Patrick_M Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Uita-te pe bikez.com sau pe orice site cu specificatii. Sa fie mikuni bst 33. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 @Patrick_M....au acelas cod. Ca sa ajustez plutitoarele ,trebuie sa inclin carburatorul la 30 de gade incat plutitorul deabia sa atinga valva fara sa o preseze .Dupa care se masoara distanta dintre baza corpului unde se afla garnitura si cel mai inalt punct al plutitorului ,care trebuie sa indice 14,6 mm.Asa spune manualul daca nu ma insel . Dar nu am inteles de unde se face reglajul plutitorului in cazul in care distanta nu este corespunzatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 e de la o supapa care ramane lipita (o amarata de saiba) ,eu am curatat pompa si am rezolvat. cum amorsez pompa de frana dupa ce o inlocuiesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 e de la o supapa care ramane lipita (o amarata de saiba) ,eu am curatat pompa si am rezolvat. cel mai probabil e sa se rezolve si prin curatare, la mine nu a functionat. Si doar supapa nu am gasit-o pe nicaieri, plus ca pompa de schimb era tot sh deci la pret rezonabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Poate cineva sa-mi raspunda la intrebarea de mai sus ,am carburatorul desfacut si ma uit la el .In momentul de fata de la baza corpului pana la capatul de sus al plutitorului masor 18-19 mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 @ Ninu 2000 trebuie sa indoi tablita de care atarna plutitorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Da am observat pana la urma.Am procedat in felul urmator .Am lasat cuiul (cel care are cauciucul in varf pt etansare)sa cada in locasul lui ,dupa care am rotit usor carburatorul incat tablita de la plutitor sa se separe de el .Dupa care am apropiat usor tablita spre capatul celalt (tot un ''cui'')fara sa fac presiune pe capatul respectiv ,dupa care am masurat .Am miscat tablita sus-jos pana am ajuns la valoarea dorita ,respectiv 14,5-15 mm,masurat la subler. Am mai reglat cele doua suruburi pt amstec ,respectiv desfacute 3,5 rotatii.Si aliniat cele doua clapete care se misca simultatan(sigur au si ele un nume). Am pornit motorul dupa toate aceste ajustari ,fara filtrul de aer am obsevat ca porneste mult mai usor ,si nu mai vibreaza asa tare . Sper ca am procedat corect . Ma duc sa ma spal pe maini....huh. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 cum amorsez pompa de frana dupa ce o inlocuiesc? Cu capacul la rezervorul de lichid desfacut faci aerisire ca la masina,incearca sa pui un furtun transparent pe aerisitor iar capatul celelalt al furtunului sa fie scufundat intr-un borcan cu lichid de frana. Ai grija sa nu ramai fara lichid in rezervor. Daca metoda de mai sus nu functioneaza (desi nu vad de ce) exista niste pompe care se conecteaza la aerisitor ,cu care tragi lichidul din rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cpt towlie Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 domnilor , aveti careva piesa asta ( bucata aceea de cauciuc bifurcat ce iese din carburator -galeria de admisie) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 carb si airbox pare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 carb si motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 (editat) carburator si motor. gâţi care a fost pretul la el? Editat Mai 15, 2013 de lwiq Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 Cred ca pretul unuia nou sare de 400 lei...dar merge reconditionat cel vechi, chiar daca este crapat sau copt de vreme si temperatura. Io l-am refacut si merge fara greturi, iar toata afacerea m-a costat un tub de Reinzosil (vreo 30 lei) si niste banda pinzata cu niste cauciuc pe ea. Ah...si ceva timp pierdut pentru manufactura! Dar merita! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cpt towlie Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 i piesa dintre motor si carb sau carb si airbox? dintre carb si motor Cred ca pretul unuia nou sare de 400 lei...dar merge reconditionat cel vechi, chiar daca este crapat sau copt de vreme si temperatura. Io l-am refacut si merge fara greturi, iar toata afacerea m-a costat un tub de Reinzosil (vreo 30 lei) si niste banda pinzata cu niste cauciuc pe ea. Ah...si ceva timp pierdut pentru manufactura! Dar merita! da,da, unul nou e undeva la 400lei (din ce am gasit eu ) . foarte tare ideea cu Reinzosil !!si pana la urma asa am sa fac si eu daca nu gasesc unul sh la un pret rezonabil . totusi , banda aia panzata la ce ai mai pus o avand in vedere caracteristicile Reinzosilului? mersi !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 Banda pinzata am pus-o intre doua straturi de Reinzosil fiindca rezista mai bine la miscarea de pulsatie produsa de absorbtia (si implicit depresiunea creata) in timpul mersului a motorului. Deja am aproape doi ani de cind am mers cu o astfel de "facatura" si nu am mai avut probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cpt towlie Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 (editat) Banda pinzata am pus-o intre doua straturi de Reinzosil fiindca rezista mai bine la miscarea de pulsatie produsa de absorbtia (si implicit depresiunea creata) in timpul mersului a motorului. Deja am aproape doi ani de cind am mers cu o astfel de "facatura" si nu am mai avut probleme. treaba cu reinzosilu pare foarte buna ,am s o incerc(daca nu gasesc unul sh la pret rezonabil ) .nustiu sigur ,dar nu cred , ca voi pune si banda panzata . Editat Mai 15, 2013 de cpt towlie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 (editat) Azi fac o fapta buna. Am eu piesa aia de la un fost Aprilist care mi-a dat diverse piese care imi potrivesc si pe a mea. O sa o inspectez si daca e ok, ti-o pun pe curier si te costa doar transportul ( eu sunt in cluj) Suna-ma la 0745927446 Editat Mai 16, 2013 de Patrick_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 (editat) @Patrick_M.De apreciat gestul tau.Si eu am dat galeria la cineva dupa ce am montato pe cea noua.Asta inseamna comunitate. Azi am montat membranele ''noi''(S H),dar care sunt in stare foarte buna fata de ale mele care sunt crapate in mai multe locuri. De mentionat ca le-am lipit ,iar lipitura a rezistat fara probleme . Comparand vizual cele doua membrane (membranele donator provin de pe aprilia pegaso),am observat o mica diferenta intre ele .Voi atasa o poza sa vedeti despre ce este vorba . Membrana incercuita cu rosu este de pe motorul meu . Motorul functioneaza foarte bine ,credeti ca lipsa acelui dop la gaura afecteaza in vreun fel? P.S.De cand am ajustat carburatorul am simtit o mare imbunatarire in comportamentul motorului ,porneste mai usor se tureaza mai bine ,si pot rula cu motorul sub 3k de ture .Inainte tremura de parca se rupea in doua mai jos de 3 k de ture. P.S 2 Am scos si cotul de caucicuc al cutiei filtrului de aer ,se simte ca respira mai bine motorul (se tureaza mai rapid). Editat Mai 16, 2013 de Ninu 2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cpt towlie Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 (editat) am primit ieri piesa de la Patrick_M si e intr o stare foarte ok . multumesc ! Editat Mai 17, 2013 de cpt towlie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Sa-ti fie fe folos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan d Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 poate intereseaza pe cineva niste cauciucuri de F650/Aprilia Pegaso /index.php?/topic/696027-vand-cauciucuri-enduro-mitas-e-08-fata-1009019-si-spate-1308017/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 . salut. a mai scos cineva carburatorul afara ? caci se pare ca nu scap de ghinion. am fost cu mobra la service, au schimbat furtunul de benzina dar au zis ca nu pot pune colierul daca nu dezmembreaza toata motocicleta. in concluzie, am sa ma apuc eu de asta, ca oricum nu mai am bani si nici nu pot pleca cu ea din fata casei. ar trebui sa stiu ceva, scule speciale, parti fragile? stiu ca trebuie sa scot si rezervorul si airboxul. cred ca va dura mult dar sper sa reusesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 Cu putina indeminare si atentie poti scoate carburatorul fara sa demontezi nimic! Scoti saua, inlaturi instalatia electrica (desfaci acei "soricei" din plastic) si apoi desfaci colierele care tin carburatorul etans de airbox si cele de la galerie. Patru coliere si prin tragere si rasusciri facute cu atentie, carburatorul iese. Mai greu va fi cind va trebui sa-l bagi la loc...dar imagineaza-ti ca am facut treaba asta cu scule minime, pe marginea drumului...asa ca spor la treaba! Dar nu pricep, vrei doar sa pui un colier pe furtunul de benzina? Simplu! Exista coliere rapide, dintr-o sirma indoita, din otel, cu doua capete rasucite...Colierul asta il bagi pe furtun mult mai jos, bagi furtunul in acel "T" si apoi impingi colierul folosind un cleste cu "craci" mai lungi! Daca ai furtunul deja bagat, scoti capatul de la robinet, bagi acel colier si doar il pozitionezi unde ai nevoie! Hai spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 Cu putina indeminare si atentie poti scoate carburatorul fara sa demontezi nimic! Scoti saua, inlaturi instalatia electrica (desfaci acei "soricei" din plastic) si apoi desfaci colierele care tin carburatorul etans de airbox si cele de la galerie. Patru coliere si prin tragere si rasusciri facute cu atentie, carburatorul iese. Mai greu va fi cind va trebui sa-l bagi la loc...dar imagineaza-ti ca am facut treaba asta cu scule minime, pe marginea drumului...asa ca spor la treaba! Dar nu pricep, vrei doar sa pui un colier pe furtunul de benzina? Simplu! Exista coliere rapide, dintr-o sirma indoita, din otel, cu doua capete rasucite...Colierul asta il bagi pe furtun mult mai jos, bagi furtunul in acel "T" si apoi impingi colierul folosind un cleste cu "craci" mai lungi! Daca ai furtunul deja bagat, scoti capatul de la robinet, bagi acel colier si doar il pozitionezi unde ai nevoie! Hai spor! Mulțumesc pentru sfaturi. Am scule destule deci la capitolul acesta nu va fi o problema. Cat despre colierul pe care nu-l pot pune pe T (motivul pentru care scot carburatorul), am incercat sa-l imping cu tot felul de scule, si cu mana pt ca e deja pe furtun, dar nu se clinteste, nu am pozitie deloc. Am fost dezamagit dimineata cand am vazut ca imi curgea benzina din furtun pe la T, pentru ca ma pregateam sa plec in Bulgaria...dar tot raul spre bine, pentru ca altfel puteam s-o patesc acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 Nu forta prea tare, acel "T" poate crapa si nu-l mai poti folosi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.