Vulturul argintiu Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 Salut, am adus ieri de la Alba Iulia un IJ 56 pentru a restaura altul si imi trebuie un piston si niste segmenti, de unde pot sa iau asa ceva ? daca aveti si niste nr de telefon ar fi si mai bine sa vorbim direct. ce trebuie sa fac ca la drum sa se aprinda mai intens becul din far, este f f f slaba lumina ?? Va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 piston si segmenti poti lua de pe la gaspar - merg de la ij nou. daca ce are in el nu e dus nu il schimba. daca e pe 6 v lumina nu o sa te uimeasca niciodata. la vremea lui era bezna completa pe strada deci era suficient cat dadea. Asigura-te ca are bec de 35w in far si nu cumva unu de trab Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul argintiu Postat Martie 8, 2009 Autor Share Postat Martie 8, 2009 piston si segmenti poti lua de pe la gaspar - merg de la ij nou. daca ce are in el nu e dus nu il schimba. daca e pe 6 v lumina nu o sa te uimeasca niciodata. la vremea lui era bezna completa pe strada deci era suficient cat dadea. Asigura-te ca are bec de 35w in far si nu cumva unu de trab multumesc, cum ajung la Gaspar (scuze, dar sunt incepator in acest tip de motor) este pe 6 volti, cineva spunea sa pun magnetou de voshod, ce parere ai ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 multumesc, cum ajung la Gaspar (scuze, dar sunt incepator in acest tip de motor)este pe 6 volti, cineva spunea sa pun magnetou de voshod, ce parere ai ? ce cota de piston ai nevoie? am eu tot ce ai nevoie pt ij. ca sa ai lumina buna doar aprindere de minsc sau voshot,la astea pe 6v tot timpul va fi slabuta lumina. aduc piese la comanda ucraina pt.comuniste danytunky yd.mes sau 0740848790 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 (editat) ce cota de piston ai nevoie?am eu tot ce ai nevoie pt ij. ca sa ai lumina buna doar aprindere de minsc sau voshot,la astea pe 6v tot timpul va fi slabuta lumina. aduc piese la comanda ucraina pt.comuniste danytunky yd.mes sau 0740848790 Recomand eu tot ce am luat de la Dany a fost calitatea I Editat Martie 8, 2009 de magic4ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flooriin Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 (editat) Salut,am adus ieri de la Alba Iulia un IJ 56 pentru a restaura altul si imi trebuie un piston si niste segmenti, de unde pot sa iau asa ceva ? daca aveti si niste nr de telefon ar fi si mai bine sa vorbim direct. ce trebuie sa fac ca la drum sa se aprinda mai intens becul din far, este f f f slaba lumina ?? Va multumesc la varsta ta te mai apuci de reconditionat un IJ? nevasta ta stie ca ti-ai luat ij? gaspar-0744 472 055 stai sa il desfacem si sa il masuram cu sublerul sa vedem daca se potriveste vreo cota de piston dl. specialist. iar la fineturi il intrebam pe Zidu pentru care ijurile nu au secrete. si daca tot e dany pe aici o sa lucram cu el Editat Martie 8, 2009 de flooriin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 (editat) ce cota de piston ai nevoie?am eu tot ce ai nevoie pt ij. ca sa ai lumina buna doar aprindere de minsc sau voshot,la astea pe 6v tot timpul va fi slabuta lumina. aduc piese la comanda ucraina pt.comuniste danytunky yd.mes sau 0740848790 Si eu recomand!! calitate foarte buna! Numai bine! Editat Martie 8, 2009 de Mihai_J4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul argintiu Postat Martie 8, 2009 Autor Share Postat Martie 8, 2009 Va multumesc tuturor, din cate se pare nu va fi nici o problema in achizitia de piese. Ramane sa iau legatura saptamana viitoare cu cei recomandati. multumesc inca odata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 daca il reconditionezi il lasi pe 6v, daca nu - transplant de la voshod sau minsk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DHL Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 (editat) Bafta Vulture la restaurare. Sa stii ca sunt alaturi de tine. Sa ne tii la curent cu stadiul lucrarii si eventual ceva poze cu fierul. Editat Martie 9, 2009 de mihai_prd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shui Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 (editat) am 2 pistoane de ijh cota 1 cu tot cu segmenti,si sunt facute in 1982,am hartiutele de la ambalaj,si... spre deosebire de cele de acum se foloseau alte materiale la confectionarea pistoanelor,nu ca acuma din ceaun,mie mi-a trebuit cota 2 si am fost nevoit sa imi caut piston,dar nu mi-am luat din asta nou ca am mai calat vreo 4 bucati,am facut rost tot de unu veki de pe vremea lui pazvante chioru si am mai multa incredere in ala chiar daca a mai fost folosit. daca esti interesat o sa pun si poze. a... si eu lucrez acum tot la aprinderea aia de minsk,e de incredere chiar si fata de aia de 12v de jupiter4-5. bafta ps.ieftin Editat Martie 10, 2009 de kraz-trial Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bn13hor Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 am 2 pistoane de ijh cota 1 cu tot cu segmenti,si sunt facute in 1982,am hartiutele de la ambalaj,si... spre deosebire de cele de acum se foloseau alte materiale la confectionarea pistoanelor,nu ca acuma din ceaun,mie mi-a trebuit cota 2 si am fost nevoit sa imi caut piston,dar nu mi-am luat din asta nou ca am mai calat vreo 4 bucati,am facut rost tot de unu veki de pe vremea lui pazvante chioru si am mai multa incredere in ala chiar daca a mai fost folosit. daca esti interesat o sa pun si poze.a... si eu lucrez acum tot la aprinderea aia de minsk,e de incredere chiar si fata de aia de 12v de jupiter4-5. bafta ps.ieftin pistonu lgarantat merita folosit unul vechi segmenti de care gasesti folositi in nici un caz sunt formati dupa alt cilindru salutari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motoristu66 Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 pistonu lgarantat merita folosit unul vechi segmenti de care gasesti folositi in nici un caz sunt formati dupa alt cilindru salutari asa-i bn neamule, n-am cum sa folosesc segmenti folositi,adica nu mai incerc,am facut si tiganii d'astea long time ago.. toate bune bn-ule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 nu a incercat nimeni sa puna piston de Trabant pe IJ 56 sau Planeta?la diametru sunt egale,difera doar gaura de bolt[e de 18mm]dar si asta se rezolva cu niste bucse in umerii pistonului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 nu a incercat nimeni sa puna piston de Trabant pe IJ 56 sau Planeta?la diametru sunt egale,difera doar gaura de bolt[e de 18mm]dar si asta se rezolva cu niste bucse in umerii pistonului. Pistonul de Trabant are gaura de bolt de 20, stii ca io am piston d-asta pe MZ si trebuie sa-l bucsez. Deci, pt IJ ar trebui niste bucse mai groase in umeri, nu ca ar fi asta o problema (daca tot bucsezi). Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shelby.rajmi Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 Pistonul de Trabant are gaura de bolt de 20, stii ca io am piston d-asta pe MZ si trebuie sa-l bucsez. Deci, pt IJ ar trebui niste bucse mai groase in umeri, nu ca ar fi asta o problema (daca tot bucsezi).Toate bune! salutari , nu stiu daca e ide buna sa pui piston de trabant, si nu bucsarea ar fi o problema, ci forma pistonului..fiind vorba de 2 timpi pistonul inchide si deschide geamurile aflate pe camasa, deci daca nu corespunde perfect, s-ar putea sa nu dea randament, sau chiar sa nu mearga... trebuiesc facute masuratori, eventual incercat si vazut..!!! la mz-etz merge pistonul de trabant dupa ultima cota urmeaza pistonul de trabant.. dar ij e altfel.pistoanele vechi de ij sunt mai bune... eu nu demult am desfacut motorul la planeta 5 si am constatat ca era pistonul gaurit.... si cica era nou.... de aici concluzia.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 salutari , nu stiu daca e ide buna sa pui piston de trabant, si nu bucsarea ar fi o problema, ci forma pistonului..fiind vorba de 2 timpi pistonul inchide si deschide geamurile aflate pe camasa, deci daca nu corespunde perfect, s-ar putea sa nu dea randament, sau chiar sa nu mearga... trebuiesc facute masuratori, eventual incercat si vazut..!!! la mz-etz merge pistonul de trabant dupa ultima cota urmeaza pistonul de trabant.. dar ij e altfel.pistoanele vechi de ij sunt mai bune... eu nu demult am desfacut motorul la planeta 5 si am constatat ca era pistonul gaurit.... si cica era nou.... de aici concluzia.... La IJ nu Âştiu nici eu dacă se potrivesc cotele ferestrelor Âşi înălțimea pistonului (din centrul bolțului în capul pistonului) între cel de Trabant Âşi cel de IJ. Din ce-mi aduc eu aminte nu se potrivesc. Eu ma refeream în postul precedent doar la cota bolțului de Trabant, care e de 20. Mai intră în calcul Âşi greutatea diferită a pistoanelor. E clar că merge verificat doar cu obiectele îm față. În ceea ce priveÂşte calitatea materialelor, cred că nu încape discuție, cel de Trabant îl bate pe cel de IJ, dar aici se nasc alte discuții... Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flooriin Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 salutari , nu stiu daca e ide buna sa pui piston de trabant, si nu bucsarea ar fi o problema, ci forma pistonului..fiind vorba de 2 timpi pistonul inchide si deschide geamurile aflate pe camasa, deci daca nu corespunde perfect, s-ar putea sa nu dea randament, sau chiar sa nu mearga... de acord. fusta pistonului are rol de valve (omolog patru timpi). chiar si un piston nou dar slab calitativ e mai bun decat o adaptare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vene Postat Iulie 23, 2018 Share Postat Iulie 23, 2018 (editat) Eu am cumparat si de IJ si de Minsk cele produse in Taiwan, sunt putin mai scumpe dar sunt OK. Boltul merge corect in umerii pistonului, segmentii sunt OK, vine si cu sigurantele. Am platit 100Lei pe set de IJ56 si 85Lei pe cel de Minsk. (Pistonul rusesc era oval, deformat dupa prelucrare probabil datorita tensiunilor interne, iar boltul nu intra decat presat, nici nu l-au acceptat la honuit, datorita ovalitatii exagerate). Eu cumpar din Sf. Gheorge, de la Sergiu, care stie ce marfa sa aduca. Editat Iulie 23, 2018 de vene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Iulie 23, 2018 Share Postat Iulie 23, 2018 Salut.lasa și tu un nr.de telefon dacă se poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Iulie 26, 2018 Share Postat Iulie 26, 2018 Tind sa cred ca nu, in multe,foarte multe cazuri unele adaptari au 'rodit' mai bine decat reperele 'di pi stoc'.. (si nu fac referire aici doar la pistoane) Boltul de 15 e (un) alt punct slab al ij-ului,pistoane de trabi s-au mai bagat si prin ij-uri,vreau sa incerc si eu,dar cu o alta biela,nu cu bucse prin piston .. Ramane de vazut,in iernile ce urmeaza .. ) Ai văzut din ce an e postarea la care ai răspuns? Probabil nici nu mai există motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Iulie 27, 2018 Share Postat Iulie 27, 2018 Altadata o sa-mi cer voie Chiar te rog. Cred că aș fi printre primii care s-ar bucura să vadă că mai sunt și alții care se mai dau și cu Ij prin țara asta, în afară de mine . Mi se accentuează tot mai mult starea de depresie și mă simt tot mai singur ;( văzând că încet-încet tind să moară comunistele. Nu mai au în ziua de azi oamenii timp / posibilitatea să meargă relaxat și să se bucure doar drum în sine. Bifează doar puncte pe hartă și se grăbesc (fără să știe și ei de ce) să ajungă DOAR la destinație. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.