Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

De unde as putea sa fac si eu rost in Bucuresti de o garnitura capac alternator pentru un F650 st ? Are cineva idee?

 

Ps. Cumparati cu incredere de la Adyfikus, e serios !



De unde as putea sa fac si eu rost in Bucuresti de o garnitura capac alternator pentru un F650 st ? Are cineva idee?

 

Ps. Cumparati cu incredere de la Adyfikus, e serios !



Mai am o intrebare. :)

 

De unde imi recomandati sa-mi iau cauciucuri. Mi-a zis un tip de http://www.mynetmoto.com ca ar avea dealuri bune. Am sanse in RO sa gasesc ceva mai ok ? Sa astept salonul ? Sunt deobicei oferte bune?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

De unde imi recomandati sa-mi iau cauciucuri. Mi-a zis un tip de http://www.mynetmoto.com ca ar avea dealuri bune. Am sanse in RO sa gasesc ceva mai ok ? Sa astept salonul ? Sunt deobicei oferte bune?

 

Eu mi-am facut un calcul pe site-ul respectiv pentru Metzeler tourance, caci asta ma intereseaza. Am fost foarte multumit de ele.

Luand in considerare si transportul, ies cu 20 lei mai scump decat daca as cumpara de pe http://www.anvelopemoto.eu.

Altceva mai ieftin nu cred ca ai sa gasesti (in caz contrar, da-mi de stire, caci intentionez in urmatoarele saptamani sa-mi schimb gumele).

Editat de petrilacocuz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde as putea sa fac si eu rost in Bucuresti de o garnitura capac alternator pentru un F650 st ? Are cineva idee?

 

Ps. Cumparati cu incredere de la Adyfikus, e serios !

 

De unde as putea sa fac si eu rost in Bucuresti de o garnitura capac alternator pentru un F650 st ? Are cineva idee?

 

Ps. Cumparati cu incredere de la Adyfikus, e serios !

 

Mai am o intrebare. :)

 

De unde imi recomandati sa-mi iau cauciucuri. Mi-a zis un tip de http://www.mynetmoto.com ca ar avea dealuri bune. Am sanse in RO sa gasesc ceva mai ok ? Sa astept salonul ? Sunt deobicei oferte bune?

Daca inca nu ai gasit iti pot aduce la 30 lei garnitura pentru capac alternator!

O zi buna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucura faptul ca s-a potrivit si sta bine unde-i este locul! Nu-mi trebuie fiindca am cumparat mai multe cind am avut nevoie acum vreo citiva ani si de aceea am trimis si celor care au avut nevoie...stiu ce inseamna sa stai pe dreapta din cauza unui nimic si sa iti pui viata in pericol fara rost. :ok:

Poti Te rog sa pui o poza cu acea siguranță ? Am schimbat si eu după ce mi-a sărit odată. Dar acum tre sa schimb iar kit de lanț si parca vreau una noua.

Multumiri anticipate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, m-ar interesa si pe mine o presa pt al meu F650ST din `99 ... daca ma poate ajuta careva (contra cost bineanteles).

Multumesc anticipat!

Salut,

 

Am un prieten care a dezmembrat un F650 ST din 99, o sa-i zic sa te contacteze poate are ce cauti

Editat de infocod01
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti Te rog sa pui o poza cu acea siguranță ? Am schimbat si eu după ce mi-a sărit odată. Dar acum tre sa schimb iar kit de lanț si parca vreau una noua.

Multumiri anticipate!

Pina pun poza cu siguranta mai bine trimite-mi pe PM adresa ta si iti trimit cado una noua, la plic...pe care s-o folosesti pina la adinci batrineti! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 zile am facut itp-ul si cu ocazia asta am facut o mica inspectie vizuala a caprei dupa ce a stat peste iarna. Citind pe forumul fratilor aprilisti despre mufa de la releul de incarcare, am verificat-o si pe aceea. Si ce sa vezi: pe partea superioara, cea pe care o vedeam, era in stare normala dupa 17 ani :)). Pe partea de dedesubt era topita din cauza scurtului facut intre fire, din cauza vibratiilor, mufei si economiei tarii. Asa ca, am cumparat mufa noua de la magazinul de electrice si am economisit 100 £ de un releu nou sau cat o mai fi unul nou la reprezentante. In rest, cheie, contact si la drum. Va salut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, daca stiti pe cineva care are/dezmembreaza BMWF650F, ma intereseaza suporti pentru genti laterale si parbriz mai inalt, tks.

De ceva vreme zic ca-mi cumpar o bucata de plexiglas pentru a-mi prelungi parbrizul. Azi am reusit. Am gasit intr-un magazin de bricolaj bucati mici. Dimensiune 25x50cm, grosime 2 mm ceea ce a facut sa se muleze f usor sub parbrizul vechi, fara a fi incalzit... Va mai trebui taiat in lungime si adus la rotund, dar momentan n-am avut nimic la indemana. Sincer nu prea vad cu ce ar fi mai ineficient decat cele mai jos enumerate. M-am plimbat putin dar inca nu pot spune prea multe caci ii vremea destul de nasoala si batea vantul din toate partile (abia tineam eu mobra).

Dezavantaje (pt. cei mai pretentiosi): se zgarie f usor (dupa cum se vede si in poze), nu-i kappa, ermax, givi etc.

Pret: 8 lei

Timp de lucru: 10 minute

Bafta!

post-55237-0-80405000-1366024556_thumb.jpg

post-55237-0-85171900-1366024588_thumb.jpg

post-55237-0-09425100-1366024628_thumb.jpg

post-55237-0-76375300-1366024834_thumb.jpg

Editat de petrilacocuz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pina pun poza cu siguranta mai bine trimite-mi pe PM adresa ta si iti trimit cado una noua, la plic...pe care s-o folosesti pina la adinci batrineti! :peace:

Plicul in care am pus o siguranta a plecat azi spre tine!

Spor la mers pina o vei uza! :bike-037:

 

...Dimensiune 25x50cm, grosime 2 mm ceea ce a facut sa se muleze f usor sub parbrizul vechi, fara a fi incalzit... Va mai trebui taiat in lungime si adus la rotund, dar momentan n-am avut nimic la indemana. Sincer nu prea vad cu ce ar fi mai ineficient decat cele mai jos enumerate...

Este mult prea subtire si casant in zonele in care l-ai ondulat, vei observa asta cind se va fringe instant si va zbura bucata din el!

Trebuie incalzit la cald, detensionat (este un tutorial pe-aci, frumos scris de amicul Bogdan Harea)...asa nu cred ca te va tine mult...dar poate exista si minuni, mai stii?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Plicul in care am pus o siguranta a plecat azi spre tine!

Spor la mers pina o vei uza! :bike-037:

Este mult prea subtire si casant in zonele in care l-ai ondulat, vei observa asta cind se va fringe instant si va zbura bucata din el!

Trebuie incalzit la cald, detensionat (este un tutorial pe-aci, frumos scris de amicul Bogdan Harea)...asa nu cred ca te va tine mult...dar poate exista si minuni, mai stii?!

Multumesc mult.

Poate ne întîlnim cândva si dau o bere.

Drumuri bune si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare :) De curand am intrat si eu in randul posesorilor de F650 si pot spune ca am luat o decizie foarte buna.

 

Problema ar fi ca am inceput cu stangul : nu pot trece RAR-ul. Motivul ar fi ca am cumparat motorul cu instalatie Xenon. Imi puteti spune mai exact cum fac sa revin la instalatia normala. Stiu ca trebuie sa cumpar un bec normal H4 de 25 de lei, dar mai departe de atat sunt confuz. Trebuie sa deschid toata partea din fata ? mai schimb ceva ?

 

Multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa ajungi la far, trebuie scos parbrizul si carena fata. Daca nu te pricepi la elecrica, mai bine lasa pe altcineva decat sa regreti dupa. Si, parerea mea ste, ca daca speli sticla farului si pui un bec de calitate, nu vei avea nevoie de un xenon care sigur lumineaza in toate directie neavand lupa. Wellcome to the fun side

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inteles, deci s-ar putea sa se complice treaba. problema e ca nu mai am timp sa caut electrician... eu vineri fac o luna de cand am luat motorul.

 

Ce se intmapla daca ajung dupa 30 de zile la politie la inmatriculari ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e nevoie de nici un electrician, e treaba simpla. Dai carene jos si ajungi la far. Dupa, dai becul din far jos si il montezi pe al tau. Acum, xenonul este alimentat fie doar din mufa originala a becului, fie are si un releu legat la baterie, dar ma indoiesc. Iei dupa mufa originala si o pui pe bec si vezi ce fire de la xenon ai in plus :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am si eu nevoie de o informatie de la cei mai experimentati ca mine.

 

Am si eu un funduro din 1996 si am schimbat uleiul. Am scos ambele suruburi, a curs tot uleiul, am schimbat si filtrul, am pus uleiul nou si gata. Partea proasta este ca am pus 2.7-2.8 L, la sfatul unui prieten care avea si el tot f650 si zicea ca atat ii pune. Am vazut la rece ( dupa vreo 2-3 ore) ca am depasit cu mult nivelul maxim.

Solutia : m-am apucat sa scot cu seringa 500 ml de ulei sa ajung la un 2.2 cat am vazut ca ar fi normal.

 

Si acum vine intrebarea : cat ulei intra de fapt in bmw f650 ? si cum se verifica nivelul uleiului? ( imediat cum o opresc, o las sa se raceasca, etc).

 

Mersi mult pt ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uleiul il verifici dupa ce stationezi 1 minut, cu joja neinfiletata. Si cantitatea ecacta o gasesti in manual, pe care ti-pot trimite daca imi dai un mail. Sau oricui il doreste.

 

In alta ordine de idei, revin cu o problema si cu rezolvarea ei. S-a mai discutat in alta parte dar prea cu povesti si pareri, aici pun varianta scurta: intre 1500 si 2500 ture, pe acceleratie, motorul mergea sacadat, ca si cum nu ar avea destula benzina. Problema a fost simpla. Pipa de pe o bujie era oxidata si arsa si nu mai isi face treaba deloc. A fost masurata cu aparatul. Asadar, nu tot timpul benzina e de vina. Ci apa, varsta si econmia tarii. Spor la verificat starea pipelor si bujiilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uleiul il verifici dupa ce stationezi 1 minut, cu joja neinfiletata. Si cantitatea ecacta o gasesti in manual, pe care ti-pot trimite daca imi dai un mail. Sau oricui il doreste.

 

In alta ordine de idei, revin cu o problema si cu rezolvarea ei. S-a mai discutat in alta parte dar prea cu povesti si pareri, aici pun varianta scurta: intre 1500 si 2500 ture, pe acceleratie, motorul mergea sacadat, ca si cum nu ar avea destula benzina. Problema a fost simpla. Pipa de pe o bujie era oxidata si arsa si nu mai isi face treaba deloc. A fost masurata cu aparatul. Asadar, nu tot timpul benzina e de vina. Ci apa, varsta si econmia tarii. Spor la verificat starea pipelor si bujiilor.

 

 

2,1 litri. pornesti motoru, lasi minim 10 min, opresti, pui pe central, astepti 2-3 min, verifici.

 

 

Va multumesc pentru informatii, asa voi face.

 

Da, daca poti sa-mi trimiti manualul, ar fi perfect. Adresa de email este : infocod01@yahoo.com

Mersi mult si raman dator cu o bere :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...