Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Foarte mult depinde de calitatea cauciucurilor si binenteles a placutelor de frana.

Nu am facut rabat la calitate (Emmpu stie :angry: ), dar depinde intr-adevar si de ce vrei sa faci cu motorul pe sosea.

Nemtii m-au sfatuit (pentru pofta mea de turing) un cauciuc deloc ieftin dar cu foarte bune valente touring: METZLER ROADTEC, care spun ei are o foarte buna aderenta la asfalt uscat si ud si ajunge la temperatura optima foarte repede. Garantat intre 12.000 si 15.000km :laugh:

post-28174-1265889546_thumb.jpg

post-28174-1265889638_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Foarte mult depinde de calitatea cauciucurilor si binenteles a placutelor de frana.

Nu am facut rabat la calitate (Emmpu stie :angry: ), dar depinde intr-adevar si de ce vrei sa faci cu motorul pe sosea.

Nemtii m-au sfatuit (pentru pofta mea de turing) un cauciuc deloc ieftin dar cu foarte bune valente touring: METZLER ROADTEC, care spun ei are o foarte buna aderenta la asfalt uscat si ud si ajunge la temperatura optima foarte repede. Garantat intre 12.000 si 15.000km :laugh:

post-28174-1265889546_thumb.jpg

post-28174-1265889638_thumb.jpg

 

am un metzeler roadtec de vanzare cu uzura 1% la 200 ron

Editat de ASU11
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci am luat ,power pure fata:120.5 euro,spate:158.5 euro,TVA inclus,+montaj gratuit,par a fi urmatoarea generati de anvelope,au aparut in ianuarie 2010,si le inlocuesc pe celelalte 2ct

 

Felicitari! Adica sincer, nu e vreo gluma proasta! Sunt convins ca stii ce sa faci cu ele! :laugh:

 

Ideea sustinuta de mine e simpla, adica "e" doua:

1. Stilul de condus IMPUNE alegerea gumei!

2. Cauciucurile touring NU sunt din plastic (ma refer la marci consacrate, nu la cvasi-anonimi), iar cei care le prefera nu sunt niste sinucigasi cu bugetul prea scurt cu cativa euro pentru a-si permite o guma din gama "race".

 

@Emppu, mi-a placut aia cu nu e bun de commuting ca la commuting vezi cum se duce cauciucul de la o forja la alta... :angry:

Editat de ZAPPY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari! Adica sincer, nu e vreo gluma proasta! Sunt convins ca stii ce sa faci cu ele! :laugh:

 

Ideea sustinuta de mine e simpla, adica "e" doua:

1. Stilul de condus IMPUNE alegerea gumei!

2. Cauciucurile touring NU sunt din plastic (ma refer la marci consacrate, nu la cvasi-anonimi), iar cei care le prefera nu sunt niste sinucigasi cu bugetul prea scurt cu cativa euro pentru a-si permite o guma din gama "race".

 

@Emppu, mi-a placut aia cu nu e bun de commuting ca la commuting vezi cum se duce cauciucul de la o forja la alta... :angry:

 

Eu la commuting ma intalnesc frecvent pe la semafoare cu Goalfe R32 si Subare SeTeI si cam chunui gumele. Sincer sa fiu... cred ca in mainile mele, 12le papa gumele mai rapid in oras decat pe strasse. :hurt:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu la commuting ma intalnesc frecvent pe la semafoare cu Goalfe R32 si Subare SeTeI si cam chunui gumele. Sincer sa fiu... cred ca in mainile mele, 12le papa gumele mai rapid in oras decat pe strasse. :laugh:

 

Deh, tinerete oua crete! Eu daca am o etate, ma fac ca nu-i vad, ma uit in alta parte... :angry:

 

Oricum 12le cred ca papa gumele pe paine, chiar si touring "de plastic" de-ar fi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astazi am ajuns si eu in romania pt ca am bacu pe 16 ....intr-e timp a ajuns si parbrizu si tankpad-ul , am montat oglinzile care le-a avut pe ea la accident...turmometru de hyosung mergea ff bine dar am decis sa il dau jos pana la urma deoarece mi sa parut ca ii sta naspa ....cate poze pt parere...:angry:post-24498-1265919304_thumb.jpgpost-24498-1265919273_thumb.jpg

post-24498-1265919318_thumb.jpg

post-24498-1265919404_thumb.jpg

post-24498-1265919446_thumb.jpg

post-24498-1265919491_thumb.jpg

P.S ...Multimuesc mult pentru parbriz lui Cosmin ....Raman dator cu o navete d bere si inca una ..si inca una ....

Editat de Ovi_zd3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit si eu discutiile despre cauciucuri.

Cauciucurile "reis" puse pe motociclete sunt intr-adevar race NUMAI daca le folosesti dupa cum au fost proiectate, adica sa le aduci la temperatura care iti permite sa te folosesti de ele. Daca ai cauciuc reis (sau race pt strada) si tu ai cauciucul neincalzit, te maronesti in el. Da, e adevarat, ele sunt facute sa se incalzeasca repede, dar se incalzesc repede la mers race.

Deasemnea, durata de viata e direct proportionala cu stilul de mers(lucru foarte bine cunoscut de toata lume)

Dezbaterea e foarte complicata asupra cauciucurilor. Fiecare motorist merge dupa cum stie si dupa cum e obisnuit si MAI ALES cu un cauciuc care il cunoaste.

Spre exemplu eu pe banditul meu folosesc Pirelli Diablo Strada si sunt foarte multumit de el pentru stilul meu de condus.

Ovi, lasa motorul si baga mare cu bacu'.

:angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ovi, lasa motorul si baga mare cu bacu'.

:angry:

crede-ma ca ajunsai in scara blocului primul lucru care il facui fu sa ma uit la ea ...si dupa urcai sus sa fac un dush si sa ma schimb .....in legatura cu bacu ...am cam belito :laugh: sa vedem cat pot invata in mai putin de o saptamana

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Banditosul argintiu
Am citit si eu discutiile despre cauciucuri.

Cauciucurile "reis" puse pe motociclete sunt intr-adevar race NUMAI daca le folosesti dupa cum au fost proiectate, adica sa le aduci la temperatura care iti permite sa te folosesti de ele. Daca ai cauciuc reis (sau race pt strada) si tu ai cauciucul neincalzit, te maronesti in el. Da, e adevarat, ele sunt facute sa se incalzeasca repede, dar se incalzesc repede la mers race.

Deasemnea, durata de viata e direct proportionala cu stilul de mers(lucru foarte bine cunoscut de toata lume)

Dezbaterea e foarte complicata asupra cauciucurilor. Fiecare motorist merge dupa cum stie si dupa cum e obisnuit si MAI ALES cu un cauciuc care il cunoaste.

Spre exemplu eu pe banditul meu folosesc Pirelli Diablo Strada si sunt foarte multumit de el pentru stilul meu de condus.

Ovi, lasa motorul si baga mare cu bacu'.

:angry:

Salutare, mai banditi.

 

Am o invitatie pentru voi toti la primavara-vara in Slovacia si/sau Ungaria, pentru zilele de 11 mai, 16 iunie, 14 iulie si 17 august.

Numa' 79 euroi de caciula pe motor personal SUZUKI, pe o zi pe circuit. :hurt: Eu zic (,) ca nu-i deloc scump.

 

Asadar luatzi-va gumele cele mai bune, fratilor, le stiti -ca avetzi iesperienta in domeniu-, si pe circuit cu voi!!! :laugh:

 

Cititi invitatzia de mai jos. Si repejor, ca se termina repede locurile la grila! Numa' 120 locuri/zi disponibile.

 

Amanunte mai jos.

 

http://www.suzuki.at/stuff//bike/pdf/Programm_SUZUKI_RaceDays_2010.pdf

 

Hai salut si ...vine, vine, PRIIMAAVAARAAA :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zappy, nu e corect. Vazandu-te in poze, imi curg balele de ciuda ca zapada are grosimea de 20 cm si nu se poate merge, mai ales ca tu mergi pe asa drumuri.

Hai cu caldura aia ca nu se mai poate. Daca cumpar un hornet se face cald mai repede?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zappy, nu e corect. Vazandu-te in poze, imi curg balele de ciuda ca zapada are grosimea de 20 cm si nu se poate merge, mai ales ca tu mergi pe asa drumuri.

Hai cu caldura aia ca nu se mai poate. Daca cumpar un hornet se face cald mai repede?

 

Lasa, uite deja aici s-au scurtat zilele binisor, iar diminetile sunt mai reci si uneori cu ceata. Deci vara a facut un pas catre emisfera nordica. Putin mai are pana la granita cu Ro.

Cu drumurile din pacate n-am ce sa fac, nu stiu in cate zeci de ani o sa avem si noi asa drumuri. Acum recent am vazut ca se lucreaza si aici la drumuri, deci sunt facute de mana de om. Crezusem initial ca asa au crescut ele pe pamant, "ca un sarpe lung" :angry:

 

Daca-ti iei Hornet se intoarce Revelionul inca odata si iar o luam de la 1 ian. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cam aceeasi problema. Mie mi-au furat toba si nu stiu daca are vreo legatura ca n-are toba. Pun contactul, se aprinde farul, se aprinde bordul, pornesc injectia si face sunetul specific, dar cand apas starterul caraie un pic dar nu porneste.

Editat de RvsS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cam aceeasi problema. Mie mi-au furat toba si nu stiu daca are vreo legatura ca n-are toba. Pun contactul, se aprinde farul, se aprinde bordul, pornesc injectia si face sunetul specific, dar cand apas starterul caraie un pic dar nu porneste.

 

Singura problema poate sa fie la baterie.Injectia,dar si ABS-ul consuma destul de mult curent. Verifica bateria.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Am si eu o problema cu Banditul. Azi am incercat sa-l pornesc, dar nu am reusit.

Am baterie, invarte dar nu porneste.

La ce sa ma uit sau cum il pornesc

 

Multumesc!!!!

 

Daca are benzina ;) , scoate si usuca bujiile la flacara. Ar trebui sa porneasca fara probleme daca zici ca ai bateria buna.

RvsS, sigur e de la baterie, cum zicea si Dan.

Numai bine

Editat de sam78
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca are benzina ;) , scoate si usuca bujiile la flacara. Ar trebui sa porneasca fara probleme daca zici ca ai bateria buna.

RvsS, sigur e de la baterie, cum zicea si Dan.

Numai bine

 

asa se intampla daca nu o pornesti periodic, nu are rost sa arda bujile, porneste foarte usor impinsa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi a pornit banditul de la primul buton desi il tin afara sub husa si cu toate ca a suportat frigul din ultima vreme...n-am mai pornit-o de vreo luna jumate...n-au fost probleme.Ma si mir ca nu era descarcata bateria

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi a pornit banditul de la primul buton desi il tin afara sub husa si cu toate ca a suportat frigul din ultima vreme...n-am mai pornit-o de vreo luna jumate...n-au fost probleme.Ma si mir ca nu era descarcata bateria

a mea hiberneaza la caldurica ...a pornit de fiecare data din prima ...;)

Mesaj completat

asa se intampla daca nu o pornesti periodic, nu are rost sa arda bujile, porneste foarte usor impinsa

dar nu e mai simplu sa desfaca la carburator surubu d golire, sa scoata furtunu d la vacum si sa ii "amorseze pompa"?eu nu am stiut ca are pompa vacumatica si am ramas fara benzina(robinetu inchis) ..am descarcat bateria de 2 ori ...am facut raru cu ea fara sa porneasca ...chiar nu mai reuseama sa o pornesc ...am citit p net si am vazut ca are pompa vacumatica ...si am procedat ca la "scutere":) si a pornit :)

Editat de Ovi_zd3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca v-a apucat strechea ;) v-ati apucat sa porniti motoarele...in Radauti erau sambata 40 cm de zapada si voua va arde de motoare?? :)

 

Si eu anul tercut cand am pornit a luat-o greu, partial pentru ca nu dadusem parghia de la rezervor pe "inundare carburatoare" carburile fiind goale. Si dupa ce am dat vreo 5-6 chei, mi-a mers si-n trei pistoane pret de vreo 30 secunde :) asta cred ca de la bujii :).

 

O sa vedem anul asta, daca e necesar, schimb bujiile!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...