Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

Cel mai indicat ar fi sa mergi la un atelier specializat.Probabil ca trebuie montata la o anumita distanta fata de traseul original.Sa nu ai vibrati mai mari fiind monocilindru.Si eu sunt de parere ca la modelul acesta finala originala trebuie schimbata.Sa ne ti la curent cu modificarea.Ce finala vrei sa-i montezi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ma gandeam sa-i pun un mivv. Fostul proprietar a avut mivv pe ea si mi-a zis ca se auzea super misto.

Partea proasta este ca trebuie adaptata, iar cotul ala e destul de lung si nasol.

 

Ma gandeam sa-i mai iau o toba stock ( am vazut ca e pe la vreo 100 ron) si sa-i scot sitele, sa vedem cum se aude, asta in cazul in care chiar nu gasesc sau nu reusesc sa adaptez una pt ea.

Editat de infocod01
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu aia stock transata nu stiu daca este o ideie buna, interesul tau este sa nu pierzi nici cuplu si nici cp,ci daca se poate sa castigi.Totusi pe un site de prin state parca am citit ca multi au scos ''cat-ul'' o fi vre-un catalizator din finala .Dupa aceasta modificare motorul suna mai misto si lucreaza mai bine la temp inalte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai mi-am luat o a doua toba originala si ma apuc de treaba. Voi incerca sa-i scot sitele si sa o sudez la loc. O sa va tin la curent cu ce se intampla :).

 

Sper sa nu am un consum de 10% si sunet de cazan spart.

 

Am taiat toba in seara asta si am scos catalizatorul. Operatiunea este destul de grea si migaloasa (cam o ora).

Editat de infocod01
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tare interesant ar fi daca ai avea posibilitatea sa montezi acum finala si sa vezi ce s-a modificat.O alta chestie ar fi sa nu scoti inca sitele doar sa faci gaurile mai mari la ele.Oricum ma gandesc ca este prea mult de sudat si taiat pt asemenea teste .Din pacate eu nu am inca posibilitatea sa fac aceste modificari,poate la iarna .Tare satul sunt de sunetul original(ca de aspirator).Bafta in continuare,cel putin eu astept cu interes rezultatele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi incerca sa o lipesc cu ceva provizoriu si sa vad sunetul, dar nu stiu cat de concludent va fi rezultatul.

Oricum i-am dat o cheie fara toba....si sincer m-a ingrozit :)....in 3 sec a iesit o baba pe geam si a inceput sa tipe la mine. Se aude superrrr tare si gros. Sper totusi sa nu se auda in halul asta cu toba golita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a folosit cineva alte mărimi de cauciuc? am o oferta de 110/80/19 & 150/70/17..

Am folosit si folosesc in continuare 110 pe fata si 150 pe spate din simplul motiv ca am si un 1200 GS. Cand iau cauciucuri noi le pun un an-doi pe GS si apoi le mai trec un an si pe Funduro. Nu mi se pare nici o mare diferenta, iar consumul e acelasi. Doar la presiune sa fii atent 2 pe fata - 2,1-2,2 pe spate, adica ceva mai ridicata decat da in carte. In rest, asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut un mic upgrade si o modificare la design si functionalitate. Stopul e cu Smd si a fost 17 lire de pe ebay, iar aripa a fost incalzita cu feon industrial si indoita sa nu mai stropeasca topcaseul. Aripa de jos, peste roata am desfiintat-o. Era degeaba.

 

Poza

post-39072-0-05061700-1373264567_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa o operatie in care am schimbat partea de cauciuc dintre motor si carburator, imi pare ca se incalzeste mai tare plasticul care acopera toba finala si parca e mai fierbinte si la nivelul piciorului drept. acum, la voi se incalzeste ( sa fie destul de fierbinte) plasticul care acopera toba finala?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca ma lasa celebrul releu de incarcare, cu toate ca l-am scos de sub sa acum trei ani. Ce variante am? In afara de unul de la BMW? Intreb ca parca am vazut pe aici pe cineva care il inlocuise cu unul mai acesibil. Maine ma duc sa vedem exact unde e buba cu curentul dar asa preventiv am nevoie de cateva idei. Simptomele au inceput acum vreo luna cand m-am trezit in mers canu mai aveam far (xenon). Dar mergeau proiectoarele. Am venit cu ea acasa si am vorbit cu baiatul cu xenonul si i-am zis ca-i ars si trebuie inlocuit. Cand sa o pornesc, canci bateria. Pus bateria la incarcat, pornit, xenonul mergea. Ieri am facut din nou teste si am mers cu ea si cu proiectoarele. M-a lasat in fata mall-ului, cand am oprit-o. Dupa juma de ora, a pornit dar se mai stinge din cand in cand xenonl. Am pus aparatulpe ea, moarta aproape, 11,5 V. Cu motorul pornit, la borne, avea undeva la 12,8 V. De aici banuiala ca este vorba de releu. Oricum, e vorba de incarcarea bateriei care practic nu e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multe variante nu cred ca ai,daca este defect .Decat sa cumperi unul original,cred eu cea mai safe solutie.Nu strica sa-l verifici la un electrician auto,la fel m-am speriat si eu in primavara si s-a dovedit ca multimetrul meu indica eronat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca ma lasa celebrul releu de incarcare, cu toate ca l-am scos de sub sa acum trei ani. Ce variante am? In afara de unul de la BMW? Intreb ca parca am vazut pe aici pe cineva care il inlocuise cu unul mai acesibil. Maine ma duc sa vedem exact unde e buba cu curentul dar asa preventiv am nevoie de cateva idei. Simptomele au inceput acum vreo luna cand m-am trezit in mers canu mai aveam far (xenon). Dar mergeau proiectoarele. Am venit cu ea acasa si am vorbit cu baiatul cu xenonul si i-am zis ca-i ars si trebuie inlocuit. Cand sa o pornesc, canci bateria. Pus bateria la incarcat, pornit, xenonul mergea. Ieri am facut din nou teste si am mers cu ea si cu proiectoarele. M-a lasat in fata mall-ului, cand am oprit-o. Dupa juma de ora, a pornit dar se mai stinge din cand in cand xenonl. Am pus aparatulpe ea, moarta aproape, 11,5 V. Cu motorul pornit, la borne, avea undeva la 12,8 V. De aici banuiala ca este vorba de releu. Oricum, e vorba de incarcarea bateriei care practic nu e.

Daca te intereseaza releu de incarcare am eu unul orig de la aprilia pegaso pegaso ...nr meu de tel este 0722690612

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ii clar daca stai si la bloc :).Ar fi interesant daca ai putea sa faci si cateva poze,sa vedem ce modifici mai exact.

 

Gata, toba e goala :). Astazi am reusit impreuna cu un prieten sa o golim. Am lipit-o provizoriu si se aude super bine , tare, rotund, si gros :).

Oricum a fost chinu naibii sa o golim ( pana am taiat toate punctele de sudura care tineau sitele alea .....).

 

Aveti si niste poze atasate cu ce am facut .post-69005-0-19200600-1373660528_thumb.jpgpost-69005-0-52971000-1373660537_thumb.jpgpost-69005-0-36700500-1373660551_thumb.jpgpost-69005-0-84136400-1373660562_thumb.jpgpost-69005-0-27480200-1373660575_thumb.jpg

Editat de infocod01
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca ma lasa celebrul releu de incarcare, cu toate ca l-am scos de sub sa acum trei ani. Ce variante am? In afara de unul de la BMW? Intreb ca parca am vazut pe aici pe cineva care il inlocuise cu unul mai acesibil. Maine ma duc sa vedem exact unde e buba cu curentul dar asa preventiv am nevoie de cateva idei. Simptomele au inceput acum vreo luna cand m-am trezit in mers canu mai aveam far (xenon). Dar mergeau proiectoarele. Am venit cu ea acasa si am vorbit cu baiatul cu xenonul si i-am zis ca-i ars si trebuie inlocuit. Cand sa o pornesc, canci bateria. Pus bateria la incarcat, pornit, xenonul mergea. Ieri am facut din nou teste si am mers cu ea si cu proiectoarele. M-a lasat in fata mall-ului, cand am oprit-o. Dupa juma de ora, a pornit dar se mai stinge din cand in cand xenonl. Am pus aparatulpe ea, moarta aproape, 11,5 V. Cu motorul pornit, la borne, avea undeva la 12,8 V. De aici banuiala ca este vorba de releu. Oricum, e vorba de incarcarea bateriei care practic nu e.

 

Mai ai varianta http://www.electrexworld.co.uk/acatalog/Online_Catalogue_Regulator_Rectifier_206.html sunt mai ieftine si din ce spune toata lumea ar fi la fel de un-reliable ca cele de la bembeu. Adica te tin la fel de mult, sau de putin, depinde de mai multi factori am inteles. Stiu oameni care merg cu ele de 4-5 ani si nu dau semne de oboseala. Si eu am tot din asta dar adevarul fie spus ca nu am facut mai mult de 3000 de km cu el si in ultima vreme am cam lasat capra la garaj sa ma astepte.

E un nene care aduce la Bucuresti, are cosmelia pe langa bulevardul expozitiei dar am uitat cum il cheama. Daca te intereseaza iti fac rost de nume sau te duc de manuta pana acolo.

 

 

Gata, toba e goala :). Astazi am reusit impreuna cu un prieten sa o golim. Am lipit-o provizoriu si se aude super bine , tare, rotund, si gros :).

Oricum a fost chinu naibii sa o golim ( pana am taiat toate punctele de sudura care tineau sitele alea .....).

 

Aveti si niste poze atasate cu ce am facut .attachicon.gifIMAG0357.jpgattachicon.gifIMAG0358.jpgattachicon.gifIMAG0361.jpgattachicon.gifIMAG0364.jpgattachicon.gifIMAG0367.jpg

 

ejti cel mai ciumec ca sa zic asa. Ce ai facut tu acolo este manelism in cea mai pura forma. Nu am nimic impotriva operatiunilor DYI insa sa scoti toba si sa o turezi trei minute ca maimuta cu CBR deja spune multe.

 

In plus de asta o galagie de ingineri (din aia mai destepti) s-au chinuit sa bage cat mai multe site in toba aia ca sa o faca in conformitate cu niste specificatii pe care gigi, injinerul de la scara 3 din Bucuresti se pisa cu mare bolta pentru ca lui nu-i place ca mobra suna ca aspiratorul.

 

O sa mergi cu doape in urechi, o sa consumi cat un 4x4, o sa scoti fum ca un trabant in 2 timpi si colac peste pupaza or sa latre si alarmele de la masini pe strada 5 minute dupa ce ai trecut. Bine, toate astea palesc la auzul sunetului grav si adanc de oale goale pe care-l scoate acum mobra ta.

 

Spune-mi, te-ai gandit si la un set de angel eyes? Am auzit ca dau senzatie la drum lung.

 

In numele babei, amin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noroc!

A schimbat vreodata cineva simeringul de la tija ambreiajului? Cum se procedeaza? Se poate schimba fara sa desfac capacul motorului?

Din ce am vazut eu, cred ca reusesc sa-l scot, dar daca nu se procedeaza asa, n-as vrea sa stric simeringul nou...

Mersi!

post-55237-0-24448800-1373714325_thumb.jpg

post-55237-0-97900200-1373714332_thumb.jpg

post-55237-0-64200500-1373714344_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

.

 

Mai ai varianta http://www.electrexworld.co.uk/acatalog/Online_Catalogue_Regulator_Rectifier_206.html sunt mai ieftine si din ce spune toata lumea ar fi la fel de un-reliable ca cele de la bembeu. Adica te tin la fel de mult, sau de putin, depinde de mai multi factori am inteles. Stiu oameni care merg cu ele de 4-5 ani si nu dau semne de oboseala. Si eu am tot din asta dar adevarul fie spus ca nu am facut mai mult de 3000 de km cu el si in ultima vreme am cam lasat capra la garaj sa ma astepte.

E un nene care aduce la Bucuresti, are cosmelia pe langa bulevardul expozitiei dar am uitat cum il cheama. Daca te intereseaza iti fac rost de nume sau te duc de manuta pana acolo.

 

 

 

ejti cel mai ciumec ca sa zic asa. Ce ai facut tu acolo este manelism in cea mai pura forma. Nu am nimic impotriva operatiunilor DYI insa sa scoti toba si sa o turezi trei minute ca maimuta cu CBR deja spune multe.

 

In plus de asta o galagie de ingineri (din aia mai destepti) s-au chinuit sa bage cat mai multe site in toba aia ca sa o faca in conformitate cu niste specificatii pe care gigi, injinerul de la scara 3 din Bucuresti se pisa cu mare bolta pentru ca lui nu-i place ca mobra suna ca aspiratorul.

 

O sa mergi cu doape in urechi, o sa consumi cat un 4x4, o sa scoti fum ca un trabant in 2 timpi si colac peste pupaza or sa latre si alarmele de la masini pe strada 5 minute dupa ce ai trecut. Bine, toate astea palesc la auzul sunetului grav si adanc de oale goale pe care-l scoate acum mobra ta.

 

Spune-mi, te-ai gandit si la un set de angel eyes? Am auzit ca dau senzatie la drum lung.

 

In numele babei, amin.

 

Dragul meu coleg cu BMW F650, este un experiment, daca citesti tot ce am scris eu mai sus. In acest moment, folosesc toba originala care nu este gaurita si este exact cum au gandit-o inginerii aia care fac masini/motoare....culmea ca si eu sunt unul dintre ei.

 

Nu inteleg care e problema ta, daca eu vreau sa vad cum se aude, ce se intampla cu consumul , cum isi modifica comportamentul motorul cu o astfel de toba. Toba gaurita, am cumparat-o special pentru asta, iar daca este ok, de ce sa nu o si folosesc?

 

Pozele si explicatiile le-am pus pt cei care m-au rugat si erau curiosi.

 

Daca stii atat de multe legat de comportamentul mobrei cu sitele scoase, te rog sa-mi zici si mie, dar cu detalii si exemple concrete si nu din "auzite" pe la unii altii.

 

Mersi,

Editat de infocod01
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noroc!

A schimbat vreodata cineva simeringul de la tija ambreiajului? Cum se procedeaza? Se poate schimba fara sa desfac capacul motorului?

Din ce am vazut eu, cred ca reusesc sa-l scot, dar daca nu se procedeaza asa, n-as vrea sa stric simeringul nou...

Mersi!

Nu prea cred ca merge schimbat decit daca scoti capacul din stinga. L-am schimbat acum citeva luni si asa am procedat, dar daca vrei, poti incerca si varianta propusa de tine...numai ca ar trebui sa ai rezerva inca un simering, in caz ca... :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea cred ca merge schimbat decit daca scoti capacul din stinga. L-am schimbat acum citeva luni si asa am procedat, dar daca vrei, poti incerca si varianta propusa de tine...numai ca ar trebui sa ai rezerva inca un simering, in caz ca... :rusinica:

Mai deranjez cu o intrebare :) ...

Simeringul ai reusit sa il gasesti pe la vreun magazin de piese auto? Sau doar pe original? ...

Am incercat azi cu dimensiunile pe la 4-5 magazine, dar fara succes.

Multam'

O seara faina!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal. Eu am schimbat acel simering de la tija ambreiajului. Merge scos cu o surubelnita subtire. De pus am pus 2 simeringuri de la mag rolling din cauza ca nu am gasit pe grosime. Al doilea iesea putin in afara

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...