mettal86 Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Daca esti hotarat 99% pe R1 si 1% pe R6, de fapt de ce mai intrebi, Sunt altii care nu au auzit de forum si si-au luat direct "d'aia jmechera de merge intr-o roata si in a 4-a". Ce-i drept unii dintre ei au murit, dar sunt si supravietuitori. Ia-ti ce vrei si ce iti permiti, totusi nu uita ca motociclistul bun e ala de ajunge de fiecare data acasa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Daca esti hotarat 99% pe R1 si 1% pe R6, de fapt de ce mai intrebi, Sunt altii care nu au auzit de forum si si-au luat direct "d'aia jmechera de merge intr-o roata si in a 4-a". Ce-i drept unii dintre ei au murit, dar sunt si supravietuitori. Ia-ti ce vrei si ce iti permiti, totusi nu uita ca motociclistul bun e ala de ajunge de fiecare data acasa... Mereu ajunge acasa, acum depinde cum o face. Oricum cei de pe ambulanta mereu au de dus marfa proaspata la spital/morga /index.php?/topic/683779-yamaha-r1-2001/ e proaspata si la pret bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhn05 Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Parerea mea.... sa incepi pe ceva de 1000 cm3 e ca si cum ai pune un virgin sa se puna pe bune cu Nicoleta Luciu asta chiar mi-a placut ))=)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crenwuste Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 poate oi fi ocupat atunci, cine stie. uite preventiv: R.I.P. :rose: eu cred k ai ceva probleme cu R.I.P'ul tau... mai bine zici si tu Doamne fereste... nu toti murim, depinde cum ne este scris... eu am inecput pe 600 direct, nu mai vorbi prost ! ... si chestia cu rip poti spune atuncea cand cunosti persoana, adica, sti ce gandeste... daca e vre'un noob, da...dar zici aiurea R.i.p. nu e bine prietene... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neBu Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 (editat) Mereu ajunge acasa, acum depinde cum o face. Oricum cei de pe ambulanta mereu au de dus marfa proaspata la spital/morga http://www.motocicli...yamaha-r1-2001/ e proaspata si la pret bun! Am vazut.... ms pentru link, mai sunt http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=471205&selpic=1&zoom=1#foto Editat Septembrie 10, 2012 de neBu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Kosh Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 alte Yamaha YZF-R1! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-geronimo- Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 eu cred k ai ceva probleme cu R.I.P'ul tau... mai bine zici si tu Doamne fereste... nu toti murim, depinde cum ne este scris... eu am inecput pe 600 direct, nu mai vorbi prost ! ... si chestia cu rip poti spune atuncea cand cunosti persoana, adica, sti ce gandeste... daca e vre'un noob, da...dar zici aiurea R.i.p. nu e bine prietene... hm...am avut 3 cunostinte, incepatori morti. 2 pe r1 si unul pe hayabusa. cel cu hayabusa era la primul drum. stiu ce zic. da, nu toti murim, corect. daca baiatul ala are prieteni, nu ar trebui sa-l lase sa cumpere r1. si eu am fost din prima pe 1200, dar este chopper, mare diferenta. iar r.i.p., spui cand vrei, cui vrei, sub forma de gluma sau serios. nu o da ca nu e bine si de-astea de baba de pe langa biserica. sper ca ma intelegi si tu, si viteazul care vrea r1 si el nu are habar de ce inseamna o motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 (editat) Cu totii pe aici sariti pe incepatorii care vor 'miare' ca se moare pe ele. Ii certati asa cu vehementa insa va cam scapa esentialul. Sa presupunem ca nu moare, nici la primul drum, nici in 2 luni, nici in primul sezon etc (ca dovada exista atatia care au inceput pe rachete si inca poti sa bei un suc cu ei). Iar cei care au murit pe 1000 sunt in mare parte cei care au crezut/au avut impresia ca "stiu ei" iar acestia pot muri si pe 125 la fel de bine. Principaul dezavantaj in a incepe pe ceva mare - in afara de dezavantajul fatal care poate interveni oricand pe orice - este ca pe miare inveti greu. Trebuie sa fi intradevar un "pur sange" sa ajungi sa te "dai bine" si sa exploatezi motocicleta la un nivel cat mai apropiat de limita ei, urcandu-te direct pe 1ooo saaaaau o sa fi un sub-mediocru/mediocru mult timp. In loc sa aruncati cu pietre in ei ca sunt bombe pe 2 roti in drum spre morga mai bine le-ati explica ca daca vor sa se bucure de motociclism si sa nu le dea clasa baietii cu 125 pe curbe (lucru care frecvent se intampla) ar fi bine sa inceapa pe ceva mai mic. Si ca o completare, daca nu de la sine inteleasa, a incepe pe ceva mic si dupa 3000 de km sa iti iei R1 pt ca "ai inceput pe ceva mai mic" nu conteaza prea mult. Ideea este sa exploatezi la maxim ce ai, sa stii cum se comporta in orice situatie, la orice viteza, sa poti sa abordezi orice tip de viraj corect fara sa iesi in decor sau pe contrasens, sa poti sa eviti o coliziune si sa stii sa franezi eficient. Restul sunt povesti, cum ca ce a facut x,y si ca ce si-au luat. Totul tine de om, si de cum percepe ideea de motociclism. Sunt curios cati dintre voi, cei care va considerati ok (ca sa nu zic buni), ati putea sa va tineti spre exemplu de baiatul de mai jos: Editat Septembrie 10, 2012 de Adventix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crenwuste Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Cu totii pe aici sariti pe incepatorii care vor 'miare' ca se moare pe ele. Ii certati asa cu vehementa insa va cam scapa esentialul. Sa presupunem ca nu moare, nici la primul drum, nici in 2 luni, nici in primul sezon etc (ca dovada exista atatia care au inceput pe rachete si inca poti sa bei un suc cu ei). Iar cei care au murit pe 1000 sunt in mare parte cei care au crezut/au avut impresia ca "stiu ei" iar acestia pot muri si pe 125 la fel de bine. Principaul dezavantaj in a incepe pe ceva mare - in afara de dezavantajul fatal care poate interveni oricand pe orice - este ca pe miare inveti greu. Trebuie sa fi intradevar un "pur sange" sa ajungi sa te "dai bine" si sa exploatezi motocicleta la un nivel cat mai apropiat de limita ei, urcandu-te direct pe 1ooo saaaaau o sa fi un sub-mediocru/mediocru mult timp. In loc sa aruncati cu pietre in ei ca sunt bombe pe 2 roti in drum spre morga mai bine le-ati explica ca daca vor sa se bucure de motociclism si sa nu le dea clasa baietii cu 125 pe curbe (lucru care frecvent se intampla) ar fi bine sa inceapa pe ceva mai mic. Si ca o completare, daca nu de la sine inteleasa, a incepe pe ceva mic si dupa 3000 de km sa iti iei R1 pt ca "ai inceput pe ceva mai mic" nu conteaza prea mult. Ideea este sa exploatezi la maxim ce ai, sa stii cum se comporta in orice situatie, la orice viteza, sa poti sa abordezi orice tip de viraj corect fara sa iesi in decor sau pe contrasens, sa poti sa eviti o coliziune si sa stii sa franezi eficient. Restul sunt povesti, cum ca ce a facut x,y si ca ce si-au luat. Totul tine de om, si de cum percepe ideea de motociclism. Sunt curios cati dintre voi, cei care va considerati ok (ca sa nu zic buni), ati putea sa va tineti spre exemplu de baiatul de mai jos: dubios ... pe tot parcursul drumului, nu a intampinat nici un autovehicol pe sensul lui de mers... < > Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
euforiu Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 ce atata balamuc..ia-ti domnule r1... nu ai cum sa mori! ai sa te chinui 1 saptamana sa pleci de pe loc..in a 2a saptamana ai sa o tavalesti...bani sa ai daca tot vrei sa vii bo$$ cum spunea un coleg mai sus, poate investesti si intr`o casca mai buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neBu Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Intr-adevar..este o mare diferenta la cuplu mai ales..era mult mai frumos mult mai aratos..totusi e la un prieten pot sa il calaresc oricand..insa am ales suzuki si pt ca este balena mai mare asa..e ditamai vaca si ma simt eu mai bine pe el..dar r1 e super tare..mi-ar placea sa incerc..ti-am zis..treaba asta cu recomandatu..nu e recomandat nici sa mancam de la KFC sau MC , nu e recomandat sa bem cafele zilnice la serviciu deoarece la 50 ani o sa ne tremure toate alea , nu e recomandat nici sa fumezi si totusi lumea o face . Poate au dreptate si baietii cu motoarele mai mici dar parerea mea sincera si personala a fost urmatoarea.. acel fzr 1000 il aveam inainte de luarea permisului si mergeam cu el asa pe naspa ba prin cartier pe ici pe colo..ceea ce vreau sa spun este ca dupa ce te urci dupa un fzr1000 pe un 750 , 600 , 500 250 , 125 zici in sinea ta..ce e bicicleta asta ) ? Parerea mea..baga mare si fa multi km..chiar vreau sa ne vedem odata sa il vad si eu ca nu am avut ocazia...Mie mi se prezicea ca in maxim o luna o sa mor..uite ca au trecut vreo 3 si nu am murit ) in fine..lumea vb mult..fii increzator si mereu sa stii ca exista un Dumnezeu in toate . si are grija de toata lumea . Salut, mie din motivul ala nu prea imi plac gsx-r-urile mai vechi, pt ca sunt foarte masive sa zic asa. Inca nu am cumparat mobra, sper sa reusesc cu bani luna asta si cu siguranta o sa o calaresti si tu sa-mi spui o parere ca esti mai experimentat, oricum vreau sa pun link catre mobra care vreau sa o cumpar sa auzim pareri, Nu am facut topicul asta sa ne certam sau ceva ba chiar sa invatam anumite chesti sfaturi de la cei care au trecut prin asta... Cam ce ai facut tu cu Fzr-ul o sa fac si eu cu asta ce atata balamuc..ia-ti domnule r1... nu ai cum sa mori! ai sa te chinui 1 saptamana sa pleci de pe loc..in a 2a saptamana ai sa o tavalesti...bani sa ai daca tot vrei sa vii bo$ cum spunea un coleg mai sus, poate investesti si intr`o casca mai buna Sigur, vreau sa-mi iau si o casca de doamne ajuta geaca cu protecti hard daca raman bani eventual niste incaltari speciale care sa vina peste glezna.... Cu totii pe aici sariti pe incepatorii care vor 'miare' ca se moare pe ele. Ii certati asa cu vehementa insa va cam scapa esentialul. Sa presupunem ca nu moare, nici la primul drum, nici in 2 luni, nici in primul sezon etc (ca dovada exista atatia care au inceput pe rachete si inca poti sa bei un suc cu ei). Iar cei care au murit pe 1000 sunt in mare parte cei care au crezut/au avut impresia ca "stiu ei" iar acestia pot muri si pe 125 la fel de bine. Principaul dezavantaj in a incepe pe ceva mare - in afara de dezavantajul fatal care poate interveni oricand pe orice - este ca pe miare inveti greu. Trebuie sa fi intradevar un "pur sange" sa ajungi sa te "dai bine" si sa exploatezi motocicleta la un nivel cat mai apropiat de limita ei, urcandu-te direct pe 1ooo saaaaau o sa fi un sub-mediocru/mediocru mult timp. In loc sa aruncati cu pietre in ei ca sunt bombe pe 2 roti in drum spre morga mai bine le-ati explica ca daca vor sa se bucure de motociclism si sa nu le dea clasa baietii cu 125 pe curbe (lucru care frecvent se intampla) ar fi bine sa inceapa pe ceva mai mic. Si ca o completare, daca nu de la sine inteleasa, a incepe pe ceva mic si dupa 3000 de km sa iti iei R1 pt ca "ai inceput pe ceva mai mic" nu conteaza prea mult. Ideea este sa exploatezi la maxim ce ai, sa stii cum se comporta in orice situatie, la orice viteza, sa poti sa abordezi orice tip de viraj corect fara sa iesi in decor sau pe contrasens, sa poti sa eviti o coliziune si sa stii sa franezi eficient. Restul sunt povesti, cum ca ce a facut x,y si ca ce si-au luat. Totul tine de om, si de cum percepe ideea de motociclism. Sunt curios cati dintre voi, cei care va considerati ok (ca sa nu zic buni), ati putea sa va tineti spre exemplu de baiatul de mai jos: http://vimeo.com/6612271 Multumesc frumos o sa tin cont de ce ai spus tu, insa am tot auzit ceva legat de explozie la modelul in pricina, exista asa ceva, cand se intampla si de ce ? Uite aici un clip pentru care cred, ca ai nevoie de ceva tarie psihica + foarte foarte multa experienta.... http://www.220.ro/faze-tari/Motociclistul-Nebun-Conduce-Printre-Masini/mlBHXLrzds/?rel=related Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunderlight Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Sigr nu e Razvan1 si face misto de voi cu incepator pe R1? Mi s.ar parea hilar ) Acelasi idei cu alea 14 pagini dar vrea si el 14 pagini! De ce nu?!? Ca sa fiu on: ia ce vrei tu, eu am inceput pe R6 si uite.ma dupa 4 ani:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Multumesc frumos o sa tin cont de ce ai spus tu, insa am tot auzit ceva legat de explozie la modelul in pricina, exista asa ceva, cand se intampla si de ce ? http://www.youtube.com/watch?v=ssG7CVs5DLM Nu am putut sa ma abtin cu 'explozia' Probabil se refera la faptul ca livreaza puterea foarte brusc cand treci de o anumita turatie si te trezesti dat pe spate si deabia tinandu-te de ghidon Faza care am patit-o eu ca incepator pe supersport (65 cai si 400cc nu cine stie ce) cand am incercat sa pun o frana brusc pe fata, m-am trezit si tragand de acceleratie. Aveam ambreiajul tras, dar daca nu il aveam, ma duceam pe jos? Se poate sa uiti sa tragi ambreiajul vreodata? (ca incepator ma refer) Se poate zic eu. Cu 150 de cai, tragand de acceleratie si cu mana fata pe frana cum o fi? Sfatul meu, ca tot vrei motor sport, maxim 600. Daca intr-un an sau doi, iesi nesifonat si cu skill-u' la buzunar e alegerea ta: ne injuri sau ne apreciezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan1 Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 Sigr nu e Razvan1 si face misto de voi cu incepator pe R1? Mi s.ar parea hilar ) Acelasi idei cu alea 14 pagini dar vrea si el 14 pagini! De ce nu?!? Ca sa fiu on: ia ce vrei tu, eu am inceput pe R6 si uite.ma dupa 4 ani:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neBu Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 a? :-s Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
O_Stefan Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 Hai ca esti tare serios ...''ce e aia explozie '' apropo tie iti trebuie R1 ca a trecut ala cu ''200km'' la ora pe langa tine ca pana in momentul ala nici nu stiai ca exista banuesc... Stai cuminte ca te risti prea mult parerea mea....daca tot vrei ceva rau, i-ati raul mai mic ...adica maxim una de 600....stai lin ca si alea merg cu +200 daca vrei sa ai cu se sa te lauzi...Imi place de tine ca esti tupeist...dar..vezi ca asfaltul doare, iar cu motorul , de multe ori nu prea exista loc de greseli (mai ales pe r1...) motorul ala omoara anual oameni cu cateva sezoane in spate... uitate la Razvan , a inceput pe 1000 si acum se da cu 750...nu are nimic e pierdut , ba chiar e mai in avantaj..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 Iar va excitati toti cand vine o clona din asta si va intreaba candid daca e bine sa incepi pe r1 sau pe busa? Ce draq ma,cat de putina minte aveti,nu-i mai dati apa la moara Doamne ce oameni plictisiti si fara viitor sunt astia care deschid topicurile astea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 Salutare, Pentru un incepator, adica vreau sa incep direct pe 1000cm. Raspunsul este DA !daca detii categoria de permis pt motocicleta respectiva si anume categ "A" ,poti incepe direct pe 1000. Daca nu detii categoria de permis "A" atunci nu poti incepe direct pe 1000 cmc.simplu ca buna ziua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 la fel ca si R6...R1 te tine o viata /index.php?/topic/683691-accident-mortal-petrosani-banita/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SiD Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 la fel ca si R6...R1 te tine o viata /index.php?/topic/683691-accident-mortal-petrosani-banita/ ...daca o mierlesti repede, e for life. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crenwuste Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 Iar va excitati toti cand vine o clona din asta si va intreaba candid daca e bine sa incepi pe r1 sau pe busa? Ce draq ma,cat de putina minte aveti,nu-i mai dati apa la moara Doamne ce oameni plictisiti si fara viitor sunt astia care deschid topicurile astea... iti e ciuda .... pur si simplu, discutii ... si mai ales ca sunt interesante unele discutii de genul asta... scri tu pe pst repede k n'avem viitor... parca ai fi tu unu cu viitor si noi nu ... "lol" La Barza chioara face Dumnezeu cuib ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dNb Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 Hai ca esti tare serios ...''ce e aia explozie '' apropo tie iti trebuie R1 ca a trecut ala cu ''200km'' la ora pe langa tine ca pana in momentul ala nici nu stiai ca exista banuesc... Stai cuminte ca te risti prea mult parerea mea....daca tot vrei ceva rau, i-ati raul mai mic ...adica maxim una de 600....stai lin ca si alea merg cu +200 daca vrei sa ai cu se sa te lauzi...Imi place de tine ca esti tupeist...dar..vezi ca asfaltul doare, iar cu motorul , de multe ori nu prea exista loc de greseli (mai ales pe r1...) motorul ala omoara anual oameni cu cateva sezoane in spate... uitate la Razvan , a inceput pe 1000 si acum se da cu 750...nu are nimic e pierdut , ba chiar e mai in avantaj..... ahahhaahahaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Kosh Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 Nu-i vorba de ciuda .... sau invidie cum ati fi tentati sa ganditi. E vorba de acel mic gram de intuitie si spirit de conservare... +150 cp pe aprox 200kg, unui om intreg la minte, ar trebui sa-i ridice niste semne de intrebare cand esti incepator (adica praf pulbere fina), desi observ ca nu-i obligatoriu. Pana la urma urmei, fiecare incepe cu ce vrea si cu ce-si doreste atat timp cat respecta legea ... nu e obligatoriu ca o s-o mierlesti desi statisticile sunt clar impotriva ta, insa nici n-o sa te bucuri de motocicleta, asta ti-o zic sigur: o sa fii prea preocupat cu gestionarea morcovului... asta e .. devii gradinar! Eu recomad R6-ele: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SiD Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 (editat) Bardak Motor recomanda R6 pentru incepatori. Scuze Kosh, e un caz real. De ce iti este frica nu scapi. Editat Septembrie 11, 2012 de SiD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 (editat) E ok sa incepi pe R1. Priveste avantajele: - in ciuda aparentelor, doar 2 din 10 incepatori pe motociclete din categoria asta nu supravietuiesc primului sezon (eu zic ca e un procent respectabil) - multe piese din dezmembrari - gasesti o gramada de consumabile second de la curse la preturi de nimic (placute, cauciucuri, ulei, antigel, etc.) Ce misto suna "multe piese din dezmembrari". Oare de la ce sa fie dezmembrarile alea , de la aia 2 din 10 care au mierlit-o ? Sau de la restul de 8 care au ajuns cu tije si-n cour ? "Multe consumabile second-hand". Hai ca acu' m-am prins , era un post ironic. Undeva , in interiorul motorului aceste motociclete , este gravat chipul rinjit al Diavolului , rinjind bucuros ca mai cara un suflet de incepator in Iad. Editat Septembrie 11, 2012 de lil debul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.