Gogule Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 am revenit si eu cu cateva intrebari....la ulei m-am hotarat la motul 7100 dar nu stiu care ar fi mai ok 10w40 sau 15w50? Mesaj completat am revenit si eu cu cateva intrebari....la ulei m-am hotarat la motul 7100 dar nu stiu care ar fi mai ok 10w40 sau 15w50? cred ca vascozitatea 15w50 este numai la motul 5100...deci, sfaturi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 am revenit si eu cu cateva intrebari....la ulei m-am hotarat la motul 7100 dar nu stiu care ar fi mai ok 10w40 sau 15w50? Mesaj completat cred ca vascozitatea 15w50 este numai la motul 5100...deci, sfaturi? Motul 7100 10W 40 15W 50 este si la 7100 dar producatorul recomanda 10W 40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian_sase Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Salut, vreau sa pun cauciuc de 170 pe spate, a mai pus cineva? afecteaza cu ceva manevrabilitatea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Salut, vreau sa pun cauciuc de 170 pe spate, a mai pus cineva? afecteaza cu ceva manevrabilitatea? s-a mai discutat. Personal am alergat pe viraje cu PP 180/55, din punctul meu de vedere o alegere buna insa cel mai bine 160/60 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrash_Rider Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 s-a mai discutat. Personal am alergat pe viraje cu PP 180/55, din punctul meu de vedere o alegere buna insa cel mai bine 160/60 Corect!nu mi-a placut handling-ul cu michelinu macadam(stock) de 150 si am ales Metzeler Roadtec z6 de 160 pe spate si 120 pe fata.Incredibil pe viraje, cata incredere poate sa inspire.Si pe ploaie sunt fenomenale,aderenta foarte buna fata de Michelin Pilot Road 2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 inca mai caut un capac de la carburator, cel care acopera membrana.....care are sa de-a de stire....nu as vrea sa cumpar o baterie de carburatoare ptr acel capac amarat.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian_sase Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 s-a mai discutat. Personal am alergat pe viraje cu PP 180/55, din punctul meu de vedere o alegere buna insa cel mai bine 160/60 ms...o sa il incerc pe cel de 160. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 ieri am pornit motorul, dupa ce i-am curatat carburatoarele si a pornit repede, dar merge neregulat si urmeaza sincronizarea....ma ingrijoreaza un lucru, se aude o bataie, nu mi-am dat seama exact ca nu avea montata toba finala.....posibil din cauza nesincronizarii? de pornit porneste f usor, dar nu merg toti cilindrii...ramane sa experimentez cu furtune si ulei sincronizarea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 ma ingrijoreaza un lucru, se aude o bataie Cam la cat iti sta relanti-ul? Mersul e neregulat? Ajunge frecvent sub 900 rpm? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 (editat) Cam la cat iti sta relanti-ul? Mersul e neregulat? Ajunge frecvent sub 900 rpm? da, mersul e neregulat, si turatia nu e constanta, pe la 1000 de ture, de la carburatie e sigur ptr ca nu e bataie metalica, acum am inteles ca astea asa suna ele ca o cutie plina de suruburi ......urmeaza sa ii schimb consumabilele si sa fac o sincronizare cu furtune si ulei....vedem ce-o iesi.... Editat Aprilie 20, 2010 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Upgrade , parbriz Puig Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigDuke Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Upgrade , parbriz Puig Cum e ? Ma refer la drum. Te protejaza de vant mai bine sau doar designul e diferit ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AllenC Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Upgrade , parbriz Puig Da' care varianta e , touring sau standard ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 acum am inteles ca astea asa suna ele ca o cutie plina de suruburi Exact! Ok, pai vezi cum e dupa sincronizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Cum e ? Ma refer la drum. Te protejaza de vant mai bine sau doar designul e diferit ? Protejeaza mai bine ca cel "stoc" in zona capului , se simte curentul in umeri dar nu te mai bate in zona pieptului si a gatului. Are aceiasi dimensiune ca cel stoc diferenta este ca este mai bombat pe centru si se termina drept nu curbat cum e cel stoc. Inainte aveam dureri de gat dupa un drum , acum nu mai simt curentul in casca asa de tare . In rest nu sunt mari diferente , numai in zona capului. Nici nu am avut ocazia sa prind vreme ok , ultima oara cand m-am plimbat cam batea vantul din toate directiile. Da' care varianta e , touring sau standard ? Varianta este Puig racing screen http://www.puig.tv/tuning-bikes/suzuki-gsx.../f213-r2-m1691/ A costat 50 de euro de la Louis , pret redus de la 65 de euro Mesaj completat Ca design nu e cine stie ce , poate doar tenta fumurie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AllenC Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Protejeaza mai bine ca cel "stoc" in zona capului , se simte curentul in umeri dar nu te mai bate in zona pieptului si a gatului. Are aceiasi dimensiune ca cel stoc diferenta este ca este mai bombat pe centru si se termina drept nu curbat cum e cel stoc. Inainte aveam dureri de gat dupa un drum , acum nu mai simt curentul in casca asa de tare . In rest nu sunt mari diferente , numai in zona capului. Nici nu am avut ocazia sa prind vreme ok , ultima oara cand m-am plimbat cam batea vantul din toate directiile. Varianta este Puig racing screen http://www.puig.tv/tuning-bikes/suzuki-gsx.../f213-r2-m1691/ A costat 50 de euro de la Louis , pret redus de la 65 de euro Mesaj completat Ca design nu e cine stie ce , poate doar tenta fumurie Trebuie sa vad cum arata, ca tot ma bate gandul sa il schimb pe al meu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Trebuie sa vad cum arata, ca tot ma bate gandul sa il schimb pe al meu . Poate miercurea viitoare la arc , numai sa nu ploua . Eu as fi optat si pt cel de touring cu parbriz reglabil dar costa mai mult , zic de modelul GT aparut http://www.suzuki.nl/motoren?waxtrapp=ruymtxCsHcPvCrSIJ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Exact! Ok, pai vezi cum e dupa sincronizare. vedem......daca e careva interesat de un indicator de benzina si un turometru, pm... Mesaj completat vedem......daca e careva interesat de un indicator de benzina si un turometru, pm... i-a ziceti-mi si mie cat ulei sa bag in amortizoare? am luat 10w de la motul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinder Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Voi ce ulei puneti 10w40 sau 15w50? Ma refer la motoarele care au peste 30000 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctlnext Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 (editat) Salut tuturor, de 5 zile sunt si eu posesor de gsxf, am 2 mici nelamuriri: 1-imi tremura lumina la faruri, bord si stop(adica tot ce are bec), cand dau semnal imi scade intensitatea farului dupa cum se aprinde semnalul si 2-cand o pornesc trebuie sa o accelerez, daca nu o accelerez porneste la al 3-lea buton. Kinder, baga 10w40 chiar daca are peste 30000. Editat Aprilie 26, 2010 de ctlnext Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ASU11 Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 15w50 pe timp de vara in conditii de mers mult in oras 10w40 pe timp de vara in conditii de touring Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctlnext Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 (editat) Salut tuturor, de 5 zile sunt si eu posesor de gsxf, am 2 mici nelamuriri: 1-imi tremura lumina la faruri, bord si stop(adica tot ce are bec), cand dau semnal imi scade intensitatea farului dupa cum se aprinde semnalul si 2-cand o pornesc trebuie sa o accelerez, daca nu o accelerez porneste la al 3-lea buton. Kinder, baga 10w40 chiar daca are peste 30000. Hai colega dati-mi si mie un sfat ca sa imi mearga bine... Editat Aprilie 28, 2010 de ctlnext Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Caron Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 La pornire dupa ce a stat mai mult timp (peste noapte) e normal sa accelerezi, dar foarte putin. Daca faci o curatare si o reglare la carburatoare posibil sa ajute. Electrica: 1. bateria si daca nu e in parametrii o schimbi (parametrii ii gasesti in manual, cauta Haynes Manual gsx600f pe guagal), iar testul il poti face la un magazin unde se vanda baterii auto - e unul pe B-dul Timisoara 17B (Caranda). Dai ceva la nenea si testeaza bateria, doar sa ii zici care is parametrii ca ei is obisnuiti cu auto. 2. mergi la un electician, chiar si auto daca nu special pt moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctlnext Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 La pornire dupa ce a stat mai mult timp (peste noapte) e normal sa accelerezi, dar foarte putin. Daca faci o curatare si o reglare la carburatoare posibil sa ajute. Electrica: 1. bateria si daca nu e in parametrii o schimbi (parametrii ii gasesti in manual, cauta Haynes Manual gsx600f pe guagal), iar testul il poti face la un magazin unde se vanda baterii auto - e unul pe B-dul Timisoara 17B (Caranda). Dai ceva la nenea si testeaza bateria, doar sa ii zici care is parametrii ca ei is obisnuiti cu auto. 2. mergi la un electician, chiar si auto daca nu special pt moto. Merci frumos Caron pentru raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 sunt in situatia de a schimba bateria si nu prea am idee de cati amperi sa fie! in manual am gasit ceva de 14A, si pe ea a fost montat una de 12A. idei? precizez ca e modelul GN72A, si la astea luminile de intalnire se aprind cum ai pus contactul...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.