MTM Moto Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 sigur le-ai incurcat. membranele sunt o idee mai scumpe 100 bucata. de la bavaria. vin cu o intrebare... stie cineva daca se potriveste senzorul de presiune ulei de la pegaso la f650? am pus si o poza a senzorului de presiune ulei de la pegaso. cap de 13 zice tipul care il vinde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 mi se blocheaza frana spate, Dupa ce am dus-o la service si a curatat etrierul, reumplut instalatia cu alt lichid de frana, curatat curatat si verificat pompa de frana tot se bl schimbat in cazul ocheaza. Exista kit de garnituri pentru reparatia etrierului? Clymer spune ca nu se poate interveni ci doar schimbat in cazul in care apar defectiuni... Mecanicul spune totusi ca nu are nicio problema etrierul. Stie cineva de posibilitatea ca discul sau placutele sa isi fi pierdut din propietati si sa se dilate mai mult decat e cazul? Este posibil, insa poti avea broblem chiar la pompa spate. Mi-am schimbat placutele singurel si doar am dat un pic praful la o parte, in 2 saptamani a inceput sa se blocheze. Mergea prima frana insa nu si a doua. Si daca era o franare de urgenta ma opream de tot, scoteam surubeltina si ii desfaceam placutele manual. Dupa o vreme, oarecum plictisit de frana mea cu comanda manuala, am fost la mecanic care a desfacut submolecular si subatomic etrierul si l-a spalat, samponat, curatat piesa cu piesa. Si tot asa facea. Am schimbat pompa si mere de n-ai aer. Buba e ca mergea foarte bine pe frana insa nu mai revedea lichidul in cilindru. Now it's fixed. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 e de la o supapa care ramane lipita (o amarata de saiba) ,eu am curatat pompa si am rezolvat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 stie cineva valorile corecte pentru alternator, cat ar trebui sa bage in baterie? eu am masurat la f650gs din 2006 si astea sunt valorile citite: 17 V motor pornit, la ralanti; 14,3 V motor pornit, faza lunga ON, turatie 3000rpm; 12 V cu motorul oprit. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 pare ok voltajul, in afara de 17v la relanti care dupa parerea mea e cam mare. in alta ordine de idei, sa va spun patania mea : am venit ieri acasa pe seara si am gasit sub motor o mare balta de benzina (cam tot rezervorul, care era full ). se pare ca furtunul meu era despicat 1cm la capatul care intra in carburator. o sa cobor azi, o sa tai putin din el si sa il bag la loc. problema e ca nu am mai desfcaut un F650 pana acum (model 98). orientativ asa, ca la prosti, unde anume pe carb e teava unde intra furtunul ?? aseara m-am uitat putin si am zarit doar cele 2 tevi mici de scurgere a benzinei din carburatoare. merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 Daca furtunul e doar despicat, ii urmaresti traseul si vezi unde anume intra in carburator. Daca se scurteaza prea mult taindu-l, cumpara o conducta de benzina de la magazinele auto (de ex pt Dacia 1300). Important e ca furtunul sa fie dintr-un cauciuc rezistent la benzina. Daca inchideai robinetul cand ai parcat mobra, nu mai pierdeai un rezervor intreg de benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 http://faq.f650.com/FAQs/Photos/CarbnJetPhotos/service%20008.jpg in stutul ala dintre carburatoare intra furtunul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 va multumesc. l-am gasit. era ascuns bine intr-adevar acum am problema numarul 2 : furtunul are aceeasi dimensiune cu shtutzul. Ma chinui de juma ora si nimic, poate dau cu ceva vaselina, dar nu cred ca am sanse. S-a mai lovit cineva de astefel de probleme ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 (editat) Iei un dorn cam de diametrul stutului, il incalzesti la flacara de la aragaz si dupa ce il introduci atent in furtun, acesta se va largi corespunzator...iar daca te grabesti si il bagi iute in stut (furtunul, fara dorn!), pina nu se raceste si isi revine la forma initiala, vei avea furtun bagat in stut pe vecie! Atentie la manute, foloseste manusile de protectie, fiindca arde la degete! Editat Mai 12, 2013 de ivan_pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 (editat) Iei un dorn cam de diametrul stutului, il incalzesti la flacara de la aragaz si dupa ce il introduci atent in furtun, acesta se va largi corespunzator...iar daca te grabesti si il bagi iute in stut (furtunul, fara dorn!), pina nu se raceste si isi revine la forma initiala, vei avea furtun bagat in stut pe vecie! Atentie la manute, foloseste manusile de protectie, fiindca arde la degete! multumesc pentru raspuns. coincidenta face ca si tata tocmai mi-a dat acest sfat. Bucuros, am incercat. parea sa functioneze, pana am observat ca incepe sa se destrame furtunul cand il ating. e copt tot, nu e mai e cauciuc, e deja carton. si cand l-am scos din celalalt capat de la pompa, capatul futunului s-a rupt si a ramas pe shtutz ma duc acum sa fac rost de un furtun de aceleasi dimensiuni... probabil in targ. Aventuri de duminica Editat Mai 12, 2013 de Seb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Carburatorul modelului f650(1996-1997) este identic cu cel de pe Aprilia Cube (1999)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Uita-te pe bikez.com sau pe orice site cu specificatii. Sa fie mikuni bst 33. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 @Patrick_M....au acelas cod. Ca sa ajustez plutitoarele ,trebuie sa inclin carburatorul la 30 de gade incat plutitorul deabia sa atinga valva fara sa o preseze .Dupa care se masoara distanta dintre baza corpului unde se afla garnitura si cel mai inalt punct al plutitorului ,care trebuie sa indice 14,6 mm.Asa spune manualul daca nu ma insel . Dar nu am inteles de unde se face reglajul plutitorului in cazul in care distanta nu este corespunzatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 e de la o supapa care ramane lipita (o amarata de saiba) ,eu am curatat pompa si am rezolvat. cum amorsez pompa de frana dupa ce o inlocuiesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 e de la o supapa care ramane lipita (o amarata de saiba) ,eu am curatat pompa si am rezolvat. cel mai probabil e sa se rezolve si prin curatare, la mine nu a functionat. Si doar supapa nu am gasit-o pe nicaieri, plus ca pompa de schimb era tot sh deci la pret rezonabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Poate cineva sa-mi raspunda la intrebarea de mai sus ,am carburatorul desfacut si ma uit la el .In momentul de fata de la baza corpului pana la capatul de sus al plutitorului masor 18-19 mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 @ Ninu 2000 trebuie sa indoi tablita de care atarna plutitorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Da am observat pana la urma.Am procedat in felul urmator .Am lasat cuiul (cel care are cauciucul in varf pt etansare)sa cada in locasul lui ,dupa care am rotit usor carburatorul incat tablita de la plutitor sa se separe de el .Dupa care am apropiat usor tablita spre capatul celalt (tot un ''cui'')fara sa fac presiune pe capatul respectiv ,dupa care am masurat .Am miscat tablita sus-jos pana am ajuns la valoarea dorita ,respectiv 14,5-15 mm,masurat la subler. Am mai reglat cele doua suruburi pt amstec ,respectiv desfacute 3,5 rotatii.Si aliniat cele doua clapete care se misca simultatan(sigur au si ele un nume). Am pornit motorul dupa toate aceste ajustari ,fara filtrul de aer am obsevat ca porneste mult mai usor ,si nu mai vibreaza asa tare . Sper ca am procedat corect . Ma duc sa ma spal pe maini....huh. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 cum amorsez pompa de frana dupa ce o inlocuiesc? Cu capacul la rezervorul de lichid desfacut faci aerisire ca la masina,incearca sa pui un furtun transparent pe aerisitor iar capatul celelalt al furtunului sa fie scufundat intr-un borcan cu lichid de frana. Ai grija sa nu ramai fara lichid in rezervor. Daca metoda de mai sus nu functioneaza (desi nu vad de ce) exista niste pompe care se conecteaza la aerisitor ,cu care tragi lichidul din rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cpt towlie Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 domnilor , aveti careva piesa asta ( bucata aceea de cauciuc bifurcat ce iese din carburator -galeria de admisie) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 domnilor , aveti careva piesa asta ( bucata aceea de cauciuc bifurcat ce iese din carburator -galeria de admisie) ? i piesa dintre motor si carb sau carb si airbox? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 carb si airbox pare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 carb si motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 (editat) carburator si motor. gâţi care a fost pretul la el? Editat Mai 15, 2013 de lwiq Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 Cred ca pretul unuia nou sare de 400 lei...dar merge reconditionat cel vechi, chiar daca este crapat sau copt de vreme si temperatura. Io l-am refacut si merge fara greturi, iar toata afacerea m-a costat un tub de Reinzosil (vreo 30 lei) si niste banda pinzata cu niste cauciuc pe ea. Ah...si ceva timp pierdut pentru manufactura! Dar merita! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.