uleiul... etc si capacelele rotunde negre ce mascheaza piulita ce prinde bratul din spate, undeva sub motor situate, in lateral. sau idei pe unde le-as putea gasi! multumes, asfalt uscat!

 

O varianta gratis pt capacele alea: am observat ca un dop de PET intra aproape la fix. Am mai aplicat doua ture de banda si n-am pierdut dopul in cateva mii de km, mai mult off.

 

Recent am dat jos bascula si ca sa scot dopul respectiv mi-a trebuit o scula ascutita. Ceva mai greu decat capacul original ce il mai am pe partea cealalta, dar a mers pana la urma.

 

gerzson

Editat de gerzson
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu m-am putut abtine si am scos balauru la o plimbare. Da prin padure, nu oricum. In total trei trante (prima dupa vreo 5 metri de mers prin padure, a doua in prima balta intalnita si a treia cand deja ma credeam rambo si mergeam cu A DOUA pe la vreo 30 la ora). Un cot julit si atata. Plus mult noroi pe pantaloni si maini.

 

Vreo doua poze facute cu telefonu, atasate mai jos. A se observa protectiile elegante purtate, culoarea pielii. Pantaloni enduro speciali, din panza deasa. Casca, flipup marimea S (eu port M) imprumutata, ca mi-a fost lene sa merg pana acasa sa o iau pe a mea.

 

Una peste alta, plecasem la o plimbare usoara, sa vad asa cam cum este. Nu m-am gandit ca e noroi, sunt balti si sleauri; nici nu aveam cum sa-mi dau seama decat daca ma gandeam ca a plouat in fiecare zi de vreo trei saptamani incoace. Drept pentru care nici nu am apucat sa plec bine de pe loc ca am alunecat pe un sleau, am virat sa ies si am reusit dar ma indreptam spre un copac, am luat mai tare de volan si am accelerat si eram gata intins pe jos. Stand in cot.

 

btw: daca l-am dat pe jos, o fi curs bateria? ca in rest pare ok, n-au fost trante dure, nu s-a indoit nimic desi pare ca porneste cam greu acuma

post-47813-1247143959_thumb.jpg

post-47813-1247143993_thumb.jpg

Editat de graulv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...