metaxa Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 Poti face asa:1. verifica ce pune reprezentanta, noteaza, eventual si pret. 2. la tine ar trebui sa mearga macar un "simplu" sintetic (echivalent ESTER de la MOTUL, desi cred ca poti pune si Dublu-ester). Cauta pret (din cate stiu e cam 220 ron 4 litri); 3. Echivalent la Motul, ca multi il blameaza, ai Castrol, Motorex si ar mai fi. Daca nu agreezi Motul, pune Castrol. Eu eram in dubiu, dar am luat Motul. Filtru se comanda usor de pe Louis. Vorbeste cu Emppu, el face comenzi regulat. Daca vrei iti comanda si Castrol de pe Louis. Pe langa reclama, eu as lua ulei de moto pentru cel putin un considerent: capabilitatile ale unui ulei care tine atat un motor cat si o cutie. Gasesti la orice magazin de piese auto, cum spunea si Emppu, uleiuri moto MOTUL 5100 Simplu Ester, ulei suficient de bun pentru un street cum este bandit-ul. Nu are rost sa pui 7100 Dublu Ester. Bandit-ul meu pana sa il vand a papat numai M 5100 si s-a simtit extraordinar de bine (cu schimbul la 5-6k km - unii ar considera-o o prostie si bani aruncati in vant, pt mine a insemnat intretinere). In concluzie nu are rost sa te complici cu Louis ca ai un timp de asteptare mai mare si poate dai chiar si ceva banuti in plus. Filtru gasesti la fel la orice magazin auto. Salut! Intrebare pt cei ce au indicator de benzina (Bandit > 2003 daca am retinut bine): Daca pe indicator apare o linie care clipoceste cata benzina mai am in rezervor? Si inca ceva, voi ce benzina bagati (95, 98 etc.)? Multam, Alex Indicatorul de benzina este de la 2002 in sus si nu am avut niciodata curiozitatea sa vad cat a ramas in rezervor in timp ce imi clipocea ultima liniuta My ex Bandit-friend a baut numai 95 si nu se vaita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 La Bandit K7-K8 mai ai 5,5 litri cand clipeste ultima liniuta plina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 Am si eu o intrebare referitoare la sistemul de bagaje. Am cumparat placa ce va sustine cutia. Se prinde in 4 suruburi, 2 de fiecare parte a manerului din spatele motocicletei. Din pacate, in partea de jos, unde este un surub mai mic, nu are nimic in care sa infiletez, are o dracie de culoare inchisa in care nu intra surubul. Am atasat poza. Se scoate prostia aia ? Imi trebuie o cheie tubulara sau cum ? Am pus si poza in care Medevac arata cum si-a montat el, dar la mine nu intra surubul ala mic de jos. Am pus si instructiunile, dar nu imi e foarte clara partea asta, nu scrie ca ar trebuie sa scot ceva din moto inainte sa il instalez. Instructiuni_instalare.PDF Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 (editat) Gasesti la orice magazin de piese auto, cum spunea si Emppu, uleiuri moto MOTUL 5100 Simplu Ester, ulei suficient de bun pentru un street cum este bandit-ul. Nu are rost sa pui 7100 Dublu Ester. Bandit-ul meu pana sa il vand a papat numai M 5100 si s-a simtit extraordinar de bine (cu schimbul la 5-6k km - unii ar considera-o o prostie si bani aruncati in vant, pt mine a insemnat intretinere). In concluzie nu are rost sa te complici cu Louis ca ai un timp de asteptare mai mare si poate dai chiar si ceva banuti in plus. Filtru gasesti la fel la orice magazin auto. Eu stiu ca 5100 e semisintetic si 7100 e simplu ester. Singurul dublu e 300V-ul! Eu am de exemplu sintetic, adica 7100. Merge brici! Cat priveste partea cu Louis, sunt multe variabile. Eu nu comand niciodata azi pentru maine, sunt prevazator si comanda cu 1 luna inainte, asa ca imi permit sa astept. Avand in vedere ca nu bag LAPTE in motor, cred ca merita sa caut ceva bun (relativa asta cu BUN) si sa astept pana vine. Dar, asta e politica mea! PS: Spre exemplu in reteaua IMPAR (service-uri de masini, ATV si alte chestii, in magazine, gasesti MOTUL. Chiar 5100 era la BC in IMPAR acum cateva saptamani! Iar cu filtru e si mai groasa. Am prieten care a comandat filtru pe model (marca/model) si a avut surpriza sa il puna si becul de ulei sa nu i se mai stinga. Explicatia? Fie era veche hartia filtrului, fie de granulatie foarte fina si uleiul nu ajungea unde trebuie. Comandat alt filtru dupa COD. Asta ca fapt divers, sper sa nu aibe cineva astefl de probleme, vreodata! Editat Iunie 9, 2009 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 Am si eu o intrebare referitoare la sistemul de bagaje. Am cumparat placa ce va sustine cutia. Se prinde in 4 suruburi, 2 de fiecare parte a manerului din spatele motocicletei. Din pacate, in partea de jos, unde este un surub mai mic, nu are nimic in care sa infiletez, are o dracie de culoare inchisa in care nu intra surubul. Am atasat poza. Se scoate prostia aia ? Imi trebuie o cheie tubulara sau cum ? Am pus si poza in care Medevac arata cum si-a montat el, dar la mine nu intra surubul ala mic de jos. Am pus si instructiunile, dar nu imi e foarte clara partea asta, nu scrie ca ar trebuie sa scot ceva din moto inainte sa il instalez. Va rog sa ignorati acest post, am gasit solutia uitandu-ma la poze, am desurubat si partea de jos si am reusit sa montez. Scuzati deranjul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 Cat priveste partea cu Louis, sunt multe variabile. Eu nu comand niciodata azi pentru maine, sunt prevazator si comanda cu 1 luna inainte, asa ca imi permit sa astept. Avand in vedere ca nu bag LAPTE in motor, cred ca merita sa caut ceva bun (relativa asta cu BUN) si sa astept pana vine. Dar, asta e politica mea! PS: Spre exemplu in reteaua IMPAR (service-uri de masini, ATV si alte chestii, in magazine, gasesti MOTUL. Chiar 5100 era la BC in IMPAR acum cateva saptamani! Iar cu filtru e si mai groasa. Am prieten care a comandat filtru pe model (marca/model) si a avut surpriza sa il puna si becul de ulei sa nu i se mai stinga. Explicatia? Fie era veche hartia filtrului, fie de granulatie foarte fina si uleiul nu ajungea unde trebuie. Comandat alt filtru dupa COD. Asta ca fapt divers, sper sa nu aibe cineva astefl de probleme, vreodata! Marca. Ca sa stim sa ne fericm. EU am folosit Hiflo si Delo, urmeaza Champion. Cu primele nu am avut probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 eu k&n cromat...si e ok..avantaj ca se da cu o cheie normala de 13 jos parca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spn Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 (editat) Man, te bagi unde nu te pricepi. Hai sa-ti explic eu: in service mecanicii autorizati si cu studii la MIT (Massachusetts Institute of Tehnology) si specializari la NASA (National Aeronautics and Space Administration) lucreaza in atmosfera CONTROLATA (aer cu impuritati 0.00001 ppm), echipati in costume SPECIALE (ai vazut probabil in filme), pentru a nu patrunde impuritati invizibile in interiorul motorului. Continutul uleiului este prealabil verificat cu SPECTROMETRE ultraporformante. Toate suruburile snt strinse cu chei DINAMOMETRICE ultra-precise (eroare 0.000000001 %) iar totul este curatat inainte de montare cu dispozitive LASER. Avind in vedere aceste tehnologii, 20 de RON este nimica toata.Esti VARZA! Nu te inteleg deloc , prima data zici ca bagi ulei de masina si acum o dai in lasere. Sau sa inteleg ca te duci cu uleiul de masina la baietii cu dinamometrice , lasere si fara impuritati sa ti-l schimbe? Editat Iunie 9, 2009 de spn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 (editat) eu k&n cromat...si e ok..avantaj ca se da cu o cheie normala de 13 jos parca FYi, exista varianta cromata si la Hiflo, 10 euro Nu te inteleg deloc , prima data zici ca bagi ulei de masina si acum o dai in lasere.Sau sa inteleg ca te duci cu uleiul de masina la baietii cu dinamometrice , lasere si fara impuritati sa ti-l schimbe? Faceam misto, credeam ca e clar :-s Voiam sa spun ca orice motociclist ar fi normal sa schimbe singur uleiul, sa intinda/unga lantul, macar operatiile simple. Altfel sintem prada mecanicilor (hrapareti, incompetenti sau ambele). Eu nu am pus ever ulei de masina in motor (pina acum), si nici n-o sa mai merg ever cu ea in service. Editat Iunie 9, 2009 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teo3 Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 eu merg cu ulei 20w50, motul 300v (filtru am mers in anii trecuti si cu k&n dar de cand s-a cumpit in nesimtire am renuntat, adica cel de la care il luam si care folosea si el a renuntat sa mai aduca pt ca era foarte scump si avand in vedere ca il schimb la fiecare schimb de ulei nu cred ca merita, sun multe alte marci care sunt ok, plus ca nici nu e un motor care sa mearga la turatii extreme) bun, ideea e ca, se poate pune si cu 40 dar pe vara e mai bine sa fie pt temp mai inalte, adica cu 50 (as pune cu 60 dar nu am gasit, la masina am avut intr-o vreme Mobil 0w60 sau 5w60 sintetic, nu mai stiu exact, ala ulei) avand in vedere ca nu are racire pe lichid, ci numai pe aer/ulei (facand excptie cele de dupa 2008 care au tradat cauza ) apropos de treaba asta, sincer banditul nu-i bandit daca nu are motorul ala cu aripioarele de racire, aia e, e marca lui, asta este (era) o particularitate, in fine, dar fiecare cu parerile lui. deci, revenind la ulei, eu prefer unu mai gros si care sa mearga (reziste) la temp inalta decat un 10w40, indiferent de marca (sintetic sau semi-sintetic). astept pareri si impresii de la mecanici si nu numai despre acest subiect, chiar sunt curios, pt ca asta cred ca ar fi totusi, dar nu pt multe posturi, un subiect de discutie, si nu cel despre ulei moto vs auto. cele bune, teo. ps: nu uitati, uleiul este vital pt un motor fie el de moto sau auto, un ulei bun face diferenta in toate, poate nu-l simti efectiv la mersul de zi cu zi, dar conteaza. plus ca nu mergeti pe ideea am pus ulei foarte bun merg cu el 15000 km chiar daca producatorul recomanda asta. pana in 10000 km (eu merg cam 7000-8000 cu 300v-ul). asta e parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 @ teo3: de care e bandita ta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 @Seagull: Mie a inceput sa-mi clipoceasca ultima liniuta cand eram la km 40 pe autostrada...am contianuat sa merg in stilul din ultima suta de km, adica la 140km/h - 7.000 rpm si am ajuns lejer la Lukoil-ul de pe centura...nu am facut inca un calcul sa vad cat imi consuma si cati litri am in momentul in care clipoceste liniuta (nnu am banditu decat de o sapt) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 Eu stiu ca 5100 e semisintetic si 7100 e simplu ester. Singurul dublu e 300V-ul! Eu am de exemplu sintetic, adica 7100. Merge brici! Cat priveste partea cu Louis, sunt multe variabile. Eu nu comand niciodata azi pentru maine, sunt prevazator si comanda cu 1 luna inainte, asa ca imi permit sa astept. Avand in vedere ca nu bag LAPTE in motor, cred ca merita sa caut ceva bun (relativa asta cu BUN) si sa astept pana vine. Dar, asta e politica mea! PS: Spre exemplu in reteaua IMPAR (service-uri de masini, ATV si alte chestii, in magazine, gasesti MOTUL. Chiar 5100 era la BC in IMPAR acum cateva saptamani! Iar cu filtru e si mai groasa. Am prieten care a comandat filtru pe model (marca/model) si a avut surpriza sa il puna si becul de ulei sa nu i se mai stinga. Explicatia? Fie era veche hartia filtrului, fie de granulatie foarte fina si uleiul nu ajungea unde trebuie. Comandat alt filtru dupa COD. Asta ca fapt divers, sper sa nu aibe cineva astefl de probleme, vreodata! Da...5100 este semisintetic si impreuna cu un filtru MAN luat dupa cod, motoreta merge brici.. PS : sunt genul de om care tine la lucruri si le intretin asa cum trebuie numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 eu merg cu ulei 20w50, motul 300v (filtru am mers in anii trecuti si cu k&n dar de cand s-a cumpit in nesimtire am renuntat, adica cel de la care il luam si care folosea si el a renuntat sa mai aduca pt ca era foarte scump si avand in vedere ca il schimb la fiecare schimb de ulei nu cred ca merita, sun multe alte marci care sunt ok, plus ca nici nu e un motor care sa mearga la ps: nu uitati, uleiul este vital pt un motor fie el de moto sau auto, un ulei bun face diferenta in toate, poate nu-l simti efectiv la mersul de zi cu zi, dar conteaza. plus ca nu mergeti pe ideea am pus ulei foarte bun merg cu el 15000 km chiar daca producatorul recomanda asta. pana in 10000 km (eu merg cam 7000-8000 cu 300v-ul). asta e parerea mea. pai un filtru de ulei k&n e in jur de 50-60ron nu mi se pare mult avand in vedere ca schimbi de maxim 2 ori pe an si sunt eu paranoic daca schimb uleiul la 4000-4500km?un castrol 10w50 rs? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 si sunt eu paranoic daca schimb uleiul la 4000-4500km?un castrol 10w50 rs? Pai de ce il schimbi la 4k-4,5k ? Irosesti uleiul. Schimbal la un interval de 6000 km si nu vei avea probleme. Inca ceva, de ce nu folosesti 10w40 ? Zic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 Da...5100 este semisintetic si impreuna cu un filtru MAN luat dupa cod, motoreta merge brici.. PS : sunt genul de om care tine la lucruri si le intretin asa cum trebuie numai bine Ia termina cu vrajeala si spune-mi cum e cu Titaxurile alea pornoase, ca vad ca nu dau nicicum de tine pe mess. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 (editat) Ca ne cacam pe noi si vb zeci de pagini de nimic pt ulei mai inteleg. Dar acum o mai ardem si cu filtrele? Cum sa dai 50-60 de Lei pe un gunoi de filtru de ulei ca e de la K&N si pe care il schimbi la 4-6 mii de km? Mi se pare enorm. Un Champion care cica e dintre filtrele mai 'premium' e 30 de Lei. Dar de varianta in care filtru de ulei se schimba (potrivit manualului de utilizare original) la 12 mi de km, adica 2 schimburi de ulei, ce ziceti? Corect... intervalul este pt tari civilizate si curate, nu pt Romanica si alte tari din lumea a 4 a, insa ce putem invata de aci este ca nu merita sa ne mai agitam atat pe tema asta, a filtrelor. Editat Iunie 9, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teo3 Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 motoreta mea este din 2000, de 600 de cc, luata second acum 4 ani, si de atunci a vazut numai 300v, si bineinteles reglaj la tacheti o singura data. ah, si este cu carena, asta oricum nu face diferenta la tipul uleiului folosit , poate doar ca fiind mai aerodinamica motorul trage mai usor si uleuil nu e atat de stresat, lool. cele bune, teo. ps: ah, si era sa uit, bujii iridium, ngk, am 15000 km facuti cu ele si merg la fel ca in prima zi, si au fost verificate de curand, iridium rules. altceva nu mai vede in afara de iridium can or fi de schimbat, oricum, pe la 20000km facuti, probabil. (CR9EIX - e modelul pt bandit). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 (editat) motoreta mea este din 2000, de 600 de cc, luata second acum 4 ani, si de atunci a vazut numai 300v, si bineinteles reglaj la tacheti o singura data.ah, si este cu carena, asta oricum nu face diferenta la tipul uleiului folosit , poate doar ca fiind mai aerodinamica motorul trage mai usor si uleuil nu e atat de stresat, lool. cele bune, teo. ps: ah, si era sa uit, bujii iridium, ngk, am 15000 km facuti cu ele si merg la fel ca in prima zi, si au fost verificate de curand, iridium rules. altceva nu mai vede in afara de iridium can or fi de schimbat, oricum, pe la 20000km facuti, probabil. (CR9EIX - e modelul pt bandit). Si nu iti patineaza ambreiajul de la uleiul ala 300v dublu ester...ca eu am patit-o cu el si mai cunosc cativa dinastia care au patit la fel...(nu face bine deloc uleiul ala la un motor de generatia banditului) cred ca tu ai scapat ca nu o chinui cu plecari din 6-7 mii bafta Editat Iunie 10, 2009 de Lordgrec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Si nu iti patineaza ambreiajul de la uleiul ala 300v dublu ester...ca eu am patit-o cu el si mai cunosc cativa dinastia care au patit la fel...(nu face bine deloc uleiul ala la un motor de generatia banditului)cred ca tu ai scapat ca nu o chinui cu plecari din 6-7 mii bafta Omg, what have I done... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 auziti eu zic ca discutile astea cu ce ulei si filtru merita sa bagi ca e mai bun ca raport pret/calitate sunt degeaba.in fond si la urma urmei variatile de pret pt un an la acete consumabile sunt de maxim 100ron care daca stati bine sa va ganditi sde duc pe benzina intr-un singur weekend asa ca nu mai tot faceti calcule pt ca motorul oricum e un hobby scump Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 asa ca nu mai tot faceti calcule pt ca motorul oricum e un hobby scump Sa stii ca asa e. In anii de facultate un prieten bun din Craiova avea Minsk. Si spunea: mmaaammmaa, ce simplu e: 2 cauciucuri in loc de 4, mai usoara, deplasare prin trafic super simpla, alea alea .. ieftin frate. lua 2.5 % la consum. Acum, un cauciuc e mai scump ca unul de masina, asigurarile au crescut de numa' numa', gazul ... consuma 5-6 % un motor de 2 ori jumate mai mic ca unul "normal", desi ai alta putere, si uite asa...slava domnului ca nevasta-mea pune prea putine intrebari .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 ...slava domnului ca nevasta-mea pune prea putine intrebari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teo3 Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Si nu iti patineaza ambreiajul de la uleiul ala 300v dublu ester...ca eu am patit-o cu el si mai cunosc cativa dinastia care au patit la fel...(nu face bine deloc uleiul ala la un motor de generatia banditului)cred ca tu ai scapat ca nu o chinui cu plecari din 6-7 mii bafta esti sigur ca nu avea ambreiajul dus, acum serios, sau probabil ca la uzat mai repede cu plecari din 7000. am facut peste 25000 de cand o am si trage foarte bine, in sensul ca in mers intr-o viteza superioara sa zicem a 5-a o las pe la turatie mai mica si cand ii dau gaz brusc trage, nu se simte ca patineaza. ce-i drept nu plec cu ea de pe loc cu 7000 de ture, nici nu vad sensul, sincer, ti-ai luat bandit pentru treaba asta? de ce nu-ti iei ceva adecvat pt asa ceva, o sportiva daca tot iti place sa pleci glont. asta imi aduce aminte de un prieten care tot asa imi povestea cum pleaca el de pe loc cu 8000-9000 de ture. ce-i drept cu un kawa 636, nah, cu ala mai inteleg, dar cu banditu, parerea mea. cele bune, teo. ps: acum ok, pana la urma fiecare face cum crede in aceasta privinta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan2525 Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 (editat) salut. care este cel mai bun ulei de motor ,7100 sau5100 de la motul si care este diferenta intre coduri.MERCI Editat Iunie 10, 2009 de dan2525 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.