Macke Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 Sunt de acord cu tine, eu doar vroiam sa scot in evidenta ceea ce spune Zappy. Acum...ca tot am ajuns la anvelope racing, daca te uiti atent pe recomandari, acolo spune: track use si da niste stele, highway si da alte stele, urban - lipseste ... Stiu ca e marketing, dar si recomandarile astea sunt bine de luat in seama. Cu alte cuvinte cu anvelopa pe care mi-am comandat-o PilotRoad nu voi putea face racing. Mai mult...ma uit si la faptul ca acolo scrie ca dry traction este 3/5, iar wet 4/5. Asta inseamna ca pot lua in considerare faptul ca ma pot baza pana la o limita pe el. Vei spune BUN, si ce-i cu asta? Pai..e simplu. Am un cauciuc care e bun pe uscat si mai putin bun pe ploaie. Si ma prinde o ploaie, franez si observ minunatia, s'apoi vin si spun ca nu e bun cauciucul, imi trebuie 2CT. Altfel spus, ne luam cauciucuri nepotrivite si judecam efectele dupa ce ni se intampla, lucru care de foarte multe ori nu e adevarat. Da, drumuri lungi nu pot spune ca fac, insa pe drumurile patriei 140-200 km/h este foarte mult. Sa va spuna Calin ca a luat 200 pe tronsonul Castelul de apa - Roman si cand a trebuit sa franeze nu stia de ce nu se mai opreste . Viteza prea mea 200. Pana una alta sa revenim la ulei: http://www.ew2.lubesinfo.com/frameset.asp?...23&langid=1 (daca da eroare, dati renew) Aici sunt trecute 3 tipuri recomandate. Dupa recomandarile lor ca sa fii cat de cat in "relatii" bune cu motorul, macar un 7100 sa pui. Vroiam sa trec la 15w-50, dar am sa raman la 7100 10W-40 pana la urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 (editat) daca ar fi o anvelopa de curse ,nu ar fi omologata pt.strada,tot ce se vinde este ,street legal comforma cu specificatiile din talonu meu eliberat de r.a.r,ca e derivata din guma de curse o fi doar reclama,dat fiind faptul ca iei si le fac in eprubeta de aia au mai multe compozitii in functie de temperatura,noi nu ,ca e facuta dupa cea de ploaie ,sor fi gandit ca nu exista motociclism doar pe vreme buna in italia , se mai dau si astia la care este frig si trebuie sa se incalzeasca guma ,distante lungi nu face nimeni prin tarisoara asta,ca e scurta si ne doare posterioru de la sa ,facem destule opriri ,ca avem rezervoru mic iar avantaju la astia huliti cu s, e ca bagi capu dupa gemulet si mai treci de 140 spre 200 .apropo ,pe al meu au montat direct cauciuc race japonezii(dunlop),acelasi pe care il are si busa ,de ce? treaba lor. Normal ca e street legal, altminteri nu se comercializa. Dar la subiect, de ce chiar producatorul da la Usage pentru Pilot Power 2ct cinci "stelute" la sport riding si numai doua la commuting? Hint: e legat de temperatula la care lucreaza cauciucul ala, si pe care in oras n-o atingi. Caz in care n-ai nici performanta scontata de la anvelopa aia, ci doar falsul confort mental ca ai o guma suprema. Confort mental care da, te poate duce la cateva zile de spitalizare (Doamne-fereste!) Da, raman la convingerea ca stilul de condus alege anvelopa. Si in ceea ce ma priveste, Pilot Road 2 ma "coafeaza" de minune. L.E. Sorry, m-am lalait cu raspunsul si am zis cam acelasi lucru cu Macke. Editat Februarie 11, 2010 de ZAPPY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 (editat) Normal ca e street legal, altminteri nu se comercializa.Dar la subiect, de ce chiar producatorul da la Usage pentru Pilot Power 2ct cinci "stelute" la sport riding si numai doua la commuting? Hint: e legat de temperatula la care lucreaza cauciucul ala, si pe care in oras n-o atingi. Caz in care n-ai nici performanta scontata de la anvelopa aia, ci doar falsul confort mental ca ai o guma suprema. Confort mental care da, te poate duce la cateva zile de spitalizare (Doamne-fereste!) Da, raman la convingerea ca stilul de condus alege anvelopa. Si in ceea ce ma priveste, Pilot Road 2 ma "coafeaza" de minune. Sunt ferm convins ca Pilot Power se incalzeste mai repede decat un plastic din ala touring si ca functioneaza mai bine chiar si la temperaturi scazute. Nu vorbim totusi aici de slickuri de circuit. Acuma ca un Pilot Power te tine 3-4 mii de km pe un B12 daca dai in el e partea a 2-a. Are 5 stelute la sport riding pt ca ofera placere si siguranta si 2 la commuting pt ca se gata guma vazand cu ochii de la o forja la alta, ceea ce nu te coafeaza prea tare daca tii motoreta sa te duci la servici si la piata cu ea. Eu zic ca guma este aleasa in primul rand de portofel si cred ca daca banii nu ar conta sau macar mental, gestul de a plati mai mult pt un cauciuc decat pentru altul, un Pilot Power te-ar coafa si mai tare in practica. O guma mai are si rol de amortizare (comfort) si are un cuvant greu de spus asupra manevrabilitatii. Si aici, gumele mai scumpe (aka sport), sunt in general superioare. Singurul avantaj al gumelor de plastic este ca, fiind mai tari, ofera niste km in plus la rulaj ceea ce se traduce in bani in plus in poftofel. It´s all ´bout the money, cum zice cantecu. Editat Februarie 11, 2010 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea2008@yahoo.com Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 Motoare tari sunt de cand lumea,cauciucurile au fost intodeauna ,problema,oase rupte de la tipul de ulei si de la faptul ca sa terminat benzina ,ledul folosit si culoarea nu prea conteaza,oprirea e cea mai grea,iar un cauciuc pt naveta care tre sa tie 20000 nu poate fi prea, prea ,iar diferenta de pret la gume noi, nu e mai mare de 50 iepuroi,daca te uiti ,au la michelin un program de selectare al cauciucului in functie,de distanta si felul in care folosesti motorul,tip etc,iar aia recomanda in functie de stilul si felul in care folosesti motorul,gata polemica ca voi nu aveti autostrada si topa si meses la iesirea din scara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 Foarte mult depinde de calitatea cauciucurilor si binenteles a placutelor de frana. Nu am facut rabat la calitate (Emmpu stie ), dar depinde intr-adevar si de ce vrei sa faci cu motorul pe sosea. Nemtii m-au sfatuit (pentru pofta mea de turing) un cauciuc deloc ieftin dar cu foarte bune valente touring: METZLER ROADTEC, care spun ei are o foarte buna aderenta la asfalt uscat si ud si ajunge la temperatura optima foarte repede. Garantat intre 12.000 si 15.000km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ASU11 Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 (editat) Foarte mult depinde de calitatea cauciucurilor si binenteles a placutelor de frana.Nu am facut rabat la calitate (Emmpu stie ), dar depinde intr-adevar si de ce vrei sa faci cu motorul pe sosea. Nemtii m-au sfatuit (pentru pofta mea de turing) un cauciuc deloc ieftin dar cu foarte bune valente touring: METZLER ROADTEC, care spun ei are o foarte buna aderenta la asfalt uscat si ud si ajunge la temperatura optima foarte repede. Garantat intre 12.000 si 15.000km am un metzeler roadtec de vanzare cu uzura 1% la 200 ron Editat Februarie 11, 2010 de ASU11 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 Deci si prin urmare care ar fi anvelopele de la michelin care ar merita montate anu asta ,ca aci la noi astea au cel mai bun pret Te-ai uitat si la Pilot Road²? Sunt dual compound. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea2008@yahoo.com Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 deci am luat ,power pure fata:120.5 euro,spate:158.5 euro,TVA inclus,+montaj gratuit,par a fi urmatoarea generati de anvelope,au aparut in ianuarie 2010,si le inlocuesc pe celelalte 2ct Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 (editat) deci am luat ,power pure fata:120.5 euro,spate:158.5 euro,TVA inclus,+montaj gratuit,par a fi urmatoarea generati de anvelope,au aparut in ianuarie 2010,si le inlocuesc pe celelalte 2ct Felicitari! Adica sincer, nu e vreo gluma proasta! Sunt convins ca stii ce sa faci cu ele! Ideea sustinuta de mine e simpla, adica "e" doua: 1. Stilul de condus IMPUNE alegerea gumei! 2. Cauciucurile touring NU sunt din plastic (ma refer la marci consacrate, nu la cvasi-anonimi), iar cei care le prefera nu sunt niste sinucigasi cu bugetul prea scurt cu cativa euro pentru a-si permite o guma din gama "race". @Emppu, mi-a placut aia cu nu e bun de commuting ca la commuting vezi cum se duce cauciucul de la o forja la alta... Editat Februarie 11, 2010 de ZAPPY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 Felicitari! Adica sincer, nu e vreo gluma proasta! Sunt convins ca stii ce sa faci cu ele! Ideea sustinuta de mine e simpla, adica "e" doua: 1. Stilul de condus IMPUNE alegerea gumei! 2. Cauciucurile touring NU sunt din plastic (ma refer la marci consacrate, nu la cvasi-anonimi), iar cei care le prefera nu sunt niste sinucigasi cu bugetul prea scurt cu cativa euro pentru a-si permite o guma din gama "race". @Emppu, mi-a placut aia cu nu e bun de commuting ca la commuting vezi cum se duce cauciucul de la o forja la alta... Eu la commuting ma intalnesc frecvent pe la semafoare cu Goalfe R32 si Subare SeTeI si cam chunui gumele. Sincer sa fiu... cred ca in mainile mele, 12le papa gumele mai rapid in oras decat pe strasse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 Eu la commuting ma intalnesc frecvent pe la semafoare cu Goalfe R32 si Subare SeTeI si cam chunui gumele. Sincer sa fiu... cred ca in mainile mele, 12le papa gumele mai rapid in oras decat pe strasse. Deh, tinerete oua crete! Eu daca am o etate, ma fac ca nu-i vad, ma uit in alta parte... Oricum 12le cred ca papa gumele pe paine, chiar si touring "de plastic" de-ar fi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea2008@yahoo.com Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 multumesc,cred ca am luat primul 1250 din partea asta de tara,sau din tara ,ca acu mai aparu unu dupa 2 ani,la povesti,iar despre anvelope, cei care importa nu stiau de modelul acesta,deci sunt un deschizator de drumuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovi_zd3 Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 (editat) astazi am ajuns si eu in romania pt ca am bacu pe 16 ....intr-e timp a ajuns si parbrizu si tankpad-ul , am montat oglinzile care le-a avut pe ea la accident...turmometru de hyosung mergea ff bine dar am decis sa il dau jos pana la urma deoarece mi sa parut ca ii sta naspa ....cate poze pt parere... P.S ...Multimuesc mult pentru parbriz lui Cosmin ....Raman dator cu o navete d bere si inca una ..si inca una .... Editat Februarie 11, 2010 de Ovi_zd3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 Am citit si eu discutiile despre cauciucuri. Cauciucurile "reis" puse pe motociclete sunt intr-adevar race NUMAI daca le folosesti dupa cum au fost proiectate, adica sa le aduci la temperatura care iti permite sa te folosesti de ele. Daca ai cauciuc reis (sau race pt strada) si tu ai cauciucul neincalzit, te maronesti in el. Da, e adevarat, ele sunt facute sa se incalzeasca repede, dar se incalzesc repede la mers race. Deasemnea, durata de viata e direct proportionala cu stilul de mers(lucru foarte bine cunoscut de toata lume) Dezbaterea e foarte complicata asupra cauciucurilor. Fiecare motorist merge dupa cum stie si dupa cum e obisnuit si MAI ALES cu un cauciuc care il cunoaste. Spre exemplu eu pe banditul meu folosesc Pirelli Diablo Strada si sunt foarte multumit de el pentru stilul meu de condus. Ovi, lasa motorul si baga mare cu bacu'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovi_zd3 Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 Ovi, lasa motorul si baga mare cu bacu'. crede-ma ca ajunsai in scara blocului primul lucru care il facui fu sa ma uit la ea ...si dupa urcai sus sa fac un dush si sa ma schimb .....in legatura cu bacu ...am cam belito sa vedem cat pot invata in mai putin de o saptamana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Banditosul argintiu Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 Am citit si eu discutiile despre cauciucuri. Cauciucurile "reis" puse pe motociclete sunt intr-adevar race NUMAI daca le folosesti dupa cum au fost proiectate, adica sa le aduci la temperatura care iti permite sa te folosesti de ele. Daca ai cauciuc reis (sau race pt strada) si tu ai cauciucul neincalzit, te maronesti in el. Da, e adevarat, ele sunt facute sa se incalzeasca repede, dar se incalzesc repede la mers race. Deasemnea, durata de viata e direct proportionala cu stilul de mers(lucru foarte bine cunoscut de toata lume) Dezbaterea e foarte complicata asupra cauciucurilor. Fiecare motorist merge dupa cum stie si dupa cum e obisnuit si MAI ALES cu un cauciuc care il cunoaste. Spre exemplu eu pe banditul meu folosesc Pirelli Diablo Strada si sunt foarte multumit de el pentru stilul meu de condus. Ovi, lasa motorul si baga mare cu bacu'. Salutare, mai banditi. Am o invitatie pentru voi toti la primavara-vara in Slovacia si/sau Ungaria, pentru zilele de 11 mai, 16 iunie, 14 iulie si 17 august. Numa' 79 euroi de caciula pe motor personal SUZUKI, pe o zi pe circuit. Eu zic (,) ca nu-i deloc scump. Asadar luatzi-va gumele cele mai bune, fratilor, le stiti -ca avetzi iesperienta in domeniu-, si pe circuit cu voi!!! Cititi invitatzia de mai jos. Si repejor, ca se termina repede locurile la grila! Numa' 120 locuri/zi disponibile. Amanunte mai jos. http://www.suzuki.at/stuff//bike/pdf/Programm_SUZUKI_RaceDays_2010.pdf Hai salut si ...vine, vine, PRIIMAAVAARAAA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 Amanunte mai jos. http://www.suzuki.at/stuff//bike/pdf/Programm_SUZUKI_RaceDays_2010.pdf Hai salut si ...vine, vine, PRIIMAAVAARAAA Din pacate scrie in germana. http://www.suzuki.at/stuff//bike/pdf/Progr...ceDays_2010.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 Dar scrie clar in germana : SUZUKI Fahrer € 79,-- nu stiu ce fac de aia 79 de € dar sigur e despre Suzuki. Problema mea este cu SUZUKI Tageskarte vor Ort € 110 care ma baga putin in ceata.. Ort ? in fine.. : google translate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 Am mai bagat ceva km si implicit poze cu Banditul la plimbare pe pagina de aici, cautati de sus pana jos. Enjoy! /index.php?...t&p=2287988 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 Zappy, nu e corect. Vazandu-te in poze, imi curg balele de ciuda ca zapada are grosimea de 20 cm si nu se poate merge, mai ales ca tu mergi pe asa drumuri. Hai cu caldura aia ca nu se mai poate. Daca cumpar un hornet se face cald mai repede? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 Zappy, nu e corect. Vazandu-te in poze, imi curg balele de ciuda ca zapada are grosimea de 20 cm si nu se poate merge, mai ales ca tu mergi pe asa drumuri. Hai cu caldura aia ca nu se mai poate. Daca cumpar un hornet se face cald mai repede? Lasa, uite deja aici s-au scurtat zilele binisor, iar diminetile sunt mai reci si uneori cu ceata. Deci vara a facut un pas catre emisfera nordica. Putin mai are pana la granita cu Ro. Cu drumurile din pacate n-am ce sa fac, nu stiu in cate zeci de ani o sa avem si noi asa drumuri. Acum recent am vazut ca se lucreaza si aici la drumuri, deci sunt facute de mana de om. Crezusem initial ca asa au crescut ele pe pamant, "ca un sarpe lung" Daca-ti iei Hornet se intoarce Revelionul inca odata si iar o luam de la 1 ian. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghenos Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 Salut Am si eu o problema cu Banditul. Azi am incercat sa-l pornesc, dar nu am reusit. Am baterie, invarte dar nu porneste. La ce sa ma uit sau cum il pornesc Multumesc!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 (editat) Am cam aceeasi problema. Mie mi-au furat toba si nu stiu daca are vreo legatura ca n-are toba. Pun contactul, se aprinde farul, se aprinde bordul, pornesc injectia si face sunetul specific, dar cand apas starterul caraie un pic dar nu porneste. Editat Februarie 14, 2010 de RvsS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 Am cam aceeasi problema. Mie mi-au furat toba si nu stiu daca are vreo legatura ca n-are toba. Pun contactul, se aprinde farul, se aprinde bordul, pornesc injectia si face sunetul specific, dar cand apas starterul caraie un pic dar nu porneste. Singura problema poate sa fie la baterie.Injectia,dar si ABS-ul consuma destul de mult curent. Verifica bateria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sam78 Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 (editat) Salut Am si eu o problema cu Banditul. Azi am incercat sa-l pornesc, dar nu am reusit. Am baterie, invarte dar nu porneste. La ce sa ma uit sau cum il pornesc Multumesc!!!! Daca are benzina , scoate si usuca bujiile la flacara. Ar trebui sa porneasca fara probleme daca zici ca ai bateria buna. RvsS, sigur e de la baterie, cum zicea si Dan. Numai bine Editat Februarie 14, 2010 de sam78 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.