MotoRocker Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 deci"" 100 ron este ITP-ul.... mai bine nu le faci, dai banii aiurea...regulile sunt pentru prosti nu le schimba nici p-astea. daca merge, nu o strica! dai banii aiurea pe bujii... "a dreacu ia de motoreata, vrea tot timpul bani bani bani" .... Detectez o urma de sarcasm "fin" in postul tau. Afla ca 100 RON e ITPu unde-l faci tu, asta nu inseamna ca e asa peste tot. Si da, in trecut am dat banii pe bujii degeaba, ca le scoateam pe alea vechi la 10-15 mii km, aratau tzais, le bagam pe alea noi si ajungeam sa bag una din alea vechi inapoi, ca una din alea noi nu mergea. (NGK, luate de la louis) In vara am bagat minim 1000 euro in mobra reprezentand consumabile si accesorii (cam 700 euro pe consumabile) - are tot aproape nou, inafara de bujii, pe care oricum le schimb numai ca daca mai merg astea ~1000 km le tin pe astea, ca nu ma dau banii afara din casa... nu e ca si cum merg cu acelasi ulei de 10.000 km. Cand se duce bujia, simti, o schimbi si gata...nu se fute nimic. In alta ordine de idei, toate mobrele pe care le-am avut sau pe care le-am intretinut (adica ale pretinei) au avut parte numai de piese si consumabile de calitate inalta, nu orice ulei samd... asa ca sarcasmul tau e degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 "a dreacu ia de motoreata, vrea tot timpul bani bani bani" asta era pe bune 1000 euro a ta e mai insetata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 salut, cat de curand o sa imi fac si eu intrarea in gasca cu bandit saptamana viitoare ma duc sa vad un 1200s si daca e totul ok, batem palma. e din 2001 si are vreo 60.000 km pe bord. ..intrebarea e acum: pe langa chestiile obisnuite, la ce sa ma uit in particular la modelul asta? azi am fost cu un prieten care si-a luat 600s din 2004 Cam la ce te uiti si la o mobra normala. In primul rand la proprietar sau nu fie shaormar (sa fi facut liniute de bulivard cu banditu), in al 2-lea rand urme de trantituri serioase sa nu aibe. Oricum, cadrul la bandit se indoaie destul de greu, restul de piese fiind relativ posibil sa le inlocuiesti cu bani decenti. Daca proprietarul e ok (adica i-a dat otava cand a trebuit) si nu are urme de violenta mare nu cred ca ai de ce sa iti faci probleme. Banditul e destul de tanc de felul lui. Daca le aveau japonezii in al 2-lea razb mondial le bagau in loc de o divizie de tancuri . Numai Bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RazvanLNI Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 salut, cat de curand o sa imi fac si eu intrarea in gasca cu bandit saptamana viitoare ma duc sa vad un 1200s si daca e totul ok, batem palma. e din 2001 si are vreo 60.000 km pe bord. ..intrebarea e acum: pe langa chestiile obisnuite, la ce sa ma uit in particular la modelul asta? azi am fost cu un prieten care si-a luat 600s din 2004 Nu uita sa verifici ca rotile sa fie aliniate. Pune pe cineva sa mearga cu ea si uita-te din spate sau din fata sa fie totul aliniat. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 va multumesc, abia astept! am uitat sa spun ca motoru vine din italia, proprietaru cica ar fi un doctor pe la vreo 60 de ani oricum verdictul se va da cu mobra in fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 motoru vine din italia, proprietaru cica ar fi un doctor pe la vreo 60 de ani care iese cu ea doar de 2 ori pe an pana la piata si inapoi nu? ma nene, nu mai schimba si astia textele? ca s-au invechit ) Tu verifica mobra bine, ca toti care aduc mobre, le aduc de la "un batranel din germania care o scoate de 2 ori pe an" sau "de la o tipa mai fitoasa care nu prea merge cu ea si-o da ca a ramas bortoasa" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 proprietaru cica ar fi un doctor pe la vreo 60 de ani Asta in locul unei bunicute care mergea cu ea doar in weekend la piata ! Spor la shopping. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 great minds think alike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 great minds think alike Good one ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 Primesc saptamana viitoare un bandit 600s an 2000 pt dezmembrare(piese,acte+cadru). Interesat cineva de piese? Multumesc. INFO: PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Martie 13, 2012 Share Postat Martie 13, 2012 salut, cat de curand o sa imi fac si eu intrarea in gasca cu bandit saptamana viitoare ma duc sa vad un 1200s si daca e totul ok, batem palma. e din 2001 si are vreo 60.000 km pe bord. ..intrebarea e acum: pe langa chestiile obisnuite, la ce sa ma uit in particular la modelul asta? azi am fost cu un prieten care si-a luat 600s din 2004 fost, vazut si intors cu mana goala. banditul are cadrul fisurat bine de tot in partea stanga, sub schimbator. asta e anuntul, vad ca nu s-au obosit sa il scoata inca: http://www.moto.it/moto-usate/suzuki/gsf-1200s-bandit/index.html?msg=3690831 mare grija, intotdeauna beliti ochii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 Cum, ai fost in Italia si ai constatat ca avea cadrul fisurat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 (editat) Cum, ai fost in Italia si ai constatat ca avea cadrul fisurat? cel mai probabil a fost deja adus in tzara si l-a vazut. Darrrr ... daca are cadrul fisurat ce? E teava de fier, nu e aluminiu. Se poate face. Daca e la un pret bun (foarte bun ... sa reflecte fisura de cadru), eu cred ca se merita. Mai ales ca fisura, din cate zice e pe sanie ... banuiesc ca se poate taia, pune bucsa de fier si sudat cu totul. Editat Martie 14, 2012 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 exact, a fost adus aici. nervule, sincer nu as merge pe motorul ala stiind ca are cadrul 'facut' la te miri ce meserias Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 exact, a fost adus aici. nervule, sincer nu as merge pe motorul ala stiind ca are cadrul 'facut' la te miri ce meserias Am crezut ca e pe "talpica" saniei ... se suda usor si nu e cine stie ce tensiune acolo. Acum ca vad poza ... e mai triky de sudat. Safer is better, dar daca era pomana ca pretz, merita luata ca de facut tot o faceai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 ...bla..bla.. eu cred ca se merita. Mai ales ca fisura, din cate zice e pe sanie ... banuiesc ca se poate taia, pune bucsa de fier si sudat cu totul. Sper sa nu mai dai vreodata un sfat ca asta vreunui motociclist amator/prieten/pro/rossi/papa. Ca n-o sa-l ai tu pe constiinta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 (editat) Sper sa nu mai dai vreodata un sfat ca asta vreunui motociclist amator/prieten/pro/rossi/papa. Ca n-o sa-l ai tu pe constiinta. Exista oameni care se plimba numai cu motorete noi, luate de la dealeri, mai exista oameni care se dau cu motoretele alora de le-au luat de noi si le-au vandut ... si exista si oameni care se dau cu motorete reparate. Ultimile 2 grupe de oameni pot fi aceiasi. Treaba cu cadrul fisurat a devenit un subiect tabu. Exista oameni care modifica motociclete si fac cadre home made din teava "de irigatie" sa-i zicem ... exemplu ontopic: http://www.ebay.com/itm/SUZUKI-GSXR1100-750-BANDIT-600-1200-HARD-TAIL-FRAME-CHOPPER-CHOP-CUSTOM-GSXR-/280794943645?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item4160aed09d Asa ca sfatul meu este unul chiar pertinent. Cadrul poate fi reparat, dar evident intr-un atelier de sudura bun. Dar, ca deobicei, iar mi se da la gioale cu probleme de etica, si nu de tehnica. Adrian a spus deja ca nu-l ia, asa ca ... n-o sa-l am pe constiinta Ia d-aici si invata sa sudezi: http://www.ebay.com/itm/CHOPPER-FRAME-KIT-HARD-UP-CHOPPERS-FRAME-TUBES-AND-ALL-PARTS-/280800244283?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item4160ffb23b Editat Martie 14, 2012 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 (editat) Nene, una e sa mergi tu, pe caciula ta, pe banii tai si suferinta ulterioara proprie, totusi alta e sa dai sfaturi altora(care probabil nu stiu). Am ridicat 2 degete si am sperat sa nu mai dai sfaturi de genul. Deasemenea, nu faceam referire la Adrian sau al constiinta ta. "Ia d-aici si invata sa sudezi:" Esti pe bune? Stai linistit, ti s-a dat la gioale si pe probleme de tehnica. Editat Martie 14, 2012 de razvanusv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 (editat) ... "Ia d-aici si invata sa sudezi:" Esti pe bune? Am fost rau ... my bad. Da, etic ai dreptate, motoreta nu ar trebui in nici un caz vanduta fara sa se arate defectul, sunt foarte de acord cu asta, ba chiar insist sa se spuna toate defectele Dar, daca motoreta este la un pret bun, un chilipir, Adrian, sau orice alt potential cumnparator poate sa-l intrebe pe Rados sau pe alti mesteri daca se poate face, cat costa, cat de safe este si apoi faci calculul. Eu zic ca iesi pe + In fine ... am fugit! Da mi s-a dat la gioale pe probleme de tehnica la care eu vorbeam despre un caz particular si s-a ajuns sa se interpreteze ca unul general ... daca te referi la axul de la jug. Editat Martie 14, 2012 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shtefanut Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 Salutare Cine imi poate spune si mie daca exista vreo diferenta intre GN77A si GN77B an fabricatie 1995. Ma intereseaza daca pot cumpara un radiator de ulei care apare la modelul 77A, eu avand modelul 77B. Va multumesc pentru sfaturi, daca vor fi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 (editat) Daca exista .. eu nu am observat-o . .. si l-am avut pe gn77 3 ani Editat Martie 15, 2012 de arw357 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 Eu am gn77a si chiar nu vad nici o diferenta fata de gn77b,singura chestie e ca la mine pe cadru unde scrie de decibeli scrie in franceza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 (editat) She's alive... -ieri am schimbat placutele de frana de pe spate -azi am schimbat cauciucul spate si am pornit-o..in prima instanta nu a vrut s-o ia, dar dupa ce am pus robinetul pe jumate(PRI) a inceput sa dea semne de viata..am lasat-o sa se incalzeasca si am plecat sa fac ITP, Asigurarea am facut-o tot acolo.. N-am mai pornit-o de la inceputul lui septembrie *ITP-ul m-a costat 80 lei *Cat despre asigurare, am vrut sa fac la Carpatica(cea mai ieftina), dar mi-a spus doamna de la ghiseu, ca nu ii da voie programul sa faca decat cu Rovinieta(Asigurare+Rovinieta), cica e asa de cateva luni..mi s-a parut ciudat(o fi oare obligatorie si pt. moto ?) Mi-a zis ca a mai facut un motociclist asigurare cu rovinieta si ma pune pe ganduri.. In fine, am facut la Asirom si m-a costat 140 lei..duminica particip la "marea ieseala", cum au denumit-o unii Editat Martie 16, 2012 de Banditrider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 (editat) avand in vedere evenimentele din ultimi ani nu am ami avut asa mult timp sa ies cu motorul si ca atare am facut cam 10.000km in ultimii 3 ani.tot 3 ani sunt si de cand am montat kit-ul de dinojet si cand am bagat asta iarna motorul in garaj(incalzit) era ok.prin feb cand i-am mai dat o cheie ce sa vezi nu mai decelera calumea cand dadeam drumul al gaz. ca urmare am fost sapt trecuta la service si mi-am luat carburatoarele la curatat.surpriza carburatoarele curate dar unele diuze erau infundate sau murdare in conditile in care filtrul de benzina e curat ca lacrima.traiasca benzina din romania avand in vedere ca bagam numia 98 sau 100.in concluzie sa-i f u t daca mai bag altceva de 95 ca oricum e un jeg de benzina peste tot.si da din pacate ma paste si pe mine reinoirea rca-ului si cred ca de data aceasta o sa fac doar pe 6 luni.. Editat Martie 16, 2012 de KMIHAI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 pacate ma paste si pe mine reinoirea rca-ului si cred ca de data aceasta o sa fac doar pe 6 luni.. join the club Eu mai am de schimbat uleiul si filtrele aer/ulei cred ca in vara o sa fac o curatare si sincronizare de carburi, ca sa stiu ca e totul ok.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.