Sari la conținut

Incepatorii si motocicletele puternice


Silenti
 Share

Postări Recomandate

LOL...staicu :baldy: eu am inceput pe CBR de 600 si mi se pare brutal ca acceleratie si de frana de motor nu mai zic nimic ca ramai :baldy: totusi cred ca un motor de 800 depaseste limita "bunului simt" pentru un incepator...si cu 600 i foarte dificil(sau cel putzin asa mi se pare mie si i rog pe alti tovarasi sa ma corecteze daca gresesc)...dar dak stau sa ma gandesc o musti foarte usor si cu un scuter, dapai cu o dihanie de 800... too much is still too much :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Incepator pe 800 ... ce are ? adevaru e ca tre sa nu ai habar de motociclete sa iti iei ca incepator una de 800 .... io am fost mai rau ... din prima ninja de 900 ... asta fara sa mai fi condus vreodata altceva ... toata lumea imi zicea : ba ... esti nebun ? adevaru' e ca daca bine stau sa ma gandesc da .... tre sa fi nebun ... :finger: . Fiind incepator mi-o luat ceva vreme sa ma invat cu acceleratia criminala, cu frana de motor , si cu multe ... altele ... asta e .Adevarul e ca mi-am luat motocicleta pt ca am boala vitezei ... imi place sa ma duc tare ... dar nu inconstient . Deci, da, poti sa-ti iei ss incepator fiind, si sa nu ajungi sus pe deal, io-s dovada vie , da, o sa te mance in palma sa-i dai peste 200 si nu peste 1000 de km parcursi dupa cum ti-ai propus ... ci cu prima ocazie , siigur o sa gresesti .... trebuie sa te urci pe motor tinand cont de un lucru ... :HABAR N-AI intai testezi terenu , inveti .. si daca te simti in stare, faci ce ti-ai propus .

Ar fi multe de spus ... Sincer nu am regretat niciodata ca mi-am luat 900 din prima ... sfatu` meu e sa va luati ss din prima daca acolo vreti sa ajungeti , numai inainte de a va duce la drum .... reflecta asupa unu sg lucru ..... HABAR N-AI, si totu` va fi ok :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incepator pe 800 ... ce are ? adevaru e ca tre sa nu ai habar de motociclete sa iti iei ca incepator una de 800 .... io am fost mai rau ... din prima ninja de 900 ... asta fara sa mai fi condus vreodata altceva ... toata lumea imi zicea : ba ... esti nebun ? adevaru' e ca daca bine stau sa ma gandesc da .... tre sa fi nebun ... :finger: . Fiind incepator mi-o luat ceva vreme sa ma invat cu acceleratia criminala, cu frana de motor , si cu multe ... altele ... asta e .Adevarul e ca mi-am luat motocicleta pt ca am boala vitezei ... imi place sa ma duc tare ... dar nu inconstient . Deci, da, poti sa-ti iei ss incepator fiind, si sa nu ajungi sus pe deal, io-s dovada vie , da, o sa te mance in palma sa-i dai peste 200 si nu peste 1000 de km parcursi dupa cum ti-ai propus ... ci cu prima ocazie , siigur o sa gresesti .... trebuie sa te urci pe motor tinand cont de un lucru ... :HABAR N-AI intai testezi terenu , inveti .. si daca te simti in stare, faci ce ti-ai propus .

Ar fi multe de spus ... Sincer nu am regretat niciodata ca mi-am luat 900 din prima ... sfatu` meu e sa va luati ss din prima daca acolo vreti sa ajungeti , numai inainte de a va duce la drum .... reflecta asupa unu sg lucru ..... HABAR N-AI, si totu` va fi ok :baldy:

 

 

mai cunosc si eu incepator pe ninja de 900 si nu are nici un incident. poti sa incepi si pe busa ma ,depinde de tine daca mori sau nu !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incepator pe 800 ... ce are ? adevaru e ca tre sa nu ai habar de motociclete sa iti iei ca incepator una de 800 .... io am fost mai rau ... din prima ninja de 900 ... asta fara sa mai fi condus vreodata altceva ... toata lumea imi zicea : ba ... esti nebun ? adevaru' e ca daca bine stau sa ma gandesc da .... tre sa fi nebun ... :finger: . Fiind incepator mi-o luat ceva vreme sa ma invat cu acceleratia criminala, cu frana de motor , si cu multe ... altele ... asta e .Adevarul e ca mi-am luat motocicleta pt ca am boala vitezei ... imi place sa ma duc tare ... dar nu inconstient . Deci, da, poti sa-ti iei ss incepator fiind, si sa nu ajungi sus pe deal, io-s dovada vie , da, o sa te mance in palma sa-i dai peste 200 si nu peste 1000 de km parcursi dupa cum ti-ai propus ... ci cu prima ocazie , siigur o sa gresesti .... trebuie sa te urci pe motor tinand cont de un lucru ... :HABAR N-AI intai testezi terenu , inveti .. si daca te simti in stare, faci ce ti-ai propus .

Ar fi multe de spus ... Sincer nu am regretat niciodata ca mi-am luat 900 din prima ... sfatu` meu e sa va luati ss din prima daca acolo vreti sa ajungeti , numai inainte de a va duce la drum .... reflecta asupa unu sg lucru ..... HABAR N-AI, si totu` va fi ok :baldy:

tare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut la toti motoci. am si eu o intrebare ce ziceti un vfr 800 pentru incepator e ok. sau ii cam dubios.... astept sami raspundeti va multumesc .... dan_staicu_siffu @.....

VFR-ul de 800 nu e numai puternic ci si extrem de greu. Chiar daca esti foarte mare te vei chinui cu el ca incepator la viteze mici si aproape sigur il vei culca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt incepator si am o yamaha r6 cand am luat-o aveam 21 de ani.

 

conduc masina de la 18 ani (lucru care m-a ajutat enorm), am mai mers vreo 2 ani ca pasager pe SS, pe unde prindeam un preten nu-l lasam pana nu ma lua cu el la plimbare (si asta ma ajutat f mult), va spun sincer am facut greseli pe mobra si din unele am scapat cu ajutorul lui dumnezeu, si am invatat sa respect motocicleta si asta conteaza cel mai mult credetima.

nu conteaza cilindreea mobrei, daca e SS sau enduro sau orice, conteaza sa realizezi ca in momentul in care te-ai suit pe mobra iti asumi niste riscuri, si daca ej constient de ele si ej cu capul pe umeri poti incepe pe orice motor.

 

in concluzie nu conteaza pe ce motor incepi SS de 600 1000 sau enduro conteaza sa ai capul pe umeri si iti va fii bine.

Editat de radu_pyt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mare chestie cu SS de 600&up la incepatori...Eu am luat din prima Honda mea si nu am avut niciun incident. Cred ca e o prostie sa nu iti iei de la inceput modelul care-ti place, sa te chinui cu ceva de 125 (spre care am fost sfatuita sa imi iau la inceput mai ales ca sunt fata...misoginii dracu), apoi sa pierzi bani si nervi pana cand o vinzi si sa progresezi prin toate clasele pana cand ajungi la SS de 600...pe la 50 de ani eventual.

My conclusion: nu regret ca mi-am luat-o cand nu aveam experienta deloc!

Se poate merge incet si cu 120 de cai si sa controlezi usor acceleratia si frana de motor "naucitoare".

Se poate merge si foarte tare...depinde de neuronul care se adapteaza sau nu la trafic.

Editat de Barbie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mare chestie cu SS de 600&up la incepatori...Eu am luat din prima Honda mea si nu am avut niciun incident. Cred ca e o prostie sa nu iti iei de la inceput modelul care-ti place, sa te chinui cu ceva de 125 (spre care am fost sfatuita sa imi iau la inceput mai ales ca sunt fata...misoginii dracu), apoi sa pierzi bani si nervi pana cand o vinzi si sa progresezi prin toate clasele pana cand ajungi la SS de 600...pe la 50 de ani eventual.

My conclusion: nu regret ca mi-am luat-o cand nu aveam experienta deloc!

Se poate merge incet si cu 120 de cai si sa controlezi usor acceleratia si frana de motor "naucitoare".

Se poate merge si foarte tare...depinde de neuronul care se adapteaza sau nu la trafic.

Totusi,tu si alti cativa sunteti exceptiile,probabil ai realiza asta daca incepatorii care-au murit pe SS ar mai putea posta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totusi,tu si alti cativa sunteti exceptiile,probabil ai realiza asta daca incepatorii care-au murit pe SS ar mai putea posta.

Pana la urma e vorba de neuronu ramas...Nu e vorba nici de varsta ,nici de cmc ,nici de categoria motorului...tine doar de tine...

F4i-ul care-l am acu mi-e primul motor pe care m-am adaptat foarte bine si cu care am invatat, treptat, foarte usor...din iunie pana acum n-am avut nefericiri(din cauza mea) si am peste 7000km...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Din ce am citit, in mare nu e nimeni de acord cu SS la incepatori.Intr-un fel ma pune pe ganduri, eu vreau sa imi iau CBR 600 in cca 2 luni de zile.Dar nu am de gand sa ma razgandesc, visez la mobra asta de ceva timp, m-am saturat doar sa visez.Dar e f f bun topicul, te face sa te gandesti mai bine.Din cate am mai vb cu unul cu altul (aka antemiu :crack: ) nu e chiar imposibil sa incepi pe CBR.Sper sa pot fi destul de cumpatat incat sa nu rup gazul, chiar daca SS pt asta sunt facute.Vreau sa ma bucur de mobra mea.

Numa sa vina primavara aia odata :crack: si sper sa fiu si eu invitat la ce gatheruri se mai organizeaza, mi-ar placea enorm!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am luat Ninja in Aprilie,si sincer mi-era mai mult frica de ea decat de mine,ca in capul meu ziceam ca nu merg tare ca nu ii dau,dar mi-era mult mai frica sa nu trag de gaz in vreo groapa sau in orice alta situatie in care se presupune ca tragi accidental.Dar m-am acomodat foarte bine cu ea,merg cu jumate de palma pe gaz,am facut 11 mii pe ea fara probleme si ii multumesc lui Dumnezeu ca m-a ferit de necazuri si sper sa ma ajute si de acum in colo atat pe mine cat si pe voi :crack: :crack: :crack: .Drumuri bune sa aveti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

super interesant!chiar la asta ma gandeam am gasit exact ce ma interesa...toti imi spuneau frate iati un 125 sau un 400 in cel mai rau caz...vezi k nu e scuter..o sa mori si altele..in sfarsit am gasit raspunsul:D

 

La ce te-ai hotarat pana la urma, te-a domolit topicul sau te-a incurajat sa iti iei SS?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am mai calmat si eu cu ss urile... Eram cat pe ce sa ma hotarasc definitiv pentru r6, dar am renuntat din mai multe motive, cel mai important fiind, nu ca vai doamne o sa mor in prima luna ci ca am ajuns la concluzia ca fara experienta necesara, e pacat de ea sa o iau. Daca ma duc incet se chinuie, daca ma duc prea tare, cum ii place ei, poate sfarsi prost pt amandoua. :crack: De rev am baut samapnie si Jack Daniels pentru ea :crack: , ca viitor motor, pentru ca tot o sa o am eu, dar nu va fi primul meu moto, asta e clar. In concluzie ma gandeam la un Kawasaki er 6f. Destul de putini am vazut ca au pe aici de aia ca as fi intrebat direct persoane in cauza, asa ca va intreb pe voi. Cum vi se ca si entry level? :crack: Am vazut ca au si varianta cu ABS. Motor nu am mai condus in afara de chestia aia de la scoala, dar am fost pasagera destul de mult timp si am condus masina peste 15000 de km... Eu personal cred ca m-as descurca destul de bine cu ea si pe moment cred ca m-as putea intelege mai bine cu una de asta decat cu r6, care btw, ma zapaceste... :crack: Da-ti-va si voi cu presupusu.

 

An Nou Fericit tuturor si fara incidente :crack:

 

P.S.: Repet, am baut toata noaptea de rev sampanie si Jack Daniels, si am reusit sa nu ma imbat, deci am cumpatare :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

F4i-ul care-l am acu mi-e primul motor pe care m-am adaptat foarte bine si cu care am invatat, treptat, foarte usor...din iunie pana acum n-am avut nefericiri(din cauza mea) si am peste 7000km...

Si asta dovedeste... nimic. Una ca 7000 de km sunt foarte putini, doi, nu sustine nimeni ca o sa mori sigur si instantaneu daca-ti iei SS. Doar ca e mai probabil sa ai un accident mai grav daca-ti iei SS din prima. La fel cum e mai probabil sa mori daca pici fara casca, la fel cum e mai probabil sa iei diverse daca te duci la bagaboante fara prezervativ. Bineinteles ca exista cazuri, si nu foarte putine, de indivizi care s-au dus de 10 ori pe centura fara cauciuc si n-au luat nimic, dar de ce ai risca?

 

Si siguranta e doar un aspect, mai e confortul, mai e consumul (nu numai de benzina), mai exista si curba de invatare si multe altele. Iar in plus de astea daca iti iei o moticileta "neutra" poti afla ca-ti plac alte lucruri, cum ar fi tarana, cruisingul, touring-ul si alte nebunii care pe SS n-o sa le incerci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi ani tuturor! :crack:

De la sfaristul lunii noiembrie, sunt mandrul posesor al unei Honda 900 RR FireBlade. :crack: Tot din aceeasi perioada, am pus si A-ul pe permis. :crack:

Pentru ca motorul este destul de mare :crack: , experienta mea putina (spre deloc) :D , cea mai buna decizie pe care am putut-o lua :crack: , a fost sa-mi achizitionez un echipament de protectie adecvat :crack: (pantaloni si geaca Vanucci, cizme Sidi, manusi Vanucci si o casca Shark). Am profitat si de reducerile de sfarsit de an din Louis. :hug:

Recomand tuturor incepatorilor pe SS-uri sa investeasca in siguranta lor. De asemenea, recomand cu incredere citirea topicului deschis de Old School: /index.php?showtopic=91453 :)

N-am apucat sa ma dau prea mult cu "magarul", dar va pot spune cu singuranta ca ne-am simtit bine, impreuna. :)

Asfalt uscat si cat mai multi km fara incidente! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo Nicule, sa o stapanesti SANATOS!!Ce sa zic, ai curaj, sa iti iei de 900 mai ales cand sunt atatea discutii referitoare la incepatori pe 600 cc.Sper sa te bucuri de ea si sa nu uiti mana pe gaz!

 

Inca odata, felicitari!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am mai calmat si eu cu ss urile... Eram cat pe ce sa ma hotarasc definitiv pentru r6, dar am renuntat din mai multe motive, cel mai important fiind, nu ca vai doamne o sa mor in prima luna ci ca am ajuns la concluzia ca fara experienta necesara, e pacat de ea sa o iau. Daca ma duc incet se chinuie, daca ma duc prea tare, cum ii place ei, poate sfarsi prost pt amandoua. :lol: De rev am baut samapnie si Jack Daniels pentru ea :D , ca viitor motor, pentru ca tot o sa o am eu, dar nu va fi primul meu moto, asta e clar. In concluzie ma gandeam la un Kawasaki er 6f. Destul de putini am vazut ca au pe aici de aia ca as fi intrebat direct persoane in cauza, asa ca va intreb pe voi. Cum vi se ca si entry level? :bigstar: Am vazut ca au si varianta cu ABS. Motor nu am mai condus in afara de chestia aia de la scoala, dar am fost pasagera destul de mult timp si am condus masina peste 15000 de km... Eu personal cred ca m-as descurca destul de bine cu ea si pe moment cred ca m-as putea intelege mai bine cu una de asta decat cu r6, care btw, ma zapaceste... :lol: Da-ti-va si voi cu presupusu.

 

An Nou Fericit tuturor si fara incidente :P

 

P.S.: Repet, am baut toata noaptea de rev sampanie si Jack Daniels, si am reusit sa nu ma imbat, deci am cumpatare :lol:

 

Imi place concluzia care ai tras-o. Kawasaki ER 6F mi se pare o alegere foarte buna pentru un incepator. Motor 2 in linie suficient de puternic (70 de cai pt inceput e f satisfacator), usurel, probabil si gumele ceva mai inguste decat la un SS de 600 deci manevrabilitate f buna iar designul pot sa zic ca imi place f mult. In plus daca ii pui o toba calumea o sa sune foarte bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!!!sunt nou p-aici si am intrat pe acest forum special sa ma documentez in legatura cu aceasta tema si...sa ma alatur si eu voua bineinteles daca ma primiti.Din motive care tin de timp....(maine dimineata trebuie sa ma trezesc devreme si...)nu am citit chiar tot de pe acest topic insa ceea ce a scris cel care a deschis topicul acum cevaaaa timp (si de la mine inca o bere) mi s-a parut fff la obiect.In primul rand sa va spun despre mine:am 25 de ani permis cat A din 2006 insa am mers f putin pe motor cel de la scoala de 250cm+f putin dupa aceea pe o yamaha virago tot de 250.Permis cat B am de 7 ani adica de la 18 ani si am condus fff mult aproape continuu de atunci si si in afara tarii deci stiu cu ce se mananca circulatia pe toate categoriile de drumuri si in orice anotimp.(bineinteles nu-i cazul motorului in ceea ce priveste anotimpul)Deci maturitate in domeniu am asta incerc sa spun.Ce vreau eu sa fac acum,adica cat mai repede...sa-mi iau un cbr 600 f4(stiu ca s-a mai discutat mult p-aici scuze ca tot insist si eu) cu care sa ma apuc de plimbari la vara peste tot ca...imi dau seama ca e mult mai super decat cu masina.Deci imi iau motor mai mult pt plimbari(munte,mare d-astea)si vreau f4 pt ca ador motorul asta imi place f mult cum arata si renumele firmei.Dupa toate cele spuse mai sus ce ziceti e o alegere buna sau nu .Imi sfatuiti alt motor pt ceea ce vreau eu sa fac.Mentionez ca o sa umblu mai mult cu pasager pt ca prietena care pana la vara s-ar putea sa fie mai mult decat atat n-o sa ma lase o clipa singur ca deh abia asteapta si ea...Deci astept pareri de la voi cei mai experimentati fac bine sau nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e o adevarata comedie aici..=)) fratilor, 90%din voi nu ati mers niciodata pe locul din fata al unui supersport, cine zicea ca e o prostie sa incepi pe cva mik......nu cred ca are mai mult de 10 km cu motor mare=)). bai nene..experienta se castiga mergand..pe sosea..nu km de taste insirate pe forum...clar? daca 2 oameni, 1 car are primul motor r1..si cel deal 2a tot r1..insa pana la r1..a mai schimbat inca 5 motoare mai mici...cel dintai nu va putea tine ritmul cu cel care a avut mai multe motoare pici pana a ajuns treptat la r1..nu are cum. sunt altfel reflexele, mai incete. va zic din propria experienta. Sunt vietile voastre in joc, eu doar vorbesc in speranta ca cva... q un neuron in plus sa bage la cap. EU va recomand Hayabusa pt inceput...e stabila, nu o ia nici vantul dupa sosea...ce mama draq..ce rost are sa va luati un r1...si pe urma sa va ramana mik motocicleta sa va dati seama ca voi aveti nevoie de hayabusa sa va potoliti poftele=))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e o adevarata comedie aici..=)) fratilor, 90%din voi nu ati mers niciodata pe locul din fata al unui supersport, cine zicea ca e o prostie sa incepi pe cva mik......nu cred ca are mai mult de 10 km cu motor mare=)). bai nene..experienta se castiga mergand..pe sosea..nu km de taste insirate pe forum...clar? daca 2 oameni, 1 car are primul motor r1..si cel deal 2a tot r1..insa pana la r1..a mai schimbat inca 5 motoare mai mici...cel dintai nu va putea tine ritmul cu cel care a avut mai multe motoare pici pana a ajuns treptat la r1..nu are cum. sunt altfel reflexele, mai incete. va zic din propria experienta. Sunt vietile voastre in joc, eu doar vorbesc in speranta ca cva... q un neuron in plus sa bage la cap. EU va recomand Hayabusa pt inceput...e stabila, nu o ia nici vantul dupa sosea...ce mama draq..ce rost are sa va luati un r1...si pe urma sa va ramana mik motocicleta sa va dati seama ca voi aveti nevoie de hayabusa sa va potoliti poftele=))

wow...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo Nicule, sa o stapanesti SANATOS!!Ce sa zic, ai curaj, sa iti iei de 900 mai ales cand sunt atatea discutii referitoare la incepatori pe 600 cc.Sper sa te bucuri de ea si sa nu uiti mana pe gaz!

 

Inca odata, felicitari!

Multumesc mult! :lol:

Uite, am inceput sa ne cunoastem si mai bine. Am mai pus inca 100 de km pe statistica, sambata. Zero grade afara, asfaltul uscat, putin soare si... am iesit! :bigstar: Rasucesc astfel cutitul celor care au dat zapada de prin fata casei. :lol:

Hai, primavara, HAI! :P

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!!!sunt nou p-aici si am intrat pe acest forum special sa ma documentez in legatura cu aceasta tema si...sa ma alatur si eu voua bineinteles daca ma primiti.Din motive care tin de timp....(maine dimineata trebuie sa ma trezesc devreme si...)nu am citit chiar tot de pe acest topic insa ceea ce a scris cel care a deschis topicul acum cevaaaa timp (si de la mine inca o bere) mi s-a parut fff la obiect.In primul rand sa va spun despre mine:am 25 de ani permis cat A din 2006 insa am mers f putin pe motor cel de la scoala de 250cm+f putin dupa aceea pe o yamaha virago tot de 250.Permis cat B am de 7 ani adica de la 18 ani si am condus fff mult aproape continuu de atunci si si in afara tarii deci stiu cu ce se mananca circulatia pe toate categoriile de drumuri si in orice anotimp.(bineinteles nu-i cazul motorului in ceea ce priveste anotimpul)Deci maturitate in domeniu am asta incerc sa spun.Ce vreau eu sa fac acum,adica cat mai repede...sa-mi iau un cbr 600 f4(stiu ca s-a mai discutat mult p-aici scuze ca tot insist si eu) cu care sa ma apuc de plimbari la vara peste tot ca...imi dau seama ca e mult mai super decat cu masina.Deci imi iau motor mai mult pt plimbari(munte,mare d-astea)si vreau f4 pt ca ador motorul asta imi place f mult cum arata si renumele firmei.Dupa toate cele spuse mai sus ce ziceti e o alegere buna sau nu .Imi sfatuiti alt motor pt ceea ce vreau eu sa fac.Mentionez ca o sa umblu mai mult cu pasager pt ca prietena care pana la vara s-ar putea sa fie mai mult decat atat n-o sa ma lase o clipa singur ca deh abia asteapta si ea...Deci astept pareri de la voi cei mai experimentati fac bine sau nu?

 

Eu aceeasi mobra mi-am luat-o, si de-abia astept primavara.

Si n-o sa fiu nici primul nici ultimul care incepe pe SS si inca traieste sa povesteasca.

Atata timp cat ma tine neuronul (si stiu ca ma tine), nu am de ce sa-mi iau altceva decat ce-mi place si la ce visez eu.

Pana la urma, o conserva te pocneste la fel de bine pe scuter cat si pe miare. De viteza, am eu grija.

 

Un singur lucru vreau sa accentuez totusi, pe orice ai merge: Echipament. Full.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...