Sari la conținut

Incepatorii si motocicletele puternice


Silenti
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Evident, nu ai urmarit discutia de aici?

Nu reusesc sa ma concentrez destul ca sa citesc 10 pagini, ma astepteam sa fie deja la stadiu de concluzia discutia :rolleyes:

Pana la urma ZZR e un tourer (cam rapid), nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pot sa spun si eu ceva? pot, pot, pot?

 

cred ca deadcow e dead de n-a mai postat pe aici

 

deci morala: 636 dauneaza grav incepatorilor; ar trebui sa scrie pe ele ca pe tigari: motocicleta poate ucide;

 

cum mi-a zis mie un garcea care m-a oprit acum cateva zile: "esti printre ultimii motociclisti supravietuitori din oras asa ca grija cum mergi" :rolleyes: :huh: :huh: m-am simtit ultimul mohican :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pot sa spun si eu ceva? pot, pot, pot?

 

cred ca deadcow e dead de n-a mai postat pe aici

 

deci morala: 636 dauneaza grav incepatorilor; ar trebui sa scrie pe ele ca pe tigari: motocicleta poate ucide;

 

cum mi-a zis mie un garcea care m-a oprit acum cateva zile: "esti printre ultimii motociclisti supravietuitori din oras asa ca grija cum mergi" :rolleyes: :huh: :huh: m-am simtit ultimul mohican :lol:

 

mie mi se pare motocicleta ideala ptr incepatori 636. Nici puternica gen hayabusa, nici grea gen goldwing, are tot ce-si poate dori un incepator. provoaca adrenalina, testeaza limitele, declanseaza baangul sonic si trimite in paradis conducatorul. ce-ti poti dori mai mult? Si mai e si verde...nu polueaza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

provoaca adrenalina, testeaza limitele, declanseaza baangul sonic si trimite in paradis consumatorul. ce-ti poti dori mai mult? Si mai e si verde...nu polueaza

 

 

 

:huh: :D :rolleyes: :huh: :lol:

Editat de WickedAssHell
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda, te-ai gandit mult pana ai pus intrebarea asta stupida??, tu ai idee ce viteza tre sa ai ca sa blochezi 50m roata spate???!!! Hai totusi sa-ti explic pe cazul acesta in parte: Eu la 80 la ora pe ceas am blocat spatele pana am oprit pe asfalt curat cu o guma spate de 160 nici chiar slick dar totusi de strada, si ghici cand am masurat frana avea numai 24m deci ala avea vo 180-200 cand a inceput franarea, ei inseamna ca, daca avea in loc de gixer 600 de vo 120cai si avea numai un CB 400 sau GS500 mai mult de 120 nu prindea pe strada aia, asa ca putea pori in 35-40m.

Intr-adevar si cu speedul se poate merge legal si in oras, ca sunt multi speedisti care in oras nu trec de 80-90 in nici un caz chiar la un minim de trafic......defapt cei care au mai ramas fac asa :huh:

 

ce vrei tu sa spui de fapt, dar nu stii cum sa te exprimi, este ca a murit din cauza vitezei si a celui care a intors in fata lui, nu din cauza motorului :rolleyes: ...motocicleta era foarte buna (hayabusa, nu gsxr 600).

 

iar cu povestile batranesti despre cum ai franat tu.... o sa mi-o masor si eu si iti trimit pozele :huh:

 

...distanta de franare adica

Editat de metoxil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu reusesc sa ma concentrez destul ca sa citesc 10 pagini, ma astepteam sa fie deja la stadiu de concluzia discutia :rolleyes:

Pana la urma ZZR e un tourer (cam rapid), nu?

Rabdarea e o virtute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rautati gratuite.

de plictiseala si doar pentru ca e moca.

asa e la romani, e mai usor sa dai cu moloz decat sa zici ceva pe un ton normal si cu argumente?

Editat de jonlup
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pot sa spun si eu ceva? pot, pot, pot?

 

cred ca deadcow e dead de n-a mai postat pe aici

 

deci morala: 636 dauneaza grav incepatorilor; ar trebui sa scrie pe ele ca pe tigari: motocicleta poate ucide;

 

stii ceva ce nu stim noi?

ca ai tras deja concluzia-morala si sunt curios ce stii :laugh:

Mesaj completat

la a doua se ridica pe o roata daca accelerezi si dai drumul ambreiajului.am invatat asta de la un instructor

 

Cand inca era in poligon

nu am in plan in urmatoarele luni sa ma dau cu 130k/h

 

In oras prima tura

am facut prima depasire in viteza.sa fi avut vreo suta si ceva la ora

mi-am propus sa o las mai moale si o singura data toata seara am mai dus-o la peste o suta si ceva.

 

s-ar putea ca unii dintre incepatorii care citesc sa creada ca au o inclinatie naturala spre condus motociclete.si eu cred ca am.

 

o ultima realizare ar fi ca nimeni nu ma poate depasi daca nu vreau.cu exceptia altor motociclete.si nimeni nu ma poate prinde din urma.cu aceeasi exceptie.

 

Cand guy.til ti-a zis ca mori...eu cred ca a avut si motive.Da` tu ai sarit imediat cu injurii.

P.s.:Ce tot ii zici motorului pisoiu si chestii de genu "daca citesti" ca nu mai esti copil.

 

irefutabil.

consumul in exces de incredere in sine poate duce la pierderi majore.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

acum vazui ca mi-ati mutat topicul.haide sa va fac un rezumat dupa o luna de condus. in prima saptamana am iesit numai noaptea si am mers cu 40-65km/h.primele zile am chemat prieteni cu masina sa stea in spatele meu.in caz de...

dupa o saptamana juma de mers noaptea am inceput sa merg si ziua prin trafic.la finele celei de a doua saptamani am iesit pentru prima data din bucuresti si am mers la intrunirea de la breaza.am mers in medie cu 110 dar am incercat timp de 5 minute 150km/h.a fost suficient.nu imi era frica dar nu prea intelegeam nimic din ce se intampla in jurul meu.nici macar nu stiam daca pot frana la viteza aia si nu aveam chef sa fac teste.

cateva zile mai tarziu mi-am facut curaj si am plecat spre vama veche singur cuc.120-140km/h pe autostrada si 90-110km pe drum national.50-70 in localitati in functie de vizibilitate.am dormit pe plaja si la intoarcere am luat-o pe la vadu oii si am ocolit vreo 150km ca sa fac lucrurile interesante.am ramas fara benzina.mai e un topic deschis de mine pe aici. la o zi dupa ce m-am intors din vama am plecat spre veliko tarnovo in bulgaria iar mai apoi spre giurgiu unde am facut un gratar.apoi bucuresti.

m-am odihnit timp de o zi juma iar ieri m-am urcat pe kawa si am facut bucuresti-sibiu-pitesti-rm valcea-deva-arad.singur cuc. pe drum national am mers cu viteze intre 50 si 130.dupa posibilitati , vizibilitate stare de carosabil etc.

am realizat ca 200km/h poate sa bage orice idiot dar sa mergi cu 90 pe dealu negru e mai dificil. m-am incalzit atat de bine acolo incat am facut valea oltului fara o greseala.a fost chiar amuzant pentru ca la un moment dat eram in fata unui grup de 5 motociclisti care repetau trasele alese de mine.tin minte ca ma tot gandeam cum ar reactiona daca ar stii ca merg de mai putin de o luna si-si pun viata in mainile mele :))

am ajuns in arad tarziu pe seara si se lasase frigul asa ca nu-mi mai simteam mainile deloc.viziera era murdara si am mers cu ea ridicata pana mi-au intrat lacrimile in gura si mustele in urechi si am hotarat sa ma opresc la 60km de timisoara.m-am simtit realmente rau ca nu am reusit sa ajung unde imi propusesem dar azi am facut restul de km si ma odihnesc.

ma dor mainile , spatele , picioarele si cel mai rau incheieturile de la maini.pe sambata dimineata (6-7 cred) o iau spre lugoj caransebes drobeta craiova bucuresti si ruse intr-un tur de foc.totu intr-o zi.fara opriri.daca e sa reusesc sa-mi indeplinesc visul de a face romania portugalia in vara urmatoare nu pot sa ma pregatesc plimbandu-ma pe la arcu de triumf.

momentan sunt in viata si ma apropii vertiginos de 3500km intr-o luna. sa-mi tineti pumnii.

 

p.s. pana acum am o singura problema.ma tot plang cunoscutiilor ca nu pot sa realizez cum se accidenteaza grav sau mai putin grav ceilalti motociclisti.imi pare ca nu pot sa cad.nu am alunecat niciodata pe ulei.nu am luat vreo sina de tramvai prost.nu am patit nimic.pisoiu raspunde minunat la comenzi.accelereaza repede.franeaza fantastic.se lasa pe ce parte vreau eu.se indreapta cu putina frana spate sa ma arunce pe partea cealalta...etc. merge de vis. realizez ca e o iluzie.nu-s chiar asa tampit.tot citesc topicu de accidente ca sa imi dau seama cum se intampla si imi pare din ce in ce mai clar ca nu o sa invat pana nu mi se intampla mie :)

Editat de deadcow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E de cursa lunga deadcow. Si singuratic asa.... Admirabil....

 

...dezavantajul major la ss din punctul de vedere al plimbarilor mai lungi mi se pare portbagajul.... ma rog, probabil nu iei prea multe cu tine.... un ghiozdan plin cu bani?

 

Oricum, bafta in continuare, si poate la vara ma tin si eu dupa tine pana in Portugalia... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

metoxil esti invitatul meu.la fel orisicine are chef de o asemenea aventura.in teorie se va alege ruta michlin de tip "sightseeing".asta inseamna in jur de 3600-4000km prin ungaria austria italia elvetia franta spania si portugalia. 15% din drum va fi facut pe autostrada restul pe drumuri nationale pe langa lacuri , munti , cascade , paduri etc. sunt in jur de 50 de ore de condus care vor fi facute in 7 zile.

asta inseamna 12-15 zile dus/intors plus cateva zile cu cortul pe plaja langa ocean. vom sta in campinguri si ocazional prin moteluri/hosteluri etc.ma rog..asta e discutabil. estimez ca intreaga aventura va insemna pe undeva pe la 10000km. :)

mai e timp pana atunci si o sa anunt anul viitor o data ce am stabilit toate rutele , directiile , motelurile etc. sper sa fiu sanatos si apt la anul nu in recuperari din pricina vreunei blondine in X5 care m-a bulit pe bulevard.la ce vad si aud prin bucuresti ma jur ca as merge numa pe autostrada cu 200km/h decat cu 40km/h prin orasele patriei noastre.

Mesaj completat

off :ati intrat pe blogul don'soarei ? : http://bucurestean.com/WP/?cat=3

on : ma bucur sa aud ca starea motociclistului este stabila. au fost doua zile in care toti cei care au urmarit topicul s-au temut de ce-i mai rau.

Mesaj completat

voiam sa postez pe alt forum.greseala mea.

Editat de deadcow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ohhh... arata bine gentile, trebuia sa ma gandesc si eu :)

un rucsac foarte mare e destul de incomod...

 

si bani intotdeauna cash :)

 

@deadcow: te-ai gandit si la costuri estimativ? 10000km x 8L/100km = 800 L

In fine e clar ca ideea excursiei e plimbarea, nu un transport ieftin pana la o destinatie aleasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-ai luat poza din mana, strumfule.

 

Mai na una.

 

Se pun portbagaje de toate felurile si culorile si pe sporturi.

 

Geanta spate mai merge cum mai merge dar coburii + geanta spate fac praf ciclistica si aerodinamica. Am exact acel set, luat pentru FZ6. Pe de alta parte, decat rucsac, mai bine Cortech :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

neata.am ajuns in bucuresti si in dimineata asta trebuia sa plec spre giurgiu dar imi este imposibil.trebuia sa ma informez ieri pentru ca as fi aflat ca pe drumul timisoara -drobeta sunt 20 de semafoare.am facut 4 ore juma. (???!!!!!) am prins fiecare semafor pe rosu.cu motorul pornit.la orsova am tras pe dreapta si mi-a sarit tot antigelul si/sau apa din motocicleta.cred ca de la gropile luate la 130 mi-a sarit busonul ala.habar n-am.de acolo pana in bucuresti mai aveam inca vreo 400-450 km (am luat un drum mai putin folosit cu detururi , o sa dau detalii despre traseu zilele astea.fain tare).nicaieri nu era service moto.cel mai aproape era in craiova dar nu aveam cum sa ajung acolo in timp util.cat timp mergeam temperatura motorului era de 80 grade.cand stateam urca cu un grad pe secunda la 120 si trebuia sa opresc.nu am avut de ales si am mers cu 140 prin toate comunele si 180 noaptea la ora 11 pe autostrada pitesti bucuresti.acolo am mai aflat un lucru.casca mea este atat de proasta (si viziera) incat mergeam ca un liliac orb.nu vedeam ad literam nimic.toata lumina de pe contrasens se "defracta" si "iradia" in mii de fascicule care imi intrau fix in ochi.a fost o experienta terifianta.de la craiova la pitesti era sa iau 10 masini care mergeau pe contrasens.imi dadeam seama ca erau pe banda mea la 50 de metri inainte de potentialul impact.si mergeam repede.foarte repede.asa ca mi-am invatat lectia.nu mai merg noaptea pana nu-mi iau o casca buna.nu din motive de siguranta.ci ca sa mai vad ceva inaintea mea si ca sa nu ajung surd (in bucuresti o data ce am ajuns tipam la oameni de cat surzisem).sa va mai spun ca am facut 150km cu viziera ridicata ca sa mai vad dracului si eu ceva ? nu va mai zic.am ochii plezniti de la muste si vant.

in total am facut 10 ore pe traseul cu detururi ceea ce e destul de bine avand in vedere ca am facut 800km cu o pauza de 15 minute toata ziua.de asemenea am aflat ca tre sa-mi iau pantaloni speciali pentru ca am mers cu blugi d'aia smecheri cu gaurele prin ei iar acu ma dor genunchii de parca am 55 de ani si artrita.

acu dupa ce am zis toate astea tre sa subliniez ca a fost o experienta nemaipomenita si abia astept sa o fac din nou :D))

nota : 4200km in mai putin de o luna.inca viu.sic ! ss rulz :D)))

Editat de deadcow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

neata.am ajuns in bucuresti si in dimineata asta trebuia sa plec spre giurgiu dar imi este imposibil.trebuia sa ma informez ieri pentru ca as fi aflat ca pe drumul timisoara -drobeta sunt 20 de semafoare.am facut 4 ore juma. (???!!!!!) am prins fiecare semafor pe rosu.cu motorul pornit.la orsova am tras pe dreapta si mi-a sarit tot antigelul si/sau apa din motocicleta.cred ca de la gropile luate la 130 mi-a sarit busonul ala.habar n-am.de acolo pana in bucuresti mai aveam inca vreo 400-450 km (am luat un drum mai putin folosit cu detururi , o sa dau detalii despre traseu zilele astea.fain tare).nicaieri nu era service moto.cel mai aproape era in craiova dar nu aveam cum sa ajung acolo in timp util.cat timp mergeam temperatura motorului era de 80 grade.cand stateam urca cu un grad pe secunda la 120 si trebuia sa opresc.nu am avut de ales si am mers cu 140 prin toate comunele si 180 noaptea la ora 11 pe autostrada pitesti bucuresti.acolo am mai aflat un lucru.casca mea este atat de proasta (si viziera) incat mergeam ca un liliac orb.nu vedeam ad literam nimic.toata lumina de pe contrasens se "defracta" si "iradia" in mii de fascicule care imi intrau fix in ochi.a fost o experienta terifianta.de la craiova la pitesti era sa iau 10 masini care mergeau pe contrasens.imi dadeam seama ca erau pe banda mea la 50 de metri inainte de potentialul impact.si mergeam repede.foarte repede.asa ca mi-am invatat lectia.nu mai merg noaptea pana nu-mi iau o casca buna.nu din motive de siguranta.ci ca sa mai vad ceva inaintea mea si ca sa nu ajung surd (in bucuresti o data ce am ajuns tipam la oameni de cat surzisem).sa va mai spun ca am facut 150km cu viziera ridicata ca sa mai vad dracului si eu ceva ? nu va mai zic.am ochii plezniti de la muste si vant.

in total am facut 10 ore pe traseul cu detururi ceea ce e destul de bine avand in vedere ca am facut 800km cu o pauza de 15 minute toata ziua.de asemenea am aflat ca tre sa-mi iau pantaloni speciali pentru ca am mers cu blugi d'aia smecheri cu gaurele prin ei iar acu ma dor genunchii de parca am 55 de ani si artrita.

acu dupa ce am zis toate astea tre sa subliniez ca a fost o experienta nemaipomenita si abia astept sa o fac din nou :D))

nota : 4200km in mai putin de o luna.inca viu.sic ! ss rulz :D)))

 

Din ce ne povestesti eu trag concluzia ca esti un accident care asteapta. 140 noaptea in sat in conditii de vizibilitate ciuciu= sinucidere curata. Faptul ca ai facut 4000 de km intr-o luna si n-ai patit nimic nu inseamna nimic...acum incepe partea cea mai inselatoare,aia cand tu crezi ca stii sa mergi :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...acum incepe partea cea mai inselatoare, aia cand tu crezi ca stii sa mergi :D

:D

 

oricum, esti ambitios deadcow... bafta in continuare :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca nu mergeam cu viteza aia faceam praf motoru.in plus , tu ai petrece noaptea in satele de pe langa craiova ? Aia e sinucidere curata :D) cat despre condus sunt varza.am incredere in abilitatile mele pana la un anumit punct.stiu spre ex.emplu ce pot sa fac si ce nu pot sa fac la 100 la ora.stiu ce viraja pot sa iau la 80 fara sa ma stresez.in alta ordine de idei eu merg cu 50 in oras.zici ca-s sandilau.dar pe drum national merg si eu ca omu ca d;aia mi-am luat moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca nu mergeam cu viteza aia faceam praf motoru.in plus , tu ai petrece noaptea in satele de pe langa craiova ? Aia e sinucidere curata :D) cat despre condus sunt varza.am incredere in abilitatile mele pana la un anumit punct.stiu spre ex.emplu ce pot sa fac si ce nu pot sa fac la 100 la ora.stiu ce viraja pot sa iau la 80 fara sa ma stresez.in alta ordine de idei eu merg cu 50 in oras.zici ca-s sandilau.dar pe drum national merg si eu ca omu ca d;aia mi-am luat moto.

 

Mai vorbim peste cateva luni :D

Mesaj completat

Mai vorbim peste cateva luni :D

 

Punctual,ca sa nu te las in ceata,in oras se merge teoretic cu viteza legala,practic cei 50 kmh sustinuti de tine sunt o valoare stupida. Sunt fix la limita de ignoranta din partea celorlalti participanti la trafic. Practic din cauza fluxului risti sa faci gafe mult mai mari decat daca ai merge cu sa zicem un 60-80.

 

In afara localitatii mergi in functie de cat iti permite legea,buzunarul,bunul simt,materialul tehnic sau toate acumulate. Faptul ca tu ii dai pt ca d-aia ti-ai luat motor dovedeste faptul ca inca n-ai experienta dar deja ai senzatia ca lumea e a ta. Inca n-ai capacitatea de a anticipa ceva si mai rau e ca n-ai reflexele formate pt a evita ceva ce n-ai anticipat. Sunt multe curbe care par lejere la 80-100 dar care se dovedesc a fi deosebit de dificile,mai ales la drumurile facute prin tara. O sa te trezesti in situatia in care increderea in sine iti va depasi cu mult experienta,te vei inscrie intr-un viraj cu mult peste posibilitatile tale,vei ajunge pe contrasens te vei panica...vei trage de frane si in cel mai bun caz vei iesi pe pietris :D

 

Suntem in Romania(inca),locul in care iti poate aparea oricand o caruta,o duba, o dacie in fata...mai ales noaptea si mai ales in sate. Cineva zicea ca pana nu traiesti o experienta nu esti capabil sa o intelegi...Faptul ca ai vointa e un lucru bun,faptul ca incerci sa dai peste nas multor insi prin folosirea unor expresii de genu "4200 km si inca in viata" arata doar ca mai ai mult pana departe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bun.o sa iau cele scrise mai sus de bune si am sa incerc sa corectez erorile.o sa incerc sa merg mai incet in afara orasului in comune si sate.pe drum national nu merg mai incet daca am vizibilitate si e liber ca daca si acolo merg cu 80-90 imi inchiriez masina.daca tot fac 10 ore dintr-un loc in altu macar sa am muzica si sa pot fuma o tigara.

sa nu fiu inteles gresit.nu ma deranjeaza sa merg cu 10km/h in india sau in pakistan sau in maroc sau prin nisa.dar sa merg cu viteza regulamentara prin slatina ca sa vad blocurile cu tencuiala cazuta si buticurile post decembriste mi se pare o abominatie :D

as avea cateva intrebari punctuale totusi.stiu ca exista topicuri specializate dar nu m-am descurcat deloc ca sa gasesc raspunsurile. sa cumpar o viziera noua cu sistem anti-glow sau cum ii zice ? mie chiar imi place sa merg noaptea.cand mergeam cu masina drumurile tarzii erau preferatele mele.mai ales cand era luna plina.o minunatie.

si o ultima intrebare ar fi daca a facut cineva vreun traseu in ungaria in ultimii ani.nu vreau budapesta ca am fost acolo de vreo 5 ori.ma gandeam sa ma duc pana la balaton cu motocicleta si sa inchiriez o bicicleta cu care sa dau turul lacului.banuiesc ca imi ia o zi dus , una intors si vreo 2 de petrecut acolo.daca a facut cineva vreun traseu interesant si poate da un link cu topicul respectiv m-ar ajuta enorm. (ungaria nu-i musai.croatia , bulgaria , grecia , ucraina...orice.numa sa fie drumuri bune , curbe de bun simt sa nu cad in prapastie si nu in ultimul rand sa nu imi goleasca buzunarul.)tineti minte va rog ca sunt incepator si orice drum cu dificultate sporita ma oboseste foarte repede.

p.s. gixxx mersi de sfaturi.cand spui ca pana nu ti se intampla nu poti intelege intuiesc ca ai dreptate. acu logica ar dicta ca bazandu-ne pe dictonu asta sa nu mergem cu 140 prin comuna ca daca tot e sa se intample macar sa se intample la 50km/h. dar te rog sa ma crezi ca nu dau gaz ca prostu si tin ghidonu drept.incetinesc la benzinarii (uneori ma duc in 10km/h cand ajung pe langa ele de ma claxoneaza toata lumea in spate) , incetinesc inainte de curba (ceea ce a fost cel mai riscant lucru la inceput pentru ca schimbam viteza in curba ca la masina si mi-am pierdut roata spate de cateva ori de m-am albit ca zapada) si dau prioritate tuturor indiferent daca trebuie sau nu :D)) o sa merg mai incet totusi.mi-e greu pentru ca eu mergeam asa si cu masina.o sa incerc sa separ "stilul" de condus si sa merg cu motocicleta dupa un set de reguli separate.

Editat de deadcow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma bucur ca nu te-ai imprastiat inca, asa cum a prevazut aici toata lumea inteligenta. sper sa nici nu o faci, si ma bucur sa mai dau de cate un nebun ce face touring pe SS. si euintentionaz sa fac asa odata ce reusesc sa vand 500 de "incepator" care nu trebuie nimanui.

 

despre viziera: cel mai bine ar fi sa cumperi o casca buna, nolan, arai shoei, sau altele ca la astea gasesti viziere usor. viziera cu anti efractie :D) nu stiu daca vei gasi, stiu doar ca la o viziera buna, noua nu ar trebui sa ai asemena probleme, eu cel putin nu am la nolanul meu cand este curat. mentionez ca nu are zgarieturi. zgarieturile sunt letale noaptea pe viziera.

 

la mersul noaptea sa ai mare grija la carute, ca nu este deloc rar sa dai de cate una NESEMNALIZATA la ora 3:45 plecata la furat lemne sau alte minunatii. cum ai vizibiliatate mult mai mica pe motor decat cu masina e nevoie de si ami multa atentie. si incearca sa nu dai prin localitati de cioroi noaptea ca cine stie ce gasesti pe drum cand dai cu 140 pe acolo.

 

 

drumul tau de protugalia: laudabila idea, eu as include coasta de azur. cel putin turul meu pana in capatul de sud vest al frantei cam pe asta se bazeaza.

daca vrei ungaria, balaton: mergi pe E60 pana in szolnok (dispre oradea), acolo urci pe autostrada, te duce chiar pe langa budapesta, o iei spre croatia (Zagreb) si cand ajungi pe langa siofok, o iei pe oricare iesire de pe autostrada si esti acolo. drumul in tara e naspa, in ungaria mers lejer cu 100-110 pana ajungi la autostrada de acolo liber la cat vrea muschiu tau. balatonul e cam mare. de fapt e foarte mare. nu recomand bicicleta. cu motoru e mult mai distractiv sa faci turul. cazare gasesti usor. nu e fundu civilizatiei. drumurile sunt bune. poate te dai s cu feribotul, cine stie. daca o iei dinsre arad se schimba putin traseul, nu prea il cunosc dar nu e nici ala complicat.

 

pretul benzinei e mai mare in ungaria decat in tot restul europei, cred.

 

croatia: drumuri fenomenale. am fost in iulie cu motorul. e de vis. bine, in mare parte mers pe autostrada, pana am ajuns la mare. autostrada de la zagreb incolo e mai fain ca multe drumuri montane la noi. urca si coboara, curbe multe, panorame de vis. IOesi de pe autostrada in Rijeka(port mare pe marea adriatica) si o iei spre sud pe drumuri nationale chiar pe litoral. mergi asa dincolo de zadar pana in makarska si pana la granita cu serbia, eu nu am avut carte verde pt servbia deci nu am mai intrat. is cam 400 de km chiar pe liltoral cu 15 km de autostrada. sunt sigur ca e cam tot asa in italia de exemplu dar acolo inca nu am ajuns. drumul asta m-a cam schimbat. mergi pe curbe tot timpul, 400 km de curbe. pe partea dreapta ai marea la 5 metri de drum pe partea stanga ai muntii la 5 metri de drum. de la cluj pana la rijeka sunt aprox 900 km majoritatea pe autostrada.

faci acolo inca vreo 1000 cu plimbatul sus si jos, vezi alte sute de nebuni cu motoarele, multi cu supersporturi veniti din germania si tari mai nordice echipati cu bagaje cum s-a [postat cu o pagina mai devreme.

 

in fine, din bucuresti iti este mai scurt sa mergi direct prin serbia. asta depinde de gusturi si posibilitati. de meritat merita 100%. dar nu recomand sa faci asta singur cuc. eu am fost cu prietena in 2 deci daca era chestie mecanica sau alte probleme, practic tot singur eram si nu ma simteam foarte linistit din cauza asta.

 

oricum mult spor la km. a da si nu ti-i mai afisa aici pe forum ca nu vei avea experienta adevarata decat dupa 3 milioane de km facuti sau 10 ani experienta :D) :D . e ca garantia la o masina noua :D .

Editat de kwakazaki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...