Sari la conținut

Incepatorii si motocicletele puternice


Silenti
 Share

Postări Recomandate

De cate ori poti merge pana la cafenea ca sa aduni 400 km in 8 zile? Dar cata cafea poti baga in tine, ca faci ochii lanterna si tremuri, intri in voblaj.

 

Sper ca ai observat ca Mircea are R1200 GS, ala e motor de 1000 km PE ZI. Da, motorul ala e in stare sa te poarte distanta asta intr-o zi, fara sa te rupa. Iar tu ii zici de 400 km in 8 zile, se tavaleste omul de ras. Da, pentru tine o fi o realizare aia 400 km, dar e bine sa tii pentru tine. Sper ca te-ai mai odihnit din cand in cand, nu i-ai impins pe toti dintr-o bucata.

 

Si, ca fapt divers, cine are motor de touring nu prea asculta manele si nici nu sparge seminte cu asa talent ca un manelist imputit. Dar stai, eu ascult in mare parte rock. Oi fi satanist?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 weeks later...

Raspunsul meu la intrebarea generata de topic este ca depinde. Depinde de extrem de multi factori: varsta soferului, maturitatea lui, statura lui, banii(acces la cursuri de perfectionare), puterea motorului(ce inseamna puternic?), tipul motorului, greutatea lui si cate n-or mai fi.

 

Asa ca eu consider in final ca este o alegere personala pe sistemul: cum iti asterni asa dormi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

A incercat cineva Suzuki GSR de 600cmc ? Este injectie, are 98cp si ofera un echilibru perfect intre performante, manevrabilitate, pret. Genul de motocicleta care se potriveste si unui incepator cumpatat dar si unui avansat care isi doreste confort si putere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa zic si eu de prima mea experienta cu un motor de 650 :)). Am A2 de 2 ani, am mers cu scuterul un an de zile (si inca merg ca mai am exact o luna pana la traseu) si am mai condus ocazional niste troace mici de 125 care erau horror. Abia anul trecut am reusit sa fac ordine in viata mea si sa strang bani de motor. Prima mea optiune a fost un virago 535, dar am optat dupa pt er-6n pt ca era mica diferenta de pret si pt ca era pe injectie. Am ales er 6n pt ca citisem ca e ideala pt incepatori:are ciclistica buna, consum mic si cuplu la turatii mici deci nu trebuia sa trag de el. Prima data cand am vazut o mi s a parut prea grea pt inceput, apoi sa zicem ca am iesit cu ea la o tura in "mexic"(cough cough). Pt un incepator cei 70 de cai sunt foarte multi! :)) acum eu sunt sigur ca ma voi descurca si voi avea grija, dar pana la urma cred ca e mai avantajos sa incepi pe ceva intre 250-500 si sa i gasesti cu timpul limitele decat sa treci la ceva mare gen cbr si alte chestii de genul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

 

Am facut in jur de 18000km pe motor din aprilie 2005 cand am luat carnetul. nu, nu ma mai consider incepator, insa invatam toata viata, niciodata nu poti spune ca stapanesti fierul 100%. si cand zic asta ma refer la 600, eventual la 750 (clasa de care majoritatea pur si simplu uita..)

cu un 1000 niciodata nu poti spune ca esti prieten la catarama.. cand zici ca esti cel mai smecher ca il stapanesti perfect te pune in cap de nu te vezi..

cumpatarea si autocunoasterea te scoate din belele cu orice motor.

dar, cum bine ziceai, la 18-25 de ani numai de cumpatare nu'ti arde.. :yikes:

 

" Miarele" (1000) raman si vor fii "bunatatiile " in domeniu, egal ca sunt SS , Naked, sau orice alt tip de motor,,, de sosea desigur .

Iarta-ma ca te contrazic, insa am inceput de la clasica Mobra de 49 cmc, si am urcat succesiv pe 125, apoi 250, 500 , 750 Kawasaky Ninja SS, iar acum pe Yamaha Fazer Exup de 1000, si sunt foarte multumit si de acest model. Chiar mai sport se comporta decat Kawa 750, ma asculta perfect,,, si am "calarit" in jur de 200 000 de km motoarele.

O vara frumoasa , si asfalt uscat !!

» Post actualizat in 11 May 2017 14:38

Extraordinar !!! 400km in 8 zile ? Cred ca este un record absolut .

Ce draq va tot contraziceti ? Cred eu forumul este si pentru comunicare, socializare,,, si intr-adevar si pt sicanare. :pics:

Insa 400 km nu sunt multi de parcurs.

Cand aveam Kawasaki Ninja SS 750 , am parcurs 450 km intr-o singura zi .

Probleme ce m-au deranjat la SS au fost pasagera din spate, fiindca era ca un "balast" indeosebi la coborare , si-mi obosea mana drt, iar vizibilitatea aidoma la coborare , chiar daca aveam Schubert S4 vizibilitatea era redusa si daca viziera acestei casti este superba , si mereu fortam privirea , gatul inainte.

Intr-adevar asa cum scriu si cei din comentariile anterioare , SS-ul in regim de oras este enervant la turatii reduse. Poate generatiile noi , sa rezolve aceasta problema.

In rest in curbe , la viteza adaptata pentru fiecare in parte se comporta extra , super.

Am "frecat" scaritele de multe ori, insa mereu in siguranta .

Asfalt uscat !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutare, tuturor! eu recent mi-am luat permisul a2 si mi-am luat un motor: un diversion de 600. In talon scrie ca are 37 Kw. In astfel de situatie mai trebuie sa ii iau un limitator sau se fac modificari la motor ca sa ajunga la puterea de 35? Si daca se fac modificari, se pot omologa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Da.

 

Cauta topicul in care se discuta problema ca sa fii sigur ca nu dai banii pe ceva care nu poate fi omologat.Se dau acolo toate detaliile.Se poate dar doar cu un limitator de la o anumita firma .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Sad story.

 

De ceva timp sunt "fericitul" detinator si bineinteles incepator pe R6. Casca bine ochii la urmatoarele...

Vrei sa fii smecher sa ai 100+ CP sub tine?

Nu stii cum sa iti faci parintii sa iti duca dorul?

 

Am raspunsul. Ia-ti R6...

 

Sunt un tanar care inca din copilarie am fost pasionat de motociclete, insa norocul nu a facut sa pot conduce alte motociclete inainte sa imi cumpar R6. Motocicleta a fost cumparata pentru "design". Nu fii idiot ca mine, nu crede ca: aaa ce sula mea eu is cumpatat, nu se poate intampla nimic... aaa doar 100+ CP? numai atat... cred ca nici nu se simt...

 

Astazi am avut prima tranta, la plecarea de pe loc, motorul inca era rece, si a trebuit sa trag "putin" mai tare de gaz, bineinteles ca m-am dus invartindu-ma la propriu, nefiind pe deplin invatat cu ambreiajul. Cu toate ca ieri am facut 270 de km de la Timisoara catre localitatea de provenienta, bineinteles, dureri crunte de incheieturi, spatele nu mai zic, plus putintica febra intre craci.

 

Tu incepatorule care citesti asta, probabil o sa fii ca mine, o sa iti iei motocicleta de 600, de ce sa dai banii pe ceva mai domol? daca nu trage cum te astepti si te plictisesti de ea? nooo luam de 600...

Multa lume intreaga la minte scria pe forum ca nu prea e bine sa-ti iei o motocicleta de 600 din prima... Eu unul nu am ascultat, si acum mi-am luat o tranta serioasa... ce pot sa mai zic...

Nu conteaza cat de cumpatat te crezi, e de ajuns DOAR o mica scapare si te-ai dus... ori pe sula ori cu motorul pe jos.

Eu am invatat asta.. am 2 solutii de aici inainte, ori o limitez, ori o vand.

Nu stiu pe cata lume am convins insa daca un singur incepator a inteles mesajul si si-a schimbat orientarea mesajul meu si-a atins scopul.

 

Asfalt uscat va doresc!

 

Gandes-te bine inainte sa-ti cumperi prima motocicleta... am ajuns la concluzia ca 40 de cai pe motor sunt arhisuficienti pentru inceput.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Sad story.

 

De ceva timp sunt "fericitul" detinator si bineinteles incepator pe R6. Casca bine ochii la urmatoarele...

Vrei sa fii smecher sa ai 100+ CP sub tine?

Nu stii cum sa iti faci parintii sa iti duca dorul?

 

Am raspunsul. Ia-ti R6...

 

Sunt un tanar care inca din copilarie am fost pasionat de motociclete, insa norocul nu a facut sa pot conduce alte motociclete inainte sa imi cumpar R6. Motocicleta a fost cumparata pentru "design". Nu fii idiot ca mine, nu crede ca: aaa ce sula mea eu is cumpatat, nu se poate intampla nimic... aaa doar 100+ CP? numai atat... cred ca nici nu se simt...

 

Astazi am avut prima tranta, la plecarea de pe loc, motorul inca era rece, si a trebuit sa trag "putin" mai tare de gaz, bineinteles ca m-am dus invartindu-ma la propriu, nefiind pe deplin invatat cu ambreiajul. Cu toate ca ieri am facut 270 de km de la Timisoara catre localitatea de provenienta, bineinteles, dureri crunte de incheieturi, spatele nu mai zic, plus putintica febra intre craci.

 

Tu incepatorule care citesti asta, probabil o sa fii ca mine, o sa iti iei motocicleta de 600, de ce sa dai banii pe ceva mai domol? daca nu trage cum te astepti si te plictisesti de ea? nooo luam de 600...

Multa lume intreaga la minte scria pe forum ca nu prea e bine sa-ti iei o motocicleta de 600 din prima... Eu unul nu am ascultat, si acum mi-am luat o tranta serioasa... ce pot sa mai zic...

Nu conteaza cat de cumpatat te crezi, e de ajuns DOAR o mica scapare si te-ai dus... ori pe sula ori cu motorul pe jos.

Eu am invatat asta.. am 2 solutii de aici inainte, ori o limitez, ori o vand.

Nu stiu pe cata lume am convins insa daca un singur incepator a inteles mesajul si si-a schimbat orientarea mesajul meu si-a atins scopul.

 

Asfalt uscat va doresc!

 

Gandes-te bine inainte sa-ti cumperi prima motocicleta... am ajuns la concluzia ca 40 de cai pe motor sunt arhisuficienti pentru inceput.

+1

 

Foarte adevarat ce spui! As mai adauga faptul ca prima motocicleta si km facuti pe ea iti vor forma si stilul de mers. Still de mers care ar trbeui sa fie preventiv, pentru a ne putea bucura de aceasta pasiune. Cu o motocicleta cuminte, de 500cc sa spunem (un gs500, cb500 sau er5), care au cuplu relativ mic, puterea in ture mari si dezvoltata liniar pe plaja de turatii este ai o sansa buna sa nu fi surprins la inceput si sa iti ierte multe greseli. As adauga si manevrabilitatea foarte buna!

 

Just my 2c, de incepator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Corect, mersi de completare!

 

+1

 

Foarte adevarat ce spui! As mai adauga faptul ca prima motocicleta si km facuti pe ea iti vor forma si stilul de mers. Still de mers care ar trbeui sa fie preventiv, pentru a ne putea bucura de aceasta pasiune. Cu o motocicleta cuminte, de 500cc sa spunem (un gs500, cb500 sau er5), care au cuplu relativ mic, puterea in ture mari si dezvoltata liniar pe plaja de turatii este ai o sansa buna sa nu fi surprins la inceput si sa iti ierte multe greseli. As adauga si manevrabilitatea foarte buna!

 

Just my 2c, de incepator.

Editat de Morningstarr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Daca am 1.60 si vreo 59-60 kg si vreau un motor pentru mers prin oras si prin afara foarte putin, cam ce motor (ptr A1) mi ar fi recomandat,

Aprilia Rs125 sau Yamaha Yzf125?

 

Nu vad ce legatura ar avea cu titlul topicului, dar dintre cele doua eu as alege Yamaha pt fiabilitate. Ma rog, eu as cauta ceva de minim 250cc, macar vreo 2 ani pana ce iei A-ul nu te plictisesti de ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sad story.

 

De ceva timp sunt "fericitul" detinator si bineinteles incepator pe R6. Casca bine ochii la urmatoarele...

Vrei sa fii smecher sa ai 100+ CP sub tine?

Nu stii cum sa iti faci parintii sa iti duca dorul?

 

Am raspunsul. Ia-ti R6...

 

Sunt un tanar care inca din copilarie am fost pasionat de motociclete, insa norocul nu a facut sa pot conduce alte motociclete inainte sa imi cumpar R6. Motocicleta a fost cumparata pentru "design". Nu fii idiot ca mine, nu crede ca: aaa ce sula mea eu is cumpatat, nu se poate intampla nimic... aaa doar 100+ CP? numai atat... cred ca nici nu se simt...

 

Astazi am avut prima tranta, la plecarea de pe loc, motorul inca era rece, si a trebuit sa trag "putin" mai tare de gaz, bineinteles ca m-am dus invartindu-ma la propriu, nefiind pe deplin invatat cu ambreiajul. Cu toate ca ieri am facut 270 de km de la Timisoara catre localitatea de provenienta, bineinteles, dureri crunte de incheieturi, spatele nu mai zic, plus putintica febra intre craci.

 

Tu incepatorule care citesti asta, probabil o sa fii ca mine, o sa iti iei motocicleta de 600, de ce sa dai banii pe ceva mai domol? daca nu trage cum te astepti si te plictisesti de ea? nooo luam de 600...

Multa lume intreaga la minte scria pe forum ca nu prea e bine sa-ti iei o motocicleta de 600 din prima... Eu unul nu am ascultat, si acum mi-am luat o tranta serioasa... ce pot sa mai zic...

Nu conteaza cat de cumpatat te crezi, e de ajuns DOAR o mica scapare si te-ai dus... ori pe sula ori cu motorul pe jos.

Eu am invatat asta.. am 2 solutii de aici inainte, ori o limitez, ori o vand.

Nu stiu pe cata lume am convins insa daca un singur incepator a inteles mesajul si si-a schimbat orientarea mesajul meu si-a atins scopul.

 

Asfalt uscat va doresc!

 

Gandes-te bine inainte sa-ti cumperi prima motocicleta... am ajuns la concluzia ca 40 de cai pe motor sunt arhisuficienti pentru inceput.

Respectul meu !

 

Prima motocicleta, pe care o am si acum, este Hornet 600, an 2001, carburatie, 4 cilindrii in linie, aprox. 100 cp.

Desi pare mult ptr inceput, ptr mine a fost ok, am stiut sa o iau domol si ea pe mine. A dat cu mine de pamant la 2 saptamani dupa ce m-am urcat pe ea, dar nu din vina ei, ci din vina mea cretina ( aveam 5km/h si m-a speriat un caine - va rog sa radeti cat puteti voi :P ). Nu-i nimic. Ne-am ridicat si am mers mai departe, n-am avut nimic, nici eu, nici motorul.

Poate conteaza si faptul ca a mea nu e vitezana.

Nu recomand Hornetul de 600 incepatorilor totusi, uitandu-ma acum in spate !

Sa ne auzim cu bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu recomand Hornetul de 600 incepatorilor totusi, uitandu-ma acum in spate !

 

Din punctul meu de vedere, totul se rezuma la pilot. Cunosc oameni care au inceput sportul asta direct pe 1000cc si n-au avut nici pe naiba, la fel cum stiu oameni care au rupt in doua atat mobra cat si pe ei, cu toate ca sub fund era un banal 125cc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cine recomanda aiureli:

Categoria A1-Motociclete cu cilindree maximă de 125 cm3, cu puterea maximă de 11 Kw. şi cu raport putere/greutate de cel mult 0,1 Kw/kg.

Asa ca terminati cu 600cc, 1000cc, cai, nebunii.

Cliseele standard-Aprilia nu ar fi asa fiabila. fata de yamaha. Ia ce iti place, raportat la buget. Ia cu cineva care stie, sau cu mecanic langa tine, daca e vorba de SH. Atentie la buget, sa nu neglijezi echipamentul-o casca ok, manusi, geaca. Macar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo @Silenti ai mare dreptate in descrierea de la inceputul topicului. Mai grav mi se pare ca acei inconstienti care fac astfel de greseli, citeodata "iau cu ei" si alti participant in traffic nevinovati... Ca sa se vada mai bine ce vreau sa spun imaginati-va ptr o secunda ca merge-ti si da brutal peste voi in astfel de inconstient... sunt ex multe pe youtube din care se poate vedea ca uneori victima ramane cu sechele grave, paralizii sau mai grav se lasa cu mortaciuni... daca TU ai fi victima (si poti fi oricind ptr ca nu decizi tu sau eu...) ce ai avea de spus? Asa e si la masini: pustan primeste de la tata sau mama prima masina (de regula un BMW) si vezi imediat stiri la TV...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

cariera mea moto a inceput intr o zi din plictiseala dupa ce am reparat moto cu o ciubla de yamaha cross de 125 baraita vreo 50 de km ....evident fara permis .......vreo 2 ani mai tarziu echipament complet permis si o ninja de 600.....eram (cuvant urat) pe mine cand o blaneam (nu mi am luat motor sa merg incet )...dar am avut bun simt ...si ea a avut bun simt ...nu ne am tavalit .....dupa vreo 3 ani eram prin oras si parca nu mai tragea ????? ce cacao are ??? parca nu mai impinge ....benzina proasta ???? si imi cad ochii pe turometru ....14 mii in a cincea ...m am albit instantaneu ..asta inseamna peste 200...nu mai eram (cuvant urat) la poponeata din cauza vitezei ....am divortat dupa o sapamana ....am scapat ...de ciuda urmatorii trei ani m am dat cu malagutti spidermax gt500....nici macar un incident in trafic ...aveam timp si tot primul eram la semnafor .....acu s cuminte parai deja de un sezon cu o aprilia pegaso ....de 50 de cai ...sunt sus stau comod ma doare in cot de gropi si cel mai important .....vad si peisajul ....pe timpuri peisajul se rezuma la o banda gri cu o dunga alba pe mijloc ......

daca as putea sa dau rewind cu siguranta nu as lua ninja ca prima motocicleta ...ACUM mi as dori SI o ninja daca as locui langa un circuit ....acolo e locul ei langa celelalte surate din gama vitezanelor (am fost si merita dupa 70 de km eram frant dar fericit ca un putzoi care a deschis cadourile de craciun )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salutarela toti! Am citit numai cateva din posturile voastre si sunt foarte interesante....sunt de parere ca orice mobra ai avea la inceput trebuie sa fii cumpatat cu ea.... eu sunt incepator...am un hornet de 600.. da prima mobra e de 600...am permis din septembrie...am facut botezul cu o proasta care mi.a taiat calea...

Istoria sta cam asa....am invatat sa merg cu motocicleta pe un minsk 125 al tatalui meu care zace undeva in gradina nefunctional de ceva timp dar vreau sa il reinviu....apoi am.avut niste mârtoage din astea de 50 cu viteze...neavand permis si nu mi.a placut pozitia de scuter....dsr tot mereu reparand la ele am zis ca gata iau una serioasa...si am luat...hornet...de ce? Pentru ca mi.am luat motor sa ma plimb...nu sa alerg....

Am prieten incepator cu r6 din 2002 si merge cumpatat....ne.am facut un mic grup al nostru...aici in zona mea si suntem majoritatea incepatori si scuteristi...ne dam unul dupa altul si nu intrecem limita...

Parerea mea este ca e dupa felul fiecaruia...stiu oameni care merg nebuneste cu ele...daca stii ca esti nebun iti iei ceva potolit pentru inceput...eu aam considerat ca imi stiu limita si nu o depasesc...si am luat hornet.... si mai e o treaba...nu mi-am permis sa iau acum o motoreta de 3 400cm pt incepatori apoi sa iau alta peste doi ani...ie greu dă strans banii vere...astept si eu sfaturi si voi urmarii topicul cu interes! Aveti grija la ceilalti...!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...