Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Sunt de acord cu tine, eu doar vroiam sa scot in evidenta ceea ce spune Zappy. Acum...ca tot am ajuns la anvelope racing, daca te uiti atent pe recomandari, acolo spune: track use si da niste stele, highway si da alte stele, urban - lipseste ... Stiu ca e marketing, dar si recomandarile astea sunt bine de luat in seama.

Cu alte cuvinte cu anvelopa pe care mi-am comandat-o PilotRoad nu voi putea face racing. Mai mult...ma uit si la faptul ca acolo scrie ca dry traction este 3/5, iar wet 4/5. Asta inseamna ca pot lua in considerare faptul ca ma pot baza pana la o limita pe el. Vei spune BUN, si ce-i cu asta? Pai..e simplu. Am un cauciuc care e bun pe uscat si mai putin bun pe ploaie. Si ma prinde o ploaie, franez si observ minunatia, s'apoi vin si spun ca nu e bun cauciucul, imi trebuie 2CT. Altfel spus, ne luam cauciucuri nepotrivite si judecam efectele dupa ce ni se intampla, lucru care de foarte multe ori nu e adevarat.

 

Da, drumuri lungi nu pot spune ca fac, insa pe drumurile patriei 140-200 km/h este foarte mult. Sa va spuna Calin ca a luat 200 pe tronsonul Castelul de apa - Roman si cand a trebuit sa franeze nu stia de ce nu se mai opreste :angry:. Viteza prea mea 200.

 

Pana una alta sa revenim la ulei: http://www.ew2.lubesinfo.com/frameset.asp?...23&langid=1 (daca da eroare, dati renew)

Aici sunt trecute 3 tipuri recomandate. Dupa recomandarile lor ca sa fii cat de cat in "relatii" bune cu motorul, macar un 7100 sa pui. Vroiam sa trec la 15w-50, dar am sa raman la 7100 10W-40 pana la urma.

post-18065-1265879049_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

daca ar fi o anvelopa de curse ,nu ar fi omologata pt.strada,tot ce se vinde este ,street legal comforma cu specificatiile din talonu meu eliberat de r.a.r,ca e derivata din guma de curse o fi doar reclama,dat fiind faptul ca iei si le fac in eprubeta de aia au mai multe compozitii in functie de temperatura,noi nu ,ca e facuta dupa cea de ploaie ,sor fi gandit ca nu exista motociclism doar pe vreme buna in italia , se mai dau si astia la care este frig si trebuie sa se incalzeasca guma ,distante lungi nu face nimeni prin tarisoara asta,ca e scurta si ne doare posterioru de la sa ,facem destule opriri ,ca avem rezervoru mic iar avantaju la astia huliti cu s, e ca bagi capu dupa gemulet si mai treci de 140 spre 200 .apropo ,pe al meu au montat direct cauciuc race :angry: japonezii(dunlop),acelasi pe care il are si busa ,de ce? treaba lor.

 

Normal ca e street legal, altminteri nu se comercializa.

Dar la subiect, de ce chiar producatorul da la Usage pentru Pilot Power 2ct cinci "stelute" la sport riding si numai doua la commuting? Hint: e legat de temperatula la care lucreaza cauciucul ala, si pe care in oras n-o atingi. Caz in care n-ai nici performanta scontata de la anvelopa aia, ci doar falsul confort mental ca ai o guma suprema. Confort mental care da, te poate duce la cateva zile de spitalizare (Doamne-fereste!)

 

Da, raman la convingerea ca stilul de condus alege anvelopa. Si in ceea ce ma priveste, Pilot Road 2 ma "coafeaza" de minune.

 

 

L.E. Sorry, m-am lalait cu raspunsul si am zis cam acelasi lucru cu Macke.

Editat de ZAPPY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal ca e street legal, altminteri nu se comercializa.

Dar la subiect, de ce chiar producatorul da la Usage pentru Pilot Power 2ct cinci "stelute" la sport riding si numai doua la commuting? Hint: e legat de temperatula la care lucreaza cauciucul ala, si pe care in oras n-o atingi. Caz in care n-ai nici performanta scontata de la anvelopa aia, ci doar falsul confort mental ca ai o guma suprema. Confort mental care da, te poate duce la cateva zile de spitalizare (Doamne-fereste!)

 

Da, raman la convingerea ca stilul de condus alege anvelopa. Si in ceea ce ma priveste, Pilot Road 2 ma "coafeaza" de minune.

 

Sunt ferm convins ca Pilot Power se incalzeste mai repede decat un plastic din ala touring si ca functioneaza mai bine chiar si la temperaturi scazute. Nu vorbim totusi aici de slickuri de circuit. Acuma ca un Pilot Power te tine 3-4 mii de km pe un B12 daca dai in el e partea a 2-a. Are 5 stelute la sport riding pt ca ofera placere si siguranta si 2 la commuting pt ca se gata guma vazand cu ochii de la o forja la alta, ceea ce nu te coafeaza prea tare daca tii motoreta sa te duci la servici si la piata cu ea.

Eu zic ca guma este aleasa in primul rand de portofel si cred ca daca banii nu ar conta sau macar mental, gestul de a plati mai mult pt un cauciuc decat pentru altul, un Pilot Power te-ar coafa si mai tare in practica. O guma mai are si rol de amortizare (comfort) si are un cuvant greu de spus asupra manevrabilitatii. Si aici, gumele mai scumpe (aka sport), sunt in general superioare.

Singurul avantaj al gumelor de plastic este ca, fiind mai tari, ofera niste km in plus la rulaj ceea ce se traduce in bani in plus in poftofel. It´s all ´bout the money, cum zice cantecu. :angry:

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motoare tari sunt de cand lumea,cauciucurile au fost intodeauna ,problema,oase rupte de la tipul de ulei si de la faptul ca sa terminat benzina ,ledul folosit si culoarea nu prea conteaza,oprirea e cea mai grea,iar un cauciuc pt naveta care tre sa tie 20000 nu poate fi prea, prea ,iar diferenta de pret la gume noi, nu e mai mare de 50 iepuroi,daca te uiti ,au la michelin un program de selectare al cauciucului in functie,de distanta si felul in care folosesti motorul,tip etc,iar aia recomanda in functie de stilul si felul in care folosesti motorul,gata polemica ca voi nu aveti autostrada si topa si meses la iesirea din scara :angry: :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte mult depinde de calitatea cauciucurilor si binenteles a placutelor de frana.

Nu am facut rabat la calitate (Emmpu stie :angry: ), dar depinde intr-adevar si de ce vrei sa faci cu motorul pe sosea.

Nemtii m-au sfatuit (pentru pofta mea de turing) un cauciuc deloc ieftin dar cu foarte bune valente touring: METZLER ROADTEC, care spun ei are o foarte buna aderenta la asfalt uscat si ud si ajunge la temperatura optima foarte repede. Garantat intre 12.000 si 15.000km :laugh:

post-28174-1265889546_thumb.jpg

post-28174-1265889638_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte mult depinde de calitatea cauciucurilor si binenteles a placutelor de frana.

Nu am facut rabat la calitate (Emmpu stie :angry: ), dar depinde intr-adevar si de ce vrei sa faci cu motorul pe sosea.

Nemtii m-au sfatuit (pentru pofta mea de turing) un cauciuc deloc ieftin dar cu foarte bune valente touring: METZLER ROADTEC, care spun ei are o foarte buna aderenta la asfalt uscat si ud si ajunge la temperatura optima foarte repede. Garantat intre 12.000 si 15.000km :laugh:

post-28174-1265889546_thumb.jpg

post-28174-1265889638_thumb.jpg

 

am un metzeler roadtec de vanzare cu uzura 1% la 200 ron

Editat de ASU11
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci am luat ,power pure fata:120.5 euro,spate:158.5 euro,TVA inclus,+montaj gratuit,par a fi urmatoarea generati de anvelope,au aparut in ianuarie 2010,si le inlocuesc pe celelalte 2ct

 

Felicitari! Adica sincer, nu e vreo gluma proasta! Sunt convins ca stii ce sa faci cu ele! :laugh:

 

Ideea sustinuta de mine e simpla, adica "e" doua:

1. Stilul de condus IMPUNE alegerea gumei!

2. Cauciucurile touring NU sunt din plastic (ma refer la marci consacrate, nu la cvasi-anonimi), iar cei care le prefera nu sunt niste sinucigasi cu bugetul prea scurt cu cativa euro pentru a-si permite o guma din gama "race".

 

@Emppu, mi-a placut aia cu nu e bun de commuting ca la commuting vezi cum se duce cauciucul de la o forja la alta... :angry:

Editat de ZAPPY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari! Adica sincer, nu e vreo gluma proasta! Sunt convins ca stii ce sa faci cu ele! :laugh:

 

Ideea sustinuta de mine e simpla, adica "e" doua:

1. Stilul de condus IMPUNE alegerea gumei!

2. Cauciucurile touring NU sunt din plastic (ma refer la marci consacrate, nu la cvasi-anonimi), iar cei care le prefera nu sunt niste sinucigasi cu bugetul prea scurt cu cativa euro pentru a-si permite o guma din gama "race".

 

@Emppu, mi-a placut aia cu nu e bun de commuting ca la commuting vezi cum se duce cauciucul de la o forja la alta... :angry:

 

Eu la commuting ma intalnesc frecvent pe la semafoare cu Goalfe R32 si Subare SeTeI si cam chunui gumele. Sincer sa fiu... cred ca in mainile mele, 12le papa gumele mai rapid in oras decat pe strasse. :hurt:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu la commuting ma intalnesc frecvent pe la semafoare cu Goalfe R32 si Subare SeTeI si cam chunui gumele. Sincer sa fiu... cred ca in mainile mele, 12le papa gumele mai rapid in oras decat pe strasse. :laugh:

 

Deh, tinerete oua crete! Eu daca am o etate, ma fac ca nu-i vad, ma uit in alta parte... :angry:

 

Oricum 12le cred ca papa gumele pe paine, chiar si touring "de plastic" de-ar fi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astazi am ajuns si eu in romania pt ca am bacu pe 16 ....intr-e timp a ajuns si parbrizu si tankpad-ul , am montat oglinzile care le-a avut pe ea la accident...turmometru de hyosung mergea ff bine dar am decis sa il dau jos pana la urma deoarece mi sa parut ca ii sta naspa ....cate poze pt parere...:angry:post-24498-1265919304_thumb.jpgpost-24498-1265919273_thumb.jpg

post-24498-1265919318_thumb.jpg

post-24498-1265919404_thumb.jpg

post-24498-1265919446_thumb.jpg

post-24498-1265919491_thumb.jpg

P.S ...Multimuesc mult pentru parbriz lui Cosmin ....Raman dator cu o navete d bere si inca una ..si inca una ....

Editat de Ovi_zd3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit si eu discutiile despre cauciucuri.

Cauciucurile "reis" puse pe motociclete sunt intr-adevar race NUMAI daca le folosesti dupa cum au fost proiectate, adica sa le aduci la temperatura care iti permite sa te folosesti de ele. Daca ai cauciuc reis (sau race pt strada) si tu ai cauciucul neincalzit, te maronesti in el. Da, e adevarat, ele sunt facute sa se incalzeasca repede, dar se incalzesc repede la mers race.

Deasemnea, durata de viata e direct proportionala cu stilul de mers(lucru foarte bine cunoscut de toata lume)

Dezbaterea e foarte complicata asupra cauciucurilor. Fiecare motorist merge dupa cum stie si dupa cum e obisnuit si MAI ALES cu un cauciuc care il cunoaste.

Spre exemplu eu pe banditul meu folosesc Pirelli Diablo Strada si sunt foarte multumit de el pentru stilul meu de condus.

Ovi, lasa motorul si baga mare cu bacu'.

:angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ovi, lasa motorul si baga mare cu bacu'.

:angry:

crede-ma ca ajunsai in scara blocului primul lucru care il facui fu sa ma uit la ea ...si dupa urcai sus sa fac un dush si sa ma schimb .....in legatura cu bacu ...am cam belito :laugh: sa vedem cat pot invata in mai putin de o saptamana

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Banditosul argintiu
Am citit si eu discutiile despre cauciucuri.

Cauciucurile "reis" puse pe motociclete sunt intr-adevar race NUMAI daca le folosesti dupa cum au fost proiectate, adica sa le aduci la temperatura care iti permite sa te folosesti de ele. Daca ai cauciuc reis (sau race pt strada) si tu ai cauciucul neincalzit, te maronesti in el. Da, e adevarat, ele sunt facute sa se incalzeasca repede, dar se incalzesc repede la mers race.

Deasemnea, durata de viata e direct proportionala cu stilul de mers(lucru foarte bine cunoscut de toata lume)

Dezbaterea e foarte complicata asupra cauciucurilor. Fiecare motorist merge dupa cum stie si dupa cum e obisnuit si MAI ALES cu un cauciuc care il cunoaste.

Spre exemplu eu pe banditul meu folosesc Pirelli Diablo Strada si sunt foarte multumit de el pentru stilul meu de condus.

Ovi, lasa motorul si baga mare cu bacu'.

:angry:

Salutare, mai banditi.

 

Am o invitatie pentru voi toti la primavara-vara in Slovacia si/sau Ungaria, pentru zilele de 11 mai, 16 iunie, 14 iulie si 17 august.

Numa' 79 euroi de caciula pe motor personal SUZUKI, pe o zi pe circuit. :hurt: Eu zic (,) ca nu-i deloc scump.

 

Asadar luatzi-va gumele cele mai bune, fratilor, le stiti -ca avetzi iesperienta in domeniu-, si pe circuit cu voi!!! :laugh:

 

Cititi invitatzia de mai jos. Si repejor, ca se termina repede locurile la grila! Numa' 120 locuri/zi disponibile.

 

Amanunte mai jos.

 

http://www.suzuki.at/stuff//bike/pdf/Programm_SUZUKI_RaceDays_2010.pdf

 

Hai salut si ...vine, vine, PRIIMAAVAARAAA :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zappy, nu e corect. Vazandu-te in poze, imi curg balele de ciuda ca zapada are grosimea de 20 cm si nu se poate merge, mai ales ca tu mergi pe asa drumuri.

Hai cu caldura aia ca nu se mai poate. Daca cumpar un hornet se face cald mai repede?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zappy, nu e corect. Vazandu-te in poze, imi curg balele de ciuda ca zapada are grosimea de 20 cm si nu se poate merge, mai ales ca tu mergi pe asa drumuri.

Hai cu caldura aia ca nu se mai poate. Daca cumpar un hornet se face cald mai repede?

 

Lasa, uite deja aici s-au scurtat zilele binisor, iar diminetile sunt mai reci si uneori cu ceata. Deci vara a facut un pas catre emisfera nordica. Putin mai are pana la granita cu Ro.

Cu drumurile din pacate n-am ce sa fac, nu stiu in cate zeci de ani o sa avem si noi asa drumuri. Acum recent am vazut ca se lucreaza si aici la drumuri, deci sunt facute de mana de om. Crezusem initial ca asa au crescut ele pe pamant, "ca un sarpe lung" :angry:

 

Daca-ti iei Hornet se intoarce Revelionul inca odata si iar o luam de la 1 ian. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cam aceeasi problema. Mie mi-au furat toba si nu stiu daca are vreo legatura ca n-are toba. Pun contactul, se aprinde farul, se aprinde bordul, pornesc injectia si face sunetul specific, dar cand apas starterul caraie un pic dar nu porneste.

Editat de RvsS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cam aceeasi problema. Mie mi-au furat toba si nu stiu daca are vreo legatura ca n-are toba. Pun contactul, se aprinde farul, se aprinde bordul, pornesc injectia si face sunetul specific, dar cand apas starterul caraie un pic dar nu porneste.

 

Singura problema poate sa fie la baterie.Injectia,dar si ABS-ul consuma destul de mult curent. Verifica bateria.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Am si eu o problema cu Banditul. Azi am incercat sa-l pornesc, dar nu am reusit.

Am baterie, invarte dar nu porneste.

La ce sa ma uit sau cum il pornesc

 

Multumesc!!!!

 

Daca are benzina ;) , scoate si usuca bujiile la flacara. Ar trebui sa porneasca fara probleme daca zici ca ai bateria buna.

RvsS, sigur e de la baterie, cum zicea si Dan.

Numai bine

Editat de sam78
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...