marius45jml Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 Hai ca postez si eu aici: Vand manual de service GSX600F, GSX750F, GSX750 (modelele 1998-2002) Manualul este in limba engleza, contine poze explicite, paginile sunt infoliate si indosariate. Pret: 40 lei Valabil doar in Bucuresti, o sg. bucata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALINPAPA2000 Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 Salut, vezi ca siguranta generala este pe partea stanga, chiar langa suportul care tine bateria, sub carena...vezi ca se vad niste fire...trebuie sa desfaci putin carena si o sa ai acces. Mi se pare ca e de 30 A.Bafta Bingo ! Am ginit-o / e drept ca mai are un capac peste ea, dar acolo este si are 30A Iti multumesc pentru ajutor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrash_Rider Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 Salut katanistilor! Aveti vreo idee unde as putea gasi codul de culoare pe o katana model 1999?A mea e rosie,vopsea originala,si urmeaza sa o vopsesc,am niste mici zgarieturi si am ocazia sa o fac frumoasa,dar am nevoie de codul de culoare ca sa nu bajbai dupa nuanta.Dau o bere! Alta intrebare : logoul de pe carena,cel cu "GSXF" aveti idee de unde as putea sa comand sau daca aveti vreunu cele doua logouri in stare impecabila poate ne intelegem la un pret! Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius45jml Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Alta intrebare : logoul de pe carena,cel cu "GSXF" aveti idee de unde as putea sa comand sau daca aveti vreunu cele doua logouri in stare impecabila poate ne intelegem la un pret!Mersi! Iti fac eu un logo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Caron Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Cautand piese e posibil sa dati si peste: /index.php?showtopic=508228 Ar fi pacat sa ne luam piese de pe mobra furata a unui coleg. PS: nu zic sa prindeti hotu', sau mai stiu eu ce, doar sa fiti atenti de unde cumparati si eventual, sa refuzati daca e ceva suspect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrash_Rider Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Iti fac eu un logo. Sau ma rog, sa le reconditionezi pe alea pe care le am ca sunt un pic zgariate atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 am revenit si eu cu cateva intrebari....la ulei m-am hotarat la motul 7100 dar nu stiu care ar fi mai ok 10w40 sau 15w50? Mesaj completat am revenit si eu cu cateva intrebari....la ulei m-am hotarat la motul 7100 dar nu stiu care ar fi mai ok 10w40 sau 15w50? cred ca vascozitatea 15w50 este numai la motul 5100...deci, sfaturi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 am revenit si eu cu cateva intrebari....la ulei m-am hotarat la motul 7100 dar nu stiu care ar fi mai ok 10w40 sau 15w50? Mesaj completat cred ca vascozitatea 15w50 este numai la motul 5100...deci, sfaturi? Motul 7100 10W 40 15W 50 este si la 7100 dar producatorul recomanda 10W 40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian_sase Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Salut, vreau sa pun cauciuc de 170 pe spate, a mai pus cineva? afecteaza cu ceva manevrabilitatea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Salut, vreau sa pun cauciuc de 170 pe spate, a mai pus cineva? afecteaza cu ceva manevrabilitatea? s-a mai discutat. Personal am alergat pe viraje cu PP 180/55, din punctul meu de vedere o alegere buna insa cel mai bine 160/60 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrash_Rider Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 s-a mai discutat. Personal am alergat pe viraje cu PP 180/55, din punctul meu de vedere o alegere buna insa cel mai bine 160/60 Corect!nu mi-a placut handling-ul cu michelinu macadam(stock) de 150 si am ales Metzeler Roadtec z6 de 160 pe spate si 120 pe fata.Incredibil pe viraje, cata incredere poate sa inspire.Si pe ploaie sunt fenomenale,aderenta foarte buna fata de Michelin Pilot Road 2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 inca mai caut un capac de la carburator, cel care acopera membrana.....care are sa de-a de stire....nu as vrea sa cumpar o baterie de carburatoare ptr acel capac amarat.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian_sase Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 s-a mai discutat. Personal am alergat pe viraje cu PP 180/55, din punctul meu de vedere o alegere buna insa cel mai bine 160/60 ms...o sa il incerc pe cel de 160. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 ieri am pornit motorul, dupa ce i-am curatat carburatoarele si a pornit repede, dar merge neregulat si urmeaza sincronizarea....ma ingrijoreaza un lucru, se aude o bataie, nu mi-am dat seama exact ca nu avea montata toba finala.....posibil din cauza nesincronizarii? de pornit porneste f usor, dar nu merg toti cilindrii...ramane sa experimentez cu furtune si ulei sincronizarea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 ma ingrijoreaza un lucru, se aude o bataie Cam la cat iti sta relanti-ul? Mersul e neregulat? Ajunge frecvent sub 900 rpm? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 (editat) Cam la cat iti sta relanti-ul? Mersul e neregulat? Ajunge frecvent sub 900 rpm? da, mersul e neregulat, si turatia nu e constanta, pe la 1000 de ture, de la carburatie e sigur ptr ca nu e bataie metalica, acum am inteles ca astea asa suna ele ca o cutie plina de suruburi ......urmeaza sa ii schimb consumabilele si sa fac o sincronizare cu furtune si ulei....vedem ce-o iesi.... Editat Aprilie 20, 2010 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Upgrade , parbriz Puig Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigDuke Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Upgrade , parbriz Puig Cum e ? Ma refer la drum. Te protejaza de vant mai bine sau doar designul e diferit ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AllenC Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Upgrade , parbriz Puig Da' care varianta e , touring sau standard ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 acum am inteles ca astea asa suna ele ca o cutie plina de suruburi Exact! Ok, pai vezi cum e dupa sincronizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Cum e ? Ma refer la drum. Te protejaza de vant mai bine sau doar designul e diferit ? Protejeaza mai bine ca cel "stoc" in zona capului , se simte curentul in umeri dar nu te mai bate in zona pieptului si a gatului. Are aceiasi dimensiune ca cel stoc diferenta este ca este mai bombat pe centru si se termina drept nu curbat cum e cel stoc. Inainte aveam dureri de gat dupa un drum , acum nu mai simt curentul in casca asa de tare . In rest nu sunt mari diferente , numai in zona capului. Nici nu am avut ocazia sa prind vreme ok , ultima oara cand m-am plimbat cam batea vantul din toate directiile. Da' care varianta e , touring sau standard ? Varianta este Puig racing screen http://www.puig.tv/tuning-bikes/suzuki-gsx.../f213-r2-m1691/ A costat 50 de euro de la Louis , pret redus de la 65 de euro Mesaj completat Ca design nu e cine stie ce , poate doar tenta fumurie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AllenC Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Protejeaza mai bine ca cel "stoc" in zona capului , se simte curentul in umeri dar nu te mai bate in zona pieptului si a gatului. Are aceiasi dimensiune ca cel stoc diferenta este ca este mai bombat pe centru si se termina drept nu curbat cum e cel stoc. Inainte aveam dureri de gat dupa un drum , acum nu mai simt curentul in casca asa de tare . In rest nu sunt mari diferente , numai in zona capului. Nici nu am avut ocazia sa prind vreme ok , ultima oara cand m-am plimbat cam batea vantul din toate directiile. Varianta este Puig racing screen http://www.puig.tv/tuning-bikes/suzuki-gsx.../f213-r2-m1691/ A costat 50 de euro de la Louis , pret redus de la 65 de euro Mesaj completat Ca design nu e cine stie ce , poate doar tenta fumurie Trebuie sa vad cum arata, ca tot ma bate gandul sa il schimb pe al meu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Trebuie sa vad cum arata, ca tot ma bate gandul sa il schimb pe al meu . Poate miercurea viitoare la arc , numai sa nu ploua . Eu as fi optat si pt cel de touring cu parbriz reglabil dar costa mai mult , zic de modelul GT aparut http://www.suzuki.nl/motoren?waxtrapp=ruymtxCsHcPvCrSIJ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Exact! Ok, pai vezi cum e dupa sincronizare. vedem......daca e careva interesat de un indicator de benzina si un turometru, pm... Mesaj completat vedem......daca e careva interesat de un indicator de benzina si un turometru, pm... i-a ziceti-mi si mie cat ulei sa bag in amortizoare? am luat 10w de la motul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinder Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Voi ce ulei puneti 10w40 sau 15w50? Ma refer la motoarele care au peste 30000 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.