Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La Rammstein cel mai probabil o sa vin cu motorul,deci dupa concert luni,as putea sa ma intalnesc cu cei care nu lucreaza,si inca o rugaminte cine din bucuresti ar putea sa ma ajute prin bucuresti,duminica viitoare cand o sa ajung,am nevoie de cineva care sa ma duca pe undeva prin centru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Rammstein cel mai probabil o sa vin cu motorul,deci dupa concert luni,as putea sa ma intalnesc cu cei care nu lucreaza,si inca o rugaminte cine din bucuresti ar putea sa ma ajute prin bucuresti,duminica viitoare cand o sa ajung,am nevoie de cineva care sa ma duca pe undeva prin centru

Paul, te ajut eu cu cea mai mare placere..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce de banditi merg la Rammstein... Ne vedem acolo pe baricada !!! Apropo , e gata si hotomanul meu, mi-am gasit si far la el, e mai nou decat cand era nou :)



Banditul meu a fost initial 600 S dar i-am dat carena cu farul originale jos, era prea lunga... Singura diferenta este acum la drumuri lungi, ma cam lupt cu curentul. Care vrea un far de 600S dati un semn...



Pentru Miky49c , vezi urechile din poza...

post-73897-0-60223600-1374241188_thumb.jpg

post-73897-0-12363600-1374317319_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In proportie de 99% e cum spune macke ... mai poate diferii in functie de vant sau incarcare.

In alta ordine de idei care vine la Rammstein. Hai sa ne organizam olea poate asa ne mai strangem la o bere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!!!! de azi sunt si eu detinatorul unui 650 din 2005. vin dupa varadero si ma intereseaza daca e vreo diferenta la consum. deci la drum cu o viteza de 100-110km/h cam cat va consumat si in oras? si care sunt setarile standard date de manual ale suspensiei fata -spate?
in rest....sper sa fi facut alegere buna :)



sunt sigur ca s a mai discutat problema asta....dar sincer cred ca e greu sa citesc toate cele 688 pagini :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt sigur ca s a mai discutat problema asta....dar sincer cred ca e greu sa citesc toate cele 688 pagini :)

nu stii ce pierzi :))

din cite stiu e un singur posesor de 650 aici. suspensiile se regleaza functie de incarcare, daca ai 100 kg, mergi cu pasager si bagaje probabil o sa trebuiasca setata altfel decit pt. un slabanog care merge numai singur :D

http://www.manualedereparatie.ro/manuale/SUZUKI/Manual%20de%20reparatie%20Suzuki%20GSF%20650%20S%20Bandit%202005-2006.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu. acum sunt 3! sic!



650

 

nu stiai bine



cat va consumat si in oras

uite aici, fac in curand 2 ani cu ea, dar din pacate anii astia nu am putut face km decat in bucuresti, spre munca.

Editat de warlock
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc frumos!!!! chiar asta vroiam .....

nu stii ce pierzi :))
din cite stiu e un singur posesor de 650 aici. suspensiile se regleaza functie de incarcare, daca ai 100 kg, mergi cu pasager si bagaje probabil o sa trebuiasca setata altfel decit pt. un slabanog care merge numai singur :D
http://www.manualedereparatie.ro/manuale/SUZUKI/Manual%20de%20reparatie%20Suzuki%20GSF%20650%20S%20Bandit%202005-2006.pdf



ptr cel din spate am gasit ......si multe alte chestiile utile , dar de fata nu zice nik unde ar fi reglajul standard...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vin si eu cu o nelamurire legata de suspensii

Daca setez spatele mai sus, creste si distanta de la asfalt la colector (evacuare)? (mi se intampla uneori cand urc sau cobor borduri sa mai ating cu evacuarea)

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vin si eu cu o nelamurire legata de suspensii

Daca setez spatele mai sus, creste si distanta de la asfalt la colector (evacuare)? (mi se intampla uneori cand urc sau cobor borduri sa mai ating cu evacuarea)

Daca e amortizorul original de pe kult 99, poti doar sa-l intaresti, sau sa-l faci mai moale..
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai marind pretensionarea se lasa mai putin spatele si cu tot cu el si restul motocicletei, deci normal ca o sa fie ceva mai sus colectorul. daca ar fi sa zic acum o estimare rapida, m-as mira sa fie mai mult de 1 cm, asta chiar optimist.

adica ideea e ca ridici spatele cu 3 cm din pretensionare (m-as mira) si colectorul e pe la mijlocul motocicletei.

Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!!!azi am facut primii 100km cu banditul 650s...coborat de pe varadero.motorul e super cum se aude,cum trage si cum consuma fata de varadero. dar fratilor confortul ,protectia la vant...lasa de dorit ...e ca ai cum mergeai la drum cu 600 sel mercedes si acum te sui in matiz.

 

Ptr oras este exceptionala dar nu si ptr ture lungi....multumesc inca odata ptr manualul tehnic a fost de mare ajutor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai la ce sa te astepti de la un naked. dar ideea e ca mocicletele la inceput asa au fost si eu nu prea inteleg ideea de motor pt. confort. adica exista chestia aia cu 4 roti si tabla de jur imprejur. eu l-am luat cu parbriz si l-am dat jos. gindeste-te ca unu' cu vitezana sta pitit dupa parbriz si eventual aude si muzica-n casti, pe naked la 180 e deja mayhem, da' parca asta e partea amuzanta. poate intr-o zi o sa inteleg si de ce exista de-alde Goldwing sau alte vapoare pe 2 roti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:))) bun modul cum ai pus problema. vapoarele alea cum le zici tu sunt bune ptr ture lungi . depinde acum si ce faci de obicei cu motoreta . daca esti genul care te rezumi de regula la oras si 20% exterior nu e mare problema. eu casatorit fiind numai ies cu motorul in fiecare seara pe te miri unde, avem un grup restrans tot d`alde mine si iesim de regula sambata pe un traseu stabilit de circa 500km....deci cam 100%exterior . acum ai si tu dreptate ...inceputul acum ani de zile fiind pe jawa 350 am fost la munte cu ea si pe unde ma mai duceam si mi se parea extraordinar si nimic nu ma deranja...insa cu timpul gpz500, zzr600 ,f650,rt1100,varadero....si sti cum e omul se obisnuiieste repede cu "binele".....oricum acum sunt "bandit"si eu si sper sa ma obisnuiesc cu ea...:)



Daca e amortizorul original de pe kult 99, poti doar sa-l intaresti, sau sa-l faci mai moale..

correct!!!! in general toate amortizoarele nu ridica sau coboara motoreta . de aceea chiar scrie la unele "hard si "soft" nu inalt si scund. ele doar rigidizeaza suspensia in functie de terenul pe care mergi ....esti pe sosea e bine sa fie mai rigida sa ai stabilitate in curbe etc....pe un teren mai denivelat e bine sa fie mai soft sa nu te zgaltaie sa `ti sara de piatra de la rinichi.deci cam asta e rolul reglajelor amortizoarelor fata sau spate. ptr coborarea motoretei exista kituri de coborare ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...