Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

salut

sunt pe cale sa iau un f 650 din 1998 saptamana asta,l am probat,e excelent,dar ma nelamureste o treaba:cand schimb viteza blitzeaza faza lunga.e in regula?sau e ceva scurtcircuit? sau ....

si a doua:unde as gasi si la ce bani un parbriz aratos si cat de cat eficient?

va multumesc anticipat

 

 

1.Clar ai un scurt! :laugh:

2. /index.php?...p;#entry1609851

Nu-l rata pe asta,e aproape nou si la un pret de sparge piata! :P

Asfalt uscat,bucura-te de noua achizitie si s-o stapinesti sanatos si multe mii de kilometri! :D :)

Editat de ivan_pedala
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

<br /><br /><br />

 

la sectiunea Windschutz , stanga sus!

 

<br /><br /><br />

 

la sectiunea Windschutz , stanga sus!

 

am o intrebare pentru toti: am o oferta de un bmw g 650 x moto 2007 acilea in germania.. pretzul.. e bunisor.. cica ar avea ceva probleme e scoasa la licitatie. asi vrea sa o iau si sa o fac donatoare de piese.

ce credeti sau stiti ca s-ar portivi la astia ca noi care au f650 gs si f 650? sa stiu ce pun aici de vanzare si ce pun la autocar in tara.

am auzit ca furca e mult mai smechera la g decat la f, deci sa incepen de acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pt raspunsuri si urari,sper sa intru saptamana asta si eu in gasca

dar repet intrebarea:se aprinde la cineva ceva pe bord cand schimba viteza?ar putea fi o problema mare si mai bine sa renunt sa iau bmw ul(desi in rest e impecabil)?

cand treci din 1 in 2 sclipeste becul de neutral - e normal doar treci prin punctul mort

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand treci din 1 in 2 sclipeste becul de neutral - e normal doar treci prin punctul mort

nu clipaieste nici un bec(normal)si nici la cealalta care le-am avut,dar probabil la tine e ceva din intrerupator,sau acel contact ptr punctul mort,probabil nic grav,daca restul e in regula,nu te afecteaza,si poi,orice problem iti apare se rezolva.doar ai avea un motiv sa misti un pic si din pretul cerut. :laugh:

Editat de akruno
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu clipaieste nici un bec(normal)si nici la cealalta care le-am avut,dar probabil la tine e ceva din intrerupator,sau acel contact ptr punctul mort,probabil nic grav,daca restul e in regula,nu te afecteaza,si poi,orice problem iti apare se rezolva.doar ai avea un motiv sa misti un pic si din pretul cerut. :laugh:

ba da si e foarte normal deoarece treci prin punctul mort

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din pacate da,n a fost sa fie

pentru detalii am facut un topic special,sa nu poluez aici,asa ca mai astept

dar daca stiti un f 650 st din 97-99,sunt interesat

 

imi spuneti va rog bordul din poza carui model apartine?

(ce ani de fabricatie)

Cand l-am pus eu pe al meu in vanzare unde erai? ;)

Il dadeam cu 2999 iepuroi,si era de la sfarsitul anului 1999,inmatriculat in 2000,super intretinut.

 

Modelul prezentat de tine e de dupa 1997.Poate chiar 1997.Uite-te la semnalizatoare.

Cred ca a fost tavalita altfel nu-mi explic pozitia furtunului de frana.

Editat de Enduristul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poza era doar ca exemplu

mi am luat ieri unul din 2000 cu 20.000 km(cat de reali nu stiu)cu 2000 de euro.usor julit pe carena dreapta,lantul si discul de frana fata destul de uzate

in rest e ok

o sa pun si poze cand o sa fac

la astea se dau usor ceasurile inapoi.Trebuie sa te uiti la cauciucurile de pe scarite,la furtune ,mansoane,cabluri dar astea se pot schimba.Cel mai greu(financiar vorbind) se schimba esapamentul si saua.Eu pe a mea am luat-o din Germania cu 33.000 km iar saua era impecabila.

Pretul e foarte foarte bun ,dar ai grija la acte.Pot fi actele uneia din 2000 iar motorul din alt an.Sa te uiti atent la seriile de motor si sasiu.

In rest...bine ai venit printre noi posesorii de motociclete.

Editat de Enduristul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poze cu achizitia :D

sunt facute cu 2 telefoane,de aici diferenta de nuanta

 

 

Sa-l stapanesti sanatos, arata cool! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Uite si capra mea,care deja a iesit "pe baricade",dar nu linga Dealu' Mitropoliei! :moto: :laugh:

Faptele s-au petrecut pe 03.01.anul in curs,asa cum bine se vede si pe poze,iar subsemnatul nu apare fiindca nu am avut insotitori si nici nu dau prea bine in poze! :o

Un an cu noroc va doresc tutror! :(

post-2215-1231515254_thumb.jpg

post-2215-1231515289_thumb.jpg

post-2215-1231515317_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

super

cum se descurca bmw ul pe sleaurile alea facute de tractoare cand e noroi si inghetate acuma?

Pai...cam filfiie si se fisticeste in toate partile,norocu' meu ca io-s cam maricel si ajung bine cu cracii jos...asa ca-i vine greu sa ma tavaleasca! :(

A avut citeva tentative mai hotarite sa ma dea jos,dar cu nitel tact,frina de motor si neobrazare din partea mea,am reusit sa evit neplacutele situatii! :o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare nea ivane,

frumoasa bestia,doua intrebari are baiatu la tine, 1 de unde crash-barurile alea ? 2 ai tavalit-o vreodata pe dreapta ? is curios ca io tocma ce-am asezat-o un pic pe jos si am strambat pedala de frana.

is curios daca crashurile tale protejaza si pedala.

 

 

multam mult,

 

bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare nea ivane,

frumoasa bestia,doua intrebari are baiatu la tine, 1 de unde crash-barurile alea ? 2 ai tavalit-o vreodata pe dreapta ? is curios ca io tocma ce-am asezat-o un pic pe jos si am strambat pedala de frana.

is curios daca crashurile tale protejaza si pedala.

 

 

multam mult,

 

bafta !

 

Crash-bar-urile is facute artizanal dupa unele originale,dar din teava putin mai groasa in "carne".Tot artizanal is facuti si supotii de cass-uri laterale,doar ca am cumparat bolturile de prindere si de inchidere.

Am culcat-o pe ambele parti,dar doar de proba ca sa vad partile protejate de bare,moment in care am vazut ca protejeaza atit pedala de frina cit si schimbatorul de viteze. :o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ivane, felicitari, crashbarurile au iesit foarte bine. Vreau sa fac si eu pt F-ul lui fratemiu. Daca nu este cu suparare, ce diametru are teava pe care ai folosit-o si dupa ce model te-ai inspirat? De unde mai exact se prind de cadru? Dupa ce termin, dau si drepturi de autor :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ivane, felicitari, crashbarurile au iesit foarte bine. Vreau sa fac si eu pt F-ul lui fratemiu. Daca nu este cu suparare, ce diametru are teava pe care ai folosit-o si dupa ce model te-ai inspirat? De unde mai exact se prind de cadru? Dupa ce termin, dau si drepturi de autor :D

Diametrul exterior al tevii este de 22mm,nu mai retin interiorul cit era,dar in mod cert era mai mic decit originalul,fiindca nu am gasit teava exact la aceeasi dimensiune...iar modelul este copiat identic dupa setul crash-bar al amicului meu din Pitesti,monsieur Lecca Mihai,caruia ii multumesc si pe aceasta cale pentru tot ajutorul acordat. :banana:

Prinderea se face in fata sub radiator direct pe cadru cu un fel de brida si apoi pe laterale in vreo doua puncte pe fiecare parte.Mentionez ca nu trebuie modificat nimic din ceea ce exista original pe motocicleta pentru montare.Pentru detalii,pot trimite fotografii detaliate celor interesati. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prinderea se face in fata sub radiator direct pe cadru cu un fel de brida si apoi pe laterale in vreo doua puncte pe fiecare parte.Mentionez ca nu trebuie modificat nimic din ceea ce exista original pe motocicleta pentru montare.Pentru detalii,pot trimite fotografii detaliate celor interesati. :)

Pune te rog poze chiar aici pe site cu detaliile de prindere pe cadru. Cred ca este cel mai reusit model de crashbaruri pt F650. Multumesc de ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune te rog poze chiar aici pe site cu detaliile de prindere pe cadru. Cred ca este cel mai reusit model de crashbaruri pt F650. Multumesc de ajutor.

 

Agreed. Pune-le aici daca nu-i bai ca pot prinde bine mai tarziu.

 

Artizanale am inteles. Dar cine este mesterul artizan din spate? As fi interesat cam cat ar costa un astfel de set (crashbar + suporti genti) cu material si mana de lucru?

 

BTW: Era sa uit sa o prezint si eu pe Sally:

 

post-5889-1231621543_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...