burtosu Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 Nu inteleg.Un intreg are 3 jumatati.Spre exemplu vrei o autostrada,un intreg.Jumatate se da comision,jumatate se fura si jumatate se construieste.Ce e asa greu crezi ca iti trebuie bac-ul ca sa faci calculul? poze cu bestiile mele: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat August 28, 2013 Share Postat August 28, 2013 Care e consumul la bestiile tale? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burtosu Postat August 28, 2013 Share Postat August 28, 2013 La hectar sau la ora? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 La hectar sau la ora? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neBu Postat Septembrie 14, 2013 Share Postat Septembrie 14, 2013 Ce mai fac fetele ? Ce discutie aici hehe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Septembrie 16, 2013 Share Postat Septembrie 16, 2013 Ce mai fac fetele ? Ce discutie aici hehe! Nu mai e de interes, boss, subiectul asta. Poate sa te intrebi daca mai vrei R1 sau nu, altfel nu vad cum reinvii topicul ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burtosu Postat Septembrie 16, 2013 Share Postat Septembrie 16, 2013 Nebu, vino si tu cu o poveste, ceva ,cum ai cazut tu la 200 fara echipament din cauza cailor putere nemaivazuti si necontrolabili,,motorul s-a dus taras intr-un grup de copii,benzina din rezervor a sarit pe niste caini vagabonzi si a luat foc.....ce naiba nu ati invatat nimic de la Dan Diaconescu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neBu Postat Septembrie 16, 2013 Share Postat Septembrie 16, 2013 Boss, ce sa zic chiar vreau sa fac un test drive cu unul, poate la anul... acum sunt destul de fracturat Nu mai e de interes, boss, subiectul asta. Poate sa te intrebi daca mai vrei R1 sau nu, altfel nu vad cum reinvii topicul ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 Boss, ce sa zic chiar vreau sa fac un test drive cu unul, poate la anul... acum sunt destul de fracturat Las' ca ne facem noi bine si la anu' ne urcam iar pe capre. Parerea mea, totusi, mai gandeste-te cu ier unu asta, poate te orientezi pe ceva de 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut_86 Postat Octombrie 25, 2013 Share Postat Octombrie 25, 2013 Cine a zis sa incepi de jos nu a fost prost si nici nu a vrut raul nimanui.Am vazut 3 bucati live. Deci 250-500-600-1000 and next. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deedoo Postat Februarie 21, 2015 Share Postat Februarie 21, 2015 o intrebare de incepator se potrivesc pompele de apade la kawa zzr 400 din 95 la zzr 600d din 90? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 (editat) Citisem si eu ultimele 5 pagini sa vad care mai e firul actiunii... trecem peste ) On topic (daca la aste se refera titlul topicului)... Eu intotdeauna am gandit asa: "Daca pe pamant motocicletele ar avea de la 150 cai in sus... eu as ramane pieton?" Si raspunsul a fost nu. Ce voi aprecia intotdeauna la o motocicleta este manevrabilitatea ei (aici intra greutatea, ciclistica, frane, motor, intr--un cuvant performante) si forma, respectiv culoarea (acestea din urma trebuie sa-mi placa mie si nu "celor multe sau celor multi"). Apoi ar mai fi scopul... la ce-mi trebuie (unde trebuie sa fiu foarte sincer fata de mine insumi). Cazul meu a fost... sa vizitez mari si tari (bine, poate doar tarile, ca nu stie sa inoate saraca)... si am luat sport touring Sunt de acord si cu legislatia in vigoare... caci la 18 ani eu eram mult mai teribilist decat eu la 24, implicit eu la 27, cand dealtfel chiar am luat A-ul. Si daca toti acesti factori coincid iar eu is ok cu ei... respectiv ii respect... chestia cu "incepatorii si motoarele puternice" cade, caci voi fi precaut, voi conduce preventiv... Daca doar vreau sa impresionez fete, chestia cu "incepatorii si motoarele puternice" iar va pica, caci nu voi tine cont de parerile nimanui si oricum imi voi lua o carenata puternica, caci credeti-ma... mitul cu "10 isi rup gatul dupa tine pana la primul semafor daca ai carene"... chiar functioneaza. L-am testat cateva zile cu un R1 care desi era putred pe interior, avea carenele polisate si vopsite comparativ cu motorul meu din 2009 care a vazut numai revizii si cauciucuri, si dupa care nu se intoarce niciuna So... asfalt curat si Doamne' ajuta! Editat Martie 9, 2015 de navix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShadowAdy Postat Martie 29, 2015 Share Postat Martie 29, 2015 Salutare, Am citit cateva subiecte aici pe forum si sunt foarte interesante. Sa ma prezint: am 27 de ani, am "A"-ul de la 19 ani dar din pacate nu am avut pana acum motocicleta. Am cumparat masina, apoi tot altele si motorul l-am tot amanat. Anul acesta nu il mai aman, ca voi ajunge sa regret ma incolo, imi doresc prea mult un motor. Mie mi s-a pus pata pe Yamaha R6 sau R1. Sunt destul de copt acum ca sa imi fie frica sa iau R1, dar un R6 cred ca ar fi ok. Am foarte multi kilometri in Cluj-Napoca si prin tara si strainatate, dar la volan. Deci nu se pune problema de lipsa de experienta in trafic. Doar de lipsa de experienta pe motor. M-a lasat un prieten intr-o parcare dintr-un centru comercial sa ii conduc GSX-F-ul si sincer ma simt ciudat pe motor pentru ca trebuie sa ma concentrez la ambreiaj, schimbator, frane. Exact ca in momentele de inceput pe masina ) Alta optiune pentru mine ar fi Z750. Nu imi place la fel de mult ca R6, dar toata lumea zice ca o naked e mult mai usor de condus prin oras decat o SS. Si eu prin oras o sa o folosesc cel mai des. Am de ales intre o motocicleta mai putin utila, dar care imi place enorm si intre una mai putin frumoasa pentru mine dar mai utila. De costum si casca nu se pune problema, o sa imi iau de calitate. Ceva sfaturi? Pentru R6 sau Z750? Sau orice altceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 Ce buget ai? E destul de simplu cu ele...daca nu faci pe desteptul nu se intampla nimic, vitezanele in general au frane mai bune decat nakedurile, sunt mai usoare si mai dragute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShadowAdy Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 2500 EUR pentru motor si pana in 4-500 pentru costum si casca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 D-aia naked-urile sunt de oras, pentru ca pentru asta sunt facute! Tu inclini intre o motoreta sport care e destinata circuitelor de viteza, care are o pozitiei incomoda, trepte lungi, turatii multe si o motoreta cu un cuplu bun, pozitie si sa comoda. Deci unde e alegerea logica? Daca iti place R6-le si il iei fara sa tii cont ca il vei folosi in cu totul at scop decat a fost el construit foarte bine, dar nu mai veni sa intrebi evidente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakk Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 Daca nai mai condus nimic pana acum trebuie sa fi atent sa nu te las furat de motor ca o patesti . niciodata nu zice ca leai invatat pe toate . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 Salutare, Am citit cateva subiecte aici pe forum si sunt foarte interesante. Sa ma prezint: am 27 de ani, am "A"-ul de la 19 ani dar din pacate nu am avut pana acum motocicleta. Am cumparat masina, apoi tot altele si motorul l-am tot amanat. Anul acesta nu il mai aman, ca voi ajunge sa regret ma incolo, imi doresc prea mult un motor. Mie mi s-a pus pata pe Yamaha R6 sau R1. Sunt destul de copt acum ca sa imi fie frica sa iau R1, dar un R6 cred ca ar fi ok. Am foarte multi kilometri in Cluj-Napoca si prin tara si strainatate, dar la volan. Deci nu se pune problema de lipsa de experienta in trafic. Doar de lipsa de experienta pe motor. M-a lasat un prieten intr-o parcare dintr-un centru comercial sa ii conduc GSX-F-ul si sincer ma simt ciudat pe motor pentru ca trebuie sa ma concentrez la ambreiaj, schimbator, frane. Exact ca in momentele de inceput pe masina ) Alta optiune pentru mine ar fi Z750. Nu imi place la fel de mult ca R6, dar toata lumea zice ca o naked e mult mai usor de condus prin oras decat o SS. Si eu prin oras o sa o folosesc cel mai des. Am de ales intre o motocicleta mai putin utila, dar care imi place enorm si intre una mai putin frumoasa pentru mine dar mai utila. De costum si casca nu se pune problema, o sa imi iau de calitate. Ceva sfaturi? Pentru R6 sau Z750? Sau orice altceva? desi iubesc yamaha, iti recomand Z-ul... Are o pozitie mai putin incomoda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Croitor Mugur Postat Aprilie 5, 2015 Share Postat Aprilie 5, 2015 sunt incepator...am un kawasaki zx6r din 2001...problema este ca atunci cand motorul este rece si pornesc motocicleta..daca este in viteza 1 om scot foarte greupe neutral...abia dupa ce se incalzeste pot sa spun ca pot sa o scot....care ar fi cauza...?////???? iar alta este ca am luat o groapa ...moto era in viteza...si mia sarit din viteza sau sa intamplat ceva..ca si cum am scoso pe neutral...are cineva habar ce sa intamplat?/???? » Post actualizat in 05 Apr 2015 13:32 sunt incepator...am un kawasaki zx6r din 2001...problema este ca atunci cand motorul este rece si pornesc motocicleta..daca este in viteza 1 om scot foarte greupe neutral...abia dupa ce se incalzeste pot sa spun ca pot sa o scot....care ar fi cauza...?////???? iar alta este ca am luat o groapa ...moto era in viteza...si mia sarit din viteza sau sa intamplat ceva..ca si cum am scoso pe neutral...are cineva habar ce sa intamplat?/???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danymal Postat Ianuarie 21, 2016 Share Postat Ianuarie 21, 2016 Super post !!! Ca si incepator citind aceste randuri imi dau seama ca am foarte mult de invatat. Stiu ca e gresit sa compari mobra cu masina dar cred ca un novice ramane novice si la ghidon si la volan. Totul e sa constientizezi ca esti incepator !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin.Mihai09 Postat Februarie 15, 2016 Share Postat Februarie 15, 2016 Salutare tuturor. Ma poate lamuri si pe mine cineva care e treaba cu motoarele cu doua iesiri ale tobei din motor? Am auzit ca nu sunt asa de bune ca si cele cu o singura iesire, e adevara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Februarie 15, 2016 Share Postat Februarie 15, 2016 Salutare tuturor. Ma poate lamuri si pe mine cineva care e treaba cu motoarele cu doua iesiri ale tobei din motor? Am auzit ca nu sunt asa de bune ca si cele cu o singura iesire, e adevara? Foarte interesanta teorie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin.Mihai09 Postat Februarie 15, 2016 Share Postat Februarie 15, 2016 Sunt noua in acest sport, si as vrea sa imi cumpar o motocicleta, si am vazut ca cele de la ktm de 400 si 450 sunt si cu 2 iesiri, si mi-au spus unele persoane ca nu sunt asa bune. Voiam doar sa ma informez. Scuzati daca am deranjat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 (editat) Voiam doar sa ma informez. Foarte bine faci. Din punct de vedere a ce se intimpla inauntru si cum e construit si in ce scop e construit un motor, o evacuare dubla pe un monocilindru poate insemna ca motorul are 4 supape (2 de admisie, 2 de evacuare) dar asta nu e regula, e posibil ca in urmarirea performantei sau a eficientei energetice a motorului evacuarea gazelor pe doua gauri sa faca cine stie ce magii in schimbul de gaze din cilindru (inginerii stiu ce si cum, astea ies din calcule destul de sofisticate) functie de ce se vrea de la acel motor - putere instantanee (in fine, cuplu) sau regim constant economic sau elasticitate in livrarea puterii (cuplului) sau ture mai multe. Pe scurt, chestii care dau acel "caracter" al motorului atit de apreciat de jurnalistii moto. Pe de alta parte, e o lege nescrisa a mecanicii zice ca "mai multe piese" inseamna de regula "mai mult" si in ceea ce inseamna intretinere si posibilitate de cedare a acelor repere "in plus", pina la urma motorul lui tataia Benz era facut din citeva ferotenii acolo si mergea ... insa scotea o pereche de ponei dintr-o cilindree care in zilele noastre livreaza de zeci de ori mai multi cai de-aia mari, adevarati. "Gura lumii" zice multe, nu e obligatoriu sa aiba si dreptate. Insa ca regula generala, un motor "rau" e in mod obisnuit mai "stricacios" decit unul "calm", performanta are pretul ei. In bani si uzura. Editat Februarie 17, 2016 de FLEX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Santon Postat August 22, 2016 Share Postat August 22, 2016 Poveste de succes zic si eu 1. Primul motor pe care l-am avut a fost un CBR 600 f2 din 1993. Prima data cand m-am urcat pe el si am pornit motorul m-am speriat. Mi s-a parut prea puternic pentru mine dar m-am inteles binisor cu domnul. Am cazut de 3 cu el, 2 usoare la viteza mica si una mai tare din cauza unei pete de nisip intr-o curba de m-am oprit sub o masina parcata. Am scapat fara probleme ca aveam combinezon de piele. 2. Al 2lea motor dupa vre-o 2 ani a fost un CBR 600 F4i Sport cu, care am facut vre-o 2-3 trackday-uri pe amckart si un transfagarasan. In rest mai mult in Bucuresti. Cu el am cazut o singura data cand o masina a intors in fata mea fara sa se asigure. Norocul a fost ca anticipasem bizonul si mergeam incet cu degetele pe frana dar tot m-a trantit binisor. 3. Al 3lea motor dupa alti vre-o 2 ani a fost un CBR 929RR cu , care n-am avut evenimente. 4. Prezent dupa o pauza de 4 ani CBR 954RR fara evenimente si sper sa ramana asa. Concluzia din experienta mea personala este ca un prim motor de 100cp este poate putin prea puternic (chiar daca nu mai avea el chiar toti caii fiind din 93....). Cred ca mi-era mai bine pe un 80 cai. Eu vorbesc ca iubitor de sportive in perspectiva in care pe vremea cand am luat eu primul motor nu era limita de cilindree ca incepator. Ps: Cuvintele cheie de succes din toata povestea asta pana la urma raman: "combinezon piele" Recomand orice incepator pe sportive sa mearga echipat full chiar si in zilele de vara cu 35 grade. In seara cand am picat cu F2-ul mi-a trecut prin cap sa ies doar in tricou si in hol la iesire din casa m-am razgandit. Si ce bine mi-a prins.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.