Thomas Postat Decembrie 9, 2008 Share Postat Decembrie 9, 2008 si a doua:unde as gasi si la ce bani un parbriz aratos si cat de cat eficient? Pe alese - http://17460.hotdigital.eu/Wind-Protection...3b4331fa_x1.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Decembrie 9, 2008 Share Postat Decembrie 9, 2008 (editat) salutsunt pe cale sa iau un f 650 din 1998 saptamana asta,l am probat,e excelent,dar ma nelamureste o treaba:cand schimb viteza blitzeaza faza lunga.e in regula?sau e ceva scurtcircuit? sau .... si a doua:unde as gasi si la ce bani un parbriz aratos si cat de cat eficient? va multumesc anticipat 1.Clar ai un scurt! 2. /index.php?...p;#entry1609851 Nu-l rata pe asta,e aproape nou si la un pret de sparge piata! Asfalt uscat,bucura-te de noua achizitie si s-o stapinesti sanatos si multe mii de kilometri! Editat Decembrie 9, 2008 de ivan_pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabrielleru Postat Decembrie 9, 2008 Share Postat Decembrie 9, 2008 <br />Pe alese - <a href="http://17460.hotdigital.eu/Wind-Protection-Motorcycle-Screens-BMW-F-650-GS-1997-1999_c782-3-27-30-31_sid3ad7b69ce0baee2eafae5f513b4331fa_x1.htm" target="_blank">http://17460.hotdigital.eu/Wind-Protection...3b4331fa_x1.htm</a><br /><br /><br /><br /> la sectiunea Windschutz , stanga sus! <br /><br /><br /> la sectiunea Windschutz , stanga sus! am o intrebare pentru toti: am o oferta de un bmw g 650 x moto 2007 acilea in germania.. pretzul.. e bunisor.. cica ar avea ceva probleme e scoasa la licitatie. asi vrea sa o iau si sa o fac donatoare de piese. ce credeti sau stiti ca s-ar portivi la astia ca noi care au f650 gs si f 650? sa stiu ce pun aici de vanzare si ce pun la autocar in tara. am auzit ca furca e mult mai smechera la g decat la f, deci sa incepen de acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 multumesc pt raspunsuri si urari,sper sa intru saptamana asta si eu in gascadar repet intrebarea:se aprinde la cineva ceva pe bord cand schimba viteza?ar putea fi o problema mare si mai bine sa renunt sa iau bmw ul(desi in rest e impecabil)? cand treci din 1 in 2 sclipeste becul de neutral - e normal doar treci prin punctul mort Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akruno Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 (editat) cand treci din 1 in 2 sclipeste becul de neutral - e normal doar treci prin punctul mort nu clipaieste nici un bec(normal)si nici la cealalta care le-am avut,dar probabil la tine e ceva din intrerupator,sau acel contact ptr punctul mort,probabil nic grav,daca restul e in regula,nu te afecteaza,si poi,orice problem iti apare se rezolva.doar ai avea un motiv sa misti un pic si din pretul cerut. Editat Decembrie 12, 2008 de akruno Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 nu clipaieste nici un bec(normal)si nici la cealalta care le-am avut,dar probabil la tine e ceva din intrerupator,sau acel contact ptr punctul mort,probabil nic grav,daca restul e in regula,nu te afecteaza,si poi,orice problem iti apare se rezolva.doar ai avea un motiv sa misti un pic si din pretul cerut. ba da si e foarte normal deoarece treci prin punctul mort Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akruno Postat Decembrie 13, 2008 Share Postat Decembrie 13, 2008 ba da si e foarte normal deoarece treci prin punctul mort nope..al meu si altele nu face,dar oricum nu e relevant.omuletzul are alta hiba.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Decembrie 17, 2008 Share Postat Decembrie 17, 2008 cel vechi pana in 2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Decembrie 18, 2008 Share Postat Decembrie 18, 2008 (editat) din pacate da,n a fost sa fiepentru detalii am facut un topic special,sa nu poluez aici,asa ca mai astept dar daca stiti un f 650 st din 97-99,sunt interesat imi spuneti va rog bordul din poza carui model apartine? (ce ani de fabricatie) Cand l-am pus eu pe al meu in vanzare unde erai? Il dadeam cu 2999 iepuroi,si era de la sfarsitul anului 1999,inmatriculat in 2000,super intretinut. Modelul prezentat de tine e de dupa 1997.Poate chiar 1997.Uite-te la semnalizatoare. Cred ca a fost tavalita altfel nu-mi explic pozitia furtunului de frana. Editat Decembrie 18, 2008 de Enduristul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Decembrie 18, 2008 Share Postat Decembrie 18, 2008 (editat) poza era doar ca exemplumi am luat ieri unul din 2000 cu 20.000 km(cat de reali nu stiu)cu 2000 de euro.usor julit pe carena dreapta,lantul si discul de frana fata destul de uzate in rest e ok o sa pun si poze cand o sa fac la astea se dau usor ceasurile inapoi.Trebuie sa te uiti la cauciucurile de pe scarite,la furtune ,mansoane,cabluri dar astea se pot schimba.Cel mai greu(financiar vorbind) se schimba esapamentul si saua.Eu pe a mea am luat-o din Germania cu 33.000 km iar saua era impecabila. Pretul e foarte foarte bun ,dar ai grija la acte.Pot fi actele uneia din 2000 iar motorul din alt an.Sa te uiti atent la seriile de motor si sasiu. In rest...bine ai venit printre noi posesorii de motociclete. Editat Decembrie 18, 2008 de Enduristul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Decembrie 20, 2008 Share Postat Decembrie 20, 2008 al meu e din 96 si are ceas de temperatura in loc de ceas orar. din cate am citit eu, acelea sunt modele ST incepand cu 97. o parere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Decembrie 21, 2008 Share Postat Decembrie 21, 2008 asta e ST. felicitari si cat mai multi km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 21, 2008 Share Postat Decembrie 21, 2008 Frumos motorul si pare intretinut. Sa-l stapanesti sanatos. Arata la fel cu F650 simplu, difera saua, aripa fata si scutul, in rest sant la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boorman Postat Decembrie 22, 2008 Share Postat Decembrie 22, 2008 poze cu achizitia sunt facute cu 2 telefoane,de aici diferenta de nuanta Sa-l stapanesti sanatos, arata cool! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Decembrie 22, 2008 Share Postat Decembrie 22, 2008 e 8 euro pe Louis unul universal. mai bine nou. si pt 16 euro 2 bucat...nu merita sa te complici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Ianuarie 5, 2009 Share Postat Ianuarie 5, 2009 sa-ti traiasca capra. dar atentie cu cauciucurile alea pe zapada, sa nu se intalneasca semnul de la bmw cu solul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Ianuarie 9, 2009 Share Postat Ianuarie 9, 2009 Uite si capra mea,care deja a iesit "pe baricade",dar nu linga Dealu' Mitropoliei! Faptele s-au petrecut pe 03.01.anul in curs,asa cum bine se vede si pe poze,iar subsemnatul nu apare fiindca nu am avut insotitori si nici nu dau prea bine in poze! Un an cu noroc va doresc tutror! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Ianuarie 9, 2009 Share Postat Ianuarie 9, 2009 supercum se descurca bmw ul pe sleaurile alea facute de tractoare cand e noroi si inghetate acuma? Pai...cam filfiie si se fisticeste in toate partile,norocu' meu ca io-s cam maricel si ajung bine cu cracii jos...asa ca-i vine greu sa ma tavaleasca! A avut citeva tentative mai hotarite sa ma dea jos,dar cu nitel tact,frina de motor si neobrazare din partea mea,am reusit sa evit neplacutele situatii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Ianuarie 9, 2009 Share Postat Ianuarie 9, 2009 salutare nea ivane, frumoasa bestia,doua intrebari are baiatu la tine, 1 de unde crash-barurile alea ? 2 ai tavalit-o vreodata pe dreapta ? is curios ca io tocma ce-am asezat-o un pic pe jos si am strambat pedala de frana. is curios daca crashurile tale protejaza si pedala. multam mult, bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Ianuarie 9, 2009 Share Postat Ianuarie 9, 2009 salutare nea ivane, frumoasa bestia,doua intrebari are baiatu la tine, 1 de unde crash-barurile alea ? 2 ai tavalit-o vreodata pe dreapta ? is curios ca io tocma ce-am asezat-o un pic pe jos si am strambat pedala de frana. is curios daca crashurile tale protejaza si pedala. multam mult, bafta ! Crash-bar-urile is facute artizanal dupa unele originale,dar din teava putin mai groasa in "carne".Tot artizanal is facuti si supotii de cass-uri laterale,doar ca am cumparat bolturile de prindere si de inchidere. Am culcat-o pe ambele parti,dar doar de proba ca sa vad partile protejate de bare,moment in care am vazut ca protejeaza atit pedala de frina cit si schimbatorul de viteze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Ianuarie 9, 2009 Share Postat Ianuarie 9, 2009 multam mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 10, 2009 Share Postat Ianuarie 10, 2009 Ivane, felicitari, crashbarurile au iesit foarte bine. Vreau sa fac si eu pt F-ul lui fratemiu. Daca nu este cu suparare, ce diametru are teava pe care ai folosit-o si dupa ce model te-ai inspirat? De unde mai exact se prind de cadru? Dupa ce termin, dau si drepturi de autor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Ianuarie 10, 2009 Share Postat Ianuarie 10, 2009 Ivane, felicitari, crashbarurile au iesit foarte bine. Vreau sa fac si eu pt F-ul lui fratemiu. Daca nu este cu suparare, ce diametru are teava pe care ai folosit-o si dupa ce model te-ai inspirat? De unde mai exact se prind de cadru? Dupa ce termin, dau si drepturi de autor Diametrul exterior al tevii este de 22mm,nu mai retin interiorul cit era,dar in mod cert era mai mic decit originalul,fiindca nu am gasit teava exact la aceeasi dimensiune...iar modelul este copiat identic dupa setul crash-bar al amicului meu din Pitesti,monsieur Lecca Mihai,caruia ii multumesc si pe aceasta cale pentru tot ajutorul acordat. Prinderea se face in fata sub radiator direct pe cadru cu un fel de brida si apoi pe laterale in vreo doua puncte pe fiecare parte.Mentionez ca nu trebuie modificat nimic din ceea ce exista original pe motocicleta pentru montare.Pentru detalii,pot trimite fotografii detaliate celor interesati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 10, 2009 Share Postat Ianuarie 10, 2009 Prinderea se face in fata sub radiator direct pe cadru cu un fel de brida si apoi pe laterale in vreo doua puncte pe fiecare parte.Mentionez ca nu trebuie modificat nimic din ceea ce exista original pe motocicleta pentru montare.Pentru detalii,pot trimite fotografii detaliate celor interesati. Pune te rog poze chiar aici pe site cu detaliile de prindere pe cadru. Cred ca este cel mai reusit model de crashbaruri pt F650. Multumesc de ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Ianuarie 10, 2009 Share Postat Ianuarie 10, 2009 Pune te rog poze chiar aici pe site cu detaliile de prindere pe cadru. Cred ca este cel mai reusit model de crashbaruri pt F650. Multumesc de ajutor. Agreed. Pune-le aici daca nu-i bai ca pot prinde bine mai tarziu. Artizanale am inteles. Dar cine este mesterul artizan din spate? As fi interesat cam cat ar costa un astfel de set (crashbar + suporti genti) cu material si mana de lucru? BTW: Era sa uit sa o prezint si eu pe Sally: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.