Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Oameni buni, plec foarte curand in cea mai lunga calatorie din viata mea pe traseul atasat.

 

Am insa 2 probleme mari pe care trebuie sa le rezolv in 24 h cumva.

 

1. Am modificat la Darian saua astfel incat am mai pus burete. S-a modificat doar partea de sus, dar ... nu mai intra pe cadru. Efectiv e prea inalta si nu stiu de ce, se impiedica in sustinerea de cacuciuc desi nu am facut nicio modificare acolo (sub ea). Are cineva posibilitatea sa faca 2-3 poze seii pe partea de jos, cea care nu se vede in mod normal ? Sunt acolo in partea din fata 4 suporti de cauciuc, sa vad cum arata.

Sau daca are cineva o schema cu saua de la producator ? (E modelul 2007, saua e din 2 parti care se pot desface, dar poate ca nu au modificat si partea de jos).

 

2. A doua problema intervine la sistemul de bagaje. Am montat Givi V35 pe suporti speciali de la SW-Motech. Se potrivesc super, am atasat o poza. Problema e ca toba mea este modificata fata de original si atinge cutia. Am pus o poza unde e problema. Cum as putea rezolva asta? Se pare ca toba nu poate fi coborata, mi s-a sugerat sa trag un pic de suport ca sa il ridic. Am alte optiuni ?

post-21822-1250111386_thumb.jpg

post-21822-1250111509_thumb.jpg

post-21822-1250111607_thumb.jpg

post-21822-1250111616_thumb.jpg

Editat de RvsS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Frate RvsS, ai multe OO sa faci traseul ala... e ceva distanta. Si eu plec maine in Creta dar nu ma tine sa ma duc cu motorul si iau conserva ;)

 

Nu pot sa te ajut cu sfaturi in problemele tale ca sunt incepator in ale motociclismului, dar iti urez sa ai distratie faina si sa fumezi o bagaboanta pe strada rosie pentru mine ;)

 

Trebuie sa iei cu tine un aparat foto ca e de belea ce faceti voi acolo (sper ca nu esti singur pe traseul asta).

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e chiar Paris-Dakar, dar sunt ceva km. Nu ma sperie decat oboseala pentru ca nu prea ai la noi in tara unde sa te antrenezi pentru 600+ km pe zi pe autostrazi. Pasagera va manevra un DSLR, deci ne va trebui doar talent si inspiratie pentru foto. Ma gandeam chiar sa fac un fel de descriere zilnica. Am vazut la calatorii ca sunt oameni care se intorc, pun poze si o poveste, dar daca in fiecare seara as face un update cu cateva poze? Poate ar fi mai interesant de urmarit, ca o telenovela ;) Indraznesc sa dau si un nume telenovelei: Europe Coast to Coast ;)

 

In afara de pasagera nu avem alti oameni care sa ne insoteasca, prefer sa merg solo ca si vehicul.

 

Referitor la sa, cred ca am descoperit, e vorba de un sistem super simplu de la Suzuki de inaltare pe care l-am folosit aiurea. Am atasat din manualul de service cu pozitie suportilor de cauciuc, e pozitia diferita in functie de cat de inalta vrei sa fie saua. Maine voi incerca sa rezolv problema asta.

post-21822-1250115712_thumb.jpg

Editat de RvsS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@RvsS: mie mi se pare ca stau bine side-case-urile, mai ales cu protectia de caldura...adica nu inteleg de ce atat de ingrijorat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Banditi

 

Vreau sa va intreb daca ati reusit sa modificati toba stock de Pop pentru a o btine un sunet mai grav si daca da, care este procedeul? in paginile forumului am gasit "recomandarile" facute de Emppu cu taiat capacul, golit tot si sudata la loc dar voiam niste sfaturi mai domestice ;);

 

daca ti se pare un pic complicata metoda data de Emppu, poti incerca sa iei una bucata fier beton, sa-l ascuti cat de cat, apoi sa incerci, impreuna cu un ciocan, sa spargi sitele din toba (cam 7-8 gauri) dupa care poti da o serie de gauri cu o bormasina in semicercul din toba.....(nu necesita demontarea tobei sau alte complicatii) ;).......garantat o sa obti un sunet mai grav

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RvsS , chiar am vrut sa zic in legatura cu bagajele sa lipesti sub cutie unde se intalneste cu toba o folie tertmoizolanta , dar vad caa ai rezolvat deja, in rest nu ai de ce sa-ti faci griji ;)

 

Have fun ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai cumva un turometru...sau chiar bord, bandit 600N ?

nu mai am nimikc de fata. le-am dat primele..

Mesaj completat

roata fata ai?

nu mai am nimikc de fata. le-am dat primele..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RvsS drum bun si distractie placuta , te asteptam cu poze ! Si poate ma treci si pe mine acolo langa Macosoft , la treaba aia cu strada rosie ;)

;)

Editat de spn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi frumos.

 

Am rezolvat cele 2 probleme - la sa erau suportii pusi de mine gresit, iar la bagajele laterale am miscat un pic suportul. Am cam 1 mm acum intre tobe si sidecase, sa speram ca va fi suficient ;)

 

De maine - it's on!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi frumos.

 

Am rezolvat cele 2 probleme - la sa erau suportii pusi de mine gresit, iar la bagajele laterale am miscat un pic suportul. Am cam 1 mm acum intre tobe si sidecase, sa speram ca va fi suficient ;)

 

De maine - it's on!

 

drum bun! multa grija pe drum si multa distractie!

asteptam vesti si poze.

Mesaj completat

completare:

 

1mm este cam putin dar daca ai pus folie termoprotectoare ar trebui sa fie suficient.

 

sfat: pleci prin tari civilizate ... ar fi bine sa montezi silencerul de la toba. o sa te scuteasca de o gramada de explicatii.

 

drum bun! multa grija pe drum si multa distractie!

asteptam vesti si poze.

 

rugaminte: cand te intorci poate postezi niste poze cu sistemul de genti si racii de prindere, din fata (spate) si profil cu si fara genti... poate se mai lamuresc unii ca stau si ce modificari trebuie facute (mutat semnale...)

 

manualul de service de care vorbeai este de 650 k7 sau este cel de 1250?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca prind cablul de decelerare in piulitele lui acolo sub rezervor nu-si mai face treaba, daca-l las atarnat, decelereaza relativ bine. cat de finuta ar trebui sa fie decelerarea, cat de puternic ar trebui sa fie arcul respectiv care-mi inchide gazul? ce poate fi defect?

 

catalin

 

mersi

Editat de michio suzuki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare frati Banditi!

Nu prea postez eu des pe acest subforum (sau oriunde altundeva, de altfel), dar m-am gandit ca ar fi cazul sa arat si chipul din spatele acestui nickname de pe forum.

Si ce prilej de pozat mai frumos ar putea fi decat o plimbare pe Transfagarasan, mai precis destinatia finala fiind Balea Lac?

Asadar, poze cu Banditul si cu mine pe Transfagarasan (fotograf amator prietena mea)

 

PS. O prezentare mai completa ar suna asa: Sebi, 23 de ani, din Sibiu, mandru posesor de Bandit Pop 600, an 2000, din toamna anului trecut

 

PPS. Indata ce voi tocmi meseriasul care sa-mi creeze un mid-pipe adecvat, voi monta si o toba de fibra de carbon Arrow prelevata de la un CBR 600

post-14305-1250276363_thumb.jpg

post-14305-1250276390_thumb.jpg

post-14305-1250276401_thumb.jpg

post-14305-1250276413_thumb.jpg

post-14305-1250276428_thumb.jpg

post-14305-1250276441_thumb.jpg

post-14305-1250276453_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare frati Banditi!

Nu prea postez eu des pe acest subforum (sau oriunde altundeva, de altfel), dar m-am gandit ca ar fi cazul sa arat si chipul din spatele acestui nickname de pe forum.

Si ce prilej de pozat mai frumos ar putea fi decat o plimbare pe Transfagarasan, mai precis destinatia finala fiind Balea Lac?

Asadar, poze cu Banditul si cu mine pe Transfagarasan (fotograf amator prietena mea)

 

PS. O prezentare mai completa ar suna asa: Sebi, 23 de ani, din Sibiu, mandru posesor de Bandit Pop 600, an 2000, din toamna anului trecut

 

PPS. Indata ce voi tocmi meseriasul care sa-mi creeze un mid-pipe adecvat, voi monta si o toba de fibra de carbon Arrow prelevata de la un CBR 600

ce bandit ne-am tras domn'le! felicitari. (eu aveam candva un cb albastru)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti,

 

De la Breaza va postez, nu prea am stat ca a trebuit sa caut un cauciuc pe care nu l-am gasit.

Aici lumea ....Mi-a zis unu care a fost anu trecut ca ieri ( vineri) era ca sambata anu trecut , deci multa lume.. astazi pe de alta parte a plouat si a plecat lumea in draci , desi venisera mai multi. Am inteles ca a fost si o mica bataie. deci so-la-la intalnirea.

 

In alta ordine de idei , mi-am gasit banditul cazut ( era la parcare afara pe strada , ca cu slickul meu nu mergea sa cobor) si damages --> maner ambreiaj rupt , scarita pasager stanga rupta , parbriz rupt in stanga langa suruburile de fixare :( ; and the bombshell motorul cazut pe dreapta. :cheers: Ori a intrat unu in ea cu masina , ori a cazut peste a altuia ( imi cer scuze daca a fost asa :D ) si ala s-a enervat si mi-a facut de munca. problema nu ar fi cele enumerate mai sus ci faptul ca daca la 5000 bag mana in gaz nu trage deloc( urca turometru , motorul merge cu aceeasi viteza ) , daca trag mai incet merge mai sus. Maine sa ma uit la ea.

Probabil ca manerele si scarita cu argon daca nu merge la electrod si parbrizul cu suruburi si o bucata de tabla... Ce fac eu cu acceleratia e problema.

 

La Breaza , prima mea intalnire , parca imi vine sa nu mai ma duc la altele.

 

Spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Feedback:

manerul de ambreiaj avea rupta doar biluta si indoit putin ceea ce afecta cursa manetei ( de unde problema cu acceleratia )--> l-am pilit putin si e ok. parbrizul nu poate fi reparat , mai bine imi iau unu nou. Scarita pasager trebuie sudata sau una noua , daca aveti cumpar. @CalinD , parca aveai tu neste piese.

 

Spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Feedback:

manerul de ambreiaj avea rupta doar biluta si indoit putin ceea ce afecta cursa manetei ( de unde problema cu acceleratia )--> l-am pilit putin si e ok. parbrizul nu poate fi reparat , mai bine imi iau unu nou. Scarita pasager trebuie sudata sau una noua , daca aveti cumpar. @CalinD , parca aveai tu neste piese.

 

Spor.

cum sunt scaritele tale de pasager?ca si cele de pilot?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut o poza sa se vada obiectele.

Si am adaugat si neste poze cu banditul pentru prima oara.

 

Stiu ... rosu.. :cheers:

 

Le: O spal acuma, nu sariti.

post-46846-1250414525_thumb.jpg

post-46846-1250414562_thumb.jpg

post-46846-1250414577_thumb.jpg

Editat de arw357
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

catre toti posesorii de bandit, un salut ostasesc. numele meu este cristian, sunt in bucuresti si de anul trecut sunt mandrul posesor al unui bandit 600S (cel din poza de altfel...).

 

pana acum sunt foarte multumit de el si sper sa raman si la fel in continuare...aveti grija de voi si la cat mai multi kilometri

post-43154-1250449518_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...