yakuza Postat Decembrie 27, 2005 Share Postat Decembrie 27, 2005 O intrebare pt. cine si-a montat pe motor kilometraj analogic pe motor!! Mi-am cumparat de la Louis un kilometraj digital(analogic cred ca asa se mai spune). Acasa cand am desfacut cutia am constatat cu stupoare ca se poate monta numai la biciclete sau la cel mult motoare cu jante cu spite. La prima inpresie e pentru biciclete dar faptul ca viteza maxima la care poate fi folosit e aproape 300km/h si ca l-am cumparat de la un magazin moto (Louis) ma face sa cred ca se poate folosi si la moto!! Care si-a montat asa ceva, lamuriti-ma si pe mine!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micro Postat Decembrie 27, 2005 Share Postat Decembrie 27, 2005 din cate stiu trebuie sa prinzi un senazor de janta si unu d4e telescop,nu? Incearca sa lipesti sau sa prinzi senzoru de janta si va functiona.Apropo cat ai dat pe el/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXL Postat Decembrie 27, 2005 Share Postat Decembrie 27, 2005 O intrebare pt. cine si-a montat pe motor kilometraj analogic pe motor!! Mi-am cumparat de la Louis un kilometraj digital(analogic cred ca asa se mai spune). Acasa cand am desfacut cutia am constatat cu stupoare ca se poate monta numai la biciclete sau la cel mult motoare cu jante cu spite. La prima inpresie e pentru biciclete dar faptul ca viteza maxima la care poate fi folosit e aproape 300km/h si ca l-am cumparat de la un magazin moto (Louis) ma face sa cred ca se poate folosi si la moto!! Care si-a montat asa ceva, lamuriti-ma si pe mine!! ...eu sincer sa fiu...nu vad cum la-i putea folosi la moto,unul din senzori se monteaza pe furca si celalalt pe spite,de functionat,functioneaza dar nu stiu pt cat timp,viteza pe moto e mult mai mare decat pe bicicleta(eu asa ceva am pe un mountain-bike) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yakuza Postat Decembrie 27, 2005 Autor Share Postat Decembrie 27, 2005 Vreo 12 euro la reducere!! Treaba e ca sezorul ce trebuie prins pe janta are locas pt. spita!! Daca l-as lipi de janta nu stiu daca ar rezista la turatia jantei!! Poate ma lumineaza cineva care si-a montat asa ceva!! Merge pana la 270km/h, cand l-am cuparat puteam alege intre acesta si unul pana la 245km/h! Nu stiu ce sa mai cred, doar nu l-am luat dintrun magazin de biciclete si nici nu mai gasesti la Louis alte accesorii pt. biciclete!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balaurele Postat Decembrie 27, 2005 Share Postat Decembrie 27, 2005 1. Analogic si digital sunt doua concepte opuse, nu sinonime. Al tau e digital. 2. Trebuie sa existe o solutie de prindere mecanica, nu de lipire. Dupa ce il prinzi (important: pune-l daca poti pe roata spate, nu fata) re-echilibreaza roata. 3. Bafta si La Multi Ani! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Decembrie 27, 2005 Share Postat Decembrie 27, 2005 Senzorul se monteaza pe furca, probabil printr-un colier; ceea ce trebuie montat pe roata e doar un magnet. Chiar daca nu ai spite gandeste-te si tu la un sistem de prindere pe roata ca nu e mare lucru; ai grija ca magnetul trebuie sa treaca destul de aproape prin fata senzorului; Nu cred ca e de bicicleta mai ales daca l-ai luat de la Louise; Eu aveam montat pe Ij unu de bicicleta care arata pana la 999.99 kmh, a costat doar 200.000 si mergea f bine iar ca dezavantaje: cifrele cam mici pt ca arata si multe alte chestii in afara de viteza (dar se gasesc si cu cifre mari) si nu avea iluminare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Decembrie 30, 2005 Share Postat Decembrie 30, 2005 spuneti-mi si mie va rog unde anume trebuie montat magnetul ala pe spita? la o anumita distanta de centru sau se poate pune oriunde pe lungimea spitei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yakuza Postat Decembrie 30, 2005 Autor Share Postat Decembrie 30, 2005 Pai in cutie este un fel prospect cu niste instructiuni, trebuie bagat un cod aflat dintrun tabel in functie de marimea jantei!! La mine problema-i ca am jante turnate, naspa, nu stiu cum sa-l montez..... Deci prin urmare tre montat cat mai sus pe spita,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Decembrie 30, 2005 Share Postat Decembrie 30, 2005 idee: incearca sa montezi magnetul cu ajutorul unei cleme cu care se fixeaza plumbii de echilibrare la jantele normale auto. (nu stiu cum se monteaza plumbii la jantele turnate sau la moto...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ftraian Postat Decembrie 30, 2005 Share Postat Decembrie 30, 2005 spuneti-mi si mie va rog unde anume trebuie montat magnetul ala pe spita? la o anumita distanta de centru sau se poate pune oriunde pe lungimea spitei? Oriunde pe lungimea spitei dar sa fie la distanta mica fata de senzorul de pe furca (max 1 cm). Poti monta magnetul+ senzorul oriunde pe lungimea spitei deoarece tot ce fac este sa dea un impuls la fiecare rotatie completa a rotii. TOTUSI e mai bine sa montezi magnetul mai aproape de axul rotii deoarece nu dezechilibreaza roata asa tare (viteza mai mica, forta centrifuga mai mica). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Decembrie 30, 2005 Share Postat Decembrie 30, 2005 nu stiu cum se monteaza plumbii la jantele turnate sau la moto... Prin lipire. Fiind lipiti pe interior, forta centrifuga numai bine ii apasa pe janta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Decembrie 30, 2005 Share Postat Decembrie 30, 2005 multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Decembrie 30, 2005 Share Postat Decembrie 30, 2005 In mod normal ar fi trebuit sa primesti 2 magneti (1-spite 2-lea cu sistem prindere coliere aplicabile pe disc frana) Cel mai bine se comporta daca magnetul este fixat in apropierea axului ,(dezechilibru+ forte centrifugale minime) Senzorul sa fie cat mai aproape de magnet .Perimetrul rotii trebuie setat corect si cam asta-i tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yakuza Postat Decembrie 30, 2005 Autor Share Postat Decembrie 30, 2005 Ce vorbiti!! Tre pus senzorul foarte precis, ca distanta desfasurata a rotii sus ii mai mare ca jos laga butuc, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 30, 2005 Share Postat Decembrie 30, 2005 Ce vorbiti!! Tre pus senzorul foarte precis, ca distanta desfasurata a rotii sus ii mai mare ca jos laga butuc, nu? distanta desfasurata a rotii o setezi tu in vitezometru, apoi el numara cu ajutorul senzorului cate ture face roata in functie de timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reptile Postat Decembrie 31, 2005 Share Postat Decembrie 31, 2005 Ce vorbiti!! Tre pus senzorul foarte precis, ca distanta desfasurata a rotii sus ii mai mare ca jos laga butuc, nu? Sunt foarte curios ce o sa reusesti tu,ca eu ar reusit sa rup cablu de 2 ori iar ultima oara am bulit si senzorul.Astea sunt facute pentru biciclete (uita-te si pe instructiuni) si se pot adapta artizanal la motociclete.La mine se tot deplasa magnetul pe spita si tot facea figuri si in cele din urma mi-a retezat cablu.Si eu am model exact ca si al tau si cablul nu iti ajunge pana la osie deci nu il poti prinde de discul de frana iar sus pe furca nu prea ai cum sa-l faci sa stea fix.Oricum iti urez mult noroc si da-mi un pm daca reusesti ceva ca poate mai incerc si eu distanta desfasurata a rotii o setezi tu in vitezometru, apoi el numara cu ajutorul senzorului cate ture face roata in functie de timp Ai perfecta dreptate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Decembrie 31, 2005 Share Postat Decembrie 31, 2005 cablul se poate conduce alaturi de furtunul de frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metalhart_ Postat Decembrie 31, 2005 Share Postat Decembrie 31, 2005 (editat) e simplu: senzorul trebuie sa treca pe la cativa milimetri de magnet pentru a inregistra.tu trebuie sa gasesti un loc unde pe telescop,pe suportii aripei ori pe etrier, unde distanta e mica (intre roata cu disc si partile fixe)unde sa pui senzorul.sa il prinzi de partea de jos a telescopului(care se misca odata cu roata in sus si in jos)si sa faci o bucla la cablu sa nu il rupa cursa telescopului.cum ai roata turnata si magnetul e pentru spite trebuie sa tai din el parte de se prinde normal de spite si sa pilesti taietura pana optii o suprafata neteda,pregatita de lipit.acum trebuie sa cumperi o banda adeziva ,e o banda de burete groasa de 1mm ce ara lipici pe amandoua partile,de la BIZON e ff buna!dupa ce verifici bine locu in care o sa il pui(prinde megnetu provizoriu si invarte usor roata si vezi sa nu loveasca nimic in timpul rotatiei si nici cand comprimi telescoapele;apoi ,de trece pe la 1-2mm de senzor, ar trebui sa inregistreze ceva pe ecran cand misti usor motoru in fata si in spate/distanta dela el pana la centru rotii nu conteaza ,orice punct de pe raza cercului rotii ajunge in alelasi timp in dreptul liniei telescopului)prindel cu banda si stai linistit ca nu se desprinte nici la 300kmh.banda e mai buna fiinca ii da o oarecare elasticitate suportului dar ,de vrei o prindere super, cu poxipol o optii sigur. acum ,daca ai un tabel la instructiuni,masoara circumferinta rotii si vezi ce cod trebuie sa bagi!daca nu introdu unu dupa ureche si apoi mergi pe langa un preten si compara viteza lui cu ce iti afisaza tie(pune un cod mai mare sau mai mic pana il setezi corect).daca stii sigur ca lui ii arata bine sa faceti testul la viteza cat mai mare pentru a fi cat mai precis. daca vrei precizie(stiu sigur ca din fabrica pe bord arata cu cel putin 5 kmh mai mult decat ai in realitate si la masini si la motoare) verificate cu un radar de politie!! Bafta!! Editat Decembrie 31, 2005 de Metalhart_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Decembrie 31, 2005 Share Postat Decembrie 31, 2005 Eu am avut unul de bicicleta pe Ural si acum am unul de la Louis pe Guzzi. Asta de la Louis are mai multe setari, este mai lizibil decat ala de bicicleta si mai precis. Cel putin pana acum eu sunt multumit de el. Eu am prins si magnetul si senzorul cu coliere de plastic iar magnetul l-am ajutat cu putin super-glue. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Ianuarie 1, 2006 Share Postat Ianuarie 1, 2006 Se poate lipi pe jante de aliaj fara probleme, te duci la o vulcanizare si au aia lipici pentru plumbi. Daca lipiciul ala tine plumbul pe roata fii sigur ca tine si magnetul. Asa cum s-a mai spus, vitezometrul calculeaza viteza in functie DOAR DE DIAMETRUL ROTII, nu de distanta senzorului fata de ax - aparatul numara rotatiile, si stiind diametrul rotii rezulta viteza. Motivul pentru care orice vitezometru care se foloseste de viteza de rotatie a rotii (adica practic toate) arata o viteza mai mare decat in realitate nu tine de calibrare, ci de faptul ca anvelopa de fapt patineaza pe asfalt, mai mult la viteze mai mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Ianuarie 1, 2006 Share Postat Ianuarie 1, 2006 Daca lipiciul ala tine plumbul pe roata fii sigur ca tine si magnetul. Gresit. Plumbul acela sta pe roata la asemenea turatii din cauza fortei centrifuge, nu a lipiciului. Am scris mai sus. Lipiciul e pus acolo ca sa nu cada si sa nu-si modifice pozitia atunci cind roata nu se invirte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Ianuarie 3, 2006 Share Postat Ianuarie 3, 2006 cat ii vitezometrul de la luise? io la piata ce am gasit era 160.000 - 200.000 , da nu arata numa pana la 99 km/h, cea ce e prea putin pt bestia mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yakuza Postat Ianuarie 3, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 3, 2006 Pai am mai spus! Am dat 12e la reducere si mere pana la aproape 300km/h. La mine ii cam mult pentru "bestioara" mea!! Multumesc pentru lamuriri, saritori baieti!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 4, 2006 Share Postat Ianuarie 4, 2006 Am avut si eu montat pe Mobra un vitezometru digital cumparat din piata de la rusi cu 150.000. Mergea foarte bine, inregistra distanta parcursa, (asta ma durea cel mai mult) dar avea o singura "mica" problema: din cand in cand, la pornirea motorului, se reseta !!!! Si uita tot ! Distanta parcursa, viteza medie, viteza maxima.. Si eu muream de ciuda. am incercat sa ecranez firul de la "senzor", sa-l ecranez pe el cu totul cu folie de alumniu pe cablaj, etc.., dar nimic... cand mi-era lumea mai draga, se reseta.... Pana la urma l-am dat cuiva cu bicileta si eu mi l-am reparat pe cel clasic. (s-a stricat reductorul pe 27 decembrie) (gata si cu asta.... ) Intrebarea mea este: Daca as cumpara unul de calitate, la vreo 400-500 de mii as intampina acelasi fenomen? Cei care v-ati montat asa ceva pe motor sau scuter, vi s-a intamplat vreodata sa se reseteze din cauza interferentelor cu motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXL Postat Ianuarie 17, 2006 Share Postat Ianuarie 17, 2006 ...banuiesc ca locul cel mai bun e pe o "bicla"....pt.asta sunt facute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.