1ntruder Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 De unde as putea sa fac si eu rost in Bucuresti de o garnitura capac alternator pentru un F650 st ? Are cineva idee? Ps. Cumparati cu incredere de la Adyfikus, e serios ! De unde as putea sa fac si eu rost in Bucuresti de o garnitura capac alternator pentru un F650 st ? Are cineva idee? Ps. Cumparati cu incredere de la Adyfikus, e serios ! Mai am o intrebare. De unde imi recomandati sa-mi iau cauciucuri. Mi-a zis un tip de http://www.mynetmoto.com ca ar avea dealuri bune. Am sanse in RO sa gasesc ceva mai ok ? Sa astept salonul ? Sunt deobicei oferte bune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrilacocuz Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 (editat) De unde imi recomandati sa-mi iau cauciucuri. Mi-a zis un tip de http://www.mynetmoto.com ca ar avea dealuri bune. Am sanse in RO sa gasesc ceva mai ok ? Sa astept salonul ? Sunt deobicei oferte bune? Eu mi-am facut un calcul pe site-ul respectiv pentru Metzeler tourance, caci asta ma intereseaza. Am fost foarte multumit de ele. Luand in considerare si transportul, ies cu 20 lei mai scump decat daca as cumpara de pe http://www.anvelopemoto.eu. Altceva mai ieftin nu cred ca ai sa gasesti (in caz contrar, da-mi de stire, caci intentionez in urmatoarele saptamani sa-mi schimb gumele). Editat Martie 30, 2013 de petrilacocuz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1ntruder Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 Dar de anvelopele SH ce ziceti ? Merita sau in general se aduc doar rebuturi de afara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
porky08 Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 De unde as putea sa fac si eu rost in Bucuresti de o garnitura capac alternator pentru un F650 st ? Are cineva idee? Ps. Cumparati cu incredere de la Adyfikus, e serios ! De unde as putea sa fac si eu rost in Bucuresti de o garnitura capac alternator pentru un F650 st ? Are cineva idee? Ps. Cumparati cu incredere de la Adyfikus, e serios ! Mai am o intrebare. De unde imi recomandati sa-mi iau cauciucuri. Mi-a zis un tip de http://www.mynetmoto.com ca ar avea dealuri bune. Am sanse in RO sa gasesc ceva mai ok ? Sa astept salonul ? Sunt deobicei oferte bune? Daca inca nu ai gasit iti pot aduce la 30 lei garnitura pentru capac alternator! O zi buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 Factura de la Bavaria pentru flywheel, 8suruburi de prindere, 4 piulite si garnitura de la capac a fost de 540ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 pe principiul sunt prea sarac sa cumpar lucruri ieftine, am preferat ca minunatia de bendix sa fie noua sper sa nu mai am nevoie de altceva dar oricum, te tin minte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mumulescu4you Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 vinde cine un parbriz inalt ? daca da sa imi dea un PM sau telefon 0734605161 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
procust Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 Ma bucura faptul ca s-a potrivit si sta bine unde-i este locul! Nu-mi trebuie fiindca am cumparat mai multe cind am avut nevoie acum vreo citiva ani si de aceea am trimis si celor care au avut nevoie...stiu ce inseamna sa stai pe dreapta din cauza unui nimic si sa iti pui viata in pericol fara rost. Poti Te rog sa pui o poza cu acea siguranță ? Am schimbat si eu după ce mi-a sărit odată. Dar acum tre sa schimb iar kit de lanț si parca vreau una noua. Multumiri anticipate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
infocod01 Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 (editat) Salut, m-ar interesa si pe mine o presa pt al meu F650ST din `99 ... daca ma poate ajuta careva (contra cost bineanteles). Multumesc anticipat! Salut, Am un prieten care a dezmembrat un F650 ST din 99, o sa-i zic sa te contacteze poate are ce cauti Editat Aprilie 12, 2013 de infocod01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 Poti Te rog sa pui o poza cu acea siguranță ? Am schimbat si eu după ce mi-a sărit odată. Dar acum tre sa schimb iar kit de lanț si parca vreau una noua. Multumiri anticipate! Pina pun poza cu siguranta mai bine trimite-mi pe PM adresa ta si iti trimit cado una noua, la plic...pe care s-o folosesti pina la adinci batrineti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ViRuSaKe Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 Salut, Am un prieten care a dezmembrat un F650 ST din 99, o sa-i zic sa te contacteze poate are ce cauti Multumesc!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 14, 2013 Share Postat Aprilie 14, 2013 Acum 4 zile am facut itp-ul si cu ocazia asta am facut o mica inspectie vizuala a caprei dupa ce a stat peste iarna. Citind pe forumul fratilor aprilisti despre mufa de la releul de incarcare, am verificat-o si pe aceea. Si ce sa vezi: pe partea superioara, cea pe care o vedeam, era in stare normala dupa 17 ani ). Pe partea de dedesubt era topita din cauza scurtului facut intre fire, din cauza vibratiilor, mufei si economiei tarii. Asa ca, am cumparat mufa noua de la magazinul de electrice si am economisit 100 £ de un releu nou sau cat o mai fi unul nou la reprezentante. In rest, cheie, contact si la drum. Va salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikail Postat Aprilie 14, 2013 Share Postat Aprilie 14, 2013 salut, daca stiti pe cineva care are/dezmembreaza BMWF650F, ma intereseaza suporti pentru genti laterale si parbriz mai inalt, tks. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrilacocuz Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 (editat) salut, daca stiti pe cineva care are/dezmembreaza BMWF650F, ma intereseaza suporti pentru genti laterale si parbriz mai inalt, tks. De ceva vreme zic ca-mi cumpar o bucata de plexiglas pentru a-mi prelungi parbrizul. Azi am reusit. Am gasit intr-un magazin de bricolaj bucati mici. Dimensiune 25x50cm, grosime 2 mm ceea ce a facut sa se muleze f usor sub parbrizul vechi, fara a fi incalzit... Va mai trebui taiat in lungime si adus la rotund, dar momentan n-am avut nimic la indemana. Sincer nu prea vad cu ce ar fi mai ineficient decat cele mai jos enumerate. M-am plimbat putin dar inca nu pot spune prea multe caci ii vremea destul de nasoala si batea vantul din toate partile (abia tineam eu mobra). Dezavantaje (pt. cei mai pretentiosi): se zgarie f usor (dupa cum se vede si in poze), nu-i kappa, ermax, givi etc. Pret: 8 lei Timp de lucru: 10 minute Bafta! Editat Aprilie 15, 2013 de petrilacocuz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 Pina pun poza cu siguranta mai bine trimite-mi pe PM adresa ta si iti trimit cado una noua, la plic...pe care s-o folosesti pina la adinci batrineti! Plicul in care am pus o siguranta a plecat azi spre tine! Spor la mers pina o vei uza! ...Dimensiune 25x50cm, grosime 2 mm ceea ce a facut sa se muleze f usor sub parbrizul vechi, fara a fi incalzit... Va mai trebui taiat in lungime si adus la rotund, dar momentan n-am avut nimic la indemana. Sincer nu prea vad cu ce ar fi mai ineficient decat cele mai jos enumerate... Este mult prea subtire si casant in zonele in care l-ai ondulat, vei observa asta cind se va fringe instant si va zbura bucata din el! Trebuie incalzit la cald, detensionat (este un tutorial pe-aci, frumos scris de amicul Bogdan Harea)...asa nu cred ca te va tine mult...dar poate exista si minuni, mai stii?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
procust Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 Plicul in care am pus o siguranta a plecat azi spre tine! Spor la mers pina o vei uza! Este mult prea subtire si casant in zonele in care l-ai ondulat, vei observa asta cind se va fringe instant si va zbura bucata din el! Trebuie incalzit la cald, detensionat (este un tutorial pe-aci, frumos scris de amicul Bogdan Harea)...asa nu cred ca te va tine mult...dar poate exista si minuni, mai stii?! Multumesc mult. Poate ne întîlnim cândva si dau o bere. Drumuri bune si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Salutare De curand am intrat si eu in randul posesorilor de F650 si pot spune ca am luat o decizie foarte buna. Problema ar fi ca am inceput cu stangul : nu pot trece RAR-ul. Motivul ar fi ca am cumparat motorul cu instalatie Xenon. Imi puteti spune mai exact cum fac sa revin la instalatia normala. Stiu ca trebuie sa cumpar un bec normal H4 de 25 de lei, dar mai departe de atat sunt confuz. Trebuie sa deschid toata partea din fata ? mai schimb ceva ? Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Ca sa ajungi la far, trebuie scos parbrizul si carena fata. Daca nu te pricepi la elecrica, mai bine lasa pe altcineva decat sa regreti dupa. Si, parerea mea ste, ca daca speli sticla farului si pui un bec de calitate, nu vei avea nevoie de un xenon care sigur lumineaza in toate directie neavand lupa. Wellcome to the fun side Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 am inteles, deci s-ar putea sa se complice treaba. problema e ca nu mai am timp sa caut electrician... eu vineri fac o luna de cand am luat motorul. Ce se intmapla daca ajung dupa 30 de zile la politie la inmatriculari ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Nu e nevoie de nici un electrician, e treaba simpla. Dai carene jos si ajungi la far. Dupa, dai becul din far jos si il montezi pe al tau. Acum, xenonul este alimentat fie doar din mufa originala a becului, fie are si un releu legat la baterie, dar ma indoiesc. Iei dupa mufa originala si o pui pe bec si vezi ce fire de la xenon ai in plus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
infocod01 Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Salut, Am si eu nevoie de o informatie de la cei mai experimentati ca mine. Am si eu un funduro din 1996 si am schimbat uleiul. Am scos ambele suruburi, a curs tot uleiul, am schimbat si filtrul, am pus uleiul nou si gata. Partea proasta este ca am pus 2.7-2.8 L, la sfatul unui prieten care avea si el tot f650 si zicea ca atat ii pune. Am vazut la rece ( dupa vreo 2-3 ore) ca am depasit cu mult nivelul maxim. Solutia : m-am apucat sa scot cu seringa 500 ml de ulei sa ajung la un 2.2 cat am vazut ca ar fi normal. Si acum vine intrebarea : cat ulei intra de fapt in bmw f650 ? si cum se verifica nivelul uleiului? ( imediat cum o opresc, o las sa se raceasca, etc). Mersi mult pt ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 2,1 litri. pornesti motoru, lasi minim 10 min, opresti, pui pe central, astepti 2-3 min, verifici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Uleiul il verifici dupa ce stationezi 1 minut, cu joja neinfiletata. Si cantitatea ecacta o gasesti in manual, pe care ti-pot trimite daca imi dai un mail. Sau oricui il doreste. In alta ordine de idei, revin cu o problema si cu rezolvarea ei. S-a mai discutat in alta parte dar prea cu povesti si pareri, aici pun varianta scurta: intre 1500 si 2500 ture, pe acceleratie, motorul mergea sacadat, ca si cum nu ar avea destula benzina. Problema a fost simpla. Pipa de pe o bujie era oxidata si arsa si nu mai isi face treaba deloc. A fost masurata cu aparatul. Asadar, nu tot timpul benzina e de vina. Ci apa, varsta si econmia tarii. Spor la verificat starea pipelor si bujiilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
infocod01 Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 Uleiul il verifici dupa ce stationezi 1 minut, cu joja neinfiletata. Si cantitatea ecacta o gasesti in manual, pe care ti-pot trimite daca imi dai un mail. Sau oricui il doreste. In alta ordine de idei, revin cu o problema si cu rezolvarea ei. S-a mai discutat in alta parte dar prea cu povesti si pareri, aici pun varianta scurta: intre 1500 si 2500 ture, pe acceleratie, motorul mergea sacadat, ca si cum nu ar avea destula benzina. Problema a fost simpla. Pipa de pe o bujie era oxidata si arsa si nu mai isi face treaba deloc. A fost masurata cu aparatul. Asadar, nu tot timpul benzina e de vina. Ci apa, varsta si econmia tarii. Spor la verificat starea pipelor si bujiilor. 2,1 litri. pornesti motoru, lasi minim 10 min, opresti, pui pe central, astepti 2-3 min, verifici. Va multumesc pentru informatii, asa voi face. Da, daca poti sa-mi trimiti manualul, ar fi perfect. Adresa de email este : infocod01@yahoo.com Mersi mult si raman dator cu o bere . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 Ai mail Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.