Sari la conținut

Incepatorii si motocicletele puternice


Silenti
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Va salut si bine v-am gasit!

Domnilor ce ziceti de Kawi 250R?E buna pentru un incepator,eu inca nu am luat permisul categoria A dar sunt hotarat ca anul asta sa dau.Plus de asta ma gandesc si la un motor cat mai potrivit.

Multumesc! :crack:

Da, 250R e o motocicleta clasica de incepator. Iar de modelul nou am auzit numai de bine prin review-uri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu chiar nu am avut nici o problema cu supersportu! si am inceput pe unu cam mare... dar am mai mers cu un chooper de 125. trebuie doar sa fii precaut, sa ai gazu in cap, nu in mana. te duce unde vrei tu. sunt foarte periculoase daca nu stii cum sa le folosesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Salut! Super bine scris ...nota 10 pentru expunere. Problema mea care este: acum fac scoala, am 23 de ani, imi plac SS-urile f mult (de fapt doar SS imi plac). Eu voiam sa-mi iau un naked..dar nu prea merg prin oras...si nu-mi plac. SS, s-ar zice ca e mult pt incepator. Sincer pe nu ma intereseaza cat caluti are....poate sa aiba si 25 de cai ...dar sa aiba designul ca al unuia de 600....exact ca cel de 600...de la dimensiuni generale...pana la cele ale pneului spate...

PS: am permis cat.B de 6 ani fara incidente in trafic...de nici un fel...pe o masina de 115CP (mult pt un incepator :) ). Deci cap am ...imi trebuie motor.

 

PS2: Nu-mi plac motoarele de 125, 250....e vb de gust (si nu se discuta). Va salut!!! Respect pt topic!

 

daca pui problema ca 115cp la 1500kg ale masinii sunt mult pt un incepator atunci cred ca iti poti raspunde singur la intrebarea: ce inseamna 115cp la 200kg la o motocicleta?

 

am o cunostinta cu porsche cayenne turbo s si am iesit cu el intr-o seara si mi-a aratat ce poate masina lui,eram mai mult in masina si toti erau uimiti de ce bestie poate fi acea masina la 520CP,eu pot spune ca nu m-am speriat,pentru ca ma mai dadusera altii pe motor si pe langa un motor 520cp zici ca sunt pentru copii de gradinita.nu vreau sa spun ca masina aceea nu poate merge foarte tare pe curbe sau cu viteza mare dar acceleratia este mult mai slaba ca la un motor( 0-100 in 5,1s) iar senzatia pe care ti-o lasa motorul este foarte diferita,parca participi la curse cum suna motorul,cum trage,cum se inclina pe curbe,ai impresia ca mergi foarte tare,mereu trebuie sa fii atent la foarte multe lucruri.

Editat de Geo_pitesti
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
daca pui problema ca 115cp la 1500kg ale masinii sunt mult pt un incepator atunci cred ca iti poti raspunde singur la intrebarea: ce inseamna 115cp la 200kg la o motocicleta?

 

am o cunostinta cu porsche cayenne turbo s si am iesit cu el intr-o seara si mi-a aratat ce poate masina lui,eram mai mult in masina si toti erau uimiti de ce bestie poate fi acea masina la 520CP,eu pot spune ca nu m-am speriat,pentru ca ma mai dadusera altii pe motor si pe langa un motor 520cp zici ca sunt pentru copii de gradinita.nu vreau sa spun ca masina aceea nu poate merge foarte tare pe curbe sau cu viteza mare dar acceleratia este mult mai slaba ca la un motor( 0-100 in 5,1s) iar senzatia pe care ti-o lasa motorul este foarte diferita,parca participi la curse cum suna motorul,cum trage,cum se inclina pe curbe,ai impresia ca mergi foarte tare,mereu trebuie sa fii atent la foarte multe lucruri.

 

daca vrei motor care sa arate ss ia-ti yamaha 125r. ii mai pui un abtipild cu r6 si cel putin un sfert dintre motociclisti or sa creada ca are 100 de cai

 

 

am dat reply la un post diferit. sorry ....

Editat de pogor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din nefericire de 3 saptamani caut Kawa' 250R 2008 si nu am gasit pe nicaieri. :cheers: Imi puteti recomanda altceva cam la fel ca asta?Da' sa nu fie Hyosung 250R :( Yamaha asta micuta YZF 125R credeti ca se potriveste cu statura mea? 1.86 si cam 100kg. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din nefericire de 3 saptamani caut Kawa' 250R 2008 si nu am gasit pe nicaieri. :cheers: Imi puteti recomanda altceva cam la fel ca asta?Da' sa nu fie Hyosung 250R :( Yamaha asta micuta YZF 125R credeti ca se potriveste cu statura mea? 1.86 si cam 100kg. :)

scuze de post...si de offtopic....aici ai incercat http://www.garageitalia.ro/tm_modello.php?...&gruppo=132

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din nefericire de 3 saptamani caut Kawa' 250R 2008 si nu am gasit pe nicaieri. :cheers: Imi puteti recomanda altceva cam la fel ca asta?Da' sa nu fie Hyosung 250R :( Yamaha asta micuta YZF 125R credeti ca se potriveste cu statura mea? 1.86 si cam 100kg. :)

 

 

scuze de post...si de offtopic....aici ai incercat http://www.garageitalia.ro/tm_modello.php?...&gruppo=132

 

Mergi acolo la adresa, strada Stefan Mihaileanu, ca au Showroom. Din cate am inteles, s-ar putea sa aiba una pe stoc. Nu e firma fantoma sau ceva de genul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mmmm....revin dupa 1500 km facuti intr-o luna pe gixxerul meu si va rog sa ma lasati sa adaug :

-dupa primele 2 sapt am mers cu 240 kmh.(asta vizavi de vehementa mea pe care o gasiti cu 2 pagini in urma de "a tine capu pe umeri si a nu baga mana in gaz").

-nu dau nr. celor care mi-au taiat calea :) si pentru care a trebuit de fiecare data sa descopar noile limite de franare ale motorului. :) (desi as fi bagat mana in foc ca le stapanesc).Sa le de Dumnezeu sanatate proiectantilor si inginerilor de la Suzuki.... :)

-am citit in unele articole si este adevarat:ASTA E CEA MAI PERICULOASA PERIOADA PE UN MOTOR(mai ales pe SS).Capeti un pic de incredere, crezi ca esti zmeu si dupa cateva mii de km ii dai gaz....si cand colo...nu prea mai esti!!! :P

-NU faceti prostia sa luati pasager pana nu mai imbatraniti un pic ....am facut-o io, m-am descurcat cu chiu cu vai dar comportamentul motorului se schimba radical, si printr-un miracol am scapat si io si el din vreo 2-3 situatii(tot franele saracele m-au scos ca mergeam cam turbo).

Cam atat...(de parca n-ar fi de ajuns).Ceea ce am spus mai sus este total valabil pentru mine, dar suspectez ca multi incepatori pe SS or sa se loveasca de aceleasi probleme si totul dintro singura cauza : incredere exgerata, reactie intarziata!!!!Pentru cine doreste, cine mai pofteste, poate sa ia in considerare...cine nu...PAI SA NU IA!!!!

 

PS: Pe zi ce trece ii dau dreptate tot mai mult lui Silenti.Ceea ce a zis e putin mai mult adevarat decat am zis in ultimul post ca este...Poate data viitoare va ii dau si mai multa dreptate, :) cine stie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mmmm....revin dupa 1500 km facuti intr-o luna pe gixxerul meu si va rog sa ma lasati sa adaug :

-dupa primele 2 sapt am mers cu 240 kmh.(asta vizavi de vehementa mea pe care o gasiti cu 2 pagini in urma de "a tine capu pe umeri si a nu baga mana in gaz").

-nu dau nr. celor care mi-au taiat calea :) si pentru care a trebuit de fiecare data sa descopar noile limite de franare ale motorului. :) (desi as fi bagat mana in foc ca le stapanesc).Sa le de Dumnezeu sanatate proiectantilor si inginerilor de la Suzuki.... :)

-am citit in unele articole si este adevarat:ASTA E CEA MAI PERICULOASA PERIOADA PE UN MOTOR(mai ales pe SS).Capeti un pic de incredere, crezi ca esti zmeu si dupa cateva mii de km ii dai gaz....si cand colo...nu prea mai esti!!! :P

-NU faceti prostia sa luati pasager pana nu mai imbatraniti un pic ....am facut-o io, m-am descurcat cu chiu cu vai dar comportamentul motorului se schimba radical, si printr-un miracol am scapat si io si el din vreo 2-3 situatii(tot franele saracele m-au scos ca mergeam cam turbo).

Cam atat...(de parca n-ar fi de ajuns).Ceea ce am spus mai sus este total valabil pentru mine, dar suspectez ca multi incepatori pe SS or sa se loveasca de aceleasi probleme si totul dintro singura cauza : incredere exgerata, reactie intarziata!!!!Pentru cine doreste, cine mai pofteste, poate sa ia in considerare...cine nu...PAI SA NU IA!!!!

 

PS: Pe zi ce trece ii dau dreptate tot mai mult lui Silenti.Ceea ce a zis e putin mai mult adevarat decat am zis in ultimul post ca este...Poate data viitoare va ii dau si mai multa dreptate, :) cine stie?

 

Q.E.D.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru mine frana ramane cea mai mare necunoscuta.

Franarea pe bune ca e o arta.

de mers tare orice om stie, dar sa franezi...nu vorbeste degeaba Raptor, circuitu te invata destul de multe despre chestia asta. Iti formeaza reflexele, care in unele situatii chiar te pot salva. Daca toti am frana la potential 90% cand ne taie unu calea, nu zic ca n-am avea accident, dar nu ar avea asemenea urmari sangeroase.

Editat de gabibyte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mmmm....revin dupa 1500 km facuti intr-o luna pe gixxerul meu si va rog sa ma lasati sa adaug :

-dupa primele 2 sapt am mers cu 240 kmh.(asta vizavi de vehementa mea pe care o gasiti cu 2 pagini in urma de "a tine capu pe umeri si a nu baga mana in gaz").

-nu dau nr. celor care mi-au taiat calea :) si pentru care a trebuit de fiecare data sa descopar noile limite de franare ale motorului. :) (desi as fi bagat mana in foc ca le stapanesc).Sa le de Dumnezeu sanatate proiectantilor si inginerilor de la Suzuki.... :)

-am citit in unele articole si este adevarat:ASTA E CEA MAI PERICULOASA PERIOADA PE UN MOTOR(mai ales pe SS).Capeti un pic de incredere, crezi ca esti zmeu si dupa cateva mii de km ii dai gaz....si cand colo...nu prea mai esti!!! :)

-NU faceti prostia sa luati pasager pana nu mai imbatraniti un pic ....am facut-o io, m-am descurcat cu chiu cu vai dar comportamentul motorului se schimba radical, si printr-un miracol am scapat si io si el din vreo 2-3 situatii(tot franele saracele m-au scos ca mergeam cam turbo).

Cam atat...(de parca n-ar fi de ajuns).Ceea ce am spus mai sus este total valabil pentru mine, dar suspectez ca multi incepatori pe SS or sa se loveasca de aceleasi probleme si totul dintro singura cauza : incredere exgerata, reactie intarziata!!!!Pentru cine doreste, cine mai pofteste, poate sa ia in considerare...cine nu...PAI SA NU IA!!!!

 

PS: Pe zi ce trece ii dau dreptate tot mai mult lui Silenti.Ceea ce a zis e putin mai mult adevarat decat am zis in ultimul post ca este...Poate data viitoare va ii dau si mai multa dreptate, :P cine stie?

 

Poate am sa adaug in scurt timp concluziile mele ca incepator pe SS, tot dupa 1500km cat am la activ, aproximativ. Momentan nu prea ma simt in stare, dar, ca rezumat, listen to this man. :)

Eu numai dupa ce am mers cu un alt motor, al unei prietene, mai usor, mai calm, mai 'sigur', mi-am dat seama intradevar ce fel de bestie am in garaj. N-o s-o dau pe ceva mai mic, fiindca e dragostea mea, dar in retrospectiva nu pot sa fiu ipocrit si sa nu recunosc ca, intradevar, NU se compara un SS cu alte modele recomandate pentru incepatori, chiar daca te poti invata si cu ele.

Altfel, sunt destule de povestit...

Editat de Oryon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din punctul meu de vedere e clar.NU VA LUAT SS CA INCEPATOR!!

argumente:

1.esti incepator( ÎNCEPĂTĂR, -OĂRE, începători, -oare, adj., s.m. Âşi f. 1. Adj. Care începe; inițial. 2. S.m. Âşi f. Persoană care se inițiază lucrând într-un domeniu de activitate oarecare; novice. 3. S.m. Âşi f. (Rar) Persoană care inițiază ceva; inițiator)

2.nu poti nici macar sa stai pe motor, ptr ca asa cum a explicat cel ce a deschis super sb asta, e facuta ptr viteza, nu ptr mers cu 30km/h

3.nu stii sa franezi

4.nu stii sa faci un viraj

5.nu stii cum se comporta in conditii speciale(ud, caldura)

si sigur mai sunt si altele.sfatul meu e sa ganditi cu capul, nu cu ochii!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si tu cine esti?

 

Argumentele tale sunt nule.

Acelasi lucru e valabil pentru orice motor ai avea ca incepator.

 

Cat despre mers incet, invit pe oricine la un concurs de mers incet cu picioarele in scarite. Ai fi surprins.

 

Altele erau problemele aici.

Editat de Oryon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se pare un bullshit toata auto-convingerea asta "daca esti rational bla bla poti merge si pe hayabusa". Total gresit. Un incepator face multe greseli de...incepator. Trage aiurea de gaz, se panicheaza, se pierde, e neatent, nu poate sa-si foloseasca bine atentia distributiva si pe langa astea la un moment dat tot o sa fie manat de adrenalina si o sa ii dea in gura prea devreme sa vada ce poate. Incepatorii au un timp de reactie foarte mic si cu cat motorul este mai puternic cu atat mai periculos pentru ei. Plus ca nu sunt pregatiti sa "functioneze" normal atunci cand se accelereaza puternic. Parerea mea e ca aia care incep direct pe motoare de 100 cai in sus, is niste inconstienti norocosi (aia care scapa fara probleme binenteles).

 

Cand te urci pe motor oricat de rational ai fi, fiind incepator, oricum iti apare un zambet pe mutra cand pornesti motoru si deja te transpui in alta dimensiune.

 

Normal ca dupa ce te-ai vazut cu R6 in curte incepi sa te autoconvingi "mama ce treaba buna am facut, lasa ca eu is din ala rational nu ca restu" Yeah right! Toti incercam sa fim impacati cu sine de alegerile facute si din cauza asta ne mintim si ne auto-aburim foarte mult. Experienta spune totul.

 

Parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-as vrea sa-i dau apa la moara Raptorului dar cred ca una din cele mai bune solutii la problemele incepatorului pe SS este sa mergi pe Amckart, daca nu la curs, macar singur. Ai ocazia sa te dai in conditii destul de sigure, vezi cat de varza esti in comparatie cu ceilalti, inveti sa franezi si sa iei curbe.

 

Nu am SS dar am inceput pe 98 HP si regret ca nu m-am dus la Amckart de anul trecut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-as vrea sa-i dau apa la moara Raptorului dar cred ca una din cele mai bune solutii la problemele incepatorului pe SS este sa mergi pe Amckart, daca nu la curs, macar singur. Ai ocazia sa te dai in conditii destul de sigure, vezi cat de varza esti in comparatie cu ceilalti, inveti sa franezi si sa iei curbe.

 

Nu am SS dar am inceput pe 98 HP si regret ca nu m-am dus la Amckart de anul trecut.

 

Bai dar mai lasati-ma cu AMCKartu vostru. Tara asta e MARE, doar nu-ti imaginezi ca o sa vina din toate coltisoarele tarii ca sa-si faca training pe pseudocircuitul ala cu 200 mii la 10 minute. Daca era in fiecare oras mare cate unu mai ziceam...hai la campanie de training cu incepatorii...asa mai limitati-va invitatiile la bucuresteni si aia din imprejurimi.

Editat de paul_biker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema incepatorilor pe SS-uri puternice (nu chestii obosite din 1980 toamna) apare in orasele dezvoltate, care, surpriza emisiunii, cam au piste de karting, macar in apropiere.

E posibil ca in Iasi sa nu fie nimic dar te asteptam cu draga inima sa te muti in Bucuresti sau ... in imprejurimi :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si tu cine esti?

 

Argumentele tale sunt nule.

Acelasi lucru e valabil pentru orice motor ai avea ca incepator.

 

Cat despre mers incet, invit pe oricine la un concurs de mers incet cu picioarele in scarite. Ai fi surprins.

 

Altele erau problemele aici.

 

 

pentru ca tu spui ca am argumente nule, de asta mor unii pe sosea.si ma refer la cei ce mor ptr ca vor putereeee.topicul este incepator pe supersport, asa ca nu vad ce alte probleme trebe discutate aici :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca imi permiteti si mie o opinie : asta cu incepator pe supersport e o prostie.Si eu sunt incepator,si imi plac foarte mult ss-urile,dar dupa ce m-am urcat pe unul si am vazut ce pozitie ai pe el, si mai ales dupa ce m-am plimbat (ca pasager) pe un R6, pot sa afirm linistit ca e o mare prostie sa iti iei supersport ca incepator.

Deci , nu stiu, eu vad o gramada de dezavantaje la un supersport din punctul de vedere al unui incepator:

- pozitie foarte plonjata in fata - lucru bun pt aerodinamica cand mergi cu 200 kmh,dar in rest doar stres si dureri de spate

- consumabile foarte scumpe - e si normal avand in vedere ca supersportul este un motor de performanta ,dar ca intotdeauna performanta vine cu un cost

- prin traficul din Bucuresti , e foarte greu de manevrat mai ales de catre un incepator

- in cazul unei cazaturi,carenele se fac praf ,pe cand la un naked ,daca mai ai si crash-pad uri ,ai sanse sa scapi foarte ieftin daca o culci pe o parte

- nu in ultimul rand , probabilitatea foarte mare sa pt un incepator sa ii dea "sa vada ce poate" si sa fie neplacut surprins de cat de mult poate motoru si cat de putin cel care conduce...

Avantajele unui supersport?Arata superb si pt cine poate sa il conduca cum trebuie ofera senzatii intalnite doar pe masini de 2-300.000 E cu embleme cu caluti si tauri in fata.

Recunosc,si eu am fost foarte tentat sa imi iau un Cbr de 600.Mai ales cand ii vezi pe baieti cum le forjeaza noaptea pe Dr. Taberei,cand il vezi pe Bardacu cum merge cu Ninja pe o roata pana la 150 ,felul cum suna si cum arata , iti vine sa vinzi tot ce ai prin casa ca sa iti iei si tu una...Dar odata ce m-am suit pe asa ceva mi-am dat seama ca nu e inca de nasul meu.

Sau nu stiu,poate sunt eu un incepator prost,care nu se descurca,care nu are instincte,reflexe,care nu "le are".Poate ca asa cum exista Supersporturi,exista si Superincepatori :P.

Oricum ,asta e opinia mea de incepator,bafta la toata lumea

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...