bogdan! Postat Iunie 26, 2009 Share Postat Iunie 26, 2009 Pentru ca afara a fost o lumina superba cum n-am mai vazut de multa vreme, i-am facut doar 4 poze lu moto ca dupa a inceput ploaia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Iunie 26, 2009 Share Postat Iunie 26, 2009 frumoasa tare nenea. Salutari am tras la imprimanta pdf-ul AM o intrebare, se pare ca nu imi merge kilometrajul ala secundar, (nu stiu exact cum ii zice), dar cel mare merge. OAre care sa fie problema? MS corectacuma serios,nici eu nu stiu ce are,notez pe carnetel cand fac 1000 de km sa am evidenta la schimbul de ulei pai avand in vedere ca unu merge si unu nu inseamna ca se nvarte cablul corespunzator. Ceea ce inseamna ca e ceva busit la ceasul in sine... la mecanism... Din cate stiu eu e lipit si nu mi-as baga mana cu reparatii decat daca as stii ca ;mai am unu de schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 26, 2009 Share Postat Iunie 26, 2009 pai cam asa am gandit si eu de aia am ales solutia cu carnetelul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Iunie 26, 2009 Share Postat Iunie 26, 2009 salut, uite aici http://www.manualedereparatie.info/categorii/bmw.html mercic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Iunie 27, 2009 Share Postat Iunie 27, 2009 pai cam asa am gandit si eu de aia am ales solutia cu carnetelul cauta si tu pe la dezmembrari... trebuie sa fie unu care nu mai are nevoie de ceas. Sau poate mai gasesti vreun altul cu aceeasi roata pe fata si sistem tot prin cablu... Daca gasesti unu as fi si eu curios cum poate fi calibrat un ceas din asta.... mie vitezometru mi-e setat cu 10% mai jos... ca distanta masoara bine, dar viteza e mai jos. Nu ca m-ar deranja sau m=ar interesa de multe ori cu ce viteza merg. Intotdeauna sunt la viteza de confort, indiferent de locatie. Ma enerveaza in schimb satele gen DN 1 unde e foarte lber si strada goala.... acolo ma impinge pacatul la 100 fara sa-mi dau seama ca e prea tare pentru localitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Iunie 27, 2009 Share Postat Iunie 27, 2009 (editat) Apropo de engine failure - se poate si mai rau: http://faq.f650.com/FAQs/EngineNewFAQ.htm#...ngine%20failure Tot ST era si ala! In josul paginii sunt si poze. Atentie, nu e pt cei slabi de inger. Editat Iunie 27, 2009 de glucian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Iunie 27, 2009 Share Postat Iunie 27, 2009 Apropo de engine failure - se poate si mai rau: http://faq.f650.com/FAQs/EngineNewFAQ.htm#...ngine%20failureTot ST era si ala! In josul paginii sunt si poze. Atentie, nu e pt cei slabi de inger. macar asta avea o varsta. E un caz clasic de gripat motorul, ghinion ca avea 5-6000 de ture si a explodat de tot. Daca o patea la 2000 de ture se bloca, schimba pistonul si pleca. Uite cum se intampla si la mobre noi. /index.php?...68807&st=80 postul 83 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Iunie 28, 2009 Share Postat Iunie 28, 2009 Ca veni vorba de spalat... Am auzit ca dand cu motorina pe jante s-ar face frumoase, ca-n prima zi. N-am incercat, dar m-ar bate un gand. Dar de ce zici, melciule, de cauciucuri? Ataca motorina gumele? Cat despre galeriile de evacuare? Aproape din prima zi de cand am luat-o am reusit sa trec printr-o balta si sa fac un soi de caramida pe ele care nu vrea sa cada prin mai nicio metoda pe care am incercat-o. Dedesubt e crom si, sincer, as prefera sa-l vad pe ala in loc de zmecleul ala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iunie 28, 2009 Share Postat Iunie 28, 2009 Motorina ataca pneul doar daca sta in contact cu acesta mai mult timp,faptul ca s-a scurs si a umezit doar cauciucul si apoi a mai fost si spalat nu dauneaza acestuia! Lantul este bine sa fie spalat cu acel spray special,fiindca daca are "O"-ringuri sau alte chestii d-astea speciale (X-uri,Y-uri sau W-uri ),astea din urma pot fi afectate din cauza motorinei care ramine timp indelungat in contact cu dinsele. Benzina este mult mai indicata la spalari si degresari!Are avantajul ca se evapora. Totusi,daca nu v-a lovit criza frontal,mergeti in Vitan la magazinul Louis si luati acel set de 3 spray-uri (70 lei),unul pentru degresat,altul pentru uns lant si ultimul pentru frine.Le recomand! Spray-ul pentru curatit frinele il pot recomanda si pentru curatirea cotului de la toba de esapament,cu conditia ca aceasta (cotul) sa fie cald. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Iunie 28, 2009 Share Postat Iunie 28, 2009 Pai tocmai de-asta n-am folosit benzina ca stiu ca aia ataca masiv tot ce inseamna cauciuc, plastic si vopsea. Motorina nu ar fi la fel de nociva. Altfel foloseam benzina. Stiu la ca O ringuri nu se foloseste benzina fix din cauza asta... benzina le ataca ele fiind din cauciuc. De asemenea e posibil sa ma insel. Uzunule, motorina pare a face treaba buna pe jante. Mult mai buna decat sacazul de doi bani cae chipurile trebuia sa spele janta. Adevarul e ca lantul mi l-a facut de comanda. Am gasit lanturi mai jegoase in magazin de noi. Spalat totul cu apa dupa ce l-am inmuiat in motorina si cand s-a uscat era perfect. Am luat vaselina de rulmenti de 6 lei cutia si am dat din plin. O recomand cu incredere. S-a mentinut si curata si era uns brici. Nu ma mai intorc la tefloanele de la Motul nici sa ma bati. Nea Ivane, imi luasem si eu kit-urile de curatat in afara de ala de frane. Foarte comode (nu imi lua 4 ore un curatat de lant dar si ineficiente. Lantul se murdarea la fix 100 de km dupa ce-l ungeam. In plus cu 140 de lei curatam lantul vreo 2 luni. Acum vreo doua luni am luat motorina de 7 lei si vaselina de 6 si cu o periuta de dinti si o sticla de cola (sa nu ma deshidratez) fac treaba mai buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iunie 28, 2009 Share Postat Iunie 28, 2009 Cred ca vorbim de kit-uri diferite,fiindca asta de-l am io tine lantul uns cam 700-1000 km,depinde de zonele tranzitate.Si butelcile is mai mult decit generoase,au fiecare cite 750 ml.Uite-aici! Le am de la inceputul sezonului si am facut intretinerea la mai multe motoare cu ele...si posesorii au fost multumiti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Iunie 28, 2009 Share Postat Iunie 28, 2009 Da vorbeam de kit-uri diferite... eu luasem Motul. Erau destul de mari... dar tot nu ma duceau mai mult de 3 curatari. Plus ca ala de la Motul mai avea o tampenie.... se usca. Uscat la modul ca putea pune mana pe el si ramaneai curat. Cu vaselina asta ordinara am facut cam 800 de km si era uns. M-a prins ploaia vreo 400 de km de udeala si.... era uns. O sa-mi iau si eu un set din asta. Prinde bine cand nu ai timp sa faci intretinerea plus ca e mult mai curat decat ce fac eu... dar macar o data pe luna ii dau un luciu ca azi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Masterof Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 Salutare, Am sa va spun acum povestea primului meu schimb de ulei. Am inceput operatiunea Vineri pe la ora 19:00, dupa ce am cumparat toate cele necesare. M-am apucat imediat de treaba, cu un entuziasm extraordinar. Am citit bine inainte cam ce am de facut si iata ca am si inceput sa dezasamblez si sa dezsurubez. Dupa cateva minute deja imi curgea uleiul din motoreta. Am dat si pe jos am pus si prin sticle, in final totul arata ok... Dupa ce am curatat locul in care urma sa intre filtrul, dupa ce m-am asigurat ca totul este in regula am inceput sa pun la loc ceea ce scosesem de pe ea. Dezastru...a inceput sa ploua!!! Noaptea...si apoi un somn plin de draci. A doua zi, dis de dimineata eram prezent, cu un entuziasm debordant, langa am mea bucurie de a fi. Continui de unde am ramas...pun uleiul, pornesc motorul, o las putin sa ruleze si ii mai pun ceva ulei...cam mult insa nu-i problem...sunt solutii garla pentru astfel de situatii. Doua le-am identificat eu pe moment. Una ar fi fost sa desfac jos surubul si sa scurg putin ulei iar cea de-a doua, cea folosita dealtfel, sa scot cu seringa pe sus. Seringa ii mica....trebuiesc mai multe ture insa gandul ca ma voi plimba in voie tot week-end-ul imi da aripi. Scot, masor, scot...masor. Operatiunea dureaza ceva caci seringa era mica...Ultima masuratoare....e ok, mai scot o seringa pentru siguranta, imi zic. Ei bine, ultima seringa este cea mai grea...imi scapa inauntru insa reusesc sa o tin cu unghia. O sprijin de un inel si fiindca nu reuseam sa o trag afara o las sprijinita pana iau o sarma. Cand ma intorc seringa nexam , un moment de nedumerire dupa care realizez ce s-a intamplat o mie de draci, injuraturi cat cuprinde, un mare morcov acolo!!! Solutia, golesc uleiul, cu recuperare si incerc sa scot seringa pe unde a intrat. I-au hotararea de a raspurna mobra si dupa ce recuperez uleiul vad si seringa cum venea...usor insa de-a curmezisul . Ok...e bine si asa, bag o sarma si reusesc dupa ceva incercari si o scot afara. Ce-a urmat...simplu, bucurie mare, o scurta tura, bere...vin. Iar Duminica o tura prelungita prin Bucuresti. A iesit cam lunga povestirea insa m-am gandit sa v-o impartasesc fiindca puteti avea de invatat...ceva in genul folositi o seringa mai mare, cu un diametru corespunzator. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vmm Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 Pai tocmai de-asta n-am folosit benzina ca stiu ca aia ataca masiv tot ce inseamna cauciuc, plastic si vopsea. Motorina nu ar fi la fel de nociva. Altfel foloseam benzina. Stiu la ca O ringuri nu se foloseste benzina fix din cauza asta... benzina le ataca ele fiind din cauciuc. De asemenea e posibil sa ma insel. Nu te inseli. Incearca sa pui benzina intr-un pahar d-ala de unica folosinta, din plastic. Acolo vezi foarte clar cat de rau ataca benzina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 (editat) ce bine a inceput dimineata asta!! cine imi vinde un semnal dreapta fata? Mie mi-a sarit benzina pe parbriz (nu intrebati cum ) si pe plasticele rosii dar a lasat pete doar pe parbriz... Editat Iunie 29, 2009 de bogdan! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vmm Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 Uf... Dupa ce am lipit de tz ori semnalele am rzolvat foarte simplu. Am montat doua semnale aplicate. Exact ca semnalele montate pe aripile masinilor. De-atunci...n-am mai avut probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Masterof Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 Din categoria ce mi-ar trebui si mie, poate are cineva, poate auziti pe cineva ca ar avea...As avea nevoie de blocul de lumini de pe stanga (cel de comanda....semnalizare, faza lunga, claxon si soc). De fapt mi s-a rupt acel inel de la soc insa as dori sa schimb totul. Ce spuneti? Vre-o sansa??? Are cineva? M-ar interesa second...iar nou doar daca nu imi rupe buzunarele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puskyboy Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 POate ca vinde si pe bucati...suna, ca nu strica sa intrebi http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...995-200402.html Salutari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 POate ca vinde si pe bucati...suna, ca nu strica sa intrebihttp://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...995-200402.html Salutari A sunat cineva? că aș vrea și io cricul central. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vmm Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 Din categoria ce mi-ar trebui si mie, poate are cineva, poate auziti pe cineva ca ar avea...As avea nevoie de blocul de lumini de pe stanga (cel de comanda....semnalizare, faza lunga, claxon si soc). De fapt mi s-a rupt acel inel de la soc insa as dori sa schimb totul. Ce spuneti? Vre-o sansa??? Are cineva? M-ar interesa second...iar nou doar daca nu imi rupe buzunarele. N-ar fi mai bine daca ai da la facut acel inel? Cred ca ai iesi mai ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Masterof Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 N-ar fi mai bine daca ai da la facut acel inel? Cred ca ai iesi mai ieftin. Ar fi prea bine...cunosti pe cineva care m-ar putea ajuta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vmm Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 Ar fi prea bine...cunosti pe cineva care m-ar putea ajuta? Am vazut la un tip la o intalnire de la arc un inel d-asta facut din duraluminiu la strung. Era pentru o Yamaha, insa cu siguranta se poate face si ptr BMW Cei care care lucreaza pe strung te pot ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CHL Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 (editat) Din categoria ce mi-ar trebui si mie, poate are cineva, poate auziti pe cineva ca ar avea...As avea nevoie de blocul de lumini de pe stanga (cel de comanda....semnalizare, faza lunga, claxon si soc). De fapt mi s-a rupt acel inel de la soc insa as dori sa schimb totul. Ce spuneti? Vre-o sansa??? Are cineva? M-ar interesa second...iar nou doar daca nu imi rupe buzunarele. si eu sunt interesat de aceasi piesa, cele doua suruburi pe care le are nu mai prind bine si nu poate fi fixat pe ghidon, se tot misca cred ca voi suna la cel cu motorul din anuntz LE a fost vandut motorul ala Editat Iunie 29, 2009 de CHL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Masterof Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 si eu sunt interesat de aceasi piesa, cele doua suruburi pe care le are nu mai prind bine si nu poate fi fixat pe ghidon, se tot misca cred ca voi suna la cel cu motorul din anuntz LE a fost vandut motorul ala Acelasi este si motivul pentru care eu am reusit sa rup acel inel de la soc. Am desfacut blocul de comanda al luminilor fiindca de cate ori incercam sa trag un claxon imi fugea butonul si nu reauseam sa claxonez. Cand l-am desfacut mi-a sarit acel cablu de la soc. Apoi am vrut sa il pul la loc si nu a mai mers...s-a rup putin inelul acela. Nu este grav insa dimineata trebuie sa tin motorul din acceleratie pentru a-l porni. Voi vorbi cu un cumnat de-al meu din Munchen sa imi caute pe acolo, poate sunt si pe la ei dezmembrari...daca nu, nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CHL Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 pai tu iti iei doar inelul sau tot blocul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.