memyselfandI Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 Vorbind pentru mine.. as raspunde "amundoo".. DAAAMMM!! De banii aia imi iau o capritza pe langa offizier, cu care sa ma duc in fiecare uichend la circuitul de cross de la Campina.. Pupa tata pa iel de offizier, ce bine s-a tinut!! in ciuda kitului de lantz distrus, in ciuda "slick"ului de pe spate, in ciuda furcii sudate/indreptate!! ..da, recunosc, am momente cand chiar mi-o caut.. Da' macar n-o fac prin trafic.. si eu care credeam ca a mea e " bomba " Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 (editat) si eu care credeam ca a mea e " bomba " Bre, offizieru' meu ERA bomba! In starea AIA m-am dat pe circuitul de cross de la Campina (Robbie si Zeroo pot sa confirme.. ).. Acum am kit de lantz aproape nou, cauciuc nou pe spate, furca impecabila (doar arcurile sunt usor moi, o sa le schimb si pe-alea cat de curand, vreau sa-i pun progresive - 100 de euro fata de $3500 ), acu' am schimbat si lantul de distributie, cu ceva noroc in vreo doua saptamani o sa am si ambreiaj nou, pentru ca la asta sunt placile de metal ALBASTRE.. Deci, da? Editat Februarie 26, 2009 de Just_John Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 eu zic sa va luati dakar amandoi si sa terminati cu prostiile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 eu zic sa va luati dakar amandoi si sa terminati cu prostiile... O sa-mi fac niste stickere D-ASTEA, si-o sa le pun pe offizier.. multzamit?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 Am luat bujii noi, le-am pus si tot se ineaca motocicleta (chiar si la relanti). Acum ma gandeam ca ar fi problema dereglarea raportului aer/benzina dar cum se putea intampla asta asa, intr-o saptamana de stat pe bara? Am sa incerc maine sa ajung la surubul de reglare si daca nu reusesc ma duc la motomania pentru service. Ceva sfaturi?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 bogdane, teoretic, cele doua suruburi de amestec trebuiesc reglate 3.5 ture. adica ii inchizi total, apoi il deschizi 3.5 ture. sfatu meu, dai o bere lu nicu si te rezolva, nu de alta dar e foarte dificil de ajuns cum trebuie la ele bafta, ps: eventual roaga-l sa-ti scurga carbu din suruburi, poate oi fi facut condens.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 (editat) 1.nu mai pune lucruri noi pe motor vechi2. nu schimba ceva ce nu e stricat 3. nu mai duce BMW la service de KTM.............. te bate angii Bujiile le-am luat pentru ca cele vechi aveau capatul ce face legatura cu fisa oxidat.. dar oxidat bine.. am auzit ca la bavaria iti tine moto in service foarte mult timp dar mai inainte sa il duc la oricare dintre serviceuri cred ca imi voi baga eu nasul un pic in el... Editat Februarie 27, 2009 de bogdan! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 (editat) bogdan! desfa plasticele negre, apoi demonteaza "robinetul" de reglaj al amortizorului central si asa ajungi oarecum mai usor la suruburile de reglat amestecu'. iti trebuie o surubelnita cap cruce mica, eu am taiat numa varful uneia normale apoi, inchizi suruluile de amestec de tot si le deschizi 3.5 ture, incearca si cu 4 ture ! ( eu de exemplu la 4 ture, aveam amestecu prea sarac) bafta ! Editat Februarie 27, 2009 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 Mers, jucat cu fire, mufe si alte matzarai si verdict. Bateria futata (sulfatata in termeni oleaca mai tehnici). Cauza: releu de incarcare "over-achiever" care da curent in ea ca din centrala atomo-electrica. Respectiv fro 15 V in loc de 14. Baterie schimbam dar acum vine intrebare. Aproximativ cat face un releu de incarcare (sau se poate schimba doar regulatorul de tensiune la el)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 Mers, jucat cu fire, mufe si alte matzarai si verdict. Bateria futata (sulfatata in termeni oleaca mai tehnici). Cauza: releu de incarcare "over-achiever" care da curent in ea ca din centrala atomo-electrica. Respectiv fro 15 V in loc de 14. Baterie schimbam dar acum vine intrebare. Aproximativ cat face un releu de incarcare (sau se poate schimba doar regulatorul de tensiune la el)? Releul cu totul. 450 ron la AB exact acum un an. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 Releul cu totul. 450 ron la AB exact acum un an. vai de plua sufletul meu si de releul ei. Sa se obisnuiasca cu asta pana la primul salariu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 Mers, jucat cu fire, mufe si alte matzarai si verdict. Bateria futata (sulfatata in termeni oleaca mai tehnici). Cauza: releu de incarcare "over-achiever" care da curent in ea ca din centrala atomo-electrica. Respectiv fro 15 V in loc de 14. Baterie schimbam dar acum vine intrebare. Aproximativ cat face un releu de incarcare (sau se poate schimba doar regulatorul de tensiune la el)? Suna la nr.0752029136,Sorin se numeste flacaul si cred ca te rezolva mai ieftin ca aia de la AB...si cu releu original,sigilat! Pe mine m-a servit prompt si destul de ieftin fata de hotii aia,adica cu 300 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Februarie 28, 2009 Share Postat Februarie 28, 2009 am comandat marti piesele la ab si ieri au ajuns ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 multam kevin77, azi bagam segmentii si poate urcam motoru pe mobra. m-am tot uitat prin carte si am vazut ca se recomanda 20w50, eu ii bagam 15w40. bafta ! sper ca miercuri sa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 Am o problema. Acum cateva zile ma plangeam ca mi se ineaca motorul la relanti asa ca am schimbat bujiile (contactul cu fisa oxidat). Astazi m-am apucat iar de el sa vad ce are asa ca am desfacut piulitele dinauntrul fisei sa le curat (oxidate rau si alea) dar mi-au cazut si rezistentele din fise care se prezenteau in ultimul hal. Oxidate, rupte, vai de capul lor m-am dus sa le caut inlocuitor pe la AB, mymoto, UnitedMotors, pe Maica Domnului dar nicaieri nu gasesc rezistentele astea de 1Kohm. Ma poate ajuta cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 nici ale mele nu arata foarte bine, le-am curatat, intrebarea mea e alta, chiar sunt necesare ? adica in afara de mobre, n-am mai vazut sigurante in fise.. poate ne lamureste careva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 Am o problema. Acum cateva zile ma plangeam ca mi se ineaca motorul la relanti asa ca am schimbat bujiile (contactul cu fisa oxidat). Astazi m-am apucat iar de el sa vad ce are asa ca am desfacut piulitele dinauntrul fisei sa le curat (oxidate rau si alea) dar mi-au cazut si rezistentele din fise care se prezenteau in ultimul hal. Oxidate, rupte, vai de capul lor m-am dus sa le caut inlocuitor pe la AB, mymoto, UnitedMotors, pe Maica Domnului dar nicaieri nu gasesc rezistentele astea de 1Kohm. Ma poate ajuta cineva? Cauta si pe louis, am impresia ca acolo se gasesc.. ceva gen 15 lei bucata, parca.. si le-a inlocuit Werewolf de curand, il intreb exact de unde cat si cum cand il mai prind, pentru ca zicea ca si-a pus de 5Kohm, parca.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 (editat) Rezistor se gaseste mai greu asa ca incerc sa caut Pipa cu totul dar mi-e greu sa ma lamuresc ce model imi trebuie. pe f650.com imi spun ca mdelul cu rezistor de 1kohm este NGK LB01EP dar nu il are nimeni. Stie cineva codul de la pipa cu rezistor de 5kohm? LE:NGK XD05F este codul pentru pipa cu 5kohm Editat Martie 3, 2009 de bogdan! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 (editat) Rezistor se gaseste mai greu asa ca incerc sa caut Pipa cu totul dar mi-e greu sa ma lamuresc ce model imi trebuie. pe f650.com imi spun ca mdelul cu rezistor de 1kohm este NGK LB01EP dar nu il are nimeni. Stie cineva codul de la pipa cu rezistor de 5kohm? LE:NGK XD05F este codul pentru pipa cu 5kohm Uite pe louis pipa BERU cu rezistor de 1 kohm cod 10035221. link http://www.louis.de/_409bb4230b0b7fed54735...t&page=1046 click de 2 ori. codul BMW pt pipa f650 97-99 este 12 12 2 343 145 Editat Martie 3, 2009 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 Pipa de la BMW este BERU ZLE301 si am gasit-o prin unele locuri cu 20+Euro dar asta pe care mi-ai aratat-o are alta forma si costa mult mai putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 (editat) Pipa de la BMW este BERU ZLE301 si am gasit-o prin unele locuri cu 20+Euro dar asta pe care mi-ai aratat-o are alta forma si costa mult mai putin. Cel mai bine vezi cat costa la Bavaria, nu cred ca e foarte scumpa. Eu nu as pune un rezistor mai mare. s-ar putea sa nu se potriveasca bine cea de pe louis, pare mai scurta decat una originala. Editat Martie 3, 2009 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 la bavaria costa 99 ROn bucata *2= 200Ron... un pic cam mult pentru bugetul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 atunci cumpara ngk, ca vad ca sunt mult mai ieftine. pana la urma la tensiune inalta nu e mare diferenta daca ai rezistor de 1 sau 5 k ohmi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 Am vorbit cu un electronist (taica-meu ) si mi-a spus ca rezistorul ala are rol sa reduca interferentele electromagnetice generate de aprindere, pentru protejarea echipamentelor electronice de la bordul autovehiculului. Deci nu are rol in aprinderea propriu-zisa, aceasta mergand la fel si in lipsa lui, daca se sunteaza conexiunea. Asa cum am zis mai sus, practic nu exista nicio diferenta daca se foloseste un rezistor de 5 in locul unuia de 1 k-ohm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 (editat) A schimbat cineva toba la F 650 (clasic) ?? Tot caut sa ii pun ceva mai ... zgomotos si nu gasesc nimic care sa se potriveasca. Deocamdata e zgomotoasa...dar numai pentru ca are o garnitura rupta si suna a punga de floricele in microunde in plina actiune Editat Martie 3, 2009 de CosX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.