Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Se pare ca ma lasa celebrul releu de incarcare, cu toate ca l-am scos de sub sa acum trei ani. Ce variante am? In afara de unul de la BMW? Intreb ca parca am vazut pe aici pe cineva care il inlocuise cu unul mai acesibil. Maine ma duc sa vedem exact unde e buba cu curentul dar asa preventiv am nevoie de cateva idei. Simptomele au inceput acum vreo luna cand m-am trezit in mers canu mai aveam far (xenon). Dar mergeau proiectoarele. Am venit cu ea acasa si am vorbit cu baiatul cu xenonul si i-am zis ca-i ars si trebuie inlocuit. Cand sa o pornesc, canci bateria. Pus bateria la incarcat, pornit, xenonul mergea. Ieri am facut din nou teste si am mers cu ea si cu proiectoarele. M-a lasat in fata mall-ului, cand am oprit-o. Dupa juma de ora, a pornit dar se mai stinge din cand in cand xenonl. Am pus aparatulpe ea, moarta aproape, 11,5 V. Cu motorul pornit, la borne, avea undeva la 12,8 V. De aici banuiala ca este vorba de releu. Oricum, e vorba de incarcarea bateriei care practic nu e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multe variante nu cred ca ai,daca este defect .Decat sa cumperi unul original,cred eu cea mai safe solutie.Nu strica sa-l verifici la un electrician auto,la fel m-am speriat si eu in primavara si s-a dovedit ca multimetrul meu indica eronat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca ma lasa celebrul releu de incarcare, cu toate ca l-am scos de sub sa acum trei ani. Ce variante am? In afara de unul de la BMW? Intreb ca parca am vazut pe aici pe cineva care il inlocuise cu unul mai acesibil. Maine ma duc sa vedem exact unde e buba cu curentul dar asa preventiv am nevoie de cateva idei. Simptomele au inceput acum vreo luna cand m-am trezit in mers canu mai aveam far (xenon). Dar mergeau proiectoarele. Am venit cu ea acasa si am vorbit cu baiatul cu xenonul si i-am zis ca-i ars si trebuie inlocuit. Cand sa o pornesc, canci bateria. Pus bateria la incarcat, pornit, xenonul mergea. Ieri am facut din nou teste si am mers cu ea si cu proiectoarele. M-a lasat in fata mall-ului, cand am oprit-o. Dupa juma de ora, a pornit dar se mai stinge din cand in cand xenonl. Am pus aparatulpe ea, moarta aproape, 11,5 V. Cu motorul pornit, la borne, avea undeva la 12,8 V. De aici banuiala ca este vorba de releu. Oricum, e vorba de incarcarea bateriei care practic nu e.

Daca te intereseaza releu de incarcare am eu unul orig de la aprilia pegaso pegaso ...nr meu de tel este 0722690612

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ii clar daca stai si la bloc :).Ar fi interesant daca ai putea sa faci si cateva poze,sa vedem ce modifici mai exact.

 

Gata, toba e goala :). Astazi am reusit impreuna cu un prieten sa o golim. Am lipit-o provizoriu si se aude super bine , tare, rotund, si gros :).

Oricum a fost chinu naibii sa o golim ( pana am taiat toate punctele de sudura care tineau sitele alea .....).

 

Aveti si niste poze atasate cu ce am facut .post-69005-0-19200600-1373660528_thumb.jpgpost-69005-0-52971000-1373660537_thumb.jpgpost-69005-0-36700500-1373660551_thumb.jpgpost-69005-0-84136400-1373660562_thumb.jpgpost-69005-0-27480200-1373660575_thumb.jpg

Editat de infocod01
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca ma lasa celebrul releu de incarcare, cu toate ca l-am scos de sub sa acum trei ani. Ce variante am? In afara de unul de la BMW? Intreb ca parca am vazut pe aici pe cineva care il inlocuise cu unul mai acesibil. Maine ma duc sa vedem exact unde e buba cu curentul dar asa preventiv am nevoie de cateva idei. Simptomele au inceput acum vreo luna cand m-am trezit in mers canu mai aveam far (xenon). Dar mergeau proiectoarele. Am venit cu ea acasa si am vorbit cu baiatul cu xenonul si i-am zis ca-i ars si trebuie inlocuit. Cand sa o pornesc, canci bateria. Pus bateria la incarcat, pornit, xenonul mergea. Ieri am facut din nou teste si am mers cu ea si cu proiectoarele. M-a lasat in fata mall-ului, cand am oprit-o. Dupa juma de ora, a pornit dar se mai stinge din cand in cand xenonl. Am pus aparatulpe ea, moarta aproape, 11,5 V. Cu motorul pornit, la borne, avea undeva la 12,8 V. De aici banuiala ca este vorba de releu. Oricum, e vorba de incarcarea bateriei care practic nu e.

 

Mai ai varianta http://www.electrexworld.co.uk/acatalog/Online_Catalogue_Regulator_Rectifier_206.html sunt mai ieftine si din ce spune toata lumea ar fi la fel de un-reliable ca cele de la bembeu. Adica te tin la fel de mult, sau de putin, depinde de mai multi factori am inteles. Stiu oameni care merg cu ele de 4-5 ani si nu dau semne de oboseala. Si eu am tot din asta dar adevarul fie spus ca nu am facut mai mult de 3000 de km cu el si in ultima vreme am cam lasat capra la garaj sa ma astepte.

E un nene care aduce la Bucuresti, are cosmelia pe langa bulevardul expozitiei dar am uitat cum il cheama. Daca te intereseaza iti fac rost de nume sau te duc de manuta pana acolo.

 

 

Gata, toba e goala :). Astazi am reusit impreuna cu un prieten sa o golim. Am lipit-o provizoriu si se aude super bine , tare, rotund, si gros :).

Oricum a fost chinu naibii sa o golim ( pana am taiat toate punctele de sudura care tineau sitele alea .....).

 

Aveti si niste poze atasate cu ce am facut .attachicon.gifIMAG0357.jpgattachicon.gifIMAG0358.jpgattachicon.gifIMAG0361.jpgattachicon.gifIMAG0364.jpgattachicon.gifIMAG0367.jpg

 

ejti cel mai ciumec ca sa zic asa. Ce ai facut tu acolo este manelism in cea mai pura forma. Nu am nimic impotriva operatiunilor DYI insa sa scoti toba si sa o turezi trei minute ca maimuta cu CBR deja spune multe.

 

In plus de asta o galagie de ingineri (din aia mai destepti) s-au chinuit sa bage cat mai multe site in toba aia ca sa o faca in conformitate cu niste specificatii pe care gigi, injinerul de la scara 3 din Bucuresti se pisa cu mare bolta pentru ca lui nu-i place ca mobra suna ca aspiratorul.

 

O sa mergi cu doape in urechi, o sa consumi cat un 4x4, o sa scoti fum ca un trabant in 2 timpi si colac peste pupaza or sa latre si alarmele de la masini pe strada 5 minute dupa ce ai trecut. Bine, toate astea palesc la auzul sunetului grav si adanc de oale goale pe care-l scoate acum mobra ta.

 

Spune-mi, te-ai gandit si la un set de angel eyes? Am auzit ca dau senzatie la drum lung.

 

In numele babei, amin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noroc!

A schimbat vreodata cineva simeringul de la tija ambreiajului? Cum se procedeaza? Se poate schimba fara sa desfac capacul motorului?

Din ce am vazut eu, cred ca reusesc sa-l scot, dar daca nu se procedeaza asa, n-as vrea sa stric simeringul nou...

Mersi!

post-55237-0-24448800-1373714325_thumb.jpg

post-55237-0-97900200-1373714332_thumb.jpg

post-55237-0-64200500-1373714344_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

.

 

Mai ai varianta http://www.electrexworld.co.uk/acatalog/Online_Catalogue_Regulator_Rectifier_206.html sunt mai ieftine si din ce spune toata lumea ar fi la fel de un-reliable ca cele de la bembeu. Adica te tin la fel de mult, sau de putin, depinde de mai multi factori am inteles. Stiu oameni care merg cu ele de 4-5 ani si nu dau semne de oboseala. Si eu am tot din asta dar adevarul fie spus ca nu am facut mai mult de 3000 de km cu el si in ultima vreme am cam lasat capra la garaj sa ma astepte.

E un nene care aduce la Bucuresti, are cosmelia pe langa bulevardul expozitiei dar am uitat cum il cheama. Daca te intereseaza iti fac rost de nume sau te duc de manuta pana acolo.

 

 

 

ejti cel mai ciumec ca sa zic asa. Ce ai facut tu acolo este manelism in cea mai pura forma. Nu am nimic impotriva operatiunilor DYI insa sa scoti toba si sa o turezi trei minute ca maimuta cu CBR deja spune multe.

 

In plus de asta o galagie de ingineri (din aia mai destepti) s-au chinuit sa bage cat mai multe site in toba aia ca sa o faca in conformitate cu niste specificatii pe care gigi, injinerul de la scara 3 din Bucuresti se pisa cu mare bolta pentru ca lui nu-i place ca mobra suna ca aspiratorul.

 

O sa mergi cu doape in urechi, o sa consumi cat un 4x4, o sa scoti fum ca un trabant in 2 timpi si colac peste pupaza or sa latre si alarmele de la masini pe strada 5 minute dupa ce ai trecut. Bine, toate astea palesc la auzul sunetului grav si adanc de oale goale pe care-l scoate acum mobra ta.

 

Spune-mi, te-ai gandit si la un set de angel eyes? Am auzit ca dau senzatie la drum lung.

 

In numele babei, amin.

 

Dragul meu coleg cu BMW F650, este un experiment, daca citesti tot ce am scris eu mai sus. In acest moment, folosesc toba originala care nu este gaurita si este exact cum au gandit-o inginerii aia care fac masini/motoare....culmea ca si eu sunt unul dintre ei.

 

Nu inteleg care e problema ta, daca eu vreau sa vad cum se aude, ce se intampla cu consumul , cum isi modifica comportamentul motorul cu o astfel de toba. Toba gaurita, am cumparat-o special pentru asta, iar daca este ok, de ce sa nu o si folosesc?

 

Pozele si explicatiile le-am pus pt cei care m-au rugat si erau curiosi.

 

Daca stii atat de multe legat de comportamentul mobrei cu sitele scoase, te rog sa-mi zici si mie, dar cu detalii si exemple concrete si nu din "auzite" pe la unii altii.

 

Mersi,

Editat de infocod01
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noroc!

A schimbat vreodata cineva simeringul de la tija ambreiajului? Cum se procedeaza? Se poate schimba fara sa desfac capacul motorului?

Din ce am vazut eu, cred ca reusesc sa-l scot, dar daca nu se procedeaza asa, n-as vrea sa stric simeringul nou...

Mersi!

Nu prea cred ca merge schimbat decit daca scoti capacul din stinga. L-am schimbat acum citeva luni si asa am procedat, dar daca vrei, poti incerca si varianta propusa de tine...numai ca ar trebui sa ai rezerva inca un simering, in caz ca... :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea cred ca merge schimbat decit daca scoti capacul din stinga. L-am schimbat acum citeva luni si asa am procedat, dar daca vrei, poti incerca si varianta propusa de tine...numai ca ar trebui sa ai rezerva inca un simering, in caz ca... :rusinica:

Mai deranjez cu o intrebare :) ...

Simeringul ai reusit sa il gasesti pe la vreun magazin de piese auto? Sau doar pe original? ...

Am incercat azi cu dimensiunile pe la 4-5 magazine, dar fara succes.

Multam'

O seara faina!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal. Eu am schimbat acel simering de la tija ambreiajului. Merge scos cu o surubelnita subtire. De pus am pus 2 simeringuri de la mag rolling din cauza ca nu am gasit pe grosime. Al doilea iesea putin in afara

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai ai varianta http://www.electrexworld.co.uk/acatalog/Online_Catalogue_Regulator_Rectifier_206.html sunt mai ieftine si din ce spune toata lumea ar fi la fel de un-reliable ca cele de la bembeu. Adica te tin la fel de mult, sau de putin, depinde de mai multi factori am inteles. Stiu oameni care merg cu ele de 4-5 ani si nu dau semne de oboseala. Si eu am tot din asta dar adevarul fie spus ca nu am facut mai mult de 3000 de km cu el si in ultima vreme am cam lasat capra la garaj sa ma astepte.

E un nene care aduce la Bucuresti, are cosmelia pe langa bulevardul expozitiei dar am uitat cum il cheama. Daca te intereseaza iti fac rost de nume sau te duc de manuta pana acolo.

 

 

 

ejti cel mai ciumec ca sa zic asa. Ce ai facut tu acolo este manelism in cea mai pura forma. Nu am nimic impotriva operatiunilor DYI insa sa scoti toba si sa o turezi trei minute ca maimuta cu CBR deja spune multe.

 

In plus de asta o galagie de ingineri (din aia mai destepti) s-au chinuit sa bage cat mai multe site in toba aia ca sa o faca in conformitate cu niste specificatii pe care gigi, injinerul de la scara 3 din Bucuresti se pisa cu mare bolta pentru ca lui nu-i place ca mobra suna ca aspiratorul.

 

O sa mergi cu doape in urechi, o sa consumi cat un 4x4, o sa scoti fum ca un trabant in 2 timpi si colac peste pupaza or sa latre si alarmele de la masini pe strada 5 minute dupa ce ai trecut. Bine, toate astea palesc la auzul sunetului grav si adanc de oale goale pe care-l scoate acum mobra ta.

 

Spune-mi, te-ai gandit si la un set de angel eyes? Am auzit ca dau senzatie la drum lung.

 

In numele babei, amin.

Multam de informatie pentru releu! Intr-adevar, si eu m-am intrebat de ce trebuie sa demontei toba ca sa se auda mai tare. Nici o motocicleta scoasa de pe poarta fabricii nu suna sa scoale vecinii. Eu am si un 1200 GS care, in linii mari, e la fel de zgomotos ca 650-ul. Sunetul e adevarat ca difera, ca e mai gros, dar totusi, e vorba de un motor de doua ori mai mare ca la Funduro. Sunt curios care este explicatia pentru care cineva vrea sa se auda motorul lui de la coltul strazii. Ca varianta cu sa fiu auzit in trafic e un non-sens. In acelasi timp, ii doresc posesorului de Funduro-tobe-goale sa plece in vacanta in Antalya sau Sicilia si sa-mi spuna cum se simte dupa ce face cateva mii de km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noroc!

A schimbat vreodata cineva simeringul de la tija ambreiajului? Cum se procedeaza? Se poate schimba fara sa desfac capacul motorului?

Din ce am vazut eu, cred ca reusesc sa-l scot, dar daca nu se procedeaza asa, n-as vrea sa stric simeringul nou...

Mersi!

Salut!

 

Am schimbat cu prietenul meu - care se pricepe bine - simeringul acela.

Cum am procedat:

1. Am lasat jos apa din pompa si uleiul din motor.

2. Am dat jos capacul din stanga care atrage dupa sine desfacerea pompei de apa.

3. Am schimbat si garnitura ce vine pus la capacul din stanga, dar si garnitura la pompa de apa(un Oring).

(Eu am avut probleme cu pompa de apa si daca tot am dat jos capacul stang, am mai schimbat cateva simeringuri:la tija ambreiajului, la tija pompei de apa, la tija schimbatorului de viteza).

Acum sunt linistit ca nu o sa mai am probleme cu aparitia uleiului pe partea stanga.

Sa ai grija cum pui inapoi capacul: trebuie sa strangi fiecare surub care tine capacul cu aceasi forta - cu o cheie speciala ce masoara forta de strangere - daca vrei ca totul sa fie in regula.

Referitor la simeringuri, eu la Mures am gasit la un magazin de rulmenti, simeringuri: Leco.( www.Leco.ro )

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atat am amanat schimbul de lant si pinioane incat inevitabilul s-a produs.Am fost cu ceva treaba pana in Athena(60 km de unde locuesc eu)iar la intoarcere s-au rupt aprox 8 dinti de la foaia spate,iar lantul a sarit de pe foi.Din fericire a sarit pe exterior,inclusiv de pe foaia fata.Din ce am obsv pana acum doar capacul de plastic care acopera foaia fata este ciupit.Am resit sa mai merg 10 km cu ea incet pana la primul service,pe maine astept telefon cu pretul lucrari mai trebuie sa confirm ca sunt de acord iar maine si schimba chitul.Asa imi vine sa ma bat singur mai ales ca nu eram doar eu pe motor.Pasagera s-a ales cu o zgarietura pe picior ,probabil cum a sarit un dinte.Bafta sa aveti si nu va jucati cu siguranta voastra ,schimbati la timp cauciucuri ,frane chit lant etc ,nu mai amanati pe ziua de maine daca dau semne de oboseala .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam de informatie pentru releu!

 

BTW: nenea cu releele se numeste Dilly. http://www.dillypoint.ro/

Atat am amanat schimbul de lant si pinioane incat inevitabilul s-a produs.Am fost cu ceva treaba pana in Athena(60 km de unde locuesc eu)iar la intoarcere s-au rupt aprox 8 dinti de la foaia spate,iar lantul a sarit de pe foi.Din fericire a sarit pe exterior,inclusiv de pe foaia fata.Din ce am obsv pana acum doar capacul de plastic care acopera foaia fata este ciupit.Am resit sa mai merg 10 km cu ea incet pana la primul service,pe maine astept telefon cu pretul lucrari mai trebuie sa confirm ca sunt de acord iar maine si schimba chitul.Asa imi vine sa ma bat singur mai ales ca nu eram doar eu pe motor.Pasagera s-a ales cu o zgarietura pe picior ,probabil cum a sarit un dinte.Bafta sa aveti si nu va jucati cu siguranta voastra ,schimbati la timp cauciucuri ,frane chit lant etc ,nu mai amanati pe ziua de maine daca dau semne de oboseala .

 

sa vezi oftica cand am patit asta cu kit-ul in casa, gata de schimbat doar ca "n-am avut timp".

 

.

Dragul meu coleg cu BMW F650, este un experiment, daca citesti tot ce am scris eu mai sus. In acest moment, folosesc toba originala care nu este gaurita si este exact cum au gandit-o inginerii aia care fac masini/motoare....culmea ca si eu sunt unul dintre ei.

 

Nu inteleg care e problema ta, daca eu vreau sa vad cum se aude, ce se intampla cu consumul , cum isi modifica comportamentul motorul cu o astfel de toba. Toba gaurita, am cumparat-o special pentru asta, iar daca este ok, de ce sa nu o si folosesc?

 

Pozele si explicatiile le-am pus pt cei care m-au rugat si erau curiosi.

 

Daca stii atat de multe legat de comportamentul mobrei cu sitele scoase, te rog sa-mi zici si mie, dar cu detalii si exemple concrete si nu din "auzite" pe la unii altii.

 

Mersi,

 

ok, poate eram sub influenta unuia ca tine care facea acelasi lucru acolo unde locuiesc si din cauza asta am fost mai irascibil.

 

Hai sa o luam punctual:

 

1. astfel de modificari nu se fac acolo unde cineva poate iesi la tine sa-ti bata obrazul. Din principiu, atat timp cat norocul nu te-a inzestrat cu o ferma in afara orasului, nu pornesti motocicleta fara tobe. E chestiune de bun simt. Daca "baba" aia vede intr-o seara pe cineva umbland la motorul tau, in loc sa urle la ei sa o lase in pace, se va ruga sa ti-o fure. Mai rau chiar, daca vede pe cineva umbland la motocicleta mea, la fel isi va dori, chiar daca eu nu i-am facut nimic sa o deranjez.

 

2. Daca tot esti inginer de motoare ma asteptam sa nu-ti trebuiasca dovezi din acestea hard-core. Teoria scrisa de altii inaintea noastra ar trebui sa-ti dea destule informatii.

 

Cum s-o modifica oare comportamentul? Pai in primul rand consumul creste. Palpabil? Motor 4 in linie cu toba stoc, 7-8% in functie de trafic. Aceeasi motoreta fara alta modificare, dar cu toba goala de data asta, consum 12-13% mers linistit. O fi altfel la monocilindru, dar ma indoiesc ca este asa mare diferenta.

 

Cat-ul montat in toba de f650 are rolul de a grabi arderea unor gaze nocive care altfel ar ajunge in atmosfera. No cat, mo' gases... do the math.

 

E adevarat, ai mai multa putere. vreo 5 cai in plus. (conform teoriilor alora de la scoala aia de ingineri de motoare, n-am facut-o dar au fost unii simpatici si au pus informatia pe net).

 

Simply removing the final from the exhaust will probably give you a maximum of 10% extra at the middle of the rev-counter, but you'll likely lose about 10% once you aproach the red.

 

5 cai numai ai tai pe care sa-i folosesti asa cum vrei. Uau.. racheta poti sa o faci. Din principiu, ce are 50 de cai si se ridica pe o roata fara sa ciupesti ambreiajul..... are destui cai. ;)

 

Cat despre sunet? Exista youtube. Au fost destui berbeci care sa incerce scoaterea tobei inainte cat sa nu merite sa chinui si tu baba aia. Ti se pare ca suna grav? gresesti. Grav suna dintr-un akrapovic. Din tabla goala suna a tabla goala. Vrei sezatii? Scoate toba direct de la primul cot. Ai grija la pacanelele cu flacari ca topesc suportul de la radiator si parul de pe picioare insa abia acolo suna grav. Tried and tested. Mi-a sarit toba cu totul dupa intalnirea cu un bolovan.

 

Despre dezavantajele drumurilor lungi cu toba gaurita ti-a explicat Mada mai sus. El te invita la o tura pana in Turcia. Eu te invit pana la Sinaia si iti pocneste capul de nu stii cum sa-ti alinezi gandurile. Intreaba-l pe CHL ca nu mai suporta toba nici in oras.

 

Cat despre sunetul de aspirator.... voi v-ati ascultat vreodata mobra? De departe? Condusa de altcineva? O sa aveti o surpriza. Ma manca la un moment dat in fund sa fac si eu acelasi lucru la F, pana cand m-am intalnit cu altii si mi-am dat seama ca din alta perspectiva decat din sa chiar se aude bine.

 

Aceeasi supriza am avut-o cu Transalpul, V Twin chiar si cu toba stoc suna a vTwin.

 

Si am descoperit ca un monociclindru din sa se aude aproape la fel. KTM 640 Adv cu toba Akrapovic se auzea in mers exact ca un F. Singura diferenta era tusea cu adevarat grava care se simtea pe decelerare.

 

So? Mai merita vecinii tai chinul de a te avea aproape?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Sunt un incepator si ma tenteaza un BMW F650 si as vrea sa ma ajutati cu niste informatii utile, Va rog sa imi spuneti ce cheltuieli aveti cu urmatoarele:

 

-kit lant: cand se schimba si cat costa?

-ulei+filtre: cand se schimba si cat costa?

 

Pe langa acestea, ce probleme sunt mai des intalnite la acest motor si cat costa sa le solutionezi? Va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kitul de lant costa in jur de 500ron

uleiul cu filtrele pana in 200 (depinde ce pui)

 

ca si probleme: regulatorul de tensiune (masori cu aparatul de tensiune cand cumperi moto, tensiunea sa fie intre 13.2-13.8 - daca nu ma insel), pompa de apa (asta e destul de costisitoare daca e ovalizat orificiul dintre apa si motor). intra pe f650.com sa vezi cateva metode de verificare a problemei legate de pompa.

in rest, sa verifici absolut tot ce e de verificat cand cumperi o motocicleta. cauta la tutoriale, scoate la imprimanta si verifici la fata locului.

daca ai un mecanic cu tine cand il iei e si mai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kitul de lant costa in jur de 500ron

uleiul cu filtrele pana in 200 (depinde ce pui)

 

ca si probleme: regulatorul de tensiune (masori cu aparatul de tensiune cand cumperi moto, tensiunea sa fie intre 13.2-13.8 - daca nu ma insel), pompa de apa (asta e destul de costisitoare daca e ovalizat orificiul dintre apa si motor). intra pe f650.com sa vezi cateva metode de verificare a problemei legate de pompa.

in rest, sa verifici absolut tot ce e de verificat cand cumperi o motocicleta. cauta la tutoriale, scoate la imprimanta si verifici la fata locului.

daca ai un mecanic cu tine cand il iei e si mai bine

multumesc mult;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Sunt un incepator si ma tenteaza un BMW F650 si as vrea sa ma ajutati cu niste informatii utile, Va rog sa imi spuneti ce cheltuieli aveti cu urmatoarele:

 

-kit lant: cand se schimba si cat costa?

-ulei+filtre: cand se schimba si cat costa?

 

Pe langa acestea, ce probleme sunt mai des intalnite la acest motor si cat costa sa le solutionezi? Va multumesc.

@Sergiu- la orice motocicleta trebuie sa iei in calcul urmatoarele costuri (totul e rotunjit si estimat):

120e kit de lant -40:000km

50e ulei + filtru ulei motor -1data/sezon sau an

10e filtru aer -1data/sezon

40e placute de frana -fctie de cum mergi

10e bujii -1data la 2 ani sau 15:000km

cam astea ar fi schimburile normale, consumabilele

cu cat creste mobra in varsta sau nu a fost atat de putuluita ia in calcul asa:

100e disc de frana

50-100e rotile(rulmenti, spite, respitat sau chair roata sh)

100e- revizie furca si/sau amortizor spate

150e cauciucuri

100e chestii electrice(releu de tensiune/baterie/fise bujii)

100e manopera, in caz ca apelezi la cineva

 

si sa nu uitam inmatricularea : 100e la cele cu nr de RO si 250e la cele cu nr. straine

 

fiind prima motocicleta, iti recomand sa cauti ceva cheap(e plin Mercadorul, tocmai si bikeshopul). surprinzator f650 au tinut bine pretul in ultimii 2 ani

 

ps: freewhelul mai e o problema la f-uri si se rezolva cu 100e :)

ahhh...ca regula de aur...Negociaza, din observatiile mele mai toti lasa din pret pana la 200e dar 100 sigur. altfel zis de la 1500 ajungi la 1300

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Sergiu- la orice motocicleta trebuie sa iei in calcul urmatoarele costuri (totul e rotunjit si estimat):

120e kit de lant -40:000km

50e ulei + filtru ulei motor -1data/sezon sau an

10e filtru aer -1data/sezon

40e placute de frana -fctie de cum mergi

10e bujii -1data la 2 ani sau 15:000km

cam astea ar fi schimburile normale, consumabilele

cu cat creste mobra in varsta sau nu a fost atat de putuluita ia in calcul asa:

100e disc de frana

50-100e rotile(rulmenti, spite, respitat sau chair roata sh)

100e- revizie furca si/sau amortizor spate

150e cauciucuri

100e chestii electrice(releu de tensiune/baterie/fise bujii)

100e manopera, in caz ca apelezi la cineva

 

si sa nu uitam inmatricularea : 100e la cele cu nr de RO si 250e la cele cu nr. straine

 

fiind prima motocicleta, iti recomand sa cauti ceva cheap(e plin Mercadorul, tocmai si bikeshopul). surprinzator f650 au tinut bine pretul in ultimii 2 ani

 

ps: freewhelul mai e o problema la f-uri si se rezolva cu 100e :)

ahhh...ca regula de aur...Negociaza, din observatiile mele mai toti lasa din pret pana la 200e dar 100 sigur. altfel zis de la 1500 ajungi la 1300

multumesc mult pentru informatiile mai mult decat utile ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tinand cont de faptul ca inainte sa achizitionez prima motocicleta, am citit toate topicurile dedicate modeleleor care le doream, postez si aici, in speranta ca vreun incepator va face la fel ca mine. Deci, vand F650 funduro, mai multe detalii in link-ul urmator: /index.php?/topic/699554-vand-bmw-f650-funduro-%E2%80%93-1600-euro/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Spuneti-mi si mie va rog,vreau sa schimb placutele de frana fata la F'ul meu pt ca au ajuns la limita uzurii(sunt putin mai novice la mecanica),nu stiu ce scule imi trebuie .Ca sa demontez etrierul,am citit pe f650 si din poza ce indica 2 bolturi pare ca e o cheie hexagonala imbus speciala(cheie Allen).De unde pot face rost de asa ceva...sau pot incerca si cu altceva>? Alte sfaturi>?

j7mp.png
Uploaded with ImageShack.us
Editat de MZRider18
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...