metoxil Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 Merita sa iti ce ce iti face tie placere. Nici la televizor nu merita sa te uiti, dar unii o fac.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiu_enache Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 Si totusi, in ideea ca se va merge ABSOLUT legal, un SS nu e mai dificil de condus decat un naked mic de exemplu? Adica pozitie mai putin confortabila, rigiditate pe drumuri proaste, manevrabilitate mai redusa (mai ales in orasele aglomerate)...etc...? Nu stiu dar imi lasa impresia ca nu e chiar potrivita! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 Pentru ce zici tu, ideal este un scuter. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiu_enache Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 Ideea era ca poti invata mai bine pe un model non-SS!! La fel cum e mai usor sa incepi sa conduci un VW Golf de 1.6i, decat un Lamborghini, oricat de incet ai merge si de legal! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Ideea e ca poti invata mai bine sa conduci un lamborghini conducand un lamborghini, decat conducand un golf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 (editat) ABS a fost pus pe o motocicleta BMW din 1989. Am auzit pareri diferite despre ABS, sunt si oameni cu experienta ca motociclisti care ocolesc ABS. Nu am inteles exact motivul dar banuiesc ca are legutara cu tehnica de franare pe care daca o stapanesti "simti" aderenta rotii si o poti controla. Astfel franand pana la limita aderentei (unde ar interveni ABS) se obtine o distanta de franare mai mica. Personal nu imi imaginez cum poti "simti" ca roata fata e pe cale sa rupa aderenta... si momentan nici nu vreau sa testez Sunt incepator, dar logica imi spune ca daca te infigi in frane te duci jos cu tot cu ABS... mai ales sa fie praf, nisip... motorina! pe jos. inseamna ca ai logica de gaina. habar nu ai ce e ABS, care e ideea acestui sistem sau cum functioneaza, dar iti dai cu parerea! ia vezi aici: http://www.youtube.com/watch?v=JFspgfYotSk - cel mai important film Editat Aprilie 19, 2010 de aoleks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deadcow Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 din cate stiu nu te duci pe jos cu ABS dar te poti duce intr-un gard sau intr-o masina daca roata spate pierde aderenta si e in aer pentru ca abs'ul da drumul rotii fata sa ruleze indiferent daca ai sau nu frana fata aplicata. in plus , mie imi place ideea de actionare hidraulica directa de la levierul de frana la roata. toata dracia asta cu electronica si microcipuri ma sperie. pana la urma astea sunt motociclete nu avioane. in plus , la fly by wire daca ti s-a stricat un sistem ai pus-o. s-a terminat indiferent cat de pilot esti. ma gandesc ca la fel e si la brake by wire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 cum poata sa piarda roata din spate aderenta daca ai abs? abs controleaza atat frana de fata, cat si aia din spate! in plus, franele fata/spate sunt actionate separat, deci daca spatele ar bloca, doar frana din spate s-ar elibera ! s-au gandit nenea inginerii la din astea! ct despre chip-uri si alea alea, nici eu nu sunt adeptul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Ideea e simpla: nu e deloc fun sa inveti sa mergi pe motor incercand sa nu mori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Ideea e simpla: nu e deloc fun sa inveti sa mergi pe motor incercand sa nu mori. Corect! E ca si cum ai incerca sa fugi inainte sa stii sa mergi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Narko Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Corect! E ca si cum ai incerca sa fugi inainte sa stii sa mergi Sincer sa fiu, cunosc incepator care s-a urcat direct pe 1000 cm3 si inca o duce bine. Depinde cat de mult de duce capu' ,daca te duce destul de mult incat sa-l tii intre umeri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 (editat) Sincer sa fiu, cunosc incepator care s-a urcat direct pe 1000 cm3 si inca o duce bine. Depinde cat de mult de duce capu' ,daca te duce destul de mult incat sa-l tii intre umeri Si eu vad atatia cocalari fara casca in fiecare zi... n-au mierlit-o toti inca, doar sunt atatia pe strazi. Eu nu cred ca e bun argumentul tau si pentru ca daca respectivii se suiau intai pe 250-600, s-ar fi descurcat mai usor si ar fi putut trece la miar ulterior fara sa fie nevoie sa invete sa mearga pe motor si sa stapaneasca herghelia aia in acelasi timp. Editat Aprilie 21, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deadcow Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 (editat) am auzit de multe ori argumentul asta cum ca e dificil sa inveti pe o sportiva si e mai bine sa incepi de la cc mic si sa urci. nu zic ca nu-i asa , zic doar ca multa lume pare sa ignore faptul ca sportivele de 600 (nu stiu cum sunt alea de 1000) incep si fac nazbatii de la ture inalte. ca sa te duci ca incepator in 7000 de ture , moment in care incepe mobra sa-si arate coltii , trebuie sa fii rau intentionat si sa vrei cu adevarat. eu nu cred ca e un accident daca ajungi acolo cu ea. inseamna sa fortezi viteza 1 pana la peste 50-60kmh sau viteza a 2-a pana in 70-80-90kmh. ma rog , asta e de la ss la ss dar cam pe acolo sunt valorile. eu in ture inalte ajung doar cand ma grabesc tare pe autostrada si sar de 170kmh. si nici atunci pentru ca urc liniar in viteza si mai din lung ca sa salvez carburant. sa zicem ca intr-un fel in care eu nu realizez eu ,ai ajuns in 7000. acu ea ori se ridica ori nu se ridica. daca iei gazu s-a calmat instant. sa ajungi in 10000 de ture inseamna ca tu ca incepator esti batut in freza si ai ceva cu sanatatea ta. adica ai face prostii pe orice mobra nu numai pe ss. ce stiu este ca la viteze modice 50-70kmh in oras 90-130 pe dn'u (adica vitezele cu care ai merge si pe chopper si pe cross si pe enduro ) ia curbele foarte exact , franeaza prin compresia motorului si prin frane mult mai bine decat alte motociclete (ca d'aia e facuta , ca sa accelereze ca nebuna si sa franeze ca nebuna) si unghiul ei mai mic de bracaj nu mai conteaza asa de mult ca iei curbele mai mult lasandu-te pe ea si facand countersteering iar cu cat viteza e mai mare cu atat mai mult ii schimbi directia prin miscarea centrului de greutate. nu neg ca majoritatea cu ss-uri merg ca niste dobitoci cu viteza foarte mare prin toate locurile unde ar trebui sa-si pazeasca oasele. pana la urma nu viteza constructiva a lor este periculoasa pentru ca nu am auzit de multi sa-si rupa capetele la 250 cat demaraju foarte bun. si aici vine marele minus al ss-ului sau mai bine spus marele minus al "pilotilor" de ss. cand tu o arzi doar prin oras intre semafoare si reisaresti de la stop la stop pentru ca te dor incheieturile cand iesi la drum lung si te rupe si carca de la pozitia in sa , singura bucurie pe care o sa o ai e sa-ti duci mobra in ture inalte , sa o ridici pe o roata si sa te folosesti de demaraju ala periculos , adica exact ce nu ar trebui sa faci ca incepator. in plus , e dificil sa inveti sa mergi pe motor in linie dreapta accelerand ca prostu si franand ca prostu in viteza 1 si 2. nu de alta dar nu stiu ce curbe abordezi in turatiile alea ca sta mobra dreapta de la acceleratie. ca sa sintetizez , pe ss se invata foarte bine si e la fel ca orice alta motocicleta. niciuna nu iarta prostii si daca esti prost o mierlesti. diferenta la ss este ca de la o anumita turatie e mult mai greu de controlat daca nu stii ce faci numai ca eu cred sincer , am sa ma repet dar n-am ce sa fac , ca nu ajungi in ture inalte accidental ci voit. acu daca te stii usor de luat de val , renunta la idee ca e proasta. daca te stii om normal si ai mai avut si tu un B cativa ani si ai motive sa te intorci acasa , ia-o daca iti place si bucura-te de ea ca inveti la fel de bine ca si pe restul. la o adica , daca va sperie , o vindeti si luati altceva. p.s. din cate stiu eu ca am cunoscut vreo 100 de posesori de SS , 80% din ei nu le-au scos din oras decat maxim de 2 ori si in drumuri de sub 100km , 50% se dau cu ele maxim 3 luni pe an , iar restul se dau numai in weekend sau de 2-3 ori pe saptamana prin cartier. asta am observat eu. media pe an cred ca e pe la 4000km pentru "piloti" cu unii care nu fac nici 2000. intelegeti ce vreti din statistica asta dupa ureche. Editat Aprilie 21, 2010 de deadcow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jeeves Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Salut, Sunt nou venit pe forum (desi il citesc de ceva timp) si incepator pe ss. Am A-ul de vreo 6 ani (si B-ul de vreo 8) dar nu am avut bani sa-mi iau motor pana anul trecut. Cum intotdeauna mi-am dorit ss (si am si pus ceva bani deoparte), mi-am luat un gixxer de 600 din '08 (nu incerc sa fac reclama). De ce gixxer? Pai, pe langa celelalte sportive de 600 "la oferta" asta are ceva ce mie mi-a parut interesant si anume "Suzuki Drive Mode Selector". Banuiesc ca multi stiti despre ce e vorba dar ptr. cine nu stie e un sistem ce-ti permite sa scazi, oricand, puterea motorului pana la 70%. Pe mine asta m-a ajutat cel putin psihic. Primii 1000 de km nu am iesit din modul C ( cel mai mic). A calarit-o si un prieten care avea un Hornet si mi-a spus ca e mai "puturoasa" decat hornetu, cand e in "drive C". Deci un ss care nu te da pe spate daca esti incepator si-ti scapa mana pe gaz. Ce m-a mai ajutat a fost faptul ca la 10 min. dupa ce am scos-o din showroom (da! era noua) incercand sa intorc cu 5km/h pe nisip, am scapat-o pe jos. N-am patit nimic bineinteles dar zgarietura, de pe motor, rezultata imi aduce aminte de fiecare data cand ma urc pe ea sa NU mai fiu PROST. Din sept. anu' trecut si pana acum am facut aproape 3000km, marea majoritatea in oras. Incerc sa merg cu ea de fiecare data cand am ocazia, inclusiv la servici. Concluzie: eu cred ca se poate. Nu am mai avut incidente si sper sa nu mai am... ever Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Salut,Sunt nou venit pe forum (desi il citesc de ceva timp) si incepator pe ss. Am A-ul de vreo 6 ani (si B-ul de vreo 8) dar nu am avut bani sa-mi iau motor pana anul trecut. Cum intotdeauna mi-am dorit ss (si am si pus ceva bani deoparte), mi-am luat un gixxer de 600 din '08 (nu incerc sa fac reclama). De ce gixxer? Pai, pe langa celelalte sportive de 600 "la oferta" asta are ceva ce mie mi-a parut interesant si anume "Suzuki Drive Mode Selector". Banuiesc ca multi stiti despre ce e vorba dar ptr. cine nu stie e un sistem ce-ti permite sa scazi, oricand, puterea motorului pana la 70%. Pe mine asta m-a ajutat cel putin psihic. Primii 1000 de km nu am iesit din modul C ( cel mai mic). A calarit-o si un prieten care avea un Hornet si mi-a spus ca e mai "puturoasa" decat hornetu, cand e in "drive C". Deci un ss care nu te da pe spate daca esti incepator si-ti scapa mana pe gaz. Ce m-a mai ajutat a fost faptul ca la 10 min. dupa ce am scos-o din showroom (da! era noua) incercand sa intorc cu 5km/h pe nisip, am scapat-o pe jos. N-am patit nimic bineinteles dar zgarietura, de pe motor, rezultata imi aduce aminte de fiecare data cand ma urc pe ea sa NU mai fiu PROST. Din sept. anu' trecut si pana acum am facut aproape 3000km, marea majoritatea in oras. Incerc sa merg cu ea de fiecare data cand am ocazia, inclusiv la servici. Concluzie: eu cred ca se poate. Nu am mai avut incidente si sper sa nu mai am... ever n-are cum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Concluzie: eu cred ca se poate. Nu am mai avut incidente si sper sa nu mai am... ever Maaan, sigur te-am vazut pe undeva... desi nu ma uit dupa numere, al tau imi pare cunoscut. Cumva intrun weekend victoriei-kogalniceanu-facultatea de drept-eroilor? oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jeeves Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 Foarte posibil. Trec des p-acolo in drum spre bd. timisoara.... dar in timpul saptamanii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 eee, ce zic eu se intampla pe la inceputul lui martie, daca nu chiar prin februarie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 am auzit de multe ori argumentul asta cum ca e dificil sa inveti pe o sportiva si e mai bine sa incepi de la cc mic si sa urci. nu zic ca nu-i asa , zic doar ca multa lume pare sa ignore faptul ca sportivele de 600 (nu stiu cum sunt alea de 1000) incep si fac nazbatii de la ture inalte. ca sa te duci ca incepator in 7000 de ture , moment in care incepe mobra sa-si arate coltii , trebuie sa fii rau intentionat si sa vrei cu adevarat. eu nu cred ca e un accident daca ajungi acolo cu ea. inseamna sa fortezi viteza 1 pana la peste 50-60kmh sau viteza a 2-a pana in 70-80-90kmh. ma rog , asta e de la ss la ss dar cam pe acolo sunt valorile. eu in ture inalte ajung doar cand ma grabesc tare pe autostrada si sar de 170kmh. si nici atunci pentru ca urc liniar in viteza si mai din lung ca sa salvez carburant. sa zicem ca intr-un fel in care eu nu realizez eu ,ai ajuns in 7000. acu ea ori se ridica ori nu se ridica. daca iei gazu s-a calmat instant. sa ajungi in 10000 de ture inseamna ca tu ca incepator esti batut in freza si ai ceva cu sanatatea ta. adica ai face prostii pe orice mobra nu numai pe ss.ce stiu este ca la viteze modice 50-70kmh in oras 90-130 pe dn'u (adica vitezele cu care ai merge si pe chopper si pe cross si pe enduro ) ia curbele foarte exact , franeaza prin compresia motorului si prin frane mult mai bine decat alte motociclete (ca d'aia e facuta , ca sa accelereze ca nebuna si sa franeze ca nebuna) si unghiul ei mai mic de bracaj nu mai conteaza asa de mult ca iei curbele mai mult lasandu-te pe ea si facand countersteering iar cu cat viteza e mai mare cu atat mai mult ii schimbi directia prin miscarea centrului de greutate. nu neg ca majoritatea cu ss-uri merg ca niste dobitoci cu viteza foarte mare prin toate locurile unde ar trebui sa-si pazeasca oasele. pana la urma nu viteza constructiva a lor este periculoasa pentru ca nu am auzit de multi sa-si rupa capetele la 250 cat demaraju foarte bun. si aici vine marele minus al ss-ului sau mai bine spus marele minus al "pilotilor" de ss. cand tu o arzi doar prin oras intre semafoare si reisaresti de la stop la stop pentru ca te dor incheieturile cand iesi la drum lung si te rupe si carca de la pozitia in sa , singura bucurie pe care o sa o ai e sa-ti duci mobra in ture inalte , sa o ridici pe o roata si sa te folosesti de demaraju ala periculos , adica exact ce nu ar trebui sa faci ca incepator. in plus , e dificil sa inveti sa mergi pe motor in linie dreapta accelerand ca prostu si franand ca prostu in viteza 1 si 2. nu de alta dar nu stiu ce curbe abordezi in turatiile alea ca sta mobra dreapta de la acceleratie. ca sa sintetizez , pe ss se invata foarte bine si e la fel ca orice alta motocicleta. niciuna nu iarta prostii si daca esti prost o mierlesti. diferenta la ss este ca de la o anumita turatie e mult mai greu de controlat daca nu stii ce faci numai ca eu cred sincer , am sa ma repet dar n-am ce sa fac , ca nu ajungi in ture inalte accidental ci voit. acu daca te stii usor de luat de val , renunta la idee ca e proasta. daca te stii om normal si ai mai avut si tu un B cativa ani si ai motive sa te intorci acasa , ia-o daca iti place si bucura-te de ea ca inveti la fel de bine ca si pe restul. la o adica , daca va sperie , o vindeti si luati altceva. p.s. din cate stiu eu ca am cunoscut vreo 100 de posesori de SS , 80% din ei nu le-au scos din oras decat maxim de 2 ori si in drumuri de sub 100km , 50% se dau cu ele maxim 3 luni pe an , iar restul se dau numai in weekend sau de 2-3 ori pe saptamana prin cartier. asta am observat eu. media pe an cred ca e pe la 4000km pentru "piloti" cu unii care nu fac nici 2000. intelegeti ce vreti din statistica asta dupa ureche. Aproape ca m-ai pacalit... Tu chiar dai impresia ca stii despre ce vorbesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jeeves Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 eee, ce zic eu se intampla pe la inceputul lui martie, daca nu chiar prin februarie... In februarie sigur nu. Din martie am inceput sa scot "porcul" la plimbare. Nu mai tin minte de cand anume. Oricum, probabil o sa ne mai intersectam.... cu totii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 am auzit de multe ori argumentul asta cum ca e dificil sa inveti pe o sportiva si e mai bine sa incepi de la cc mic si sa urci. nu zic ca nu-i asa , zic doar ca multa lume pare sa ignore faptul ca sportivele de 600 (nu stiu cum sunt alea de 1000) incep si fac nazbatii de la ture inalte. ca sa te duci ca incepator in 7000 de ture , moment in care incepe mobra sa-si arate coltii , trebuie sa fii rau intentionat si sa vrei cu adevarat. eu nu cred ca e un accident daca ajungi acolo cu ea. inseamna sa fortezi viteza 1 pana la peste 50-60kmh sau viteza a 2-a pana in 70-80-90kmh. ma rog , asta e de la ss la ss dar cam pe acolo sunt valorile. eu in ture inalte ajung doar cand ma grabesc tare pe autostrada si sar de 170kmh. si nici atunci pentru ca urc liniar in viteza si mai din lung ca sa salvez carburant. sa zicem ca intr-un fel in care eu nu realizez eu ,ai ajuns in 7000. acu ea ori se ridica ori nu se ridica. daca iei gazu s-a calmat instant. sa ajungi in 10000 de ture inseamna ca tu ca incepator esti batut in freza si ai ceva cu sanatatea ta. adica ai face prostii pe orice mobra nu numai pe ss.ce stiu este ca la viteze modice 50-70kmh in oras 90-130 pe dn'u (adica vitezele cu care ai merge si pe chopper si pe cross si pe enduro ) ia curbele foarte exact , franeaza prin compresia motorului si prin frane mult mai bine decat alte motociclete (ca d'aia e facuta , ca sa accelereze ca nebuna si sa franeze ca nebuna) si unghiul ei mai mic de bracaj nu mai conteaza asa de mult ca iei curbele mai mult lasandu-te pe ea si facand countersteering iar cu cat viteza e mai mare cu atat mai mult ii schimbi directia prin miscarea centrului de greutate. nu neg ca majoritatea cu ss-uri merg ca niste dobitoci cu viteza foarte mare prin toate locurile unde ar trebui sa-si pazeasca oasele. pana la urma nu viteza constructiva a lor este periculoasa pentru ca nu am auzit de multi sa-si rupa capetele la 250 cat demaraju foarte bun. si aici vine marele minus al ss-ului sau mai bine spus marele minus al "pilotilor" de ss. cand tu o arzi doar prin oras intre semafoare si reisaresti de la stop la stop pentru ca te dor incheieturile cand iesi la drum lung si te rupe si carca de la pozitia in sa , singura bucurie pe care o sa o ai e sa-ti duci mobra in ture inalte , sa o ridici pe o roata si sa te folosesti de demaraju ala periculos , adica exact ce nu ar trebui sa faci ca incepator. in plus , e dificil sa inveti sa mergi pe motor in linie dreapta accelerand ca prostu si franand ca prostu in viteza 1 si 2. nu de alta dar nu stiu ce curbe abordezi in turatiile alea ca sta mobra dreapta de la acceleratie. ca sa sintetizez , pe ss se invata foarte bine si e la fel ca orice alta motocicleta. niciuna nu iarta prostii si daca esti prost o mierlesti. diferenta la ss este ca de la o anumita turatie e mult mai greu de controlat daca nu stii ce faci numai ca eu cred sincer , am sa ma repet dar n-am ce sa fac , ca nu ajungi in ture inalte accidental ci voit. acu daca te stii usor de luat de val , renunta la idee ca e proasta. daca te stii om normal si ai mai avut si tu un B cativa ani si ai motive sa te intorci acasa , ia-o daca iti place si bucura-te de ea ca inveti la fel de bine ca si pe restul. la o adica , daca va sperie , o vindeti si luati altceva. p.s. din cate stiu eu ca am cunoscut vreo 100 de posesori de SS , 80% din ei nu le-au scos din oras decat maxim de 2 ori si in drumuri de sub 100km , 50% se dau cu ele maxim 3 luni pe an , iar restul se dau numai in weekend sau de 2-3 ori pe saptamana prin cartier. asta am observat eu. media pe an cred ca e pe la 4000km pentru "piloti" cu unii care nu fac nici 2000. intelegeti ce vreti din statistica asta dupa ureche. Imo, destul de corect. Totusi, realitatea e ca SS-urile nu sunt comode la drum lung oricat de bine ai merge pe ele (ca sa nu te lasi pe incheieturi) si indiferent de musculatura spatelui. Cine afirma contrariul nu a mers pe altceva In schimb sunt mult mai stabile la viteza mare, asa ca posesorul de SS o sa-i dea tare pentru ca la 220 merge frumos, pe cand pe un naked de 600 ca FZ6-ul numai in siguranta nu te simti la viteza maxima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jeeves Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 Imo, destul de corect. Totusi, realitatea e ca SS-urile nu sunt comode la drum lung oricat de bine ai merge pe ele (ca sa nu te lasi pe incheieturi) si indiferent de musculatura spatelui. Cine afirma contrariul nu a mers pe altceva In schimb sunt mult mai stabile la viteza mare, asa ca posesorul de SS o sa-i dea tare pentru ca la 220 merge frumos, pe cand pe un naked de 600 ca FZ6-ul numai in siguranta nu te simti la viteza maxima. Foarte adevarat. In putinii mei km. mi-am dat seama de asta "the hard way". Un prieten de-al meu si-a luat un ninja de 600 nou si conform manualului in primii 600 de km nu putea sa treaca de 4000 de ture, asta insemnand 70km/h in a 6-a. Buuun, ca sa-i faca cat mai repede si sa scape de "restrictie" am facut impreuna un drum pana la Calarasi. Cu tot cu opriri am facut per total cam 5 ore. Nu prea a fost combinatie. Spre sfarsit cam imi venea sa ma dau jos si sa iau taxiul. Te dor incheieturile, iti amorteste spatele, te dor genunchii si echipamentul nu-ti creste gradul de comfort ba din contra. Treaba cu ss-ul e ca daca ai un drum lung de facut..... fa-l repede. Parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 Treaba cu ss-ul e ca daca ai un drum lung de facut..... fa-l repede. Parerea mea. Treaba e ca daca ai un drum lung de facut fa-l in conditii de siguranta ,fara sa risti aiurea si cu cate pauze ai nevoie ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jeeves Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 Treaba e ca daca ai un drum lung de facut fa-l in conditii de siguranta ,fara sa risti aiurea Asta in primul rand! Dar pentru incepatorii cu ss (si nu numai), recomand drumul vechi spre mare ( Branesti-Lehliu etc.). Nu e foarte circulat, curbe nu foarte dificile si pana la Lehliu Gara asfaltul e bun. Destul cat sa-ti inveti cat de cat "porcul" si sa te obisnuiesti cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nice_sun_man Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 Nu de acord, pentru incepatori pe autostrada e mai sigur, drum drept si lejer, poti sa accelerezi si sa franezi din timp. Pe drumul vechi sunt sate, caini, pietoni, alte pericole, necesita obisnuita cu motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.