Sari la conținut

ij 56


Postări Recomandate

:lol: Salut,

am adus ieri de la Alba Iulia un IJ 56 pentru a restaura altul si imi trebuie un piston si niste segmenti, de unde pot sa iau asa ceva ?

daca aveti si niste nr de telefon ar fi si mai bine sa vorbim direct.

ce trebuie sa fac ca la drum sa se aprinda mai intens becul din far, este f f f slaba lumina ??

 

Va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

piston si segmenti poti lua de pe la gaspar - merg de la ij nou.

daca ce are in el nu e dus nu il schimba.

daca e pe 6 v lumina nu o sa te uimeasca niciodata. la vremea lui era bezna completa pe strada deci era suficient cat dadea. Asigura-te ca are bec de 35w in far si nu cumva unu de trab

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

piston si segmenti poti lua de pe la gaspar - merg de la ij nou.

daca ce are in el nu e dus nu il schimba.

daca e pe 6 v lumina nu o sa te uimeasca niciodata. la vremea lui era bezna completa pe strada deci era suficient cat dadea. Asigura-te ca are bec de 35w in far si nu cumva unu de trab

:lol: multumesc, cum ajung la Gaspar (scuze, dar sunt incepator in acest tip de motor)

este pe 6 volti, cineva spunea sa pun magnetou de voshod, ce parere ai ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol: multumesc, cum ajung la Gaspar (scuze, dar sunt incepator in acest tip de motor)

este pe 6 volti, cineva spunea sa pun magnetou de voshod, ce parere ai ?

 

 

ce cota de piston ai nevoie?

am eu tot ce ai nevoie pt ij.

ca sa ai lumina buna doar aprindere de minsc sau voshot,la astea pe 6v tot timpul va fi slabuta lumina.

 

aduc piese la comanda ucraina pt.comuniste danytunky yd.mes sau 0740848790

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce cota de piston ai nevoie?

am eu tot ce ai nevoie pt ij.

ca sa ai lumina buna doar aprindere de minsc sau voshot,la astea pe 6v tot timpul va fi slabuta lumina.

 

aduc piese la comanda ucraina pt.comuniste danytunky yd.mes sau 0740848790

 

Recomand :lol:

eu tot ce am luat de la Dany a fost calitatea I

Editat de magic4ce
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol: Salut,

am adus ieri de la Alba Iulia un IJ 56 pentru a restaura altul si imi trebuie un piston si niste segmenti, de unde pot sa iau asa ceva ?

daca aveti si niste nr de telefon ar fi si mai bine sa vorbim direct.

ce trebuie sa fac ca la drum sa se aprinda mai intens becul din far, este f f f slaba lumina ??

 

Va multumesc

 

la varsta ta te mai apuci de reconditionat un IJ?

nevasta ta stie ca ti-ai luat ij?

 

gaspar-0744 472 055

stai sa il desfacem si sa il masuram cu sublerul sa vedem daca se potriveste vreo cota de piston dl. specialist.

iar la fineturi il intrebam pe Zidu pentru care ijurile nu au secrete.

 

si daca tot e dany pe aici o sa lucram cu el

Editat de flooriin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce cota de piston ai nevoie?

am eu tot ce ai nevoie pt ij.

ca sa ai lumina buna doar aprindere de minsc sau voshot,la astea pe 6v tot timpul va fi slabuta lumina.

 

aduc piese la comanda ucraina pt.comuniste danytunky yd.mes sau 0740848790

 

 

Si eu recomand!! calitate foarte buna!

 

Numai bine!

Editat de Mihai_J4
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol: Va multumesc tuturor, din cate se pare nu va fi nici o problema in achizitia de piese.

Ramane sa iau legatura saptamana viitoare cu cei recomandati.

multumesc inca odata :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bafta Vulture la restaurare.

Sa stii ca sunt alaturi de tine.

Sa ne tii la curent cu stadiul lucrarii si eventual ceva poze cu fierul.

Editat de mihai_prd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am 2 pistoane de ijh cota 1 cu tot cu segmenti,si sunt facute in 1982,am hartiutele de la ambalaj,si... spre deosebire de cele de acum se foloseau alte materiale la confectionarea pistoanelor,nu ca acuma din ceaun,mie mi-a trebuit cota 2 si am fost nevoit sa imi caut piston,dar nu mi-am luat din asta nou ca am mai calat vreo 4 bucati,am facut rost tot de unu veki de pe vremea lui pazvante chioru si am mai multa incredere in ala chiar daca a mai fost folosit. daca esti interesat o sa pun si poze.

a... si eu lucrez acum tot la aprinderea aia de minsk,e de incredere chiar si fata de aia de 12v de jupiter4-5.

bafta

ps.ieftin

Editat de kraz-trial
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am 2 pistoane de ijh cota 1 cu tot cu segmenti,si sunt facute in 1982,am hartiutele de la ambalaj,si... spre deosebire de cele de acum se foloseau alte materiale la confectionarea pistoanelor,nu ca acuma din ceaun,mie mi-a trebuit cota 2 si am fost nevoit sa imi caut piston,dar nu mi-am luat din asta nou ca am mai calat vreo 4 bucati,am facut rost tot de unu veki de pe vremea lui pazvante chioru si am mai multa incredere in ala chiar daca a mai fost folosit. daca esti interesat o sa pun si poze.

a... si eu lucrez acum tot la aprinderea aia de minsk,e de incredere chiar si fata de aia de 12v de jupiter4-5.

bafta

ps.ieftin

pistonu lgarantat merita folosit unul vechi

segmenti de care gasesti

folositi in nici un caz

sunt formati dupa alt cilindru

salutari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pistonu lgarantat merita folosit unul vechi

segmenti de care gasesti

folositi in nici un caz

sunt formati dupa alt cilindru

salutari

asa-i bn neamule, n-am cum sa folosesc segmenti folositi,adica nu mai incerc,am facut si tiganii d'astea long time ago.. toate bune bn-ule :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu a incercat nimeni sa puna piston de Trabant pe IJ 56 sau Planeta?la diametru sunt egale,difera doar gaura de bolt[e de 18mm]dar si asta se rezolva cu niste bucse in umerii pistonului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu a incercat nimeni sa puna piston de Trabant pe IJ 56 sau Planeta?la diametru sunt egale,difera doar gaura de bolt[e de 18mm]dar si asta se rezolva cu niste bucse in umerii pistonului.

 

Pistonul de Trabant are gaura de bolt de 20, stii ca io am piston d-asta pe MZ si trebuie sa-l bucsez. Deci, pt IJ ar trebui niste bucse mai groase in umeri, nu ca ar fi asta o problema (daca tot bucsezi).

Toate bune! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pistonul de Trabant are gaura de bolt de 20, stii ca io am piston d-asta pe MZ si trebuie sa-l bucsez. Deci, pt IJ ar trebui niste bucse mai groase in umeri, nu ca ar fi asta o problema (daca tot bucsezi).

Toate bune! :)

 

 

salutari , nu stiu daca e ide buna sa pui piston de trabant, si nu bucsarea ar fi o problema, ci forma pistonului..fiind vorba de 2 timpi pistonul inchide si deschide geamurile aflate pe camasa, deci daca nu corespunde perfect, s-ar putea sa nu dea randament, sau chiar sa nu mearga... trebuiesc facute masuratori, eventual incercat si vazut..!!! la mz-etz merge pistonul de trabant dupa ultima cota urmeaza pistonul de trabant.. :D dar ij e altfel.pistoanele vechi de ij sunt mai bune... eu nu demult am desfacut motorul la planeta 5 si am constatat ca era pistonul gaurit.... si cica era nou.... de aici concluzia....

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari , nu stiu daca e ide buna sa pui piston de trabant, si nu bucsarea ar fi o problema, ci forma pistonului..fiind vorba de 2 timpi pistonul inchide si deschide geamurile aflate pe camasa, deci daca nu corespunde perfect, s-ar putea sa nu dea randament, sau chiar sa nu mearga... trebuiesc facute masuratori, eventual incercat si vazut..!!! la mz-etz merge pistonul de trabant dupa ultima cota urmeaza pistonul de trabant.. :D dar ij e altfel.pistoanele vechi de ij sunt mai bune... eu nu demult am desfacut motorul la planeta 5 si am constatat ca era pistonul gaurit.... si cica era nou.... de aici concluzia....

 

:)

 

La IJ nu Âştiu nici eu dacă se potrivesc cotele ferestrelor Âşi înălțimea pistonului (din centrul bolțului în capul pistonului) între cel de Trabant Âşi cel de IJ. Din ce-mi aduc eu aminte nu se potrivesc. Eu ma refeream în postul precedent doar la cota bolțului de Trabant, care e de 20. Mai intră în calcul Âşi greutatea diferită a pistoanelor. E clar că merge verificat doar cu obiectele îm față. În ceea ce priveÂşte calitatea materialelor, cred că nu încape discuție, cel de Trabant îl bate pe cel de IJ, dar aici se nasc alte discuții...

Toate bune! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari , nu stiu daca e ide buna sa pui piston de trabant, si nu bucsarea ar fi o problema, ci forma pistonului..fiind vorba de 2 timpi pistonul inchide si deschide geamurile aflate pe camasa, deci daca nu corespunde perfect, s-ar putea sa nu dea randament, sau chiar sa nu mearga...

:)

 

 

de acord. fusta pistonului are rol de valve (omolog patru timpi). chiar si un piston nou dar slab calitativ e mai bun decat o adaptare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 years later...

Eu am cumparat si de IJ si de Minsk cele produse in Taiwan, sunt putin mai scumpe dar sunt OK.

Boltul merge corect in umerii pistonului, segmentii sunt OK, vine si cu sigurantele.

Am platit 100Lei pe set de IJ56 si 85Lei pe cel de Minsk.

(Pistonul rusesc era oval, deformat dupa prelucrare probabil datorita tensiunilor interne, iar boltul nu intra decat presat, nici nu l-au acceptat la honuit, datorita ovalitatii exagerate).

Eu cumpar din Sf. Gheorge, de la Sergiu, care stie ce marfa sa aduca.

post-33773-0-88993100-1532336127_thumb.jpg

Editat de vene
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tind sa cred ca nu,

in multe,foarte multe cazuri unele adaptari au 'rodit' mai bine decat reperele 'di pi stoc'.. (si nu fac referire aici doar la pistoane)

Boltul de 15 e (un) alt punct slab al ij-ului,pistoane de trabi s-au mai bagat si prin ij-uri,vreau sa incerc si eu,dar cu o alta biela,nu cu bucse prin piston ..

Ramane de vazut,in iernile ce urmeaza .. :))

 

:) Ai văzut din ce an e postarea la care ai răspuns? Probabil nici nu mai există motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Altadata o sa-mi cer voie ;)

 

Chiar te rog. ;)

 

Cred că aș fi printre primii care s-ar bucura să vadă că mai sunt și alții care se mai dau și cu Ij prin țara asta, în afară de mine ;). Mi se accentuează tot mai mult starea de depresie și mă simt tot mai singur ;( văzând că încet-încet tind să moară comunistele.

Nu mai au în ziua de azi oamenii timp / posibilitatea să meargă relaxat și să se bucure doar drum în sine. Bifează doar puncte pe hartă și se grăbesc (fără să știe și ei de ce) să ajungă DOAR la destinație.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...