boaska Postat Septembrie 3, 2015 Share Postat Septembrie 3, 2015 Azi am gasit acasa toate piesele sper sa rezolv macar partial in weekend.... Pinioanele st tot japoneze JT 16/45 Sper sa rezolv cu presa asta de nituit Il trec pe shell advance 15w50 ca tot am aproape 4500km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Septembrie 3, 2015 Share Postat Septembrie 3, 2015 Azi am gasit acasa toate piesele sper sa rezolv macar partial in weekend.... Pinioanele st tot japoneze JT 16/45 Sper sa rezolv cu presa asta de nituit Il trec pe shell advance 15w50 ca tot am aproape 4500km Presa e luata din china? Daca da,sunt curios cum se va descurca,pentru ca as vrea sa cumpar si eu una Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Septembrie 5, 2015 Share Postat Septembrie 5, 2015 Presa e luata din china? Daca da,sunt curios cum se va descurca,pentru ca as vrea sa cumpar si eu una Chinezarie ieftina. Se indoaie tijele, am taiat un torx ca sa scot cu greu un nit... pe urma la nituit iara greu, piesele nu se pupa, trebuiesc slefuite polizate... Pe urma nu mai se invarte pinionul de 16, trebuie demontat capacul la ambreiaj si polizat sau decupat la un surub.... poate maine reusesc sa termin treaba » Post actualizat in 12 Sep 2015 11:50 Azi am iesit cu suzi, incredibil se comporta cu rapoartele astea lungi, motorul trage excelent cu ele si se aude mult mai bine, carburatoarele grohaie un pic dar per total zici ca te sui pe un tourer de 1000 La 4000rpm ai deja suta, treapta 1 acum este cam treapta 2 inainte, excelent, inainte facea prea mult zgomot ptr viteza dezvoltata Am schimbat si uleiul, am pus shell 15w50 advance, dar totusi te unge pe suflet cand accelerezi » Post actualizat in 16 Sep 2015 05:42 Cu 15w50 scoate fum la pornire din cauza vascozitatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 Salutari. Poate auziti pe cineva interesat .. /index.php?/topic/732107-suzuki-gsx-1100-f-katana-1988/&do=findComment&comment=4064318 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 ...sau una ceva mai mica, aici: /index.php?/topic/732138-suzuki-gsxf-750-katana/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristianicolau Postat Octombrie 27, 2015 Share Postat Octombrie 27, 2015 Salutare GIXEF-isti! Ma numar desigur printre cei care isi doresc modelul asta de motor pentru inceput. Ma tot invart de cateva luni printre anunturile de pe mai toate site-urile insa ceva ma face sa ma intorc mereu la gsx 650f. Printre viitorii mei "colegi" de drum pe care ii cunosc deja nu are nimeni modelul asta asadar poate reuseste cineva sa ma lamureasca si pe mine: De ce este atat de greu GSX 650F? Mi s-a spus ca la plin ar avea cam 265 - 270kg. Am prieteni cu motoare de 800 (vfr), 1000 (FZ1 GT), toate carenate care au cu 40, 50kg mai putin (tot la plin). Ce anume are in plus? Ar trebui sa ma feresc de greutatea asta ca incepator? E motorul prea mic raportat la greutate? Sunt la ABC-ul mersului pe motor, mai exact la litera A, deci foarte la inceput. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Octombrie 27, 2015 Share Postat Octombrie 27, 2015 (editat) Salutare GIXEF-isti! Ma numar desigur printre cei care isi doresc modelul asta de motor pentru inceput. Ma tot invart de cateva luni printre anunturile de pe mai toate site-urile insa ceva ma face sa ma intorc mereu la gsx 650f. Printre viitorii mei "colegi" de drum pe care ii cunosc deja nu are nimeni modelul asta asadar poate reuseste cineva sa ma lamureasca si pe mine: De ce este atat de greu GSX 650F? Mi s-a spus ca la plin ar avea cam 265 - 270kg. Am prieteni cu motoare de 800 (vfr), 1000 (FZ1 GT), toate carenate care au cu 40, 50kg mai putin (tot la plin). Ce anume are in plus? Ar trebui sa ma feresc de greutatea asta ca incepator? E motorul prea mic raportat la greutate? Sunt la ABC-ul mersului pe motor, mai exact la litera A, deci foarte la inceput. Multumesc. Este grea dar nu chiar de 270 kg , are 216 gol si ajunge in cam in 230-240 la plin . Diferente fata de celelalte modele ..pai greutatea e din cadru in primul rand , otel la suzuki fata de aluminiu la vfr si fz1 Greutatea e un minus pt modelul asta ,ar fi singurul minus important (mai e saua care pt touring e crima) insa odata plecat de pe loc e destul de manevrabila . Franele sunt cam slabe dar isi fac treaba Motorul e suficient de puternic cu un raspuns docil ceea ce il face foarte ok pt un incepator , pentru mers cu pasager devine un pic mai subdimensionat dar trage si asa Motocicleta simpla si fiabila ( gen Suzuki) 92 mii km fara probleme majore Nu e la nivelul unui VFR sau a unui FZ1 Pt alte detalii iti stau la dispozitie LE . ca idee , dupa un we cu un fjr1300 (280kg) cand m-am urcat inapoi parca eram pe un supermoto Editat Octombrie 27, 2015 de claman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristianicolau Postat Octombrie 28, 2015 Share Postat Octombrie 28, 2015 Multumesc claman. de fapt motorul care mi-a atras atentia e aici: /index.php?/topic/719222-vand-suzuki-gsx650fa-k9/ Poate o parte din bucuresteni stiu deja motocicleta si sper sa fie exact asa ca in descriere. Greutatea de 265kg am aflat-o direct de la proprietar iar weekendul ce urmeaza mi-am planificat un drum in Bucuresti sa o si vad. Lista mea de intrebari e desigur foarte lunga insa deocamdata mi se recomanda sa-mi iau ceva ce imi place (probabil voi realiza mai tarziu ce anume imi si trebuie acum ma bazez pe cunostintele mele limitate in ceea ce priveste partea tehnica a motocicletelor si aspect. Desigur, mi se spune ca o carenata ma fereste de vant, probabil de aceea motociclistii pe care ii cunosc si-au schimat naked-urile cu modele asemanatoare. Mi s-a explicat de multe ori ca vantul e o problema la cursele mai lungi (in afara localitatii) si ma gandesc ca ar fi bine sa ma obisnuiesc cu o carenata de pe acum (poate gresesc totusi!?) Mi se spune si ca modelul asta nu e foarte cautat, ca se vinde greu in cazul ma hotarasc sa o schimb, ca ba e prea grea ba ca are putini cai, ca e spatele de 160 si era bine de minim 180, c-o sa plang daca o scap si stric carenajul, ca e prea scumpa pt o motocicleta de inceput etc Sincer, nu pot sa-mi dau seama cat de importante sau nu sunt aspectele de mai sus, daca-mi va parea rau sau nu. Tot ce stiu e ca am facut jaloane si 8-uri la scoala (si mi-a placut) iar la examen am avut bafta sa fiu ghidat de politist pe niste strazi pe care le cunosc de cand eram copil ... si clar a fost un avantaj! In fine, aici se vorbeste de bine de GIXEF si banuiesc ca daca majoritatea ati inceput cu asa ceva as putea si eu. Mai ramane sa vad motocicleta si "in carne si oase" si ma voi decide atunci daca e de mine sau nu. Oricum, orice sfat e binevenit si-l accept cu placere indiferent ca e pro sau contra. Raman pe faza, sa vad cine si ce mai scrie ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Octombrie 28, 2015 Share Postat Octombrie 28, 2015 (editat) Stiu motocicleta ,il stiu si pe proprietar (am facut o tura la Veliko impreuna) Nu-mi dau cu parerea in privinta achizitiei , mi-am dat cu parerea despre model Carenata e ok pt distante lungi , posibil sa ajungi sa schimbi parbrizul ( depinde de inaltimea ta) Greutatea se simte la manevrele de pe loc , impins ..mutat ...viteza mica Spatele 160 vs 180 ,de regula super-sporturile au 180-190 pe spate si touring-urile de 1000-1200cmc , guma e corecta dpmdv , nu am simtit nevoia de guma mai lata Cat despre datul pe jos si plansul dupa carene....asa imi spuneau si mie si chiar am dat-o pe jos de pe loc ,a doua zi..apoi a cazut ca nu i-am pus cricul bine . N-am plans , m-a durut undeva ...o sa plang daca o sa-mi cada pe picior si o sa mi-l rupa Modelul nu e cautat la noi ,scade la revanzare ..vezi chiar modelul pe care vrei sa-l cumperi ..daca nu ma insel modelul cu abs de nou costa cam 7000 ..+ toba leo vince + cric central Pana la urma totul depinde de tine si de cum simti motorul cand te urci pe el, apoi dupa un an doi o sa-ti dai seama ce vrei LE : acum ma uitam la pozele de pe topicul de vanzare...are si crashpad-uri ..deci carenele o sa-ti ramana intacte , se rup levierele si atat Editat Octombrie 28, 2015 de claman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Octombrie 30, 2015 Share Postat Octombrie 30, 2015 De ceva vreme am folosit, putin motorul, din diferite motive. Bateria e slaba, si eu fac pana la munca 7 km dus, 7 intors. Nu cred ca se incarca pe o distanta asa de mica, nu ? Am pus-o la incarcare de vreo 3 zile, daca nu mai tine o schimb ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Noiembrie 1, 2015 Share Postat Noiembrie 1, 2015 S-ar putea sa iti trebuiasca baterie noua... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Noiembrie 1, 2015 Share Postat Noiembrie 1, 2015 (editat) Hello Hello! Long time no see! Este o surpriza placuta sa vad ca mai exista oameni interesati sa cumpere acest model de motocicleta. Mai mult chiar! Am vazut ca s-a discutat aici inclusiv despre motoreta mea (care este inca de vanzare), deci nu pot decat sa ma bucur! Pentru toti cei interesati sa afle amanunte despre motocicleta, le stau la dispozitie pe topicul de la semnatura sau pe PM. PS: Conform specificatiilor producatorului, GSX650FA K9 are o greutate de 245 kg la care se mai adauga cricul central (vreo 5 kg) si 19 litri de benzina. Cadrul de otel are o pondere importanta la aceasta greutate. Numai bine! Editat Noiembrie 1, 2015 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristianicolau Postat Noiembrie 1, 2015 Share Postat Noiembrie 1, 2015 Hello Hello! Long time no see! Este o surpriza placuta sa vad ca mai exista oameni interesati sa cumpere acest model de motocicleta. Mai mult chiar! Am vazut ca s-a discutat aici inclusiv despre motoreta mea (care este inca de vanzare), deci nu pot decat sa ma bucur! Pentru toti cei interesati sa afle amanunte despre motocicleta, le stau la dispozitie pe topicul de la semnatura sau pe PM. PS: Conform specificatiilor producatorului, GSX650FA K9 are o greutate de 245 kg la care se mai adauga cricul central (vreo 5 kg) si 19 litri de benzina. Cadrul de otel are o pondere importanta la aceasta greutate. Numai bine! Kassu multumesc pentru timpul acordat! Asa acum am scris si in anuntul tau, foarte frumoasa motocicleta, chiar mi-as fi dorit sa o am. Spor la vanzare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Noiembrie 1, 2015 Share Postat Noiembrie 1, 2015 Kassu multumesc pentru timpul acordat! Asa acum am scris si in anuntul tau, foarte frumoasa motocicleta, chiar mi-as fi dorit sa o am. Spor la vanzare! Cristi, Merci pentru feed-back. Cu mare placere. Si...inca nu s-a dat! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Noiembrie 1, 2015 Share Postat Noiembrie 1, 2015 ) Nice to see you too. Pai nah, am avut si eu treaba, n-am avut timp de stat pe forumuri. Oricum, nu te bucura prea tare, ca n-am revenit aici. sunt in trecere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Noiembrie 26, 2015 Share Postat Noiembrie 26, 2015 Si pana la urma ti-ai luat "gixef" cristianicolau? Sau te-ai reorientat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristianicolau Postat Noiembrie 26, 2015 Share Postat Noiembrie 26, 2015 (editat) Da, m-am reorientat. Am luat modelul similar de la yamaha, 2012, 5000km, plina de accesorii si cu aproape 50kg mai usoara, de care sunt foarte multumit. Nu-mi ramane decat sa astept noul sezon si sa ies cu prietenii sa invat sa merg pe motor. Am depasit momentul descris mai sus si inca RECOMAND motorul (GIXEFUL lui Kassu) 100%. Doar n-a fost sa fie pt mine Editat Noiembrie 26, 2015 de cristianicolau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Noiembrie 26, 2015 Share Postat Noiembrie 26, 2015 Asta cu 50 kg diferenta e gogonata rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristianicolau Postat Noiembrie 26, 2015 Share Postat Noiembrie 26, 2015 (editat) Ok. gogonata sa fie cum zici. Eu n-am facut nimic altceva decat sa compar ce scrie de exemplu aici (http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/yamaha_xj600_diver%20f%2013.htm) cu ce mi-a spus proprietarul gixef-ului (adica 270kg). In linkul de mais sus scrie wet wight (care banuiesc eu ca inseamna "la plin") 217 kg. sa zicem de fapt 220kg. sau sa zicem 225kg poftim. nu e o diferenta de APROAPE 50kg, cum am spus de altfel mai devreme? poate apuc sa o si cantaresc la propriu si sa vad diferenta. deocamdata vorbesc doar despre ceeea ce stiu. Editat Noiembrie 26, 2015 de cristianicolau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Noiembrie 26, 2015 Share Postat Noiembrie 26, 2015 (editat) Compara cu ce scrie aici, daca ai pornit asa: http://www.motorcyclespecs.co.za/model/suzu/suzuki_gsx650f_08.htm Si nu lua nici suta la suta de buna ce scrie ce site urile astea, gandeste si cu propriul creier, doua motociclete din aceeasi clasa, cu capacitate cilindrica asemanatoare si de generatie similara nu au asemenea diferente imense. In alta ordine de idei, sa te bucuri de noua ta Yamaha si sa aveti kilometri frumosi impreuna! Editat Noiembrie 26, 2015 de Kevinn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Noiembrie 26, 2015 Share Postat Noiembrie 26, 2015 Da, m-am reorientat. Am luat modelul similar de la yamaha, 2012, 5000km, plina de accesorii si cu aproape 50kg mai usoara, de care sunt foarte multumit. Nu-mi ramane decat sa astept noul sezon si sa ies cu prietenii sa invat sa merg pe motor. Am depasit momentul descris mai sus si inca RECOMAND motorul (GIXEFUL lui Kassu) 100%. Doar n-a fost sa fie pt mine Sa fie o achizitie de bun augur pentru tine! Iti urez din inima la cat mai multi km fara niciun incident! Si asteptam poze cu tine pe noul motor! Multumesc pentru recomandare! Am deja un amator care asteapta sa-si vanda mobra, pune diferenta si se face cu bandit carenat ca nou! ... si eu cu un 2016 Z8000 ABS! Hai cu primavara, ca m-am plictisit deja! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 (editat) Si eu am avut de ales tot intre cele doua, aveam o oferta foarte buna pe fazer, dar m-am oprit la asta. Si nu-mi pare rau absolut deloc. Parca un abs imi lipseste, asa de dragul discutiei, dar in rest - sunt extreme de multumit. Btw, am un topcase de vanzare, cu tot cu system de prindere pe moto, folosit. Zic 250 de lei. Ii fac si poze si le adaug cat de curand. Gata, am gasit si poza. Editat Noiembrie 30, 2015 de borsulica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Decembrie 24, 2015 Share Postat Decembrie 24, 2015 De ceva vreme am probleme cu pornirea la rece. Bateria e aproape moarta, o sa o schimb dupa anul nou. Cand incerc sa pornesc motocicleta (o leg la bateria de la masina) da sa plece apoi moare. Cu socul tras la maxim face la fel, la minim face cam la fel. O sa ii schimb uleiul si filtrul tot dupa anul nou, filtrul de aer de asemenea si apoi vedem ... daca aveti ceva sugestii sunt binevenite, m-am mai interesat pe net si cica nu ii ajunge aer suficient, sau nu e reglat bine socul ... sau e imbaxit filtrul ... nu stiu ce sa mai cred. Dupa tura din august am folosit-o putin de tot, a stat mai mult in garaj. Sarbatori fericite si asfalt uscat la anul ce vine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Decembrie 24, 2015 Share Postat Decembrie 24, 2015 De ceva vreme am probleme cu pornirea la rece. Bateria e aproape moarta, o sa o schimb dupa anul nou. Cand incerc sa pornesc motocicleta (o leg la bateria de la masina) da sa plece apoi moare. Cu socul tras la maxim face la fel, la minim face cam la fel. O sa ii schimb uleiul si filtrul tot dupa anul nou, filtrul de aer de asemenea si apoi vedem ... daca aveti ceva sugestii sunt binevenite, m-am mai interesat pe net si cica nu ii ajunge aer suficient, sau nu e reglat bine socul ... sau e imbaxit filtrul ... nu stiu ce sa mai cred. Dupa tura din august am folosit-o putin de tot, a stat mai mult in garaj. Sarbatori fericite si asfalt uscat la anul ce vine. Cand tragi socul se misca tija care actioneaza clapetele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Decembrie 25, 2015 Share Postat Decembrie 25, 2015 Cand tragi socul se misca tija care actioneaza clapetele? M-ai pierdut aici ... unde e tija aia ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.