Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

@Patrick_M....au acelas cod.

 

Ca sa ajustez plutitoarele ,trebuie sa inclin carburatorul la 30 de gade incat plutitorul deabia sa atinga valva fara sa o preseze .Dupa care se masoara distanta dintre baza corpului unde se afla garnitura si cel mai inalt punct al plutitorului ,care trebuie sa indice 14,6 mm.Asa spune manualul daca nu ma insel .

 

Dar nu am inteles de unde se face reglajul plutitorului in cazul in care distanta nu este corespunzatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e de la o supapa care ramane lipita (o amarata de saiba) ,eu am curatat pompa si am rezolvat.

 

cel mai probabil e sa se rezolve si prin curatare, la mine nu a functionat. Si doar supapa nu am gasit-o pe nicaieri, plus ca pompa de schimb era tot sh deci la pret rezonabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da am observat pana la urma.Am procedat in felul urmator .Am lasat cuiul (cel care are cauciucul in varf pt etansare)sa cada in locasul lui ,dupa care am rotit usor carburatorul incat tablita de la plutitor sa se separe de el .Dupa care am apropiat usor tablita spre capatul celalt (tot un ''cui'')fara sa fac presiune pe capatul respectiv ,dupa care am masurat .Am miscat tablita sus-jos pana am ajuns la valoarea dorita ,respectiv 14,5-15 mm,masurat la subler.

 

Am mai reglat cele doua suruburi pt amstec ,respectiv desfacute 3,5 rotatii.Si aliniat cele doua clapete care se misca simultatan(sigur au si ele un nume).

 

Am pornit motorul dupa toate aceste ajustari ,fara filtrul de aer am obsevat ca porneste mult mai usor ,si nu mai vibreaza asa tare .

 

Sper ca am procedat corect .

 

Ma duc sa ma spal pe maini....huh.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum amorsez pompa de frana dupa ce o inlocuiesc?

Cu capacul la rezervorul de lichid desfacut faci aerisire ca la masina,incearca sa pui un furtun transparent pe aerisitor iar capatul celelalt al furtunului sa fie scufundat intr-un borcan cu lichid de frana. Ai grija sa nu ramai fara lichid in rezervor.

Daca metoda de mai sus nu functioneaza (desi nu vad de ce) exista niste pompe care se conecteaza la aerisitor ,cu care tragi lichidul din rezervor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca pretul unuia nou sare de 400 lei...dar merge reconditionat cel vechi, chiar daca este crapat sau copt de vreme si temperatura. Io l-am refacut si merge fara greturi, iar toata afacerea m-a costat un tub de Reinzosil (vreo 30 lei) si niste banda pinzata cu niste cauciuc pe ea. Ah...si ceva timp pierdut pentru manufactura! Dar merita!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

i piesa dintre motor si carb sau carb si airbox? :)

dintre carb si motor

 

Cred ca pretul unuia nou sare de 400 lei...dar merge reconditionat cel vechi, chiar daca este crapat sau copt de vreme si temperatura. Io l-am refacut si merge fara greturi, iar toata afacerea m-a costat un tub de Reinzosil (vreo 30 lei) si niste banda pinzata cu niste cauciuc pe ea. Ah...si ceva timp pierdut pentru manufactura! Dar merita!

da,da, unul nou e undeva la 400lei (din ce am gasit eu ) . foarte tare ideea cu Reinzosil !!si pana la urma asa am sa fac si eu daca nu gasesc unul sh la un pret rezonabil . totusi , banda aia panzata la ce ai mai pus o avand in vedere caracteristicile Reinzosilului? mersi !! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banda pinzata am pus-o intre doua straturi de Reinzosil fiindca rezista mai bine la miscarea de pulsatie produsa de absorbtia (si implicit depresiunea creata) in timpul mersului a motorului. Deja am aproape doi ani de cind am mers cu o astfel de "facatura" si nu am mai avut probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banda pinzata am pus-o intre doua straturi de Reinzosil fiindca rezista mai bine la miscarea de pulsatie produsa de absorbtia (si implicit depresiunea creata) in timpul mersului a motorului. Deja am aproape doi ani de cind am mers cu o astfel de "facatura" si nu am mai avut probleme.

treaba cu reinzosilu pare foarte buna ,am s o incerc(daca nu gasesc unul sh la pret rezonabil ) .nustiu sigur ,dar nu cred , ca voi pune si banda panzata . :cheers:

Editat de cpt towlie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi fac o fapta buna. Am eu piesa aia de la un fost Aprilist care mi-a dat diverse piese care imi potrivesc si pe a mea. O sa o inspectez si daca e ok, ti-o pun pe curier si te costa doar transportul ( eu sunt in cluj) Suna-ma la 0745927446

Editat de Patrick_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Patrick_M.De apreciat gestul tau.Si eu am dat galeria la cineva dupa ce am montato pe cea noua.Asta inseamna comunitate.

 

Azi am montat membranele ''noi''(S H),dar care sunt in stare foarte buna fata de ale mele care sunt crapate in mai multe locuri.

De mentionat ca le-am lipit ,iar lipitura a rezistat fara probleme .

 

Comparand vizual cele doua membrane (membranele donator provin de pe aprilia pegaso),am observat o mica diferenta intre ele .Voi atasa o poza sa vedeti despre ce este vorba .

 

Membrana incercuita cu rosu este de pe motorul meu .

 

Motorul functioneaza foarte bine ,credeti ca lipsa acelui dop la gaura afecteaza in vreun fel?

post-70444-0-84663300-1368721208_thumb.jpg

 

 

 

P.S.De cand am ajustat carburatorul am simtit o mare imbunatarire in comportamentul motorului ,porneste mai usor se tureaza mai bine ,si pot rula cu motorul sub 3k de ture .Inainte tremura de parca se rupea in doua mai jos de 3 k de ture.

 

P.S 2 Am scos si cotul de caucicuc al cutiei filtrului de aer ,se simte ca respira mai bine motorul (se tureaza mai rapid).

Editat de Ninu 2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.

 

salut. a mai scos cineva carburatorul afara ? caci se pare ca nu scap de ghinion.

 

am fost cu mobra la service, au schimbat furtunul de benzina dar au zis ca nu pot pune colierul daca nu dezmembreaza toata motocicleta. in concluzie, am sa ma apuc eu de asta, ca oricum nu mai am bani si nici nu pot pleca cu ea din fata casei.

 

ar trebui sa stiu ceva, scule speciale, parti fragile? stiu ca trebuie sa scot si rezervorul si airboxul. cred ca va dura mult dar sper sa reusesc :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu putina indeminare si atentie poti scoate carburatorul fara sa demontezi nimic! Scoti saua, inlaturi instalatia electrica (desfaci acei "soricei" din plastic) si apoi desfaci colierele care tin carburatorul etans de airbox si cele de la galerie. Patru coliere si prin tragere si rasusciri facute cu atentie, carburatorul iese. Mai greu va fi cind va trebui sa-l bagi la loc...dar imagineaza-ti ca am facut treaba asta cu scule minime, pe marginea drumului...asa ca spor la treaba! Dar nu pricep, vrei doar sa pui un colier pe furtunul de benzina? Simplu! Exista coliere rapide, dintr-o sirma indoita, din otel, cu doua capete rasucite...Colierul asta il bagi pe furtun mult mai jos, bagi furtunul in acel "T" si apoi impingi colierul folosind un cleste cu "craci" mai lungi! Daca ai furtunul deja bagat, scoti capatul de la robinet, bagi acel colier si doar il pozitionezi unde ai nevoie! Hai spor! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu putina indeminare si atentie poti scoate carburatorul fara sa demontezi nimic! Scoti saua, inlaturi instalatia electrica (desfaci acei "soricei" din plastic) si apoi desfaci colierele care tin carburatorul etans de airbox si cele de la galerie. Patru coliere si prin tragere si rasusciri facute cu atentie, carburatorul iese. Mai greu va fi cind va trebui sa-l bagi la loc...dar imagineaza-ti ca am facut treaba asta cu scule minime, pe marginea drumului...asa ca spor la treaba! Dar nu pricep, vrei doar sa pui un colier pe furtunul de benzina? Simplu! Exista coliere rapide, dintr-o sirma indoita, din otel, cu doua capete rasucite...Colierul asta il bagi pe furtun mult mai jos, bagi furtunul in acel "T" si apoi impingi colierul folosind un cleste cu "craci" mai lungi! Daca ai furtunul deja bagat, scoti capatul de la robinet, bagi acel colier si doar il pozitionezi unde ai nevoie! Hai spor! :peace:

 

Mulțumesc pentru sfaturi. Am scule destule deci la capitolul acesta nu va fi o problema. Cat despre colierul pe care nu-l pot pune pe T (motivul pentru care scot carburatorul), am incercat sa-l imping cu tot felul de scule, si cu mana pt ca e deja pe furtun, dar nu se clinteste, nu am pozitie deloc.

 

Am fost dezamagit dimineata cand am vazut ca imi curgea benzina din furtun pe la T, pentru ca ma pregateam sa plec in Bulgaria...dar tot raul spre bine, pentru ca altfel puteam s-o patesc acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...